Retró: melyik régi sorozat ismétlésének örülnél?

2013/01/15 at 12:00 102 hozzászólás

Az elmúlt években szerencsére nem csak a premier telenovellák mennyisége indult növekedésnek hazánkban, ezzel párhuzamosan a csatornák folyamatosan porolták le a régi kedvenceket is, így a fiatalabb nézők is megismerkedhettek a tíz-tizenöt évvel ezelőtt nagy sikerrel vetített Esmeraldával, a Titkok és szerelmekkel, Az ősforrással vagy épp az Ángelával. Maradt azonban bőven a hajdani kínálatból olyan novella, ami még  búslakodva vár az újbóli bemutatásra az archívumban a telenovella-renedszánsz előttről, most közülük választhatjátok ki, melyiküket látnátok szívesen újra a képernyőkön! A tovább mögött lehet szavazni, a kommentekben pedig indokolni, és fontos szabály, hogy csak Televisa-novellák játszanak!

Szeretők és riválisok (Amigas y rivales): a fiataloknak szóló novella 2004-ben futott a tv2 reggeli sávjában, így sokan lemaradtak róla, pedig nem véletlenül volt olyan népszerű a maga korában Mexikóban, a Sonadorason edződött nézőket hamar rabul ejtette a fordulatos sztori és az ördögi Roxana (Joana Benedek) keverései.

Virágok klubja (Así son ellas): annak idején a tv2 azóta megszűnt leányadója, az Írisz TV mutatta be az öt középkorú nő vívódásait bemutató novellát, amelyet többek között ezért is kísért bántóan kevés figyelem, talán megérdemelne egy rendes bemutatót is egy nagyobb csatornán.

Camila: azok közé a történetek közé tartozik, amelyekkel 2000-ben megindult hazánkban a telenovella-dömping, és bár a korábbi nagy kedvencekhez nem ért fel sem a népszerűsége, sem a minősége, mégis sokaknak kedves emlék lehet.

A vadmacska új élete (Contra viento y marea): a Gata salvaje hatalmas sikere inspirálta a Viasat3-at, hogy 2006-ban bemutassa ezt a felettébb ellentmondásos sorozatot, amely amennyire tele volt borzalmas blődségekkel, úgy vált sokak kedvencévé is a korai vetítési időpont ellenére. Egyszer ugyan megismételték egy hajnali idősávban, de a nagyközönség talán értékelne egy újrázást egy nézhetőbb slotban.

Liliomlány (Inocente de ti): szintén a Viasat hajdani kínálatából való ez a rózsanovella Camila Sodival és Valentino Lanús-szal, amelyet sokan megszerettetek, megkockáztatom, hogy nagyobb sikere volt, mint eredetijének, a María Mercedesnek annak idején.

Villa Acapulco (La casa en la playa): talán a tv2 azon időszakában, mikor a délelőtti órákba száműzte a premier-sorozatait, ezt a sorozatot kezelték a legmostohábban, rengetegszer előfordult ugyanis, hogy nem adtak le teljes részeket belőle, a felező reklámszünet után nem folytatódott az aznapi epizód, másnap viszont már az új résszel indítottak. Már csak ezért is érdemes lenne ismét elővenni, arról nem is beszélve, hogy Televisa-sorozathoz képest meglepően emberiek a karakterek és a sztori is izgalmas.

Lety, a csúnya lány (La fea más bella): mindenki ismeri ennek a Betty-klónnak a történetét, amelynek nézőivel a Viasat babrált ki csúnyán, ráadásul kétszer is, az utolsó kb. 60 részt azóta sem láttuk, és jó eséllyel nem is fogjuk.

A vipera (La mentira): az egyik első úttörő Televisa-sorozat volt, amely az Esmeralda-őrület lecsengése után sokak szívébe belopta magát, és ez nem is meglepő, hiszen Kate del Castillo és Guy Ecker kettőse isteni kémiával rendelkezett. Mivel mindkettejüknek ma is nagy sikerrel vetítik itthon a sorozatait, nem lehetetlen, hogy idővel ezt is újra elővegyék.

A szerelem ösvényei (Las vías del amor): egyike volt a kevés sorozatnak, amelynek a tv2 délután adott esélyt, és végülis megérte, mert bukni nem buktak vele, ellenben az egyik legócskább történetet sikerült a nagyközönség elé vetni, ami abszolút nem vetett jó fényt a műfajra.

Barátok és szerelmek (Locura de amor): ennek a sorozatnak az volt a pechje, hogy pont akkor mutatták be, amikor már lecsengőben volt a telenovellák első nagy hulláma, következésképpen a nézettsége nem volt a topon, így hamar a reggeli sávban találta magát, ahonnan már nem is volt visszaút. Szerintetek is megérdemelnének egy újabb esélyt a Minerva intézet lázadó kamaszlányai egy jobb időpontban?

María Isabel: még egy rózsanovella, ami annak ellenére, hogy Mexikóban imádták, itthon a Camilához hasonlóan különösebb visszhang nélkül futott le, de szintén csak egyszer, így a nosztalgiázni vágyóknak kedves meglepetés lenne, még ha nem is ez a legnagyszerűbb sorozat a mezőnyből.

María (María la del barrio): talán ennek a sorozatnak az esetében a legérthetetlenebb, miért nem vették még elő újra, hiszen Thalía és Fernando Colunga a főhősei, ami garancia lenne a sikerre. Elképzelhető, hogy a szinkron vagy az ismétlési jogok körül van valami kavarodás, esetleg a régi gyártási év teszi lehetetlenné az újbóli bemutatást, mindenesetre az biztos, hogy ezt is sokan megnéznék újra.

María Mercedes: fenti “húgához” hasonlóan María Mercedes is régóta vár egy újravetítésre, de neki ha lehet, még kevesebb az esélye, hiszen több, mint húsz évvel ezelőtt készült, és a mai nézőknek ez igencsak szúrhatja a szemét, pláne, hogy nem is volt olyan sikeres, hogy a szimpla nosztalgia miatt odaüljön az ember és végignézze.

Első szerelem (Primer amor): az egyik legjobb juvenil sorozat volt a maga korában, ironikus módon mégis csak kevés fiatalhoz juthatott el, hiszen ezt is a reggeli sávban mutatta be a tv2. Nagy sztárok hiányában sajnos szinte esélytelen az ismétlése, pedig biztos sokan megszeretnék a mai fiatalok közül is.

Salomé: a tv2 matiné-sorozatainak sorában ez volt az egyik utolsó darab, és ez is megszenvedte az időpontot, rengeteg volt a félbevágott és befejezetlen rész. Mivel azonban Edith González és Guy Ecker játszanak benne, nem látom akadályát, hogy egy kábeltévén ismételten műsorra tűzzék, ezúttal talán többekhez is eljutna.

Hajrá, skacok! (Vivan los ninos): ezzel a sorozattal zárult le jó időre a tv2-n a televisás novellák korszaka, hovatovább ez volt az egyetlen, kifejezetten gyerekeknek készült sorozat, amit itthon is bemutattak, következésképpen elég behatárolt a közönsége, és talán ennél volt egyedül indokolt, hogy reggel vetítsék.

Megveszem ezt a nőt! (Yo compro esa mujer): egy igazi gyöngyszem, amelyet bármikor szívesen újranéznék, habár jó tíz évvel ezelőtt az MTV leadta néhányszor újra.

Most pedig ti jöttök, kinek melyik sorozattal tennének a legjobban a kedvére a csatornák?

 

//

Click Here for PollOnline Survey
Conjoint Analysis
| Polls
| Mobile Surveys

| Feedback Tab
View MicroPoll

Entry filed under: Egyéb, Szavazás. Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , .

Marichuy – a szerelem diadala – január 22-től a Sorozat+-on! Véget ért a Megkövült szívek – írj kritikát!

102 hozzászólás Add your own

  • 1. Gyuriy  |  2013/11/02 - 13:51

    Hú.. hát nagyon sok lenne, de legjobban a Guberálós Maríát nézném meg. viszont még szívesen megnézném a Maria Isabel -t, A viperát, Maria Mercedes, A szerelem örsvényei, Villa Acapulco és a Camila.

    Válasz
  • 2. Penelope  |  2013/11/17 - 15:45

    Szeretném újra megnézni a “Vipera” sorozatot, köszönöm.

    Válasz
  • 3. Ancsi  |  2014/01/02 - 17:32

    A Barátok és szerelmeket nagyon szívesen megnézném:-)

    Válasz
    • 4. Edit  |  2014/04/16 - 19:39

      Vipera, Terra nostra ,remélem jól emlékszem a címére.

  • 5. Ancsi  |  2014/01/02 - 17:34

    A Barátok és szerelmeket 🙂

    Válasz
  • 6. Lőrinczné Sarolta  |  2014/01/06 - 00:19

    Megveszem ezt a nőt és a szereplők (Jorge Salinas, Aracelly, Gabriel Sota, ) miatt A szerelem ösvényeit

    Válasz
  • 7. Simándi Andi  |  2014/02/23 - 14:52

    A Guberálós Maríát ( ezt a címet XD) a Barátok és szerelmeket és a Hajrá Skacokat nézném meg szívesen! Utóbbit azért mert játszik benne Lisette Morelos!!

    Válasz
  • 8. Jánosné Szabó-Czimbalmos  |  2014/03/13 - 22:24

    Vipera tuti befutó, és a Szerelem ösvényei

    Válasz
  • 9. Adamka1  |  2014/04/15 - 15:20

    A szerelem ösvényeit szeretném nagyon megnézni újra, és akárki mit mond a Televisának ez volt az egyik legjobb legizgibb sorozata, és nagyon szeretném újra nézni. 🙂

    Válasz
  • 10. Margó  |  2014/04/21 - 18:52

    A szerelem ösvényeit szeretném megnézni!!!!!!!

    Válasz
    • 11. Andrea Péter  |  2014/10/28 - 20:00

      én a homok titkait szeretném ujra látni és a pampák királyát,de sajna sehol sem találhato :(pedig mind2ö nagyon jo sorozat volt!!!

  • 12. horvath andrea  |  2015/03/23 - 23:10

    A fekete gyongyot neznem meg ujra mer sehol nem talalom!

    Válasz
    • 13. Gyuriy  |  2018/08/09 - 00:29

      Arra én is nagyon kíváncsi lennék, mert anno nagyon szerettem azt a pár részt, amiket láthattam a Halózat TV-n! Nagyon kár, hogy ezek szerint senki nem vette fel a sorozatot, hogy nem érhető el sehol sem online. Andrea del Boca nagyon szép, és jól játszott benne. A főcíndala még mindig a fejemben cseng, annyira jó volt nézni (most hogy így hirtelen visszaemlékszem). Sajnos már alig emlékszem rá, csak magára a feeling-re, amelyet adott nekem a sorozat, ezért lenne jó, hogy ha végre megismételnék a telenovellát.

  • 14. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/04/17 - 13:38

    Én újból megnézném a Villa Acapulcót! Azt nagyon szerettem! Melléje a Mariát, Viperát, Maria Isabelt (nemrég dvdn megnéztem spanyolul) és persze amit nem láttam sajnos az a Salome.

    Válasz
  • 15. Annamária Fitz  |  2015/06/12 - 20:47

    Barátok és szerelmeket

    Válasz
  • 16. Boda Ilonka  |  2015/06/14 - 23:44

    A homok titkaiért minden pénzt megadnék.

    Válasz
  • 17. DCruz  |  2015/06/26 - 12:42

    A vipera c. sorozatot nézném meg.. Sajnos még nem láttam.

    Válasz
  • 18. Amiga  |  2015/06/26 - 13:39

    Az Első szerelem nekem kimaradt,szívesen megnézném.Illetve nagyon örülnék,ha megismételnék az Édes dundi Valentinát (igaz nem Televisás novella,de nekem annó nagy kedvencem volt).

    Válasz
    • 19. Gyuriy  |  2018/08/09 - 00:31

      Elkezdték feltölteni a YouTube-ra teljes részeket nagyon sokat. Azt láttad már? 🙂

    • 20. Gyuriy  |  2018/08/09 - 00:34

      Most nézem, tévedtem. A 178.részig fel vannak töltve a részek végig, kivéve 10 részt, amely sajnos nem voltak a feltöltő birtokában, de azon kívül az összes epizódot feltöltötte YouTube-ra! 🙂

  • 21. Máté  |  2016/02/21 - 21:47

    Én a Guberálós Maríát nézném meg vagy max mégegyszer a Paula és Paulinát. Hát ha nem is bírják leadni HDban. Valamit kitalálhatnának. Mondjuk leadják SDben és szünet kép. A Prisioneránál is megoldották. Hátha tudnának valamit ezzel is kezdeni.

    Válasz
    • 22. Ádám  |  2016/02/22 - 20:06

      Én legjobban a Szerelem ösvényeit nézném újra, amit 2005-ben vetített a tv2. Vagy pl, ami ezzel párhuzamosan ment Salome is érdekelne.

  • 23. Gabino  |  2016/02/22 - 21:51

    Jaja azok nagyon jók voltak, főleg az Ösvények

    Válasz
  • 24. Gabino  |  2016/02/27 - 17:56

    Barátok és szerelmek, Első szerelem

    Válasz
    • 25. Ádám  |  2016/02/28 - 08:36

      “A szerelem ösvényei (Las vías del amor): egyike volt a kevés sorozatnak, amelynek a tv2 délután adott esélyt, és végülis megérte, mert bukni nem buktak vele, ellenben az egyik legócskább történetet sikerült a nagyközönség elé vetni, ami abszolút nem vetett jó fényt a műfajra.”
      Valaki elmagyarázná miért minősül a Szerelem ösvényei ócskának? Mert ezt nem igazán értem. Miben tért el a többi Televisás történettől?

    • 26. Gabino  |  2016/02/28 - 09:14

      Én se értem. 2002-es és 2005-ben vetítették akkoriban új volt mellesleg tökéletes szereposztás, érdekes fő- és mellékszálak… Tele volt akcióval ès bűnügyi szálakkal. Izgalmas volt.
      Nem értem miért kritizálják, sokkal jobb volt mint ezek a mostaniak pl. Veronica aranya, Fiorella, Paloma, Szeretned kell……….

    • 27. bence1996  |  2016/02/28 - 09:18

      Én nem ismerem 100 %-ig a Szerelem ösvényeit, de egy pár rész alapján nekem sem tűnt minőséginek. Ha belegondolsz, hogy milyen sok hülyeség van benne, ráadásul 220 részre elnyújtották, így már nem is olyan érthetetlen az “ócska” jelző. Én az Árva angyalt és a Macskát is ebbe a kategóriába tenném, de ez utóbbi kettő talán túltesz mindenen…

    • 28. Gabino  |  2016/02/28 - 10:59

      Hát nem tudom, lehet ha ma látnám, akkor azt mondanám h van ennél jobb.
      Én 11 éve voltam rendszeres nézője a sorozatnak, nagymamám is szerette nagyon, akkoriban nagyon jónak számított legalábbis nekem… A szeretők és riválisokat 2 és fél éve néztük barátnőmmel, nekem az most is tetszett nagyon… Na meg a Sonadoras, amit 2009 nyarán kezdtem nézni. Mondjuk utóbbi 2 biztos h sikeresebb volt, de nekem vmiért tetszett a szerelem ösvényei még az a jó h leadták az összes részt és nem vették le azért mert nem túl sikeres, akkoriban játszogattak ezzel… Ha jól emlékszek a vége fele már felezve ment így a 220 részből lett 264 rész XD

    • 29. bence1996  |  2016/02/28 - 13:55

      Na, erről a felezésről nem volt infóm 😀 jujj xD én arra emlékszem, hogy akkoriban teljesen leszoktam a telenovellákról, nem voltam képben, hogy mik mennek. Sőt, azt se tudtam, hogy melyik sorozat Televisa-s vagy Telemundo-s. Amikor a Mónika show véget ért (hála Istennek!), akkor jött a Második esély Spanic-al és Saul Lisazo-val. Komolyan abban a tudatban voltam, hogy az alkotók ugyanazok, akik a Por tu amor-t is készítették. Később kezdzem csak “művelődni” 😀 Akkor kezdtem el érdeklődni ismét, mikor a Storytv elkezdte vetíteni a Paula és Paulinát. Azt követte az Esmeralda, majd megvették a Szerelem nevében-t. Az volt pár éve a csúcs nálam. Mondjuk az Időtlen szerelem jobban tetszett, jobban beszippantott 🙂

      A mostaniak közül egyértelműen a Szeretned kell és a Ne hagyj el a favorit. A Szeretned kell-ben egy dolgot nem szeretek, mégpedig azt, amit Julia művel a két férfival. Tipikusan egy könnyen manipulálható nő (és Susana egyébként jól is hozza a szerepét). Kedvelem, mint színésznőt, csak a karakter hibái nem tetszenek.

      Bocsi a hosszú monológért 🙂

    • 30. Gaskó  |  2016/07/17 - 11:52

      A Las vias del Amorból (Szerelem ösvényei) itt-ott láttam pár részt, de annyi elég is volt ahhoz, hogy tökéletesen egyet tudjak érteni Marco Polo jellemzésével: az egyik legócskább telenovella, ami valaha készült. Botrányosan gagyi bonyodalmak, párbeszédek.

    • 31. Gabino  |  2016/07/17 - 12:12

      Hát kinek a pap, kinek a papné

    • 32. Ádám  |  2016/07/18 - 13:59

      A szerelem ösvényei pedig a legjobb Televisás sorozat volt nekem, attól függetlenül, hogy kicsit brutálisra sikeredett ( pl. Enrique leszúrta a saját apját az esküvőjén) stb. De sok volt benne az izgalom, az akció.

    • 33. Gabino  |  2016/07/18 - 21:26

      Egyet értek veled Ádám. Én igazából magasról teszek arra, hogy milyenek a párbeszédek, milyen a kémia… A lényeg, h ezt a sorozatot minden délután meredt szemekkel bámultam és izgultam végig, habár ha jól emlékszem nem elejitől, kb. a 70-80. résztől kezdtem nézni, de ígyis több mint a 3/4-ét láttam.
      Sztem ez volt az egyik legdurvább Televisa sorozat. Sebastián is nagyon kegyetlen volt, Enrique egy igazi őrült gonosz, ahogy az apját vagy a dokit leszúrta, később Elmert is megölte. Jó kis sorozat volt ez, Larrosa akkoriban tudott vmit…

    • 34. MarcoPolo  |  2016/07/18 - 22:26

      Mindenkinek más tetszik, ez a dolgok rendje 🙂 nekem is volt sok olyan mai szemmel blőd sorozat, amit ki nem hagytam volna annak idején 🙂

    • 35. Gabino  |  2016/07/19 - 09:03

      Így van ez rendjén. Én pl. örülök h a TV2 a Simplemente Maríát hozta el, végre vmi jó sorozat. A Corazón que miente se lett volna rossz, de az mégis csak egy olyan feldolgozás aminek az eredetijét szinte mindenki látta, ezért kevésbé lenne érdekes sztem, habár majdnem biztos h a story tv elő fogja venni.

    • 36. Ádám  |  2016/07/19 - 13:38

      Hát én mind a 220 részt végig néztem, habár a vége felé azt hiszem felenként ment már így tán 264 rész lett ha jól tudom, de nagyon szerettem, csak az a baj, ezt a sorozatot sehol nem lehet újra nézni, 2005 óta mióta vetítette a tv2 sehol nem sugározták, valószínűleg nem is fogják már, mert sokan kritizálták, de nekem ez volt a legjobb sorozat. Írni kéne a tv2-nek, hogy valamelyik társcsatornáján ismételje. 😀 Vagy sorozat+, story5-ön esetleg, ha menne.

    • 37. Gabino  |  2016/07/19 - 14:01

      A story5 az kizárt, teljesen más stílusú sorozatokat ad. A sorozat+ csődbe ment, csak ismétlések futnak rajta. Hátha az Izaura tv elővenné

    • 38. Ádám  |  2016/07/19 - 14:05

      Az izaura tv már van, vagy eztán lesz még? 😀

    • 39. Gabino  |  2016/07/19 - 15:05

      Augusztus 14-én debütál, azt mondják itt

    • 40. Ádám  |  2016/07/25 - 15:36

      Hátha menne rajta a Salome, A szerelem ösvényei, Első szerelem stb. 🙂 Ezek voltak a kedvenceim.

    • 41. Gabino  |  2016/07/25 - 15:56

      Jaja, ezek nagyon jók voltak. Még az a jó h 3 éve adták a Szeretők és riválisokat, az volt az én nagy kedvencem. Minden este azt néztük párommal, ha meg lemaradtunk ott volt a hétvégi ismétlés.

    • 42. Ádám  |  2016/07/25 - 15:59

      Uhh ne is mondd, mikor megláttam, hogy adni fogja a sorozat+ este 19:10-kor nem hittem a szememnek, nagyon megörültem. 😀 Emilio Larrosás sorozat az is, voltak benne durva jelenetek, és ha megfigyelted a hangulat zenék nagy része dettó ugyan az volt benne, mint a Szerelem ösvényeiben. Az is külön tetszik a sorozatban.

    • 43. Gabino  |  2016/07/25 - 17:10

      Igen, nagyon sok zenét átvett a Las vías del amor és a későbbi Velo de novia is, annak ellenére, h az Juan Osorio sorozat volt. Egyébként Larrosának akkoriban remeknél remekebb alkotásokat köszönhetünk pl. Sonadoras, Amigas y rivales, Las vías del amor, sztem jó lehetett a La verdad oculta is, a Mujer de madera annyira nekem nem jött be, főleg h a főhősnőt is lecserélték… A késübbiek közül még a 2007-es Muchachitas como tú is érdekelne…

    • 44. Ádám  |  2016/07/26 - 14:43

      Larrosától a Sonadorast, szeretők és riválisok, meg a szerelem ösvényeit láttam, a többit nem ismerem. Amit imádtam még sorozat a 2007-es Accoralada, (Sarokba szorítva 2011-ben ment azt hiszem az rtl-en) Na az is nagyon durva sorozat volt, de az Venevisionos novella nem Televisás.

    • 45. Gabino  |  2016/07/26 - 16:50

      Jaja, az is nagyon jó volt

  • 46. Máté  |  2016/04/12 - 16:22

    Régebben én sem figyeltem, hogy Televisa vagy Telemundo egy és ugyanaz Gaby Spanic. Nem is olyan régen a gonosz álarcánál, de inkább a beépített szépségtől kezdek ástam be magam a Telemundo világába, holott láttam jó párat a gyártótól.

    Válasz
  • 47. Gaskó  |  2016/07/17 - 11:51

    – A Villa Acapulco nekem is nagyon tetszett, nagyon izgalmas volt a történet, tényleg ismételhetnék újra.

    – A vipera véleményem szerint köröket ver minden azóta elkészült feldolgozásra (igen, beleértve a Cuando en emaro-t is, a főgonosz miért is rabolta el a főhőst csecsemőként? Ja, semmiért, csak úgy… – nálam itt egy kicsit elvágta magát a story). A La mentira mentes minden mellékzöngétől, tökéletesen koherens történet. Elővehetnék.

    – A Yo compro… nekem ki van Írva dvd-re, de elég rossz minőségben, szóval ezt is elővehetné valamelyik adó.

    – Első szerelem: huhuhuhuhu, de szerettem, ide vele!

    – A Salome első etapja nagyon jó volt, a 20 éves ugrás után nekem kicsit törés-érzetem volt már akkor is.

    Illetve pluszban, bár nem Televisásak:
    – A következő áldozat: kérem, kérem, kérem!

    Amik anno nálam kimaradtak, de megnézném őket szivesen:
    – Kassandra
    – Luz Maria
    – Samantha
    – Fiorella (a Pobre diabla)
    – A sivatag szerelmesei: ezt de szerettem!

    Válasz
  • 48. Nikolett Varga  |  2016/07/19 - 17:49

    Az Izaura tv augusztus 14 – én fog kezdődni. Ami már biztos, hogy látható lesz: Vad angyal
    La viuda joven( A fekete özvegy)
    La Esclava Blanca( Viktória a rabszolgák megmentője)
    Gecenin Kraliçesi( Az éjszakák királynője)
    És Eugenio Siller új sorozata a Quien es Quien( Éld az életem)

    Válasz
  • 49. Edina Hajtó  |  2017/01/05 - 18:01

    A vipera

    Válasz
    • 50. Ádám  |  2017/01/06 - 10:20

      Vagy Salomé, Első szerelem, Hajrá skacok, A szerelem ösvényei, ezeket nézném még nagyon szívesen.

  • 51. Amiga  |  2017/06/22 - 12:57

    Főleg azokat a novellákat nézném meg,amik még akkoriban készültek,amikor még nem volt az,hogy utólag vissza lehetett őket nézni a neten/amiket azóta sem ismételtek meg/amiket a mai napig nem találok meg sehol magyar szinkronnal/amik nekem kimaradtak. Én ezen sorozatok ismétlésének örülnék:

    -Televisás novellák közül: A vadmacska új élete,A liliomlány,A vipera,A szerelem ösvényei,Barátok és szerelmek,Maria (a Thalia és Fernando Colunga főszereplésével készült),Maria Isabel,Maria Mercedes,Első szerelem,Salome

    -Nem Televisás novellák közül: Isaura (a 2004-es változat),Latin szerelem,Angelica,Anita a bűbűjos bajkeverő,Lucecita,Mint a filmekben,Nincs hozzád hasonló,Szeretni beindulásig,Vadmacska,Kachorra,A kertész lánya,Júdás asszonya,Életem asszonya,Veled álmodom,Luna az örökösnő,Vad szenvedélyek,Luz Maria,Édes dundi Valentina,Szerencsés szerelem,Milagros,Családban marad,Tiltott szerelem,Sosem feledlek,A bátor Juan atya,Perla (a Silvia Navarrós és az Andrea del Bocás változat is),Fiorella (az Angie Cepeda főszereplésével készült),Mindent a szerelemért,Rebeca,Mindörökké Julia,Híresek és gazdagok,Az élet gyönyörű oldala,Csábító napsugár,Soledad,Egyedül szabadon,Hazugságok hálójában,Terra nostra

    Válasz
    • 52. Gabino  |  2017/06/24 - 16:55

      Szép lista.
      Én személy szerint a következőknek örülnék:
      – Első szerelem
      – Barátok és szerelmek
      – A szerelem ösvényei
      Most jelenleg örülök a Tiszta szívvel ismétlésnek is mert így normálisan tudjuk nézni. Hétvégén általában úgyis otthon vagyunk, nem kell letöltögetni

    • 53. Ádám  |  2017/06/26 - 15:05

      Nekem is dettó ezek voltak a kedvenceim.:) + még ide nekem a Salome tartozik. Ám ezek a sorozatokat sehol se lehet elérni neten? :/

  • 54. Gabino  |  2017/06/26 - 19:52

    sehol, mert akkoriban nem volt még online-sorozatok meg hasonlók. youtube-n van fent pár részlet, de az is elég gyenge minőségű és rövidek.
    Hátha vmelyi adó elővenné és leadná újra, bár őszintén kicsi esélyt látok rá.

    Válasz
    • 55. Ádám  |  2017/06/27 - 12:35

      De az a poén, pl ment régen az Acapulco öböl 1x adta le a tv2 még a szerelem ösvényei előtt pl, és az fenn van a sorozatbaraton, még a zöld tv2 jel volt akkor. ezt nem értem, az hogy van akkor fenn…

    • 56. Gabino  |  2017/06/27 - 16:21

      Jó kérdés, lehet, h akkoriban vki rögzítette a sorozatot és később osztotta meg Ha jól emlékszem az Acapulco öböl 1998 vagy 99-ben ment.

    • 57. Ádám  |  2017/06/28 - 13:09

      Hát én múltkor felhívtam a tv2-őt, és azt mondták, hogy nem tudják előre, de nem tartják valószínűnek, hogy az említett sorozatokat valaha is leadják már, max az Izaura tv-n.:)

  • 58. Vidák Mariann  |  2017/08/31 - 15:03

    Én az Anita no te rajest ami a TV2-n ment es a Milagrost ami az RTL-en ment ezeket nagyon szeretném megnézni újra.
    Ezeken kívül megnézném még: Salome, guberálós María, A szerelem ösvényei, María Isabel, Acapulco szépe

    Válasz
  • 59. Sotkó Lajosné  |  2018/01/12 - 13:54

    Guberálos Máriát szeretném ujra megnézni! Izaura tv.

    Válasz
  • 60. Sotkó Lajosné  |  2018/01/12 - 14:03

    Én még a Maria Mercedes is szeretném ujra megnézni.😊

    Válasz
  • 61. Sotkó Lajosné  |  2018/01/17 - 12:34

    A Guberális Maríat szeretném már nagyon megnézni. Nagyon rég láttam és nálunk mindenki imádta.

    Válasz
  • 62. Jano87  |  2018/03/11 - 21:33

    Luz Maria, Angie Cepeda főszereplésével, Tiltott szerelem (Mujer secreta) Carolina Tejera főszereplésével, Olvidarte jamás (Sosem feledlek), Mariana Paulina Torres González főszereplésével, Liliom Lány Camila Sodi főszereplésével,

    Válasz
  • 63. Kinga  |  2018/04/02 - 22:47

    Én szívem szerint A mostoha ,,LA madrastra,, néznem még Victoria Ruffo és Cesar Evora főszereplésével. Imádom a sorozatot de már jó néhány éve nem vetítették le sehol. Hátha le vetíti valamelyik tévéadó.

    Válasz
  • 64. Jasz gabriella  |  2018/06/30 - 22:55

    En a luz maria sorozatot szeretnem ujra latni

    Válasz
  • 65. Gabino  |  2018/08/12 - 10:57

    Első szerelem
    A szerelem ösvényei
    Barátok és szerelmek
    Anita, a bűbájos bajkeverő

    Válasz
  • 66. P.Anikó  |  2018/09/21 - 16:19

    A vadmacska új élete hatalmas kedvencem volt, nagyon szívesen megnézném újra.

    Válasz
  • 67. bence1996  |  2018/10/22 - 13:03

    Sziasztok. Jó régen kommenteltem már.
    Most is az új Angelique Boyer sorozat miatt írok. Kicsit meglepődtem ezen az újabb lélekvándorlós sztorin. Azt mondják, hogy eredeti a történet, de ezt már sokadszorra lépik meg.
    Ti hogy vagytok vele? Fogjátok követni?

    Válasz
    • 68. Thomas  |  2018/11/08 - 18:19

      Nem eredeti, az el Cuerpo del deseo es tarsainak feldolgozasa ez a sorozat azt hiszem, egyebkent szerintem nem rossz, mar azok alapjan amit lattam belole 1-3, resz 🙂
      Kulon tetszik hogy a halal emberi format oltott 😀

  • 69. Nagy Linda  |  2018/11/26 - 14:10

    A bosszút 2000-ből (La Revancha) ezt nézném meg. régi nagy kedvenc

    Válasz
  • 70. Csiger Ibolya  |  2019/07/13 - 18:46

    Mária Izabell, Mária Mercedes, első szerelem
    Ezeket jó lenne ha megismételnek .

    Válasz
  • 71. pecsi nikoletta  |  2019/08/16 - 12:24

    Acapulco obol tiltott szerelem venezuelai sorozat imadom oket orulnek ha ujra lathato lenne 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Válasz
  • 72. Edina edina  |  2020/05/09 - 21:01

    Mujer secreta( tiltott szerelem! ) bárjobb lenne videara feltenni vagy indavideo.

    Válasz
    • 73. Gabino  |  2020/05/28 - 03:49

      Miért lenne jobb, mintha tv-ben leadnák? Szerinted milyen minőségben kerülne fel egy olyan sorozat, ami közel 20 éve ment?

  • 74. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 15:30

    Életem asszonya, letty a csúnya lány, Anita a bűbajos bajkeverő, lisa csak egy van, a sors hullámain pl en ezeket szeretném újrs látni meg a vadmacska új életét is

    Válasz
  • 75. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 15:40

    Életem asszonya, letty a csúnya lány, Anita a bűbajos bajkeverő, lisa csak egy van, a sors hullámain pl en ezeket szeretném újrs látni meg a vadmacska új életét is maría Del Carmen, Édes dundi Valentina

    Válasz
  • 76. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 15:43

    Édes dundi valentina, María Del Carmen, Esperanza María Isabel

    Válasz
  • 77. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:11

    Marina, Candy, sebzett szívek

    Válasz
    • 78. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:19

      Te vagy az életem, marikruz, , még a vadmacska új élete csacska angyal , Teresa, Szeress Most, az én bűnöm, első szerelem, Acapulco szépe, kettős játszma, bűnös szerelem

  • 79. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:13

    Elfeledett szerelem , piszkos pénz, tiszta szerelem

    Válasz
  • 80. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:24

    María Mercedes

    Válasz
  • 81. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:25

    Camila

    Válasz
  • 82. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:31

    Ősforrás, A szerelem foglyai

    Válasz
  • 83. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:33

    Szerelem zálogba

    Válasz
  • 84. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:35

    Guberálós maría, A mostoha

    Válasz
  • 85. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:41

    Samanta, Megkővült szívek ezeket is szeretném látni

    Válasz
  • 86. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:41

    Megkővült szívek

    Válasz
  • 87. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:48

    Paloma, vihar, sarokba szorítva

    Válasz
  • 88. Gulyás Henrietta  |  2021/04/09 - 16:56

    Fiorella 2014-es verzót nagyon szeretném újra látni meg a Milagrost 2000 -es verzió

    Válasz
  • 89. Gulyás Henrietta  |  2021/04/29 - 16:37

    Megkövült szívek

    Válasz
  • 90. Gulyás Henrietta  |  2021/05/02 - 12:02

    Rafaella doktornő

    Válasz
  • 91. Gulyás Henrietta  |  2021/05/02 - 18:55

    Pokolba a szép fiúkkal azt nagyon szeretném látni , de sajnos nincs fent teljesen.

    Válasz
  • 92. Gulyás Henrietta  |  2021/05/02 - 18:58

    Első szerelem az kimaradt a kedvenceimből!!

    Válasz
  • 93. Gulyás Henrietta  |  2021/05/02 - 19:00

    Salomé

    Válasz
  • 94. Gulyás Henrietta  |  2021/05/02 - 19:02

    Bűnös vágyak azt is szeretném látni!

    Válasz
  • 95. Gulyás Henrietta  |  2021/05/02 - 19:10

    Menekülés a szerelembe azt még nem láttam, de nagyon szeretném megnézni. Itt lenne az ideje azoknak a sorozatoknak amik nincsenek fent netén.

    Válasz
  • 96. Gulyás Henrietta  |  2021/05/02 - 19:15

    A szenvedély száz színe, Acapulco villa

    Válasz
  • 97. Gulyás Henrietta  |  2021/11/29 - 20:08

    Marisol ,Salome , szeretők és riválisok

    Válasz
    • 98. Ádám  |  2021/11/29 - 21:28

      Salomé 2005-ben a lehető legrosszabb időpontban ment sajna délelőtt 11:30:(
      És az a baj azóta még csak 1x se ismételték meg, így a neten sehol nem lehet megnézni. Csak pár jelenetet.
      Az első szerelemmel is ugyanez a helyzet. A szeretők és riválisok szerencsés annyiban hogy megvette az Rtl csoport.
      Én még a szerelem ösvényeit nézném meg, sajnos az se nézhető vissza sehol:(

    • 99. Dina  |  2021/12/08 - 11:30

      Még szerencse, hogy van nekünk egy Izaura Tévénk, ami a Salomét bemutató TV2 Csoport tulajdonába tartozik és ahol mindig előszednek valami retro sorozatot. Mivel a szinkront annak idején ők rendelték meg, ezért a náluk bemutatott sorozatokat könnyebben veszik elő. Én nem panaszkodnék az ő kínálatukra, az elmúlt 5 évben elhozták a régóta várt Amor realt, előszedték a szintén nagyon várt (Guberálós) Maríát, a Gata salvajet, a Luz Maríát és a Pobre diablát is.

      Egyszerre irreális volna sok csatornapremiert ellőni, persze, hogy sokszor megismétlik, amit egyszer újra elővettek.

      Most vették elő Edith korábbi sorozatát, az Esperanzát, szerintem lesz előbb-utóbb Salomé is. Plusz szerintem amik még talán várhatóak az elkövetkezendő években:

      María Isabel, Megveszem ezt a nőt!, A szerelem ösvényei, Szeretők és riválisok, Kachorra, A liliomlány, Az ősforrás, Tiltott szerelem (a venezuelai), a Zone Romanticáról talán semmi, hiszen azokat a sorozatokat kábé mind újra kellene szinkronizálni, de talán a Szerelempárlat és a Pokolba a szépfiúkkal!, hiszen ezek a maguk idejében Mexikóban viszonylag sikeresek voltak.

  • 100. Dina  |  2021/12/08 - 11:32

    Sőt, a Destilando nem is csak viszonylag, hanem nagyon sikeres volt és még mai szemmel is nézhető, ezért is volt felesleges a Telemundonak feldolgozni. Szerintem ha Magyarország bezsákolja valamelyiket a kettő közül, a Televisás verziót fogják. Több az ismert arc + nagyobb sikert ért el nemzetközileg.

    Válasz
  • 101. Tibor Tibor  |  2023/03/28 - 09:36

    A SIVATAG SZERELMESEI az nagyon tetszik de csak a 8.részig láttam és szeretném végig nézni ha lehet
    köszönöm!

    Válasz
  • 102. Kriszti  |  2024/01/21 - 08:07

    Camilla és máriá mercedest nézném meg szívesén

    Válasz

És te mit gondolsz?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum