“Amor Real” – tizenhárom év után Magyarországon!

2016/08/21 at 19:00 58 hozzászólás

PROMOAR

Az egy hete elstartolt Izaura TV nemsokára egy olyan klasszikussal kedveskedik a magyar nézőknek, amelyre idestova tizenhárom éve várnak a rajongók. A várakozásnak most azonban vége, hamarosan a magyar képernyőkre is megérkezik a 2003-ban készült Amor real, amely a maga idejében a Televisa egyik legsikeresebb sorozata volt: a díjnyertes kosztümös történet az egész világot bejárta, kivéve hazánkat, ahol akkoriban éppen leszálló ágban volt a romantikus sorozatokat övező lelkesedés.

Az Amor real toronymagasan vezet minden olyan listát, amely az ezredforduló óta készült legjobb telenovellákat veszi sorra, ez pedig a megkapó történeten kívül a parádés szereposztásnak is köszönhető, hiszen Adela Noriega és Fernando Colunga remek kémiával rendelkező kettőse mellett olyan színészek erősítik a stábot, mint Mauricio Islas, Chantal Andere, Ana Martín, Helena Rojo, Ernesto Laguardia, Ricardo Blume, Ana Bertha Espín, Leticia Calderón, vagy az azóta sajnos elhunyt Mariana Levy és Beatriz Sheridan.

Az Izaura TV Tiszta szívvel címen mutatja be a történetet, a rajongók pedig igazán elkényeztetve érezhetik magukat, ugyanis Adela Noriega és Fernando Colunga is a megszokott hangjukon, Zakariás Éva és Lux Ádám tolmácsolásában szólalnak majd meg magyarul. A szinkronrendező Lux Ádám felesége, Pócsik Ildikó lesz, itt meg is nézhetitek, hogyan nyilatkozik a színész a közös munkáról. Ha lesznek további infóim a pontos vetítéssel kapcsolatban, igyekszem megírni!

Ki várja már közületek a premiert?

Entry filed under: Magyar hírek, Premier hírek. Tags: .

Augusztus 22-től arculatot vált a Televisa főadója “Las Estrellas” – új csatornapromók

58 hozzászólás Add your own

  • 1. Gaskó  |  2016/08/21 - 19:23

    Kicsit sajnálom, hogy pont ezen a nyáron “adtam fel” a várakozást, s néztem végig a remake-et (Szerelem zálogba), ami ráadásul nem is kápráztatott el, mert egy idő után a történet önmaga paródiájává vált.

    Örülök a hírnek. Remélem eljut ide az Alborada és a Pasion is.

    Válasz
    • 2. Milibindi  |  2016/08/22 - 02:53

      Detto én is remélem!
      Nyugodtan nézd meg attól. Ez kosztümös, nem mondern kori. Rövidebb is sokkal .

  • 3. Erzsi  |  2016/08/21 - 19:47

    Én láttam a Szerelem zálogban sorozatot, és szerintem jó volt, jó színész gárdával. Sajnos, a legtöbb sorozat egy idő után ellaposodik, mert nem tudnak semmi újat kitalálni, aztán húzzák, mint a rétestésztát.
    Borzasztóan örülök ennek a sorozatnak, mondanom sem kell miért.
    Fernando Colunga, az első, és örök szerelem. (már a színészek közül).

    Válasz
  • 4. suxel  |  2016/08/21 - 20:25

    Na, nekem tetszik a cím. DVD-változatot láttam belőle, mivel segítettem fordítani, az bejött rendesen. Mivel én a kosztümösökért nem vagyok oda különösebbképp, biztosan nem nézem majd egészben, de ajánlani ettől függetlenül tudom.

    A képen annyira Sergio Sendel arcát látom Mau Islaséba, pedig tudom, hogy csak nekem tűnik úgy. Lépten nyomon összekeverem az arcokat. 😛

    Válasz
  • 5. Máté  |  2016/08/21 - 20:35

    Reménykedtem az Igaz Szerelemben, de ez sem rossz, legalább köze van az eredeti címhez is kicsit. Most meg legalább jól fog jönni, hogy nem HD az IZAURA TV.

    Válasz
  • 6. Thoom  |  2016/08/21 - 21:00

    Én egy Cuna de Lobosnak is örülnék bar nyilvan 0%esély van ra de ha az Izaura tv lecsapott egy 13evvel ezelőtti sikersorozatra akkor lehetnek meg csodák 😁 xD

    Válasz
  • 7. Dan19  |  2016/08/21 - 21:09

    Tetszik a cím, és a szinkron is ígéretesnek ígérkezik ezek szerint, imádnám ha Lety Calderón és Helena Rojo is visszakapná a korábban megszokott hangjukat. Érdekes: UPC előfizetésünk van és tegnap észrevettem, hogy van nekünk Izaura TV.

    Én nem szeretem a kosztümös sorozatokat, de Adela Noriega sorozatait szerettem, így ezt is bepróbálom.

    Tudom pofátlanság, de ha ennyire visszamentünk az időben, kérek szépen egy utólagos Rebelde premiert, mert nagyon szeretem Maite Perronit. 🙂

    Válasz
    • 8. Amiga  |  2016/08/22 - 10:46

      A Rebelde azért más: Egyrészt több mint 400 részes.Nem biztos,hogy a nézők kibírnák.Másrészt az RBD már évekkel ezelőtt feloszlott.Nem biztos,hogy megérné a magyar csatornáknak.Viszont előbb-utóbb megkaptuk azokat a novellákat,amik a maguk idejében sikeresek voltak és/vagy amikben nálunk is húzónévnek számító színészek játszottak: lásd Pasion de gavilanes,Rubi,Prisionera,Mi pecado,La venganza és most az Amor real.Úgyhogy azért reménykedni lehet.Bár bevallom én inkább az eredetit,a Rebelde way-t nézném meg (dehát arra zéró esély van,hogy azt megvenné valamelyik csatorna).

  • 9. munequita  |  2016/08/22 - 05:50

    Csodás hír..köszönjük 😄 Már csak azt remélem Helena nem Halász Arankát kapja 😜

    Válasz
    • 10. suxel  |  2016/08/22 - 07:11

      Na ha most van egy kis eszük és már Adela Noriega is megkapja a Titkok és szerelmekbeli hangját és ismét anya-lánya lesznek, és képesek így is nem Magdit neki adni, hát akkor én már nem fogok tudni mit mondani.

    • 11. suxel  |  2016/08/22 - 20:26

      Nemrégen ébredtem rá, hogy akadhat Lénának egy vetélytársa Magdi szinkron terén. Ugyanis Ana Bertha Espint is ugyanúgy 3x szinkronizálta akárcsak Lénát. Érdekesség az is, hogy mindkettőjük volt már Molnár Zsuszsa hangjával is. (Abrazame muy fuerte / Soy tu duena)

      Erre nagyon kíváncsi leszek, kettejük közül, ki kit kap.

  • 12. Krisztina  |  2016/08/22 - 08:15

    Én is örülök hogy leadják mert elkezdtem nézni spanyolul és 3 nap alatt eljutottam a 72 részig nagyon jó pörgös mindig történik valami. Én 10000000000000000000% hogy nézem. Tetszik nagyon. Jó lenne ha már a többi colungás sorozat is jönne. A pasiont is szivesen megnézném mert nagyon tetszik a főcim zenéje!

    Válasz
  • 13. Vérnyúl  |  2016/08/22 - 10:14

    Remek! Én követni fogom az tuti.És nem fogok csalódni.

    Válasz
  • 14. Amiga  |  2016/08/22 - 11:04

    Valahogy mindig éreztem,hogy meg fogjuk kapni 🙂 Amikor először láttam a Red carpet riportját,majd kiugrottam a bőrömből,alig akartam elhinni 😀 Nálam az Amor real ott van a TOP3 kedvenc Televisás sorozataimban.A cím is jó,bár nekem az Igaz szerelem jobban tetszett volna.Már alig várom.Én végignéztem ár az eredeti nyelven.nagyszerű sorozat,mindenkinek ajánlani tudom.Nekem ez a kedvenc alkotásom Carla Estradától,és Fernando Colunga novellái közül is ez a kedvencem.

    Esetleg amiket még szívesen megnéznék,és látva,hogy visszamenőleg is vásárolnak telenovellákat,talán esély is lehet rájuk:Fuego en la sangre,Un gancho al corazon,Llena de amor,Victoria,Aurora,Alborada,Pasion,Por ella soy Eva,az argentín Dulce amor,El juramento,a venezuelai Estrambotica Antastacia,Guapas,Nini,La tormenta,Las herederos del Monte,Marido en alquier,Las dos Caras de Ana,Pasion prohibida,Relaciones peligrosas,Solamente vos,Tierra de Reyes,Antes muerta que Lichita,La vecina

    Válasz
    • 15. Polcsik Lászlóné  |  2016/12/15 - 12:17

      magyarul?

  • 16. viktor  |  2016/08/22 - 11:45

    Huh akkor nagyon remèlem,hogy a Fuego en la sangre is eljut hozzànk!!:-):-D:-P

    Válasz
    • 17. Milibindi  |  2016/08/22 - 17:43

      Remélem Viktor! Szerintem is van rá esély! Ott van Lalo, Jorge és Adela.

  • 18. Máté  |  2016/08/22 - 14:46

    Letícia Calderónnak, amúgy ki a szokott hangja, Nyírő Bea vagy Orosz Anna? 🙂

    Válasz
    • 19. Máté  |  2016/08/22 - 14:47

      Valaki említette a kosztümös sávot, de ha már most el kezdték szinkronizálni, akkor ez azt jelenti, hogy a Victoriának rövidnek kell lennie nem?-

    • 20. Amiga  |  2016/08/22 - 15:08

      A régebbi szerepeiben (Esmeralda,Julieta) Nyírő Bea volt a magyarhangja,az utóbbi években viszont Orosz Anna.

  • 21. Zsolti  |  2016/08/22 - 15:17

    Kedves Máté! A Victoria valóban rövid 61 részes sorozat amely mivel napi bontásban megy kb 12 hét alatt véget ér, így ha helyette lesz az amor real akkor már novemberben érkezhet az új sorozat. habár én nem hiszem hogy helyette lenne mert akkor még nem valószínű hogy már reklámozták volna. én inkább arra gondolok hogy műsorváltozás lesz hiszen már a kezdetek előtt írták hogy változni fog a műsorrend. amúgy én arra tippelek hogy kevesebb reklám lesz és akkor egy idősávba beteszik az amor realt. hiszen délután a királyi ház titkai is 1 óra helyett 1 óra 25 percben adják, vagy ott az éld az életem amely szintén 1 óra 15 perces adásban adják holott tudjuk hogy egy telenovellát nálunk 1 órás adásidőben adnak és 1 rész kb 40 percnek számít.

    Válasz
  • 22. viktor  |  2016/08/22 - 18:03

    En mèg szìvesen elnèzegetnèm a Las amazonast,a Tormenta el en paraisot,Mariana de la nochet,AMQL,ès mèg az is megeshet,hogy a Maria trilógiat is újra előveszik…BÀRCSAK :-):-D

    Válasz
  • 23. Máté  |  2016/08/22 - 18:05

    Amiga: Igen tudom, ezért kérdeztem, hogy ki az elfogadottabb.
    Zsolti: Ezt is megfigyeltem máshol, viszont én TVRippel nézem a fekete özvegyet, és valamiért nem tűnt fel eddig reklám.

    Válasz
    • 24. Milibindi  |  2016/08/23 - 02:59

      Szerintem Nyírő Bea.

  • 25. Zsuzsy93  |  2016/08/23 - 23:40

    Mostanában kevés telenovellát néztem, de hála az Izaura tv-nek most ezzel együtt 3-at kezdek el plusszba.

    Válasz
  • 26. todi1992 (margit)  |  2016/09/01 - 08:04

    Nagyon jo a sorozat Én már nagyon régen a spanyol adon láttam örülök hogy magyarul is meg tudom nézni nekem nagyon tettszet a sorozat

    Válasz
  • 27. Amiga  |  2016/11/01 - 16:49

    Megérkezett az első promo!
    http://izauratv.hu/videok/906_tiszta-szivvel—november-9-tol.html

    Válasz
  • 28. suxel  |  2016/11/03 - 18:07

    http://musorvizio.blog.hu/2016/11/02/itt_vannak_a_tiszta_szivvel_cimu_sorozat_magyar_hangjai

    Íme a szinkronhangok:

    Válasz
    • 29. Máté  |  2016/11/03 - 18:59

      Nagyon ragaszkodnak ehhez a Veronicához a műsorvíziósok. 🙂

    • 30. Gábor  |  2016/11/03 - 21:49

      Miért, miért, miért???? Miért nem Menszátor Magdolna kapta Helena Rojot, ha már egyszer ő is szinkroniál benne?? Miért Szórádi Erika? Aki ráadásul így szerepet is ismétel. Oké leesett! Nem csak ő ismêtel szerepet, hanem Zakariás Éva is és simán meglehet, hogy pont ezért rakták Szórádi Erikát Rojohoz. Fogalmam sincs szinkronizálta-e már, de borzalom! Ha már szerepet akartak ismételtetni összerakhatták volna Magdival is, hiszen a Titkok és szerelmekben szintén anya-lányát játszottak együtt szintén Zakariás Évával. Csalódtam Pócsik Ildikóban afasza LFDD szinkron után!

    • 31. Gábor  |  2016/11/03 - 21:52

      Oké ezt az egy baklövését leszámítva szerintem egy fasza, igényes szinkront kapunk, de könyörgöm miééért?????

    • 32. bence1996  |  2016/11/03 - 22:18

      Helena Rojót az Árva angyalban is Szórádi Erika szinkronizálta. Ott egèsz jó volt 🙂 de tényleg fura, hogy mind Zakariás Éva, mind Szórádi Erika is szerepet ismétel a Szerelem zálogba után :O

    • 33. Gábor  |  2016/11/03 - 22:48

      Na akkor itt a válasz miért Szórádi Erikát kapta. Valószínű a tv2 csoport kérhette így és nem Pócsik Ildikó hibája, ezért elnézést kérek tőle, amiért leszóltam! És ez nekem eszembe sem jutott, hogy az Árva angyalban is Szórádi Erika szinkronizálta. Amúgy így visszagondolva tényleg nem volt rossz, csak azóta már kb nincs olyan sorozat, amiben ne szinkronizált volna.
      És közben eszembejutott egy szintén karakterismétlés, ráadásul duplán: Ana Bertha Espín – mMenszátor Magdolna – Szerelem zálogba.

    • 34. suxel  |  2016/11/04 - 00:26

      Tartottam tőle már a kezdetek kezdetén, hogy Szórádi Erika lesz, pont amiatt. hogy ABE már háromszor volt Magdi. (Lokela, Rubi, Candy) és TV2-n Léna legutoljára Szórádi volt. De lehetett volna Zsurzs Kati is, mint a Ramonában, hisz az is kosztümös volt, de nem Zsurzs Katit meg Anna Málnának kellett odaadni, holott ő kb felváltva szokott lenni Kocsis Judittal. Lásd: Maria. 😦 😦 😦

      Kicsit vérzik a szívem miatta 😦 Ami idegesít Szórádi Erikában az, hogy egy csomó telenovellában elviszi a Primera actrizok szerepét. 😦 😦 😦 Blanca Guerra vagy Daniela Castro az ékes példája. Pozitív karakterek hangjaként jó (CME – Julieta Rosen), de negatívként szerintem nem jó. 😦

    • 35. bence1996  |  2016/11/04 - 12:25

      Szerintem Szórádi Erika elég univerzális. Kicsit olyan nekem, mint aki akár pozitív, akár negatív karaktert kap, ugyanúgy rutinból képes megoldani anélkül, hogy bármin is változtatna. Én megértem, hogy mostanában kapós 😀 én most pont a Gyilkos ügyeket nézem a Cool-on (Major Crimes), de még ott is jól hozza a főszereplő csaj karakterét 🙂
      Ana Bertha Espin szerepe, de hogy még a szinkronja is ugyanaz, ez viszont sokkolt 😀

  • 36. Gabino  |  2016/11/04 - 13:07

    Ana Bertha Espín LQVMR-beli szerepét Ana Martín játssza.
    Fura h nem Menszátor Magdolnát kapta Helena Rojo, de sajnos Ana Bertha levadászta előle, lehet h őt nem tudják mással elképzelni. Helena Rojonak volt már több szinkronja is, egyik se volt rossz de Menszátor Magdolnával eredeti, egyetértek a felháborodással. De ne izguljatok, biztosan meg lehet majd ezt is szokni.

    Válasz
    • 37. Gábor  |  2016/11/04 - 14:42

      Igazad van én emlékeztem rosszul. Ana Bertha Espín nem ismételt szerepet, csak szerepelt mind két változatban. Én kérek elnézést.
      És sajnos nem Ana Bertha Espín vadászta el Rojo elől Menszátor Magdolnát, hanem a tv2 szinkronokkal foglalkozó munkatársa hoppolta el előle az Árva angyal miatt.

    • 38. bence1996  |  2016/11/05 - 10:10

      Persze, jó lesz az 🙂 a Tv2 már a Maricruz óta nagyon figyel a jó szinkronra. A gonosz álarca pl. már hozta a szintet.
      Kicsit off: Helena Rojo èrdekes módon mintha megállt volna az öregedésben. Most is szerepelni fog a La candidata-ban, és szinte alig látok változást már az En privilegio de amar óta.

      Ha már La candidata: remélem, hozzánk is megérkezik 🙂 bár valami azt súgja, hogy a 3 veces Ana hamarabb ideér majd :/

  • 39. Milibindi  |  2016/11/05 - 15:04

    Bence nem biztos sajnos. A Victoria szinkronja elég pocsék lett. A főgonosz ” nikolász parenyoból” “nikolá pareno ” lett, ” euhenia ” meg “eugenia”

    Válasz
    • 40. Gabino  |  2016/11/05 - 20:12

      Igen Bence, jól néz még ki Helena Rojo. Gondolom azért nem öregszik, mert a 90’s évek végén belépett a változó korba, azóta meg gondolom plasztikázták is meg azért sminkelik erősen így a sorozatokban, de ezzel a plasztikával majd megjárja , majd lefittyen a bőre, olyan lesz mint egy múmia …

    • 41. suxel  |  2016/11/05 - 20:26

      Gabino:

      plasztika??? NUNCA

      http://noticieros.televisa.com/programas-primero-noticias/1601/helena-rojo-niega-cirugia/

  • 42. Milibindi  |  2016/11/05 - 15:05

    Szeretnék kérdezni valamit. Mennyibe kerülhet, ha Mexikóból küldenek egy David Zepeda CD-t ? Gondolom a cd-t plusz posta költséget kéne fizetni. Köszi előre is,

    Válasz
  • 43. munequita  |  2016/11/05 - 20:20

    “Kedves” Gabino! Ha valaki ilyen beavatkozáson esik át annak nem olyan az arca mint Helenanak..a feltevésed már csak azért is nevetséges mert köztudottan ellenzi az összes ilyen eljárást! Szimplán jó géneket örökölt 😄

    Válasz
    • 44. Gabino  |  2016/11/06 - 19:50

      Kedves Munequita!
      Amit írtam, nem rossz szándékból tettem, nagyra tartom a színésznőt. Az meg h ő ellenzi a plasztikát bocsánatot kérek, nem tudtam….
      Tudod én nézem a sorozatokat érdekel minden ami sorozat de minden egyes színész magánéletében nem vájkálok. Az meg h vki 70 évesen így néz ki, annak sztem csak örülni lehet főleg h plasztika nélkül ilyen. Sok korabeli megirigyelné. Egyébként nem értem miért kell egyből leszólni az embert egy szimpla feltevés miatt….

  • 45. Máté  |  2016/11/06 - 11:41

    A kosztümos sávnak köszönhetően, szerintetek az EHDLS is ezen a csatornán fog kikötni? 😊
    Ti elképzelhetőnek tartjátok, hogy a csatornavezetőség fejében, már megszülettek a dolgok összeségében?
    Ugye kosztümös, koreai, (Telemundós QeQ után Telemundós jönne, Venevisiónos LVJ után meg legalább is Venezuelai?) 😏

    Válasz
    • 46. Milibindi  |  2016/11/06 - 18:55

      Szerintem igen. Meg a màsik kosztümös Fernando sorozatra is van esèly így.

    • 47. Amiga  |  2016/11/07 - 18:59

      Ha az Alboradát és a Pasiont is megkapnánk,akkor Colunga összes telenovellája (amikben főszereplő volt) bemutatásra került nálunk.

  • 48. Gabino  |  2016/11/07 - 20:54

    Igen, logikus h megvegyék azt a kettőt is. Na és mit szólnátok a La esposa virgenhez? Az is jó sorozat lehet, igaz elég rövid, 69 részes ha jól emlékszem.

    Válasz
    • 49. Amiga  |  2016/11/08 - 15:05

      Nekem akkor már inkább a Fuego en la sangre.

    • 50. Gabino  |  2016/11/08 - 19:16

      De abból már megvették anno az eredetit, mellesleg nekem a Fuego en la sangre, Nina amada mía/Las amazonas egyremegy. 3 lány, 3 fiú sztori. Persze attól még nem rossz 🙂

    • 51. Milibindi  |  2016/11/09 - 21:19

      Amiga annak én is örülnék! 🙂

  • 52. bence1996  |  2016/11/08 - 08:59

    Olyan érdekes, de mikor először láttam ezt a képet, amit Marco szerkesztett, első ránézésre tisztára olyan, mintha Claudia Ramirez lenne Fernando mellett. Méghozzá a Lo imperdonable beli karaktere ugrik be.
    Ők is elég jól mutatnának egyébként 🙂

    Válasz
  • 53. Amiga  |  2016/11/09 - 13:12

    És ez a nap is eljött! Mától Tiszta szívvel 17:55-től az Izaura TV-n.

    Válasz
    • 54. Máté  |  2016/11/09 - 14:57

      Köszönjük! Ennyire ,,meg kell halni”? Biztos jó sorozat, de a finalra nem laposodik el?

    • 55. Gabino  |  2016/11/11 - 21:37

      Az izauratv.hu-n sztetek miért nem lehet visszanézni?

    • 56. bence1996  |  2016/11/12 - 08:18

      Huha. Nem lehet?
      Remélem, azért felkerül a letöltő portálokra. Most az Éld az életem-et gyűjtöm, de nagyon jó minőségben. Bízom benne, hogy ez csak átmeneti dolog 🙂

  • 57. RózsákKirálynője  |  2016/11/09 - 18:10

    Helena Rojo-t nem Menszátor Magdika szinkronizálja 😦

    Válasz
  • 58. Máté  |  2016/11/11 - 16:16

    Nem tudom írtátok-e már, én nem láttam. Chantal Andere – Náray Erika is ismétel.☺

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum