Ne hagyj el! – premier ma délután

2016/02/15 at 10:00 77 hozzászólás

AQNMDpromoestreno

Mától kezdve minden délután Camila Sodi és Osvaldo Benavides küzdelmét figyelhetjük majd az örökké tartó szerelemért, és persze a ti figyelmetekért a Story5-ön: ma 16:55-kor veszi kezdetét a Ne hagyj el! (A que no me dejas). A poszt alá várjuk az elsőnézős véleményeket a történetről, a szereplőkről, no és persze a szinkronról is! Hajrá!

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: .

A legfiatalabb Televisa-anyukák “Sueño de Amor” – még egy hét a premierig

77 hozzászólás Add your own

  • 1. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/15 - 17:08

    Érdekes a szinkron. Szabó Luca Sodi hangja és Markovics Tamás Benavidasé.

    Válasz
    • 2. Laura  |  2016/02/15 - 17:13

      Jóó, nem akartam ide is én ide írni nyitásnak…:)
      Nekem Adame meg Peniche hangja furább…

  • 3. Mary  |  2016/02/15 - 17:18

    Barros Csondor Kata, Jaime Tokaji Csaba. Peniche hangja nagyon irritál. Annyira megszoktam az első etapos behízelgő hangját.

    Válasz
  • 4. Thoom  |  2016/02/15 - 20:27

    Nekem első hallásra szörnyű volt a legtöbb szinkron nem is tetszik, de talán majd megszokom. A legrosszabb megis Laura Carmine hangja, miért nem maradhatott az Amor bravios hagnja, Vágó Bernadett? Na mindegy talan egyszer majd megszokom. Mindenestre a szinkron nem a legjobb viszont a novella igen, és meglepő hogy viszonylag hamar Megérkezett hozzánk! 😊

    Válasz
  • 5. Laura  |  2016/02/15 - 20:33

    Most amúgy mii? Markovics Tamás az OSvaldo hangja? Mert nekem totál le se esett, pedig megnéztem minimum kétszer így jártam anyátokkalt…

    Válasz
  • 6. tibitoma  |  2016/02/15 - 21:02

    1. Tök jó lett volna hallani, hogy Haas-Vander Pétert ebben a sorozatban kire is osztják: Penichére vagy Evorára. Szegény már nincs, pedig mindkét színész nekem az ő hangján az igazi.
    2. Moreno szerintem szándékosan rejteget el easter eggeket (kikacsintgatásokat) a sorozataiban: Buenfilen és Penichén kívül (az eredeti verzió főhősei) becastingolták Socorro Bonillát, aki a második változat, a Háblame de amor főgonoszának, Alma Delfinának a tesója, de itt van ugyanabból a sorozatból a férfi protagonista, Bruno Bichir bátyuskája, Odiseo is.

    Egyébként az Hablame de Amor nem teljesen egyezhet ezzel a sorozattal, mert kicsit mintha más lenne a körítés mellé, lehet, hogy az Azteca nem akarta belevinni Abud ötleteit a sorozatba.

    Válasz
  • 7. Milibindi  |  2016/02/15 - 21:24

    Arturo Peniche hangja borzalmas :S Tudom szegény Haás-Vander Péter nem tudja már szinkronizálni, de azért találhattak volna ennél a hangnál jobbat neki.

    Válasz
    • 8. Csabika  |  2016/02/15 - 21:37

      Egyébként ki szinkronizálja őt ?
      Nem ismertem fel a hang alapján.

    • 9. bence1996  |  2016/02/15 - 22:31

      @Csabika: elfelejtettem, de a főcímnél odafigyeltem pedig. Nem rossz hang egyébként. Valószínűleg igyekeztek olyat keresni, aki idős korában is kompatibilis lesz hozzá. Evora szerintem megkapja majd Kőszegi Ákost ha nem sok neki a Megtört szívek szinkronja…bár Szabó Mátéból kiindulva semmi sem lehetetlen. (Most Máté újabban a Flash-ben fogja szinkronizálni a főszereplő srácot).

    • 10. MarcoPolo  |  2016/02/15 - 22:50

      Forró István Peniche hangja 😉

    • 11. Gábor  |  2016/02/15 - 23:18

      Peniche hangjat leszamitva szokhato a szinkron. Csondor Katát orom ujra szinkronizalni hallani!

    • 12. Mary  |  2016/02/16 - 08:28

      A szinkront még szoknom kell, de egész jók. Kivéve Peniche hangja, mert az nagyon irritálja a fülemet. Rajta kívül egyedül Ceci Gaby hangjának nem jön be Náray Erika.
      Annak viszont felettébb örülök, hogy nem Szabó Máté Osvaldo és nincs Szórád Erikánk. 😀

  • 13. Gábor  |  2016/02/15 - 23:36

    Magyarhangok:
    Camila Sodi – Szabó Luca
    Osvaldo Benavides – Markovics Tamás
    Leticia Calderón – Orosz Anna
    Arturo Peniche – Forró István
    Alfredo Adame – Forgács Gábor
    Cecikia Gabriela – Náray Erika
    Alejandra Barros – Csondor Kata
    Laura Carmine – Farkasházy Réka
    Lisser – F. Nagy Erika
    Alfonyso Dosal – Szalay Csongor
    Odiseo Bichir – Konrád Antal
    Socorro Bonilla – Andresz Kati
    Moisés Arizmendi – Tokaji Csaba
    Salvador Zerboni – Damu Roland
    Luis Fernando Pena – Renácz Zoltán
    Gabriela Zamora – Gulás Fanni
    Florencia de Saracho – Dögei Éva
    Ernesto D’alessio – Harcsik Róbert
    Fede Porras – Ács Balázs
    Santiago Emiliano – Vida Bálint
    Szinkronrendező – Nikas Dániel

    Válasz
    • 14. Gábor  |  2016/02/15 - 23:39

      Elnézést két nevet elírtam tabról kicsit nehezebb írkalni!
      Szóval Lisset – F. Nagy Erika és Alfonso Dosal – Szalay Csongor.

    • 15. Gabino  |  2016/02/16 - 10:43

      Jók ezek a hangok sztem.

  • 16. Gábor  |  2016/02/15 - 23:45

    Inkább javítom így egybe!

    Magyarhangok:
    Camila Sodi – Szabó Luca
    Osvaldo Benavides – Markovics Tamás
    Leticia Calderón – Orosz Anna
    Arturo Peniche – Forró István
    Alfredo Adame – Forgács Gábor
    Cecilia Gabriela – Náray Erika
    Alejandra Barros – Csondor Kata
    Laura Carmine – Farkasházy Réka
    Lisset – F. Nagy Erika
    Alfonso Dosal – Szalay Csongor
    Odiseo Bichir – Konrád Antal
    Socorro Bonilla – Andresz Kati
    Moisés Arizmendi – Tokaji Csaba
    Salvador Zerboni – Damu Roland
    Luis Fernando Pena – Renácz Zoltán
    Gabriela Zamora – Gulás Fanni
    Florencia de Saracho – Dögei Éva
    Ernesto D’alessio – Harcsik Róbert
    Fede Porras – Ács Balázs
    Santiago Emiliano – Vida Bálint
    Szinkronrendező – Nikas Dániel
    Szinkronstúdió – Pannónia Sound System

    Válasz
  • 17. Gabino  |  2016/02/16 - 10:05

    Miért nincs még sehová feltöltve a sorozat???

    Válasz
    • 18. Gabino  |  2016/02/16 - 10:39

      Ja most látom van facebook oldala ès ott màr fenn van az 1. rész. Köszönet a feltöltőnek. Remélem minőségileg is jó

    • 19. bence1996  |  2016/02/16 - 12:58

      Bár fel se töltötték volna ilyen minőségben. Bocsánat, ha ezzel megbántok valakit, de a képarány és a minőség is nagyon rossz. Remélem feltöltik majd normálisan. Tudom, hogy a szándék a fontos, de az, hogy ncore-ra is csak így kerül fel…

    • 20. Gabino  |  2016/02/16 - 13:43

      Ne mááár

    • 21. Gabino  |  2016/02/16 - 14:12

      Én nem làttam még ennyire rossz? Kár h nem az rtlen megy rtlmost.hun vannak legnormàlisabban feltőltve

    • 22. bence1996  |  2016/02/16 - 15:10

      Nézhető, de inkább a setup boxról nézem vissza. De ha A múlt árnyéka viszonylag jó minőségben került fel, akkor ez is felkerülhetne valahova rendesen.

    • 23. Gabino  |  2016/02/16 - 16:38

      Na kivàncsi leszek rá de ilyenkor nem lehet vkinek írni h tegye fel jó minősègben? Nekünk nincs felvevő szolgàltatás így marad az onlinesorozatok. Eddig felkerült viszonylag jó minőségben az Én bűnöm, Emlèkezz Reina, Beépitett szépsèg. A Prisionerát nèztük rtlmostról és sztem az volt a legjobb képminőségben.

    • 24. Laura  |  2016/02/16 - 17:05

      Kinek? szerintem csoda, ha valaki rögzít egy story5-ös sorozatot. vagy neeeeem?? csak mert A múlt árnyéka sokszor egy hét késéssel került nc-ra.

    • 25. bence1996  |  2016/02/16 - 17:51

      Eddig mindig minden Story5-ös sorozatot feltett valaki, szóval nem annyira nagy csoda 🙂

    • 26. Laura  |  2016/02/16 - 19:51

      persze…valaki, valamikor feltette…de így, a vége felé, amikor minden részt nézek, és egy kimarad, elég rossz, hogy nem tudom pótolni a következő adásig. Sőt, egy hétig. De persze, az is valami, hogy feltette…de egy ember csinálta csak.
      Még a mai napig nem néztem meg azt a részt, de felírtam, melyik, hogy Aldonsa-nak hogy esik le, hogy Emi a tesója.
      Mániás vagyok, biztos. 🙂

    • 27. Laura  |  2016/02/16 - 19:52

      jujj, remélem, nem írtam bazi nagy spoilert, nem tudom, hogy ilyet lehet-e itt.

    • 28. Gabino  |  2016/02/16 - 22:56

      Egyet kell h értsek veled, Bence, ez a felvétel borzalmas… Érdekes, h ennél sokkal ósdibb felvételek vannak és azoknak jobb a képe, ez így nézhetetlen…. Remélem feltölti vki normálisan másképp kénytelen leszek kihagyni a sorozatot, pedig nagyon jó lenne nézni, na de így??? csak felmérgelem magam rajta, nem elég h a kép szörnyű, még a hang is akadozik néhol… Amiket jelenleg nézünk, pl. Beépített szépség felvétele sem a legjobb, na de ennél 1000x jobb

    • 29. Máté  |  2016/02/21 - 11:25

      Bence engem is irritál sőt nagyon zavar hogy egy ilyen oldalon mint az ncore ilyen minőségekben kerül fel rengeteg sorozat 😦

    • 30. Gabino  |  2016/02/21 - 11:48

      Én már letettem az A que no me dejasról mert sehol sem lesz fent déltől 5ig dolgozok Szolnokon 7re vagyunk itthon …. Am. is olyan ez mint a többi. Elég nekünk most a beépitett szépség abbol még van 50 rèsz remélem mire végzünk vele remélem adnak vmi normálisat mer a mostani kínálat az nulla….

  • 31. Laura  |  2016/02/16 - 12:42

    szegény Náray Erikával úgy vagyok, mint Szokol Péterrel…nem is illik annyira szerintem ahhoz a nőhöz.

    Válasz
  • 32. Máté  |  2016/02/16 - 17:24

    Az indavideon már fent van!

    Válasz
    • 33. Gabino  |  2016/02/16 - 19:38

      és minőségileg milyen?

  • 34. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/16 - 19:40

    De ha csak megnézitek akkor miért kell a minőség miatt kiakadni? Meg hogy késéssel kerül az ncorra. Mintha lóverseny lenne. Nem gondoljátok hogy aki felveszi az mennyi időt áldoz a feltöltésre? Tegnap egy dolgot jegyeztem meg az egyik felvétellel kapcsolatban pl. a Prisioneránál hogy kockás a kép és mozog a felvétel fele. Ezt sokan megjegyezték. Nem tudni miért. Másoknak megy de a lakásban minden dvd lejátszó ugyanúgy játssza le a felvételeket. Amúgy a videó minőségével nincs baj csak a kép ugrál összevissza.

    Válasz
  • 35. Gabino  |  2016/02/16 - 22:06

    Már bocsánat, de sztem a minőség nagyon is fontos… Ha rossz a kép vagy akadozik a hang, az nagyban rontja egy film élvezhetőségét…

    Válasz
  • 36. Gábor  |  2016/02/16 - 23:51

    Nem tudom azokat a részeket, amik felkerülnek ncore-ra, vagy indavideóra ki veszi- és tölti fel, de ha jól tudom a Mónika is fel szokott venni minden sorozatot. A kérdés már csak az ő feltölti-e valahová a részeket és milyen minőségben tudja rögzíteni. Hozzáteszem én nem láttam milyen minőségben vannak feltöltve az eddigi részek, csak gondoltam adok egy ötletet, hogy ki szokta még felvenni a sorozatokat.

    Válasz
    • 37. Gabino  |  2016/02/17 - 05:13

      Köszi szèpen.
      Milyen Mónika? Szokott ide írni a blogra? Kàr h nincs online story5 mondjuk az is lehet a baj h eleve ott is teljes kèpernyős módba van és ez rontja a kèphatást.

    • 38. Máté  |  2016/02/21 - 11:31

      Nekem például bőven elég már egy 720×576 v 720×400 de ez a sok 640x360p meg az rtl moston is a kis felbontáson kívül nagyon el tud pixelesedni a kép. A Prisionerát most töltöm és észrevettem a kép ugrálást. Azt is tvből kellett volna fel venni kár hogy nem tudom megoldani. Ráadásul azt a sorozatot még HDba is felkonvertálta az RTL KLUB. Ncore-on csak kevés sorozat van amire figyelmet fordítanak. De a rossz minőségűeket viszonylag sokan töltik le. Lehet ezért nem is erőltetik meg magukat a jobb minőségre

    • 39. Laura  |  2016/02/21 - 11:39

      Az elfér kevesebb helyen 🙂 De ez az mp4 nekem sok..azaz kevés, ennél azért lehetne jobb.

    • 40. Máté  |  2016/02/21 - 15:06

      Az avival meg az a gond, hogy sokszor az mp4et konvertálják aviba. Amitől mégjobban képesek lerontani a minőséget

  • 41. Gabino  |  2016/02/21 - 17:21

    nem tudom de az rtl moston olyan gyönyörű HD felvételek vannak, persze letöltve lehet szemcsésebb de azért elmegy az is sztem, a szerelem foglyait mi is ott néztük és gyönyörű tiszta volt a kép

    Válasz
    • 42. Gabino  |  2016/02/21 - 17:22

      De az online-sorozatok.tv-n is egész jó minőségben van fent sok sorozat, pl az én bűnöm, beépített szépség stb.

    • 43. Máté  |  2016/02/21 - 18:00

      Nos ha nem nagyítom ki tetszik A szerelem foglyai nekem is tetszett de ez a beépített szépség valahogy nem. De most újonnan jött egy hd logó lehetett szavazni a javuló kép minőségre. És most már tényleg szebb szerintem. A szerelem foglyait most letöltöttem ncore-ról. Lehetne egy kicsit jobb is, de bőven nézhető.

    • 44. Gabino  |  2016/02/21 - 21:13

      Mi kinagyítva néztük a szerelem foglyait jó volt az úgy is, a beépített szépségé is jó, bár az nem HD…
      Más, tudja vki h elkezdték-e már forgatni a Dona Barbarát Aracelyvel ?

    • 45. Máté  |  2016/02/21 - 21:38

      Akkor lehet hogy a netem lassú, habár mikor letöltöttem akkor nagyon szemcsés volt a beépített szépség a szerelem foglyainak viszont jó minősége volt, csak azt nem töltöttem le. 1 rész kivételével.

    • 46. Gabino  |  2016/02/21 - 22:57

      Igen mert ha letöltöd romlik a minőség pláne közelről nézve szerencse h a laptop gyors ès tudjuk online nézni általában olyan másfél méter távból nézzük úgy egész jó
      Nagyrészük azért jó minősègbe kerül fel de mondom a Ne hagyj el az nézhetetlen volt meg csak az 1. rész van fent

    • 47. Máté  |  2016/02/22 - 17:53

      Visszatérve az rtl mostra még egy érdekes dolgot hozzáfűznék: Amikor megjelenik az indexkép és mielőtt rákattintunk a lejátszás gombra sokkal szebbnek tűnik a kép, de igen igaz hogy ha valaki távolabbról nézi nem olyan vészes.

    • 48. Máté  |  2016/02/23 - 13:55

      A beépített szépséget ajánlom hogy fejezzétek be az nekem nagyon tetszett. Abból viszont jobb minőségű részek vannak. 🙂

    • 49. Gabino  |  2016/02/23 - 19:12

      Befejezzük mindenképp mi amit elkezdünk azt végignézzük, néhol kimarad 1-1 rész de megnézünk mindent 🙂 Mondjuk az télleg minőségi sorozat és még az sem mondható, hogy brutalitásokkal teli, sztem az Örökségben több kegyetlenség volt.
      Egy kérdés, aki látta mindkettőt, sztetek ki a gonoszabb?
      a) Antonia Guerra
      b) Raquel Altamira

      Kiváncsi vagyok a válaszokra és az érvekre mert ebben tanácstalan vagyok xP

    • 50. bence1996  |  2016/02/24 - 07:53

      Gabino, arra, hogy Antonia vagy Raquel volt gonoszabb…jó kérdés 😀 szerintem egyformán volt gonosz mindkettő 🙂 Egyébként Az örökség jobban fel volt építve, én Christian Bach-nak azt a szerepét valamivel jobban szerettem.

    • 51. Gabino  |  2016/02/24 - 08:38

      Én is erre tippelek de nem ér azt mondani h mind2 ugyanolyan ez a játèk lényege 🙂

    • 52. Gabino  |  2016/02/24 - 08:40

      Erről még várok véleményeket utána leírom én is…

    • 53. Máté  |  2016/02/24 - 18:12

      Szerintem Antonia valamivel gonoszabb volt, Raquel is, de szerintem inkább ő gyogyós kategória mert belebolondult Adrianóba. És neki kevesebb magánakciója is volt. Legalább is az elején mindenféleképpen.

    • 54. Gabino  |  2016/02/24 - 21:29

      Én is ezt gondolom, mindkettő velejéig romlott, de Raquelben van vmi bűbáj, amivel az ujja köré csavart mindenkit, Antonia az szinte alig mosolygott, mellesleg több embere is volt mint Raquelnek és ne felejtsük el, hogy megölette a saját fiát is, Fernandot, sőt az unokáját is meg akarta ölni a legvégén, Raquel nem tudom hogy alakul a jövőben de az biztos h ez az alakítása sem semmi, és azt sem mondom h kevésbé kegyetlen mint Antonia, hiszen a saját húgát hányszor megpróbálta megölni, érdekes h mindhárom fia becsületes, ill. az apja sem volt annyira gonosz, csak nem tudott szembeszállni a lányával.
      Viszont a külsejüket nézve sztem Raquel félelmetkeltőbb a sötétbarna hajával és a lilás sminkekkel, és a magyar hangja is jól passzol hozzá… De mondhatjuk úgyis h egyformán aljas mindkét karakter, csak a jellemük más…

  • 55. bence1996  |  2016/02/21 - 22:44

    @Gabino: Itt van egy kép, szerintem elkezdték már forgatni. A munkacím újabban a La Dona.

    #TrabajandoparaUstedes #LaDoña #MuchoAmor mi querida #ARAFAMILIA y #DoñaFamilia #LosAmodeporVidaymas #Emocionada !!!! ✨🙀✨💝😘😘😘😘

    A post shared by Amo el arte yAmo serMama🏃🏻🏃🏻💃🏼 (@aracelyarambula) on

    Válasz
    • 56. bence1996  |  2016/02/21 - 22:49

      Csak nem tudom, hogy újabb promókat forgatnak-e vagy sem. Mert a férfi főhős körül igen nagy a csend. De legalább tudjuk, hogy megvalósul a projekt. Remélem, hogy jobb lesz, mint a Los miserables…

    • 57. Gabino  |  2016/02/24 - 09:17

      Miért? Az is jó volt nem? Nekünk bejött. Annyi volt a gáz h a vège fele a 100. rész táján már kiderült minden ès sokáig nem csináltak semmit. Nekem abban Ördög Marrero vitte a prìmet, Liliana már túl volt játszva szánalmasan viselkedett sokszor.

    • 58. bence1996  |  2016/02/25 - 08:00

      Voltak benne túlzások, és kicsit az volt az érzésem, mintha siettek volna a készítők. És ezen még az sem segített, amikor Aracely levágta a haját. Erik Hayser-t sem éreztem olyan jó főhősnek, Aylin Mujica már-már indokolatlanul volt gonosz, Aracely pedig túl sokat szenvedett.
      Cesar halála után nálam a sorozat kipukkadt. Először nem tartottam rossz ötletnek a feldolgozást, csak valahogy miután belenéztem, nem fogott meg. Viszont egy jó kivitelezéssel jobb novella is készülhetett volna.

  • 59. Gábor  |  2016/02/21 - 23:07

    Bár off, de gondoltam megosztom, hogy az M3-on a Homok titkai végeztével nem lesz telenovella ismétlés. A Klinika lesz helyette.

    Válasz
  • 60. Milibindi  |  2016/02/21 - 23:35

    Gabino
    A sorozatbaraton fenn van màr a 3. részig. Nekem a 4. rész kéne . Elfelejtettem beorogramozni. Az 5. fel van véve set top boxra , de addig nem akarom megnézni, amíg nem láttam a 4.-t.

    Válasz
    • 61. Gábor  |  2016/02/22 - 00:35

      Tessék Millibindi itt a 4. rész: http://indavideo.hu/video/Ne_hagyj_el_-_4_resz

    • 62. Milibindi  |  2016/02/24 - 23:09

      Köszi

  • 63. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/22 - 14:37

    Ha csak valaki online megnézi a sorozatot a minőségnek nem kell tökéletes lennie. Ha valaki gyűjti és igényes az más. A Televisa dvd verzióinak nem olyan jó a minősége melyeket anno a Xenon kiadott. Mintha kissé ködös lenne. Ilyen pl. a Mostoha. Sokkal jobb volt a TV képe mint a dvdé.

    Válasz
  • 64. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/22 - 14:39

    Van egy jó példa minőséget illetően. Mikor gyerek voltam és a csepeli kertben nyaraltam a szüleimmel fekete fehér kistévé volt és sokszor azon néztem a homok titkait amikor hétvége volt. nem volt vele bajom. és a hang is ropogott. volt hogy a Dallast is azon néztem mikor épp a péntek estéket a kertben töltöttem.

    Válasz
  • 65. ms  |  2016/02/24 - 10:23

    Lety Calderon miatt vártam a sorozatot. Örülök, hogy korához méltó szerepet kapott, kiváló társakkal, akik – szerintem – a barátai is. Peniche-vel nagyon jók együtt. (…bár Ő mindenkivel jó…) Szeretnék látni egyszer egy Calderon-Lisardo párost, amiben szerelmesek és gonoszak.

    Válasz
    • 66. bence1996  |  2016/02/24 - 14:23

      Én pedig olyat, amiben szerelmesek és főhősök (!)

  • 67. Máté  |  2016/02/25 - 21:34

    Egy kis összehasonlítás… Na a fent látott jelenséget nem szerettem az RTL MOST-os minőségben ennél a sorozatnál. A 360p még elment. Igen közrejátszott a letöltés de mégis

    Válasz
  • 68. Máté  |  2016/02/25 - 22:00

    Amúgy elárulná valaki, hogy ti hogyan oldjátok meg azt, hogy eredetiben követhessétek? Sokan írtátok már hogy belenéztek az eredeti premierekbe és van aki most is követi a rendszeresen futó sorozatokat Mexikóban. Én viszont akárhogy próbálom nem jön be se a Televisa se a Telemundo, és még az Univision oldala sem. 😦

    Válasz
    • 69. bence1996  |  2016/02/25 - 22:31

      Ne gondolj semmi bonyolult dologra 🙂 a youtube-on is vannak fent egész részek. De ha kiguglizod, akkor kidobja a szükséges oldalakat. A Televisa és Telemundo oldalai nekem sem működnek.

    • 70. Máté  |  2016/02/26 - 14:47

      Igen ami YT-on fent van én is szoktam nézni de a Szeretned kell!-ről csak beharangozókat találtam. És a Televisa olyan, hogy hol letörli hol nem. IP-cím változtatóra eddig csak fizetős megoldásokat találtam, Árat sem láttam számomra nagyon ismeretlen oldal és ennyit számomra nem ér.

  • 71. Laura  |  2016/02/26 - 17:08

    Farkasházi Rékát nem bírtam még megszokni…

    Válasz
  • 72. Gábor  |  2016/03/18 - 14:09

    Nos úgy tűnik a 16:55-ös sávban nincs túl combos nézettsége a sorozatnak, ezért április 8-tól A szenvedély száz színe végeztével 15:30-ra kerül a sorozat.

    Válasz
    • 73. Gabino  |  2016/03/18 - 15:48

      Mit kell folyton pakolgatni?? A 15:30-asba meg még kevesebb lesz a nèző mert ütközni fog a Szeretned kell-el…

    • 74. Laura  |  2016/04/05 - 17:14

      Folyton? 😀 eddig ment 5-kor.
      Most négy napig fél 6, aztán péntektől tényleg fél 4.
      A stroy 5 egy nagyon beteg banda…

    • 75. Gábor  |  2016/04/05 - 17:53

      Pláne így értelmetlen, hogy a helyére ismétlés kerül.

    • 76. Laura  |  2016/04/05 - 18:09

      jaj, az le sem esett, hogy egy időben lesznek. Csak ez a nagy reklám, hogy “jajtavasz,dejó, másidpontokleszneeeek,ezfél6-kor”, erre mi van? 4 napig lesz fél 6-kor..

  • 77. Laura  |  2016/04/22 - 15:48

    nem jövő, hanem utána héttől meg 4-kor lesz.
    Én a Storyn sose fogok sorozatba kezdeni már…

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum