Julieta újratöltve – itt a “Corazón que Miente” első négy promója

2016/01/22 at 15:49 37 hozzászólás

CV_jZI_WIAA2SLA

Több szempontból is a Story5-ön hamarosan befejeződő A múlt árnyéka közeli rokona lesz Mapat új produkciója, a Corazón que miente – ugyanattól a producertől, ugyanazoktól az íróktól és ugyanazokkal a főszereplőkkel (Thelma Madrigal és Pablo Lyle) érkezik a Julieta remake-je. (Ugyanakkor a 2013-as Mentir para vivir nézőiben is deja vu-t kelthet Mayrín Villanueva, Diego Olivera, Alejandro Tommasi és Dulce María együttes jelenléte, még ha a jó-rossz szerepek fel is cserélődtek.) A promók és a tudat, hogy a nyolcan epizódosra tervezett új sorozat mentes lesz a felesleges hosszabbításoktól, kecsegtetőnek tűnik, nem is beszélve arról, hogy a Laberintos de pasión az egyik legjobb alapanyag, amit producer kívánhat magának.

Egyértelműen a színészi játék az, ahol ez a dolog félremehet, ugyanis úgy érzem, Thelmánál rátermettebb, karakteresebb Julietát is találhattak volna, Pablo Lyle pedig Cristóbalként ugyan tűrhető a La sombrában, ebben a karakterben sok újat nem fog tudni nyújtani, ráadásul a kinézetén sem sokat csiszoltak az előző sorozathoz képest. Sokan egyértelműen Dulce María villanája miatt várják a sorozatot, és mivel az ő kezében van a sorozat egyik legjobb karaktere, az elvárások magasak. Kíváncsi vagyok a véleményetekre, a tovább után a teljes szereposztást és az eddigi promókat is megnézhetitek! Képek és videók a sorozat facebook-profilján!

Laberintos de pasión (1999) Corazón que miente (2016)
Leticia Calderón – Julieta Thelma Madrigal – Mariela
Francisco Gattorno – Pedro Pablo Lyle – Alonso
César Évora – Gabriel Diego Olivera – Leonardo
Manuel Ojeda – Genaro Alejandro Tommasi – Demián
Azela Robinson – Carmina Lourdes Reyes – Rafaela
Pedro Armendáriz – Mateo Alexis Ayala – Daniel
María Rojo – Ofelia Helena Rojo – Sara
Mónika Sánchez – Nadia Dulce María – Renata
Alma Delfina – Sofía Mayrín Villanueva – Lucía
Roberto Antúnez – Miguel Eric del Castillo – Manuel
Fernando Robles – Rosendo Alejandro Ávila – Rogelio
Eugenio Cobo – Arturo Gerardo Murguía – Eduardo
Socorro Bonilla – Matilde Alejandra Jurado
Aarón Hernán – Lauro Jorge Ortín
Tiaré Scanda – Rocío Fátima Torre – Lety
David Ramos – Diego Ricardo Margaleff – Cristián
Luz María Jérez – Marissa María Sorté – Carmen
Antonio de la Vega – Benjamín Emanuel Palomares – Lisandro
Nayeli Dainzu – Alejandra Vanesa Restrepo

Néha nincs nagyobb ellenség, mint a saját szívünk.
Hazug szív – február 8-tól a Canal de las estrellason!

Egy szív lehet lázadó…
– Felejtsd el őt! Férjnél van!
– De nem boldog, és ezt nem nézem tétlenül!
Bűnös…
– Nem bírom tovább, anya!
– Bocsáss meg, én akartam, hogy hozzámenj feleségül!
És eltökélt…
– Sosem felejtettelek el! Szökjünk meg!
– Nem hagyhatom itt a gyerekeimet.

Egy szív lehet áruló…
– Te tudod, hogy kell felébreszteni egy férfi szenvedélyét. Nem úgy, mint a feleségem!
Sebzett…
– Miért jöttél vissza?
– Mert ugyanúgy érzek, ahogy te!
És bátor…
– A céget én építettem fel! Te csak egy kis senki vagy!
– El akarok válni!

Egy szív lehet törtető…
– Az öreg nem akarja eladni!
– Akkor győzd meg! Te vagy az ügyvéd!
Ártatlan…
– Nem kényszeríthet rá, atyám!
– A testvérem mindenre képes! Kérem, vigyázzon magára!
És gyalázatos…
– Nem érdekel, csak érd el valahogy!
– Bízza csak rám, Don Demián!

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

“Un Camino hacia el Destino” – jövő hétfőn premier Új időpontban a tv2 telenovellái

37 hozzászólás Add your own

  • 1. Amiga  |  2016/01/22 - 16:11

    Thelma Madrigal valahogy nekem sem jön be.Jobb pl. Esmeralda Pimentel vagy Adriana Louvier.

    Válasz
    • 2. Milibindi  |  2016/01/24 - 22:58

      Meglátjuk milyen lesz főhősnőként. Thelma szimpatikus és szép is még női szemmel nézve is, csak egy bajom van vele a Múlt árnyékában , hogy nem látom rajta, hogy gonosz,nem jön át a gonoszkodása.

  • 3. bence1996  |  2016/01/22 - 16:13

    Én még nyáron daráltam le az eredetit. Akkor a Lo que la vida me robó hosszúságán felbuzdulva elkezdtem nézni az Alma rebeldét, a Laberintos de pasion-t, illetve -amit ti (Bogy és suxel) ajánlottatok nekem- a Sortilegio-t.

    Visszatérve a Laberintos-ra, én kíváncsi vagyok a remake-re, viszont nem hiszem, hogy felül fogja múlni az eredetit. Ernesto Alonso eléggé odatette magát anno.
    MaPat-nak pedig egy teljesen új történet kellene már. A La mujer del vendaval elég jól sikerült. Szerintem azt a vonalat kellene követnie.

    Válasz
  • 4. Csabika  |  2016/01/22 - 16:22

    Hát sosem hittem hogy egy Mapat novellára ezt mondom, de jelenleg ezt várom a legjobban, a promók engem megvettek kilóra. 🙂
    Thelma nagyon szép, és úgy tűnik a szerep is jól áll neki, itt most azt veszem észre, hogy sokkal több pénz van Mapat kezében a gyártásra mint korábban.

    Válasz
  • 5. Gabino  |  2016/01/22 - 16:23

    Kàr h Avilàt megint genyó szerepbe tettèk

    Válasz
  • 6. tibitoma  |  2016/01/22 - 18:28

    Hihi, a Televisánál még mindig megpróbálják megkeresni a bevált színészek fiatal megfelelőit. Ha nem túl elrugaszkodott remake-eket néztek, akkor rájöttök, hogy egy-egy színész többször megkapja azt a szerepet, amit a korábbi verzióban egy hozzá habitusra, kinézetre hasonló idősebb sztár alakított. Diego Olivera már másodjára lesz Cesar Evora.

    Illetve a remake-ek karaktereinek nevei hangulatukban vagy hangzásukban elég gyakran megpróbálják utánozni a korábbi változat neveit.

    A szereposztás nagyon B-vonalas szerintem, egy-két embertől eltekintve.

    Válasz
    • 7. tibitoma  |  2016/01/22 - 18:40

      Fatima Torre meg megismétli önmagát a Soy tu Duenából.
      Amikor néztem a STD-t, párszor megkérdeztem magamtól, hogy Illuminada karakterét ki tette olyanná, amilyen, mert meglepően sok a hasonlóság a két figura (Illuminada és Rocio) között.

  • 8. tibitoma  |  2016/01/22 - 18:37

    Semmiféle ranchero-hangulata nincs a promóknak, ez tök érdekes, hiszen néhány történetszálhoz a gazdálkodás szolgáltatja az apropót.

    A másik gondolatom még hogy ha ez is egy 95%-os másolat lesz semmiféle újítás nélkül, az irtó gáz. Egyrészt azért, mert ismerni fogod a meglepő fordulatokat, ha már láttad a Laberintost, másrészt meg a Julieta alapszituációjához még rengeteg más adalékot lehetne adni, amely felturbózná a történetet. (Genaro/Damián és Nadia/Renata például kaphatna háttérsztorikat, meg még sok más finomságok.)

    Mit gondoltok, Caridad Bravo Adams sír vagy vihorászik a mennyben, amikor látja a történeteinek a mai megvalósításait?

    Válasz
    • 9. szabina333  |  2016/01/23 - 12:42

      Sír…

  • 10. Ben Lacosta Navarro  |  2016/01/22 - 19:20

    és ez is 80 részes lesz pedig lehetne 120 vagy 150 epizód is.

    Válasz
    • 11. bence1996  |  2016/01/22 - 20:00

      Isten mentsen meg, hogy ezt a 80 részes sztorit elnyújtsák ennyire!

    • 12. tibitoma  |  2016/01/22 - 20:46

      hohó, Bence, pedig lenne puskapor a sztoriban.

      LdP + még több El Engano:
      Most képzelj el egy olyan Genaro Valenciát, aki a múltban millió meg egy bűnt követett el, a vagyonát is összerabolta, embereket végzett ki, aztán teljesen új személyazonossággal kezd új életet egy kisvárosban.

      Az elszegényedő nemesi családból származó Ofelia ráveszi a mástól (Gábrieltől) megesett lányát, hogy hozzámenjen Genaróhóz. Genaro így megkapja a família nevét, Ofelia és Sofía a pénzt. Az öregasszony élete legrosszabb tettének vallja később ezt a cselekedetét.

      Jó 25 évvel később megérkezik Nadia a kisvárosba, aki egy titokzatos vénembernek kémkedik. Nadia beépül a Valencia-családba, a kisvárosban akadnak segítői. Ők mind meg akarják buktatni Genarót. Aztán Nadiának megtetszik a gazdagok élete és elfeledkezik a megbízójáról.

      Plot twist: a vénember Julieta nagyapja, aki az elveszett unokáját keresi. Julieta szüleit Genaro Valencia mészárolta le.

      —-
      LdP + kevés El Engano + Esmeralda

      Genarót összegyúrjuk Rodolfóval, Blancát Sofiával, Fatimát Carminával, a bolond Melesio egyesül Cristoballal (=elhallgatott nyomorék bátyó), Nadiát Georginával, Hortensia asszonyt az unokáját kereső nagyapával, van benne egy 10 éves időugrás … és az egészben a legnagyobb dráma, hogy Genaro/Rodolfo a saját lányának az életét vágja tönkre, csak ezt nem tudja még.

    • 13. bence1996  |  2016/01/22 - 20:51

      Hát igen, ez már elég jó kis fúziós remake lenne 😀 Carlos Moreno nagyon jól tudná kivitelezni 🙂

  • 14. mandi28  |  2016/01/22 - 23:30

    én nem tudom de én is várom nekem a régi nagyon bejött és valamiért új szereplőkkel is várom még ha tudom hogy semmi újat nem fog mutatni 🙂 de szerintem ez azért van mert nem régiben néztem újra a Julieta-t és egy valami nem tetszett benne hogy régi és mindenen, a ruhákon, szereplőkön látszódott hogy mennyire fiatalok voltak, régi fajta öltözködéssel és talán ezért várom most az új köntöst és akárki akármit mond Thelma Madrigalnak már most jobban áll ez a szerepkör mint Michel Renaudnak az Aldonzás mini ruhába mutogatom magam csaj szerepe (mondjuk én attól a csajtól amúgy is hülyét kapok nem tom mért 😀 ) én biztos nézni fogom addig is míg el nem kezdik a Frentét valahogy ki kell bírnom 😀

    Válasz
  • 15. bence1996  |  2016/01/24 - 21:14

    Most nézem, hogy a képen Thelma Madrigal szájtartása hasonlóan szív alakú Leticia Calderon-éhoz 😀

    Válasz
    • 16. MarcoPolo  |  2016/01/24 - 21:25

      Lehet, hogy csak a logót próbálja utánozni 😛

    • 17. bence1996  |  2016/01/24 - 22:30

      Igen, meglehet 😀

  • 18. laci70  |  2016/01/27 - 14:39

    Szerintem nem lehet felülmúlni a Leticia Calderón féle verziót. Nekem máig az abszolút kedvenc novellám.

    Válasz
  • 19. Gábor  |  2016/02/06 - 00:48

    Íme a sorozat főcímdala. Első hallgatásra annyira nem bejövős.

    Válasz
    • 20. Gábor  |  2016/02/06 - 02:46

      Itt van egészben is a dal és hát annyira így sem tetszik.

      Viszont a videóból hang alapján nem jöttem volna rá, hogy ezt David Bisbal énekli. Kajak azt hittem, hogy egy nő. És valószínű, hogy amit az előbb linkeltem az a hivatalos entrádája neki. És csinált már ettől 100x jobb entrádát is MaPat mondjuk a Juro que te amo főcímét szerintem még nem sikerült eddig űberelnie.

    • 21. tibitoma  |  2016/02/06 - 13:02

      Milyen szép pöszén ejti a Z-ket 🙂
      Szerintem ez egy kicsit el van torzítva, olyan, mint a gépi mókushang.

      Mivel zenében is szeretem a feldolgozásokat, itt van az egyik kedvencem tőle, itt hallható is, hogy valamivel mélyebb a hangja:

    • 22. tibitoma  |  2016/02/06 - 13:06

      Egyébként szerintem egy kicsit jobban hozzányúlhattak az alapanyaghoz, mint az El Manantial/LSDP esetében, mert még egy fikarcnyi utalás sincs arra, hogy egy nagy rancson bonyolódik a sztori.

  • 23. Gabino  |  2016/02/06 - 09:14

    Hogyhogy ilyen korán kész az entrada? Tudtommal ez csak márciusban depütál, és valószínű h ez nem egy fan-made. Ám valóban olyan mintha nő énekelné, de ez valóban David Bisbal, van a hangjában vmi magas nőiesség, ettől függetlenül nagyon jó előadó.

    Válasz
    • 24. Gabino  |  2016/02/06 - 09:14

      Nekem első hallásra megtetszett a dal 😛

    • 25. Csabika  |  2016/02/06 - 09:42

      Hétfőn kezd…;)

    • 26. Gabino  |  2016/02/06 - 10:43

      jaaa jól van csak az oldalsávba március volt, az zavart meg… Néha nem ártana frissíteni az oldalt.

  • 27. Gabino  |  2016/02/06 - 13:09

    igen valószínű h torzított, mert sokat hallgattam David Bisbaltól és nem ilyen azért a hangja

    Válasz
  • 28. mandi28  |  2016/02/06 - 15:58

    tényleg már hétfőn kezdődik a sorozat? de hiszen semmi utalás nincs rá nem volt prezentáció plakátok semmi???? :O amúgy most én nem láttam vagy a Cristobal féle karakter tényleg nincs benne? mert hát azt mondták hogy teljes másolat lesz akkor az ő karaktere hol van?

    Válasz
    • 29. Csabika  |  2016/02/06 - 16:49

    • 30. Csabika  |  2016/02/06 - 16:55

      A hét elején volt a prezentáció

    • 31. Csabika  |  2016/02/06 - 17:00

      Itt bele lehet hallgatni a főcimdalba:
      http://ch.napster.com/artist/david-bisbal/album/corazon-que-miente ( itt nem torz 🙂 )

    • 32. Csabika  |  2016/02/06 - 17:05

      És itt 1 poszter is:

      (Nekem ez a személyes kedvencem)

    • 33. Csabika  |  2016/02/06 - 17:09

      Tibi !

      Jól érzed, Mapat a prezentáción kiemelte hogy nem tipikus Ranchero lesz a Corazon Que Miente, 72.epizódos Melodráma lesz.

  • 34. mandi28  |  2016/02/07 - 12:01

    hát ezt jó volt tudni hogy már hétfőn kezdődik köszi Csabika (bár azért ez most már kezd tényleg felháborító lenni, hogy semmi tájékoztatás nincs ki írva) szóval a sorozat: viasz másolata a Lety Calderonosnak de nekem még ennek ellenére is tetszik én várom nagy kedvenc volt a Julieta remélem ez is eljut hozzánk bár nekem inkább a karakterek szürkeségével van bajom nem tudom hogy a trailer volt rossz de pl Carmina, Nadia, Pedro karakterek semmik voltak a főszereplők közötti kémia még hagyján az még csak csak lesz de Pablo Lyle szerintem minden csak rátermett nem ebben a sorozatban nagyon nagyon kíváncsi vagyok milyen számokat hoz…

    Válasz
  • 35. Riley  |  2016/02/08 - 07:55

    Dulce Marianak illik ez a szerep vegre ujra sorozatban jatszik

    Válasz
  • 36. Csabika  |  2016/02/09 - 22:39

    Elég rossz minőségben ( bocsi csak ez volt ) de itt az Entrada is:

    Válasz
    • 37. MarcoPolo  |  2016/02/09 - 22:55

      Most raktam ki egy fokkal jobb változatban 😉

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum