Ne hagyj el! – hétfőn premier

2016/02/11 at 23:07 41 hozzászólás

AQNMDpromo2

Inés (Leticia Calderón) látszólag tökéletes házasságban él férjével, a gazdag szállodalánc-igazgatóval, Gonzalo Murattal (Arturo Peniche), gondtalan életükre azonban közelebbről megnézve számtalan árnyék vetül: idősebbik lányuk, Nuria (Laura Carmine) eszelős irigysége húga, Paulina iránt, Paulina (Camila Sodi) engedetlensége, kinek szíve az apai szigor ellenére a család ellenségéhez húz, egy távoli rokon, Edgar  (Odiseo Bichir) felbukkanása, aki egy régi titokkal zsarolja Gonzalót, Gonzalo kettős élete, aki csaknem tíz éve csalja Inést a titkárnőjével, valamint Inés szívbetegsége, amit a családja elől is kénytelen eltitkolni.

Leticia Calderón és Arturo Peniche azon túl, hogy az A que no me dejas első etapjának meghatározó figurái, kétségkívül húzónevek a Story-n is, nem is csoda, hogy a tovább után is megtekinthető magyar promóban Calderón nevével igyekeznek a felkelteni az érdeklődést a sorozat iránt.

A sorozat kifejezetten jól járt a tv2 azon lépésével, hogy a latin-amerikai premierek feljebb tolása miatt egy török sorozat lesz az egyedüli konkurenciája, így minden esélye megvan a sikerre. Közületek ki lesz ott hétfőn a premiernél?

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek, Videók. Tags: .

Hírek – 2016. február 11. Hétvégi fétisem: Televisa-dalok portugálul

41 hozzászólás Add your own

  • 1. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/11 - 23:50

    Én várom! 🙂

    Válasz
    • 2. bence1996  |  2016/02/12 - 06:55

      Én is. Viszont azt nem hittem volna, hogy kizárólag ez lesz a 2015-ös kedvencem. Mondjuk a Pasion y poder sem rossz.

      A főcímdal még mindig a nyarat juttatja eszembe 🙂 (hú, de várom a következő nyarat is) 😀

  • 3. Thoom  |  2016/02/12 - 08:35

    Valoban jol jártunk azzal hogy a PyP és az A Que… Nem ütköznek egymással, és annak is orulok hogy nem megy tovabb a PyP duplazva mert igy nem maradok le semmiről 😁

    Válasz
  • 4. Amiga  |  2016/02/12 - 08:35

    Nem tudja valaki,hogy mindkét etapot megvették?

    Belenézek majd,a Televisa tavalyi termései közül a PYP mellett még talán ez a novella az,ami még a jobbak közé sorolható.

    Válasz
    • 5. Dan  |  2016/02/12 - 10:26

      Nem, csak az elsőt.

      Ne haragudj Amiga, én sok kommenteddel egyet értek, de ez egy nagyon hülye kérdés volt. Logikus, hogy mivel a két etap együtt egy sorozat, nem csak az első 70 részt vették meg, pláne, hogy már Mexikóban véget ért.

      Amúgy megnéztem az r-time-on a Story5 nézettségét, és komolyan nem értem hogy kinek éri meg azt a csatornát üzemeltetni 😀 az 1%-os közönség arányt sem sikerül elérniük, pedig idén ötödik éve, hogy a piacon vannak.

    • 6. Amiga  |  2016/02/12 - 10:45

      Már bocs,de volt már olyan eset,hogy egy több évados sorozatból csak az első szériát vették meg,ezért kérdeztem………

    • 7. Gábor  |  2016/02/12 - 12:24

      És ez szerinted egy telenovellára mennyire jellemző, hogy az időugrásnál félbehagyják? A két etapnak köze van egymáshoz. Ennyi erővel az Abismo de pasiónt is félbehagyhatták volna az első 10 rész után, mikor megtörtént az időugrás, sőt az Esmeraldát már az első rész után abbahagyhatták volna, hisz ott is eltelik vagy 20 év. Ezek az etaposítások nagyon messze állnak az amerikai valóban szerializált sorozatok etapjaitól. A Simplemente Mariában is most következik a második etap és mégis úgy kerek a történet.

    • 8. bence1996  |  2016/02/12 - 13:40

      Emberek, szerintem logikus kérdés ez is. Amiga-t most nem kell emiatt leszólni. Tök logikus kérdést tett fel, nem mindenkinek természetes, hogy mindkét etapot leadják egyszerre (pláne így, hogy Carlos Moreno a 3. évadon/etapon(?) is gondolkodik).
      És ez bennem is megfogalmazódott, mivel az etapot és az évadot is egy kalap alá vették…ergo sok más kérdést is felvet.

      Egyébként szerintem is leadják mind a 142 részt.

    • 9. MarcoPolo  |  2016/02/12 - 14:42

      Valószínűleg egyben értékesíti a Televisa az egészet, de amúgy valóban jogos a kérdés. Az évad (temporada) elnevezést a sorozat erőltette, míg egy hasonló váltást (sorozat felénél a gyerekszereplők felnőnek) a Simplemente María etapnak hív. Viszont úgy, hogy külön forgatással, időben is eltolt vetítéssel várható a harmadik “szakasz” – ha elkészül -, ott már valóban helytálló lehet az évad is, és ott már korántsem egyértelmű, hogy együtt értékesítik-e az első kettővel, mert nyilván nem.

    • 10. Gábor  |  2016/02/12 - 15:27

      A felvetés abból a szempontból valóban jogos. hogy ráerőltették az évadozást a sorozatra, viszont itt a két évad tesz ki egy sorozatot, mert ahogy Marco is írta itt csak időugrásról beszélünk és nem külön évadról. Ezt én elég nagy hülyeségnek tartom, hogy ráerőltették a sorozatra, mert sokakat tényleg megzavarhat. Amire tényleg rámondható, hogy szerializált sorozat az a Telemundo-s El senor de los cielos és a Senora acero. Ott nem csak időt ugrottak, hanem valóban eltelt valamennyi idő az évadok vetítése közt is. Ott már én is feltenném a kérdést, hogy vajon a Telemundo egyben értékesíti őket, vagy évadonként.

    • 11. Amiga  |  2016/02/12 - 16:25

      Nem hittem volna,hogy ekkora “hülyeséget” kérdezek.Csak mivel a sorozat hivatalosan is 2 évadra van oszta (mégha egynek tekintik) jogosnak tűnik a kérdés,hogy mindkét szériára igényt tartanak-e,pláne úgy hogy Moreno a hírek szerint 3. évadot is tevez.Nem beszélve arról,hogy Lety Calderon,akivel promózzák a 2. etapban már nem szerepel.

      Egyébként meg volt már példa arra,hogy egy sorozatot nem adtak le teljes egészében (lásd Done esta Elisa a Fem3-on).

      Bocsánat mégegyszer a hülye kérdésemért.Az pedig senkit ne zavarjon,hogy az egyik törzstagja vagyok az oldalnak,és azon tagok közé tartozok,akik hozzák a friss infókat és ha tudok segíteni,válaszolok mások “hülye kérdéseire”,amikor Marco éppen nem tud jönni.

    • 12. Gábor  |  2016/02/12 - 17:01

      Szerintem csak rá van erőltetve a sorozatra az évadozás és nem tekinthető két külön évadnak. Számomra az a szerializált sorozat, amikor ténylegesen eltelik valamennyi idő a két évad között és nem csak időugrás történik benne. Ha valóban elkészül a harmadik évad belőle, na az már tényleg a sorozat folytatásának fog számítani.
      A Dónde este Elisa az be lett fejezve, csak nem a Fem3-on, hanem a Tv2-n csak megváltoztatták a címét Elisa nyomában-ról Titkok hálójában-ra.
      Én három olyan sorozatról tudok, amit tényleg nem fejeztek be. Ilyen a Lety a csúnya lány, amit a 270. rész után hagytak félbe és a szinkron sem készült el tovább belőle, az Angelica Pecado és az Élet iskolája. Plusz van egy negyedik, amit nem hogy félbehagytak, de el sem kezdték azóta meg már lejártak a vetítési jogok. Ez az El sexo débil lett volna magyar címén Szenvedélyek hálójában. És ha már tényleg le van szinkronizálva igazán előszedhetné valamelyik kábelcsatornáján a Tv2 csoport. http://pro4.hu/musoraink/szenvedelyek_halojaban

    • 13. Dan  |  2016/02/12 - 18:00

      Bárki bármit írhat, én veled értek egyet Gábor, jobban en sem írhattam volna le a gondolataimat.

      En sem ertem minek aggattak rá egy ket etapra bontott sorozat újrájára hogy évadosították. Mindenki tudta, hogy az időugrással együtt egy sorozat, így kerek a sztori, míg egy amerikai sorozatnak a nezettsegetol függ, hogy van-e folytatása, es ha van, na az évadosítas.

      Ha készülne harmadik etap, na azt mar nevezhetnénk második evadnak. Bár nem ertem miért készülne, abból a 142 részből elég lett volna 115 is, egy csomó rész a végén időhúzás volt, illetve nézettségileg sem tündökölt annyira, de szép teljesítmény volt 12 pontról a végére az a 17-18 körüli átlag. De sokaig volt olyan melyen az első etap, hogy ettől meg a bukott kategóriába tartozik az egesz sori.

      Amiga, en pont ezért írtam, hogy egyetértek sok mindennel amit írsz, de ez az egesz felhajtás egy ket etapra bontott sorozat körül felhúz. Persze hogy megvették, es nyilván a promokban azért csak Lety Calderón nevet említik, mert több sorozatat is vele promozták.

    • 14. Milibindi  |  2016/03/09 - 00:46

      Hát azért itt nem csak egy szimpla időugrásről van szó. Főhős váltás is. A női főszereplő ugyan marad Camila Sodi , de egy másik karakterrel a férfi főhős teljesen új lesz.
      SPOILER
      Aki a kis Mau lesz, logikus , hogy őt nem játszathatja Osvaldo Benavides.

      Utána néztem egy-két dolognak . Amúgy kerek történet az első etap csak nem a megszokott módon fejeznék be. Próbáltam úgy fogalmazni, hogy ne mondjak hatalmas spoilert.
      SPOILER VÉGE

      Persze logikátlan lenne csak az elsőt megvenni nyilván, de ettől még meg lehet kérdezni. Teljesen értelmes kérdés volt Amiga kérdése szerintem.

  • 15. bence1996  |  2016/02/12 - 18:44

    Remélem az online-sorozatok.tv-re jobb minőségben lesz feltöltve, mint A múlt árnyéka 😛

    Válasz
    • 16. Gabino  |  2016/02/14 - 17:11

      Most őszintén, sztem ez egy nyitott blog, ahol bárki bármit kérdezhet, anélkül, h nekiesnének az illetőnek. Sztem Amiga egy szimpla kérdést tett fel, amire elég egy igen vagy egy nem válasz, nem kell félnapig azon beszélni, h mekkora “baromság” volt ez, mert 1 sztem jogszerű volt a kérdés, 2 ha netán mégsem, akkor sem kell egyből a plafonon lenni és leordítani a másik fejét……

    • 17. bence1996  |  2016/02/14 - 17:17

      Egyetértek veled. Bele se merek gondolni, hogy élő szóban hogy esnének egymásnak az emberek, ha a kommentek alapján már jóformán leordítják az ember fejét 😀
      A kedvencem Boyer hajszíne miatti vita volt, na ott már szinte vérre-menő harc volt 😛

  • 18. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/12 - 20:13

    Igazad van Dan! Nem hiszem hogy megéri fenntartani bárkinek is. És sok nagyszerű sorozatot mégis ők adják le, pedig jobb csatornára is kerülhetnének persze normális ismétléssel! Totális kupi a STORY5. Mondjuk az jó hogy legalább ismétlik rendesen a sorozatokat de azt is eltúlozzák. Most nemrég a Galaxy, a STORY újabb TV csatornájának műsorát olvastam. Majdnem ugyanaz mint a 4-esnek. Ott is megy a Dallas. A Színes RTV-ben már a csatorna az oldalak legaljára került. Annyira nem nézik a csatornát? A STORY4-nek kellett volna továbbra is premiert adni és nem össze vissza ismételgetniük azokat a sorozatokat amelyek évek óta mennek megszakítva vagy előlről kezdve.

    Válasz
  • 19. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/13 - 13:46

    Én is írtam már olyan sorozatot amit 3 szériára osztotta,. Ez a La Tortura. 225 részes lett:
    http://benovelas.hu/index.php/la-tortura
    Miért ne adnák egybe? Nem lenne akkor értelme a sorozatnak.

    Válasz
  • 20. tibitoma  |  2016/02/13 - 16:01

    A német telenovellák készítői (lásd: Lisa csak egy van) meg a spanyol Titkok hídja alkotói ezt az évadosítást tök jól kitalálták szerintem. Bejáratnak egy márkanevet, felépítenek egy állandó díszletet, egy évadban elmesélnek egy nagy sztorit, és a következő szezonra meg jön az újabb szerelmespár meg az újabb nagy történet, ám a mellékszereplők egy része változatlan marad.

    Válasz
    • 21. Dan  |  2016/02/13 - 16:39

      Lol. Szerintem a Lisa csak egy van pont rossz példa az európai telenovellák évadosítására, abból egy évad elég lett volna.

      Szerintem az évadosításott telenovellak közül a legjobb az olasz Bűvölet.

    • 22. tibitoma  |  2016/02/13 - 18:49

      Dan: a koncepció jó, a Lisa csak egy példa. A (Női név) – Wege zum Glück találta ki ezt ott. A Bűvölet meg nem tudom, hogy minek számít, mert heti sorozatnak indult, az első 8 évadát úgy tudta le.

  • 23. Máté  |  2016/02/13 - 19:14

    Egyébként kiváncsi vagyok ki lesz Arturo Peniche magyarhangja most, hogy szegény Haás Vander Péter már nincs köztünk. Ők is eléggé összenőttek. 😀

    Válasz
    • 24. bence1996  |  2016/02/13 - 19:38

      Szerintem Zöld Csaba lesz 🙂 Az En nombre del amor-ban is ő szinkronizálta.
      Letícia Calderonnak nem tudom, hogy marad-e Orosz Anna. De valószínűleg igen.

      Camila Sodi-ról meg lövésem sincs, hogy ki fogja szinkronizálni…még mindig.

    • 25. Dan  |  2016/02/13 - 20:38

      Camila Sodit tuti nem Roatis Andrea fogja, szerintem őt valami no neme színésznő fogja. Az en szinkron javaslataim a főbb szereplőkre:
      Sodi – Roatis Andrea /második etapban Zsigmond Tamara/
      Benavides – Varga Gábor
      Calderón bárcsak Nyírő Bea lenne, de tuti Orosz Anna lesz
      Peniche Zöld Csaba ok

    • 26. Laura  |  2016/02/15 - 10:37

      igen, szerencsére Orosz Anna.

    • 27. Dan  |  2016/02/15 - 10:41

      Laura, ezt miből gondolod biztosan? 🙂 Van új promó?

    • 28. Laura  |  2016/02/15 - 12:08

      igen. De a többi hangot ennyiből nem ismertem fel. Pár éve nagyon jól ment, ismertem őket, de most nem. De majd megtanulom.

  • 29. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/13 - 23:59

    És gondoljunk arra is ki fogja bemondani a hangokat. Minden Carlos Moreno telenovellának más volt a bemondó hang. A legmeglepőbb az amor bravíonál volt. a nőnek vicces bemondóhangja volt. Vontatottan beszélt.

    Válasz
    • 30. bence1996  |  2016/02/14 - 09:59

      Jajj, az Amor bravio-nál nagyon rossz volt. Én azt a srácot képzelném el, aki narrátor A múlt árnyékánál és a Szeretned kell!-nél. De Bozai József még mindig a favorit nálam. Az utóbbi időben nem sok telenovellánál volt narrátor (A gonosz álarca, Rabok és szeretők)

    • 31. Dan  |  2016/02/14 - 10:31

      Jajj az Időtlen szerelem narrátorától tényleg csak A szív parancsában bemondó csaj hangja volt irritálóbb. Nem tudom pontosan ki az a csávó, de aki az ENDA-ban volt a narrátor, az elég jó. Őt sok sorozatban hallhatni.

      Amúgy reménykedjünk hogy jó szinkron stúdióba kerüljön a sori és akkor nem lesz gáz semmilyen téren se 😛

    • 32. Csabika  |  2016/02/14 - 10:47

      A Szerelem Nevében narrátora is Bozai József volt, nekem legalább is úgy rémlik, egyébként nekem az volt a legrosszabb Storys szinkron.
      A Könnyek Királynője óta a Story azért figyel a szinkronra.

    • 33. bence1996  |  2016/02/14 - 10:59

      Szerintem a Story csoport mindig is figyelt a szinkronra. A szerelem nevében szinkronját én személy szerint imádtam. A szerelem tengere volt sztem idáig a legrosszabb, és nem csak szinkronilag. A szív parancsa szinkronja nekem tetszett, csak a narrátor nem volt valami jó választás.
      Ha a Ne hagyj el! esetében is csak ennyi lesz a baj, akkor ez legyen a legnagyobb hibája a sorozatnak 😛

  • 34. Laura  |  2016/02/15 - 13:25

    kiscsajnak meg úgy hallom, mintha az lenne, aki a múlt árnyékában volt Mary-nak.
    Erre nem esküszöm meg, a zene is bezavar…de úgy tűnt.

    Válasz
    • 35. Csabika  |  2016/02/15 - 16:22

      1 mperce mutatták, úgy hallom hogy Letyn kívül senki sem kapta az előző novellákban lévő hangjukat.

    • 36. Danke  |  2016/02/15 - 16:42

      Sajnos nekem nincs Story5-öm illetve pont most fogok kezdeni melozni, majd valaki leírja nekem a szinkron hangokat?

  • 37. Laura  |  2016/02/15 - 16:58

    Markovics Tamás, Szabó Luca…eltaláltam, hahaaa 😀 de hasonló hang, meg hülye is vagyok ehhez 😀

    Válasz
  • 38. Laura  |  2016/02/15 - 17:06

    És ez nem Zöld Csaba szerintem, hanem valami nagyon fura (eddig).
    Alfredo Adame is fura új hanggal, nagyon szerettem a régit. (Bcs, ha valakit megbántok azzal, hogy nem ismerem a szinkronizáló színészeket)

    Válasz
    • 39. Csabika  |  2016/02/15 - 17:19

      Moises Arizmendi nekem nagyon fura Tokaji Csabával..

  • 40. Gabino  |  2016/03/08 - 23:21

    Akit neten nézi, az online-sorozatokon kifejezetten JÓ minőségben van fent 🙂

    Válasz
    • 41. Gabino  |  2016/03/08 - 23:21

      mármint a NE HAGYJ EL sorozat

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum