A múlt árnyéka – július 22-től a Story5-ön!

2015/07/02 at 22:26 39 hozzászólás

LSDPpromo1

A Story5-ön hamarosan véget érő El color de la pasiónt (A szenvedély száz színe) egy újabb premier-novella váltja majd július 22-től, mégpedig a La sombra del pasado, amely – ritka kivételként – az eredeti címet tükörfordításban visszaadó A múlt árnyéka címen fog futni idehaza. A premier létjogosultságát (stílszerűen) beárnyékolja, hogy ugyanezen a csatornán futott alig pár éve a történet eredetije, Az ősforrás (El manantial), és hiába a remek történet, az új verzió egy-két új száltól és a történeten hosszabbító időhúzáson túl mindössze egy szolgai másolat, sajnos kevésbé átütő színészi játékkal és feledhető hangulattal. Persze akik kedvelik Susana Gonzálezt (Szeretők és riválisok), Alexis Ayalát (Bűnös vágyak), René Stricklert (Titkok és szerelmek) vagy Cynthia Klitbót (Titkok és szerelmek), illetve akik először megcsodálnák itthon komolyabb szerepben Alejandra Barrost és Pablo Lyle-t, vagy épp főszerepben Michelle Renaud-t (A szenvedély száz színe), azoknak érdemes csekkolniuk. Ki ad a sorozatnak egy esélyt?

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek, Videók. Tags: .

“A Que No Me Dejas” – az első teaser Az én bűnöm – ma premier!

39 hozzászólás Add your own

  • 1. Milibindi  |  2015/07/02 - 23:10

    Én belenézek.

    Válasz
  • 2. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/07/02 - 23:56

    Én is csak belekukkantok de nem fogom nézni. Inkább az Ősforrást nézem majd meg egészben mert az érdekelne igazán, de azt sajnos sosem tudtam rendesen folytatni! :=(. Nem értem miért pont ezt a sorozatot vették meg a STORYra.

    Válasz
  • 3. Gábor  |  2015/07/03 - 00:17

    Erre a válasz pofonegyszerű: Michelle Renaud.

    Válasz
    • 4. bence1996  |  2015/07/03 - 06:03

      Ja…mert egy sorozata ismert nálunk, és abban is csak epizódszerepe volt 😀

    • 5. Csabika  |  2015/07/03 - 08:41

      😀 😀

    • 6. Gábor  |  2015/07/04 - 14:28

      Tekintve, hogy az az egy is a Story-n látható, így logikusnak csak ez a magyarázat nevezhető. Vagy a másik ami még lehetséges az az, hogy visszatértek a 7 órás sáv novelláira, mert amikor volt a Story-n a telenovella dömping akkor is két kivétellel (Könnyek királynője, Menekülés a szerelembe) abból a sávból vették a novellákat. Ez ugye megszakadt az Amor bravio végeztével, így az azt követő sorozatok (Que bonito amor, Mentir para vivir, Quiero amarte) már nem kerültek bemutatásra. A legújabb novella meg ebben a sávban a La sombra del pasado volt, így lehetséges hogy ezért vették meg ezt.

  • 7. Mary  |  2015/07/03 - 08:04

    Tuti nem nézem. Igazi Mapat- mű, ctrl-c+ ctrl-v. És nem mellesleg felesleges mellékszálakkal, mellékszereplőkkel tűzdelve.

    Válasz
  • 8. Csabika  |  2015/07/03 - 08:48

    Nos aki nem látta az Ősforrást annak mindenképp ajánlom, aki látta annak már kevésbé.
    Én elkeztem azthiszem olyan 50-60 részig jutottam, az eleje tényleg jó ( kb az első15.rész ) de a többi rész erősen vontatott.

    Válasz
  • 9. Regina  |  2015/07/03 - 11:06

    Az éb bűnöm c. sorozattal kapcsolatban nem lesznek érdekességek?

    Válasz
  • 10. Milibindi  |  2015/07/03 - 11:36

    Az jutott eszembe lehet mégis igazm hogy a STORY5 leadja az összes 2014-es sorit? A Muchachát már jó előre megvette a TV2, de azzal együtt már a 4. tavalyi sorozat. Van még a Hasta meg a Yo no az biztos. Megérzésem, hogy a Mi corazon helyett a Hasta lesz, de a logikus a Yo no lenne inkább. 🙂

    Válasz
    • 11. Milibindi  |  2015/07/03 - 11:43

      Visszakerestem itt, a La Malquierida hiányzik még a kettőt leszámítva!

    • 12. Amiga  |  2015/07/03 - 14:44

      A La Malqueridára van esély.Lehet,hogy az majd a Mi coraton es tuyo-t (Szerelem ajándékba) fogja váltani.

  • 13. suxel  |  2015/07/03 - 13:58

    A szinkronhangok erdekelnek csak ebbol a sorozatbol, mert valtozatlanul az eredetit preferalom.
    Csak a népnek hirtelen elege ne legyen ebbol a sok Blanco-Pena sztoribol, ami mostansag erkezik: Color, Mi pecado, LSDP.

    Válasz
  • 14. todi1992(margit)  |  2015/07/03 - 14:39

    Én is bele nézek kiváncsi vagyok hogy tudja-e überelni az eredetit,de szivesen nézném az Ösforrást.

    Válasz
  • 15. Amiga  |  2015/07/03 - 14:42

    Nem hiszem,hogy nézni fogom.Mivel én láttam az eredetit,így engem ez nem tud megfogni.Egyébként az El Manantial-t először a TV2 tűzte műsorra 2004-ben.Utána megismételték kisebb csatornákon (Sorozat+,Story5).

    Válasz
    • 16. Dan  |  2015/07/03 - 17:31

      Így igaz, a TV2 mutatta be először anno a Manantialt, de csak a Story csoport csatornái ismételték többször meg, a Sorozat+ nem.

      Számomra ez a sorozat a TDA-val együtt nem több, mint a műfaj egyik etalonjának meggyalázása. Itt nem csupán kopiról van szó, az első kb 15 részt amit láttam, jelenetről jelenetre ugyanúgy van leforgatva, a Storynak nem is kell új csapatot felkérni, leporolják az eredeti szinkronját és mehet a buli.

      Egyik színész játéka sem ér fel a korábbi verziónak a csapatához, Barros és Ayala pedig kifejezetten bénák és hiteltelenek voltak a nagy elődökhöz képest.
      Egyedül a két főhős első főszerepe jó dolog ebben a borzadályban, nagy jövő vár még rájuk.

  • 17. tibitoma  |  2015/07/03 - 18:11

    Inkább az YNCELH jöhetett volna 😦
    Az felnőtt énem legkedvencebb tragikus telenovellája eddig, pedig sokszor nem is értettem, hogy mit beszéltek benne.

    Válasz
  • 18. Gyuriy  |  2015/07/04 - 10:14

    Én mindenképpen adok egy esélyt a telenovellának. Érdekesnek tűnik, és ezt a cikkedet is öröm volt olvasni Marco. Sokkal inkább megállnád a helyed egy újságban, mint itt, de Mi örülünk Neked, hogy a profizmusodat itt csodálhatjuk. Én most kicsit dilemmában vagyok, ugyanis nemrég akartam folytatni Az ősforrást, hiszen anno csak az első részeket láttam, sajnos nem tudtam folytatni, mert akkor volt költözés, meg időm sem volt már akkor annyira, pedig nagyon Beleszerettem a sorozatba. Szerintetek jobb egy esetlegesen elrontott másolatot elkezdeni, mint egy nagyszerű eredetit? Mert attól félek, hogy ha pl. ismételten esetleg megtetszene a La sombra, akkor utána már nem lenne kedvem Az ősforráshoz, mert tudom, hogy mi fog történni Benne? Az ősforrást meg már nem folytatnám, legalábbis most úgy értve, hogy akkor most megnézném teljesen, mert két ugyanolyan sorozatot persze nem szeretnék nézni. Ti mit tudtok javasolni? Mit tennétek?

    Válasz
  • 19. Fernando Joaquin  |  2015/07/04 - 21:50

    Sztem az El color de la pasion-nál csak jobb lehet mert az egy szenvedés volt, a negyedénél abbahagytam

    Válasz
  • 20. todi1992 (margit)  |  2015/07/06 - 09:03

    Kedves Gyuriy! Én inkább az ösforrást javasolnám hogy nézd végig
    szerintem a szereposztás is nagyszerü meg ugy általában az egész sorozat szerintem nagyon jó.É n csak ajálani tudom.

    Válasz
  • 21. Norma  |  2015/07/17 - 11:01

    Válasz
  • 22. bence1996  |  2015/07/22 - 15:58

    Azon gondolkodtam, hogy Thelma Madrigal-nak a magyar hangjának választhatnák a Michelle Renaud féle hangot az El color de la pasion-ból. Asszem Kovács Nóra…Michelle Renaudhoz pedig Kelemen Kata illene, aki a La tempestadban Ximena Navarrete-t szinkronizálta. Pablo Lyle-hez pedig Széles Tamás passzolna.

    Válasz
    • 23. suxel  |  2015/07/22 - 16:12

      Az a Kovacs Nora az a Colorban Sallai volt.
      Alejandra Barros, ha jol tudom F Nagy Erika lesz, azaz Coloros Magdalena.

      Majd szinkronhang listat ha kerhetnek, lojjon mar valaki.

    • 24. bence1996  |  2015/07/22 - 16:33

      Igen, Sallai Nórára gondoltam. Nehéz ennyi tucat szinkronhangot megjegyezni xD
      Alejandra Barroshoz F. Nagy Erika nagyon nem passzolna. Neki jobb lett volna egy Nárai Erika.

  • 25. bence1996  |  2015/07/23 - 10:32

    Ritkán krituzálom a szinkront, de Susana Gonzalez magyar hangja nagyon idegesítő, és nagyon nem illik hozzá :/

    Válasz
    • 26. suxel  |  2015/07/23 - 13:58

      Tudod, azt hittem, hogy az AV Kelemen Kata – Susana Gonzalez parositasa utan rosszabbat nem adhatnak Susynak, hat de: Dogei Eva. Es bejott, amit mondtam Barros es F Nagy Erika. Lissethez meg tul oreg Szoradi Erika, es szerintem Klitbo sem olyan idős, hogy Andresz Kati szolaltassa meg, bar a karakterehez menni fog. Es Andresz Kati vajon raismer, hogy ezt a karaktert egyszer o mar megszolaltatta Senora Lunakent? 😀

      Eddig a szinkron nagyon nem tetszik.

  • 27. Laura  |  2015/08/04 - 18:25

    Most, hogy megöregedett, már nem is Éva, rosszabb…

    Válasz
    • 28. suxel  |  2015/08/04 - 18:55

      Mar Farkasinszky Edit az Dogei Eva helyett, nekem pont forditva, most jon be jobban. Csak ez mar megint olyan felemas, akkor a tobbi karakternel miert nem eszkozoltek hangcseret, miert csak itt? Komolyan mondom Csoma Ferenc kesz talany a Szenvedely szaz szine ota

    • 29. Laura  |  2015/08/04 - 19:00

      Ennyire nem értek a hangokhoz. Nekem ez se tetszik vele túlzottan. Viszont aki legjobban zavar: Szokol Péter, én őt nem engedném stúdiók közelébe. A halálom meg az, amikor törpe növésű embereknek adják a hangját.

    • 30. suxel  |  2015/08/04 - 19:27

      Nekem Szokol Peter fiatalos Melesio (Ibanez) hangjanak, en max negyvenes otvenes pozitiv karaktereknek adnam, akik puha kotesuek, meg transzvesztitaknak. A LQNPA-ban pont jo volt Paty Diaz ferjenek.

      Nahat Makay Andrea hangja meg szerintem mar idos Sachi Tamashirohoz, azaz Lolahoz. Egy evtizede meg jo volt fiatalabb csajokhoz, mint Angelica Vale, de ma mar nem szivesen hallom fiatal csitrik hangjakent.

    • 31. bence1996  |  2015/08/04 - 19:29

      Jaj, igen, ezt elfelejtettem megírni. Egyébként nem ez az első eset. Emlékezzetek, mikor “A végzet hatalmában” Rosa María Bianchi-t is 2 színésznő szinkronizálta. Először “fiatalabb” korában valamilyen Nóra (nyilván egy tucatnév lehet, hogy nem jegyeztem meg), majd Andresz Kati váltotta, mikor Lucia is felnőtt Ivan-hoz 😛

    • 32. suxel  |  2015/08/04 - 20:15

      Rosa Maria Bianchinál volt Kovács Nóra es Andresz Kati, de ez nem pontos váltás volt, mert a 7. resznel tortent a csere. Az eves idougrasok pedig a 3. es 10. reszben voltak. Emlekszem ra, anno talalgattuk is mi lehetett az oka. Es arra jutottunk, hogy mivel Marco mar joval hamarabb kozolte, hogy jonni fog (honapokkal elotte), mint adasba kerult,.elkezdtek a szinkront, ami a csuszas miatt abbamaradt, es kesobb mar nem tudta az adott szinkronszineszno folytatni a munkalatokat, ezért volt ott csere.

  • 33. tibitoma  |  2015/08/04 - 19:51

    Muhhaha, én azon szoktam nevetni, hogy egyes színésznők már közel 20 éve hamvas húszasoknak szokták adni a magyar hangjukat.

    Például Roatis Andrea is: 1999-ben a Titkok és szerelmekben az akkor 32 éves Sabine Moussiert kapta, a remake-ben meg majdnem 15 évvel később a 25 éves (“történetesen” csak 18) Livia Britót.

    Válasz
    • 34. suxel  |  2015/08/04 - 20:09

      Roatis Andreánál pl nekem nem feltuno, vagy ugyanez a helyzet Zakariás Évával és Žsigmond Tamarával is. 🙂

  • 35. Laura  |  2015/08/05 - 18:08

    Jézus, Suxel, ezen a transzvesztitán felvisítottam 😀

    Kisfalvi Krisztina szerintem elment volna Roberta-nak talán, néha belenéztem Megkövült szívekbe azt hiszem, ott jól állt neki. ( Ha nem keverek senkit senkivel)

    Válasz
    • 36. suxel  |  2015/08/05 - 18:49

      Jol emlekszel, en ott imadtam Kisfalvi Krisztinaval, szerintem nagyon ment hozza. Es akkor szerintem csereberelni sem kellett volna a hangokat, jo lett volna ugras elott es ugras utan is.

      Tovabbgondoltam a dolgot, kar, hogy Lisettet nem csereltek le. Szerintem, hozza eredetileg is venasszonyos Szoradi Erika, igy ha ezen meg oregitettek volna az evek multant kovetoen, akkor egy Kassai Ilona vagy Pasztor Erzsi pont jo lett volna. 😛 😛

    • 37. Laura  |  2015/08/07 - 22:55

      De lökött vagy, de hááttnaaajahhh 😀

  • 38. Laura  |  2016/01/22 - 16:48

    Most meghal Adelina? ez fontos volt? Én az eredetit nem láttam, így nem tudom, hogy ez egy onnan átvett poén-e, így meglepődtem….meg ezért nem szeretek nézni sorozatokat.

    Válasz
    • 39. Amiga  |  2016/01/22 - 16:53

      Az eredetiben is meghalt ez a karakter.

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum