Mi a jelenlegi kedvenced a tv2 kínálatából?

2015/10/02 at 17:57 19 hozzászólás

2015tv2

A tv2 az utóbbi években ismét a Televisa-novellák hűséges vásárlója lett (a 2000 körüli nagy telenovella-bumm idején is ők mutatták be a gyártó legtöbb sorozatát), jelenleg stabilan a Televisa uralja a csatorna délutánjait. A kérdésem pofonegyszerű: a három sorozat közül melyik az, amelyikért a legtöbben rajongotok az oldal látogatói közül? Mivel elég mostohán kezeltem ezeket a premiereket, a győztes novella kap elsőként új posztokat (soundtrack, érdekességek, grafikák, stb.) A kommentekben jöhetnek a sorozatokra vonatkozó vélemények is, hiszen már mindegyik fut egy ideje. A szavazás jövő vasárnapig tart, hajrá!

Entry filed under: Szavazás. Tags: , , .

“Ladrones” – ilyen Colunga és Yáñez a moziban A homok titkai – októberben újra az M3-on!

19 hozzászólás Add your own

  • 1. Regina  |  2015/10/02 - 18:08

    Az én bűnöm magasan a legjobb minden értelemben! Történet, szereplők, színészi játék, fordulatok. Szóval Én bűnöm ❤

    Válasz
  • 2. mariland  |  2015/10/02 - 18:33

    Természetesen a Veronica aranya. Hiába szólják lr Iván Sanchezt, magasan az egyik legjobb színész Ana Brendával együtt.

    Válasz
    • 3. bence1996  |  2015/10/02 - 18:47

      Az én bűnöm-re szavaztam volna, ha idő előtt nem tudtam volna meg egy fontos dolgot a cselekményből…öhm, na mindegy. Így abba is hagytam. Inkább a Veronica aranyára szavaztam.

      Ivan Sanchez-t még mindig ostorozzák? Hát el kell, hogy mondjam, hogy semmivel sem jobb vagy rosszabb a színészi alakítása bármely Televisa-s színészénél. Nem egy Fernando Colunga (egyébként ő sem olyan nagy szám, mint ahogy sokan beállítják, csak veteránnak számít), de ebben a sorozatban nem is kellett olyan kivételes színészi játéknak lennie.

      A sorozat egész jól hoz így az utolsó héten. 20-21 körüli számokat produkál, ami nem sok, de több, mint amit a La tempestad összekapart. Mondjuk ez az íróknak is köszönhető.

  • 4. Csabika  |  2015/10/02 - 18:54

    Volt már egy szavazás ahol eredmény hirdetés a mai napig sem volt még egy kommentben sem, először szerintem hirdessünk már ott eredményt előre is köszönöm.

    Válasz
    • 5. bence1996  |  2015/10/02 - 19:22

      A Maricruz-Macska-Fiorella kombóra gondolsz? Ott a Maricruz nyert. Amit valahogy meg is értek 🙂

  • 6. Amiga  |  2015/10/02 - 19:04

    Egyértelműen Az én bűnöm a kedvenc.A történet remek és tartogat is még meglepetéseket,a szereplők is nagyon jól ki vannak dolgozva.Nem hiába,hogy sokak szerint ez Maite Perroni eddigi legjobb sorozata (és úgy tudom neki is ez a kedvence az eddig forgatott novellái közül).A Fiorella elmegy.A Veronica aranya viszont egyáltalán nem tetszik,nem is nézem.Adtam neki egy esélyt,de nem jött be.

    Válasz
    • 7. bence1996  |  2015/10/02 - 19:21

      Szerintem Maite Perroni egyetlen vállalható sorozata Az én bűnöm.

    • 8. Amiga  |  2015/10/14 - 16:59

      Azért ott van még a Rebelde is.

  • 9. Milibindi  |  2015/10/03 - 01:45

    Nehezen döntöttem Az én bűnöm ës a Veronica aranya között. Végül az utóbbira nyomtam.

    Válasz
  • 10. nota  |  2015/10/03 - 07:25

    Az én bűnöm-et abbahagytam, nem azért mintha rossznak tartanám, de valahogy időközben elvesztettem az érdeklődésem. A Fiorella nem érdekel, nem láttam, nem tudom, hogy milyen. A Veronica aranya, hát ez külön téma. Nem nézem folyamatosan, inkább egyszerre darálok néhány részt, de valamiért ott ragadtam. Rengeteg oltári baromság van benne, ami vicces, mégis van valami varázsa. Ki érti ezt? Az biztos, hogy ABC és Ivan csodás páros, és én is szeretném Ivant megvédeni, nagyon is jól teszi a dolgát. Az pedig egyáltalán nem zavar, hogy nem az a tipikus bájgúnár. Zurita-Mellado páros is aranyos, de néha már idegesítenek. Szerintem a legnagyobb baj ezzel a sorozattal, hogy a főműsoridőbe tették, máshol jobban teljesítethetett volna, és nem is oda való. Mindenesetre rá szavaztam.

    Válasz
  • 11. Don Gabino  |  2015/10/03 - 11:39

    Ez egy vicc. Miért népszerűbb a Fiorella mint Az én bűnöm?

    Válasz
  • 12. suxel  |  2015/10/05 - 13:07

    Nem erzem ugy, hogy el kellene ajulnom a mostani tv2s kinalatbol:

    MP: Egy sorozattal jartam igy korabban: a La madrastraval. DVD verzióban pont eleg volt, telenovella formatumban mar sok nekem. Talan az is okozza a hatast, hogy tul sok B-P-t láttam az utobbi idoben, es engem a nagy titok sem hat meg annyira, mint korabban. Ez a legnagyobb csalodas most szamomra.

    LI: kozepszeru novella a szamomra, a dialogusai nyalasak, semmi ujdonsagtartalma sincs, sokadjara latott tortenet, ami mar nem kot le. Ezert parhuzamba allitom a MP-vel. Egyetlen pozitivumakent az ABC – IS párost tudom felhozni.

    MIVAC: ujdonsagtartalma ennek is se szeri, se szama. Atlagosnak tartom, ebben is vannak blodsegek, maga az alapbonyodalom. Viszont ennek a szovegkonyve megnyero a szamomra, szorakoztat, es egy forumozohoz hiven ebben nem a folyamatos orditozasok vannak egymassal a szereplok kozt, hanem inkabb a finomabb oltogatasok a csaladi vacsoraknal. Es itt is van egy eros főhős paros: Brito es Ron.

    Ebben a nem tul eros mezonyben nalam a MIVAC nyert. Annyi, hogy ha vege lesz a magyar vetitesnek egyben ledaralom, persze tekerve, nem folYamatos nezosen, mert ahhoz nem eleg jo. LI-bol eleg annyi, amennyit elcsipek, MP-bol pedig boven megelegszem a DVD verzioval, abban minden benne volt ami kellett. Kb 18*45 perc, a tobbi 92t csak koritesnek erzem

    Válasz
  • 13. jessm  |  2015/10/06 - 13:18

    Fiorella tök unalmas.

    Veronicát most kezdtem el nézni, szóval nem tudom, de kiváncsi vagyok rá , az alap sztorit úgyse láttam, a másik feldolgozás pedig nem érdekel.

    Az én bünöm pedig egész jó, bár Siller miatt kezdtem el nézni mert a az Emlékezz reina nagyon bejött és persze Siller nagyon sexi . A pokolba szépfiúkat is miatta néztem meg , de az szörnyü volt. Itt viszont egész jó történet. Maiteval is meg van a kémia.
    Maite tényleg ebben a legjobb, pedig több sorozatát elkezdtem , de a bugyuta történet és szörnyű játéka miatt 20-30 rész után mind abba hagytam. Nagyon szép , de játéka nagyon idegesítővé válik, itt viszont illik a karakterhez.
    Persze a történet kissé unlamas néha , de nem válik unalmassá mint a legtöbb Televisa történet, mert a mellékszereplők is érdekessé tudták tenni. PL MAnuel, Rosario, Matias , Justina érdekseek és tudják vinni a történet ha épp nem történik semmi a főszerplőkkel.

    Válasz
  • 14. Petra  |  2015/10/08 - 17:13

    Az én bűnömet néztem volna, de a jelenetek közti akármik kiborítóak (“és mi a te bűnöd?”), főleg a főszereplők erőltetett csókjával utána.
    Most már látom, nincsenek, de emiatt lemaradtam, így mindegy is.
    Veronika aranya- Időtlen szerelem az örök kedvenc, nem fárasztó nézni többedszerre sem. De ez? Most visszanéztem 20. részt. Amit az orvoscsávó,amit Nanciaga levág..meg az a nagyon erőszakos fiú a faluban…túl sok nekem. A dadogós fiú is, és sorolhatnám…
    Fiorella se fogott meg. Unalmas. Egy hónapja nem néztem bele minimum, de Julieta(?) még mindig a lányát keresi.
    Én elvagyok a Story5-ön, azokat végignéztem és nem unom még a viszonylag újat sem (bár nem láttam, eredetit, hogy hasonlítsak és “lehordjam”)

    Válasz
  • 15. momo  |  2015/10/08 - 17:37

    Magyar nézettség:
    “Délután nincs vita, teljes lakosságban a Tv2 az úr, úgy nézi a tévéző a latin-amerikai telenovellákat, mintha nem lenne holnap.”
    http://www.origo.hu/teve/20151008-napi-teves-nezettseg-2015-oktober-7.html

    Válasz
  • 16. Princesa  |  2015/10/21 - 21:24

    A Mi Pecado-t nem tartom olyan jó telenovellának, annak ellenére, hogy jó a történet és a szereposztás, a kedvencemmel, Maite-val az élen, de a kidolgozás nem tettszik..Amennyire vártam ezt a novellát, annyira csalódtam..
    A Veronica aranya egy minőségi, ütős, jól kidolgozott telenovellára sikerült, erős karakterekkel, nagyon jónak tartom, Ana Brendahoz nagyon jól játsszik benne.
    De a mostaniak közül a Fiorella a kedvencem, méghozzá a szimpatikus, szerethető karakterek és a történet miatt! Nagyon jó párost alakít José Ron és Livia Brito, elég jól működik közöttük a kémia és többek közt ennek is köszönhető a sorozat sikere!

    Válasz
  • 17. Bogy  |  2015/10/22 - 11:49

    Belenéztem ebbe a hírhedt Mejía produkcióba mely ugye a VerAranya névre hallgat…hát én nagyon imádom….hogy mindig megnevettet! Köszönöm Mejía…és itt most nem csak az irtó nyálas párbeszédekre gondoltam a sok cuppogással megfűszerezve…hanem Nancyre /aki mindig E/3 személyben beszél magáról…már alig várom azt a mondatot a szájából hogy Nanciaga most megy és elteszi magát láb alól/ és az ő napszőke férfiára…a múltkori felvilágosító óra is nagy jelenet volt Ana Brenda meg Gaby között…na és milyen a jó feleség és a jó férj…nevetséges! De még sorolhatnám…kár hogy az óráim miatt csak akkor láthatom ha ellógom valamelyiket…gondolkodom rajta hogy megérné e. 😛

    Válasz
    • 18. bence1996  |  2015/10/22 - 22:32

      Szerintem inkább online nézd vissza 😀 Bár ez az a tárgytól is függ, de ennyit talán nem ér meg ez a sorozat 😛 én pl. sosem követem TV-ben a sorozatokat. Csak a Story4-en követtem anno az Időtlen szerelmet, a Megkövült szíveket és a szív parancsát…Ja, és a Könnyek királynőjét is.

    • 19. Bogy  |  2015/10/23 - 00:24

      Én sem követem soha élőben őket mindig online, csakis online. 🙂 És igen ennyit azért nem ér de feldobta a napomat az biztos. 😀 Mejíának meg kéne próbálnia meghódítani azt a komédia sávot…én mindig jókat nevetek a kreálmányain. 😛 😀

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum