Az El Hotel de los Secretos egy új korszak kezdete

2016/03/26 at 13:17 53 hozzászólás

Az Amor real óta nem volt igazán átütő sikerű kosztümös sorozat a Canal de las estrellason, úgyhogy erősen kérdéses, hogy a botladozó nézettséget egy századelős dráma helyre tudja-e majd billenteni, de a fenti promót elnézve a Televisa mindent megtesz, hogy így legyen. Az El hotel de los secretos egy minden szempontból vállalható remake, és ha az Egyesült Államokban volt is, hogy megszorongatta a konkurens Telemundón futó La querida del Centauro, eddig magabiztosan vezette a nézettségi listákat. Ami pedig szintén szembetűnő, az az, hogy mennyire széria-jelleget próbálnak adni ennek a sorozatnak, és való igaz, lehet, hogy a komolyabb kamerákkal, mozis múlttal rendelkező színészekkel, 70 epizódban leforgatott pörgős történetet már telenovellának sem lehet nevezni, hiszen csak az epizódok napi adagolása és az évadok hiánya őrzi meg az anyaműfaj jellegzetességeit.

Szerintetek ez a kísérletező műfaj jelentheti a kiutat a Televisa jelenlegi válságából?
(A tovább után még több promót találtok!)

Entry filed under: Eseménynapló, Videók. Tags: .

Hírek – 2016. március 24. Hírek – 2016. április 7.

53 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2016/03/26 - 14:12

    Jó kérdéseid vannak, Marco.
    Én úgy gondolom, hogy kell ez is, az is: tempósabb sorozatok a főműsoridőbe és napi jellegű, szappanopisabb cuccok kora estére.

    De úgy is föl lehet fogni az EHDLS-t, hogy “vissza az alapokhoz”, hiszen az első telenovellák sem voltak ilyen kígyóhosszúságúak, csak rövid, egy-két szálon futó drámasorozatok. Aztán egy évtized alatt átemeltek elemeket a szappanoperából és kialakult a ma ismert telenovella.

    (Biztos te is tudod, hogy Mexikóban velős, viszonylag rövid sorozatokat gyártottak a hatvanas években, aztán beindult a nagyüzem. Venezuelában meg éppen ellenkezőleg, ott alapból szappanoperás, végeláthatatlan darabokat gyártottak a hetvenes évek háromnegyedéig.)

    Válasz
  • 2. tibitoma  |  2016/03/26 - 14:17

    Haha, most esik le, hogy Diana Bracho vs. Daniela Romo a két Ana Joaquina/Bernarda.

    Válasz
    • 3. bence1996  |  2016/03/26 - 14:29

      Basszus, tényleg. Már csak a későbbi Ana Joaquina-t kellett volna behozni a történetbe (az EPDA-ból) 😀

      Daniela Romo-t sajnálom, hogy két Mejía alkotásban is szerepelt a minőségi Sortilegio óta. Érett már neki egy ilyen szerep, és nem utolsó sorban egy ilyen műfajú telenovellában, mint ez.

      Én egyébként meghagynám a főműsoridőt ezeknek a minőségi sorozatoknak. És nem is feltétlenül csökkenteném le a telenovellasávok számát. Ha ebbe az irányba mennének tovább, a főműsoridő nem küzdene ilyen gondokkal, mint most. A Pasion y poder-ben alig történik valami, amit sajnálok. Montserrat halálával azt gondoltam, hogy elindul egy jó vonalon a sorozat, de megint csak stagnál. A Hotel-ben meg egyből gyilkosság történik már az elején. Ez kell a népnek szerintem. És valószínűleg jót tenne a Televisa-nak ez a váltás 🙂

    • 4. Gábor  |  2016/03/26 - 17:21

      Sajnos Marga López, aki az idősebb Ana Joaquina-t alakítótta 2005-ben elhunyt, így őt már ha akarták volna sem tudták volna belerakni a sorozatba.

    • 5. bence1996  |  2016/03/26 - 17:43

      Ó 😦 Ezt nem tudtam. Egyébként nagyon jól hozta a karaktert. Az EPDA az egyik legjobb telenovella volt, amit végignéztem.

  • 6. Máté  |  2016/03/26 - 14:18

    Nekem tetszik a sorozat én követem. 👍👌 Szerintem nincs azzal gond, ha egy novella elég rövid. Abban is vannak izgalmak, és előreláthatólag nincs benne értelmetlen huzigálás. 🙂

    Válasz
    • 7. bence1996  |  2016/03/26 - 14:56

      Sőt, én pont a rövidebb novellákat szeretem 🙂 pont emiatt, mert a cselekmény nem toporog egy helyben.
      Több Rosy Ocampo és Giselle Gonzalez novella kellene. Nicandro Diaz-t is kedvelem, bár ő is hajlamos túlzásokba esni. José Alberto Castro-t sajnálom, mert nagyra értékelem, mint producert.

  • 8. Thoom  |  2016/03/26 - 15:59

    Az első két promo utan a Televisa is rajott hogy ezt a sorozatot bizony igy nem szabad promozni mert az első kettő promonal a zene rohadtul nem illik oda annyira hogy egy percere meggondoltam h megnézzem a tobbit is 😂

    Válasz
  • 9. Rókus  |  2016/03/26 - 19:55

    Marco, az év értékelődet már tülkön ülve várjuk!

    Válasz
    • 10. szabina333  |  2016/03/29 - 03:57

      A szánalmasság netovábbja így március végén…

  • 11. bence1996  |  2016/03/28 - 12:59

    Úgy tűnik, tényleg új korszak kezdődik a Televisánál, mert berendeltek egy sorozatot Duality néven. Olyanokról fog szólni, akik háborúviselést folytatnak Latin-Amerika leghíresebb bűnözői ellen.
    (Engem megfog így elsőre.) Forrás: sorozatjunkie.hu

    Marco, te hallottál erről? 🙂

    Válasz
    • 12. Gábor  |  2016/03/28 - 13:30

      Bence megelőztél, mert ezt a kérdést én akartam feltenni! 😀

    • 13. Csabika  |  2016/03/28 - 23:33

      Pár hónapja olvastam erről valamit a venezuelai fórumon, ( tán az unimas-univision kapcsán aszem ) örülök hogy a realitás felé nyit a Televisa, viszont ha ez egy Telemundo féle akció-krimi lesz, csak a Televisa arcaival akkor a lelkesedésem már oda is, valahogy nekem ezt a műfajt kimerítette már a Mundo, vagy inkább úgy mondom hogy megkaptam mindent amit én elvárok ettől az Akció-Krimi-Narkó novella műfajtól.
      Viszont egy Gyilkos Nők tipusú szeriazált novellának nagyon tudnék örülni, ez esetben 1 nézőjük már tuti lenne. 🙂

    • 14. Gábor  |  2016/03/28 - 23:52

      Hát úgy látszik ez nem a mekkáknak fog készülni, hanem az amerikaiaknak, mivel angol nyelven készül majd el.
      http://deadline.com/2015/10/televisa-english-language-series-duality-dougray-scott-star-1201562869/

  • 15. Máté  |  2016/03/28 - 18:04

    Nagyon örülök, hogy a Televisa igyekszik javítani nem kell annyira eldurvulni mint mondjuk egy Los miserables (ami számomra bukás) de igenis az izgalmas sorozatokra lenne igény. Kivéve azoknak akik a bugyuta novellákat kedvelik. Ebből a pár részből ítélve én teljesen felpörögtem és továbbra is követem a sorozatot. A Szeretned kell!-t pedig ahogy vártam, úgy ment el a lelkesedésem is. Pedig -ahogyan te is bence- én is reméltem, hogy a Montserrat ügy beindítja a sztorit. De hogy 30 részig semmi sem történik szó szerint. Egy szónak is száz a vége a lényeg a lényeg: Szerintem ideje volt észbe kapni a Televisának és én örülök ennek! 😀

    Válasz
  • 16. Emma  |  2016/03/29 - 21:52

    Nem kötekedésből, de a promo alapján a Televisa lekoppintotta a Grand Hotelt ami spanyol sorozat, egyébként csak ajánlani tudom, az összes része magyarul megtekinthető, szerintem aki szereti a kosztümös sorozatokat annak be fog jönni.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Hotel_(TV_series)

    Válasz
  • 17. mandi28  |  2016/03/29 - 23:47

    Emma, mert ez egy Grand Hotel remake ezzel mindenki a producer is tisztában volt amikor el kezdte csinálni a sorozatot és azért is kezdte el mert a Grand hotel annyira nézett spanyol sorozat. De ez aranyos volt…

    Válasz
  • 18. mandi28  |  2016/03/30 - 10:31

    apropó nem tudom ismeritek azt az oldalt hogy holdpont.hu ezen az épp futó sorozatok epizódismertetői is fent vannak és most fedeztem fel teljesen furcsa számomra hogy az UCHED és a Corazon Que mientének az epizódjait is fel tették nem is értem hogy jött nekik mert ezek mexikóban futó sorozatok tehát a nagy közönség számára nem aktuálisak itthon az más hogy mi nézzük őket neten de nem is értettem ez hogy jött nekik ha kiváncsiak vagytok nézzétek meg nem sok rész van fent még belőle….

    Válasz
    • 19. Gábor  |  2016/03/30 - 15:05

      Hát ez tényleg elég fura! Vajon ki és miért csinálhatta?!

    • 20. Csabika  |  2016/03/30 - 22:59

      Most kaptam választ épp, a szerkesztő nem árulta el mely csatorna kezdeményezésére de mostantól egy új rovattal bővül a holdpont.hu honlapja melyben a kint futó telenovellák tartalmát teszik majd közzé, nem írta de gondolom amelyikre a legnagyob az érdeklődés ( amit többen olvasnak ) azt vásárolják meg.

    • 21. Csabika  |  2016/03/30 - 23:07

      Még annyit hogy ez jelenleg teszt fázisban van.

  • 22. mandi28  |  2016/03/30 - 22:56

    fogalmam sincs de az egészben az a fura hogy nem az elejétől hanem kb a 30 illetve a 40. részek ismertetőit láttam leirva ott nem is tudom tényleg hogy jött ez most és kinek….

    Válasz
  • 23. Gabino  |  2016/03/30 - 23:35

    De miért csak ez a két sorozat?

    Válasz
  • 24. szik  |  2016/04/02 - 23:13

    Srácok! Mikor várható új sorozat valamelyik magyar csatornán? Ami hamarosan véget ér az melyik?

    Válasz
    • 25. bence1996  |  2016/04/03 - 10:14

      Szerintem most nincs nagyon olyan, ami mostanában érne véget. A Paloma kb a 70-edik résznél tart a 106-ból, a Szeretned kell most jár kb féltávnál. A Ne hagyj el a 35-dik résznél tart…stb.

      Én legvalószínűbbnek a Simplemente María-t tartom a Paloma helyére. De az is bő 2 hónap.

  • 26. mandi28  |  2016/04/03 - 11:57

    de lehet az Rtl re is jön sorozat nem? ott most mik vannak délután én nem tudom, vagy milyen sorozatok vannak a story 4,5-ön?

    Válasz
    • 27. bence1996  |  2016/04/03 - 15:12

      Az rtl-en az Esperanza megy. Az a papos sorozat. Abból is van még bőven.

    • 28. Gabino  |  2016/04/03 - 19:25

      A story5nek teljesen mindegy azon csak az ismétlés megy… Majd vmikor május-június környékén várható új sorozat remélhetőleg vmi normálisat vesznek, bár sztem nekünk még kitart A beépített júni elejéig…

    • 29. bence1996  |  2016/04/03 - 22:44

      Gabino, A beépített szépséget most kezdtétek el? 🙂

  • 30. Gabino  |  2016/04/04 - 08:45

    Nem Bence, nem most. 🙂 Valahogy januárban kezdtük. Most járunk a 76. résznél, majd most jön a börtönös etap. Kb. még 2 hónap és végzünk, nagyon jó és izgalmas sorozat, talán még jobb mint a Los miserables, bár nekem az is nagyon tetszett.
    Ha végeztünk, akkor elkezdjük Az örökséget, mert anno ez kimaradt nekünk… Am. vmilyen szinten ez a 3 sorozat hasonló, a történet és helyszínek szempontjából. Pl. Mindhárom mexikói és telemundos. Mindháromban jelen van a bezártság, és a főhősnő ártatlanul kerül börtönbe. Sztem Az örökség a legdurvább, mert ebben nagyon sokat szenvedett Gabriela Suarez, talán többet mint Lucha Durán vagy Blanca Guerrero…
    Jó lenne, ha az új La Donában is szenvedő nőt alakítana Aracely és Christian Bach lenne a fő ellenség. Nagyon jól alakít az ilyen alja szerepekben…

    Válasz
    • 31. bence1996  |  2016/04/04 - 11:07

      Az örökség a legjobb a 3 közül 🙂 A La dona fogalmam sincs, mikor fog debütálni, és minek a helyén. Remélem logikailag is ugyanolyan jól lesz felépítve, mint Az örökség. A főhős pedig (talán) David Chocarro lesz. Bár Alberto Pavon jobb lenne szerintem.

    • 32. Gabino  |  2016/04/04 - 19:24

      Még Aarón Díazt emlegették itt, de sztem akárki is lesz a főhős, ezt biztos h idehaza bemutatják, mert Aracely nagyobb névnek számít, bár van egy olyan érzésem, h még nem mostanában fogjuk látni…

  • 33. pribisan.mate@gmail.com  |  2016/04/04 - 21:35

    Én is láttam az örökséget, de nekem az impostora jobban bejött a sok és hihetetlenség ellenére is.

    Válasz
    • 34. Gabino  |  2016/04/04 - 21:40

      Mit értesz hihetetlen alatt?

  • 35. tibitoma  |  2016/04/06 - 00:10

    Keressetek rá a fiatal Csűrös Karolára, egészen megdöbbentő, mennyire hasonlítanak Ana Brendával egymásra.

    keyframe.nava.hu/service/gallery/keyframe/2011/11/10/duna-40986/duna-40986-17334000.jpg

    Válasz
    • 36. bence1996  |  2016/04/07 - 07:40

      Huha, hát van egy képe, amin tényleg hasonlít egy kicsit, a többin nem nagyon veszek észre hasonlóságot.

      Apropó Ana Brenda: a Titkok hídja most úszott, de tudja valaki esetleg, hogy megfordult-e esetleg más sorozatok castingján? 🙂

    • 37. tibitoma  |  2016/04/07 - 07:46

      Lattam valamelyik nap az m3-on

    • 38. Gabino  |  2016/04/07 - 08:38

      Nem tudom Bence, de sztem lehetne ő az új Sehrezad, ha már Díaz ezt dolgozza fel. Biztosan jól megállná a helyét.

    • 39. bence1996  |  2016/04/07 - 09:43

      @tibitoma: Lehet, hogy felvételen jobban hasonlít, remélem elkapok pár képsort róla az M3-on.

      @Gabino: Én is gondoltam rá. Egyébként én a szerepre még szívesen látnám Mar Contreras-t. Igaz, hogy Nanciyaga-ként má-már nevetséges volt, de ezzel nagy eséllyel kiköszörülné azt a csorbát 🙂 Ti mit gondoltok, szerintetek neki jól állna a szerep?

  • 40. Gabino  |  2016/04/07 - 21:46

    Jaj az jópofa volt. Egyfolytában a “Nanciyaga fél… Nanciyaga megmondta… a napszőke férfI” aranyos volt, bár nem volt teljes pozitív karakter, sajnáltam, mikor meghalt a végén.
    Sztem jól állna neki, csak az a baj, h sztem ő még nem futott be főszereplőként, de sosem késő elkezdeni…

    Válasz
  • 41. Gabino  |  2016/04/20 - 08:16

    Nem tudom, ki hogy van vele de én belenéztem a Simplemente Maríába és nem tűnik rossznak, sőt annak ellenére, hogy rózsanovella, elég izgalmas és fordulatos a sztori…

    Válasz
    • 42. bence1996  |  2016/04/20 - 09:32

      Szerintem se rossz 🙂 Inkább az volt a gond, hogy a mexikóiak nehezen szokták meg Claudia-t ebben a szerepben. Egyébként szerintem sem vészes. Szerintem nem kellene azt a sávot legyalulni, én tartom, hogy Un camino hacia el destino-val várni kellett volna még, és betenni a Simplemente María helyére. Így a két blockbuster (El hotel de los secretos, Tres veces Ana) futhatott volna kvázi egyszerre is, és ezzel is javítva a sávok nézettségein.

    • 43. Gabino  |  2016/04/20 - 10:36

      Na hát ez az

  • 44. Máté  |  2016/04/20 - 14:10

    Én is szakadtam Nanciyagán! Először azthittem másról beszél. ,,Nanciyaga meg mondta a fehér nőnek” Sírok!! xD 😀

    Válasz
  • 45. Csabika  |  2016/04/21 - 15:30

    Elég “combosan” nyitott a Hotel Mexikóban, a nyitóhéten még a 13 pontot is elérte………. 🙂

    Válasz
    • 46. Gabino  |  2016/04/21 - 15:49

      De az kevés nem?

    • 47. bence1996  |  2016/04/21 - 16:15

      Erős a gyanúm, hogy Csabika ezt ironikusan értette 😀

    • 48. Máté  |  2016/04/21 - 18:19

      Azt lehet tudni, hogy mikor először kezdett az Univisionon milyen nézetséggel rendelkezett? 🙂

    • 49. Csabika  |  2016/04/21 - 19:54

      01.25

      La Querida Del Centauro 0.8 y 0.6 (1.751.000 )
      El Hotel De Los Secretos 0.8 y 0.6 (1.997.000 )

  • 50. Máté  |  2016/04/21 - 18:26

    @Gabino (régebbi kérdésedre a válasz) a hihetetlenségek alatt ilyet értek pl. hogy Valentina egyszer nem tudta, kinyögni, hogy Eduardo az órák közt amikor Adrianóval magára hagyták. Suttoghatott is volna. A végén persze kinyílt a szája.
    Olyan az életben nincs, hogy valaki ennyi mindent megússzon kis realitás mehetett volna bele.
    És ha nagyon bele akarok kötni. Az összes ‘álgyerekkel’ (Blanca, Rafael nem emlékszem pontosan, hogy találtak ki még mást-e) több DNS tesztet nem szólunk Rafaelnek meglepetésszerűen. Annyira biztosak voltak benne, hogy nem ő a fiú. Foggal körömmel próbálkozni kellett volna.
    Többet nem írok mert az elejétől fogva nagyon tetszett a sorozat nem akarom lepontozni a keszekuszaság csak később kezdődött 😀

    Válasz
    • 51. Máté  |  2016/04/21 - 18:32

      És a “legjobbat” kifelejtettem: A telefonba példának Fernanda: ,,Fontos dolgot kell mondanom”- Megjön Arnaldo – lesünk még egy darabig hagy kapjon el. (másodpercek pillanata lett volna elmondani, hogy ő nem Letícia hanem Valentina. Arnaldo azt se tudná, miket mondott el. Hangpostára már úgy is megérkezik) Amúgy ez rengeteg novellában így van. Tudom tudom, ki kell húzni de ezeket az antirealitásokat nem kedvelem, sőt utálom, hogy IHAJJ! 😡

      Aki még nem látta azt nem szeretném eltántorítani tőle. Mert megesik az ilyen, izgalom az meg van benne bőven. 1-2x meglehet nézni ! 😉

    • 52. Gabino  |  2016/04/21 - 21:43

      Na hát igen, ilyenek vannak benne, mi az elejéből hagytunk is ki, de kb. ugyanaz az alapkonfliktus maradt később is, a 40. résztől már szinte nem hagytunk ki egy részt se, most a 90. körül járunk, most volt a szökési kísérlet, de sztem lesznek még durvulások benne… Az örökséget is elkezdjük majd vmikor, bár meg kell hagyni, a két sorozat története eléggé hasonló. Pl. ott is volt börtön, elmegyógyintézet, ugyanúgy elektrosokk, kegyetlenkedés, sőt sztem az Örökségben sokkal kegyetlenebbül bántak el Gabrielával mint itt Blancával…

  • 53. Gabino  |  2016/04/21 - 21:47

    Jaaa hát azt mi se értettük nagyon mármint a Fernandásat. Bár olyan tényleg van, h hirtelen megtorpan az ember, persze h nem tudta elmondani, de akkor is olyan fura volt. Amugy a papot is megölte Raquel? Vagy az baleset volt, mert az nekünk kimaradt… Mert a félszeműt azt tudom h megölte, Memót szintén, de az atyára nem jöttem rá h akkor most hogy is volt…

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum