“Despertar Contigo” + “Vino el Amor” – főcímek

2016/08/09 at 11:07 26 hozzászólás

A Canal de las estrellas-on tegnap két premiersorozat is útjára indult, a fenti főcímek pedig jól példázzák a két produkció közti (elsősorban kivitelezésbéli) különbséget. A Despertar contigo sokak szemében egyelőre egy viszonylag bugyuta, célközönségét meghatározni nem képes maszlagnak tűnik, míg a Vino el amorban mások a Messiást látják – azért gyorsan tegyük hozzá, hogy itt is megvannak a kritikák, miszerint a történet elég lassan vánszorog, legalábbis chilei eredetijéhez képest. Ti belenéztetek a két új sorozatba? Mi a véleményetek?

Entry filed under: Videók. Tags: , .

Hírek – 2016. augusztus 8. “Vino el Amor” – történet, szereposztás

26 hozzászólás Add your own

  • 1. Nikolett Varga  |  2016/08/09 - 13:32

    Nekem a Vino el amor, annak ellenére, hogy tényleg elég lassan kezdődött a történet, az egyik kedvencem lett. Azela Robinson, még mindig az egyik legjobb Televisa gonosz. A Despertar contigo, pedig kicsit bugyuta történetű, viszont így az első részből, még nem szeretnék ítélkezni

    Válasz
  • 2. Dávid  |  2016/08/09 - 17:05

    Ott már gondok vannak ha még a főcímet se tudom végignézni. És sajnos bármilyen “kreatív” a Vino el Amor azt se tudtam végig nézni. De az még legalább esélyes lenne. Viszont a másik. Az mintha valami mexikói Való Világ előzetes lenne. 😀

    Válasz
  • 3. suxel  |  2016/08/09 - 17:23

    Régen várok már egy normális Castro sorozatra, mert nekem az előző három nézhetetlen kategória volt. Ruffót nem bírom látni, hallani, megvagyok nélküle, aztán volt a Colungás erőlködős, semmitmondó sorozat, amiben a szereplők érzésein kiigazodni nem lehetett, és akkor jött ez…elolvastam a történetet, elolvastam a La chúcara szinopszisát, na ez full klisés lesz, kit érdekel, 100 ilyet láthattunk már. És akkor ma reggel: adjuk meg az esélyt a két premier sorozatnak: 5 perc tekerés, basszuskulcs, ez nekem tetszik, elmegyek melózni, ebédidő: akkor rágjuk át részletesebben kaja közben…kb 15 perc…oké, este megnézzük teljes egészében, mert ez nekem tetszik. Remélem olyan érzésem lesz, mint a La patrona esetében, ahol klisés elemekből, tudtak várat építeni, itt is ilyesmit várok, és végre visszatérhet az a Castro, akit én hajdanán nagyon is kedveltem (Angela, Rubi, Teresa, LQNPA).

    A lassúságra kitérnék: mi volt ebben lassú? Nekem tekerve egyáltalán nem volt az, sőt, nekem kifejezetten dinamikus volt.

    Később, ha megnéztem még bővebben. 😀 😀

    Despertar Contigo: bevállaltam, bár eleve irtózok a testőrös sorozatoktól, első pár percben megláttam párat, hujujujujj, sok lesz belőlük tekertem, hasonlóan 5 perben a VEA-hoz, következő jelzők jutottak eszembe: bugyuta, béna, gagyi és társai. Ebből ennyi elég volt csaó, naiv voltam, hogy azt hittem nekem bejöhet ez a sorozat.

    Válasz
  • 4. Gaskó  |  2016/08/09 - 17:47

    A Vino el amor ami érdekelne, főleg a szereposztás miatt. A történetről keveset tudni eddig.

    Válasz
    • 5. Máté  |  2016/08/19 - 18:48

      Én most látom mennyi jó szereplő van.

  • 6. Gabino  |  2016/08/09 - 18:30

    A Vino el amor le se tagadhatná, h Castro csinálja, a főcíme tökre olyan mint a Pasión y poder-é volt.

    Válasz
  • 7. mandi28  |  2016/08/09 - 19:53

    hát akárki akármit mond lehet borzalmas a Vino zenéje,de az első rész nekem tetszett Azela Robinson olyan anyós amilyet tuti senki nem akarna magának és a szereposztást elnézve (kivéve a főhősnőt) nekem bejött, pörgetés nélkül néztem végig az első részt és nálam ez nagy szó 😀 nekem egyedül a főhősnővel Irina Baeva-val van már most bajom nekem inkább olyan reklám nőnek tűnik ez a nő arról beszélek hogy ő egy fogkrém reklámba nagyon jól megállja a helyét ahol mosolyognia kell de fogalmad sincs róla hogy ki az és ez tök jól is van igy 🙂 dehogy elvigyen egy főszerepet még ha olyan rutinos szinészgárda is van mellette mint Soto, Robinson vagy Klitbo hát nem tudom szerintem ha bukta lesz akkor az tuti hogy rajta fog sokat bukni de ne legyen igazam én a promókban is kilógva láttam abban a néhány másodpercben amiben mutatták. Kérdem én erre a helyes mosolygós derülányka szerepre mértnem Zuria Vegát választotta Castro??? nagy barna cukivagyok szemek és derü, ráadásul anno a menekülésben még a kémiájuk Sotoval is működött rendesen szerintem jobb lett volna nem is értem mértnem kérik ki a véleményem ilyenkor :O 😀

    Válasz
    • 8. suxel  |  2016/08/09 - 20:28

      Zuria Vega babát vár, ő most ezért mindenképpen kiesett.
      Amúgy tök egyetértek, igaz Irit még nem írom le teljesen, mert a sorit is leírtam láttatlanban a történet alapján, de nekem a fotókból az jött le, hogy ez egy “hideg” csaj, de remélem változni fog.

      Viszont Soto nekem kurvára bejön Laura Carminenal, szeretném később őket egy sorozatban látni még, persze főhőspárosként.

    • 9. MarcoPolo  |  2016/08/09 - 20:30

      Irina sokak tetszését elnyerte a Pasión y poderben, így nem meglepő, hogy Castro most esélyt adott neki főhősnőként is. Ő amúgy is szeret új arcokat bedobni a mélyvízbe, Boyer, África Zavala vagy Adriana Louvier is sokat köszönhetnek neki.
      Zuria amúgy nem lenne rossz ötlet a szerepre, de ha jól tudom, ő éppen gyereket vár, szóval eleve nem is tudtak benne gondolkodni 😉

  • 10. MarcoPolo  |  2016/08/09 - 20:38

    Érdekes egyébként, hogy Castrónál a Teresa óta soha nem a fiatal főhősnő kapja a stáblista első helyét, a férfiak és/vagy Ruffo valahogy mindig nagyobb névnek számítanak. 🙂

    Válasz
    • 11. Gaskó  |  2016/08/09 - 21:52

      Valahogy el kell adni azt az árút, s hát Ruffoval/Colungával ezek szerint könnyebb 😀

    • 12. mandi28  |  2016/08/09 - 22:21

      húúú nem is tudtam hogy Zuria Vega babát vár akkor talán igy érthető ha mostanába nem is hallom hogy valahol valaki őt is behivta castingra…. bár tényleg azért jó lett volna megint az ő párosukat látni Sotoval, Suxel érdekes amit irtál Soto és Carmine nem rosszak és úgy vettem észre Laura Carmine tényleg nagyon jó szinésznő bár szegénynek egyetlen hátránya van hogy az arca tipikus negativ hősnő arca erről nem ő tehet nagyon szép nő és tehetséges de inkább negativ szerepben illik jobban mint pozitivban ő és Julian Gil is ilyen ezért is volt képtelen a sorozat amiben ők ketten főhős párost alkottak annyira nem tudtam nekik el hinni hogy jók 😀

  • 13. kamara  |  2016/08/09 - 21:03

    Ő gondolom, az az Irina, aki RGF sorozatában játszott Erick Elias partnereként. Ott, hogy muzsikált?
    Nagyon nagy a hallgatás az EHDLS körül, remélem Marconak lesz annyi ideje, hogy írjon róla, akár egy évértékelés keretén belül.

    Válasz
    • 14. suxel  |  2016/08/09 - 21:13

      nem, nem, ő Irene Azuela, aki itt van az Irina Baeva

  • 15. Nikolett Varga  |  2016/08/09 - 21:06

    EHDLS nem szerepelt valami fényesen, legalábbis a nézettségi lista utolsó vagy utolsó helyén szerepelt szinte mindig

    Válasz
  • 16. kamara  |  2016/08/09 - 21:38

    Valóban, köszi suxel! A keresztnevük mindenesetre hasonló. És mintha hasonlítanák is egymásra a promók alapján. Meggyőződésem volt, hogy Irina az Irene. 🙂 🙂
    A nézettség pedig sajnos nem jár kéz a kézben a minőséggel. Szóval jó lenne majd valami összegzésfélét olvasni róla azért. Meglátjuk.

    Válasz
    • 17. Gaskó  |  2016/08/09 - 21:51

      Az EHDS-ra kíváncsi lennék, annál is inkább mert láttam az eredetit (Grand Hotel) és nekem nagyon tetszett, ahogy korábban az Internátus is. Kíváncsi vagyok, mit hoztak ki belőle a Televisánál.

  • 18. mandi28  |  2016/08/09 - 22:16

    Erről jut eszembe most hogy a mexikoiak rákaptak a spanyol művekre az Internátus véletlen nincs napirendi ponton? Megnézném hogy mit hoznaának ki belőle mexikoba és már régen volt izzig vérig fiatalokról szóló történet mintha mostanába leáldoztak volna annak műfajnak oda kint???? Úgy vettem észre a fiatalokat már egyből komolyabb telenovellába vetik be pedig régebben több fiatalos novella futott mexikóba sokan ott is kezdték az igát húzni….

    Válasz
    • 19. Gaskó  |  2016/08/09 - 23:46

      Nekem az Internátusnak a második fele nem tetszett, egy kicsit elgurult a gyógyszere a készítőknek. Az első fele viszont szinte mestermű.

  • 20. suxel  |  2016/08/09 - 23:35

    Kicsit árnyalódik a helyzet az egészben való nézés után:

    – A kitoloncolós jelenet szerintem überbéna lett, pláne azután, hogy én megnéztem már korábban a Bajo el mismo cielot a Telemundótól. Ilyen szerintem a világon nincs, hogy elkapnak valakit délben, reggel mehet is a hazájába vissza, és semmihez sincs joga, mindenkinek megvan kötve a keze.
    – Legalább 50* elhangzott a miamor Lisa és David között. Nekem nagyon hiteles volt a boldog házasságuk, nem kell ezt állandóan a néző szájába rágni. És akkor még Fernanda is megkapta a miamort. 😀 😀
    – Tetszik maga a felállás, hogy Azela szívatja Klitbot, míg 2012-ben a Cachitoban Klitbo szívatta Azelat, eljött a revans ideje. Klitbonak adhattak volna azért egy kis műkönnyet, hogy hitelesebben bőgjön, és ne csak a szája legyen kiflipózban,
    – Az angol akcentus elég veszélyes. Több helyen a spanyol feliratot skubiztam. Juan Vidal az élen van az akcentusával: a Paper, és a SHUT UP azért megvoltak. 😀 Azela forever viszont: What the hell? I HOPE NOT, 😀 😀 😀 Hatalmas arc, márcsak miatta megéri nézni.
    – Az antagonisták is bejönnek: Kimberly dos Ramos is tetszik, akárcsak Christian de la Campa. Elég hidegnek veszem észre Kimet is, majd ha összecsapnak Irinával, akkor le ne fagyjon a képernyő, kék halál meg ilyenek.
    – Lau és Soto magukévá tettek, feljegyeztem, hogy kéne egy sori, ahol főhősök együtt.
    – Ami még zavart, hogy vannak itt mindenféle kósza pulyák: ez a Miguel miféle szerzet? Tudom, ő lesz majd a B-hős (Raul Coronado), de nem ártana valamit tudni róla. Mert ott volt pl El Tano azaz Carlos (későbbiekben Luciano Zacharsky), és neki rögtön láttuk egy fél jelenet erejéig az apját, Ramont. Vagy a Perla (későbbiekben Gloria Aura) nevű kiscsaj, akit vagy kerestek, vagy téblábolt éppen valahol. Szerintem szánhattak volna nekik 1-1 mondatot, hogy kiféle, miféle szerzetek. Nah a másik, ami még ami ideköthető, ami felemás érzéseket vált ki bennem, jó, hogy látjuk kb ki hány éves most, de ez a későbbiekben annyira össze fog folyni, amikor felnőtt karaktereiket kb egykorú színészek fogják színre vinni.
    – Amúgy korrekt a sorozat kisebb – nagyobb dolgokat leszámítva, így nekem 10/7 a nyitóepizód.

    Válasz
    • 21. Gaskó  |  2016/08/09 - 23:47

      Röviden le tudnád írni, hogy miről szól? Mik az alapbonyodalmak?

    • 22. MarcoPolo  |  2016/08/10 - 00:22

      Holnap reggel 8kor kint lesz a poszt a sztorival 😉

    • 23. Gaskó  |  2016/08/10 - 00:30

      Köszi szépen! 🙂

  • 24. Milibindi  |  2016/08/10 - 01:23

    Az El vino amor keltette fel az érdeklődésem! A Despertar contigo annyira nem!

    Válasz
  • 25. mandi28  |  2016/08/10 - 15:12

    “vannak itt még mindenféle kósza pulyák” sirok 😀 én még annyira nem itélkezem egyenlőre tettszik de Castronal lehet még kicsit később is valami villám és elindul a mélybe attól tartok Irina kezdeti szakasza után lesz meg (én nem tudom nekem annyira nem semmi ez a lány hogy csak na) de remélem nem lesz igy

    Válasz
  • 26. Nikolett Varga  |  2016/08/14 - 17:20

    Despertar Contigo – val ugyan azt akarják csinálni mint anno a que no me dejas – al, vagyis 2 külön etapra akarják osztani a történetet

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum