“Premios TvyNovelas 2016” – kik érdemlik a díjakat idén?

2016/04/16 at 19:02 38 hozzászólás

Holnap a nézői voksok döntik el, hogy ki nyeri az idei TvyNovelas-díjakat, egy youtuber pedig össze is szedett egy kis audiovizuális segítséget a döntéshez. Fentebb a főbb kategóriák jelöltjei képviseltetik magukat egy-egy jelenettel, a tovább mögött pedig a mellékszereplőket felvonultató videókat is megtaláljátok. Az összeállítás a tavalyi év terméséről is mutat egy viszonylag reális képet, a tanulságokat már sokszor levontuk, de az egészen biztos, hogy ha a korábbi évekből vág össze valaki egy ilyen videót, az sokkal nagyobbat ütött volna.

Sokak szerint a díjátadó idén pont a szavazási rendszer miatt nem lesz hiteles, hiszen nem azok kapják majd a díjakat, akik valóban megérdemlik, hanem azok, akiknek a legnagyobb internetes rajongótáboruk van. Szavazni még elvileg lehet ezen a címen.

Entry filed under: Videók.

“Yago” – itt a mexikói Ezel “Tres Veces Ana” – indul a visszaszámlálás

38 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2016/04/16 - 19:12

    Irina Baeva simán lehet az új Dominika Paleta (az északi-szlávos eredetét egyik se tudja egyébként letagadni).

    Válasz
  • 2. Bogy  |  2016/04/16 - 23:22

    Szerintem is ez a szavazási rendszer teljesen hiteltelenné teszi az egészet. Tényleg azon fog szerintem is eldőlni hogy kinek van nagyobb és kitartóbb rajongói tábora. De azért remélem hogy minél több kategóriában fognak azok győzni akik tényleg megérdemlik a díjat.

    Válasz
  • 3. szabina333  |  2016/04/17 - 06:50

    Azért a régi voksolásos rendszernek is voltak olyan győztesei, akik szintén valamilyen Televisás előny miatt nyertek és nem a valós teljesítmény alapján…

    Válasz
    • 4. Bogy  |  2016/04/17 - 12:51

      Ez tény de sehol sincs igazság … viszont mindent összevetve még így is igazságosabb az a rendszer mint ez.

    • 5. Milibindi  |  2016/04/18 - 00:50

      Bogy szerintem is. Bár lehet valahogy a kettőt kéne ötvözni.

  • 6. Elena  |  2016/04/18 - 05:39

    Egész jó kis műsor volt,bár az elmúlt évek után nem voltak nagy elvárásaim…Egy-két díjjal nem értek egyet,de szerintem nem volt olyan rossz ez a szavazásos rendszer!

    Válasz
  • 7. Bogy  |  2016/04/18 - 05:45

    Mejor Telenovela: Pasión y Poder
    Mejor Actriz Protagónica: Maite Perroni | AMQL
    Mejor Actor Protagónico: Pablo Lyle | LSDP
    Mejor Actor Juvenil: Brandon Peniche | AQNMD
    Mejor Actriz Juvenil: Wendy González | AMQL
    Mejor Villana: Laura Carmine | AQNMD
    Mejor Villano: Fernando Colunga | PYP
    Mejor Actor Co-Estelar: José Pablo Minor | PYP
    Mejor Actriz Co-Estelar: Susana González | LSDP
    Primer Actor: Arturo Peniche | AQNMD
    Primera Actriz: Leicia Calderón | AQNMD
    Mejor reparto de telenovela: Pasion y Poder
    Mejor actor de reparto: Pierre Angelo | LV
    Mejor actriz de reparto: Fabiola Guajardo | PYP
    Mejor actor revelación: José Carlos Farrera | LSDP
    Mejor actriz revelación: Ela Velden | MIVAC
    Mejor Tema Musical: Alejandro Sanz AQNMD
    Mejor director de escena: Lili Garza és Fernando Nesme | AQNMD
    Mejor director de cámaras: AQNMD
    Mejor Telenovela Multiplataforma: AMQL

    A helyesírási hibákért elnézést kérek betudom az alváshiánynak. Ha kihagytam valamit akkor nyugodtan pótoljátok. 🙂

    Válasz
    • 8. Bogy  |  2016/04/18 - 06:28

      Mejor guión/adaptación: A que no me dejas.

    • 9. Bogy  |  2016/04/18 - 06:53

      Mejor Actor Juvenil: Brandon Peniche | QTPD … bocsánat.

    • 10. bence1996  |  2016/04/18 - 07:38

      Hú, Bogy 🙂 köszi szépen. Én nem számítottam rá, hogy a Pasion y poder lesz az év telenovellája. (A TV2-nek igaza lett xD)
      Nálam a legjobb férfi főhős Osvaldo Benavides. Pablo Lyle kicsit sótlan volt a LSDP-ban. Maite Perroni biztos megérdemelten lett legjobb főhősnő…nem tudom 😛
      Susana Gonzalez érdekes, hogy a LSDP-ért kapott díjat, bár nálam a PyP-vel kapcsolatban aktualitást vesztett. Fura.
      Leticia Calderon-nak viszont örülök.

    • 11. Bogy  |  2016/04/18 - 08:23

      Nincs mit bence. 🙂 Számomra egyértelmű hogy Suzyra a PYP miatt szavaztak míg Brandonra meg az AQNMD miatt. 🙂
      Pablo Lyle engem is meglepett…szó szerint alig tudott szóhoz jutni. 😀 😀 (nem volt hangja szegénynek…:P ) Nálam is Osi volt a befutó.
      PYP mint legjobb novella…hát ez meglepett nagyon mint Colunga villano díja de mindegy.
      Maite szerintem megérdemelte.

    • 12. Mary  |  2016/04/18 - 09:05

      Kösziii Bogy ❤
      A Peniche család győzelmének nagyon örülök, Arturo köszönő beszédének végén sírtam a röhögéstől, hatalmas az a figura. 😀
      A PyP most ért véget, nagyon a köztudatban van és várható is volt, hogy győz, bár túlértékelt erősen szerintem. "Túl sok" a Colunga fan, szerintem ennek is betudható. Fernando, mint legjobb villano, na szerintem nem az.
      Ela díjának is örülök, bár én abban a kategóriában inkább most Irinának adtam volna, nagyon tehetséges színésznő, a PyP-ben nyújtott alakítása meg zseniális.
      Fabiola karaktere túlértékelt és nem is hasonlítható össze a tavalyi Hombresért kapott díjával, ott nagyon megérdemelte, itt szerintem nem.
      Maite nagyon megérdemelte a Lichitáért. Főleg még a Lichitás korszakban egyszerűen nem ismertem rá, olyan mozdulatai, mimikái voltak, amit még nem láttam tőle.
      Lyle szerintem nagyon kevés volt, a Sombrában pont elég, de hogy ez nem volt egy hatalmas alakítás, az tuti. Szívem szerint inkább Osvaldonak adtam volna.

  • 13. Noemi  |  2016/04/18 - 08:11

    Egyáltalán nem kedvelem Pepperónit, de nagyon örülök hogy ő nyert. Szerintem a Lichita után megérdemelte azt a díjat. Letynek is örülök. Aminek viszont nem igazán tudok örülni, hogy a Pasion y Poder ennyi díjat zsebelt be. Valahogy úgy érzem hogy ezt az alkotást nem kéne ennyire díjazni, arra bíztatva másokat hogy hasonló szappanoperákat kreáljanak…Colunga rémes volt benne és túlságosan sok volt benne az ordítozás meg az erőszak. Valami köztes kéne e között illetve a rózsanovellák közé…Valamilyen aranyközépút. Ja és még valami, hogy ne legyen túlságosan komoly és negatív az irományom. Kellene egy “legjobb smink” díjat adni Marlene Favela-nak, mert ilyen borzalmas rúzs árnyalatokat rég láttam mint ami szegény Ninának volt a PyPben…Amin természetesen jókat kacagtam kínomban.

    Válasz
    • 14. Thoom  |  2016/04/18 - 08:49

      En egyaltalan nem lattam benne sok erőszakot.. Lehet azert is mert mar nem nézem egy ideje mert olyan unalmas. Epp ésszel felfoghatatlan hogy miert nyert a legjobb telenovella kategóriában dehat biztos csak azok szavaztak akik neztek hiszen aki nem nézte azt nem is érdekli ez a produkció… Szerintem ez ey vicc 😄 na mindegy 😁

    • 15. Milibindi  |  2016/04/18 - 20:04

      Sok az erőszak a PyP-ben??😮😮

  • 16. mnm  |  2016/04/18 - 08:40

    Valaki tudna segíteni hogy hol tudnám megnézni a tvynovelast? ami nem a youtube? valami külföldi oldal van ahonnan esetleg lelehetne tölteni?

    Válasz
  • 17. Milibindi  |  2016/04/18 - 20:18

    Sacc/kb azok nyertek , akikre szavaztam ☺ Én a többséggel ellentétben örülök a PyP győzelmének
    . És Ferének is. Bár utóbbit férfiasan bevallom ( illetve nőisen 😛 inkább ) , hogy ez csak neki szól nem alakításnak, 1 nem volt jó negatívként 2 kb. résztől ő a jófiú a történetben. Gondolom másnál is így volt , hogyaz esze helyett a szíve miatt szavazott Ferre. 😊
    Peniche családnak én is örülök sokat szavaztam rájuk.
    Pablonak is örülök. Én olyan 75% Osvaldora nyomtam és 25% ban Pablora.
    Legjobb főhősnő kategóriában Michelre szavaztam.
    Másod főhősnő kategóriába Ale-re . Őt sajnálom , hogy nem nyert egyik kategóriában sem.
    Fabiola volt az én favoritom is.
    Elanak örülök, de én Irinának adtam a szavazatokat.
    Férfi felfedezettnél Danilo kapta, szerintem nagyon jól hozza Franco karakterét. Sajnálom őt is.
    Másodfőhősnél én is Jose Pablora szavaztam.
    Villanával nem értek egyet. Ott egyértelműen Alejandra Barros volt a legjobb. Nagyon hitelesen alakítja az elmeneteg karaktert.

    Válasz
    • 18. Mary  |  2016/04/18 - 21:04

      Alejandra Barros tényleg isteni elmebeteg, de a Sombráért volt jelölve, nem az AQNMD-ért.

  • 19. Viktor  |  2016/04/19 - 16:06

    Sergio Goyri a Telemundonàl folytatja tovább!!A Senora Acero folytatàsàban lesz láthatò.:-\ =-O

    Válasz
    • 20. bence1996  |  2016/04/19 - 21:27

      Nem nagy veszteség. Bár kedveltem, csak a karakterei már egy kaptafára mentek. Mondjuk ez a Telemundo-nál sem lesz másképp…

  • 21. Bogy  |  2016/04/20 - 17:09

    Itt egy kis részlet a Tres Veces Ana főcímdalából…a teljes dalt pénteken lehet majd meghallgatni.

    Válasz
    • 22. Gabino  |  2016/04/20 - 21:57

      De jó. Végre vmi hír. Én alig találok infókat róla…

    • 23. Bogy  |  2016/04/21 - 00:15

      Igazából pár nappal ezelőttig nem is nagyon volt infó csak hogy ő fogja énekelni. Aztán posztolt egy szövegrészletet belőle és hogy pénteken lesz hallható…és pár perccel azelőtt hogy ide kiraktam tette ki ezt a részletet belőle. 🙂

  • 24. Gabino  |  2016/04/21 - 08:27

    Beírtam youtube-ra h tres veces ana és ezt adta ki xDDDD

    Válasz
    • 25. Bogy  |  2016/04/21 - 22:58

      PROMO TIME!!!! TRES VECES ANA!!!

    • 26. Gabino  |  2016/04/22 - 07:23

      Na végre!!!!! 🙂 Legalább már van promo!

    • 27. Bogy  |  2016/04/22 - 00:24

      És itt a teljes dal Pablo-tól.
      Se puede amar.

    • 28. Gabino  |  2016/04/22 - 07:28

    • 29. Bogy  |  2016/04/22 - 02:49

      És itt a második promo is a Tres Veces Anához: https://www.youtube.com/watch?v=SkUbUmyZgQM

    • 30. Gabino  |  2016/04/22 - 07:28

      de jóó… A logo már hivatalos? Egyébként itt is van egy promo.

    • 31. Csabika  |  2016/04/22 - 05:51

      Én se maradjak már ki akkor 🙂

      Itt a harmadik promo is: https://youtu.be/Pm71ygCUF8U

    • 32. Gabino  |  2016/04/22 - 07:31

      Jaaa most látom h én ugyanazt tettem ki amit a Csabika. Nem baj, már csak 1 hónap a kezdésig. Sztem az év végéig hozzánk is elér a sorozat. Ki várja már?

  • 33. ********TELEVISA********  |  2016/04/21 - 16:30

    Nagyon örülök Fernando Colunga, PYP, PYP többi szereplője, Leticia Calderon és az AQNMD többi szereplője győzelmének. Én is rájuk szavaztam és nekik drukkoltam. Gratálok nekik. ¡Felicidades! 😀 ❤ Azt tudja valaki, hogyan lehet menni a Premios TVyNovelasra? Jegyet kell venni vagy csak meghívott vendégek mehetnek? Mennyibe kerül egy jegy? Milyen lehetőségek vannak a rajongóknak? Acapulcoban hol volt a rendezvény? Előre is köszönöm. A youtuben meg lehet nézni. A BSYFC Internacional Fan Page fb csoport még a díjátadón megosztott részleteket és képeket. 😀

    Válasz
    • 34. Milibindi  |  2016/04/21 - 23:01

      Én is rájuk szavaztam. 😊😊
      Erre én kiváncsi vagyok . Bár sajnos mostanában nem valószìnű, hogy eljutok egyáltalán Mexikóba, a díjátadóra meg pláne nem 😦 😦 😦

  • 35. ********TELEVISA********  |  2016/04/22 - 13:53

    Szia Milibindi!

    Szeretnék tőled e-mail címet kérni. Köszönöm szépen. 😀 Ha szeretnél menni Mexikóba biztosan sikerülni fog. 😀

    Válasz
    • 36. Milibindi  |  2016/04/26 - 00:28

      Szia! Írom: milikutya@freemail.hu
      Köszi 😊😊

  • 37. Gabino  |  2016/04/25 - 08:39

    http://www.peticiok.com/bajo_el_mismo_cielo_-_vasarolja_meg_a_magyar_televizio

    Ha lehet, kérnélek titeket, h minél többen írjátok alá! Előre is köszi

    Válasz
  • 38. Regina  |  2016/05/10 - 18:45

    Indul a TV2 telenovella csatornája –> http://www.origo.hu/teve/20160510-kilenc-uj-csatornat-indit-a-tv2-csoport.html
    Izaura Tv néven. Mit szóltok?

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum