Mozis trailerek a Tres veces Anához

2016/08/16 at 22:00 12 hozzászólás

A Televisa biztosra megy, a Tres veces Ana jövő hétfőn esedékes premierjét mozifilmeket idéző sejtelmes promókkal igyekeznek még jobban megtámogatni, és ha ez még nem lenne elég, a “lo tienes que ver” (=ezt látnod kell) üzenetet is a videók végére biggyesztették, ha esetleg valakinek nem esett volna le a tantusz. Bárcsak lenne is valami tartalom is a tetszetős csomagolás alatt! A további promókat az ugrás után találjátok!

-Az életem egy szempillantás alatt megváltozott.
-Attól a pillanattól fogva én nem léteztem.
-De hála ennek minden az enyém lesz!

-A szerelem néha túl bonyolult.
-Ha visszatér az emlékezeted, akkor is ugyanúgy fogsz szeretni?
-Mégis ki szeretne olyasvalakit, mint én?
-Bocsáss meg! Én téged szeretlek!
-Az érzelmekkel csak a baj van.
-A férjem a nyomára bukkant! Ölje meg!

-Minden álmomban őt látom.
-Érzem, hogy nem szabad. Ha visszatér az emlékezete, el fog hagyni.
-Ugyanolyan, mint én. Mindig eléri azt, amit akar.
-Ez csapda volt. Elvette tőlem életem szerelmét.
-Becsapott engem!
-Mindkettőnket becsapott!

Ők mind szembenéznek majd Ana három arcával.

Entry filed under: Uncategorized.

Hírek – 2016. augusztus 16. Augusztus 22-től arculatot vált a Televisa főadója

12 hozzászólás Add your own

  • 1. Gaskó  |  2016/08/16 - 22:35

    Sajnos a látottak alapján nagyon gyenge eresztés ez a sorozat

    Válasz
  • 2. Nikolett Varga  |  2016/08/16 - 23:00

    Én az első 10 részt láttam és nagyon lassan mentek benne az események. Kicsit fel kellene pörgetni

    Válasz
  • 3. Gabino  |  2016/08/16 - 23:05

    Mostmár nekem is alábbhagyott az érdeklődésem.

    Válasz
    • 4. Gabino  |  2016/08/16 - 23:06

      De ennek oka nem az itt látott promók, hanem inkább a lassúsága

  • 5. Janka  |  2016/08/17 - 14:39

    Markó tudod vegul hany reszes lesz a TVA?A forgatasok befejezodtek?Mit gondolsz Mexikóba hogy fog remekelni a novella?Tudsz valamit aról hogy Angelique Boyer 2017-ben ismét valamelyik producer kinezte volna maganak?

    Válasz
    • 6. MarcoPolo  |  2016/08/17 - 15:20

      Ha jól tudom, még tart a forgatás, 120 rész körülire tervezik.
      Egyelőre korai Boyer jövő évi tervein agyalni, valószínűleg előbb ő is pihenni szeretne majd egy jó nagyot.

    • 7. Gaskó  |  2016/08/17 - 15:21

      Hát pedig ilyen ütemben, ahogy halad az a sorozat még 50 rész is sok…

    • 8. Frici  |  2016/08/17 - 15:34

      Most kb 75 resznel tart az Univisionon igy a dupla reszekkel.Akkor még van ugy 45 resz hátra.Angelique Boyert Carlos Moreno sorozatában látnám szivesen 2017-ben szivesen!

    • 9. Sari  |  2016/08/17 - 15:43

      Ez nem igaz Tres Veces Anat két évadra akartak bontani ami 2×66 lett volna.Ami osszesen 67 resz egy evad mivel az utolso resz 2 reszbol all.Igy osszesen 134 resz vagy 136 max!A forgatasok befejezodtek en ugy olvastam es egyre tobb kepet posztol Angie és Sebastian is ahogy pihenek.

    • 10. Gabino  |  2016/08/18 - 00:17

      Sztem Marco kèpben van ezt illetően és sztem is tart még a forgatás. Ne feledjük h a főhősnős jeleneteket 3x kell felvenni

    • 11. bence1996  |  2016/08/18 - 10:35

      Hát igen, nem is lehet könnyű. Én sajnálom nagyon ezt a sorozatot, mert elég sok energiát és pénzt áldoztak rá, viszont a sztori lassúsága miatt már alig-alig nézik. Ha nem is lesz egy Lo imperdonable-szintű bukta, valószínűleg nem fognak jó szájízzel visszagondolni rá a mexikóiak.
      Nesma-nak még talán a Que te perdone Dios is jobban sikerült ennél (bár lehet, hogy ez nagy szó)

  • 12. Zsuzsy93  |  2016/08/23 - 23:36

    Én vártam ezt a telenovellát. Tizenvalahány rész után abba hagytam. Csalódás volt. Egyik barátnőm nézi és mindig leírja mi van benne, de még most is olyan lassú mint az elején.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum