Ez tényleg egy Televisa-telenovella lesz?

2016/01/21 at 16:14 45 hozzászólás

EHDLS_poster

A fenti kérdést szerintem nem csak én fogalmaztam meg magamban az alábbi trailert látva. A jövő hétfőn startoló El hotel de los secretos jelenleg a Televisa legnagyobb ütőkártyája, és most valóban szuperprodukcióról beszélhetünk (nem úgy mint a Pasión y poder esetében, ahol a premier után egyből kipukkadt a lufi): a videóból is kiderül, hogy más produkciókkal ellentétben nem csak a promókhoz és a vizuális mézesmadzaghoz használtak komolyabb kamerákat, a beállítások, a világítás és eleve az egész hangulat simán felér egy amerikai sorozatéval, méltó remake-je a spanyol eredetinek, de legalábbis egy mezei telenovellánál biztosan jobban berántja az egyszeri nézőt. A műfaj megújulásához elengedhetetlen, hogy ha a napi vetítés nem is változik, a papírmasé díszleteket és a buta kamerakezelést legalább időnként felváltsa valami, ami a minőség látszatát kelti, és a Hotelnél a jelek szerint pont ez történik, a kevés epizódszám pedig valószínűleg a sztorit is felpörgeti majd, amiért újabb pirospontot érdemel.

És itt jön be a képbe a sztori és a színészek, ugyanis hiába adott a jó technika és pörgős bonyodalomfűzés, ha a színészi gárda továbbra is csapnivalóan játszik (mint azt egy-két Mujeres asesinas-rész is bebizonyította). Roberto Gómez Fernández viszont, akitől a Para volver a amar és az El color de la pasión óta tudjuk, hogy a casting az egyik erőssége, az utóbbi idők egyik legjobb telenovella-szereposztását rittyentette egybe, tényleg minden karakter a helyén van, még a legkisebb mellékszereplőkre is mintha ráöntötték volna a figurát, legtöbbjüknek csodás jutalomjáték lehet ez a sorozat sok kényszerből elvállalt sablonkarakter után.

Mit szóltok a trailerhez és a színészekhez? A Gran Hotel-szüzek véleményére is kíváncsiak vagyunk!

(Szolgálati közlemény: lesz a napokban évértékelés és hírösszefoglaló is, sajnos annyira el vagyok havazva, hogy a kommenteket sem tudom napi szinten követni, de igyekszem behozni magamat. Köszönöm, hogy itt vagytok, a kommentelőknek pedig köszönöm a véleményeket és a folyamatos infókat.)

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

“Un Camino hacia el Destino” – két teaser “Un Camino hacia el Destino” – jövő hétfőn premier

45 hozzászólás Add your own

  • 1. szabina333  |  2016/01/21 - 16:46

    Én most vettem véres könnyeket hullajtva búcsút a Downton abbey sorozattól, de azt hiszem ha tényleg ez a képi és drámai színvonal valósul meg, akkor tudom hol folytatom a sorozatnézést! 😀 Viszont, hogy őszinte legyek, ha nem így lesz, akkor azt hiszem ezzel vetek véget az összes telenovellának akármi is jön, mert amerre a többi Televisa sorozat tart, az olyannyira s.z.a.r. hogy teljes kiábrándulást okoz!

    Válasz
    • 2. Bogy  |  2016/01/21 - 16:56

      Engem is a Downton Abbeyre emlékeztet…majdnem írtam is hogy még a kor is nagyjából stimmel (kb a 20. század eleje).

  • 3. Bogy  |  2016/01/21 - 16:54

    Köszi Marco hogy megosztottad velünk ezt a tartalmas trailert…:) Az angol felirat nekem nagy segítség volt….nem tudom ki csinálta de Isten áldja meg érte. 😀
    Nagyon remélem elérkezik hozzánk is…sőt elnézvén ezt a videót biztos vagyok benne. Tényleg hajaz az amerikai illetve angol sorozatokra. Szuper a látványvilága! Én tuti nézni fogom! 🙂

    Válasz
    • 4. MarcoPolo  |  2016/01/21 - 21:41

      A Televisa minden trailert kiad angolul is 🙂

    • 5. Bogy  |  2016/01/22 - 01:23

      Tényleg? Akkor majd jobban utánanézek ezek után mert eddig csak ezt láttam így. Köszi Marco. 🙂

  • 6. Csabika  |  2016/01/21 - 17:13

    “Szuperprodukció” az anyacsatornán meg mégsem akarják bemutatni.
    Érdekes ez a Televisa. 😁

    Válasz
    • 7. MarcoPolo  |  2016/01/21 - 21:43

      Érdekes, de mégis érthető, hiszen rizikós egyrészt a kosztümös volta miatt, másrészt azért, mert a mexikóiak egyszerűen nincsenek ilyen színvonalhoz szoktatva. Olvastam olyan véleményeket, amelyek szerint ez bukásra van ítélve, mert a mexikói közízlésnek egyszerűen túl magas.
      Ellenben a Televisa nagyot kaszálhat vele nemzetközileg (legalábbis ott, ahol a Gran Hotel nem futott).

    • 8. Csabika  |  2016/01/21 - 22:04

      🙂 Énis olvastam ezt a felvetést miszerint a mexikói népnek ez nemfog bejönni, hát annyi igazság van benne hogy rizikós ez a kosztümös műfaj, de hátha bejön én szurkolok neki 😁

      Szerintem meg pont hogy azok az Országok fogják elsőként megvásárolni ahol futott a Gran Hotel, és aligha van olyan Ország ahol ne lett volna siker.
      Nem lepődnék meg ha ez megérkezne a Duna Tv-re.

    • 9. Milibindi  |  2016/01/21 - 22:25

      A számból vettd ki a szót Marco! Pont ezt akartam mondani, hogy “buktával dícsérjük a napot” , mert nem biztos kinn népszerű lesz
      . Lásd Pasion y Poder az sem történet miatt vérzett el az egyértelmű. Tudjuk, hogy ott a ” Susana átok” , szegény bármit csinál , a feje tetejére is állhat , cigánykereket is vethet , ahol ő a főhősnő bukik a sorozat. Ennek köze nincs a tehetségéhez. Épp ezért Castro , ha kicsit okosabb , inkább Nina karakterét adja neki. ( Jól játszik Susy , a szerep is jól áll neki , de az neki is jobb lenne, sikeres sorozat akkor is, ha ” csak ” a főgonoszt játsza. ) Hatalma rizikó volt Fernandonak negatív karaktert adni. Ez akár sülhetett volna el jól , de cèlravezetőbb lett volna Jorgenak adni a negatív szerepet. Őt nagyon szerették kinn (is ) Rogelio Monteroként. Mivel sorra buktak a produkciók Castro ha okosan dönt így tesz , ha lett volna egy Maricruz vagy egy Lokela , akkor még azt mondanám , jó lehetett számítani , hogy nem jön be a népek , de egy próbát megért, de így butaság volt hiszen pont az lett volna a cél, hogy megmentse a nézettséget , ilyenkor nem szabad ekkora kockázatot vállalni. Ezen a kettőn bukott meg kinn a sorozat az egyértelmű.
      Ott van még Altaír is , akit a jelek szerint nem fogadnak el pozitív szerepben, pedig jól áll neki. Nem értem miért , mert az Abismos Flor is jókislány lett a végére pl. akkor nem volt gond ?! Na őt még simán bevállalhatta volna a biztonsági játék keretén belül, ha az előbbi kettőnél nem rizikóz Altaíron nem csúszott volna el a sori.
      ( Csak zárójelben jegyzem meg , hogy szerintem most már “Mejia átokról ” beszélhetünk lassan, mert úgy tűnik ő is bármit csinál bukik a sori.)

  • 10. Csabika  |  2016/01/21 - 17:17

    Egyébként Elias fogyott vagy 15kg-ot ezért a szerepért, és a bőre is fehérebb vagy 3-4 árnyalattal.

    Válasz
    • 11. suxel  |  2016/01/21 - 20:03

      Nezz mar meg egy-ket coloros jelenetet, ahol Erick felmeztelen, latszik a felsoteste, bar szerintem eleg ranezni, hogy ennek a sracnak nem kellett fogynia. Inkabb kigyurta magat, tudod ebben a sorozatban lesznek illegalis “boxolasok” pénzért az ivoban, nem is egyszer, es igy többet lesz felsőtest mutogatva, mint a color alatt. Ha mar fogyas, tudod ki az, aki fogyott valojaban? Betty Monroe.

    • 12. Csabika  |  2016/01/21 - 20:18

      Akkor én meg javaslom nézd meg az arcát 😉

  • 13. Thoom  |  2016/01/21 - 19:13

    Az elmult idoszakban bennem is egyre jobban erosodott az érzés hogy ez valóban egy szuperprodukcio, az ev egyik szuperprodukcioja es remelem kis hazankba is elfog jutni meghozza egy főbb csatornára! De én ha tudom eredetiben is követni fogom 😊

    Válasz
  • 14. suxel  |  2016/01/21 - 20:05

    Amugy meg nekem Irene Azuela hihetetlenul hasonlit a kepen Amaia Salamancara a Gran Hoteles fohosnore.
    (ezzel lehet vitatkozni, mert nalam mindenki hasonlit mindenkire, de most komolyan igy oldalrol mintha csak klonok lennenek)

    Válasz
  • 15. Thoom  |  2016/01/21 - 22:37

    Suxel, nem te vagy az egyetlen aki szerint hasonlit a két nő mert szerintem is elegge hasonlítanak. Lehethogy RGF ezert is választott őt?
    A mexikóiak ezek szerint nem szeretik a minőségi jol kidolgozott szuperprodukciokat? Erdekes, nekem például eleg sokat jelent hogy pl egy jelenetnel milyen a kameramozgas meg stb 😁 én szeretem a minőségi sorozatokat/filmeket amik magukkal ragadnak, ebben a produkcióban tenyleg latszik mennyi munka es penz van belefektetve, engem mar most megvett!! 😊

    Válasz
    • 16. MarcoPolo  |  2016/01/21 - 22:50

      Nem is arról van szó, hogy nem szeretik, egyszerűen idegenkednek attól, ami nem a jól bevált két kamerás, ide-oda zoomolgatós módszert követi, mert az gyanús, hogy túl bonyolult/elvont/számukra érthetetlen. (Itt most persze a tévéműsorokat válogatás nélkül fogyasztó nagy átlagról beszélek, nem az ínyencekről.)

  • 17. mandi28  |  2016/01/21 - 23:06

    persze mert kint is a nagy átlag néző a nyugger mama és ő nem biztos hogy veszi a felpörgetett rohamtempós sorozatot csórikáim még az Izaurán meg Esmeraldán nőttek fel ahol két hét után is még ott volt a történet ahol abba hagyták 😀 ezzel nem meg akarok bántani senkit csak hát ez tény de aztán a nagyon jó szereposztás miatt lehet nézett lesz otthon is ha jók a karakterek jók a szereplők könnyen rákapnak a sorozatra majd elválik én szurkolók nekik és tuti nézem is mert én vagyok az egyike a Gran Hotel Szűzeknek szóval nekem most ért meg hogy bele kezdjek és hát főleg Erik Eliast nem fogom kihagyni az tuti 😉

    Válasz
    • 18. Csabika  |  2016/01/21 - 23:12

      Hát ezen a jót nevettem 😂😂
      Köszönöm szépen 😁

      Amúgy énis Gran Hotel szűz vagyok, de szándékosan döntöttem így, a QTPD-t és a LSDP-t is folyton az elődhöz hasonlítva néztem és így nem is tetszetett, megfogadtam hogy sem a Gran Hotelt sem a Lazos de amort nem nézem meg hogy ne legyen viszonyítási alapom, hátha igy nagyobbat üt. 🙂

    • 19. Csabika  |  2016/01/21 - 23:23

      *tetszett*

  • 20. Thoom  |  2016/01/21 - 23:07

    Akkor a Meikoi nagy atlagnak ugy tunik az jonne be ha 90es évekbeli technikakat alkalmaznanak mai gondolkodasmoddal 😁😂 fura nep ez a mexikói az biztos 😁
    Hirtelen amugy a Rosalinda ugrott be hogy ott mennyi zoomolgatas volt egy egy drámai de néha meg nem drámai jelenetnél is xD bar ha jol tudom az pont nem volt valami nagy siker odakint, nem ugy mint nálunk 😁 vagy tévednék?

    Válasz
    • 21. Gábor  |  2016/01/22 - 00:25

      Az akkori nézettségi adatok alapján valóban nem számított sikernek, viszont a mai utódok már irigyelhetik azt a nézettséget, amit a Rosalinda tudott akkor hozni a maga 28 pontjaival.

    • 22. Bogy  |  2016/01/22 - 01:34

      Mexikó szegény ország hatalmas társadalmi különbségekkel és az edukáció hiányával élő emberekkel.(és ez a kevésbé szegényekre is jellemző…mondjuk ki az oktatás egy nagy sz*r odakint.) Nem csodálkoznék azon ha magas lenne nekik ez a sorozat. Én azért szurkolok neki és remélem hogy az értelmesebb átlagnézőkkel rendelkező országokban siker lesz.

    • 23. bence1996  |  2016/01/22 - 07:59

      Akkor biztos a most futó sorozatok is magasak lehetnek neki, ha ennyire nem nézik…élen a Simplemente María-val 😛

      Majd kíváncsi leszek a Frente al mismo rostro-ra is. A hármas ikreket vajon hogy fogják tudni megkülönböztetni? 😀 😀 hát még a pörgő cselekményt 😛

    • 24. Bogy  |  2016/01/22 - 10:53

      Oké Bence de nem csak ezen bukhat egy sorozat…már számtalanszor felsoroltunk rengeteg okot…lehet hogy a többség nem edukált de lehet/van józan paraszt esze…és a most futó sorozatok többségéhez nem kell túl sok ész se hogy valaki lássa benne a hibákat. Mellesleg veszélyesen hülyének kell lenni valakinek ahhoz hogy a Vera vagy a Simán Mari magas legyen. 😀 😀
      Pl. Ana Perla gyereke…tegnap világosodtam meg afelől hogy az a gyerek nem Pablotól van……..hanem Chuck Norristól. Az mindent túlél! Azért azok után amin Perlita keresztülment nem csodálom hogy egy alulképzett ember is nevet rajta. De sok példát tudnék még mondani. Pl ahogy te is említetted a Simán Mari is egy remek példa… 😛
      De ezek ellenére azért beszippanthatja a nézőket az EHDLS. Kint amúgy a Frentét és ezt a sorozatot várják a legjobban. Meg még talán Natykát…kíváncsiak Paulinára…nagy rajongótábort szedett össze a MCET alatt. 🙂

    • 25. Amiga  |  2016/01/22 - 12:21

      “Majd kíváncsi leszek a Frente al mismo rostro-ra is. A hármas ikreket vajon hogy fogják tudni megkülönböztetni?”

      az eredetiben (Lazos de amor) különöbző volt a frizurájuk,és a képek alapján,amit eddig nyílvánosságra hoztak,ez a FAMR-ban is így lesz

    • 26. Bogy  |  2016/01/22 - 12:51

      A decemberi hírekhez linkeltem a kinézetüket is….azok alapján simán bence.

    • 27. MarcoPolo  |  2016/01/22 - 14:44

      Hozzá kell tenni, hogy az ikres sorozatoknál általában kínosan ügyelnek arra, hogy az ikerpár tagjai jól azonosíthatók legyenek (ld. La usurpadora, Corazón salvaje), annál is inkább, mert általában egy színész(nő) játssza őket, és így sok múlik a megjelenésen a sztori követhetősége szempontjából. A Quién eres tú-ban pl. számomra nehéz követni, hogy Laura Carmine épp mikor melyik ikert alakítja.

    • 28. Milibindi  |  2016/01/22 - 23:10

      Bogy nekem az ” a halhatatlan ” szó jutott eszembe Ana Prrla gyerekéről, ha Pablo belemegy , hogy feláldozzák a magzatot Ana Perla megmentéséért , az a baba még az abortuszt is túlélte volna,. Abból kiindulva, hogy mi minden élt túl 😀

    • 29. Bogy  |  2016/01/22 - 23:37

      Milibindi: Annak a gyereknek ember nem árthat. Szerintem E.T. miután hazatért vissza is tért a földre gyors megtermékenyítette Ana Perlát álmában és uccu neki fogta a helyes kis kétkerekűjét és újra eltűnt a csillagos égen persze de csak miután megfürdött a holdfényben ami a film óta valami perverziója lehet. Na már most nekem az a véleményem hogy ez a gyerek ha felnő valamiféle titkos fegyverként fog szolgálni az emberiség ellen ezért is kell hogy életben maradjon…ez az egyetlen magyarázata a pulya halhatatlanságának.
      Vagy csak korán kezdi a túlélőshowkra való edzést. De az első opciót valószínűbbnek tartom.

  • 30. mandi28  |  2016/01/22 - 11:13

    amúgy komolyra véve egy kicsit szegényeket szépen le nyomizzuk oda kint pedig szerintem csak arról van szó hogy a szó szoros értelmébe vett telenovellákat egy jó szereposztással jó főhős párossal jobban veszik és értik is ezért volt sláger anno az Esmeralda, Paulináék vagy most az Árva Angyal Maricruz jól előadott jó szereplős gagyi történet de nem kellett sokat erőlködni hozzá délután munka után le ülve a tv elé és ha véletlen kihagytál pár részt simán megértetted hogy hol volt a vége szerintem ezen áll vagy bukik sok minden beszélhetünk mi változtatásokról a telenovella gyártásban de azért még mindig az erős 60-70%-a a nézőknek nem biztos hogy igényli is azon dolgokat amikről már itt többször is szó esett változtatás címszó alatt….Kell olyan sorozat is mint a Hotel vagy a Frente mert haladni is kell a korral de igenis tudomásul kell venni hogy a gagyi jól becsomagolva még mindig jobban kelendő. Az UCHED engem egyáltalán nem fogott meg belenézek mert a főhősökre mindig kíváncsi vagyok de engem jobban érdekel Mapat Julieta feldolgozása azt jobban várom….

    Válasz
    • 31. Bogy  |  2016/01/22 - 11:23

      Én nem vicceltem az oktatással…meg hasonlókkal….ott tényleg ez a helyzet sajnos. Azért remélem hogy beválnak ezek az újítások.

    • 32. Thoom  |  2016/01/22 - 12:12

      Meglepő de én is várom a Mapat-novellát, bár nekem olyan kicsit mintha nem is ő gyártaná, egyáltalán nem hasonlít az előbbi novelláira, A mujerre, meg Sombrára, már ami a promókat meg a képi világot illetve, érdekes, de lehet hogy ez most be foják nyelni és sikeres lesz! Engem a promók megvettek félig, lehet azért is mert a Juliétát nem láttam 😀

    • 33. bence1996  |  2016/01/22 - 14:34

      Igazatok van, én is csak hülyéskedtem. Nem gondoltam komolyan. Egyébként nem tudom miért, de én nem érzem különbnek, vagy rosszabbnak a mostani telenovellákat. Leginkább a Pasion y poder-en csodálkozom, mert nem nyújt kevesebbet bármelyik Castro-novellánál.

      A Simplemente María pedig kizárt, hogy rosszabb legyen az Árva angyalnál (bár Sada is mellé tud néha nyúlni). Claudia Alvarez-t meg nagyon nem ismerem, de csak nem lehet olyan rossz színésznő. Egész egyszerűen a blődségét imádhatták az emberek. Gondolom ez lehet az a sajátosság, ami a María-ban nincs meg.

      A La vecina-ról szinte semmit nem hallok, nem dícsérik, de nem is fikázzák…fogalmam sincs merre tart. Pedig Esmeralda Pimentel nagyot nőtt a szememben a Color óta.

      Az A que no me dejas kb ugyanez, de mivel érdekel, néha online belenézek. A színészek játéka korrekt, a történet halad. Szerintem nincs szégyenkezni valója.

      A Lichita pedig komédia, így azt sem követem nyomon, csakúgy, mint a La vecina-t. Arról meg szinte csak azt hallom, hogy plágium-gyanús, és nem tudják eladni más országoknak. Slussz.

      A Pasion y poder meg talán az a novella, amitől mindenki várta a megváltást (mint anno a Lo que la vida me robó-tól), de elég középszerű lett, így gondolom sokan ki is ábrándultak belőle. Én még követem (persze az itthoni vetítést, de azt is online), de nekem nincs nagy bajom vele.

      Egy szó, mint száz, bennem csak az fogalmazódott meg, hogy “Valami elveszett”.

    • 34. bence1996  |  2016/01/22 - 14:36

      Még annyit, hogy a Lo imperdonable-val kezdődött a lejtmenet mindegyik sorozatnál. Tudom, hogy Mejía-t nem kellene mindenért okolni, de én így látom.

    • 35. Csabika  |  2016/01/22 - 16:15

      Nicandro Diaz kezdte a lejtmenetet a Hasta el fin del mundoval, az szerintem csak azért nem taknyolt akkorát mint kellett volna, mert a Mi Corazon es tuyo magas számaiból valamicskét feltudott szedni.

  • 36. tibitoma  |  2016/01/22 - 18:15

    Ez nagyjából kopipészt, viszont brutálisan gyönyörű… És eszembe jutott, hogy ilyen minőségben nézem a Megveszem ezt a nőt! új verzióját, amely történetileg is kicsit fel van tupírozva, hmm….

    OFF:
    Chuck Norris Ana Perla gyerekének az apja, muhahahahaha.
    Kb. egy órája ezen röhögök.

    Válasz
  • 37. nota  |  2016/01/22 - 19:59

    Nagyon, de nagyon hangulatos, és rejtélyes. Általában nem szeretem a kosztümös telenovellákat, de ez nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Mivel elég későn adják, így lehet, hogy az ínyenceknek be fog jönni, mert szerintem az átlag néző nem marad fenn odáig, és talán éppen ez lesz a nyerő ez esetben. Persze így nem lesz magas nézettség, de talán lassan elindul valami változás.

    Válasz
  • 38. suxel  |  2016/01/25 - 01:46

    Ime az elso 20 perc, es ennek is instrumental zeneje lesz az entradaban.

    Válasz
    • 39. Gábor  |  2016/01/25 - 02:19

      Claudia Ramirez kit fog benne alakítani?

    • 40. suxel  |  2016/01/25 - 08:25

      Annyit lehet rola tudni, hogy a karaktere uj, nincs benne az eredetiben es szerelmi haromszog harmadik tagja lesz Irene es Erick kozott.

    • 41. bence1996  |  2016/01/25 - 09:02

      Hohó, Claudia a Lo imperdonable-ben még szenvedő anya volt, itt pedig MILF lesz…az igen 😀

      Egyébként biztos jól fog állni neki ez a szerep.

    • 42. tibitoma  |  2016/01/25 - 12:03

      Ez gyönyörű. Örülök, hogy végre néhány színésznek sikerült bejutnia egy ilyen valóban nagyszabású sorozatba, és főleg Claunak.

      Izgalmas, hogy az Időtlen szerelemnek és a Megveszem ezt a nőt!-nek is így kezdődött az eleje (a főhősnő a főhőssel találkozik valami tömegközlekedési eszközön, hajó, repülő, vonat).

      Kár, hogy nem a legjobb minőségű a videó.

      És amit nagyon hiányolok, az a mexikói hangulat. Úgy szűrőzték az egészet, hogy sötétnek hasson. Ahány televisás remake-et ismerek, az mind megpróbálta visszaadni az ország “napfényességét”, “harsányságát”. Kicsit furcsa.

    • 43. bence1996  |  2016/01/25 - 14:24

      Igen, ez érdekes, hogy egyáltalán nem hat mexikóinak. Amit egyébként nem nagyon bánok, mert így világszerte eljuthat bárhová, feltéve, ha kint sikeres lesz.

    • 44. suxel  |  2016/01/25 - 17:30

      Jominosegu csak az univision honlapjan van, ami a mi szamunkra elerhetetlen, vagyis ha van IP-cim blokkolod/megvaltoztatod, akkor lehet ott is csekkolni.

      Ha mar remakek, en a yo no creot tudom emliteni, na az nalam full sotet volt, napfenyesseg es harsanysag nelkul.

  • 45. Máté  |  2016/02/24 - 22:35

    suxel! légyszi tudnál segíteni ebben az IP-cím blokkolásban? VPN Book-kal próbálkoztam de nem sikerült mit ajánlanál? 🙂

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum