“Sueño de Amor” – az év első eredetije

2016/02/10 at 23:09 12 hozzászólás

sueno de amor cartel

Február 22-én startol Mexikóban az Antes muerta que Lichita utódja, Juan Osorio új családi komédiája, a Sueño de amor, a főszerepben Betty Monroe-val (Mint a filmekben) és Cristian de la Fuentével (A szív parancsa). Osorio a Mi corazón es tuyo által kitaposott ösvényen halad tovább egy hétköznapibb, családiasabb sorozattal, amiről a promók is büszkén hirdetik, hogy eredeti történet lesz. A tovább után megnézhetitek a sorozat első három karakterpromóját.

Egy ravasz Interpol-ügynök, aki egy veszélyes bűnöző nyomában van:
– Ezúttal nem menekültök!
És amikor már majdnem nyakon csípi:
– Most vagy soha!
Belecsöppen egy… Álomszerelembe.

Egyenlőként kezeli a gazdag és a szegény diákokat is.
Kiáll az elveiért.
– Engedje át a tanulót!
– Bárki is ő, megbuktatom, és nem engedem át!
És sosem adja fel.Ilyen egy Álomszerelem.

– Én virágoztattam fel apád cégét!
– Sok mindent felépítettél. De a legfontosabbat leromboltad.
– Hallgass el!
– Maradj ki ebből!
– Te vagy életem szerelme! Figyelmeztetlek, tűnj el a közeléből!
De még ő is átélhet egy… Álomszerelmet.

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

A múlt árnyéka: soundtrack + hogy tetszett? Hírek – 2016. február 11.

12 hozzászólás Add your own

  • 1. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/10 - 23:29

    Na! Végre eredeti sztori! Haladás haladás!

    Válasz
  • 2. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/10 - 23:35

    Valahogy nem tudom elképzelni Betty Monroe-t főszereplőnek! Én gonoszként szoktam meg. Egyszer láttam jó szerepben. Nekem úgy maradt meg ez a nő mint Marisela aki szereti ha megverik. A Másnak tűnő szerelemben volt ez.

    Válasz
    • 3. Gabino  |  2016/02/11 - 08:26

      Jaja, az jó volt, amikor Rafael lepofozta aztán ő még élvezte is, később kiderült, h az anyja is szerette, ha megverik, csak ne a fejét üssék XD Nincsenek részeid abból a sorozatból? Tölthetnél majd fel esetleg youtube-ra, nagyon szerettem a Másnak tünő szerelmet 2005-ben nagy kedvenc volt én akkor láttam, mindig nagymamámmal néztem

  • 4. tibitoma  |  2016/02/11 - 09:51

    Fura, hogy próbálják kiölni a mostani sorozataikból azt a színes, csilivili látványt, amely eddig szinte az összes mexikói telenovellára jellemző volt. Még a filmanyagot is sokszor úgy szűrőzik, hogy ne tűnjön túl napfényesnek az ország.

    Válasz
  • 5. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/11 - 19:55

    Töltöttem fel részeket a Másnak tűnő szerelemből:
    http://www.dailymotion.com/benlacosta

    Válasz
    • 6. tibitoma  |  2016/02/11 - 19:59

      Ben, te nem veszel észre túl sok hasonlóságot ez meg a Lichita között?

    • 7. Csabika  |  2016/02/11 - 21:57

      A Lichita eredeti story, legalább is ezt mondják… 😂

    • 8. Gabino  |  2016/02/11 - 22:57

      Ben! Nagyon szépen köszi a részeket 🙂

  • 9. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/16 - 22:31

    Szívesen! 🙂
    Szinte ugyanaz a Lichita mint a Betty. Mintha egy új Lety lett volna.

    Válasz
  • 10. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/16 - 22:32

    A Lichitát nem nézném meg. Anno 2003-ban a Betty tetszett azt leszámítva hogy folyton szadiztatták a szegény dolgozókat és Bettynek meg Armandonak szinte csak a munka volt a legfontosabb és nem a szerelem. Ez nagyon zavart anno.

    Válasz
    • 11. tibitoma  |  2016/02/17 - 08:41

      Lehet, hogy túlzások voltak benne, viszont ha megnézzük az ottani viszonyokat, akkor sajnos ott könnyen nem találsz munkahelyet magadnak (meg képzett munkaerőt is elvétve). Kolumbiában, Mexikóban és a többi latin-amerikai országban az oktatás színvonala rossz és a munkavállalók is jobban ki vannak a munkáltatóknak szolgáltatva.

      Akármennyire hihetetlen, de mi itt Magyarországon a világ szerencsésebbik egyharmadához tartozunk.

      A nyugat-európai adaptációk például sokat tompítottak a Betty számunkra furcsának tűnő dolgain.

  • 12. Ben Lacosta Navarro  |  2016/02/17 - 14:48

    Én aspergeresként nem találok sajnos munkát magamnak, sajnos tudom milyen érzés, szerencsére van egy hely ahol segítenek. Nem könnyű az egész világban munkát találni. A telenovellák a szépet, luxust mutatják be leginkább, de a színfalak mögött bizony ott a rideg valóság. Egy felnőtt mese, de jó látni. Én a Paula és Paulinában és a Titkok és szerelmekben láttam a nyomort, az Azteca valahogy ezt szerencsére nagyon kevésszer mutatta.A Venevision sorozataiban annyira nem volt vészes. A Bettyben az is feltűnt hogy este 8-ig ott ültek a dolgozók. Szinte csak aludni mentek haza.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum