Ilyen lesz az Izaura TV műsora

2016/08/03 at 08:30 49 hozzászólás

ana-brenda-y-daniel-arenas-620x345

Tegnap felkerült a főbb internetes műsorújságokra a másfél hét múlva startoló Izaura TV első heti műsorrendje, és ahogyan az már az új csatorna bemutatkozó sajtóanyagából is kiderült, igyekeznek majd a lehető legtöbb nézői igényt kielégíteni, így a romantikus történetek kedvelői mexikói, kolumbiai, venezuelai, argentin, török és koreai sorozatok közül is válogathatnak. A tovább után megtaláljátok a részletes műsort!

A csatorna nagyszabású indulására augusztus 14-én, vasárnap 20:00-kor kerül sor, amikor is a csatorna három zászlóshajója, Az éjszaka királynője, a Victoria, a rabszolgák megmentője valamint A fekete özvegy is bemutatkozik a nézőknek. Ezt egy másnap hajnalig tartó Maricruz-maraton követi, majd az előző esti premierek ismétlése, végül augusztus 15-én 13:00-tól elkezdődik a sorozatok normál rendszerű vetítése, 16:35-kor pedig elindul a csatorna negyedik premier tartalma, az Éld az életem! is.

Egy átlagos hétköznap műsorrendje a következő lesz:

06:25 – Vad angyal (Muñeca brava)
07:15 – Kuzey Güney – Tűz és víz
08:20 – Maricruz (Corazón indomable)
09:25 – A gonosz álarca (Santa diabla)
10:40 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
11:55 – Rabok és szeretők (Amores verdaderos)
13:00 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
14:25 – Vad angyal (Muñeca brava)
15:30 – A fekete özvegy (La viuda joven)
16:35 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
17:50 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
18:55 – Rabok és szeretők (Amores verdaderos)
20:00 – Kuzey Güney – Tűz és víz
21:20 – Vad angyal (Muñeca brava)
22:25 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
23:50 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
00:55 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
02:00 – A fekete özvegy (La viuda joven)
02:50 – Maricruz (Corazón indomable)
03:35 – A gonosz álarca (Santa diabla)
04:35 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
05:20 – A királyi ház titkai (Dong Yi)

Szombati műsorrend:

06:15 – A fekete özvegy (La viuda joven)
07:05 – A fekete özvegy (La viuda joven)
08:10 – A fekete özvegy (La viuda joven)
09:15 – A fekete özvegy (La viuda joven)
10:20 – Maricruz (Corazón indomable)
11:25 – A Macska (La gata)
12:30 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
14:00 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
15:30 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
17:00 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
18:30 – A királyi ház titkai (Dong Yi)
20:00 – Az éjszaka királynője (Gecenin Kraliçesi)
21:10 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
22:20 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
23:30 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
00:40 – A gonosz álarca (Santa diabla)
01:50 – A gonosz álarca (Santa diabla)
02:50 – A gonosz álarca (Santa diabla)
03:50 – Maricruz (Corazón indomable)
04:35 – A Macska (La gata)
05:20 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)

Vasárnapi műsorrend:

06:10 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
07:05 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
08:10 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
09:15 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
10:20 – Maricruz (Corazón indomable)
11:25 – A Macska (La gata)
12:30 – A Macska (La gata)
13:35 – A Macska (La gata)
14:40 – Vad angyal (Muñeca brava)
15:45 – Vad angyal (Muñeca brava)
16:50 – Vad angyal (Muñeca brava)
17:50 – Vad angyal (Muñeca brava)
18:50 – Vad angyal (Muñeca brava)
20:00 – Az éjszaka királynője (Gecenin Kraliçesi)
21:10 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
22:25 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
23:40 – A gonosz álarca (Santa diabla)
01:00 – A gonosz álarca (Santa diabla)
02:15 – Az éjszaka királynője (Gecenin Kraliçesi)
03:05 – Az éjszaka királynője (Gecenin Kraliçesi)
03:50 – Maricruz (Corazón indomable)
04:35 – A Macska (La gata)

Amint látható, a csatorna a kiemelt tartalmak új részeit (lila szín) a délutáni sávban lövi el, a főműsoridő pedig minden esetben a törököké, hétköznaponként a Kuzey Güney – Tűz és víz, hétvégente pedig Az éjszaka királynője hőseinek szoríthatnak a nézők. A latin sorozatok premier slotjai a 15:30, 16:35 ill. 17:50-es sávok, az itt bemutatott produkciókat hétvégente tömbösített formában ismétlik majd.

A tv2-n vagy annak alcsatornáin korábban látható sorozatok közül is visszatérnek a legsikeresebbek: a Vad angyal napi háromszor, a Maricruz a hét minden napján, A Macska pedig hétvégente kerül majd adásba. A gonosz álarca hétköznap reggelente megy majd, de hétvégén éjjel is bepótolhatók lesznek a részei, A királyi ház titkai című nagysikerű koreai doramát pedig kora délutánonként tűzik műsorra, hétvégi tömbösített ismétléssel. Előkelő idősávot kapott ezen kívül a Rabok és szeretők, amely minden hétköznap 18:55-kor lesz látható, másnap reggel pedig az előző napi részt ismétlik.

Ha engem kérdeztek, a kínálatra abszolút nem lehet panasz, hiszen szinte minden jelentős telenovellagyártó nemzet képviselteti magát valamivel a műsorrendben, ráadásul stílusukban is abszolút különböző sorozatokról van szó, így biztos, hogy mindenki talál kedvére valót a csatornán. Tudom, hogy sokan hiányoljátok a klasszikusokat, és aláírom, hogy sok régi kedvenc porosodik még az archívumban, amit még nem vettek elő más csatornák sem, de a műsorrend alapján beláthatjuk, hogy az Izaura TV (a neve által sugallottakkal ellentétben) nem nosztalgiacsatorna kíván lenni, hanem a műfajt minél jobban lefedő, a trendeket követő tematikus adó. Nyilván egy-egy régi kedvencnek mindig lesz hely a csatornán, de ezt több faktor is befolyásolja, az ismétlési jogok szempontjából nem mindegy, hogy az adott sorozatot a tv2 mutatta-e be, hiszen ezeket könnyebben előveszik újra, de nem utolsó tényező a képminőség sem. Ami pedig a premiereket illeti, tuti, hogy várhatók még meglepetések, akár a Televisától, akár más gyártóktól is.

Biztos vagyok benne, hogy ezzel a csatornával egy jó hazai platformot kap a műfaj itthon, és ha megmarad ez a kezdeti sokszínűség, kevés az esély rá, hogy idővel a Story tv mintáját követve az Izaura TV egy szimpla ismétlőcsatornává váljon.

Nektek mi a véleményetek a kínálatról? Melyik sorozat keltette fel leginkább az érdeklődéseteket?

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: , , .

Hírek – 2016. augusztus 1. “Vino el Amor” – hétfőn premier

49 hozzászólás Add your own

  • 1. Ben Lacosta Navarro  |  2016/08/03 - 11:47

    Az időpontokkal vannak gondok. Nem mindegyik sorozat kerül délutánra, epizódszámok alapból szükségesek mert így nagy a kavarodás. A TV mustrán sem írták mindenhova. A CI-t összevissza adják. Kezdetben maratonira, aztán szombaton és vasárnap csak 1 résszel valamint a többi sorozat 2-3 epizóddal lesz vetítve? Ha a heti részek ismétléséről van szó. A BN csatornámon a TV műsor így van megcsinálva:
    14:00 Időtlen szerelem
    (Cuando me enamoro, 139-140.)
    15:40 Angelica
    (Angelica Pecado, 136.)
    16:30 Rosa
    (De todas maneras Rosa, 27.)
    17:20 Anya és lánya
    (La Malquerida, 45.)

    Magyar cím, alá zárójelben az eredeti cím, mellé pedig az epizódszám.

    Válasz
    • 2. bence1996  |  2016/08/04 - 08:10

      Ben, a La malquerida-nak ez a magyar cím nagyon jó lenne 🙂
      Nem tudom, hogy hozzánk el fog-e jutni, én még mindig reménykedem benne.

    • 3. Ben Lacosta Navarro  |  2016/08/04 - 14:16

      Köszi! A sorozatot én is megnézném. Nagyon jó a szereposztása és a története.

    • 4. Lentuci  |  2016/08/05 - 23:39

      Helló! Bocs hogy ilyenekkel zavarlak, de nem szoktad valahova feltölteni a fiktív TV csatornád műsorát mert engem érdekelne. Nekem is van ilyen csatornám 2009. októbere óta. Ha esetleg nem töltöd fel sehova, olvastam itt a blogon hogy magadnak megcsinálod World-be. Elküldenéd nekem a mail címemre? lentuci@citromail.hu. Ha nem nagy kérés. Előre is köszi.

    • 5. Garami Erzsébet  |  2016/08/15 - 08:33

      Nagy átverés kevés a pénze még csatorna üzemeltetőjének.

  • 6. Gaskó  |  2016/08/03 - 11:52

    Köszi a cikket!

    Remélem, tényleg előszednek majd néhány régebbi sorozatot. Leginkább a ’90-es évekből

    Válasz
  • 7. Máté  |  2016/08/03 - 13:32

    A La Viuda Joven-t nézem majd meg bepillantok az éjszaka királynőjébe is… 😉
    A SD ismétlésnek jobban örültem volna a SuperTV2-n HD miatt. Igaz hogy láttam, de az eleje nagyon tetszett💪
    MindigTV NINCS,majd netről nézem mert átmenni 10kor máshoz. 😇

    Válasz
    • 8. Villám Erika  |  2016/08/12 - 17:25

      A neten hol lehet megnézni majd ezeket, mondjuk AZ ÉJSZAKA KIRÁLYNŐJE CÍMŰ FILMET, mert nálunk is invitel van, ahol egyenlőre még nincs ez a csatorna?

  • 9. ********TELEVISA********  |  2016/08/03 - 23:34

    Jobb lett volna, ha nem csak a Mindig TV-nél lenne az Izaura TV, hanem más szolgáltatóknál is. 😥 Így nem tudom, hogy milyen nézettség lesz. Szerintem idővel máshol is elérhető lesz. A műsor elég változatos, kíváncsi vagyok, hogy később milyen lesz. 😀

    Válasz
    • 10. Máté  |  2016/08/05 - 16:38

      Ez biztos. De csak idővel. 😐

  • 11. Milibindi  |  2016/08/06 - 00:30

    Jó a kínálat az biztos, de én hiányolom a régi nàlunk még nem vetített sorozatokat. Remélem ezekből is válogatnak majd ☺.
    Nálunk Inviteles tv van. Vàrnàm pedig az Izaurát, de akkor marad majd a net.

    Válasz
  • 12. Mokus  |  2016/08/07 - 11:02

    A 3 új sorozat ajánlója az FEM3-ról
    A fekete özvegy (La viuda joven)
    http://data.hu/get/9897271/Promo_FEM3_01_A_fekete_ozvegy.avi
    16:35 – Éld az életem! (¿Quién es quién?)
    http://data.hu/get/9897374/Promo_FEM3_01_Eld_az_eletem.avi
    17:50 – Victoria, a rabszolgák megmentője (La esclava blanca)
    http://data.hu/get/9897199/Promo_FEM_01_Victoria_a_rabszolgak_megmentoje.avi

    Válasz
  • 13. Gabino  |  2016/08/08 - 22:24

    Az a szomorú h nem lehet majd fogni az Izaura tv-t nálunk. Egyébként ki mit fog rajta nézni?

    Válasz
    • 14. Nikolett Varga  |  2016/08/09 - 00:28

      Én a fekete özvegyet és az éld az életemet biztosa, talán a Victoria – ba is belenézek, bár nem kedvelem a kosztümös novellákat

  • 15. Milibindi  |  2016/08/12 - 12:18

    Felhívtuk az Invitelt. Azt mondták már folynak a tárgyalások az Izauráról. Sajnos vasárnap még nem lesz. Azt nrm tudom mikorra várható sajnos.

    Válasz
  • 16. Mokus  |  2016/08/12 - 13:38

    http://data.hu/get/9906480/IzauraTV_Tesztadas_Mix_01.avi

    Válasz
  • 17. Nikolett Varga  |  2016/08/14 - 12:39

    Eddig nem is tudtam, hogy a Victoria a rabszolgák megmentője 2016 – os sorozat. Régebbinek tippeltem

    Válasz
  • 18. Ben Lacosta Navarro  |  2016/08/14 - 23:33

    http://benovelas.hu/index.php/kedvenc-sorozatom-perla

    Megnézhető a teljes sorozat!

    Válasz
  • 19. Milibindi  |  2016/08/15 - 12:27

    http://izauratv.hu/sorozataink/victoria_a_rabszolgak_megmentoje/141_victoria-a-rabszolgak-megmentoje—1.-resz.html

    Nézzétek fenn van! Meg tudja nézni, akinek nincs Izaura!

    Válasz
  • 20. Gaskó  |  2016/08/15 - 13:49

    Megnéztem A fekete özvegy és a Victoria első részét.

    A fekete özvegy: erősen nézős lesz, főleg ha tartják ezt a tempót. Szeretem az ilyen krimisebb jellegű történeteket. Martin Hahn pedig mestere ennek.

    Ami zavart:
    – az operatőri munkától egy idő után szédültem
    – amikor az a nő előállt a férjének kezében a csecsemővel, majd azt mondta, hogy az az övéké, akkor kicsit a szívemhez kaptam. Csak a második részben derül ki, hogyan fogadja az enyhén idióta férj. Merem remélni, hogy az író nem nézi hülyének a nézőt. Kissé furcsa lenne, ha csak úgy szedtek volna egy csecsemőt valahonnan (az anyja kiléte szerintem egyértelmű)

    Victoria, a rabszolgák megmentője: Na megnéztem ezt is. Szeretem a kosztümös sorozatokat, főleg ha jól meg vannak csinálva. S ez bizony jól meg van csinálva. Nagyon erősen kezdett, jó választásnak tűnik a TV2 részéről.

    Válasz
    • 21. Milibindi  |  2016/08/15 - 14:08

      Én is ezt a 2-t néztem meg. A Victoria nekem is teszik. A Fekete özvegyet még meglátom. Anno nagyon tetszett a Júdás asszonya a végét kivéve. A gyilkosságoknál nem néztem oda, de jó volt, Martin Hahn történet volt az is, ezért néztem bele.

  • 22. Milibindi  |  2016/08/15 - 14:20

    Remélem itt nem lesz úgy elrontva a történet a befejezéssel, mint a Júdás asszonyánál.
    Victoriánál menyugtató volt, hogy láttam lélegeznek a földön fekvő állatok ! 🙂 Az embereknél más, ők egyértelműen csak játsszák a szerepet! 🙂

    Válasz
    • 23. Máté  |  2016/08/16 - 19:29

      Én is megnéztem a fekete özvegyet erősen tetszetős! A legjobban ez fogta meg az érdeklődésemet. Durva a Júdás asszonyát most már nem kezdem el nézni előbb ezt lássuk, a szinkron is tetszik, hogy visszahoztak pár régi hangok (Csondor Kata) Csak Manuel de León hangja érdekes. 😉

      Az éld az életem se rossz. A szinkronban megszoktam Jonathan Islas Impostora beli hangját, de Szabó Máté sem rossz, meg meg sem lepett TV2. De szerintem maga a csatorna javulóban van. És a főcsatornán nem tudom, hogy számíthatunk-e még sorozatra. 🙂

    • 24. Milibindi  |  2016/08/20 - 01:17

      Máté én egyenlőre azt mondom jobb volt a Júdás asszonya. A végét nem úgy kellett volna ahogy, de nagyon szerettem azt a sorozatot.

  • 25. Máté  |  2016/08/16 - 20:46

    Állítólag a QeQ-ben Ximena Duque is benne lesz, az nálam vagy Szabó Zselyke, vagy rosszabbik esetben még Czető Zsanett. Lucy-t felfedezni véltem a Santából, TV2 létére fura, biztos Papp Kati nem ért rá.

    Válasz
    • 26. bence1996  |  2016/08/17 - 09:41

      Igen, sajnos. Mondjuk az a kisebbik bajom 😀
      Megfigyeltétek, hogy a Santa-s Lucy-t játszó színésznő és az itt Coco-t játszó színésznő is benne volt ennek a sorozatnak az eredetijében? (Annyi különbséggel, hogy itt más-más karaktert játszanak mindketten)

    • 27. Gabino  |  2016/08/18 - 22:26

      Nagyon jó sorozat.

    • 28. Gabino  |  2016/08/18 - 22:28

      Mármint a ¿Quien es quien?

    • 29. Máté  |  2016/08/19 - 17:53

      Gabino tényleg jó, majd bepótlom a lemaradásom, biztos van benne izgalom.
      De nekem ez még nem a nagyon jó. :/

    • 30. Máté  |  2016/08/19 - 17:53

      Annak azért örülök, hogy sok sorozat, jó minőségben kerül fel.

    • 31. Máté  |  2016/08/19 - 23:58

      OKÉS, hát én végig szakadtam a 2. részt! 😄

    • 32. Máté  |  2016/08/20 - 17:53

      Nagy problémám a QeQ-ben, felvázolom a véleményemet:
      120 részes. Ez azt jelenti, hogy unrealista módszereket fognak bevetni, 😤 ha már Perico ennyire kapcsolatba akar lépni a családjával. Tovább gondolom a sztorit, Spoilereket nem néztem (volt már sok sorozat spoileresen, de most él bennem a feeling nem rontanám el, de azért nem fogok senkit megölni, ha ír egy pár szót. 😊)
      Azon is elgondolkoztam, hogy én mit csinálnék, ha esetleg megtörténne ez velem. Az első gondolatom a Facebook, csak felmennék és leírnám a történteket, de hogy ennyire nincs senkiről egy kép a neten vagy közösségi oldal. Komolyan mondom. Nem lázadnék, megnyugodnék és egy mobillal vagy valamivel biztos felhívnék valakit. Nem tudom Pedro mennyire ismeri a telefont. xD Az első adandó alkalommal legalább kinyögném, hogy 2 van belőlem. Jó lenne megszívatni Fernandaékat, de én akkoris nagyon hazaszeretnék térni, lehetne rövidebb is a sorozat, nem azt mondom, hogy max 10-20 részben merüljön ki az egész. Bár számomra elég lenne egy évadnyi hosszúság. De akkor már csak 80-90 ha már telenovella.

      De, hogy ne temessek: Nagyon tetszenek a párbeszédek, és mindig nevetek a szituációkon, mikor ilyen van, hogy: „Nézz má'” „Há’ gyere má'” Meg mikor a nagyika most kinyögte, hogy : Sültbolond! xĐ 😂 Áh nem bírom kész végem van. 👌 (3.rész vége)

      Tetszik ez az egész komédia. Nem gondoltam, hogy tetszeni fog magyarban, hogy megvették, de én örülök neki.

    • 33. Máté  |  2016/08/20 - 18:08

      Kiegészítés: Nekem a Fernanda-Ignacio szál is tetszik, talán az a legjobban.

  • 34. Berni  |  2016/08/17 - 19:42

    Jön az Amor real!😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
    Nézzétek ezt a videót! http://izauratv.hu/videok/175_lux-adam-a-szinkronnak-koszonheti-a-szerelmet.html E szerint Lux Ádám egy hamarosan képernyőre kerülő sorozatot szinkronizál, és ez egyértelműen az Amor real.

    Válasz
  • 35. Emma Tóth  |  2016/08/18 - 17:40

    Köszönöm, szeretném követni meg nézni a sorozatokat, remélem nem csalódom!

    Válasz
    • 36. Mokus  |  2016/08/18 - 21:07

      Itt elérheted a részeket: http://data.hu/dir/rt1h5ikxxw409474

  • 37. Gaskó  |  2016/08/19 - 21:10

    Két sorozatot követtem a tv honlapján: A fekete özvegy; Victoria, a rabszolgák megmentője

    A fekete özvegy méltó Marth Hanh-hoz eddig. Nagyon szövevényes a történet, s a jelek szerint a főhősnő nem is annyira ártatlan. Eddig leköt a sorozat, jobban, mint gondoltam.

    Victoria, rabszolgák megmentője: briliáns a történet, a kivitelezés, a színészek, minden. Nagyon izgalmas, s szerencsére alig több, mint 60 részes, ami garantálja végig a jó tempót. Már alig várom a hétfőt. Ilyen nagyon régen volt.

    Válasz
    • 38. Máté  |  2016/08/19 - 23:58

      Úgy látom abba is bele kell néznem.

    • 39. Milibindi  |  2016/08/20 - 01:14

      Én is ezt a kettőt nézem. Igen valóvan úgy tűnik, hogy Inma keze nagyon is benne van mindenbe! Federicoék idegesítőek. Nekem kissé kusza a tötrénet. Elég sok párhutamot fedeztem fel a Júsás asszonyával. Eleve a ragadványnév a Júdás asszonya illetve a Fekete / Fiatal özvegy. Akkor a pasi , aki a cím szereplőt mindenáron le akarja csuki bosszúból. Az indíték más ott a testvére volt a meggyilkolt pap, itt meg az esküvő előtt elhagyta a nő. Közben meg szerelmes belé és nem tudja eldönteni mit is akar. Jelek szerint a bűntársak is vannak itt is. Sőt itt is lesz egy szellem szereplő, ahogy látom. 3 szereplő is ugyanaz.
      A Victoria tényleg nagyon jó. Minőségi sorozat. Nem egy mese habbal, hanem komoly témájú.

  • 40. Vasas Jánosné  |  2016/08/20 - 13:21

    Csatorna kódját nem tudom, Kérdés hogy milyen csomagban található, 1700Ft.előfizetésem,

    Válasz
    • 41. Milibindi  |  2016/08/20 - 14:20

      Az Invitelnél még nincs. Nem tudtam még megegyezni, de tárgyalnak. Máshol hogy vsn nem tudom

    • 42. Milibindi  |  2016/08/20 - 19:14

      Nem tudtam, nem tudtak akartak lenni bocsi. Jó értelmetlen lett a mondat 😨

  • 43. Máté  |  2016/08/20 - 17:41

    MindigTV-n kívül már elérhető a UPC Gold/ csomagban is.

    Válasz
  • 44. Nikolett Varga  |  2016/08/20 - 18:29

    Máté, a nagyika beszólásait én is nagyon bírom meg Perrico néhány beszólását, mikor az esküvőn benyögi, hogy a francba, mikor megtudja, hogy ő a vőlegény és nem Ignacio

    Válasz
    • 45. Máté  |  2016/08/20 - 23:42

      „Á, de megijesztettél: Dóra a nagy felfedező!” (Bár Norának hívják valószínű, hogy ezt mondta.)
      Meg „Ha ilyen a nyuszika, milyen a sárgarépa?” Mi ez? Minden második mondaton bedöglök!! 😂😂😄😝.
      Meg mikor azt a gépet széditi Gwan-t, az fergeteges. 👍
      Na meg az a sok fizetésemelés…. 😉

      Én még azt is kinézem, hogy majd Perico kapcsolja le Ignaciót. ☺

      Szerintem minden aranyköpést leírok majd.

  • 46. tibitoma  |  2016/08/20 - 18:46

    Huh, de jo nektek, tiszta dömping van odahaza. Nemetorszagban dolgozom, sajna nincs DSL-em, csak mobilnetem, ez a 10 GB-os csomag is 80 euroba kerul havonta. A kabeles netre meg negy honapot kell varnom. Torrentezni itt nem is lehet, mert kijon a rendorseg, csak streamelve lehet musorokat nezni.

    Erdekes lesz, ha Adela Noriegat megkapja Zakarias Eva, mert akkor szerepet ismetel 😉

    Válasz
    • 47. Gábor  |  2016/08/20 - 20:28

      Tibi ha a böngészés korlátlan akkor próbáld meg az izaura tv honlapjáról visszanézni. Mondjuk nem tudom, hogy külföldről elérhető-e az oldal, de hátha. Ha meg nem az, akkor ott a sorozatbarát vagy online-sorozatok, csak ne indavideos linket válassz, mert az tuti nem működik csak itthonról.

  • 48. Máté  |  2016/08/20 - 19:32

    Nálam sem annyira rózsás a helyzet, a feltöltést hagyjuk még 100kb sincs, a letöltésem maximum 1MB-t hoz. Szoktam kissebbet torrentezni, de neten nézem amit behoz.

    Válasz
  • 49. Máté  |  2016/08/20 - 21:48

    Nem az IZAURA sem megy mint a többi TV2 sem. MAGÁTÓL! de van egy megoldás Firefoxnál:

    Beállítások/Speciális/Hálózat
    Itt a kapcsolat résznél Beállítások
    Kézi proxybeállítás:
    HTTP-proxy: 194.152.148.1 port:8080

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum