Augusztus 22-től arculatot vált a Televisa főadója

2016/08/17 at 08:00 26 hozzászólás

A jövő hétfő fontos nap lesz a Televisa történetében, harminchat év után ugyanis nevet vált a korábban Canal 2 vagy XEW-TV néven is ismert földi sugárzású főadója, melyet 1980 óta Canal de las estrellasként, azaz a sztárok csatornájaként emlegetnek. A váltás fontos eleme a Televisa idei megújulásának, januárban a gyártó logóját és ident spotját is lecserélték, egy sereg változáson és ráncfelvarráson esett át a telenovella-gyártás is (komoly költségvetésű szérianovellák, epizódszám-csökkentés, bionovellák, idősáv-változtatások), az utolsó lépés pedig az augusztus 22-i nap lesz, amelyre a mexikói médiacég mindenét feltette. A váltásról még több részletet megtudhattok a tovább mögött!

lasestrellas-logo-televisa-nuevoestrellas-logo-televisa-nuevo-2016

A Canal de las estrellas neve a váltás után Las estrellas-ra vagy egy másik verzió szerint simán Estrellas-ra rövidül, de valószínűleg az első opció a befutó, ugyanis a a Televisa már elindította a #yoconlasestrellas, vagyis “Én a csillagokkal vagyok” elnevezésű hashtag-kampányát, amelyhez a napokban rengeteg, a közeljövőben startoló premier-sorozatban is szereplő sztárokkal forgattak le rövid promó-spotokat. Úgy tűnik, a fenti logó is hivatalos, tekintve, hogy ugyanazzal a betűtípussal van szedve, mint a videóban is látható dátum, valamint a legújabb sorozatpromókra aggatott Lo tienes que ver szlogen is. Az alábbiakban megnézhetitek, milyen hangulatban telt a promóvideók forgatása Fernando Colungával, Silvia Navarróval, Iván Sánchez-szel, Maite Perronival, Gabriel Sotóval vagy éppen a Fekete özvegyekkel, akik egy elegáns házban, még elegánsabb ruhában vették fel a maguk spotjait.

A váltás után megszűnnek a konkurencia miatt 2010 óta félórás csúsztatással indított idősávok is, minden ismét egészkor kezdődik majd, a délutáni műsorrend pedig a következőképpen alakul:
17:00 Despertar contigo
19:00 Vino el amor
20:00 Tres veces Ana
21:00 Mujeres de negro
22:00 Esta noche con Arath (late night show Arath de la Torréval hétfőnként) / Yago (a többi napon)

És hogy mi változik augusztus 22-vel? Valószínűleg a design-on kívül semmi, legalábbis ami a nézettséget illeti, egyik napról a másikra nyilván nem fog megoldódni a Televisa összes gondja, de az mindenképpen pozitívum, hogy egy (szerintük) fiatalosabb és trendibb megjelenéssel igyekeznek továbbra is tévézésre csábítani a nézőiket. Remélem, hogy ez az újító szándék még több és több teret kap az új sorozataikban is, de azt még inkább, hogy a szándékot még alaposabban végiggondolt döntések kísérik majd mind a történeteket, mind a castingot, mind a megvalósítást tekintve.

Entry filed under: Videók. Tags: , , , , .

Mozis trailerek a Tres veces Anához “Amor Real” – tizenhárom év után Magyarországon!

26 hozzászólás Add your own

  • 1. Ben Lacosta Navarro  |  2016/08/17 - 13:31

    62 részes a Las Amazonas? Ugye ez csak vicc? Ennyire rövid? Most akkor már nem lesz nagyon hosszú telenovella? Képzelem hány részes lesz majd a La Candidata.

    Válasz
    • 2. MarcoPolo  |  2016/08/17 - 13:36

      72 részes a Las Amazonas.
      És de, lesznek hosszabbak, jelen állás szerint a Despertar contigót és a Vino el amort is 120 rész körülire kalkulálták.

    • 3. bence1996  |  2016/08/17 - 14:26

      Én is 62re tippeltem, mert úgy tűnt.
      Marco, te nézted? Mi a véleményed a Las amazonas-ról? 🙂

    • 4. MarcoPolo  |  2016/08/17 - 15:11

      Néha bele-belenéztem, de sok újat nem tudott felmutatni (azon túl, hogy ilyen rövid, ami kétségkívül előnyére vált).

    • 5. Gaskó  |  2016/08/17 - 15:22

      Engem ssoe zavart, ha egy sorozat rövid, sőt… Nem szeretem, ha egy sorozat túl hosszú, mert egy idő után unalmassá válik, vagy éppen semmi nem történik benne (Vad angyal) és a semmit húzzák 200 részen át.
      Nem beszélve a hosszabbításokról, melyek alapjában nyírják ki a sztorit szinte mindig.

    • 6. Ben Lacosta Navarro  |  2016/08/17 - 16:20

      Köszi a választ Marco! A wikin 61-et írtak, de mivel gondolom duplarészes final akkor jön ki a 62.
      Én szeretem a hosszú sorozatokat, mert beletehetnek egy kis ízesítőt. 🙂 A Las Amazonasra kíváncsi lennék.

    • 7. suxel  |  2016/08/17 - 17:52

      62 rész az a dupla részes fináléval, nem 72. Most néztem meg az online nézhető oldalakon.

    • 8. MarcoPolo  |  2016/08/17 - 17:59

      Igazatok van, 62 részes, most én is utánaszámoltam. Akkor viszont a Televisa hivatalos oldalán rosszul szerepel.

  • 9. Nikolett Varga  |  2016/08/17 - 18:15

    Én végig néztem a sorozatot és kifejezetten tetszett. Gabriela Vergara jól játszotta a gonosz nő szerepét

    Válasz
  • 10. Gaskó  |  2016/08/18 - 12:30

    Megtaláltam a régi VHS-kazettákon a Paula és Paulina eredeti ajánlóját. Sajnos a hangminőség nem a legjobb, de nosztalgiázni jó 🙂

    https://webnovellablog.wordpress.com/2016/08/18/kitekinto-a-telenovellak-vilagaba-paula-es-paulina/

    Válasz
  • 11. Nikolett Varga  |  2016/08/18 - 13:03

    Én is találtam egy ajánlót. 3:31 – től kezdődik

    Válasz
    • 12. Gaskó  |  2016/08/18 - 13:34

      Nem akármilyen idők voltak: főműsoridőben egy telenovella.

  • 13. Nikolett Varga  |  2016/08/18 - 13:41

    Találtam még pár telenovella ajánlót. Ha érdekel valakit feltölthetem a youtube csatornámra

    Válasz
    • 14. Gaskó  |  2016/08/18 - 14:06

      Én szívesen megnézem őket.

  • 15. Nikolett Varga  |  2016/08/18 - 14:28

    Akkor még pár perc és fel lesznek töltve

    Válasz
  • 16. Nikolett Varga  |  2016/08/18 - 15:09

    Nincs túl sok ajánló, de még keresgélek
    http://indavideo.hu/myprofile/myvideos

    Válasz
    • 17. Gaskó  |  2016/08/18 - 15:17

      Így jó a linked 🙂 és köszönjük 🙂
      http://indavideo.hu/profile/varganiki16/all-videos

  • 18. Nikolett Varga  |  2016/08/18 - 15:19

    Az a baj, hogy a régebbi sorozatokról sajnos nem találtam semmit

    Válasz
  • 19. mario  |  2016/08/18 - 16:37

    Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ez a Fekete özvegy nekem nagy csalódás.

    Válasz
    • 20. Nikolett Varga  |  2016/08/18 - 16:47

      Ha szerinted csalódás, akkor az utolsó rész se fog tetszeni. Én megnéztem, és teljesen nyitva hagyták a sztorit, nem zárták le rendesen

    • 21. Gaskó  |  2016/08/18 - 16:58

      Hát mondjuk még így is köröket ver Maricruzra és társaira. Nekem eddig bejön, ahogy a Victoria, a rabszolgák megmentője is. Utóbbi nagyon igényesen van megcsinálva.

      Az Éld az életem c. sorozatból 5 percet bírtam nézni. Már az eredeti is nagy gagyiság volt.

    • 22. mario  |  2016/08/18 - 19:08

      Gaskó: egyetértek. Még így is köröket ver a maricruz-ra, hogy csalódás.

  • 23. Nikolett Varga  |  2016/08/18 - 17:00

    Én az éld az életemet szoktam nézni. A nagyika karaktere nagyon vicces. Azért megéri megnézni

    Válasz
  • 24. Dávid  |  2016/08/18 - 17:21

    Úgy látom Amerikában senki se tud rendes grafikust alkalmazni. Ez a logó borzalom. Nem mindig jó az egyszerűség. De nekem mindegy csak nem ártana már ha a sorozatok minősége is javulna mert évente nézek kb 3-4 sorozatot. A többinek még az előzetese sem tud meggyőzni hogy akár 1 részt nézzek. Jöhetne több komoly hangvételű mint anno volt a Mi Pecado pl. Gondolom ezzel nem csak én vagyok így.

    SŐT pártolnám ha áttérnénk amcsi feelingre hogy évadozás legyen tehát 22-24 rész minden ősszel. Így sokkal minőségibb lehetne. De ezek számomra csak álmok. Az egyetlen ilyen ami eszembe jut a Mujeres Assasinas volt. Ilyenekből kéne több. Elég volt már a copy pastéből.

    Válasz
    • 25. Milibindi  |  2016/08/18 - 17:34

      Amcsi stílus nem hiányzik kicsit sem. Nekem legalábbis. A minőségibb sorozatok jöhetnek. Azért időnként nem árt egy-egy rózsanovella sem, csak az ilyeneket mellőthetnének mint pl Ana Julia farmeros szülése, vagy hülyeséggel magyarázzák a rokonságor pl mindkettejüknek AB a vércsoportja… Ugye ez semmit nem jelent ettől mémlg nem biztos, hogy testvérek..

    • 26. Dávid  |  2016/08/18 - 17:38

      Engem jobban irritál az mikor látom hogy SENKI nem csinál apasági tesztet csak elfogadja hogy gyereke lesz. 😀

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum