“Quiero Amarte” – hétfőn premier!

2013/10/17 at 15:21 9 hozzászólás

Ezt a kedvcsináló trailert a minap vetítették le a sorozat prezentációján. Na hogy tetszik?

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

Hírek – 2013. október 13. “Lo que la Vida me Robó” – tőlük mit vett el az élet?

9 hozzászólás Add your own

  • 1. -T  |  2013/10/17 - 17:34

    Hát, a történet maga jó lehet, de ez az autós, balesetes jelenet elég gagyi az odavetítés miatt.

    Válasz
  • 2. Mary  |  2013/10/17 - 18:35

    Húh, én már nagyon várom. 🙂 Túl sok mindent nem árulnak el, de így legalább lesz meglepetés. Morenotól és a szerzőpárostól csak jóra számíthatunk. 🙂

    Válasz
  • 3. Scarlet  |  2013/10/17 - 18:46

    Nekem is az tűnt fel, hogy kevés derült ki a szereplőkről is meg a sztoriról is, bár mondjuk 7 percbe nehéz belesűríteni… Inkább a nevekkel és a zenével próbálták meg beszippantani a nézőt, ami nem baj, mert szerintem is hihetetlenül jó dalok születtek 😛 Ettől függetlenül megnéztem többször a trailert és azt kell mondjam, hogy nagyon ígéretes jelenetek és szereplők vannak benne 🙂

    Marco, te mit gondolsz? 🙂

    Válasz
  • 4. MarcoPolo  |  2013/10/17 - 19:46

    Nekem is bejön így elsőre, bár kicsit olyan érzésem van, mintha az előző Moreno-produkciókba jóval több pénzt fektettek volna be, legalábbis eddig mindig olyan egyedi stílusa volt minden sorozatának, innen ezt kicsit hiányolom, minden olyan szedett-vedett. Persze vannak nagyon jó snittek (Bracho a kék fal előtt), de mégis néhol kicsit azt érzem, mintha az AB és a CME feelingjét keverték volna össze.

    A karakterek és a meglebegtetett szálak érdekesnek tűnnek, de sajnos egyikről sem derült ki túl sok ahhoz, hogy csak azok miatt várjam (Alejandra Barros mit keres Velencében, mi lesz Cassandra Sánchez Navarro és Ricardo Franco közt, stb.). A színészek többsége bejön, bár Karyme szerintem a florenciás kinézetével sokkal egyedibb lenne főhősnőnek, így kicsit olyan leharcolt, de ettől függetlenül színészileg nincs vele bajom, látszik, hogy lesz kémia Cristiannal.

    Válasz
  • 5. Scarlet  |  2013/10/17 - 21:16

    Nekem is elsőre úgy tűnt, mintha hiányozna az a kiforrott stílus a novellából, de újranéztem többször a trailert és szerintem ott van az a tipikus Morenos jelleg, csak nagyon kevés volt ez a 7 perc és az sem tetszett annyira, ahogy a trailert összerakták.
    Biztos, hogy nagyon kidolgozott az összes karakter azok alapján, amiket az interjúkban elárultak, illetve a sorozat facebook oldalára feltették a szereplőleírásokat és sokkal több van itt, mint, amit eddig meglebegtettek. Érdekes, hogy a párhuzamos idősávokból se láttunk semmit, sokan benne se voltak a videóban.
    Én tegnap megnéztem élőben a prezentációt és onnan is sok minden kiderült. Bemutatták az aláfestő dalokat élőben és közben bejöttek a hozzájuk kapcsolódó szereplők, “előadtak” egy jelenetet, amiből lehetett következtetni a történetükre. Enélkül egyébként nekem teljesen más jönne le a trailerből.

    A chiapasi népviseletek nagyon szépek, és látszik, hogy az összes szereplőnek kiforrott öltözködési stílust kreáltak.
    Egyébként Florencia tényleg valahogy szebb és karakteresebb lett, mint Amaya.

    De hétfőn meglátjuk, hogy mit is alkottak pontosan 😛

    Válasz
  • 6. suxel  |  2013/10/18 - 13:36

    trailer: látványos, de még zavaros, figyelemfelkeltő, hogy belenézzek, Flavio nagyon más, és ezt szeretem, zerboni is tetszik, s karyme is meglepően bejön, ami nem jött át nekem az el manantialban, az itt most sikerült. Cristian sem rossz, csak fejberúgnám azt, aki a pink felsőt rászabta. Aki nekem nem tetszik annyira, az Diana Bracho. Szerintem Luz Maria Jerez jobb lett volna oda. Ha lesz végre jó gépem, akkor kukucska bele.

    Válasz
  • 7. suxel  |  2013/10/18 - 13:41

    Jah még annyi, hogy sok olyan volt már, aki nem tetszett elsőre nekem és nagyon megszerettem: elég csak Mayrin Villanuevara vagy Livia Britora gondolnom. Lehet ez lesz Brachoval is, csak jóval többet kell látnom belőle hozzá. 🙂

    Válasz
  • 8. Ate  |  2013/10/18 - 21:25

    Nekem tetsző szereposztás. A marha uncsi felfokozott állapotban történt baleset ellenére jó kis sztori. Ami megdöbbentő nekem, h. a főpasi sosem tetszett, de most bejön.

    Válasz
  • 9. Mary  |  2013/10/18 - 22:29

    Ate, ezzel most megleptél, hogy bejön Cristian. 🙂 Eddig még soha nem tetszett Neked.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum