2015 legjobbjai – a kedvenc televisás premier

2015/12/29 at 07:00 32 hozzászólás

lomejor2015mextreno

Idén sem maradnak el a szokásos szavazós posztok, ahol az idei novellatermés legjobbjai közül szüretelünk, egészen az újévi értékelésig lehet majd szavazni, ma sorban kerülnek majd fel az ehhez tartozó cikkek. Ebben a posztban az idei év kedvenc televisás premierjét keressük! A korábbi évekhez képest idén jelentősen megugrott az itthon is útjukra indított Televisa-novellák száma, a Story5 három, míg a tv2 egyenesen négy premierrel kedveskedett nekünk.

Műfajilag meglehetősen ügyesen egyensúlyoztak a programigazgatók: jutott idénre a klasszikus Hamupipőke-történetekből (Fiorella, Paloma), a Blanco-Peña házaspár vidéki klasszikusaiból (Az én bűnöm, A szenvedély száz színe, A múlt árnyéka), hibrid szuperprodukcióból (Verónica aranya) és családi komédiából is (Szerelem ajándékba), Angelique Boyert leszámítva minden új generációs színésznő képviseltette magát itthon egy-egy új sorozattal, valamint a tv2 az év végére egész kis mesedélutánt alakított ki a nézőinek csak Televisa-sorozatokból, és többek között sokak régi vágyát teljesítette azzal, hogy hat év után megvásárolta a Mi pecadót.

Az év során már többször is megszavaztattalak benneteket a tv2-es kedvencetekről, most azonban minden fenti sorozat játszik! A korábbi években valamiért mindig María Zarattini sorozatai felé hajlott az egeretek (2011-Kettős játszma, 2012-A végzet hatalma, 2013-A szív parancsa, 2014-Szerelem zálogba), most azonban biztosan megtörik a sorminta, hiszen az idei adagból egy novella születéséhez sem asszisztált, így minden szempontból új győztest avatunk! A tovább után mehet is a szavazás és jöhetnek a vélemények az idei termésről!

Entry filed under: Szavazás. Tags: , , , , , , .

Szeretned kell! – január 4-től a tv2-n! 2015 legjobbjai – a kedvenc nem televisás premier

32 hozzászólás Add your own

  • 1. Csabika  |  2015/12/29 - 09:32

    Engem leginkább a szenvedély száz színe tudott berántani, annyira jó volt, jól kivitelezett, izgalmas, fordulatos, pazar színészi játék, + nem kaptunk a Televisatól már már szinte minden novellában fellelhető rétestészta epizódokat ebben a Telenovellában.

    A dobogó 2.helyére egyértelműen a Szerelem Ajándékba kerül nálam, az első epizódokon nagyon sokat nevettem, és bár a végére a báj, a komédia, gyerekek, és a családias hangulat, már számomra frusztráló volt, mindenképp egy remekmű ez a novella.

    Talán még a Veronica Aranya tudott engem meggyőzni a sorozat második felétől, az összes többi nem nyerte el a tetszésemet.

    Válasz
    • 2. Petra Lukács  |  2016/01/07 - 09:48

      szavazzatok a VERONICA ARANYÁRA

    • 3. bence1996  |  2016/01/07 - 11:17

      Áhh, annyira nem jó az 😀 😀

    • 4. suxel  |  2016/01/07 - 12:26

      A “gonoszsag” ragados! Like! 😉 😀

    • 5. Bogy  |  2016/01/07 - 14:57

      Sajnálom Petra…de akkor inkább már a semlegességet választom…
      …és megint…ez nem gonoszság hanem tény. Ne keverjük össze a kettőt. 😛 😀

  • 6. suxel  |  2015/12/29 - 11:09

    A szenvedely szaz szine az, amelyik kiemelekedik a kozepmezonyosok kozul favoritkent.

    Válasz
  • 7. Riczu Nikolett  |  2015/12/29 - 12:33

    Emlékezz Reina volt a legjobb nem is értem miért nincs itt 🙂 10000 szavazat ra

    Válasz
    • 8. MarcoPolo  |  2015/12/29 - 12:37

      Nézz körül egy poszttal feljebb! 😉

    • 9. Riczu Nikolett  |  2015/12/29 - 14:48

      ?

    • 10. MarcoPolo  |  2015/12/29 - 14:50

      https://televisahirblog.wordpress.com/2015/12/29/2015-legjobbjai-a-kedvenc-nem-televisas-premier/

    • 11. Bogy  |  2015/12/29 - 15:14

      Az Emlékezz Reina telemundos sorozat…ez az oldal meg a televisa sorozataival foglalkozik…

  • 12. Regina  |  2015/12/29 - 13:00

    Magasan az Mi Pecado a legjobb az idei termésből 🙂 Egyébként láttam még a Mi Corazon Es Tuyo-t is, aranyos kis családi sorozat jó poénokkal viszont egy idő után túlment a cukiság faktor.

    Válasz
  • 13. mandi28  |  2015/12/29 - 17:58

    azért az vicces ilyenkor hogy ez előtt minden második komi a Veronciat ostorozta és szapulta de szavazásnál magasan vezet 😀 nekem a szenvedély száz színe és a Fiorella volt a tuti az előbbi nagyon jól összerakott kis sori volt pörgős hajtós a főhősök nagyon passzoltak a gonosz nagyon gonosz volt a hisztis csaj meg egy birka ( 😀 ) az utóbbi, a közepétől egész jó lett de ott az eleje volt kicsit vontatott nyögve nyelős bár a két főhős igen cipelte a vállán a kémiájukkal a sorit nagyon együtt voltak és inkább bájos telenovella lett belőle mint igazi rózsanovella….

    Válasz
    • 14. Csabika  |  2015/12/29 - 18:12

      No igen, ugyanez a helyzet a Maricruz, Macska kombóval, szinte mindenkinek van egy negativ szava hozzájuk de mégis minden szavazást megnyernek. 🙂

    • 15. Bogy  |  2015/12/29 - 18:41

      Látszik hogy nem csak annyian járunk erre az oldalra ahányan kommentelünk is. Előbb rágnám le a karomat minthogy arra szavazzak. Említette valaki hogy a vége jobb…én a múltkor belenéztem és pont azt a részt kaptam el ahol Vera berontott a bíróságra a bizonyítékokkal hogy Márti nem bűnös. A falat vakartam a párbeszédektől meg magától a “bíróságtól”. De ez az egész sorozatra igaz…az a baj hogy Mejía komolyat akart alkotni és nem mesét habbal de valahogy a kettő között rekedt és létrehozott egy olyan novellát mely tele van ostoba párbeszédekkel a hihetőség piciny szikrája nélkül…és közben meg látszik rajta hogy nem egy mariskanovella akarna lenni. Az a szál meg ami az lenne rosszabb annál…terhesen egy napig lovagol, leesik a lóról, dombot mászik majd legurul a hegyről+az előzmények…ez már vetekszik az Árva angyalos nadrágban szüléssel. De még sorolhatnám pedig nem sok részt láttam belőle.
      De örülök hogy sikeres mivel így megvan a remény hogy nem hagyják abba a telenovella vásárlást és talán eljutnak hozzánk a minőségibb darabok is…talán.
      Mellesleg vacilláltam hogy melyikre szavazzak de végül a Fiorellára tettem le a voksom. Aranyos kis ‘mese’…kedveltem benne hogy nem akart több lenni mint ami bár abban is voltak bőven hibák de jót szórakoztam rajta pozitív értelemben. 🙂

  • 16. momo  |  2015/12/29 - 19:37

    Én is a Fiorellára szavaztam. Én nagyon szerettem ezt a meseszerű történetet, a főhösök és a többi szerelmes pár között is működött a kémia. 🙂

    Válasz
  • 17. Milibindi  |  2015/12/29 - 21:42

    Na még egyszer, az előbb nem jött össze a komment , elszállt.
    Na tehát a Szenvedély száz színére szavaztam, talán az a favorit. Nagy kedvenc volt az Én bűnöm, és kedvenc a Veronica éa a Múlt árnyéka is. Bármelyikre mehetett volna akár a voks. ( A Múlt árnyéka óta ha “akció” van valamelyik soriban , mondom na felolvassák a Bibliát 😀 😀 😀 Több nagyon jó duma van benne)
    Paloma is tetszik, nem nagy kedvenc legalábbis egyenlőre, a Szerelem ajándékba tényleg egy kedves sori, de a poénjai nem jöttek úgy át, mint az Amit a szív diktálnál. A Fiorella is jó volt , csak sokszor uncsi volt pl a Fiorella -Vittorio szál egy idő után már fárasztó volt nagyon.

    Válasz
    • 18. Gina  |  2016/01/03 - 15:04

      Az a bibliafelolvasás az nekem is nagyon tetszett 😀 annyit nevettem rajta 😀 meg a sorit is bírom úgy egyébként 🙂

  • 19. Princesa  |  2015/12/30 - 17:30

    Nekem a fent felsorolt telenovellák közül a Fiorella volt a kedvencem nemcsak a történet, a meseszerű kivitelezés, hanem inkább a szerethető karakterek miatt is, mint a főhősök, Fiorella és Pedro, akik között tökéletesen működött a kémia! 🙂 Sajnálom, hogy véget ért a sorozat, ugyanakkor örülök, hogy láthattuk és legalább eddig is eltartott 🙂

    Válasz
  • 20. Petrusss  |  2016/01/01 - 17:07

    Pedro és Fiorella mesebeli románca 💜💜💜 Kár hogy vége lett a sorozatnak,nekem az nyerte el a tetszésemet 🙂 💑

    Válasz
  • 21. Petrusss  |  2016/01/01 - 17:09

    Nekem Fiorella és Pedro mesebeli románca nyerte el a tetszésemet :)💜💜 Kár hogy vége lett a sorozatnak :/

    Válasz
  • 22. Gina  |  2016/01/02 - 12:10

    A szenvedély száz színe nagyon nagyon szuper volt, idén nálam magasan az első helyen végzett 🙂 Aki nem látta annak csak ajánlani tudom 🙂

    Válasz
  • 23. Petra Lukács  |  2016/01/02 - 17:28

    Nálam Veronica Aranya mindent visz

    Válasz
  • 24. todi1992 (margit)  |  2016/01/04 - 09:53

    Nekem a szenvedély száz szine volt a legjobb.Nagyon jó volt a zenéje a szereplök játéka is tökéletes volt.

    Válasz
  • 25. bence1996  |  2016/01/04 - 13:41

    Te jó Isten! Ennyi jó sorozat közül pont a Fiorella lett a hazai kedvenc 2015-ben? 😀 😀
    Csodálkozom, hogy nem Az én bűnöm, már csak Maite Perroni miatt is. De legalább ez tanúsítja, hogy más sorozat is lehet itthon sikeres, nem csak olyan, amiben Maite a főszereplő 🙂

    Válasz
  • 26. Amiga  |  2016/01/08 - 16:17

    -Az én bűnöm:Régóta vártam már ezt a sorozatot.Nagyon izgalmas,és a “tipikus telenovella-elemek” mellett beleszőttek egy-két váratlan szálat is.Ami nekem talán kicsit idegesítő volt,az Daniela Castro magyar hangja.Illetve zavart,hogy bizonyos szálakat nem dolgoztak ki megfelelően,vagy nem varrtak el,ilyen volt pl:Gabino feleségének,Lorena apjának,az iskola igazgatónőjének és Fidelnek a halála.Illetve az a szál,hogy (mostmár vége a sorozatnak,úgyhogy leírhatom) Lucrecia és Rosario nemcsak anya és lánya,hanem féltestvérek is nem lett megfelelően kidolgozva.De mindezek ellenére jó kis sorozat.

    -Veronica aranya:Inkább hagyjuk,röviden ennyi.

    -Fiorella:Aranyos kis sorozat szimpatikus,szerethető főszereplő-párossal,de újat nem mutatott.

    -Paloma: Teljesen jellegtelen sorozat számomra.

    -A szenvedély száz színe:Bevallom nem néztem rendszeresen,de az alapján,amit láttm belőle mindenképp egy minőségi telenovelle.Tele izgalmas elemekkel.Az egyik legjobb telenovella volt a magyar csatornákon 2015-ben.

    -Szerelem ajándékba:Aranyos novella.Silvia Navarro amúgy is az egyik nagy kedvencem.Igaz a cuki-faktor időnként sok volt,de jó kikapcsolódást nyújtott, és visszahozta kicsit a Csacska angyal feelinget.

    -A múlt árnyéka:Az El manantial a mai napig az egyik nagy kedvencem.De ez a feldolgozás…….. kb. ugyanaz,mint a Paloma.

    Én a voksomat a Mi pecadóra,az El color de la pasionra és a Mi corazon es tuyora teszem.

    Válasz
    • 27. Csabika  |  2016/01/08 - 17:24

      És azt hogy csinálod ?
      Nem csak egyre lehet szavazni ?

    • 28. Bogy  |  2016/01/08 - 17:49

      Nem Csabika…csak neked szabad egyre. Az összes többi látogatónak meg van engedve hogy többre is szavazhasson.

    • 29. Amiga  |  2016/01/08 - 18:55

      Úgy értettem,hogy ezek tetszettek a legjobban.Egyébként többre is lehet szavazni,csak nem egyszerre 😛

  • 30. Pamela Hellsing Von Thurisaz  |  2016/01/09 - 10:44

    A szenvedély száz színe lett nálam a befutó.Igazán jól megkreált történet,valódi karakterekkel–és igen a gonosz Rebeca annyira emberi volt valójában,nem tudtam utálni,sőt….

    Fiorella,Veronica aranya—-belenéztem és köszönöm nem,nagyon nem jött be…

    Válasz
  • 31. jessm  |  2016/01/12 - 21:39

    Egyértelmüen a mi pecado, hosszú idő óta az első Televisás sorozat amit végig néztem. Veronica aranyába is belefogtam, mivel nem ismertem az eredetit és nem volt rossz el is nézegetném, de ott volt a mi pecado és beépített szépség plussz ezer millió egyéb sorozat szóval ha idén nem lesz más új telenovella ami érdekel és telnovellát akarok nézni, akkor befejezem

    Válasz
  • 32. Máté  |  2016/04/24 - 22:23

    Bocsi a késői reagálásokért, de mesélnétek nekem erről a biblia felolvasásról? Biztos én is nevetnék rajta biztos. (pedig hívő vagyok csak a szitu) Igaz egyáltalán nem hasonlítható össze a 2 de ha láttátok a horrorra akadva 5-öt az is kemény volt! 😂

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum