Kitekintő: A bosszú asszonya + Isten áldjon, Esperanza!

2016/01/23 at 11:00 99 hozzászólás

PROMOPatriciaSoler

Amikor a friss Televisa-kínálat ilyen szegényes, mint mostanság, érdemes körülnézni a konkurenciánál is, hiszen akadnak Mexikón kívül is igazán jó sorozatok. Az RTL-csoport az utóbbi időben igencsak ügyelt arra, hogy kolumbiai, amerikai, venezuelai produkciókkal is megörvendeztesse a hazai rajongókat, február 1-jén pedig ismét két vadonatúj produkciót mutat be a csatornáin.

A bosszú asszonya (¿Quién mató a Patricia Soler?, RTI-RCN, 2015)
A kolumbiai sorozatnak annyiban köze van a Televisához, hogy a 2005-ös La madrastra (A mostoha) történetének feldolgozása, amelyben Itatí Cantoral (María) és Miguel de Miguel (Dél királynője) játsszák a főszerepeket, de mellettük feltűnik Geraldine Zivic (A klón), Kristina Lilley (A szenvedélyek lángjai), Natalia Ramírez (Rosario) és Andrea López (Zorro) is.  A történetben a barátnője meggyilkolásával hamisan megvádolt Sara tizenhét év után kiszabadul a börtönből, hogy bosszút álljon azokon, akik nem hittek az ártatlanságában, többek között a férjén is, valamint hogy visszaszerezze gyermekei szeretetét. A sorozat elsősorban azoknak lehet érdekes, akiknek A mostoha kimaradt, aki azonban arra számít, hogy egy pörgősebb, krimisebb sorozatot kap, csalódnia kell, ugyanis a kolumbiai verzió a szerelmi és a mellékszálakban is hűen követi a mexikóit, sokszor a dialógusok is megegyeznek. Ezzel együtt korrekt, szórakoztató produkció egy kora délutáni szieszta mellé.


PROMOEsperanzaMia

Isten áldjon, Esperanza! (Esperanza mía, Pol-ka, 2015)
Az argentin telenovellákat sokáig méltatlanul hanyagolták a nagy kereskedelmi csatornák, az Esperanza mía azonban pont egy olyan sorozat, amelynek esélye lehet ismét az élmezőnybe jutni. Ebben a történetben egy fiatal lány, Julia (Lali Esposito – Csacska angyal) kénytelen egy apácazárdában, novíciaként elrejtőzni üldözői elől, ugyanis birtokában van egy felvétel, ami bizonyítja egy hatalmas vállalat felelősségét nevelőanyja halálában. A zárdában élő apácák nehezen fogadják be az új jövevényt, Tomás atyával (Mariano Martínez) azonban különleges, mély kapcsolat szövődik köztük. Ám azon túl, hogy a férfi nem mondhat le papi hivatásáról, szerelmüket az is gátolja, hogy Tomás testvére, a gátlástalan Máximo igazgatja azt a gyárat, amit Julia fel akar jelenteni. A könnyed, európai mértékkel is humoros sorozatban jó arányban keveredik a komédia és az olyan komoly témák, mint a vallásos elhivatottság és a szerelem összeegyeztethetetlensége, mindehhez pedig egy tényleg remek soundtrack szolgáltatja a zenei aláfestést. Az iskolából hazaérő tinik és a könnyed szórakozásra vágyó nagyobbak is hamar a szívükbe fogják zárni ezt a latin Apácashow-t.

Ti melyik új sorozatnak adtok esélyt?

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek.

Új időpontban a tv2 telenovellái “Un Camino hacia el Destino” – a hivatalos poszterek

99 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2016/01/23 - 11:42

    😦 a Quién eres tú után biztosan nem mertek bevállalni egy elrugaszkodottabb remake-et az RTI-nél. Én a Youtube-on pici darabok alapján azt hittem, hogy ez egy La Madrastrától valamivel jobb változat lesz 😦 😦 😦

    Az Esperanza míán tudjátok, hogy miért röhögök?
    Mert egy, maximum két évvel ezelőtt írtam itt, hogy az Apácashow alapján egy fasza sitcom-novella készülhetne. És ugyanaz lett volna az ötletem, hogy az apácaként rejtőzködő csajszi beleszeret a fiatal papba. Jó, ez kicsit önfényezés, viszont ez már a harmadik olyan valami, amelyet már “előre jeleztem”, például a Quién eres tú?-ban is akadtak olyan változtatások a LU-hoz képest, amelyeket már sok-sok esztendővel ezelőtt írtam itt kommentben (a főhősnek tini gyerekei vannak, Lisette egy elviselhetetlen nőszemély, stb. stb.).

    Válasz
    • 2. mandi28  |  2016/01/23 - 19:32

      ilyen nekem is szokott lenni sokszor kigondolok valami történetet a fejemben építgetem teszek hozzá elveszek belőle mikor kész utána már nem foglalkoztat nem szoktam senkinek beszélni róla mégis valahogy valamilyen formába vissza köszön vagy telenovella vagy film vagy könyvben találkozom a történettel 😀 tök furának tartottam eddig de gyakran van ilyen nálam …..

    • 3. tibitoma  |  2016/01/23 - 19:41

      :D:D:D
      Szerintem azért, mert a világ összes embere ismer kb. 20 sztorit alapból, ki ilyen, ki olyan formában, aztán a különböző elemeit kombinálja ezeknek.

  • 4. Mokus  |  2016/01/23 - 12:36

    Esperenza mia magyar ajánlója:
    http://data.hu/get/9437953/Isten_aldjon_Esperanza_RTL_Klub_hamarosan.avi

    Válasz
  • 5. Bogy  |  2016/01/23 - 14:39

    Az Esperanza Miában tuti belenézek. 😀 Mokus jól hallottam hogy Roatis Andi lesz a magyar hangja Lalinak? 🙂
    A mostoha remake sajnos hidegen hagy…

    Válasz
  • 6. Mokus  |  2016/01/23 - 16:56

    Én nem vagyok hangokban otthon… így nem tudom… de egy másik fórumon azt olvastam, hogy igen Roatis Andrea…

    Válasz
  • 7. Csabika  |  2016/01/23 - 18:17

    Én tuti belenézek mind2be, tudom nem illik egy Televisa novelláival foglalkozó oldalon ilyet mondani, de már kicsit SOK volt nekem az elmúlt 2.évben a nálunk vetített Televisa novellák.
    Kell a változatosság. 🙂

    Válasz
    • 8. Ben Lacosta Navarro  |  2016/07/20 - 17:37

      miért ne illene? Igazad van.

    • 9. mario  |  2016/07/20 - 22:08

      Egyetértek én is, bár a Televisa novellák közül is a minőségi(bb) produkciók nem jönnek. Egyébként tényleg vehetnének már több Telemundo-t is (mert mostanság őket is eléggé elhanyagolták a beszerzők). De ott vannak a Caracol, TVN, RCN, Azteca és néhány jól sikerült Venevision novellák is (bár sok gagyi Venevision van, az is biztos). És szerintem kipróbálhatnák az újszerű telenovellákat is (narkó és bűnügyi egyaránt) akár főműsoridőben a nagyobb csatornák. Elsőként mondjuk a Senora Acero-t vagy a La Querida del Centauro-t. Lehetne tesztként mondjuk keddenként a Barátok Közt után (persze rendes promozással), és ha nem működik, akkor átpakolhatnák mondjuk az RTL II-re.

    • 10. MarcoPolo  |  2016/07/21 - 10:51

      Volt hasonló próbálkozás (A gonosz álarca), ott kiderült, hogy az emberek nem néznek szívesen telenovellát főműsoridőben. Azt be kell látnunk, hogy egy jobban sikerült narkónovella sem tud versenyre kelni egy CSI-jal, egyszerűen az esti közönségnek mások az igényei.

    • 11. Csabika  |  2016/07/20 - 23:54

      Igazából nekem teljesen mind 1 a gyártó, egy jó Venevision novella ugyanúgy letud kötni mint egy Televisa vagy egy Telemundo, nagy vágyam pl: a Solamente Vos a Pol-Ka tól, de a Cosita Lindat, vagy a Demente Criminalnak is örülnék, narco novellák közül elsősorban én a La viuda negrat nézném már magyarul nagyon, (piszok jó novella) 🙂

    • 12. Ben Lacosta Navarro  |  2016/07/21 - 09:56

      A Venevision nem gagyi! Nagyon sok szuper telenovellát készítettek. És itt nem az Univision-os Venevision telenovellákról van szó mert azok nem nagyon tetszenek már. A másik amelyekért rajongok azok az argentin sorozatok.

  • 13. Milibindi  |  2016/01/23 - 20:16

    Hát ezek egyik sem keltette fel az érdeklődésem. A Mostoha nem volt/lett volna rossz, csak sok az unalmas rész benne. Ezek szerint itt is. Kérdés a gyilkos kiléte ugyanaz-e vagy azon változtattak.

    Válasz
    • 14. bence1996  |  2016/01/23 - 23:39

      Erre szerintem inkább ne válaszoljunk, mert az még most is felér egy spoilerrel 😀

  • 15. Regina  |  2016/01/24 - 00:14

    Kedves kommentelők!
    Segítséget szeretnék kérni! Nemrég jöttem rá, hogy A Viharban (La Tempestad szerepelt Jose Pablo Minor és bár volt szerencsém (bár inkább szerencsétlenségem :D) látni a sorozatot nem ugrik be melyik karaktert személyesítette meg a mellékszereplők közül… Be tudnátok nekem linkelni egy részt amiben benne van vagy egy esetleg egy onnan kivágott képet? Előre is köszönöm!

    Válasz
    • 16. Milibindi  |  2016/01/24 - 00:40

      Én is láttam a Vihart, de nekem sem ugrik be Jose Pablo Minor

  • 17. Regina  |  2016/01/24 - 12:37

    Annyit tudok, hogy a karakterét Samuel-nek hívják

    Válasz
  • 18. zsolti  |  2016/01/24 - 13:08

    igen így van ahogy Regina írta, azonban én nem emlékszem rá a sorozatból pedig mindháromszor láttam! Először rtl2-n premierként délutánonként, majd az rtl klubon a tavaly január-június között közben pedig az rtl2-n reggel 7 órakor is. mindháromszor néztem de samuel karaktere nem ugrik be. én is kíváncsi lennék hogy ő hol,mikor és mit játszott benne?

    Válasz
  • 19. Regina  |  2016/01/24 - 13:16

    Ha lesz egy kis időm végig pörgetem a részeket hátha meglesz 😀 Egyre kíváncsibb vagyok.

    Válasz
    • 20. MarcoPolo  |  2016/01/24 - 13:21

      Ha hinni lehet a twitterének, egy tengerész kadétot játszott benne, valószínűleg csak epizódszerep volt:

  • 21. Regina  |  2016/01/24 - 15:17

    Köszi a segítséget kedves MarcoPolo! 🙂

    Válasz
  • 22. Katherine  |  2016/01/24 - 15:32

    Ehhez mit szóltok?
    Ennek adnék egy esélyt magyarul:

    Válasz
    • 23. MarcoPolo  |  2016/01/24 - 16:06

      Sajnos elég régi már, szóval kevés az esély, hogy itthon is látható lesz. A szélesvásznú HD-adások korában már csak akkor vesznek 4:3-as képarányú novellát, ha a főhősök személye nagy nézettséggel kecsegtet. (És tudom, hogy a Rubiban is viszonylag noname főhősök vannak, hat év után mégis megérkezett, de ott azért mégiscsak világsikerről beszélhettünk.)
      Nem akarom elvenni senki kedvét, de 2010 előtti premierekben felesleges reménykedni, pláne úgy, hogy manapság kis túlzással lassan tízévente friss változat készül mindenből.

    • 24. Gabino  |  2016/01/25 - 19:17

      Jó választás volna mindenképp, én anno az Acorralada-nak örültem, az is ehhez hasonló, de kb. 5% esély van rá h megvegye bármelyik tv csatorna, max a megboldogult ZR-en lehetett volna elképzelni, azon mentek hasonló stílusú sorozatok pl. La Revancha, Enamorada, Rebeca… Felfigyelhettek volna erre is, de mennyi ilyen van ami kimaradt pedig jó lett volna…

  • 25. Katherine  |  2016/01/24 - 17:14

    Kedves Marco!
    Ezt láttam anno az Acasa adón, és nagyon tetszett. És most hogy Grettel Valdez is ilyen hires lett, lehetne egy olyan, hogy játszon pozitiv szerepet. Ez meg pont olyan.
    Persze, az nem baj, ha nem mostanában lesz. De ha valamikor leadnák, az nagyszerü lenne. Tuti megnézném magyarul.
    És mégjobb, mint a Mi Pecado. Azért is megérte annyit várni, és reménykedni 🙂

    Kate

    u.i. Bocsi, hogy rég nem irtam. Mostanában sajnos azt sem tudom,, hol áll a fejem…

    Válasz
  • 26. zsolti  |  2016/01/24 - 17:38

    nem tudom ki hogy van vele de a régebbi sorozatok sokkal jobbak voltak mint amit mostanában adnak, legalábbis számomra. van még bőven olyan televisa sorozat amelyet nem adtak nálunk, véleményem szerint azok nézettebbek lennének mint a jelenlegiek.

    Válasz
  • 27. szik  |  2016/01/24 - 21:14

    Mariano Martinez (Tomas atya) magyar hangja a Los Miserables-ben Gabriel Porras magyar hangja, ha jól hallottam. Szóval az egész furi lesz azon hallgatni őt, de talán hozzászokunk…. :/

    Válasz
  • 28. Amiga  |  2016/01/25 - 16:29

    Egyes hírek szerint az Azteca megvásárolta az Esperanza mia feldolgozási jogait.

    Válasz
  • 29. Gábor  |  2016/01/27 - 14:44

    Végre van A bosszú asszonyához is promó. Itati Cantoral szólal meg csak benne és Solecki Janka lett a magyar hangja.

    Válasz
    • 30. Máté  |  2016/01/28 - 21:17

      Nem tudom ki nézett bele régen a Guberálós Maríába én örültem volna ha itt is Farkasinszky Edit lett volna a magyar hangja. 🙂

    • 31. Máté  |  2016/01/28 - 21:31

      Szerintetek van rá esély egyáltalán, hogy a promo ellenére Farkasinszky Edit lesz a magyarhang? Elvégre RTL KLUB csoport ez is nálam a szinkron sokat dob vagy lehúz egy filmen vagy egy sorozaton! :O

    • 32. Mokus  |  2016/01/28 - 22:47

      A bosszú angyala ajánlója
      http://data.hu/get/9452593/A_bosszu_asszonya_RTLII.avi

    • 33. Gábor  |  2016/01/29 - 00:31

      Biztos, hogy nem csak a promóban kapta meg Solecki Jankát magyar hangnak. Viszont mivel itthon eddig csak két sorozatban szerepelt Itati, amiből az egyikben (Szeretők és riválisok) csak epizód szereplő volt (fogalmam sincs ki volt benne a magyar hangja) nincs megszokott hangja, arról nem beszélve, hogy a María baromi régen volt látható így szerintem ezért is nem kapta meg Farkasinszky Editet, na meg valószínűleg azért sem, mert ő Natalia Ramireznek lesz nagy valószínűséggel a hangja. Legalábbis ha az utóbbi két sorozatát nézzük, ami szintén látható volt az RTL2-n, akkor biztosan őt kapja, mert a Rosarioban is és a Csók és csatában is ő szinkronizálta.

    • 34. Máté  |  2016/01/29 - 16:44

      Erre nem is gondoltam csak nekem túl fiatalos hozzá Solecki Janka? Nem tudom az a bajom nekem hogy mindegy mikori egy sorozat azt a hangot szokom meg amelyiket először hallok az adott színésszel vagy színésznővel nagyon ritka eset ha többes alkalommal találok egy másik hangot jobbnak a bizonyos embernek 😀

    • 35. bence1996  |  2016/01/30 - 18:41

      Nem szoktam lefikázni a szinkront, elvből sem, mert értékelem a szinkronszínészek munkásságát, de ez már érzésre sem egy jó választás Itati Cantoral-nak.

      Bár még mindig jobb, mint Susana Gonzalez hangja a Múlt árnyékában.

    • 36. Milibindi  |  2016/01/30 - 23:05

      Bence1996 Én is vagyok vele, hogy szeretem, ha az adott színészt egy valaki szinkronizál. Talán nálam is általában az első, pl Aracelynél Dögei Éva a favoritom pedig neki nem egy kellemes hangja van. Viszont Jorge Salinasnál nem tudok dönteni Laklóth Aladár és Kárpáti Levente között. Dolmány Attila sem rossz neki , de meg sem közelìti a másik kettőt.

    • 37. Máté  |  2016/01/31 - 12:14

      Hát igen. Bár lehet hogy azért ragaszkodom annyira Farkasinszky Edithez mert nem néztem Natalia Ramirezes sorozatokat. Fura hogy a 2000-es évek elején így eltalálták Itatínak. Nem tudom akkor mennyire volt felkapott Edit. Lehet hogy csak a gonoszság miatt. Bár, Edit is szinkronizált már pozitív szereplőket példának vehetjük a beépített szépség Socorróját. 😀

  • 38. Gábor  |  2016/01/27 - 14:56

    És időközben kiderült, hogy mi váltja majd a La sombra del pasadot a Story5-ön. Nem más, mint az A que no me dejas Ne hagyj el! címen. http://telenovelas.freeforums.org/a-que-no-me-dejas-ne-hagyj-el-lesz-a-story5-m-soran-t564.html

    Válasz
    • 39. Mary  |  2016/01/27 - 15:02

      Hurrá, hurrá, hurrá! 🙂 Végre egy szuper sorozat!

    • 40. tibitoma  |  2016/01/27 - 15:10

      VÁÁÁÁ, Yo no creo nincsen 😦

    • 41. bence1996  |  2016/01/27 - 15:17

      Majd lesz az is egyszer 😉

      Én nagyon kíváncsi vagyok a szinkronra, főleg Camila Sodi-éra. Biztos nem Roatis Andrea lesz megint. Remélem egy finomabb női hangot kap majd. Most tippem sincs, hogy ki illene hozzá.
      Osvaldo Benavidesnek Varga Gábort és Szabó Mátét is el tudom képzelni viszont.

    • 42. Milibindi  |  2016/01/30 - 22:56

      Tibitoma én is jobban őrültem volna egy yo no creonak vagy egy Mentir para vivienek, de ez sem tűnik rossznak. ☺

    • 43. Milibindi  |  2016/01/30 - 22:57

      Juj :S nem őrültem volna, hanem örültem volna. Mellényúltam a telón.

  • 44. Mokus  |  2016/01/28 - 22:47

    Isten áldjon Esperenza másik/újabb ajánlója
    http://data.hu/get/9455742/Isten_aldjon_Esperanza_RTL_Klub.avi

    Válasz
  • 45. Laura  |  2016/02/01 - 14:34

    bosszúba belenéztem. elég gagyinak tűnik. a kis bajuszka külön cuki, amit sminkelés közben mutattak a nem tudom, hogy hívják főszereplő nőn…

    Válasz
  • 46. Gábor  |  2016/02/02 - 03:43

    Vajon Kiss Virágnak feltűnt, hogy ugyanazt a karaktert szinkronizálja újra, ami A mostohában is volt neki? Így most már nem csak Sörös Sándor duplázott ugyanabban a szerepben, hanem ő is.

    Válasz
    • 47. bence1996  |  2016/02/02 - 07:32

      Pont ez jutott nekem is eszembe 😀
      Szerintem feltűnt neki 🙂 A szinopszist, ha olvasták mindannyian (márpedig olvasták)…csak emlékszik a Mostohára. Nem is volt az olyan régen 🙂

    • 48. tibitoma  |  2016/02/02 - 13:50

      Menszátor Magdolna, Kiss Erika és Andresz Kati is duplázott már előző – későbbi verziók kapcsán.

    • 49. Gábor  |  2016/02/02 - 14:45

      És ők is ugyanazt a karaktert kapták, mind a két verzióban, vagy csak mindkettőben benne voltak? Mert itt ugye nem csak arról van szó, hogy mindkét verzióban szinkronizálnak, hanem mindkettőben ugyanazt a karaktert is kapták.

    • 50. tibitoma  |  2016/02/02 - 14:55

      Menszátor Magdolna csak félig: a Megveszem ezt a nőt!-ben és a Corazón Salvajéban Matilde/Leonarda, Andresz Kati az El Manantialban és a La Sombrában ugyanaz a karakter, Kiss Erika meg filmekben.

    • 51. Gábor  |  2016/02/02 - 18:29

      Tibi köszi a felhomályosítást! A La sombra del pasado és a Megveszem ezt a nőt is kimaradt nekem kimaradt, filmekben meg annyira nem vagyok otthon.

    • 52. Gabino  |  2016/02/03 - 19:42

      Sörös Sándor melyiknek volt a hangja? Estebannak Hass-vander Péter volt, Brunonak Orosz István, Demetrionak Megyeri János. Lehet belenézek már én is az “új mostohába”

    • 53. Gábor  |  2016/02/03 - 20:27

      Sörös Sándor a Rabok és szeretőkben (Amores verdaderos) ismételte meg A szerelem rabjaiban (Amor en custodia) szintén általa szinkronizált karakterét. Itt konkrétan két főszereplőről beszélünk.

  • 54. Varga Nikolett  |  2016/02/08 - 16:53

    Sziasztok meg tudná nekem mondani valaki, hogy a bosszú asszonyában ki Vivian magyar hangja?

    Válasz
  • 55. Gabino  |  2016/02/09 - 08:59

    Szerintetek mi lesz az rtl2-n márciusban az új sorozat?

    Válasz
    • 56. zsolti  |  2016/02/09 - 09:16

      miért, lesz új sorozat? akkor valami véget ér? Gabino szerinted mi lesz az új sorozat?

    • 57. Gábor  |  2016/02/09 - 13:13

      A Toledo családnak lesz vége március 2-án.

    • 58. zsolti  |  2016/02/09 - 13:30

      Gábor és neked mi a tipped melyik sorozatot adják helyette? televisa biztos nem lesz szerintem valami kolumbiai vagy brazil sorozat lesz esetleg amerikai (telemundos) de újabban a televisa egyáltalán nem a telemundo pedig ritkán van. az rtl2-n inkább a kolumbiai, brazil, török?, venezuelai sorozat megy.
      én pl örülnék ezeknek:
      tierra de reyes
      simplemente maria
      De que te quiero, te quiero
      Mentir para vivir
      Por siempre mi amor
      La malquerida
      Hasta el fin del mundo
      Yo no creo en los hombres
      Que te perdone Dios
      Amores con trampa
      La vecina

      de véleményem szerint ezek közül tuti hogy egyik sem lesz legalábbis egyenlőre és az rtl2-n.

      én egy kolumbiai sorozatra tippelnék de nem biztos hiszen most a bosszú asszonya is az, a lucia amerikai (telemundo) de már ismétlés.
      venezuelai? hát nem tudom igazából azok között mik vannak ami esetleg jó lehet vagy van -e egyáltalán olyan.
      amerikai (telemundo) ? hát még elképzelhető.
      Televisa? kicsi az esélye legalábbis szerintem de ha az lenne annak nagyon örülnék.
      hiszen 2015-ben nem volt televisa sorozat az rtl2-n ha jól emlékszem.
      utoljára 2014.12.26-án volt a szerelem zálogba befejező része azóta nem volt.

      amúgy kíváncsi vagyok hogy ti többiek melyik sorozatot szeretnétek látni és szerintetek milyen sorozatnak mekkora esélye lenne?
      meg ugye 12:50-es időpont az korai azért, nem mindenki tudja nézni mint pl pár órával később.
      amúgy én a lucia- a sors üldözöttje tenném 12:50-re hiszen ismétlés már és akkor 14:40-kor adnám egy új premier sorozatot. szerintem azért az jobb lenne

    • 59. Gabino  |  2016/02/09 - 21:28

      Azt én is tudom, de elképzelésem sincs mi lesz helyette, de van egy olyan érzésem h egy kevésbé ismert gyártótól kapunk vmit pl. rcn, caracol vagy rti…

  • 60. Gabino  |  2016/02/09 - 21:37

    Isten őrizz, h áttegyék az ismétlést 12.50-re, egyedül annak a sávnak van hétvégi reggeli ismétlése, még ha csak heti 3 részt is ismételnek, és mi olyankor tudnánk nézni… Egyébként a Los Miserables mexikói székhelyű, akárcsak Az örökség és a beépített szépség. Mi a Beépített szépséget most nézzük online, mivel a tvből nem tudtuk nyomon követni és akkoriban a Szerelem foglyait néztük nap mint nap meg Az én bűnömet, abból még kb. 15 rész van hátra, heti 4:2 arányban nézzük most a Mi Pecadot és a La impostorát.
    Am. nektek is feltűnt, h az rtlmost-on sokkal jobb minőségben rakják fel a sorozatokat, mint a többi online oldalakon… Mondjuk az online-sorozatok is nézhető, de letölteni nem érdemes mert rontja a minőséget…

    Válasz
  • 61. Gábor  |  2016/02/09 - 22:52

    Bár off, de valaki megtenné, hogy elmondja mi ennek a cikknek a lényege? Köszi előre is!
    http://masquetelenovelas.blogspot.hu/2016/02/ha-llegado-el-momento-de-seguir.html

    Válasz
    • 62. MarcoPolo  |  2016/02/09 - 22:55

      Bezár az oldal, mert a főszerkesztő a People en espanol szerkesztőségében fog dolgozni (és bár ugyan marad a telenovellás híreknél, ezentúl a People színeiben tevékenykedik).

    • 63. Gábor  |  2016/02/10 - 12:25

      Ahjj de kár azért az oldalért! 😦 Miért szűnik meg minden, ami jó?!

  • 64. suxel  |  2016/02/10 - 11:18

    Marco, es arrol nem tudsz valamit mi történt a ratingekkel, hogy mar nem kozvetitik oket? Nekem ez ervagas! 😦

    Válasz
    • 65. MarcoPolo  |  2016/02/10 - 13:00

      A Televisa visszatartja őket, sejthető, hogy miért. 😛

    • 66. zsolti  |  2016/02/10 - 13:14

      MarcoPolo, ezt hogy érted hogy visszatartják. elmondanád hogy miért? azok kedvéért akik esetleg nem tudják, mint pl én de kíváncsi vagyok. köszi

    • 67. Gábor  |  2016/02/10 - 13:09

      De így akkor a hirdetőknek mi alapján adják el a reklámblokkokat? Csak nehogy a Televisa is az Azteca sorsára jusson. 😦

    • 68. MarcoPolo  |  2016/02/10 - 13:38

      Nyilván a hirdetőknek kiadják, de mivel nem túl rózsás a helyzet, érthető, hogy a sajtónak nem büszkélkednek vele. Ha a kiszivárgott adatoknak hinni lehet, 11-15 pont között mozognak a novellák, és a Lichita vezet, ami egy kicsit magasabb.

    • 69. Gábor  |  2016/02/10 - 14:11

      És arról lehet tudni valamit, hogy a négy órási sávval végül mi lesz? Mi fog a Simplemente Maria helyére kerülni?

    • 70. zsolti  |  2016/02/10 - 14:17

      Gábor miből gondolod hogy vége lesz a Simplemente Mariának? szerintem még kb 4 hónapig biztos eltart, vagy nem?

    • 71. Gábor  |  2016/02/10 - 14:21

      A kérdés arra vonatkozott, hogy mi kerül a helyére, ha majd véget ér, mert ugye volt arról szó, hogy ez lesz az utolsó novella a négy órási sávban.

    • 72. zsolti  |  2016/02/10 - 14:26

      értem, hát mivel ahogy írtam még kb van 4 hónap szerintem azért hamarosan már kiderül hogy mi lesz helyette.
      arról nem hallottam hogy ez lenne az utolsó telenovella abban a sávban, de gondolom időben mindent megtudunk.

    • 73. Amiga  |  2016/02/10 - 14:57

      Eddig Mejia és Nicandro Diaz készül új novellával,de Mejia ha jól tudom a Corazon que miente,Diaz pedig a Frente al mismo rostro után van programozva.De arról sincsenek még hivatalos infók,hogy a Simplemente Mariának mikor lesz vége.

    • 74. Gábor  |  2016/02/10 - 15:07

      A Simplemente Mariánál most járnak az időugrásnál, szóval most fog felnőni Maris gyereke. Elég hülyén fog kinézni, hogy Claudia Alvareznek egy felnőtt gyereke lesz, hisz még csak 34 éves és elég hiteltelenül fog hatni.

    • 75. bence1996  |  2016/02/10 - 16:24

      @Gábor: Szerintem is kicsit hiteltelen lesz. Leginkább azért is, mert úgy fogják öltöztetni, mint egy átlag 30-as nőt. A fiúknak elhiszem, hogy 18 évet öregedtek. Néhány ősz tincs, szakáll…stb. Remélem maszkírznak még Marin egy kicsit 😀

      Ez az időugrás kicsit olyan, mint A klón Telemundo-s változata. Mauricio Ochmann felvett egy öltönyt, és már 40 éves lett, míg Sandra Echeverría erősebb sminket kapott. Geraldine Zivic (aki szintén 40 éves nőt alakított), még visszafogottabban nézett ki a 2. etapban.

    • 76. bence1996  |  2016/02/10 - 18:24

      http://www.hotdog.hu/telenovellakvilagamagazin/hirek/nezettseg-az-ocean-masik-oldalarol

      Marco, szerinted ez a bejegyzés igazat ír? A jelenlegi mexikói nézettségre is számszerű adatokat írnak. Fogalmam sincs, honnan szedték… Lorenita valamit elnézhetett. Én nem hiszem, hogy 18-20 pont körül mozogna a nézettség most Mexikóban…

    • 77. MarcoPolo  |  2016/02/10 - 19:39

      A belinkelt adatok nem valószínű, hogy igazak, egyrészt azért, mert nem publikálják őket, másrészt meg valószínűtlen, hogy ennyit nőttek volna.

    • 78. MarcoPolo  |  2016/02/10 - 19:41

      A négyórás sáv pedig a jelen állás szerint a Simplemente Maríával megszűnik, a La rosa de Guadalupe/Como dice el dicho című sorozatok kerülnek a helyére, 18:30-kor és 19:30-kor klasszikusabb, rózsaszínűbb sorozatokat adnak majd, 20:30 marad a komédiák terepe, 21:30 pedig a főműsoridő a kísérletezőbb, modernebb sorozatoknak.

    • 79. Gábor  |  2016/02/10 - 22:10

      Akkor a Simplemente Maria végeztével dupla résszel fog menni a La rosa de Guadalupe/Como dice el dicho, vagy négykor az egyik, ötkor meg a másik fog menni? És az este 10 órás sávról van már valami infó, hogy visszahozzák-e? Mert így ha a négyes kiesik, akkor csak négy novella lesz az eddigi öt helyett. Vagy így szeretne majd spórolni a Televisa, hogy egy sorozattal kevesebb lesz ezután?

    • 80. MarcoPolo  |  2016/02/10 - 22:26

      Így fog valahogy kinézni:
      16:30: Como dice el dicho (minden nap új rész)
      17:30: La rosa de Guadalupe (heti két új rész, három ismétlés)
      18:30: Un camino hacia el destino
      19:30: Corazón que miente
      20:30: Sueno de amor
      21:30: Pasión y poder

      Ha a terv az, hogy rövidebb, de ütősebb sorozatokat akarnak forgatni, akkor mindenképp bölcs döntés egy sávot kivenni.
      Arról viszont egyelőre nincs hír, hogy mi lesz az El hotellel, és hogy megnyitják-e neki a 22:30-as sávot.

  • 81. zsolti  |  2016/02/11 - 15:36

    Lehet hogy ez kicsit nem ide tartozik de hamarosan jön a tavasz és indul a konyhafőnök 4.évada az rtl klubon. és ugye délután is szokták ismételni. szerintetek hogyan fogja a csatorna megoldani ezt?
    hiszen valamit félbe kell hagynia vagy szünetre küldeni hiszen máshogy kizárt hogy beleférjen a délutáni műsorokba.
    Én így tenném talán de ez sem vmi jó megoldás, amúgy kíváncsi vagyok ti mit gondoltok.
    12:20 Story Extra (17:25 helyett csak ebben a sávban adnám)
    12:45 Éjjel nappal Budapest (ism)
    14:05 A konyhafőnök 4.évad (ism)
    15:25 Isten áldjon Esperanza
    16:35 Szulejmán
    17:45 Fókusz? esetleg rövidebben, hiszen mindkét műsor (isten áldjon esperanza és a szulejmán is több mint egy órás 1 rész.)
    18:00 Híradó
    18:55 A konyhafőnök 4.évad
    20:15 Barátok közt (itt megcserélném az éjjel nappal budapesttel hiszen aki azt szokta nézni az biztos hogy később is megnézné, nah meg délután is adják szóval… amúgy egyébként is én felcserélném a barátok közt éjjel nappal budapestet és nézettség alapján eldölhetne hogy így jobb vagy visszatennék az éjjel nappal budapestet a barátok közt elé.
    20:55 Éjjel nappal Budapest
    22:10 Filmek

    (szerintem ha indul a konyhafőnök akkor így kellene. amúgy még így sem lenne olyan későn az éjjel nappal budapest.

    jelenleg pedig ha nincs sem konyhafőnök, sem vetélkedő sem semmi más esti híradó után akkor így tenném, előbbre a barátok közt és utána az éjjel nappal budapest és szerintem abban az idősávban is nézett lenne és még az sem késő este van ha megnézitek.

    18:00 Híradó
    18:50 Fókusz
    19:20 Barátok közt
    20:00 Éjjel nappal Budapest
    21:20 Filmek

    Szerintem ez nem lenne rossz megoldás, illetve egy próbát megérne és ha az rtl klub úgy dönt hogy így mégsem jó akkor visszatenné úgy ahogy eddig volt.
    19:30 Éjjel nappal budapest
    20:45 Barátok közt

    Válasz
    • 82. Gábor  |  2016/02/11 - 17:20

      Szerintem meg fogják várni, amíg a Szulejmán délutáni ismétlése beéri a szerdai részeket és utána úgy is ki fogják venni a délután négy órási sávból, így akkor már is felszabadul egy sáv és lehet ismételni a Konyhafőnököt is. Ha jól számolom akkor ez július környékén fog megtörténni.

    • 83. zsolti  |  2016/02/11 - 17:25

      hát inkább augusztus mivel addig is szerdánként még adják. de a konyhafőnök biztosan tavasszal lesz tehát akkor valószínűbb hogy félbehagyják a délután 4-kor adott szulejmánt.

    • 84. Gábor  |  2016/02/11 - 17:50

      Vagy a Négyen négy ellen helyére teszik majd be.

  • 85. zsolti  |  2016/02/12 - 09:28

    Március 2-án véget ér a Toledo család és meglepő módon nem premier hanem ismét egy ismétlés lesz látható.
    Március 3-tól 12:50-kor az rtl klubon vetített telenovella a szerelem foglyai (prisionera) lesz látható.
    ti mit gondoltok? a lucia a sors üldözöttje mellett egy újabb ismétlés, az rtl2-n újabban már nincs annyi premier hanem ismétlések.

    Válasz
    • 86. bence1996  |  2016/02/12 - 20:39

      Szerintem sok sorozat ért véget kvázi egyszerre, így nem akarnak egyszerre több sorozatot megvenni. Nem érné meg a csatornának. Mostmár ráálltak arra, hogy egy új sorozatot egy ismétlés követ, majd újabb ismétlés.

  • 87. zsolti  |  2016/02/13 - 11:07

    nem tudom ki hogy van vele de az rtl klub amit művel hogy újabban minden vígjátékba belekezd aztán 1 hét után másikat kezd meg összevissza az évadokat! szerintem így kellene a délutáni műsorait alakítani:
    12:20 Story Extra
    12:50 Az élet csajos oldala/Agymenők/Egy rém modern család/Hazug csajok társasága- valamelyiket elkezdeni és akkor azt adni nem összevissza mint most.
    13:40 Éjjel nappal Budapest
    15:00 Isten áldjon Esperanza
    16:10 Szulejmán
    17:25 Story Extra

    ha pedig jön a tavaszi műsorrend és a konyhafőnök 4.évada akkor így kellene hogy semmi se maradjon igazából félbe.
    12:20 Éjjel nappal Budapest (ism)
    13:35 A konyhafőnök 4.évad (ism)
    14:50 Isten áldjon Esperanza
    15:55 Szulejmán
    17:10 Story Extra
    17:35 Fókusz

    Válasz
  • 88. Máté  |  2016/05/12 - 16:15

    Szeretném megosztani veletek azt, hogy A Señora Acero fordítása elkezdődött egy lelkes rajongó által: http://indavideo.hu/video/Seora_Acero_1resz_Magyar_felirattal
    Egyenlőre két rész van fent az indavideon. A részek youtubeosak mert a készítő későn vette észre, hogy nem teljes részek vannak fent. Elmondása szerint egy másik oldalon megtalálta a teljes részeket és úgy fogja folytatni (Azt nem tudom, hogy felteszi-e az 1/2 és a 2/2 részeket). Azonban a részek fordítása nagyon hosszú idő: tehát valamikor a nyári szünet folyamán fordítja majd le a részeket. : „egy 5 perces jelenetet lefordítani kb 1-2 óra” 😀 👌💪👏

    A másik pedig az, hogy megtaláltam a gépemen a bosszú asszonya promójának 1080p-s változatát, ha érdekel valakit: http://www.mediafire.com/download/yphbei3kx42p3hw/A+bossz%C3%BA+asszonya+Promo+1.ts

    😊👍

    Válasz
  • 89. Gabino  |  2016/06/02 - 22:33

    Sztetek lesz új sorozat a Bosszú asszonya helyén?

    Válasz
    • 90. bence1996  |  2016/06/02 - 22:38

      Így, hogy délelőttre kerültek át a sorozatok, én nem hiszem. Max ismétlés 🙂
      A Szeretned kell! helyén viszont biztos, hogy lesz. Tippem szerint a Simplemente María vagy az Un camino hacia el destino.

    • 91. Gabino  |  2016/06/02 - 23:48

      De ez tök gáz h junius van és eddig még alig adtak vmit

    • 92. bence1996  |  2016/06/03 - 10:38

      Hát, lehet. Bár újévtől azért kaptunk premiereket, csak most egyszerre sok fog kifutni.
      Az Rtl2-n pedig kicsit megcsappanhatott a telenovellák nézettsége, ha ilyen korai időpontokra kerültek át. Csak azt nem értem, hogy ha kábelen eleve alacsony a nézettsége a sorozatoknak, akkor nem mindegy, hogy mikor adják? Ezért sem értem az ide-oda pakolgatást.

    • 93. Gabino  |  2016/06/03 - 22:45

      Igen, az rendben van, mondjuk én is válogatós vagyok, mert a mostaniak nem nagyon kötöttek le, de nem is baj, mert így legalább meg tudtuk nézni A beépített szépséget, meg most az Örökséget is elkezdtük, tehát ha nem adnak még egész nyáron újat, akkor sincs nagy gáz, mert tudunk mit nézni. Sajnos a La Impostora-val már jövő héten végzünk de még ott van a La patrona amit most kezdtünk nemrég, habár ez nem teljesen új, de mindig össze-vissza láttam, kb. a közepéből 20-25 részt így meg egyben megnézzük.
      Am. én örülnék a Simplemente Maríának is, az Un caminónak kevésbé, inkább telemundora pályázok pl. Eva la trailera, Quién es quién…
      Mellesleg megnéztem a TVA első részét feliratosan, na ez tényleg le fog kötni, ebben biztos vagyok. Sztem az év vége felé megérkezik idehaza is. Na meg a La Dona. Arról meg szinte semmi nincs, nagy a hallgatás róla. Esetleg vkinek van róla vmi hír? Sztem az tuti h csak jövőre érkezik meg.

    • 94. bence1996  |  2016/06/04 - 02:06

      Gabino, a La Dona szerintem az év második felében fog debütálni a Telemundo-n. A forgatások már zajlanak. Aracely és Danna Paola már nagyban teszik fel a képeket az instagramjukra 🙂
      A Telemundo újdonságai most engem is jobban lekötnének. Az évados szériákat Magyarországon valahogy nem merik bevállalni. Valószínűleg a hosszúságuk miatt, és mert nálunk egyszerre adnák le az egészet. Nem is lehet biztosan tudni, hogy hány rész készül belőlük (El senor de los cielos – már 300 részen túl van) Nem is beszélve arról, hogy a magyar tv nem is merné leadni, mert annyi erőszak van bennük.

  • 95. Nikolett Varga  |  2016/07/20 - 03:36

    Soraya visszatért

    Válasz
    • 96. bence1996  |  2016/07/20 - 08:07

      Úgy tűnik, sikerült feltámadnia a tűzből 😀 :
      Micsoda véletlen, idén pont 20 éves a María la del Barrio 😛

    • 97. MarcoPolo  |  2016/07/20 - 09:23

      Hehe, mekkora! 🙂

  • 98. Nikolett Varga  |  2016/07/20 - 13:37

    Kár, hogy csak egy epizódra tért vissza, szívesen elnéztem volna még

    Válasz
    • 99. MarcoPolo  |  2016/07/20 - 17:16

      A rend kedvéért: Itatí csak ebben a vicces promóban szerepel, magában a sorozatban nem (a videóban látható jelenetekben összevágtak korábbi részeket a sorozatból az ő most felvett “reakcióival”).

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum