“Tres Veces Ana” – indul a visszaszámlálás

2016/04/22 at 07:30 104 hozzászólás

Az életem egy szempillantás alatt megváltozott.
Egyik pillanatról a másikra megszűntem létezni.
De hála ennek minden az enyém lesz.
– Fogalmad sincs, hogy mennyire gyűlöllek!

Hamarosan megismered…
– A szerelem néha túl bonyolult.
…a szeretet három módját…
– Ki szeretne olyasvalakit, mint én?
…és három életfelfogást.
– Az érzelmek csak zavarnak.

Három nővér. Az egyikük imádja az életet.
A másik fél az élettől.
– Ki szeretne olyasvalakit, mint én?
A harmadik pedig csak azért él, hogy tönkretegye a másik kettőét.
– Az érzelmek csak zavarnak.
Ebben a családban a szerelemhez és a gyűlölethez ugyanaz az arc tartozik.

Három Ana – május 23-tól az Univisiónon!

Végre vannak promók is az először az Egyesült Államokban startoló Tres veces Anához, bennük Angelique Boyer három kinézetével, itt pedig Pablo Alborán Se puede amar című dalát is meghallgathatjátok, ami a novella főcímdala lesz. Kinek hogy tetszik az anyag? Megérte a várakozást?

Entry filed under: Videók. Tags: .

“Premios TvyNovelas 2016” – kik érdemlik a díjakat idén? “Las Amazonas” – mindenes poszt az új Mejía-sorozatról

104 hozzászólás Add your own

  • 1. bence1996  |  2016/04/22 - 07:49

    Nekem tetszik. Azért az nem semmi, hogy Ana Leticia promójában egyből egy gyilkosságot is mutatnak :O

    Válasz
    • 2. Amiga  |  2016/04/22 - 08:31

      SPOILER! Ez a gyilkosság az eredetiben is benne volt.

  • 3. Thoom  |  2016/04/22 - 07:56

    Igazából nem rosszak a promok bar nekem valami megis kicsit mintha hiányozna nem tudom mi. Viszont ettol fuggetlenul varom a sorozatot. Remelem ALeti tenyleg olyan gonosz lesz mint amilyennek beharangoztak. Hozhatna egy Amor Bravio-Isadora szintet 😁

    Válasz
    • 4. Amiga  |  2016/04/22 - 08:33

      A promó alapján úgy néz ki,hogy ő annyira gonosz lesz,mint Maria Paula az eredetiben.Főleg ha itt is be merik majd vetni azt a végkifejletet,mint az eredetiben.

  • 5. tibitoma  |  2016/04/22 - 10:21

    Nekem is bejön, csak kicsit olyan meseszerűen vannak megcsinálva.

    Válasz
  • 6. Noemi  |  2016/04/22 - 10:58

    Csak én érzem úgy vagy az az Ana aki nem szende szűzike illetve nem ribizli az tisztára úgy néz ki mint Lucero? Kísértetiesen hasonlít rá. Egyébként a három lány közül nektek ki jön be leginkább? Nekem az említett lány tetszik. A ribi egy kicsit közönséges, a szende szűzike meg szerintem borzadály.

    Válasz
    • 7. bence1996  |  2016/04/22 - 12:47

      Szerintem is van egy minimális hasonlóság, de ez csak a szerepnek tudható be. Ana Lucia szerintem meggyőző lesz, de nekem a promók alapján úgy jön le, mintha vak lenne. Érdekes 😀 előttem is mondták már, hogy olyan a tekintete, mintha a csak úgy a távolba révedne.

    • 8. bence1996  |  2016/04/22 - 12:49

      Bocsánat, Ana Laura-t akartam írni.

    • 9. Amiga  |  2016/04/22 - 13:27

      A hivatalos infók még mindig úgy szólnak,hogy Ana Laura sánta lesz.

    • 10. Noemi  |  2016/04/22 - 14:17

      Most hogy így elnéztem őket, a kihívó Annácska olyan Paola Bracho feelinget ad, a szende Annácska meg olyan Marimar/Rosalinda érzetet ad. Egyébként én is úgy láttam hogy vak mint az eredetiben bár kitudja a végén lehet hogy kombinálják a kettőt.(Ha ezt teszik nagyon remélem nem lesz az Ő szerepe hasonló Solitáéval a Maricruzból brrr)

    • 11. Bogy  |  2016/04/22 - 14:18

      Bence, Ana Laura biztos hogy sánta lesz…ez tuti…amúgy ez látszik is a harmadik promo tükrös jeleneténél.
      Nekem tetszenek a promók nagyon.

    • 12. Csabika  |  2016/04/22 - 14:56

      Érdekes Noémi amit mondasz, nekem is ezek a Karakterek ugrottak be elsőre amikor megláttam a promókat.
      Kicsit olyan érzésem van mintha a 90 évek népszerű karaktereit egy telenovellába rakták volna, egyébként maga a promók is inkább a régi telenovella feelinget idézik fel bennem.

    • 13. Thoom  |  2016/04/22 - 15:50

      Nekem egyebkent Michelle Renaud a PyPben jobban hasonlított Lucerora 😁 én szeretem a mocskos ribizli karaktereket akik képesek barkin atgazolni csak azert hogy elerhek a céljukat Nekem AnaLeti jon be a legjobban a masik meg a szerencsétlen ALaura 😄 remelem izgalmas sorozatot kapunk 😁

  • 14. Amiga  |  2016/04/22 - 13:30

    Engem inkább Ana Lucia és Ana Letica érdekel.A harmadik iker karaktere nekem már az eredetiben is valahogy olyan jellegtelen volt.

    Válasz
    • 15. Noemi  |  2016/04/22 - 14:20

      Elmentem egy pár spanyol nyelvű fórumra és ott is hasonlóan vélekedtek. Én igazat adok nektek és remélem hogy valami igazán különlegeset hoznak ki a karakteréből és nem lesz lapos.

  • 16. Amiga  |  2016/04/22 - 13:30

    *Ana Leticia

    Válasz
  • 17. -T  |  2016/04/22 - 14:07

    Csak én érzem úgy, hogy itt a gonosz ikren lesz a legfőbb hangsúly?? Legalább is az első részekben. Nekem valahogy ez jön le a promókból.

    Válasz
  • 18. viktor  |  2016/04/22 - 17:02

    Válasz
  • 19. mandi28  |  2016/04/22 - 17:51

    nekem bejönnek a promok látom Nesma nem jött ki a formából és szerintem trükkös lesz mert itt én is azt látom hogy Ana Leticia lett kihangsúlyozva és lehet hogy Nesma bevállalós lesz és aszerint hogy a háromból ki lesz a legnépszerűbb fogja a legtöbb hangsúlyt fektetni lehet pont ezért csinálta ilyenre a promót is azután hogy Ana Luciaról volt szó aki a fő szállat viszi. A főcim viszont nagyon jó lett bár nekem többet kellett meghallgatni hogy belevésődjön 🙂

    Válasz
  • 20. Bogy  |  2016/04/22 - 21:35

    Itt a 4. promo is a Tres Veces Anához.

    Válasz
  • 21. Gabino  |  2016/04/22 - 22:23

    Bravo! Ez egy nagyszerű sorozat lesz, nagyon jól belőtték mind3 lányt, s mint sokan tartottak tőle, Ana Leticia nem egy Teresa utánzat, annál százszor elvetemültebb, gátlástalanabb, könyörtelenebb lesz.
    Kellemes hétvégét mindenkinek 🙂

    Válasz
    • 22. Bogy  |  2016/04/22 - 22:41

      Igen Angie is nyilatkozta hogy Ana Leticia sokkal rosszabb lesz Teresánál…mivel Teresa csak kapzsi volt…nem volt ő olyan rossz csak a pénz elvette szegény eszét míg AL kegyetlen lesz és egy könyörtelen gyilkos. Ja és még hozzá tenném hogy egy elég nagy ribanc de nekem ettől még érdekesebb a karakter. Kivel-miért-hogyan kavar. 😛

  • 23. Bogy  |  2016/04/23 - 11:17

    5. promo … Tres Veces Ana

    Válasz
  • 24. Máté  |  2016/04/23 - 22:49

    Nekem nagyon bejön! Pedig maga a nő (Boyer) csak a Teresában nyerte el a tetszésemet. Szerintem jól áll neki ez az Ana Laura féle kis szende nagy félénkség. És bár engem is nagyon izgat ez a gyilkolászó Ana Letícia és a jelenetek meg maga a történet, nagyon várom mi lesz kihozva az úgymond semleges Ana Lucíából ! 👏✌

    Válasz
  • 25. Bogy  |  2016/04/25 - 16:26

    Promo Tres Veces Ana … Ana Lucia.

    Válasz
  • 26. Gábor  |  2016/04/25 - 20:52

    Kicsit off:
    Május 3-án indul itthon útjára a Romance tv.
    http://www.tvmustra.hu/tvmusor/ROMANCETV/2016-05-03
    Két német telenovella is lesz rajta.

    Válasz
    • 27. Gabino  |  2016/04/25 - 21:22

      De ez akkor nem magyar adó ugyebár. És milyen kábelszolgáltatónál lehet fogni? Nálunk egyetlen külföldi adó van a BBC entertainment vagy a CNN nem is tudom pontosan

    • 28. Csabika  |  2016/04/25 - 21:25

      Telenovella ?

      Nem csak sorozat ?
      Nem hallottam eddig arról hogy a Németeknek is van Telenovellája, bár elképzelhető.
      Őszintén szólva ez a csatorna számomra teljesen felesleges, “ezeket a romatikus tartalmakat” a Story, köztv, filmcafe, Fem3 is vetíti előszeretettel.

    • 29. Gabino  |  2016/04/25 - 22:03

      Vannak ott is, csak eltérnek a megszokottól. Pl. a Szerelmes Anna, vagy a Lisa csak egy van… Bár ezeket nem néztem egyiket se.

    • 30. Gábor  |  2016/04/25 - 23:36

      Az adó magyar lesz, csak többségében német filmek lesznek rajta. Legalábbis ha átnézed a tvműsort ez vehető ki belőle. És a wikipédia szerint a Sturm der Liebe ( itthon Érzelmek vihara ) bizony telenovella. Igaz én már szappanoperának mondanám, mert a wikipédia szerint 2400 részes. https://de.wikipedia.org/wiki/Sturm_der_Liebe

      Régebben Marco írt amúgy egy cikket, amiben benne volt, hogy mi a különbség telenovella és szappanopera között, csak sajnos nem találom.

  • 31. Gabino  |  2016/04/26 - 08:35

    Na az jó, már csak az lenne a kérdés h lehet-e majd fogni a T-home szolgáltatóról, habár engem ez a német sorozat nem zseníroz, de nem tartom kizártnak, h később lesz rajta amerikai és mexikói telenovella is. Köszi az infot Gábor. Am. ez az adó volt régebben is?

    Válasz
    • 32. Gabino  |  2016/04/26 - 08:36

      Ja bocs, az indul útjára helyett “indul újra” olvastam

  • 33. Pimpi  |  2016/04/26 - 16:07

    Izgalmasnak tűnik, de én mindig kételkedve fordulok olyan sorozatok felé amiben ugyanaz a színész több karaktert játszik… olyan természetellenes. 😀 habár Gaby Spanic tökéletesen megoldotta ezt a Paula és Paulinában anno

    Válasz
    • 34. Csabika  |  2016/04/26 - 16:52

      És ugye a Betolakodóban is 🙂

    • 35. Gabino  |  2016/04/26 - 21:46

      Igen. Mindenkinek a Paula és Paulina jut eszébe és sokan elfelejtik vagy nem is tudják h A betolakodóban is ikreket játszott. Sőt, volt még a Nincs hozzád hasonló, ott is volt egy ikertestvére vagy rosszul tudom? Sajnos én azt nem láttam…

  • 36. Elena  |  2016/04/26 - 21:52

    Valaki esetleg tudja mi várható délelőtt a CME helyett a Story5ön?

    Válasz
  • 37. Bogy  |  2016/04/27 - 02:39

    Akit érdekel és még nem látta…második promo a Las Amazonashoz.

    Válasz
    • 38. bence1996  |  2016/04/27 - 06:36

      Szeretném szeretni a Las Amazonas-t. De én Victoria Ruffo-t nem eresztettem volna újra össze Cesar Evora-val.
      Danna Garcia pedig mintha megismételné a Pasion y gavilanes-beli karakterét (a 3 lány közül az egyik).

      Szerintetek most beindul a szekér Mejíának?

    • 39. Gabino  |  2016/04/27 - 07:38

      sztem ez jobb lesz mint a Lo imperdonable. Legalább nem egy 20. remake.

  • 40. Thoom  |  2016/04/27 - 14:44

    Marisol del Olmo csatlakozott a Hotel stábjához 😁 Gondoltam megosztom hatha erdekel valakit. Amugy én nem tudom mit gondoljak errol az Amazonokrol. A körítés jo a tortenetet nem ismerem de vannak a stábban nagy nevek mint pl a Siros Ruffo vagy Evora. Nem tudom hogy Mejianak most ossze foge jonnibar én kétlem. Viszont Annáékat mar nagyon varom. Es szerintem rossz ötlet elobb az Univisionon bemutatni.. Bar nem tudom hogy Mexikóban milyen nézettsége van most a Hotelnek. Valakinek nincs errol esetleg infója? 😁

    Válasz
    • 41. Thoom  |  2016/04/27 - 14:47

      Ja, egyebkent a Betolakodórol csak annyit hogy ott Spanicnak nem volt nagy kihívás két kulon karaktert eljátszani mert miutan Virhi meghalt Van átvette a helyet.. Szinte ugyan olyan volt a két karakter.. Az a sztori csak akkor lett volna jo/jobb ha Vanessza karaktere megmarad olyannak amilyen… Es Virginia is visszaterhetett volna.. Na mindegy 😁

    • 42. Gabino  |  2016/04/27 - 16:41

      Igen, jogos..
      De ha úgy lett vna akkor karakterismétlés La Usurpadorából

  • 43. Viktor  |  2016/04/27 - 16:50

    Hàt èn is szkeptikus vagyok az új Mejia novellával kapcsolatban,de sokan úgy gondoljàk,hogy ezzel a produkcióval talàlja meg ismèt önmagàt.Bàr szerintem a Fuego en la sangre-rá hajaz.Mert ugyebàr a FELS volt az uccsò èrtèkelhető sorozata 2008 òta.Bàr èn nm tudom mi a fene törtènt 2008 után vele,mert indult a szekere a lejtőn lefelè.Mert speciel akàr,hogy is besülnek a produkciòji,en kedvelem.Mert azért a 90-és években jól ment a sora Mejianak,meg a FELS,LM,MDLN,QBA egèsszen türhető novellák.A LI,LT,TDA azok meg tènyleg ritka ratyik lettek.

    Válasz
    • 44. Thoom  |  2016/04/27 - 18:21

      Szerintem itt az egyik gond a történet választással van. Nem tudom nekem a Lo Imper.. Jobban tetszett mint mondjuk egy Tempestad.. De valahogy mégsem tortent semmi egesz a vege feléig.. Ott meg felgyulemlettek az esemenyek. De ez persze az irok hibája is. En egyebkent nem ertem hogy miert olyan nehez összehozni egy olyan sztorit ahol pörögnek az események. Szet kell nézni. Sztorik között válogatni, összemosni új szalakt hozzáadni es régieket elvenni… Szerintem Mejia leragadt a ’90es évekkel lehet hogy azt gondolja hogy ami akkor működött az most is fog.. Egészségére de ne engedjen tobbet a fomusoriobe por favor! 😁

  • 45. Bogy  |  2016/04/27 - 20:22

    Itt olvasható több minden Ana Lauráról is. Csak szó szerint lábatlankodni fog nem pedig fának menni.
    A sántát tovább fokozták azzal hogy az egyik lábát el is veszítette a baleset során.

    Válasz
    • 46. Bogy  |  2016/04/27 - 20:27

      Az előzőben még Ana Leticiáról is olvasható sok info itt meg Sebas karaktere/i.

    • 47. Csabika  |  2016/04/27 - 21:10

      Nekem már a 3.promo alapján feltűnt hogy protézise van AnaLaurának, valaki fel is vetette ( talán itt is ) hogy elvan túlozva a karater ahhoz képest hogy csak sánta, nos nincs eltúlozva egyáltalán ALaura komoly önértékelési problémákkal fog küzdeni és emiatt nemengedi Zepit magához közel.

    • 48. Bogy  |  2016/04/27 - 21:34

      Csabika…így igaz! Emiatt fog kapcsolatot kezdeni inkább Valentinnal aki tolókocsis. Amúgy Ramiro is benne van abban amit legutoljára küldtem. Nagyon érdekesek a leírások…és megmagyaráznak sok mindent. Aki nem tud spanyolul az csak a legalsó/boyeronline-osat nézze meg mert onnan be lehet másolni fordítóba. És itt az összes(Ana Lucia-Laura-Leticia-Marcelo/Santiago-Ramiro) egyben olvasható de csak később tették ki szóval elnézést kérek.

  • 49. Bogy  |  2016/04/27 - 21:01

    Itt olvasható az összes és Ana Lucia leírása is.
    View story at Medium.com

    Válasz
  • 50. tibitoma  |  2016/04/27 - 22:41

    Ha genetikailag azonosak, akkor a sztori végén meghaló iker lábát egész egyszerűen rávarrhatják a bicebócára, haha. Ma már ilyenekre is képes az orvostudomány.

    Válasz
    • 51. Bogy  |  2016/04/27 - 23:13

      Hát azért ez nem ilyen egyszerű. 😀
      Még nem biztos hogy meg fog halni…azaz szinte biztos vagyok benne hogy fognak csinálni egy ilyen befejezést is a happy end mellett de nem biztos hogy az is fog lemenni. 🙂
      Amúgy a mostani állás szerint 140 részesre tervezik de szerintem ez még változni fog tuti Nesmáékat ismerve. 😛

    • 52. Csabika  |  2016/04/28 - 05:59

      Szerintem itt nem lesz ikerhalál, az már túl kiszámítható lenne szerintem.

  • 53. Bogy  |  2016/04/28 - 00:46

    TRAILER TRES VECES ANA! 😀 😀 😀

    Válasz
  • 54. mariland  |  2016/04/28 - 06:22

    Nekem tetszenek a promók. Remélhetőleg ez is olyan villámgyorsan eljut hozzánk mint a Lo Imperdonable vagy a Pyp. Bízom benne hogy jó szinkronokbis lesznek. Vajon Angelique hangja mindhárom karakternél ugyanaz lesz? Mert akkor az a szinkronszínésznőnek is jó feladat lesz.😊

    Válasz
    • 55. bence1996  |  2016/04/28 - 06:46

      Jujj xD ne már 😀 ez tényleg kihívás lenne Zakariás Évának 😀

  • 56. Gabino  |  2016/04/28 - 16:42

    Esetleg nem tudja vki h mi várható a Paloma helyén? Nemsokára vége.

    Válasz
    • 57. bence1996  |  2016/04/28 - 18:11

      Szerintem nem lesz helyette premier. A Paloma idősávja eléggé kihalt nálunk. És ironikus módon a – Mexikóban ezt váltó – Simplemente María idősávja is kihalt 😀 szinte egyszerre 😛
      12:50-re nem tartok valószínűnek premiert. Ami egyébként kár, mert én online nézném úgy is. Arra viszont kíváncsi lennék, hogy a Szeretned kell helyére mi érkezik. (Bár még bő két hónap van hátra belőle. Tippjeim szerint az Un camino hacia el destino vagy a Simplemente María fogja váltani. Talán ez az első eset, amikor egyszerre 2 rózsanovella is érdekelne 😀

    • 58. Gabino  |  2016/04/28 - 21:51

      Tudom, én is gondoltam erre. De a sávokat meg is lehet variálni. Ha netán felrakják a Walkert 12.50-re, akkor 14.50-kor még futhat premier…
      Június közepén pedig véget ér az RTL2-n A bosszú asszonya, remélhetőleg annak a helyén is lesz premier, remélem vmi telemundos végre.
      Egyébként a Simplemente María engem is érdekelne, belenézegettem youtube-on, és sztem nem egy dögunalom, persze sokan jönnek azzal h Claudia hiteltelenül játszik, biztos úgy van, de attól még nem kell elásni egy sorozatot sztem. Jó az az igazság, h a Szeretned kell alapsztorija se rossz, de annyira vontatott, a Paloma pedig nekem túl átlagos sztori. Belenézegetek néha, heti 1-2 részt de az elég nekem. Az Un camino azért nem kötne le mert láttam a Kertész lányát, ami nagyon bejött, sztem ahhoz hasonlítgatnám. Mindegy már most látom h ez az év jobb lesz a Televisának… A 3 Ana lesz a megmentő ezt is megmondom, mellesleg a Corazón que miente sem rossz, de annak is ismert az alapsztorija…

    • 59. zsolti  |  2016/05/01 - 15:13

      szerintem sem várható premier legalábbis abban az idősávban esetleg úgy váják össze hogy pénteken érjen véget és akkor hétfőtől pl a walker lenne 12:50 és 13:50 és akkor a 14:50-es sávban lenne egy premier, talán a simplemente maria de inkább azt a szeretned kell heyére gondolnám. a paloma helyett valami régebbi sorozatot vagy egy ismétlést tippelnék. illetve nem tudom hogy a megtört szívek meddig lesz még ugyanis mint kiderült egyenlőre csak az 1 .évadot vették meg tehát az is kb 1-2 hónap és vége. én mondjuk örülnék ha a paloma végeztével új idősávban a la malquerida lenne. kíváncsian várom amúgy én is hogy mi lesz. a walkert meg már annyiszor adták…

    • 60. Csabika  |  2016/05/01 - 19:52

      @Zsolti

      A Paramparca ( Megtört Szívek ) első évada 31.részes CSAKHOGY Törökországban ebből 1.epizód az több mint 2 órás, tehát a Tv2 1.epizódból akár 5. epizódot is tud csinálni, tehát a 31 részből, simán lesz 130-140 epizód, nálunk most járunk az 50.epizódnál……….

  • 61. Regina  |  2016/04/28 - 17:36

    Sziasztok!
    Valaki bemásolná nekem, honnan lehet lefordítani Angelique sorozatának karakter jellemzéseit vagy leírná a lényeget nekem? Sajnos nem találom amit le lehet fordítani… Előre is köszönöm!!

    Válasz
    • 62. Bogy  |  2016/04/28 - 19:02

      Már linkeltem de mindegy…itt van megint….katt rá a szövegre.
      View story at Medium.com
      Sajnos most nincs időm leírni a lényeget de mondom csak annyi hogy bemásolgatod egy online fordítóba. Egy kicsit tekerd majd le az oldalt mert közben frissítették új információkkal.
      Itt nem csak Angie karaktereit találod majd meg hanem másokét is. 🙂

  • 63. Bogy  |  2016/04/28 - 22:41

    Akinek esetleg jobban megy az angol itt is rajta van az egész részletes synopsis mint a boyeronline oldalán de ugye itt angolul.
    http://www.latintimes.com/tres-veces-ana-telenovela-synopsis-angelique-boyer-sebastian-rulli-star-univision-382458

    Válasz
    • 64. tibitoma  |  2016/04/29 - 18:33

      Fejre Zepeda sokkal jobban hasonlít a török Ezelre 🙂

  • 65. Bogy  |  2016/04/29 - 10:55

    POSTER-TRES VECES ANA

    Válasz
  • 66. Regina  |  2016/04/29 - 14:01

    Köszi Bogy! ❤

    Válasz
  • 67. Bogy  |  2016/05/01 - 10:39

    Most elvileg az van hogy a Tres Veces Anát két “évadban” adják majd le az USA-ban…az elsőt május 23 és elvileg augusztus 2 között a másodikat meg november és február között.
    Gondolom hogy a Mexikói és az USA-beli vetítés nagyjából szinkronban legyen.

    Válasz
    • 68. bence1996  |  2016/05/02 - 07:23

      Nem vagyok türelmetlen, de én már a magyar premiert is várom. Tudom, hogy nem kell készpénznek venni, hogy hamar elér hozzánk 😀
      Tavaly nagyon beszippantott a LQLVMR. Fura, hogy végig tudtam nézni azt a 200 részt. Eddig ez még nem fordult elő. Remélem a 3 Ana is beszippant majd ugyanígy 🙂

  • 69. Viktor  |  2016/05/04 - 12:26


    Las Amazonas 4 promó. 😀

    Válasz
  • 70. mandi28  |  2016/05/05 - 11:54

    Az új Castro novella főhőse Gabriel Soto lesz ez váltja az Un Caminot… most tök komolyan a hülye sáv megszüntetésekkel meg variálásokkal ezt érik el hogy folyamatosan ua a producerek jönnek csak képernyőre???? mert engem ez konkrétan tök bosszant hol van pl Gizelle Gonzalez vele mi van már két éve lassan semmi nincs tőle de még csak esélyt sem látok rá hogy szerencsétlen bekerüljön mert ilyenek mint Castro aki az elmúlt két évben két sorozatot is hozott kevesebb sikerrel vagy Mejia vagy Mapat szintén elveszik a lehetőséget előle, ezzel tényleg azt érik el hogy a jobb producerek munkája nem kerül elő mert elölik a lehetőséget is egymás elől azért ez nagyon felháboritó nekem legalább is…. :O

    Válasz
    • 71. bence1996  |  2016/05/05 - 14:25

      Igazat adok. Én bármennyire is szeretném, hogy a Las amazonas befusson, Mejía-t szabadságra kellett volna küldeni. Castro is villámgyorsan nyomul, de mivel ő korrektebb sorozatokat csinál, így nem bánom. Az viszont tényleg fura, hogy Giselle már elvileg dolgozik új sorozatán, ami már hónapok óta meg volt szellőztetve, mégis Castro jön helyette, holott kb. 3 hete tudtuk meg, hogy új sorozatötleten gondolkodik. (Nem beszélve arról, hogy a PyP-nek most lett vége nem rég.) Hol van Moreno és Rosy Ocampo, akik mondhatni, sikerre vitték előző munkájukat?

    • 72. Csabika  |  2016/05/05 - 15:07

      Moreno és Ocampo sorozata is “most” ért véget, és igazság szerint mind 2 megbukott.
      Az meg hogy Mejia vagy Moreno sorozata ér többet, az szubjektív megítélés kérdése szerintem. 🙂
      Az viszont engem is bánt hogy Gizit tologatják ide oda, 2 hete még úgy volt hogy Mejia után startol a 19:00sávban Augusztus 19-én és Pedro Damian pedig Un camino hacia el destino után jön Júliusban, de most jött Castro (szerintem feleslegesen) és úgy tűnik egyenlőre hogy Pedro Damian váltja Mejiat, Castro pedig Natikát, Giselle úgy tűnik most hogy 2017-re tolódik.

    • 73. Thoom  |  2016/05/05 - 16:22

      Én úgy gondolom hogy nem sávokat kellett volna megszüntetni és átvarialni hanem olyan producereknek kene esélyt adni akik tenyleg tudnak valamit. Egyébként Gizi szerintem azért nem kap annyi teret mert bár a Yo No.. Jo sorozat volt.. Viszont egy Mejia vagy Castro sorozatot jobban tud értékesíteni a Televisa nemzetközileg… Szerintem ez is közrejátszhat. Szerintem a Televisa az első hibát ott követte el hogy a 3Anat eloszor nem az anyacsatornán mutatjak be.. De ez mar lerágott csont. Viszont szerintem is több teret kellene engedni Gizinek. 😄
      Amugy szerintem egy Mejia-Moreno sorozatot nem lehet összehasonlítani… Moreno A Que No Me Dejasa eléggé pörgősre sikeredett.. Ezt abbol tudom leszűrjük hogy kihagytam egy részt és mar azt sem tudom hogy mi történt… Hat a Lo Imperonaleval ez nem igy volt… Ott 30 resz utan is ugyan ott tartott a sorozat 😂 na mindegy 😁

    • 74. bence1996  |  2016/05/05 - 21:31

      Na, igen. Mejía-t nem érdemes Moreno-val összehasonlítani. Még egy lapon sem érdemes őket említeni. Habár a Lo imperdonable nem lett olyan rossz, mint mondjuk a La tempestad, attól még eléggé összecsapott lett így is. Moreno legalább igényesebben és logikailag jobban összerakott sorozatokat csinál…
      Mindenesetre remélem rendeződik a helyzet a Televisánál.

  • 75. tibitoma  |  2016/05/05 - 17:16

    A német telenovellák évados szerkezetűek, úgy kell elképzelni őket, mint a Titkok hídját. Egy évadra jut egy fő bonyodalom és egy főhőspár, akikkel ha lezavarják a dolgokat, új főszálakat és szereplőket hoznak a helyükre. (Vagy az egyik főhős meghal, és új érkezik a helyére a régi mellé.)

    A mellékszereplők egy része marad, másik része távozik.

    A Lisa csak egy vanban is így tőrtént a második etapra, amit nálunk nem mutattak be.

    Azért jó ez a tévéadónak, mert egy bejáratott márkanévvel el lehet adni egy másik sztorit (Julia/Bianca – Wege zum Glück), illetve a díszleteket is tudnak spórolni (mint egy szappannál).

    Válasz
  • 76. Bogy  |  2016/05/09 - 18:23

    Új hosszú előzetes – Tres Veces Ana
    Kezdés május 23.

    Válasz
  • 77. Regina  |  2016/05/10 - 18:47

    Indul a TV2 telenovella csatornája –> http://www.origo.hu/teve/20160510-kilenc-uj-csatornat-indit-a-tv2-csoport.html
    Izaura Tv néven. Mit szóltok?

    Válasz
  • 78. Viktor  |  2016/05/11 - 13:22

    Válasz
  • 79. mandi28  |  2016/05/11 - 23:15

    hát most kövezzetek meg, de nekem semmi, semmi de semmit nem inditott el nem mozgatott meg ez a Las Amazonas és nem Mejia az oka egyszerűen annyira nem keltette fel az érdeklődésem ez a sorozat hogy az tök hihetetlen kedvelem Dana Garciat a többi szereplőt is ahogy láttam nincs semmi bajom velük de elnéztem a főhősöket együtt nekem nem igazán jöttek be meg maga a promók is olyan semmik lettek azon gondolkodtam hogy csóri Mejia még ha ezt tényleg össze is akarja hozni jobb sorozatra már akkor sem fogják az emberek nézni mert annyira kiábrándultak a munkáiból 😀
    amúgy én örülnék az Izaura tv-nek végre lenne valami jó is a TV2 keze közül is 🙂

    Válasz
    • 80. Bogy  |  2016/05/12 - 15:04

      Engem sem mozgatott meg a Las Amazonas … egyetértek hogy a promók olyan semmilyenek(bár még mindig jobbak mint Natyka kalauzolása a lebegő homályos pacák által közvetített párbeszédek világában…bár ezeket nehéz is lesz majd überelni…magasra tette a lécet velük Naty) … de én még a szereplőgárdával sem vagyok kibékülve.
      A lovak mondjuk szépek csak hogy valami pozitívumot is mondjak. 😛
      Az Izaura tv meg … hát … nem tudom ki adta neki ezt a nevet de ezzel csak azt fogja elérni hogy mindenki ezen a csatornán fog nevetni aki meg sunyiban csak csak nézni fogja majd a tagadásba fog menekülni mások előtt emiatt.

  • 81. Viktor  |  2016/05/12 - 14:20


    Ez a dal lesz a Las Amazonas főcímdala!!

    Válasz
    • 82. Gabino  |  2016/05/12 - 22:16

      honnan tudod, h ez lesz? Nagyon szép dal egyébként, szoktam hallgatni.

  • 83. Viktor  |  2016/05/12 - 15:04

    Nem ùgy volt,hogy a Las Amazonasban lesz Gaby Mellado,ès Paty Diaz is.Mert a tegnapi prezentàciòn,a szereplõgàrda közt nem voltak.Hát a prezentàciò nekem nem tetszett,olyan semmilyen hangulata nem volt.A 7 perces trailer sem èpp a legjobb.Bàr Gaby Vergara karaktere tetszeni fog.Ruffo a picsogàsàról lesz hìres,nem fog újat mutatni.Mariluz Bermudez,ès Grettel karaktere is bejövős,plane Bermudezè.Danna ès Palasios nekem sem bejövősek,a törtènetszàljuk olyan megszokott.A többi karakter törtènatszàlja valahogyan sokkal bonyolultabb,mint a főszereplőkè.

    Válasz
  • 84. mandi28  |  2016/05/12 - 22:52

    Bogy én vállalni fogom 😀 még ha meg is köveznek érte kicsiny falumban akkor is… de a neve az tényleg gáz az Esmeralda Tv szerintem jobb lett volna -.-

    Válasz
    • 85. mario  |  2016/05/12 - 23:08

      Vagy mondjuk egy Aurora tv. Mennyivel jobban hangzik ugye 🙂

    • 86. Bogy  |  2016/05/13 - 03:50

      Hát nem tudom…szerintem pont hogy hanyagolni kéne az ilyesféle “ikonikus” alakokra való utalgatást. Az Izaura tv nézőit tuti megszólnák hogy na mi van … összegyűlt már annyi pénz hogy felszabadítsátok azt a nőt…és hasonlót tudnék elképzelni Esmeraldával kapcsolatban is csak ott a vakságát használnák fel a csúfolódásra. Az emberek gonoszak…persze van akiről ez lepereg de szerintem a többség nem ilyen. Szerintem valami semlegesebb név jobb lenne ha már ilyen csatornát akar indítani a TV2.

  • 87. Regina  |  2016/05/13 - 09:01

    Egyetértek Bogy! Semleges név kellett volna. Mindent összevetve örüljünk, hogy lesz egy ilyen csatornánk 🙂 Bízzunk benne, hogy a tartalom kárpótol majd a rossz névért.

    Válasz
  • 88. mandi28  |  2016/05/13 - 11:17

    szerintem az összes TV2 látott sorozatot kezdik el ismételni rajta amig ki nem forrja magát aztán lehet hogy be vállalnak rajta egy újdonságot szerintem a premiert azért meghagyják az anyacsatornán mert ezek az újabbak nem mindenkinek lesznek meg majd az előfizetésekben.

    Válasz
  • 89. Bogy  |  2016/05/14 - 12:27

    Válasz
  • 90. Bogy  |  2016/05/14 - 12:28

    Válasz
  • 91. Bogy  |  2016/05/14 - 12:29

    Válasz
  • 92. mandi28  |  2016/05/14 - 22:24

    Nekem annyira az jön le hogy a főhősök közül Rullira összpontositanak csak, persze immel ámmal ott van Zapeda is de igazából még a promókból mi se nagyon vágtuk le hogy melyik lány is lesz végül a központi figura akkor meg ennyi erővel lehet a végén mindenkinek nyomi csaj fog bejöni meg az ő történetük Zepedeával nem kéne kicsit jobban promózni őt is Ana Laurával? Ez csak kérdés mert nekem az eddigi promókból inkább a gonosz lesz itt a befutó csaj akkor lehet nem is Ana Lucia kerül középontba és nem fog sok mindenkit érdekelni a Rullival való kis románcuk 😀

    Válasz
    • 93. Bogy  |  2016/05/15 - 02:42

      Sebas a hivatalos főszereplő…és igazából azért is promózzák jobban mert neki két ikerrel is viszonya volt. Ezért is jött ki most ez a három promo így…egy ugye a Ramiro & Ana Laura szál … egy a Santiago & Ana Lucia szál és egy Santiago/Marcelo Ana Leticiához való viszonyának/történetének bemutatása Ana Luciát is belevonva. Szóval szerintem érthető most ez a promózás már ezért is. A fő cselekményszál az Ana Leticia & Marcelo/Santiago & Ana Lucia szál lesz szerintem hiszen az egész cselekmény elindítója az hogy Sebas karakterét azért ölettette meg Ana Leticia mert ugye Marcelo magánnyomozó és megbízták azzal hogy találja meg Ana Luciát amit a gonosz ribi nem akart és szerencsétlenségére rá is talált ezért mondta a nem tudom milyen tápon nevelkedett bivalyerős 85 éves Anselmo atyának hogy nyírja ki de mint tudjuk nem halt meg.
      Nem tudom hogy mit fog kihozni itt a végére Nesma…de mindenképp a gonosz fontos figura mert ő nála érnek össze a fontos szálak…és ugye ráhajt Ramirora is és egyben tönkre is akarja tenni kb mindenki életét..kezdve a testvéreivel meg a férjével illetve a bácsikája csajaival…szóval mindenképp a gonosz a központi szereplő.

  • 94. mandi28  |  2016/05/15 - 17:19

    Igen Anselmo atyás résznél én konkrétan szakadtam a röhögéstől az öreg majd 300 éves de az életerős 30 körüli Rullit leteremti 😀 imádom már most 😀
    amúgy igen nekem is ez volt a sejtésem a szerepek feloszlatásáról de nekem meg valami hülye perverzióm hogy az elhagyatottakat jobban figyelemmel követem szóval már kezdem sejteni nekem kik lesznek a kedvenceim ebben a soriban 🙂

    Válasz
    • 95. Bogy  |  2016/05/15 - 18:14

      Elég kiegyensúlyozott a három lány rajongói tábora ahogy elnéztem. Amúgy annál a résznél én is..már azért is mert olyan erővel lendítette meg a deszkát és csapta fejbe szegény Marcelot hogy csak pislogtam..és még utána a vízbe is rúgta. Komolyan gondoltam is magamban hogy lehet ennek a karakternek is Chuck Norris a vér szerinti apja mint az LI-s Ana Perla gyerekének. 😀
      Sebas amúgy idén már 41 éves lesz de tuti hogy beállítják majd kb 34 évesnek mint az Amores Verdaderosban illetve amennyi a Lokela elején volt a karaktere.

  • 96. Regina  |  2016/05/15 - 18:04

    Új hírek az Izaura TV-ről -> http://www.origo.hu/teve/20160513-targyalnak-az-uj-tv2-teve-neverol.html
    A telenovella csatorna (és a többi is) még idén elindul!

    Válasz
  • 97. bence1996  |  2016/05/17 - 11:57

    Van valaki, aki belenézett a Las amazonas-ba? 🙂
    Ha igen, mi a véleményetek? Én csak este fogom meglesni.

    Válasz
    • 98. Thoom  |  2016/05/17 - 16:57

      Én belenéztem vagyis megneztem az 1. Epizódot szerintem nem olyan vészesen szörnyű.. Inkább átlagosan mondanám viszont Kiemelném a szep tájakat. Egyébként nekem a soundtrackok kicsit Moreno stílusára emlékeztetnek de azert a díszleten látszik hogy ebbe a sorozatba is mennyi pénzt ölték bele. 😄

    • 99. tibitoma  |  2016/05/17 - 21:29

      Jó a hangulata, de legyen akármennyire drága, ez még csak egy tipikus telenovella marad.

    • 100. Csabika  |  2016/05/17 - 22:00

      Én most néztem meg az 1 epizódot, hát hogy őszinte legyek nekem olyan semmilyen, hála a jó Istennek most olyan Kifejezetten hatásvadász extráktól mentesültünk ami Mejia Papára jellemző, ennek ellenére nem tudom hogy ez sorozat hova tart, mit akar, egyáltalán azt sem tudom hogy milyen céllal készült, nekem ez olyan értelmetlen eddig na.
      Azt látom hogy Mejia az Amor Braviot akarná itt majmolni… Hát eddig nem sok sikerrel, de na hátha összejön neki.
      Mindenestre én nem szurkolok neki. 😁

      Ilyen lett az Entrada:

  • 101. ********TELEVISA********  |  2016/05/17 - 17:18

    Melyik honlapokon néztek spanyolul telenovellákat? Honnan töltitek le? Köszönönöm szépen. 😀

    Válasz
  • 102. Máté  |  2016/06/21 - 14:34

    Ez a novella egy dolgot máris tanított nekünk: (Általában) az ússza meg sértetlenül, aki a balesetet okozta. :/

    Válasz
    • 103. Milibindi  |  2016/06/22 - 12:26

      Az a baj, hogy a valóságban is így szokott lenni általában sajnos :S

  • 104. Máté  |  2016/06/22 - 12:34

    Pontosan erre céloztam. 😉

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum