2015 legjobbjai – a kedvenc nem televisás premier

2015/12/29 at 10:00 15 hozzászólás

lomejor2015estrenos

Ha végigtekintünk az idei év telenovella-premierjein, igazán nem lehet oka senkinek sem panaszra, maximum azoknak, akik az argentin vagy az aztecás sorozatokra esküsznek, idén ugyanis minden nagyobb gyártó képviseltette magát egy-egy új produkcióval itthon is. A Telemundótól az Emlékezz, Reina!, a Lucía – a sors üldözöttje és A beépített szépség képviselték az újdonság varázsát, de az RTL klub is megkönyörült azokon, akik régóta szerették volna már látni A szerelem foglyait. A Venevisióntól az egyszerűbb történetek kedvelőinek a Rosario – a múlt fogságában és a Smaragd szív – az örökös érkeztek, valamint két igazán különleges sorozat is bekerült az idei kínálatba a brazil, Emmy-díjas Feketén-fehéren illetve A Toledo-család képében, utóbbi a kolumbiai különítményt erősítve.

Mindenképp érdemes megjegyezni, hogy a címadások tekintetében a Maricruz óta visszatért az ezredforduló hangulata, ahol különböző női nevekkel volt tele a műsorújság, idén is fel-le szaladgáltak a Rosariók, Verónicák, Palomák, Fiorellák, Lucíák és Reinák a műsorrendben. Azt már nehezebb lenne megmondani, hogy népszerűségben melyik fenti sorozatnak sikerült a Televisa-egyeduralomban a legnagyobbat szakítania, de az Emlékezz, Reina helyzeti előnyén túl most ti is megmutathatjátok, mi volt idén a kedvencetek! Íme a korábbi nyertesek: 2011-Eva Luna, 2012-Zárt ajtók mögött, 2013-Az örökség, 2014-A gonosz álarca.

Szavazni a tovább után lehet, hajrá!

Entry filed under: Szavazás.

2015 legjobbjai – a kedvenc televisás premier 2015 legjobbjai – újoncok és főcímek

15 hozzászólás Add your own

  • 1. Csabika  |  2015/12/29 - 10:20

    Talán az Emlékezz Reina-t tudnám a felsoroltakból egy picit kiemelni, bár idén nem Televisas novella nálunk nemvolt ami megtudott volna engem győzni.

    Válasz
  • 2. bence1996  |  2015/12/29 - 10:27

    A La impostorára szavaztam. Eredetileg a Reinára akartam szavazni, de nekem nem igazán idézte meg a Zárt ajtók mögött hangulatát, kicsit mesésre is sikeredett. érdekes, hogy látatlanban a Lucia-ra szavaztam volna, de sajnos A beépített szépség is übereli (bár nem sokkal!).
    A Toledo-családot meg nem találtam meg egyik online videomegosztó portálon sem, mintha teljesen hidegen hagyná a nézőket.

    Válasz
  • 3. suxel  |  2015/12/29 - 11:05

    Nekem ebbol a mezonybol a Lucia – A sors uldozottje a favorit, amit A szerelem foglyai cimu sorozat kovet, bar keveset láttam belole.

    Tobbiek:
    Reinaval tobbszor probalkoztam, de nem izgultam ra
    A beepitett szepseg nekem csalodas es keszekuszasag volt
    Brazilok Az elet megy tovabbon kivul nem erdekeltek
    A Venevision sorozatai szinten nem nekem irodtak 1-2t leszamitva
    Toledoek/Ripollek jöhetnek mekka, kolumbiai, argentin formaban, igy is ugy is sotlan produkcionak talalom.

    Válasz
  • 4. Milibindi  |  2015/12/29 - 21:45

    Nincs ezeket nem néztem. A Lucia érdekelt volna, ha nem lett volna teletömve erőszakkal.

    Válasz
  • 5. Ronika  |  2015/12/30 - 06:52

    Bár nincs feltüntetve és joggal, hiszen 2014 decemberében indult és nem vetítették hazánkban, de az idei év nagy favoritja volt számomra a Tierra de Reyes. A történet ugyan hasonló volt a PDG-hez, de azért egy-két esetben finomítottak rajta. Külön jó pont, hogy Andrea/Samuel (PDG: Sara és Franco) történetét a csúcsra emelték. Az ő történetük tényleg a gyűlöllek és szeretlek macskaegérharcról szólt. Dicsérem a Telemundot, hogy figyelemmel követte a netet és rájött, hogy melyik páros a nézők kedvence. Szép lenne, ha leadnák Magyarországon is a novellát.
    A brazil novelláknak is örülök, mert ők minőségi alkotásokat gyártanak. A fentiek közül a legelkeserítőbb a Smaragd románca számomra, mert sajnos az nézhetetlen. (Pedig vártam a venezuelai csodát!) A Los Miserables jó lett volna, ha 1. nincs benne annyi erőszak 2. nem facsarják ki a történetet az 50. rész körül.

    Válasz
  • 6. Krisztina  |  2015/12/31 - 08:07

    Én a Szerelem fogjai-ra szavaztam, Nekem az nagyon bejött. De jó volt a Lucia a sors üldözöttje is, meg a Reina is.

    Válasz
  • 7. Gina  |  2016/01/02 - 12:15

    Huha, én nagyon le vagyok döbbenve hogy Reina ennyire győzött…én is néztem, de hosszú volt, tele butaságokkal, örültem mikor végre vége lett…..őszintén szólva csalódott vagyok mert kevés olyan év volt mikor nem telemundós sorozat volt a kedvencem, idén nálam a televisa jobban teljesített…de a Dulce amorra szavaztam a friss arcok és a számomra érdekes sztori miatt, no jó a főhősöket szeretem :)))

    Válasz
    • 8. bence1996  |  2016/01/02 - 13:51

      A Reina azért is lett első, mert nem kábelen futott, mint a többi. A Dunát meg eleve nem nézik annyian. Az RTL2 meg nem is olyan elterjedt minden háztartásban. De mondjuk a Lucia és a La impostora sem lett olyan jó.Érdekes, hogy ebben a 2-ben több potenciált láttam, mint a Reina-ban, aztán csalódtam csak, miután mindkettőbe belenéztem. Úgyhogy sok mérlegelés után én is a Reina-t választanám elsőnek. Talán nem ennyi szavazatkülönbséggel, de a sorrenddel egyetértek. (Ez némileg ellentmond az ide vonatkozó első kommentemnek, de azóta több részt is megnéztem a La impostorából) 😛

    • 9. Bogy  |  2016/01/02 - 14:09

      Sajnos azok a sorozatok amelyek kábelen futnak általában nagyobb népszerűségnek is örvendenek…hiába maradnak minőségileg alul más csatornán futó sorozatokhoz képest…a legtöbb ember csak azokkal a novellákkal van tisztában melyek kábelen futnak…azok is nézettebbek…főleg mostanában. Pedig én azt mondom 70%-ban jobb sorozatok futnak a kisebb adókon mint a két főadón(rtl/tv2).

    • 10. Csabika  |  2016/01/02 - 14:26

      Bogy

      Ezt most nem értem.
      Már hogy lenne nézettebb és népszerűbb egy kábelcsatornán futó novella, mint pl a 2 fő adón..

    • 11. Bogy  |  2016/01/02 - 14:56

      ‘Nem kábelen’ bocsánat! A nem szó kimaradt basszus és nem olvastam vissza…megesik az ilyen…kövezzetek meg…ez a nem/no szócska mennyi galibát tud okozni. De ezt te jobban tudod Csabika, nem igaz?
      Akkor most még egyszer: Az rtl és a tv2 sorozatai népszerűbbek mint a többi kisebb adó sorozatai.
      Ez történik ha az ember 2 órát alszik és 3 kávéval akar életben maradni…

  • 12. Petra Lukács  |  2016/01/02 - 17:34

    EMLÉKEZZ REINA, BEÉPITETT SZÉPSÉG ,LUCIA A SORSÜLDÖZÖTTJE EZEK A LEGJOBB SOROZATOK

    Válasz
  • 13. Máté  |  2016/01/08 - 18:38

    Én a La Impostorára szavaztam nekem az nagyon tetszett 2015ben bár vagy 20 résszel később fedeztem fel 2014ben pedig a Santa Diabla nem voltam nagy Telemundo fan de ez a 2 sorozat odahúzott ! 😀

    Válasz
  • 14. todi1992(margit)  |  2016/01/09 - 12:42

    egy értelmü nekem a szerelem foglyai Gaby Spanic nagy kedvencem

    Válasz
  • 15. jessm  |  2016/01/12 - 21:34

    Engem meg fogott a Emlékezz reina az a favorit utána pdig a Beépített szépség, a többi nem fogott meg,
    még Rosarioval próbálkoztam, de Guy Ecker már túl öreg, hogy 25 éves nőt csábítson hihetően el, Nem tudtam komolyan venni, pedig a pár rész amit láttam ettől eltekintve szórakozató volt.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum