Új időpontban a tv2 telenovellái

2016/01/22 at 19:06 53 hozzászólás

PROMOtv2201601

A Verónica aranya mai fináléja alaposan felforgatja a tv2 telenovelladélutánjait, hétfőtől ugyanis Ana Brenda sorozata helyén nem indul új történet, ehelyett sávjába a Szeretned kell! (Pasión y poder) költözik fel, megtartva saját helyét is, így ezentúl napi két epizódban rághatjuk a körmünket Arturo és Eladio üzleit-szerelmi háborúja miatt. A Paloma is idősávot vált, az Amor de barrióról a jelek szerint másfél hónap alatt kiderült, hogy jobb lesz neki a 12:50-es sávba rejtve, a két novella között pedig Walker, a texasi kopó tesz majd rendet szintén dupla epizóddal.

A Szeretned kell! duplázása nyilván nem tart örökké, valószínűleg egy premier-tartalomnak ágyaznak meg vele, az viszont, hogy folytatódik-e a latin-amerikai sorozatok uralma, az a jelenleg szóba jöhető sorozatokat tekintve erőssé kérdéses.

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: , .

Julieta újratöltve – itt a “Corazón que Miente” első négy promója Kitekintő: A bosszú asszonya + Isten áldjon, Esperanza!

53 hozzászólás Add your own

  • 1. Ben Lacosta Navarro  |  2016/01/22 - 19:19

    Mindíg ezt csinálják a TV csatornák. Vagy leveszik, vagy más időpontba pakolásszák vagy egyszerűen ha véget ér egy sorozat nem lesz helyette semmi. Mondjuk azért 3 sorozat egy kicsit sok volt a TV2-nek. Simán lehetett volna a maradék két széria egymás után. A Walker pedig annyiszor ment. Az miért nem megy át a PRO4-re? Hülyeség hogy a Pasión Y Poder duplázva megy mivel kb. a 80-as részeknél tart így könnyen beérik egymást a TV2-vel.

    Válasz
    • 2. Csabika  |  2016/01/22 - 19:33

      Február végéig egész biztosan nem lehet duplázni a Szeretned kell-t, mert akkor beéri a vetítés a szinkront.

    • 3. tibitoma  |  2016/01/22 - 19:43

      Ben, annyira leszoktak a mai fiatalok a tévézésről, hogy a nagy kereskedelmi csatornák délutáni és a hétvégi sávjaikban lemásolják a kábeltévék bevett receptjeit: régi, bevált sorozatokat ismételnek agyba-főbe, mint a kicsik. A klasszikus tartalmak “megtartják és visszahozzák” a régi (idősebb) nézőket.

      Nem véletlenül kerül adásba a Jó barátok sem annyiszor.

      Meg a CBS-en nem véletlenül tartanak műsoron olyan “matuzsálemeket”, mint az NCIS meg a Gyilkos elmék.

    • 4. Gábor  |  2016/01/22 - 23:59

      Csabika akkor számoljunk egy kicsit! Most tart Mexikóban a PyP a 80. résznél. Nálunk jövőhéttől lesz duplázva, ami azt jelenti, hogy február végéig elérünk a 65. részhez. Viszont attól, hogy nálunk elkezdik duplázva adni még Mexikóban is adják tovább így ott február végére a 105. résznél fognak tartani, ami azt jelenti, hogy nem érnénk utol a mexikói vetítést akkor sem, ha február végéig is duplázva menne nálunk. Sőt, ha jövőhéttől a egészen a sorozat végéig duplázva marad akkor sem fog nálunk hamarabb véget érni, mint Mexikóban, ugyanis a jelenlegi állás szerint náluk április 10-én fog finálézni a Pyp, így 137 résszel ér véget, már ha megkapja a vasárnapi finálét, de miért is ne kapná. Így ez azt jelenti, ha tényleg végig duplázva marad nálunk, hogy árpilis 18-án fog véget érni a sorozat. Nyugodtan utána számolhatsz Csabika!
      Abban viszont én is egyet értek Marcoval, hogy valószínű azért kezdik el duplázva adni, hogy megágyazzanak valaminek, vagy gyorsan kifusson a sorozat és teljesen át tudják alakítani a tv2 délutánjait. Valószínűnek tartom, hogy vagy a 4 órási, vagy az 5 órási sávba egy beszélgetős showt fogunk kapni a tv2-től tavasszal, de ne legyen igazam.

    • 5. Gábor  |  2016/01/23 - 00:02

      Ha meg arra gondoltál, hogy nálunk érnék be a jelenleg leszinkronizált részeket, akkor el kell keserítselek, mert a szinkronnal úgy haladnak, ahogy azt kérik tőlük. Folyamatosan szinkronizálnak.

    • 6. Milibindi  |  2016/01/23 - 01:19

      Jaj Gábor ! Ne fesd az ördögöt a falra!
      Amúgy szerintem pont azért dupláz ,mert nézett lehet,így amíg nem jön az új a képernyő elé ültetik mindkét sávban az embereket. Szerintem korábbra tették volna , ha nem így lenne és pl, filmek lennének, amíg nincs valami új. (ezt csak hasra ütésként írtam) Eddig jól teljesített a telenovella sáv, tehát nem hiszem, hogy megszüntetik. Palomával mellényúltak, de az eléggé rizikós is volt lássuk be. Nem olyan rossz szerintem, de egyszer valaki írta antipatikusak a főhősök, hát igen. Legalábbis a férfi főhősök. Renata Notnival meg Ale Garciával nincs gond szerintem, Valóban a karácsony előtti kezdés se tehetett jót neki, mert aki a készülődés miatt lemaradt az elejéről valószínű, hogy nem kezd már bele.

    • 7. Gábor  |  2016/01/23 - 01:53

      Néha belenézek a Palomába, mert tesóm nézi. Annyira nem rossz, de nekem sem jött be túlzottan. A nézettségéről hol lehet jobban tájékozódni? Csak mert annyira írjátok, hogy nem szerepel túl jól, hogy kíváncsi lettem rá.
      Nem az ördögöt akartam a falra festeni, de Andy Vajna már nyilatkozott róla, hogy teljesen átalakítják a tv2 műsorkínálatát. Aztán ha van eszük, akkor legalább a Tények előtti sávot megtartják sorozatoknak, ha már többet nem is. Olcsó műfaj és ha bejön, akkor fél évig elvan rajta a nép. Viszont benne van a rizikó, hogy nem jön be a népnek a sorozat, amire éppen esett a választás és akkor jön a khm jó pár hónapig, vagy elpakolják, mint most a Palomát, vagy tették régebben a PEAM-al. Viszont még ha el is tüntetnék a tv2-ről a sorozatokat, akkor a Fem3-on, vagy a Supertv2-n még lazán lehetnek. Eleve a fem3 az egy női csatorna. És hát kik néznek leginkább ilyen sorozatokat nagy átlagban? Nők. Szóval kitudja mi lesz.

  • 8. Thoom  |  2016/01/22 - 19:44

    Szerintem ha a Tv2 nagyot akar durrantani beteszi az El Hotel de los secretost 😁 én egyaltalan nem bánnám es szerintem masok sem! 😊

    Válasz
    • 9. tibitoma  |  2016/01/22 - 19:48

      Nem bizony, gyönyörű sorozat, két idősödő nagy kedvenccel!

    • 10. bence1996  |  2016/01/22 - 21:22

      Ez tényleg jó lenne, de én a Story5-re tippelném, tekintve, hogy ez az a sorozat, ami illik a csatorna arculatához. Én a magyar címet is meg merném kockáztani, hogy a “Titkok szállodája” vagy “Titkok szállója” lenne.
      A Duna TV-re is el tudnám mondjuk képzelni, de a TV2 nem hiszem, hogy megvenné. Zorro, La traicion, La Pola ide vagy oda. Már régen volt ez az időszak 😀

  • 11. Máté  |  2016/01/22 - 20:32

    Látható módon a Tv2 mindent megtesz, hogy többen nézzék a Szeretned kell!-t. Nem hoz olyan nézettséget, amit elvárnának. Sajnos a magyaroknak a ‘bugyutább’ sorozatok kellenek. Itthon azok működnek. Pedig aki követi a PP-t, az tudja milyen jó sorozat.

    Válasz
    • 12. Marcsi  |  2016/01/23 - 01:02

      De a “bugyuta” sorozat sem teljesít jól. A Paloma-nak nagyon rosszaka nézzetségi adatai! Én inkább örülnék egy Amor Real-nak!

    • 13. Laura  |  2016/01/23 - 10:17

      magyar kik? nem sok fiatal néz tévét, aki igen, az se telenovellát. vagy igen? Dolgozók sem. Nyugdíjasok és gyesen lévő anyukák. De van, aki azok közül sem.

  • 14. Amiga  |  2016/01/22 - 21:21

    Én még azt is lehetségesnek tartom,hogyha most az Esperanza mia jó nézettséget fog hozni,akkor lehet,hogy a TV2 is kedvet kap az argentín novellákhoz.

    Válasz
  • 15. zsolti  |  2016/01/23 - 11:57

    igaz hogy nem ehhez a témához kapcsolódik de ti tudjátok hogy a story5-ön futó a múlt árnyéka hány részes és mi lesz helyette? esetleg valami premier vagy valami új?
    és még mielőtt valaki azt írná hogy 136 részes, csak szólok hogy február 12-én már a 138 része lesz látható. ezért is kérdezem mert én is úgy tudtam hogy 136 részes.

    Válasz
    • 16. bence1996  |  2016/01/23 - 13:04

      Még nem lehet tudni. Majd ha kijön a febr. 15-i TV műsor. Valószínűleg hétfőn kiderül, mert ma néztem a tv mustrán, és pont a 14-ével bezárólag érhető csak el. Hétfőn szerintem már fent lesz a 15-ödikei műsor is.

    • 17. zsolti  |  2016/01/23 - 13:06

      igen én is tvmustrán néztem, de majd csak csütörtökön (28-án) derül ki hogy a febr 15-i héten mik lesznek

    • 18. bence1996  |  2016/01/23 - 13:07

      Én úgy láttam, hogy 137 részes kinti vetítés szerint. Ja, és 138 részes pont, mert Mexikóban nagy divat a duplaórás finálé, így a 137. részt nálunk külön szedték.

    • 19. bence1996  |  2016/01/23 - 13:11

      Hopp, ezt benéztem 😀 136 részes a mehikánóknál. Valószínűleg a nemzetközi verzió hosszabb. Eddig azt hittem, hogy csak a Telemundo sorozatait adják le kibővítve nálunk. Lásd. Santa diabla, Reina de corazones.

    • 20. zsolti  |  2016/01/23 - 13:21

      lehet hogy azért adták így hogy pénteken legyen vége és akkor hétfőtől vagy ismétlés/új műsorrend, átraknak megint mindent más időpontba vagy pedig egy vadonatúj premier sorozat érkezik. én a que no me dejas vagy a simplemente maria gondolok. de véleményem szerint még a story5 műsorán esélyesek: la malquerida, hasta el fin del mundo, yo no creo en los hombres, que te perdone dios, amores con trampa. ezek előbb utóbb magyarországra is megérkeznek szerintem. és még talán a la vecina is habár én azt nem hinném.

    • 21. Laura  |  2016/01/23 - 14:39

      már abban is reménykedni kell, hogy új legyen és ne ismétlés.

    • 22. zsolti  |  2016/01/23 - 14:57

      Kedves Laura! Így van, mindig csak az ismétlés! Amúgy én a Story5 helyében így csinálnám a műsorrendet:
      6:00 A szerelem tengere (előző napi ismétlés)
      7:00 Időtlen szerelem (előző napi ismétlés)
      8:00 A szenvedély száz színe (előző napi ismétlés)
      9:00 A múlt árnyéka (ha befejeződik akkor itt az elejétől újra adnám)
      10:00 Időtlen szerelem (aktuális rész)
      11:00 A szerelem tengere (aktuális rész)
      12:00 A szenvedély száz színe (aktuális rész)
      13:00 A múlt árnyéka (itt is a befejezés után újra adnám)
      13:55 Titkok hídja (nem tudom hány részes de azt hiszem elég sok)
      14:55 Szerelem ajándékba (előző napi ismétlés)
      15:55 Szerelem ajándékba (aktuális rész)
      16:55 PREMIER SOROZAT!
      17:55 PREMIER SOROZAT!
      18:55 PREMIER SOROZAT!
      20:00 A fam ahol élünk….
      itt hagynám a többit ahogy van.

      habár annyi ismétlés van hogy inkább a premier sorozatokat adnám délelőtt is, valahogy így tennék én:
      6:00 és 7:00 Régi már vetített sorozat ismétlése (A szerelem tengere, Időtlen szerelem…. vagy olyat amelyet még kevesebbszer adtak pl A szenvedély száz színe, Szerelem ajándékba
      8:00,9:00 és 10:00 Premier sorozat előző napi ismétlése
      11:00 és 12:00 6:00 és 7:00 adott sorozata
      13:00,14:00 és 15:00 Premier sorozat
      16:00 Titkok hídja
      17:00 Providence/Váratlan utazás/Szelek szárnyán -valamelyik
      18:00 19:00 és 20:00 premier sorozat ismétlése amely a 13-14-15 órás sávban megy
      21:00 A farm ahol élünk dupla rész
      23.00….

  • 23. bence1996  |  2016/01/25 - 08:53

    Én egyébként annak örülök, hogy már nem szórakoznak azzal, hogy ha valami nem éri el a “csúcsnézettséget”, akkor azonnal leveszik műsorról. Persze nem akarok elkiabálni semmit. De legalább már észrevették, hogy nem csak ez az egy megoldás létezik.

    Válasz
    • 24. zsolti  |  2016/01/25 - 09:02

      bence1996 én úgy vagyok vele hogy ne adjanak tényleg annyi sorozatot egyszerre a 3 sok sok volt szerintem és ne húzzák el hogy fél résszel adják hogy minél később legyen vége, hanem legyen kevesebb sorozat de dupla résszel, igaz hogy így előbb vége de legalább haamrabb jöhet helyette új sorozat illetve ugye a pénz miatt sem tudnak mindig újat adni lásd veronica aranya helyett nem vettek újat hiszen nincs pénz. amúgy a walker már annyiszor ment, helyette valami más is lehetne pl gyilkos sorok, rex felügyelő, charlie-majom a családban…. mindig walker, knigt rider, monk –ezeken kívűl mást miért nem adnak?
      este pedig a magánnyomozók helyett én a veled is megtörténhet adnám ugyanis a magánnyomozók már annyiszor ment és akinek nincs supertv2-je az a tv2-n szívesen nézné újra a veled is megtörténhet.
      hiszen lásd csapdába csalva, családi titok, magánnyomozók, zsaruk csupa ismétlés a tv2-n de a veled is megtörténhet sosem volt.

      én pl így tennék (persze ez az én véleményem)
      12:55 Gyilkos sorok (dupla résszel) 1.évadtól vagy ahogy írtam valami más de ne mindig walker,monk, knigt rider- lehet sokan szeretik de tényleg csak ezeket lehetne adni?
      14:55 Paloma
      15:55 Szeretned kell -dupla rész
      18:00 Tények
      19:30 Jóban rosszban
      20:15 Veled is megtörténhet

    • 25. Gabino  |  2016/02/04 - 17:55

      Nekem az nem tetszik h hètvègén reggelente nem mindig adjàk a Toledo csalàdot vmikor csak 1 rész megy le ès az is 7:00kor remèlem hètvégente az új soribol is lesz ismétlés ne vegyèk el màr ezt is..

  • 26. zsolti  |  2016/01/27 - 09:48

    A mai epizódban olvastam hogy hamarosan egy új sorozat érkezik a Tv2-re. gondolom február 29-től lehet és a szeretned kell onnantól újra 1 résszel lesz. tudtok valamit arról hogy mi lehet az a sorozat? vagy ti mit tippeltek?
    én a simplemente maria örülnék.

    Válasz
    • 27. bence1996  |  2016/01/27 - 11:09

      Szerintem borítékolható, hogy azt kapjuk meg. (Már, ha lehet hinni az Epizódnak)
      Én mondjuk abba a sávba beraknám a Rabok és szeretőket, és ha jó a nézettsége, akkor megcserélném a Szeretned kell-el.
      De nem akarok kombinálni, szerintem egyszerűbben gondolkodnak…legalább annyira, mint María 😛

  • 28. zsolti  |  2016/01/28 - 11:45

    FRISS HÍR! Megtört szívek- török filmsorozat hamarosan a tv2-n!

    Válasz
    • 29. Janka  |  2016/01/28 - 14:11

      És hány részes lesz?Én személy szerint ki nem állhatom a török telenovellákat!

    • 30. zsolti  |  2016/01/28 - 14:17

      Janka, 160 részes lesz

    • 31. Gábor  |  2016/01/28 - 16:18

      Ha még csak 160 részes lenne. Attól jóval hosszabb lesz, ha nálunk csak 40-45 perces epizódokkal fogják adni. Egy rész ugyanis 120 perces a wikipédia szerint és ami a pláne az egészben, hogy még Törökországban sem ért véget. Ott jelenleg az 52. részénél tartanak és elvileg júniusban fog véget érni a második szezonja, szóval számoljunk minimum 70×120 percet, ami 40 perces epizódokra felbontva 210 részt tesz ki. Na ezért van az, hogy a török sorozatok bármennyire igényesek borzasztóan vontatottak és nagyon lassan haladnak benne a cselekményben. Ha nem két órás lenne egy epizód és nem azt kellene szétszedni 40 perces részekre, akkor valószínű nem lenne ennyire vontatott.

    • 32. zsolti  |  2016/01/28 - 16:36

      a 160 rész az magyarországon annyi, hiszen 80 részes lesz külföldön. ha utána számolsz csak hetente 1 részt adnak belőle külföldön, összesen 80 rész 120 percben de nálunk ugye 160 részes lesz mert 45 percben adják.

    • 33. Gábor  |  2016/01/28 - 17:19

      A 120-at oszd el 40-el, ami ugye 3 részre jön ki, így egyből máris 3 lett és azt szorozzuk meg 80-al, amiből már 3×80, azaz 240 lett. A 80 részt amúgy honnan lehet tudni? Csak mert még Törökországban sem fejeződött be a sorozat. Vagy a harmadik évadot nem rendelték be belőle és csak 2 évados lesz?

    • 34. Gábor  |  2016/01/28 - 17:21

      160 részes akkor lenne, ha csak 90 percből állna epizódonként, de itt nem 90, hanem 120 perc egy rész.

    • 35. zsolti  |  2016/01/28 - 17:27

      ó bocsánat igazatok van, tévedtem! csak megszoktam hogy a törököknél 90 perc és nálunk dupla annyi részes mert 45 perc. akkor nem tudom mennyi lesz mert ugye mennyit adnak le? nah mindegy majd kiderül.

  • 36. zsolti  |  2016/01/28 - 11:45

    http://tv2.hu/201052_megtort-szivek—vadonatuj-sikersorozat-hamarosan-a-tv2-n.html

    Válasz
  • 37. zsolti  |  2016/01/28 - 11:59

    Paramparca a török címe mely nálunk megtört szívek címen fog futni hamarosan! Február közepe körül szerintem

    Válasz
  • 38. zsolti  |  2016/02/04 - 16:44

    http://tv2.hu/musoraink/megtort_szivek/201748_megtort-szivek—februar-15-tol-hetkoznap-delutanonkent.html

    ri mit szóltok hozzá? nézni fogjátok? szeretned kell a továbbiakban 15:50-kor 1 résszel. erről véleményetek? nah és a paloma 12:50? így hogy két órában előbb van tudjátok nézni?

    Válasz
    • 39. Milibindi  |  2016/02/04 - 23:00

      Felveszem a Palomát, ha nem. A török soeozat nem érdekel, jobban örültem volna, ha a Szerwtned kell lenne 17 órakor, mert akkor megnéz ém a Story 5ön a Ne hagyj elt és utána nétném a Tv2-t. Akkor lesz rossz, ha délutanos vagyok , mert rossz a Dvd távkapcsija. Valószínű úgy fogom megoldani, hogy Tv2 honlapjáról visszanézem a Szeretned kellt a Story5-ről pedig felveszem a setup boxra . (Remélem jól írtam :D)

    • 40. Gábor  |  2016/02/04 - 23:17

      Set-top box. 😀

  • 41. Gabino  |  2016/02/05 - 07:42

    A set top box-nak nincs köze a felvevéshez. Az arra jó, ha vkinek van egy régi tv-je és csak azt a pár csatornát akarja hozni. A Media marktban ezt mondta a pasas, akit megkérdeztem… de lehet h nem volt képbe teljesen

    Válasz
    • 42. Gábor  |  2016/02/05 - 11:02

      Ha van tárhelye, akkor van köze hozzá. Sőt akkor is van, ha nincs neki, mivel a pendriveot vagy a külső hdd-d is a set-top boxba dugod be és úgy állítod be, hogy tudjon felvenni. Ha nem a set-top box segítségével veszel fel, akkor kérdem én mivel? A tv-knek önmagában tudtommal nincs felvevős funkciójuk legalábbis a legtöbbnek, még akkor sem, ha dugsz bele valamivel tárhelyet amire felvehet. Lehet az újabb Isten tudja hány százezres tv-k rendelkeznek már valamennyire tárhellyel, de a 90%-ban biztos hogy nincs tárhely.

    • 43. Gabino  |  2016/02/05 - 20:24

      Na de akkor végülis megéri venni egy olyat, 10-15ért már lehet kapni, mi online-sorozatokról szoktuk vagy sorozatbarat-ról, ígyis kényelmes reklám nélkül, meg ágyból tudjuk nézni, tv-ből mondjuk nagyobb a képernyő mindegy majd lehet beruházunk rá

    • 44. Milibindi  |  2016/02/06 - 01:52

      Köszi 😀 😀 Megjegyzem.
      A mienknek van. Ez Inviteles nagy tárhelyű olyasmi, mint a DVD gyakorlatilag így, emiatt nincs a tegnap tv szolgáltatás. Apám lecserélte erre, de én jobban szerettem a tegnap tv-t , akkor nem kellett semmit felvenni, ha 5 percet késett az ember el tudta kezdeni elölről. Na meg ugye Set top boxszal az idősávot veszed fel, tehát csúszik az adás akkor “szépen” lemarad a vége, ez a hátránya az ilyen felvételnek, tehát pl a Szeretned kell 15:50-től van 16:50 ig , akkor elindul 15:50 kor és 16:50 kor kikapcsol, de ha csúsznak 15:55 kor kezdik akkor lemarad az utolsó 5 perc. (Ezt a nem Neked írtam a többieknem írom, hogy hogy működik. 🙂 )

    • 45. Milibindi  |  2016/02/06 - 01:53

      Gabino a reklámot áttekerem a távkapcsival, nem kell azt nekem nézni. 😀

    • 46. Gábor  |  2016/02/06 - 02:15

      Az invitelnél nem úgy van a felvevős opció, mint a t-homenál? Ott be lehet állítani, hogy műsorújság szerint hány perccel tolódjon el a felvétel, meg magától is többet vesz fel kb 10 perccel. A tegnap tv az nem felvevős volt? Vagy ott minden csatornát vissza tudtál tekerni egy napot és onnan a neve?:D Vagy az hogy működött?

    • 47. Csabika  |  2016/02/06 - 08:25

      2-3 napig visszamenőleg visszalehetett nézni az összes csatorna műsorát, + még volt külön felvevő lehetőség is.

    • 48. Milibindi  |  2016/02/06 - 23:48

      Nem az Invitelnél úgy van, a bátyám volt, hogy beprogramozott magának valami , mert neki otthon nincs az a csatorna és lemaradt a vége. Kézzel is el lehet indítani a felvételt egyébként csak ajkor ki is kell kapcsolni.
      A tegnap tv az az, hogy vissza tudsz nézni ilyan műsort, ami már volt, egyszerűen lejátszod, vagy felveszed . Utólag is fel tudod vele venni, már ha nem csúszott az adás, mert akkor a vége a következő műsor elején. S raklámokat át lehet tekerni természetesen. A nagyobb csatornákon mind elérhetőek. viszont , ha jól emlékszem a Story 4 és 5 nem. Gondolom nem járult hozzá a csatorna, hogy a műsoraikat vissza lehessen nézni. Valamennyi tárhelye volt annak is, 180 perc, ha jól emlékszem, hamar betelt.

    • 49. Milibindi  |  2016/02/06 - 23:53

      Na az első mondatom jó kusza lett 😀 Tehát az Invitelnél nem úgy van, hanem kikeresed a műsort rányomsz, hogy felvétel és azt az idősávot veszi fel. Akkor azt írtam, hogy a bátyám járt úgy, hogy beprogramozott valamit és lenaradt a vége , mert csúsztak. A kettőből csinàltam egy mondatot 😀

    • 50. Gábor  |  2016/02/07 - 00:20

      Ilyen van a t-homenál is, csak ott műsoronként kemény 50 forintot kell fizetni és nem tesznek fel például sorozatokat, csak saját gyártású műsorokat. És nem is elérhető minden csatornánál. 180 perctől meg szerintem tuti többet tudott felvenni, mert az nagyon kevés lenne. A t-homenál is több mint 100 órát lehet rögzíteni, de pontosan nem tudom hogy mennyit. A 100 az viszont biztos, mert több, mint 100 felvétel van a boxon és minimum félórás mindegyik, de a java az több mint egy órás.

  • 51. Máté  |  2016/02/19 - 21:07

    A Szeretned kell! Azért mehetett volna még egy hétig dupla részekkel 😀

    Válasz
  • 52. Eva  |  2017/01/25 - 15:30

    szemetseg, hogy a t.v.-2 ezt csinalta a fizetokkel, nekunk is vannak jogaink.Hetente 5x neztem a ‘megtort szivek-et’, erre pont Szombatra tettek, 1x egy heten, egy uj sorozat csereben. Mert nem az ujjat tetek at Szombatra? Kerjuk vissza a M. Sziveket, 5x egy heten, a meg szokot idoben.

    Válasz
    • 53. zsolti  |  2017/01/25 - 15:34

      Eva azért kellett áttenni szombatra mert törökországban jelenleg is fut a 3.évad és beérték volna heti 5 nap vetítéssel így azért jobb mintha beérték volna aztán egyáltalán nem is adnák hanem félbehagynák.

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum