“Un Camino hacia el Destino” – a hivatalos poszterek

2016/01/25 at 18:08 23 hozzászólás

UCHED3

Ma indul útjára Mexikóban a 18:30-as sávban Paulina Goto és Horacio Pancheri a végzete felé az Un camino hacia el destinóban, az eddigi promóanyagot itt találjátok, a tovább után pedig megnézhetitek a sorozathoz kiadott posztereket és a múlt heti prezentáción levetített kedvcsináló trailert is. Engem sajnos a beharangozó kampány nagyon nem győzött meg, pedig a szereposztás ígéretes lenne, de valahogy a körítés olyan színtelen és sótlan, hogy nem érzek ingerenciát arra sem, hogy belenézzek. Közületek ki fogja követni a sorozatot? 

UCHED1

UCHED2

UCHED4

 

Entry filed under: Eseménynapló, Premier hírek, Videók. Tags: .

Kitekintő: A bosszú asszonya + Isten áldjon, Esperanza! Álmodozó riválisok: osztálytalálkozó

23 hozzászólás Add your own

  • 1. Csabika  |  2016/01/25 - 18:14

    Én egész biztosan követni fogom. 😂

    Válasz
  • 2. bence1996  |  2016/01/25 - 18:57

    Én is belenézek, de csak kíváncsiságból. A szereposztás tényleg elég erős. Viszont követni nem biztos, hogy fogom, mert A macska eléggé fájdalmas volt 😛

    Válasz
    • 3. Bogy  |  2016/01/25 - 21:19

      Még nem sikerült kiheverned igaz bence? 😀 Megértem én hidd el. 😛 Engem nem érdekel…belenézek hogy milyen meg hogy ne látatlanba mondjak természetesen véleményt ha kérdezik…de én Pau színészi tudományától nem vagyok elájulva…HPancsert még nem láttam sehol szóval nekem ő új lesz…mellesleg Lisette számomra ennél rosszabb már nem is lehetne…nagyon nem tetszett a promók alapján a játéka. De így visszagondolva az Alma Rebeldében is pocsék volt…csak szépen tudott nézni a nedves szemeivel ennyi.

    • 4. Gabino  |  2016/01/25 - 21:48

      Jó volt az, Lisette jó színésznő, és a Beépített szépségben is jól megállja a helyét főhősként, bár nekem kissé bátortalan. Aracely sokkal határozottabb, erősebb jellem volt a La patronában.

    • 5. Bogy  |  2016/01/25 - 21:59

      Számomra talán még a Beépített szépségben volt a legelviselhetőbb Lizzie. Nagyon bájos nő de sajnos semmi kisugárzással nem rendelkezik…Ara sokkal karizmatikusabb és valahogy megragadja és berántja a nézőt. Pl. A Patronában velem ez történt. Nagyon jó volt benne.
      Nekem Pau még ilyen…olyan kis szürke kisegér volt a Mikorban is…bár neki azért még van ideje fejlődni.

  • 6. Gabino  |  2016/01/25 - 19:13

    Engem nem hoz lázba, vmiért Nathalie melléfog az utóbbi időben a sorozataival, nem mondom a CI és a LG elmentek egynek, legalábbis a Mar de amornál biztos h jobbak, habár a La gatát is elcseszték nagyon a vége felé…

    Válasz
    • 7. bence1996  |  2016/01/26 - 09:01

      A CI még azt mondom, egész jóra sikerült. A LG-nál Nathalie annyira meg akarta lovagolni a CI sikerét, hogy nekiállt vagdosni, míg el nem jut a bosszúállós részekig. (Már ha volt olyan (?))

      Ez a kertész lánya az új főhősök miatt szerintem nem fog akkorát durranni, de remélem, hogy összeszedettebb lesz, és nem marad majd ki néhány apróságnak tűnő elem sem (mint mondjuk egy házasságkötés).

  • 8. Milibindi  |  2016/01/25 - 23:19

    Belenézni mindenképp belenézek , de a promók alapján eléggé copynak tűnik. A nevek maradtak a szereplőknek.

    Válasz
  • 9. tibitoma  |  2016/01/26 - 15:59

    Hihi, pont a Rafaelára nem emlékszik senki, pedig talán az a “legjobb” novella Lartilleux-től. Jó a sztorija, csak kicsit vérszegény lett a modernizáció, illetve az idősebb színészek egész pofásat alakítottak benne.

    Egyébként olyan öregnek érzem magam a 30 évemmel :(, már felnőtt egy másik telenovellás generáció, de furcsa…

    Válasz
    • 10. Dan  |  2016/01/26 - 17:32

      Hihi képzeld én 18 éves létemre öregnek éreztem magam, mikor leesett, hogy a Floricienta Robertája a hamarosan bemutatkozó sori főszereplője… Hogy telik az idő… 😢

      Egyébként a CCEA egész szerethető sorozata lett volna Mrs. Mejia-nak ha Marichuy vaksága kimarad, illetve ha azt a 120 részt felturbózzák kicsit és ha mondjuk nem lettek volna olyan mondva csinált konfliktusok, mint például Marichuy 10 részen át való vajúdása…

      Az idei kínálatból eddig ez az egyetlen amugy, ami teljesen hidegen hagy. 🙂

    • 11. Mary  |  2016/01/26 - 19:04

      “Egyébként olyan öregnek érzem magam a 30 évemmel :(, már felnőtt egy másik telenovellás generáció, de furcsa…”
      Dehogy vagy öreg! Akkor én is az lennék. 😀

    • 12. bence1996  |  2016/01/26 - 20:04

      Na igen, a Rafaela 🙂 Nem volt az olyan rossz. A Mar de amor-tól fényévekkel jobb volt. Más kérdés, hogy így is sótlan lett. Nekem nagyon tetszett a hegyvidéki hangulat, ahol Rafaela élt a családjával. Én Chantal Andere helyett más főgonoszt választottam volna. Röhögni fogtok, de engem az taszított el, hogy a Lifenetwork-ön ment 😀 Annyira oda nem illő sorozat volt, még a story5-ön is jobban el tudtam volna képzelni 😛

      Ne mondjátok, hogy öregek vagytok, mert akkor mit fogtok mondani 70 éves korotokra? 😀 Én még csak 25 vagyok, de ez nem oszt, nem szoroz semmin 😛

  • 13. mandi28  |  2016/01/26 - 18:44

    nem tudom én meg voltam győződve róla hogy engem nem érdekel, de aztán megnéztem az előzetest és valahogy elkezdte piszkálni a fantáziám szóval bele nézek bár nem hiszem hogy fan leszek mert valahogy Nati sorozataitól nem jövök lázba, bár mindig a főhősnő választásaitól voltam elégedetlen de most helyesek ketten megnézem mit hozott össze Mrs Varangy de tényleg csak időtöltésből mert a Frentéig még nagyon sok van….

    Válasz
  • 14. Thoom  |  2016/01/26 - 19:29

    épp most néztem meg az első részt… Hát nem volt olyan szörnyű de olyan jó sem… Szerintem. Azért a Mariskátol jobb az biztos de én inkább maradok a Hotelnél engem az jobban lázban tart mint ez a novella 😁

    Válasz
    • 15. LM  |  2016/01/27 - 14:50

      Nekem tetszik! Nem mondom hogy fan lettem, de Nati sorozatait mindig is szerettem. Most néztem meg a 2. részt! Remélem majd Magyarországon is lesz.

    • 16. Amiga  |  2016/02/05 - 19:14

      Bogy:Az eredetiben 18 éves volt a főszereplő lány.Gondolom itt is akörüli lehet.

      Valaki tud nézettségi adatokat a sorozatról? Szépít valamennyit a Televisa repertoárján vagy minden változatlan ?

  • 17. Bogy  |  2016/02/05 - 18:14

    Megnéztem az első csókot meg végigtekertem egy-két részt. Emiatt csak a főszereplő párosról tudok nyilatkozni mert rájuk voltam igazán kíváncsi így ők nem estek a tekerésem áldozatául. Hát olyan semmilyenek. Nem mondom hogy nincs kémia de azt sem hogy szikrázik a levegő. Olyan aranyosak és az az első csók azaz inkább puszi(k) is olyan volt. Nem tudom hogy Pau hány éves csajt játszik de hogy szenvedélyt nem látok még nagyítóval sem közöttük az is biztos…de ezt még most egyenlőre Luisa Fernanda korára fogom. A játékuk is olyan semmilyen….főleg Horacio aki elvileg jobbat is alakított már máshol. Pau nekem a MCET-ban sem tetszett és az eddigiek alapján most sem vagyok elájulva tőle…olyan fura fejeket szokott vágni amelyek engem zavarnak…De plusz pont hogy a Macskánál fényévekkel jobb ez egyből feltűnt illetve a Simán Marinál is. Abba pont a minap néztem bele…azt reméltem hogy Clau javult…de megmerem kockáztatni hogy még rosszabb lett. A Marisa nagyon ellenszenves és azok a flegma fintorok amiket vág…nem csoda hogy nem jön be Clau az embereknek Mexikóban sem. Szerintem antagonistának való a játéka lapján…és nem erre a típusú szerepre.

    Válasz
    • 18. Amiga  |  2016/02/05 - 19:15

      Az eredetiben 18 éves volt a főszereplő lány.Gondolom itt is akörüli lehet.

      Valaki tud nézettségi adatokat a sorozatról? Szépít valamennyit a Televisa repertoárján vagy minden változatlan ?

    • 19. Csabika  |  2016/02/05 - 19:32

      Állitólag jövőhéten már elérhetőek lesznek a nézettségi adatok, pletykákat tudok csak én is a nézettségi adatokról.

    • 20. Milibindi  |  2016/02/06 - 01:57

      Clau az Amit a szív diktálban nagyon jó volt ,mint Veronica. Az a szerep jól állt neki.

  • 21. Amiga  |  2016/02/05 - 19:14

    Bogy:Az eredetiben 18 éves volt a főszereplő lány.Gondolom itt is akörüli lehet.

    Valaki tud nézettségi adatokat a sorozatról? Szépít valamennyit a Televisa repertoárján vagy minden változatlan ?

    Válasz
  • 22. Amiga  |  2016/02/05 - 19:16

    Bocsi,hogy 3x is elküldtem a kommentet,kicsit megbolondult a gépem 😀

    Válasz
    • 23. Bogy  |  2016/02/05 - 19:58

      Semmi gond legalább biztos lehetsz benne hogy láttam. 😀 Köszönöm. 🙂 Nekem a viselkedése meg minden alapján 16-nak tűnt. Azért remélem hogy azt a nagy szerelmet a főszereplők között a későbbiekben mi nézők is látni fogjuk mert eddig az a rózsaszín felleg nagyon is útban volt…cukiság van ezerrel de szikrát eddig ez még nem hozott létre…bár még az elején vagyunk…hajrá Natyka… Amúgy a nézettségi adatokat már régóta ígérgetik…állandóan…de már hetek óta nincs semmi hivatalos és hihető adat. :/

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum