Hírek – 2016. április 7.

2016/04/07 at 16:40 56 hozzászólás

cdn4.uvnimg.com

  • Pedro Damián Despertar contigo (Veled ébredek) című testőrös sorozatának már megvannak a főhősei, a producer által a közösségi médiára feltöltött fej nélküli képekből és a kiszivárgott infók alapján is Ela Velden (Fiorella) és Daniel Arenas (Maricruz) tűnnek véglegesnek. A sorozat a legújabb tervek szerint már júliusban bemutatkozhat az Un camino hacia el destino végeztével a 18:30-as sávban, ami a jelek szerint a Canal de las estrellas új rózsanovella-sávjának ígérkezik. A főcímdalt a kolumbiai reggaeton-énekes, Maluma adja majd elő.
  • Az El hotel de los secretos után Carmen Armendáriz Yago c. 65 részes Ezel-feldolgozása következik majd a főműsoridőben (itt az első, nem túl jó minőségű promó, ha kijön rendesen, kap saját posztot), ezt pedig Nicandro Díaz sorozata követi, amely az argentin Herederos de una venganza című novella remake-je lesz (azok a hírek, melyek szerint a producer a török Seherezádét dolgozza fel, hamisnak bizonyultak). Az argentin novellában egy kis szőlőműves faluba nyerünk betekintést, ahol a falu befolyásos embereit is tömörítő titokzatos szekta emberáldozatokkal próbálja megvédeni a falut a szerintük hamarosan bekövetkező világvégétől. A női főhőst, aki egy állítólagos férjgyilkosság miatt megbélyegzett nő, Silvia Navarro, Marlene Favela vagy Adriana Louvier is alakíthatja, a menyasszonyát a szekta tagjai miatt elvesztő férfi főhős pedig akár Eduardo Yáñez is lehet. A sorozatot sávbéli elődjeihez hasonlóan mozis minőségben veszik majd fel. Íme az argentin eredeti főcíme.
  • A 19:30-as sáv a jövőben a 70-80 részben elmesélt klasszikus sztorik sávja lesz: május 16-án indul itt a Las amazonas (Salvador Mejía), utána pedig a terep elvileg Carlos Morenóé,  aki a Mustat lesket (Fekete özvegyek) című finn sikersorozat adaptációját készíti el, vegyítve a történetet az En carne propia (A saját bőrödön) című mexikói sorozat elemeivel. Előbbiben három boldogtalan barátnő arra az elhatározásra jut, hogy megölik a férjeiket, míg a másodikban egy mindenre képes gazember elraboltatja a saját lányát,  majd megöli a feleségét, hogy ő tehesse rá a kezét a család vagyonára. Ebben a sorozatban az volt a különleges, hogy a főgonosz, Gonzalo Vega egy balesetben elveszített keze helyett fém végtagot használt. A legelső hírek szerint a mostani verzióban Alejandro Camacho öltheti magára ezt a szerepet.
  • Folytatódik a telenovella-színészek népvándorlása: a közeljövőben nem lehetetlen, hogy Nailea Norvind, Cynthia Klitbo, Esmeralda Pimentel, Marisol del Olmo, Julio Camejo, Mariana Seoane és Kika Edgar is elhagyják a Televisát, a helyükre olyanok érkezhetnek, mint Mauricio Ochmann, Pedro Sicard és Gabriela Roel.
  • Külön promókat kaptak a TvyNovelas-díjátadó legfontosabb kategóriái: legjobb novella, legjobb színész, legjobb színésznő. Díjátadó jövő vasárnap!

Entry filed under: Hírösszefoglalók.

Az El Hotel de los Secretos egy új korszak kezdete “Yago” – itt a mexikói Ezel

56 hozzászólás Add your own

  • 1. Csabika  |  2016/04/07 - 16:54

    Akkor azok a hírek miszerint Nesma az Univision-on debütál Májusban, hamis volt.

    Válasz
    • 2. bence1996  |  2016/04/07 - 17:34

      Ezt most én se nagyon értem. A végén kiderül, hogy nem is mutatkozik be Mexikóban a Tres veces Ana 😀 na jó, ez nem vicces, inkább szomorú…Carmen Armendariz-t pedig Nicandro Diaz követi…hát…erre nem tudok mit mondani.

  • 3. Lynda  |  2016/04/07 - 18:36

    Akkor a Tres veces Anával most mi van?

    Válasz
    • 4. Gabino  |  2016/04/07 - 21:54

      Én is ezt kérdezem…

    • 5. MarcoPolo  |  2016/04/07 - 22:45

      A TVA a jelenlegi felállás szerint a Sueño de amor után következik augusztusban.

    • 6. Csabika  |  2016/04/07 - 23:13

      Akkor mégsem lesz az Univision premier, sem CDLE 21:00Sáv ?

  • 7. mandi28  |  2016/04/07 - 19:48

    Marco lehet valamit félre ir, nem biztos hogy igy akarta nem hiszem hogy az aranytojást tojó tyúkot Nesmát és Angit félre rakják azért az kicsit durva lenne a televisától is bár tőlük bármi kitelik mostanába végül is akkor jól láttam hogy három sáv lesz a végleges műsorrendben? hát nem tudom hogy ez jó lesz-e igy én meghagynám a 19es sávot is bár nem kifejezett komédiának mondjuk válthatnák egymást a kosztümös novellákkal és lehetne több régiebbi kosztümös mű is akkor….

    Válasz
  • 8. mandi28  |  2016/04/07 - 19:52

    rosszul irtam a 20as sávra gondoltam hogy ha ott a Sueno véget ér nem lesz helyette semmi?
    és annyi hogy sajnálom hogy a Seherezádé csak kacsának bizonyult mert megnéztem volna egy mexikói feldolgozást róla bár nem Daniel Arenassal a főszerepben…

    Válasz
    • 9. bence1996  |  2016/04/08 - 13:10

      Szerintem meglehetősen hamar jött volna, hiszen az Ezel-feldolgozás is most kerül terítékre. Sok egyszerre két török remake. Kicsit furcsa is lenne két török-adaptációt majdnem egyszerre nézni 😀

  • 10. Viktor  |  2016/04/08 - 16:47

    Liz Gallardo is a televisahoz szegődött.A Telemundo-nál volt a Prisioneraból lehet ismerős…(ő volt a pletykàs,sorozatfűggő Monalisa).Most Meija Las Amazonasaban fog szerepelni.:-) 😀

    Válasz
    • 11. Gabino  |  2016/04/08 - 22:25

      Kár h otthagyta a Telemundot.

  • 12. nota  |  2016/04/08 - 19:23

    Nagyon szeretem a telenovellákat. De! Ezek után azt hiszem számomra most jött el a pillanat, hogy befejezzem. Jöhet a Game of Thrones, a kiszámíthatatlanul kiszámítható (vagy kiszámíthatóan kiszámíthatatlan?) őrület, ahol nem nézik hülyének az embert, hulljon a férgese, még ha főhős is. A TVA-t pedig lőjék ki az űrbe a földönkívülieknek (pedig isten látja a lelkem, nagyon érdekelt). Vesszen a Televisa.

    Válasz
    • 13. Gabino  |  2016/04/08 - 22:27

      Nézzél akkor más gyártóktól sorozatokat, nemcsak a televisa van 🙂

    • 14. nota  |  2016/04/08 - 23:39

      Nem erről van szó, eddig is néztem más gyártókat. Imádom pl. a 90-es évek brazil sorozatait. Most csak a csalódásomnak adtam hangot, lehet, hogy túl hirtelen voltam, bocsi. 🙂 Ettől függetlenül is azt mondom, hogy nagyon szeretem a telenovellákat, nagyon vártam a TVA-t, és még mindig reménykedem benne, hogy lesz belőle valami. Hmm. De egy igazi SOROZAT, ami nem Natalie vagy a Varangy, vagy JAC agymenésén alapul,hanem vaoami igazi!

  • 15. gaviota  |  2016/04/08 - 21:10

    pedig már ajánlója is van: http://www.hotdog.hu/telenovellakvilagamagazin/videok/tres-veces-ana-elso-kedvcsinalo

    Válasz
    • 16. Csabika  |  2016/04/08 - 23:32

      Lehet hogy tévedek de mintha Bogi (Bogy) is ezt linkelte volna korábban, amiről később megállapították Marcoval hogy hamis.
      Én nem tudok kettős premier-ről az Univision kapcsán, Május 2-án elvileg a 21:00 és a 22:00 sáv is felszabadul, a Pasion y Podert úgy tudom hogy a Corazon que Miente míg az El hotel de los secretost a Yago pasion y venganza fogja váltani, az utóbbi már biztos hiszen @Unifan jóvoltából megtudtuk, míg az előző egyenlőre nem biztos.
      A TVA elvileg Agusztusban debütál Mexikóban a Sueno de amor helyén a 20:30sávban, legalább is Marco ezt mondta.

    • 17. Csabika  |  2016/04/08 - 23:38

      Jav:

      Pasion y Podert úgy tudom hogy a Yago pasion y venganza fogja váltani, míg az El hotel de los secretost a Corazon que Miente, az előbbi már biztos hiszen @Unifan jóvoltából megtudtuk, míg az utóbbi egyenlőre nem biztos.

      ( Kicsit megkavart hogy Mexikóban az EHDLS A 21:00 míg az USAban a 22:00 sávban fut, megcseréltem a kettőt véletlen. 🙂 )

    • 18. Bogy  |  2016/04/09 - 13:02

      gaviota ez csak egy fanmade verzió. Ha csak egy kicsit is jobban utána néz az ember a dolgoknak hamar rá lehetett volna jönni még ha első pillanatra megtévesztő is. Gratulálok az általad linkelt oldal szerkesztőjének hogy neki nem sikerült annak ellenére hogy igyekszik toppon lenni hírek szempontjából. De már nem ez az első eset hogy hamis híren kapom szóval nem lepett meg.

  • 19. gaviota  |  2016/04/08 - 21:13

    Bocsánat! Amerikai premierről linkeltem videót! Biztos, hogy lesz Mexikóban is, de csak nyár végén. Legalábbis én erről olvastam.

    Válasz
  • 20. Bogy  |  2016/04/09 - 12:21

    Még mindig az a felállás a TVA-val kapcsolatban hogy az USA-ban májusban Mexikóban meg augusztusban lesz a premier. De a sávokat illetően már én is teljesen összezavarodtam annyi a variálás. 😀 Marco szerint a Sueno de amort fogja váltani.

    Válasz
  • 21. mandi28  |  2016/04/09 - 16:41

    promóval kapcsolatban a másik telenovellás oldal is azt irja hogy ez hivatalos promó de hogy most mi igaz belőle én már tényleg nem tudom de jó lenne ha valaki tisztába tenné itt a dolgokat mert ez tényleg nagyon kacifántos nekem is, jó lenne tudni hogy ha eddig a TVA főmüsor időre volt ki kiálltva akkor most miért lesz még is a 20as sávba bele rakva holott ettől várták nagyon a fejesek közül a nézettség javulást, mikor és pontosan melyik csatorna kezdi el leadni és hol vannak már a beharangozó promói hisz a Yagónál már most láttam promót pedig az hol van még sorozat…. meg hát akkor hogy is alakulnak a műsor idők és novellák? nem tudom komolyan most mi folyik épp a televisánál de ez nem átszerveződés egy komoly cégnél hanem káosz….

    Válasz
    • 22. Bogy  |  2016/04/09 - 21:31

      TVA: A jelenlegi állás szerint az USA-ban lesz a premier május 23-án(igen most ez az állás) Mexikóban pedig augusztus 15-én. Marco valami olyasmit írt hogy a főműsoridő eltolódott a SDA sávjára így ha úgy vesszük akkor főműsoridőben lesz a TVA.
      Hivatalos promó és logó még NINCS KÖZÖLVE!!!!
      Most úgy van hogy a Yago május 2-án debütál a univision-on és augusztus 1-jén pedig Mexikóban…szóval a Yago promózása logikus és ha a TVA tényleg 23-án debütál akkor nekik még van pár napjuk.

    • 23. MarcoPolo  |  2016/04/09 - 22:55

      Úgy van, ahogy Bogi írja.
      A “hivatalos” promóvideó egyértelműen fanvideó, a TVA facebook-ja is közölte, hogy nincs hivatalos logó, sem promó.
      A káoszban pedig igazatok van, a fórumokon is azt olvasni, hogy a Televisánál rég volt akkora fejetlenség, mint most (és ezt a bennfentesek mondják), szóval ne lepődjetek meg, ha egyik napról a másikra változnak a hírek. Sajnos most egy ilyen átmeneti időszakot élünk.

    • 24. Gábor  |  2016/04/10 - 14:05

      Az nem lehet, hogy azért tolták el a TVA premierjét az USA-ban,mert megvárják hogy fog nyitni az El hotel de los secretos Mexikóban és ha netalántán nagyon rosszul nyitna, akkor beteszik a helyére a TVA-t még az USA-beli premer előtt.

    • 25. MarcoPolo  |  2016/04/10 - 17:03

      Ez is egy lehetséges forgatókönyv.

    • 26. Gábor  |  2016/04/10 - 18:18

      Csóri sorozatot úgy őrzik, mint a jolly jokert szokták. Csak azt nem értem, ha már tényleg ki akarnának mászni ebből a gödörből, amibe szépen belesétáltak, akkor miért kell így húzni vele az időt? Nem lehet, hogy Mejía bácsi keze van a dologban? Vagy ezt már én kombinálom túl? Ugye tavaly is ő száműzte Nesmát az Univisionra, aztán jól meg is bukott szegény Nesma.

    • 27. MarcoPolo  |  2016/04/10 - 19:35

      Szegény Nesma forgathatott volna jobb sorozatot is 😉

  • 28. gaviota  |  2016/04/09 - 22:55

    Én elég sokszor szembe találkoztam ezzel az ajánlóval spanyol oldalakon, de nem linkelek mert vissza lapozni nem kis idő. Sőt! Még logó tervet is láttam, meg próbálok linkelni. A fejetlenség óriási a Televisánál. Díaz is őrült egy alak! A Seherezádés feldolgozás is tele volt minden oldal, aztán még se lesz. Hülyének néznek ezek minket?!

    Válasz
    • 29. MarcoPolo  |  2016/04/09 - 23:02

      Álhírek mindig is voltak, és mindig is lesznek, ezen szerintem nem érdemes fennakadni. A lényeg az, hogy most a szokásosnál is nehezebb lavírozni közöttük, mert a megbízható források sem nagyon tudják, hogy mi a helyzet (aminek főleg az az oka, hogy a Televisa is naponta változtat a stratégáiáján).

      Ami mondjuk viszonylag biztos, és a hírekben nem írtam, az az, hogy Salvador Mejíát megfosztják az igazgatói feladataitól (vagyis nem lesz ezentúl beleszólása a telenovellagyártás egészébe), csak szimpla producer marad ő is, nem lesz olyan érinthetetlen “szent tehén”, mint eddig.

  • 30. gaviota  |  2016/04/09 - 22:57

    Ez logónak számít? 😀

    Válasz
    • 31. MarcoPolo  |  2016/04/09 - 23:24

      Fanlogónak maximum 🙂

    • 32. Bogy  |  2016/04/10 - 00:41

      Fanlogó. Rengeteg terjed a közösségi oldalakon is. De egy kettő igen jól sikerült darab.

  • 33. gaviota  |  2016/04/09 - 23:03

    lenne 1 kérdésem.
    Szóval ha fanvindeó, akkor miért tűnik úgy, mintha tv-ből lett volna felvéve. Lehet, hogy hülye a kérdés, de nekem úgy tűnik.És még valami, rossz a hang minőség, de az is olyan valódinak tűnik. Vagy csak nekem?

    Válasz
    • 34. MarcoPolo  |  2016/04/09 - 23:10

      A hangminőségen pont az hallatszik, hogy otthon mondta fel valaki, aztán ráküldött százezer effektet.
      (Ha megfigyelitek, a station voice-ok, tehát akik a bemondók az ilyen promók alatt, általában mély hangú férfiak, ilyen felvételt semmiképp sem nyomnának be egy hivatalos promó alá.)
      Ugyanez igaz a videóra is, manapság már nem meglepő, ha valaki hihető promóvideókat tud fabrikálni egy komolyabb programmal, sokszor az eredetiket is felülmúló főcímek/promók születnek, ilyeneket szerintem már mutattam is. Ez pl. ugyanúgy fanvideó:

  • 35. gaviota  |  2016/04/09 - 23:04

    Köszönöm a választ!

    Válasz
  • 36. Thoom  |  2016/04/10 - 20:03

    Aminek Örülök hogy Mejia nem lesz többé telenovellas mufti… Aminek viszontnem hogy ismet képernyőre kerül.. Van nala jobb procer is akit nem hagynak érvényesülni de errol mar irtam… Amit viszont nem anok hogy a Sorozatok rövidebbek lesznek. En sokszor mar nem birtam vegigulni egy időtlen szerelem hosszúságú rétestésztát. Szegeny Nesmanak viszont most Boyer es a tobbiek a nagy aduasz a kezében es ugy gondolom hogy nem 3as ikrek lesz az utolso kozos együttműködésük… Marco tudsz egy rovid tortenetmeselest Mejia Las Amazonasarol? 😄
    Majd elfelejtettem hogy vegul Nicandro sorozata is valamelyest kosztümös lesz? Mert valljuk ez a szektás dolog nem eppen 21. Századi 😄

    Válasz
    • 37. MarcoPolo  |  2016/04/10 - 21:54

      Pont ma olvastam a Las Amazonas szinopszisát:
      Inés (Ruffo) és Victoriano (Evora) szeretik egymást, Victorianónak van két haverja, a gazdag Vicente (Adame) és a gonosz Loreto (García Cantú). Loreto megerőszakolja Inést, aki teherbe esik, és mivel azt hiszi, hogy Loretóé a gyerek, szégyenében azt hazudja Victorianónak, hogy már nem őt szereti. Vicente segít Victorianónak kiépíteni egy apró gazdaságot, az évek múltán azonban fordul a kocka, és Vicente szegényedik el és elmérgesedik kettejük között a viszony. Victoriano és Inés elszakadnak egymástól.
      Eddig a szinopszis, kérdés, hogy a Nina amada mía sztorija hogy jön a képbe, ez kb. így néz ki:
      Évek múltán Victoriano három lányt nevel vasszigorral, Dianát (Danna García), Cassandrát (Grettell Valdez) és Constanzát (Mariluz Bermúdez), és egyikük szerelmi kapcsolatát sem nézi jó szemmel.
      Diana az állatorvosba, Alejandróba (Andrés Palacios) szeret bele, miközben már jegyben jár az egyik lovasoktatóval, Elíasszal. Elías testvére, a pénzéhes Deborah (Gabriela Vergara) Victoriano fiatal felesége, aki szintén kiveti Alejandróra a hálóját.
      Cassandra az azóta elhunyt Vicente öccsébe, a nála jóval idősebb Eduardóba (René Casados) szeret bele, aki üzleti háborúbal áll Victorianóval.
      Constanzát apja azzal a hazugsággal szakítja el szegény származású fiújától, Emilianótól (Juan Pablo Gil), hogy valójában a testvére, és belekényszeríti egy házasságba a gonosz kérőjével, akit Boris Duflos alakít majd.
      Hogy Ruffo hogy jön a képbe, és valójában ki lesz az ő gyereke, arra még nem sikerült rájönnöm.

    • 38. Milibindi  |  2016/04/13 - 00:49

      Biztos Diana lesz Inez lánya. Szerintem.

    • 39. szabina333  |  2016/04/13 - 22:00

      Úúúúúristen ez de gagyi sztori… csak nem Liliana Abud írta-dolgozta-ötlötte ki??

    • 40. bence1996  |  2016/04/13 - 23:04

      Nekem pont emiatt lesz egy Lo imperdonable utánérzésem, mert valószínűleg ez sem lesz éppen 21. századi 😀 😀
      Szegény Ruffo, szegény Evora 😛

  • 41. Csabika  |  2016/04/10 - 22:02

    El Maleficio 
    Realidad Aumentada 
    Blue Dragon

    Ezek mind Televisa telenovellák elvileg, tud erről valaki valamit ???

    Válasz
    • 42. bence1996  |  2016/04/11 - 08:16

      Az El maleficio-ból máris Castro tervez remake-t csinálni, eddig csak ennyit tudok 😀

    • 43. Csabika  |  2016/04/11 - 12:37

      Köszi 🙂

  • 44. mandi28  |  2016/04/11 - 12:20

    na jól van nem akarok árulónak tűnni még mindig imádom a televisa sorozatait de mivel jelenleg egy olyan sorozat sincs (legalábbis számomra) ami tényleg lekötne ha gondoljátok nézzetek bele ebbe a sorozatba 🙂 tudom hogy nem televisa sorozat összesen 16 részből áll de én konkrétan két nap alatt megnéztem pedig egy rész 1 órás körül van de valami eszméletlen jó sori nem is gondoltam volna hogy a koreaiak tudnak ilyet is csinálni nagyon kis fasza lett majd besirtam a két főhőstől és tényleg jók kis sori lett de csak egy ötlet volt remélem ezért nem tűztök keresztre érte 😀

    http://www.sorozat-barat.club/video/series/2102/My_Princess_online_sorozat

    Válasz
  • 45. nota  |  2016/04/11 - 21:01

    Én egyszerűen nem értem, hogy a TVA-val végülis mi a szándékuk. Ez az ide-oda tologatás egyszerűen érthetetlen.
    Mi a baj vele?
    – annyira rossz lett az eddigi leforgatott anyag (ezt azért kétlem)
    – nem haladnak vele? (már január eleje óta forgatnak)
    – nem érdekli a közönséget? (ez kapásból hülyeség)
    – nem tudják hová beilleszteni (de miért, könyörgöm, valamikor már döntést kell hozniuk a további struktúrát illetően)
    Mégis mi a búbánatos lótúró baj van vele?

    Válasz
    • 46. Thoom  |  2016/04/11 - 21:08

      Szerintem az ikreket valamiféle tartaléknak szánják ahogy mar elottem is írta valaki mar nem tudom ki (Sorry) hogy megvarjak a Hotel nezettseget es ha nem kell a népnek akkor döntenek a fejesek 😃

    • 47. nota  |  2016/04/11 - 21:44

      Ezt már én is hallottam, talán még meg is értem. Vagyis nem. Úgy vettem le a hozzászólásokból, a reakciókból, a nézők hozzászólásaiból, hogy nagyonis várják ezt a sorozatot. Lehet, hogy a Hotel sokkal minőségibb, lehet az is, hogy nagy sikere lesz. Úgy legyen. Én csak egy egyszerű néző vagyok, de ha nagyon várok valamit, amivel kecsegtetnek, és ahelyett kapok valami teljesen mást, legyen az bármilyen jó is, lehet, hogy azt mondom, hogy menjenek el a (ahova gondolom) és szívassanak mást. Persze ki tudja mi lesz a vége. De ha ez a remek sorozat (a hoteles) végül megbukik, ennek tutira ez lesz az oka.

  • 48. Gabino  |  2016/04/12 - 08:50

    Am. ez tényleg szemétség már most nem azért. Április 11 volt az eredeti premier időpontja. Utána kb. másfél hónappal korábban kiderült, h NEM… Semmi bajom a Hotellel, de mi a fenének kell főműsoridőbe rakni olyat, amit már egy amerikai adó leadott premierben… Mellesleg így volt a Que te perdone dios is és majdnem bukás lett. De az hogy a Tres veces Ana is először Amerikában strartol, ez a legnagyobb fejetlenség… Utána majd lehet siránkozni, h jaaaj alacsony a nézettsége a főműsoridőnek… Hát ezek után ne csodálkozzon senki! Őrület!

    Válasz
    • 49. suxel  |  2016/04/12 - 11:39

      A QTPD igy is komoly bukta lett, nem csak majdnem. Mind Usaban, mind Mexikoban. De az a sorozat szerintem tragikomedia volt amugy is.

    • 50. Gabino  |  2016/04/12 - 19:33

      Nem tudom, én az eredetit néztem anno, a Maria del Carment, azt biztosan nem múlja felül az “Isten majd megbocsájt”, viszont a 2015-ös évből talán még ez egy elfogadható novella számomra…

    • 51. Gabino  |  2016/04/12 - 22:34

      Az meg megint egy marhaság, h megvariálják a sávokat és csak úgy hirtelen a 20.30-as lesz a főműsoridő!

  • 52. Amiga  |  2016/04/15 - 11:46

    Hírek a La Donáról (igaz nem Televisás sorozat,de ahogy megfigyeltem itt is elég sokakat foglalkoztat):

    -a férfi főszereplő David Chocarro lesz
    -a főhősnő (Aracely Arambula) lányát Danna Paola fogja játszani
    -a forgatások a jelen állás szerint valamikor májusban kezdődnek

    Válasz
  • 53. Csabika  |  2016/04/16 - 20:18

    Szerelem ajandekba 19,1e (4+) (2015-04-01)

    Ez a legjobb erdemény amit a Story5-n futó telenovella eltudott érni 2015-ben.

    Válasz
  • 54. Linanita  |  2016/05/21 - 11:38

    Olvastátok,hogy Barbara Mori nagymama lesz? 😀

    Válasz
    • 55. bence1996  |  2016/05/21 - 13:22

      A kisfia ezek szerint nem ismeri az óvszert, mint olyat xD
      De egyébként gratulálok.

    • 56. Dan1997  |  2016/05/21 - 14:04

      Ez számomra a nap rém híre, így már semmi esélyem Sergionál. 😰

      Viccet félretéve ha ez igaz, szegény srác… :/ futó kalandból baba, a barátai meg egyetemre mennek, bulizgatnak, csajoznak stb. neki ott lesz egy gyerek, akiről gondoskodhat (gazdag szülők ide vagy oda). Mire meg benő majd a feje lágya és lesz egy olyan lány akivel tényleg komoly lesz a kapcsolata, ott lesz rajta egy pár éves gyerek, ami nem igazán vonzó a mai lányok számára. A legjobbakat Sergio!

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum