Univisión Upfronts 2016

2016/05/18 at 00:39 82 hozzászólás

anuncio2

Ha május, akkor jön az Upfronts, vagyis az amerikai országos adók éves kedvcsinálója a következő tévés évadból, ez alól pedig a spanyol nyelven sugárzó Univisión sem kivétel, a tovább után összeszedtem nektek, mit kínál a csatorna a következő évre, melynek alapján a Canal de las estrellas műsorának alakulására is nagyobb lesz a rálátásunk. Jó olvasást!

11_img_cre_en_56787

Tres veces Ana (A három Ana)
Producer: Angelli Nesma
Szereplők: Angelique Boyer, Sebastián Rulli, David Zepeda, Pedro Moreno
Történet: Az egymásra megszólalásig hasonlító hármasikrek, a vidám Ana Lucía, a félénk Ana Laura és a törtető Ana Leticia személyiségüket tekintve teljesen különbözőek, sorsuk azonban az, hogy akár egymással is szembeszállva megküzdjenek a boldogságukért.
Videók: hivatalos trailer, angol upfront-trailer
Premier: május 23., 21:00
Érdekesség: a sorozatot Amerikában két évadban adják majd le, a másodikkal bevárják a mexikói premiert

vino el amor

Vino el amor (Eljött a szerelem)
Producer: José Albero Castro
Szereplők: Irina Baeva, Gabriel Soto, Azela Robinson
Történet: A chilei La Chúcara feldolgozásában a felesége halála miatt megkeseredett szőlősgazdát, Vicentét (Soto) ismerhetjük meg, akinek a fiatal és szemtelen Laura (Baeva) életvidámsága és szerelme hoz új értelmet az életébe, ám meg kell küzdeniük Vicente anyósával, Adrianával (Robinson), aki képes volt megölni a saját lányát az örökség reményében, valamint Vicente hajdani nejének ikertestvérével is.
Érdekességek: a sorozat 80 epizódos lesz, ez lesz Irina Baeva első főszerepe, Kaliforniában forgatják majd és terítékre kerül benne az amerikai latin bevándorlók témája is.

mujeres de negro

Mujeres de negro (Fekete özvegyek)
Producer: Carlos Moreno
Szereplők: Alejandra Barros, Eduardo Capetillo, Leticia Calderón (?), Silvia Navarro (?)
Történet: A finn Mustat lesket remake-jében három barátnő megelégelve férjeik egyeduralmát úgy dönt, hogy elkezdenek önálló életet élni, az első lépés pedig az, hogy elteszik az urukat láb alól.
Érdekességek: a sorozat dramedy jellegű lesz és a Yagót fogja váltani
Videó: angol nyelvű teaser

la candidata

La candidata (A jelölt)
Producer: Giselle González
Szereplők: ?
Történet: Camila Santamaría egy népszerű politikus, akit egy szörnyű baleset után halottnak nyilvánítanak. Visszatérve azonban szembeszáll férje hazugságaival, aki megpróbálta őt megöletni és elhatározza, hogy indul ellene az elnökválasztáson.
Érdekességek: A politikai témaválasztás meglehetősen merész húzás a Televisától, kérdés, hogy a történetben milyen arányban jelennek majd meg a komoly társadalmi kérdések és a romantika.

en la vida de joan sebastian

En la vida de Joan Sebastián (Joan Sebastián élete)
Producer: Carla Estrada
Szereplők: José Manuel Figueroa, Livia Brito, Ernesto D’Alessio, José María Torre
Történet: életrajzi ihletésű sorozat a tavaly elhunyt mexikói énekesről

További életrajzi/széria-jellegű produkciók:

  • La doble vida de Estela Carrillo (Estela Carrillo kettős élete): egy illegális bevándorló, aki zenetanárként dolgozik Los Ángelesben, koronatanúvá válik egy gyilkosságban, miközben saját személyazonosságát sem akarja leleplezni.
  • Su verdadero nombre era Dolores (Dolores volt az igazi neve): életrajzi novella Jenni Rivera énekesnőről.
  • El príncipe (A herceg): egy Marokkóban játszódó széria, amelyben egy fiatal kém, Javier beépül a helyi rendőrök közé, mivel gyanítja, hogy bizonyos korrupt rendőrök szélsőséges iszlamistákkal működnek együtt.

Titeket melyik új sorozat hoz lázba a legjobban?

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

“Las Amazonas” – mindenes poszt az új Mejía-sorozatról Ne hagyj el! – jövő kedden jön az új etap

82 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2016/05/18 - 08:59

    Hát. Irina Baeva szép nő. Nem is azt mondom, hogy tehetségtelen, mert lenne hová fejlődnie. Viszont a tekintetében van valami furcsa, amely arra predesztinálja, hogy inkább antagonista legyen, mintsem naiva.

    A Fekete özvegyek bejön, ez kicsit Szülfeles, főleg, ha dramedy-jellegű.

    Felemás érzéseim vannak. Érdekelnek ezek az új típusú szériák, viszont a telenovellákat nekem a giccs meg a melodráma adja el.
    Bár nagyon szerettem a Dél királynőjét, néha vontatott volt és az akciójeleneteket nem a legjobban kivitelezték benne. A krimi/akció jobban működik, ha nincsen túlnyújtva és feszes.

    Válasz
  • 2. bence1996  |  2016/05/18 - 09:30

    Nem hittem volna, de ebből az 5 novellából 3 is elkezdett érdekelni. Nesma, Moreno és Castro történetei is megfogtak. Remélem, Irina Baeva remekelni fog. Látok is benne potenciált. Moreno, ha összehoz egy ilyen szereposztást, akkor az instant nézős lesz nálam, Boyer hármasa pedig nem is kérdéses 🙂

    Válasz
  • 3. Thoom  |  2016/05/18 - 10:27

    Irina nekem is inkabb Antagonistás viszont ha kapna egy Villagonistas foszerepet mint anno Boyer akkor lehet neki is kijutna a jóból. Bar nem tudom van e meg olyan sztori ami Villagonistás viszont sem a Teresara sem a Rubira nem hasonlít 😄
    Egyebkent Moreno sorozata az én fantaziamat is izgatja foleg ha benne lesz Calderón es Navarro 😁
    Giselle sorozata nekem eleg furcsának tunik es tenyleg merész vállalkozás.

    Válasz
  • 4. Ben Lacosta Navarro  |  2016/05/18 - 15:51

    Az El Candidato-t az Azteca készítette el. Politikai témájú volt. Nem hiszem hogy a Televisa képes lesz olyat kreálni mint az Azteca..

    Válasz
    • 5. MarcoPolo  |  2016/05/18 - 16:17

      Csakhogy ez nem az El candidato remake-je lesz, hanem (elvileg) egy teljesen eredeti történet.

  • 6. Ben Lacosta Navarro  |  2016/05/18 - 16:31

    Tudom. Az El Candidato egészen másról szólt.

    Válasz
  • 7. suxel  |  2016/05/18 - 18:26

    Azert az idei idenyt eleg erosnek erzem az elozohoz kepest:
    -en elhiszem, hogy mindenki TVA lazban eg, de en nem, egyelore semmivel sem latom tobbnek egy atlagtelenovellanal. Nekem nem eleg annyi, hogy 2 iker helyett 3 van. Ezt leszamitva korrektnek lelem, plane a szereposztas dicseretes, de ettol nekem tobb kell.
    Varasi faktor: 60%
    -VEA: a fenti harom nev meggyozo, de a tortenet annyira nem villanyoz fel, valamint ebbe a rozsafele történetbe nehez elkepzelnem egy bevandorlos szalat. Baevat inkabb Rubi 2.0kent tudnam elkepzelni, de kíváncsi vagyok a nyitanyara. Jobban megmozgatja a fantaziam, mint Renaud, Goto vagy Madrigal elso foszerepe.
    Varasi faktor:50%
    MDN: nekem is a Szuletett felesegek ugrott be rola, na azt imadtam, plane itt meg megfuszerezve azzal, hogy nem olyan tisztak ezek a holgyek, mint latszanak, rogton azzal kezdven, hogy ferjeiket gyilkoljak meg, igazi fekete ozvegyek. Na ez egy nem szokvanyos storyline, ugyanakkor eszembejutott elmehetnenek Mujeres Asesinas iranyba is, annyira sok a lehetoseg, hogy ezt mar most tukon ulve varom.
    Varasi faktor:90%
    LC: mikor olvastam, hogy politikai szal is van a tortenetben, rogton az Argos ugrott be. A Cadena Tresen szoktak futni ilyen temaju sorozatok, izgatottan varom ebbol a Televisa mit fog kihozni, plusz ki az, aki hitelesen festhet egy ilyen tortenet fohosnojekent. A szenzacios yo no creo en los hombres utan izgatottan várom a kovetkezo sorozatat is.
    Varasi faktor:90%
    -JS sorozat: a biografiai ihletesuek nem erdekelnek tulzottan, ugyanigy a Jenni Riveras
    Varasi faktor: 0%
    -Estela Carillo: szerintem elsulhet ez a sorozat is jol. Ezt vagy Rosy Ocamponak adnam, vagy Lucero Suarez elvihetne romkom iranyba is.
    Varasi faktor: 60%
    -El principe: na ezt a sorozatot erzem teljesen Televisa-idegennek, nagyon kivancsi lennek a kivitelezesre.
    Varasi faktor:60%
    Es itt jut eszembe, hogy pl ez a tortenet a par mondatos ismertetőt kovetoen az, amit le lehet tudni kb 60 reszben es nem vesziti el a feszesseget, ugyanakkor nem hiszem, hogy egy olyan sorozatot, mint a Las amazonas 3 szerelmi parossal ki lehetne alakitani ugy, hogy fajsulyos szerepek jussanak a karaktereknek, ide mar inkabb 100-120 kellene, es nem tulzasba esni, mint a Hasta eL fin del mundo eseteben 190 resszel. Vagy ott van Natyka sorozata is ami lesz vagy 130-140 reszes, na azt siman le lehetett volna zarni 80-90 resszel. Nem latom a kovetkezetesseget a kiserletezesben vagy pont ez a lenyeg?

    Válasz
    • 8. bence1996  |  2016/05/19 - 07:01

      Az El principe-t én a Telemundo-nak hagynám meg. A Televisa stílusához tényleg nem nagyon illik.

    • 9. suxel  |  2016/05/19 - 14:02

      Az El principe allitolag az Unimas csatornan lesz, ahova a Yago is atkerul majus 30-tol. (nezettseg) Majus 30tol pedig a Univisionre az AQNMD fog kerulni a Yago meguresedett helyere.

    • 10. MarcoPolo  |  2016/05/21 - 09:30

      Most olvasom, hogy a Televisa nyomására marad a Yago az Univisiónon, csak átkerül 22h-re.

    • 11. suxel  |  2016/05/21 - 13:19

      Jah, jah…kész kaosz, ami itt megy. Carmen Armendariz már készítette a twitteren a költözésre a nézőket, mar megvolt az első Promo az Aqnmdhoz, erre ma reggel már megint a totál ellenkezojet lehet olvasni. 😛

  • 12. tibitoma  |  2016/05/19 - 15:14

    Ilyen vacak a Yago nézettsége?

    Válasz
    • 13. Csabika  |  2016/05/19 - 22:02

      Igazából nem, bár hogy az Univision-nak mi az elegendő azt csak ők tudják megmondani.
      Jelenleg 1.5 millió nézőt érdekel kb minden nap a 21:00sávban, a konkurens Telemundon futó telenovella a La esclava Blanca sem hoz többet, igaz az már nem kizárólagos premier ugye mert azt Kolumbiában levetítették.
      A Pasion y Poder (Yago előtt) 2 millió nézőt érdekelt, a végefelé kicsivel többet is, viszont a Sueno de amor a 20:00sávban már nem tudta hozni a Lichita nézettségét ami szintén 2 millió körüli volt, és ugye gyorsan menesztették is helyét az Un camino hacia el destino vette át.

  • 14. Thoom  |  2016/05/25 - 15:08

    Nekem csak az lenne a kérdésem, bár szerintem erre csak a Televisánál tudnak választ adni, hogy az Univision miért másfél órás részeket vetít Annáékból..? Bár nem mintha probléma lenne.. csak nem értem.. Arra gondoltam azért mert levetítik az “első évadot” Utána benyomják az A Que no me Dejas első etapját.. utána jönnek megint Annáék a mexikói premierrel egyidejűleg, majd az A Que no.. második etapja..??? Hát ez így LOL de talán ez így logikus lenne nem? 😀

    Válasz
    • 15. Csabika  |  2016/05/25 - 15:22

      Szerintem igy lesz. 🙌

    • 16. bence1996  |  2016/05/25 - 15:29

      Szerintem is 🙂

    • 17. suxel  |  2016/05/26 - 07:08

      Szerintem meg nem. Pontosan azért, mert csak egy hétig van dupla Ana. Mivel a Yago nem költözik, hanem marad, és május 30atol újra az kerül adasba este 10kor, addig egy hét dupla Ana van.
      Aqnmdhoz egyelőre nincs információ.

  • 18. Csabika  |  2016/05/25 - 19:13

    Hát, vagy Mejia Entrada-ja jobb vagy ez lett számomra valami nagyon borzalmas, de nekem ez nagyon nem tetszik.
    A Las Amazonas Entrada-ja nekem jobban tetszik, ezt most összecsapta Nesma pont mint a QTPD-t.

    Válasz
    • 19. Thoom  |  2016/05/25 - 19:47

      Nekem sem annyira bejövős a képi világa a zenével viszont mar megbaratkoztam. Nekem is jobban bejön a Las amazonas fele entrada… Viszont maga a sorozat (3Ana) nem rossz.. Viszont mintha egy kicsit megis lassu lenne… Es hogy oszintelegyek… Eddig az elmult 2reszben ami 3ora összesen vagyis kb 4 45-50perces resznek felel meg eddig volt benne 2olyan jelenet amiben ALeti es ALau egyszerre voltak jelen.. De majd csak beindul.. Remelem 😁

    • 20. Csabika  |  2016/05/25 - 20:03

      Én majd a hétvégén nézem csak meg, viszont ez a promok és trailerekből összevágott Entrada nemjön be, az Abismo, és a Lokela kêpi világától mérföldekre van és sajnos nem jó értelemben, de maga a főcímdal nekem bejövős, már lassan 2 hónapja minden nap meghallgatom legalább 3X. 😂

    • 21. tibitoma  |  2016/05/25 - 21:53

      A zene nekem tutira bejövős.

      Érdeles, hogy ki van írva ez: “Basada en la versión de Liliana Abud y Carmen Daniels”. Az eredetinél csak annyi van feltüntetve, hogy Carmen Daniels pofozta ki Jorge Lozano Soriano ötletét. Szerintem ennek a történetnek korábban Liliana Abud nekiesett adaptálni, csak nem lett belőle semmi.

    • 22. Bogy  |  2016/05/26 - 12:46

      A zenét imádom én is. 😀 Naponta lemegy minimum ötször. Viszont az entrada nekem sem tetszik. A Lokela entradaja klasszisokkal jobb volt…ott még külön jeleneteket is forgattak hozzá. Egyedül a végében látok némi fantáziát de lehetne jobb a kivitelezés. Sajnos a sorozatból csak részleteket láttam, főleg a részelőzetesek meg Angie Facebookos videója végett a premierkor. Meglátom mikor tudok belenézni a vizsgáim miatt de az biztos hogy követni fogom ha jó ha rossz. xDDD

  • 23. mandi28  |  2016/05/25 - 23:18

    Csabika ennek örülök legalább nem csak én vagyok igy el cseszve mert már lassan három hete minden nap kétszer meghallgattam az Ana zenéjét 😀 imádom az első refrénnél kiráz a hideg annyira tök jó 😀

    Válasz
  • 24. bence1996  |  2016/05/26 - 17:28

    Valaki tudja közületek, hogy milyen volt a fogadtatása a Tres veces Ana-nak?
    Illetve, hogy a mexikói fórumozók milyen kritikával illették a sorozatot az eddigi részek alapján?
    (Bevallom, kicsit fű vagyok a spanyolhoz :D)

    Válasz
    • 25. Csabika  |  2016/05/26 - 17:48

      05.23- 2.274.000
      05.24- 2.095.000

    • 26. bence1996  |  2016/05/26 - 18:14

      Gondolom, ez elég jónak számít 😛

    • 27. bence1996  |  2016/05/26 - 18:14

      Köszi 🙂

    • 28. Janka  |  2016/05/26 - 21:30

      Tudja valaki a Lo que la vida me robónak az Univusionon milyen átlag nézettsége volt?

    • 29. Csabika  |  2016/05/26 - 22:09

      A Lokela azon keves telenovellák táborába tartozik akik REKORDEREK voltak az Univisionon, többnyire 4 millió felett volt, a finálé felé nem egyszer hozott 5 millió felett is.
      Viszont gyorsan hozzátenném hogy még véletlenül sem lehet a 2014s, és a Mostani 2016s nézettséget összehasonlítani, most amikor az Országos csatornákon 12 milló felett van egy műsornak a nézettsége pezsgőt bontanak, az Univision pedig egy spanyol /angol nyelvű kábelcsatorna, tehát a 2 millió bőven szép teljesítmény.

  • 30. mandi28  |  2016/05/27 - 23:37

    no megnéztem az első részt a TVA-ból
    első következtetés Angi megmutatta hogy kell három nőként különböző módon sirni 😀
    de szerintem fasza kis sorozat lesz ez én pörgetés nélkül néztem végig és ez nálam nagy szó nekem az entrádájával sincs bajom leszámitva azt a hülye forgómozgásos képet mikor a szereplők forognak körebe attól kiráz a hideg 😀 de elnézve a sorozatot az entrádát a lógót benne rögtön az ugrott be hogy Nesma ehhez a sorozathoz megint kitalált egy jó kis képivilágot lógóval mindennel és Mejia következő sorozatába meg majd szépen visszaköszön minden 😀
    meg fura mód elnézve a három lányt a történetben azon gondolkodtam hogy ha majd jönni fog magyarországra én isten bizony megcsinálnám hogy a három lánynak három különböző hangot adnék nem tudom talán a karaktereik miatt igényelném a más hangokat
    Ana Laurának: pl aki a Vad szivbeli hangja volt
    Ana Luciának: a megszokott szinkron hang azt hiszem Zakariás Éva talán….
    Ana Leticiaval vagyok bajba mert neki még nem találtam ki, ki lenne a megfelelő…

    Válasz
    • 31. tibitoma  |  2016/05/28 - 08:08

      Pásztor Erzsi? :D:D:

    • 32. bence1996  |  2016/05/28 - 09:27

      @tibitoma: 😀 😀

      Ana Leticia-nak én se tudnék nagyon hangot adni. Már nagyon összenőtt Zakariás Évával. Az biztos nem működne, ami Aylin Mujica esetében volt, mikor Zakariás Éva után megkapta Solecki Jankát a Több, mint testőrben. Angelique-hez Janka nem nagyon illene szerintem…bár “a puding próbája az evés” 😛

    • 33. RózsákKirálynője  |  2016/05/30 - 13:28

      Molnár Ilonára gondolsz, Maite Perroni hangjára 🙂

  • 34. nota  |  2016/05/28 - 10:15

    Nem gondoltam volna, hogy egyből belecsapnak a lecsóba. Tetszik ez a megoldás, hogy nem kell 5-10 részen keresztül az előzményeket nézni, amik persze fontosak, de egyben unalmasak is. Tehát mindet flashback-ből fogunk megtudni, na ezzel azért óvatosan.
    Az ikres sorozatoknál az a lényeg, hogy el tudjuk-e hinni, hogy 2-3 különböző személyt látunk. Szerintem ez sikerült, legalábbis egyelőre.
    A Lokelás helyszínek kicsit zavarnak, pl a Mendoza család háza, amit csak átfestettek egyébként még a térburkoló is ugyanaz, az örök sofőr, az örök orvos, de ez csak kötözködés.
    A pénteki résznél mi a fene volt? Én a Tusnovelas-on néztem, de mindegyik verzióban hibás volt a közepe. Van, ahol normális volt? Vagy az Univision-on hibáztak? Jó lenne, ha a hangot rendbehoznák, mert baromi idegesítő, hogy csúszik.
    Egyébként nekem nagyon tetszik. A cirkuszos részek állatiak voltak, az az előadás, nekem a Fleet of flames jutott róla eszembe, a zene is erre hajaz.

    Válasz
    • 35. bence1996  |  2016/05/28 - 10:32

      Ezen én is gondolkoztam, hogy jobb így, hogy nem kell néznünk az előzményeket. Bár, még az is felkeltette volna a figyelmemet, és biztos, hogy nagyon lekötött volna az is 🙂
      Remélem, Ana Leticia karaktere hamar ki fog nyílni. És persze azt is, hogy Boyer Lucero játékának szintjét (ha nem is fogja überelni…) el fogja érni.

    • 36. nota  |  2016/05/28 - 10:43

      Igaz, hogy én csak az utolsó részt láttam a Lazos-ból, de Lucero játéka, hát hmmm. A vak lányként iszonyú modoros volt, persze igaz, hogy itt Angie is elég idegesítő Ana Lauraként, remélem ez változik. A ribik rendben vannak mind a két sorozatban. A bohém Ana/Maria lesz az igazán érdekes, ez Angie-nek megy egyelőre, Lucero semmivel nem volt jobb. Mondom ezt egyetlen Lazos rész alapján. Szóval, lehet, hogy nincs igazam,

    • 37. Bogy  |  2016/05/28 - 15:35

      Amikor láttam fan-felvételt a forgatásról(Ana Laura-Ramiro jelenet) én is kiszúrtam hogy ismerős nekem ez az udvar és ház. 😀 Bár az is igaz hogy akkor egy olyan részét mutatták átalakítva az udvarnak amit a Lokelában nem használtak de a ház eleje ami mondhatni alaphelyszín volt simán kivehető volt.

      Szerintem érdemes megnézni ezt a pár másodperces videót. 😀 Angie és Sachi gyakorol. 😀 A pasi(Hugo) meg Nesma egyik embere de hihetetlen jóban van Angievel már évek óta.

  • 38. nota  |  2016/05/28 - 10:55

    Jav: Feet of flames.

    Válasz
  • 39. mandi28  |  2016/05/28 - 15:37

    most nekem nem ugrik be Pásztor Erzsi hangja de majd utána nézek Ana Laura szerintem is birka de én ettől független őket szúrtam ki Zepedaval ők érdekelnek jobban nálam mindattól független hogy nagyon tetszik a sorozat bekövetkezett amit Angi és Sebastian is emlietettek hogy unalmasak együtt, már mint jók meg minden meg valószinű máshogy is adják majd elő a szerelmi részüket, de nekem unalmas megint őket kettejüket látni szerelmi szálba azt hiszem nem véletlen mondták is hogy ez az utolsó sorozatuk közösen még egy és a nézők tényleg megunják őket együtt nekem már most az van, nem véletlen mondtam anno hogy én pl Cristian De La Fuentének jobban örültem volna Angi mellé.

    Válasz
    • 40. Bogy  |  2016/05/28 - 16:02

      Nem is akartak együtt játszani….volt ebben egy kis felülről jövő kérés/utasítás is. 😀 … és erre a sorozatuk még csak nem is Mexikóban kezdett. xD Káosz=Televisa.
      Bármennyire is szeretem őket örülök neki hogy megoldották úgy hogy Angienek több partnere is van Sebas mellett. Így szerintem is izgalmasabb meg minden.(Bár az is igaz hogy mint novella páros nekem nem ez a páros a kedvencem..csak a második helyen vannak együtt. 😛 )
      Amúgy én is várok már valami partnercserét…bár én inkább Sebas partnerein gondolkodtam és egy Marjorie de Sousának örülnék nagyon de Maite ötlete sem volt rossz a múltkor hogy Sebassal akar együtt dolgozni…legalább így Maite maradna azon a vonalon amit a Lichitával indított mert nem kell több makacs Mari tőle.

    • 41. Janka  |  2016/05/28 - 16:48

      Angelique Boyer Zakariás Éva hangjával a legjobb.Mindhárom növér hangjaként tudnám elképzeli mert megtudná ugy oldani hogy a hangjával jatszon.Mas hangjaval el sem tudnám képzelni.

  • 42. nota  |  2016/05/28 - 17:48

    Számomra egyáltalán nem unalmasak együtt, bár az igaz, hogy a Lokela elején lévő borzongás már nincs meg, de szerintem ebben az is közrejátszik, hogy mindenki tudja, hogy régóta együtt vannak, nincs miért kombinálni, és kavarni. Egyetértek azzal, hogy nagyon jó, hogy más partnerek is vannak, és lehet, hogy én láttam rosszul, de mintha Zsepivel is jobb lenne a kémiájuk mint az Abismoban. Azzal is egyetértek, hogy most már tényleg elég belőlük együtt, bármennyire is cukik, most még oké, de ne tovább.
    Tudja valaki mi a neve ennek a köteles, szalagos stílusnak, amit előadtak? Nekem nagyon tetszik.
    És a pénteki résszel kapcsolatban továbbra is várom a segítséget. 🙂

    Válasz
    • 43. Bogy  |  2016/05/28 - 18:12

      Aerial silk a neve ha jól tudom. Egy légtorna fajta. 🙂

    • 44. Csabika  |  2016/05/28 - 21:25

      Így van itt egy hasonló vidi a mutatványról:

      Azt viszont nem tudom hogy ezt kaszkadőr vagy maga Boyer csinálta, ha az utóbbi igaz akkor azt azért nem kevés idő volt betanulni, hasonlót Natalia Oreiro csinált na ő viszont tuti hogy betanulta ha jól emlékszem 8 hónapig gyakorolta.

    • 45. Csabika  |  2016/05/28 - 21:32

      @Nota

      A S-E-R-I-E-S F-L-V-

      ( Kötőjel nélkül kell beírni )

    • 46. Bogy  |  2016/05/29 - 07:18

      Elvileg Angie nem használt kaszkadőrt. 🙂 Már ősszel is keményen edzett Sachival a cirkuszban…nyilatkozta is hogy szeretné maga megcsinálni a gyakorlatokat. Még kisebb sérülései is voltak miatta.

  • 47. nota  |  2016/05/29 - 08:02

    Köszönöm nektek 😀

    Válasz
  • 48. nota  |  2016/05/29 - 09:55

    Huhh Csabika, csak most néztem meg Natit. Valami elképesztő, még jobban beleszerelmesedtem ebbe a stilusba, köszi 🙂 Azért fura mert általában útlom a cirkuszt, de ez szenzációs.

    Válasz
  • 49. Csabika  |  2016/06/03 - 18:17

    Azt hiszem szépen lassan leáldozik a telenovellák ideje a Magyarországon, legalábbis most biztosan.
    Néha fel-fel jövök ide, megnézni hogy van e valami friss infó, elemzés, stb, de látom hogy sajnos nincs, mondjuk nekünk ez tavaly sem jelentett akadályt hisz páran tartottuk életben az oldalt, de most valami történt és ebben az a legszomorúbb hogy a tagok is eltűntek, nincs érdemi vita, kibeszélő, pletyka, stb, pedig lenne miről, mert most még Mejia sem nyúlt félre, és ott van Nesma hármasikrei is..mindenki várta, nem akarom elhinni hogy senki sem nézett bele…csak mert tavaly a Lo imperdonableról mindenki megmondta a magáét az első epizódok után, de most mintha érdektelen lenne az egész telenovella műfaj.

    Válasz
    • 50. Gábor  |  2016/06/03 - 21:13

      Csabika ne feledjük el, hogy a vizsgaidőszak javában tart! De az való igaz, hogy az oldal már egy jó ideje megint nem pörög sajnos.

    • 51. Csabika  |  2016/06/03 - 21:54

      Igen mint ahogy nekem is és még dolgozom is, de tavaly és előtte sem volt ez igazán befolyásoló tényező.
      Nem feltétlen a szerkesztő áltál diktált frissítésről van itt szó, aztmondja ha jól számolok elindult idén 7db Televisa telenovella, és ezek mind egytől egyig megállják a helyüket szerintem, volt kibeszélő? illetük kritikával vagy magasztaltuk az egekbe őket? nem! Na ez itt baj.

    • 52. Gábor  |  2016/06/03 - 22:23

      A Las amazonashoz például volt, sőt a TVA-ról is volt poszt! Na meg itt van ez a poszt is! Majd ha útjára indul az Izaura tv hátha az oldal is beindul ismét. Bízzunk benne, hogy így lesz!

    • 53. Gabino  |  2016/06/03 - 22:51

      Én megnéztem a TVA első részét és tetszett nagyon. Ha összesíteni kéne az eddigi 16-os kínálatot, akkor már most kijelentem, h ez jobb év lesz mint az előző.
      Én így értékelném:
      Un camino hacia el destino: 10/6
      El hotel de los secretos: 10/5
      Corazón que miente: 10/8
      Simplemente María: 10/8
      Sueno de amor: 10/4
      Las amazonas: 10/8
      Tres veces Ana: 10/10 bár még nem kiabálnám el, ezért inkább csak 9 de már meg merem kockáztatni, h ez lesz az év sorozata

    • 54. Thoom  |  2016/06/04 - 09:35

      Engem a Hotel jobban ersdekelt mint egy Lartilleux fele Un Camino… Szerintem az sokkal osszeszedetteb volt, latszik rajta hogy sokkal tobbet volt vele foglalkozva, a történet szerintem 100x izgalmasabb, mondjuk a Caminot nem nézem ami azt jelenti hogy nem is erdekel. Engem inkabb az ilyen Sorozatok érdekelnek mint a Hotel. Viszont a 3 Ana sem rossz sőt most mar egesz sok kozos jelenetek vannak.(Leti&Laura) es én azt latom hogy a 3iker közül egyik sem kiemelkedő fohos. Mondhatnám hogy mind a 3 Ana ugyan olyan fontossaggal bir amit én egyaltalan nem bánom viszont a kedvencem akkor is a Ribi Leti xD imádom 😄

  • 55. suxel  |  2016/06/04 - 11:38

    A Hotelben azt szeretem, hogy nem egy teljes kópia, vannak benne egészen új dolgok is, s nem egyező a gonoszok bűnhődése az Gran Hotelével. Van olyan karakter, akinek ott van 2-3 epizódnyi szerepe és itt meg a sorozat kb felén végig jelen van. Vagy olyan, aki ott csak a 3. évadban bukkant fel, itt meg a sorozat elejétől jelen van. Szerintem Roberto Gomez Fernandez nagyon jó alapanyagból dolgozott, változtatott is, nem csak másolt, ez nagyon tetszik, egyes elemek jobbak, mint az eredetiben, viszont a spanyol széria pörgősségéből sokat elvett, már már unalmasnak leltem helyenként, akárcsak a Colort. Így nekem ez 10/8. Magyarba ha megérkezne, azért végigkövetném. Ez a fajta remakelés, amit most ő a képernyőre rakott elénk, szerintem követendő példa lehet a többiek számára is.

    Válasz
    • 56. Csabika  |  2016/06/04 - 12:03

      Hát az AXN WHITE adja a Gran Hotelt az elejétől, és én lényegi változást nem látok a RGF féle verzióban, ez csak a Mexikói változata és semmi több, sőt néhol elég unalmas is, ami ugye a Gran Hotelre nem igazán mondható el.
      Számomra ez az év csalódása, nem úgy mint Mapat Corazon que Miente-je ami egyszerűen zseniálisra sikeredett, már 2X megnéztem és ha hozzánk is megérkezik akkor 3X megfogom, Mapat most bebizonyította hogy tud ő ha akar Thelma pedig az év pozitív csalódása számomra, le a kalappal előtte, sosem gondoltam volna hogy pont ő fogja überelni Letit, de egyértelműen sikerült neki.

    • 57. bence1996  |  2016/06/04 - 13:59

      Érdekes. Már kedvet kaptam én is a Corazon que miente-hez. Tényleg érdekes, amit mondasz, Csabika. Most mintha egyik producer sem nyúlna mellé. Ugyan nem követem egyik sorozatot sem, de nagy felháborodást egyik sem kelt, ahogy itt az oldalon sem tapasztalok semmi negatívumot.
      Az elmúlt évet valószínűleg még kicsit emészteni kell, és most nyilván senki sem ujjong azonnal 😛
      De ez az érdeklődés egy idő után vissza fog térni, főleg, ha ilyen jó alkotásokat kapunk. Reméljük így lesz.

    • 58. bence1996  |  2016/06/04 - 20:46

      Bocsánat, visszavonom…a Sueno de amor szerintem így sem egy jó novella. Úgyhogy nem igaz, hogy egy producer sem nyúl mellé 🙂

    • 59. suxel  |  2016/06/04 - 21:26

      A habkönnyű családi novellának ígérkező SDA totál stílust váltott durván 30 rész után: van itt gyomorrákkal küzdő, nagy testi fájdalmakat átélő édesanya ;olyan anyuka, aki terrorizálja a gyerekeit, még a pisztolyhasználattól sem riad vissza, és majdnem lett gyermekprostitúció is. Valahogy nekem a családi, kellemes hangvételű telenovellák imidzsével nem fér össze. Érthető is, hogy miért kapott ilyen neveket a sorozat: Sueno de horror, Frankenstein de amor, comedia?! no…como las peliculas de terror

    • 60. Csabika  |  2016/06/04 - 21:51

      Nem hiszem hogy mellé nyúlt Osorio, csak konkrétan hazudott abban hogy ez egy eredeti, vadonatúj alstílusokkal megfűszerezett komédia lesz, márpedig nekem nagyon nem az, a Sueno de Amor Juan Osorio előző 3 telenovellájának a keveréke, újításnak semmi nyomát nem látom. ( de szerintem más sem nagyon )
      Bár tény és való hogy a Komédia műfajból Ocampo a PESE, QPTR , míg Osorio a PEAM, MCET val kihozták a maximumot, ettől többet már a telenovella műfaj szerintem nem tud elviselni.

      Mindezek ellenére a Sueno de amor működhetne, ha közkedvelt nem is de legalább elfogadható nézettségi adatokat hozna ha nem lenne a főhősnő Betty Monroe, aki valljuk be kicsit sem főszereplőnek született, semmi karizmája, a játéka is felejthető, és nem bántásból de nem is egy “nagy szépség”

  • 61. suxel  |  2016/06/04 - 15:28

    Szerintem: magához mérten MaPat jól teljesített, sokan vélekednek úgy, hogy a Piel de Otono óta ez a legjobb sorozata. Lehet, most nem vitatom. Azonban megjegyzem, ha nem adják ki ukázba a rövidséget, lett volna szerintem ez is 135 részes. És erre a telenovellára is rávetül a múlt árnyéka a LDP. Volt benne újítás, modernizálás, de nekem elvesztette a varázsát az egész kiragadva a vidéki környezetből. Thelma bemutatkozása jó volt, de hogy übereli Letyt (???). Bár már harmadjára szerepeltek együtt, szerintem a Lyle-Renaud kémia jobb volt elsőre is. Leonardo sorsával nem értettem egyet, és ez a Mireya-Renata csavar sem volt túlságosan izgalmas. Nálam ez a sori inkább csak néha-néha belenézős, inkább a LDP elé ülök be megint popcornnal. 😀 Összességében egyszer mindenképp nézhető, de nekem ez hátrébb szorul a nézendők listáján.

    Válasz
    • 62. Csabika  |  2016/06/04 - 22:10

      Nekem pont az tetszett hogy nem lett dettó másolat mint a Múlt árnyéka, tetszett továbbá az is hogy Mapat kiragadta a storyt a vidéki környezetből és egy meglehetősen modern helyszínen követettük nyomon a cselekmény alakulását, azt is pozitívként értékelem hogy nem volt olyan “olcsó novella” szaga mint a LSDP-nak, ami csak néha látott napfényt mert ugye az szinte mindig a benti díszletekben játszódott, csak “néha” mentek ki és akkor is volt 2-3 helyszín és kész, de ami a legérdekesebb hogy magát az “ősforrást” szinte alig mutatták. 🙂

      Ami a kémiát illeti: Pablonak szerintem sem Thelmaval, sem Renaud-al nem volt meg, ellenben Thelma és Diego párosa tetszett nagyon, sajnáltam hogy a végén mégsem Leonardo került ki nyertesen..

  • 63. Máté  |  2016/06/04 - 21:57

    Ó köszönöm nélkületek az életben nem esett volna le, hogy a TVA feliratozva van köszönöm!

    Válasz
  • 64. Thoom  |  2016/06/06 - 10:10

    Simple Maris-Maria címmel érkezik a Tv2re hamarosan gondolom felezve majd a Pasionnal… 😊

    Válasz
    • 65. Gábor  |  2016/06/06 - 10:18

      Már volt az ajánlója, vagy honnan tudod?

    • 66. Gábor  |  2016/06/06 - 10:23

      Közben megtaláltam az ajánlóját én is: http://tv2.hu/szorakozas/tv2_ajanlo/212096_maria—uj-sorozat—hamarosan-a-tv2-n.html

    • 67. Csabika  |  2016/06/06 - 10:50

      Tegnap este a Nagy Duett fináléja után már mutatták. 🙂

    • 68. bence1996  |  2016/06/06 - 14:30

      Hát, fura lenne, ha a Pasion y poder-rel felezve adnák. Egy nagyvárosi sztori egy rózsanovellával érdekes párosítás 😀
      De hátha jobban rákapnak az emberek 🙂 a Pasion y poder-nek kicsit megcsappant a nézettsége, 280-325 ezer között lavírozik így a vége felé, ami nem túl jó a Reina-hoz és a Veronica aranyához képest.

    • 69. Thoom  |  2016/06/06 - 15:27

      Az a baj hogy szerintem a TV2 elegge mellenyult ezzel a PyP-vel… En semmi izgalmat nem találok benne egy Baratok közt színű sorozat. Tobbet is ki lehetett volna hozni a sztoribol… Mindenestre talan a Maris jobb lesz egy fokkal. Ott legalabb van igazi főgonosz 😁 amugy kivancsi vagyok Alvarez milyen hangot kap majd 😄

    • 70. Csabika  |  2016/06/06 - 15:56

      Elena Gilert és Max Black megszólaltatóját Németh Borit fogja szerintem. 😁

    • 71. Csabika  |  2016/06/06 - 15:57

      Elena Gilbert és Max Black megszólaltatóját Németh Borit fogja szerintem. 😁

    • 72. bence1996  |  2016/06/06 - 17:08

      Nekem van egy olyan érzésem, hogy Claudia Alvarez Mezei Kittit vagy Roatis Andreát kapja majd 🙂 De inkább az előbbi…

  • 73. Gabino  |  2016/06/06 - 11:04

    Honnan gondoljátok, hogy felezve indul?

    Válasz
  • 74. Gabino  |  2016/06/06 - 14:44

    Én úgy gondolom, hogy júli 11-én fog indulni a Pasión y poder végezetével. Így lenne ésszerű

    Válasz
  • 75. Gabino  |  2016/06/06 - 15:51

    Mondjuk ami a címet illeti, lehettek volna kreatívabbak, de az a legkevesebb. Remélem ez a sorozat tényleg jó lesz, a youtube-s epizódrészletek alapján nem lehet rossz…

    Válasz
  • 76. mandi28  |  2016/06/06 - 23:03

    amúgy tudtok valamit arról hogy a holdpont.hu leirt tartalom ismertetőből most ki áll jobban az Un Camino vagy a Corazon Que Miente mert mintha arról lett volna szó hogy azért irják le az ismertetőiket hogy felmérjék melyikre kiváncsibbak az emberek hogy állnak melyiket kedvelik jobban nem tudjátok véletlen? én bevallom a Corazont várom nekem nagyon tetszett jó kis sori volt 🙂

    Válasz
  • 77. Bogi  |  2016/06/21 - 11:17

    Sziasztok! Lorenita írta az oldalán a Tres veces Anával kapcsolatban,hogy Angeliqe Boyer hármas alakítását állítólag sokan kritizálják,és még Angelli Nesma sem elégedett vele,sőt maga a színésznő sem elégedett magával.Arról is szó esett,hogy a színészeknek nem tetszik,hogy a sorozatot nem az anyaországban mutatják be először.Ti tudtok erről valamit?

    Válasz
    • 79. bence1996  |  2016/06/21 - 23:32

      Szerintem sem fair dolog. Mivel az Mexikóban már közel sem fog akkorát durranni. De ne legyen igazam.
      Ráadásul meg is vágnak részeket (Boyer állítása szerint). Meg is értem, hogy elégedetlen.

    • 80. Thoom  |  2016/06/22 - 09:53

      Én az elejétől követem a sorozatot és nekem tetszik. Egy bajom van csak vele hogy sajnos közel sem olyan pörgős mint a Hotel… Viszon Boyerrel szerintem semmi baj. Szerintem sikerült 3 különböző karaktert létrehozni. Nekem csak az Ana Lucia szal unalmas egy kicsit illetve még az egy csöppet hogy AnaLazra folyton szenved xD Viszont Letit imádom igazi szemet Ribi. Tényleg az egyetlen gond az hogy nem Mexikóban fut premierként es ha jol lattam mr az Univisionon es egy órával elobb fut mint mikor bemutatták. Kivancsi vagyok mi lesz a sorsa de én drukkolok Boyeréknek! 😊😁

    • 81. Milibindi  |  2016/06/22 - 12:24

      Úgy látom, hogy most azt csinálják Angelique-kel, mint anno Eduardo Yanezzel a Vad szívnél. Fölösleges Lucerohoz hasonlítani az alakítását. Ez csak kötözködés! Én nem kedvelem őt, ezt már írtam itt, de ettől még ez nagyon igazságtalan vele szemben.

  • 82. Máté  |  2016/06/22 - 12:33

    Nem kötelesség másolni Lucero-t, sőt egy remake akkor jó ha nem másolat nekem bejön. Nem olyan unalmas, 🙂

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum