Kedves ellenség – július 16-tól a Story5-ön!

2014/06/25 at 21:45 11 hozzászólás

QEpromo2014

Nagy meglepetésre a Story5 A végzet hatalma végeztével egy olyan novellát tűz a műsorára, amely ugyan nem premier, de a csatornán még nem futott: a Kedves ellenségről van szó, melyet a megboldogult Zone Romantica többször is leadott pár évvel ezelőtt, most pedig – két évvel utolsó ismétlése után – a Story5 nézői is megismerhetik a bűbájos Lorena és kedves ellensége, az álnok Sara történetét. A sorozatot július 16-tól, 15:00-i kezdettel vetíti a csatorna, és mivel a Televisa egyik legszerethetőbb sorozatáról van szó, amely egyszerűsége ellenére váratlan fordulatokban és jó színészi alakításokban is bővelkedik, bátran ajánlom mindenkinek!

A fő kérdés persze az, hogy megtartják-e az eredeti magyar hangsávot, vagy pedig a Riválisokhoz hasonlóan újraszinkronizálják a novellát, bár emlékeim szerint Vadász Bea, Molnár Ilona és a többiek jó munkát végeztek már az első változat alatt is. A másik kérdés pedig az, hogy a Storytól számíthatunk-e a jövőben más ex-romanticás sorozatra is.

Ki kezd bele közületek a sorozatba? És ki ajánlja az újoncoknak azok közül, akik már régen is figyelemmel követték? A tovább után a trailerrel lehet nosztalgiázni!

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: .

Hírek – 2014. június 25. Igaz szerelmek… míg világ a világ

11 hozzászólás Add your own

  • 1. Devilrose  |  2014/06/25 - 22:25

    Én itt olvastam róla, hogy milyen jó és akkor kezdtem el darálni. Nagyon bejött, ajánlom azoknak akik szeretik a gonoszkodós történeteket és maga a közeg, ahol játszódik is nagyon ötletes és szimpatikus.

    Válasz
    • 2. mandi26  |  2014/06/25 - 23:25

      én is bírtam főleg mert Jorge Aravana szerepe kicsit emlékeztetett a napraforgót lucianak sorira ahol először láttam őt, amit viszont furának tartottam hogy a végére szépen megvariálták a történetet, tök meglepő volt hogy nem Gabriel Soto lett a befutó és hogy ezt meg is merte húzni a televisa, de végül is így is tetszett a sori….
      😀

  • 3. Nóra  |  2014/06/26 - 00:12

    Remélem, hogy nem szinkronizálták újra…

    Válasz
  • 4. Villano  |  2014/06/26 - 00:14

    Aki még nem látta kötelező darab,csak ajánlani tudom,Carmen Becerra zseniálisat alakít benne,Lorena karaktere pedig az egyik kedvenc főhősnőm ever (Pecados Ajenos Natalia és Angelique Boyer Teresája mellett)

    Válasz
  • 5. suxel  |  2014/06/26 - 01:21

    Én pár hang helyett, (mondjuk Hortensiáé, vagy a Catalináé, vagy Alonsoé) szívesen hallanék mást, de a többség akár maradhatna is. Amúgy ajánlom én is, kötelező darab a telenovella rajongóknak és csak 110 rész, ekkor még Lucero Suarez megmaradt a normális epizódszámokon belül.

    Válasz
  • 6. Tibi  |  2014/06/26 - 08:23

    Hűha, a mindenkori kedvenc telenovellám visszatér 🙂 Ez volt az utolsó, amit végignéztem, szóval, óvatosan nézzétek, mert a Kedves ellenség annyira tökéletes, hogy utána már nehéz beérni mással 🙂

    Válasz
    • 7. Gigi  |  2019/02/05 - 12:28

      Aha, persze, az utolsó amit végignéztél 🙂 meg még utána a Szívek iskoláját is megnézted meg A végzet hatalmát és ezeket te mondtad a Kérdezz-felelekben 🙂 szóval ez az 5 éves hazugság nem jött be!

  • 8. Amiga  |  2014/06/26 - 09:21

    Én már kétszer is végignéztem annó a Zone romanticán.Tényleg nagyon jó és szerethető sorozat,remek színészekkel.És a műfajához képest még nem is annyira csöpögős.Az egyik legjobb telenovella,amit a Televisa valaha készített,és amit azóta sem tudott egyetlen telenovella sem felülmúlni.Én mindenkinek csak ajánlani tudom.

    A szinkronhangokkal kapcsolatban: Én remélem,hogy meghagyják az eredeti szinkront.Szerintem azok a magyarhangok tökéletesek voltak.

    Válasz
  • 9. zsuzsa  |  2014/06/27 - 22:14

    Én is ajánlom mindenkinek , nekem is a kedvenceim közé tartozik.
    Jó izgulást aki még nem látta egyszer sem.💋

    Válasz
  • 10. nota  |  2014/06/28 - 17:37

    Na végre én is meg tudom nézni. Tudom, hogy internet, meg stb., de eddig erre nem volt időm, hogy még ezt is a neten kövessem. Viszont nagyon érdekel, és biztosan nézni fogom, már alig várom!

    Válasz
  • 11. Elizabeth  |  2014/07/13 - 16:29

    Nagyon megörültem, mikor a Facebook-on olvastam a hírt, hogy a Story5 leadja ezt a sorozatot. Én a neten néztem anno és most szupi lesz újra látni ezt a remek sorozatot nagy képernyőn. 🙂
    Nagyon jók a színészek, de a vége csalódást okozott! 😦
    Lorena és Gabriel Soto olyan édesek együtt……..

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum