Paloma – december 10-től a tv2-n!

2015/11/24 at 23:06 173 hozzászólás

ADBpromo1

A tv2-n folytatódik délutánonként a Televisa-sorozatok mesterhármasa, az év vége előtt még kapunk tőlük egy premiert: Az én bűnöm végeztével december 10-től egy vadonatúj, Mexikóban nemrég befejeződött sorozat, az Amor de barrio érkezik hozzánk, amelyet a rózsanovellás hagyományoknak megfelelően itthon Paloma címen követhetünk majd figyelemmel (érdekesség, hogy a telenovella alapjául szolgáló eredeti, 1975-ös történet is ezen a címen futott). A sorozat különlegessége, hogy két főhősnője is van, akik a legjobb barátnők, jóképű udvarlóik pedig unokatestvérek, ám ezen kívül jó pár múltbéli titok is összeköti a szerelmeseket. A főszerepeket alakító színészek (Renata Notni, Mane de la Parra, Alejandra García és Pedro Moreno) jobbára ismeretlenek a hazai nézőknek, így itt tényleg a fiatal, önerőből a jobb életre törekvő lányok sztorija lesz az, ami a képernyők előtt tarthatja az érdeklődőket.

Előfordult már itthon is, hogy a semmiből előrántott, ismeretlen színészek arattak páratlan sikert, elég csak Bárbara Morira, Maite Perronira vagy akármelyik török sorozat sztárjaira gondolni, persze ilyenkor nem árt egy ütős történet, ami legalább a hangulatával berántja a nézőket. Az Amor de barrio kétségkívül rizikós választás, de volt már arra is példa, hogy Mexikóban bukó produkciók itthon varázsütésre működtek, így kíváncsian várom a végeredményt.

A sorozatról itt írtam egy rövid ismertetőt, a linken kedvcsináló videókat is találtok!

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: .

A telenovelláknak befellegzett (?) Boldog karácsonyt!

173 hozzászólás Add your own

  • 1. Amiga  |  2015/11/25 - 16:03

    én meglettem volna enélkül………

    Válasz
  • 2. bence1996  |  2015/11/25 - 18:09

    Ez a sorozat amúgy hozza a Fiorella szintjét? Csak jobb lehet egy fokkal…

    Válasz
    • 3. Csabika  |  2015/11/25 - 18:16

      Hogy értve ?

      Mert szinészileg nálam a Fiorella jobb, de ennek az alaptörténete meg izgibb.

    • 4. suxel  |  2015/11/25 - 18:40

      Ha husz perc utan nem erzed, hogy zsibbad az agyad, akkor te birni fogod. 🙂

    • 5. bence1996  |  2015/11/25 - 21:20

      Mind színészileg, és alaptörténetileg gondoltam 😀
      Belenézek, de csak mert kíváncsi vagyok. És a szereposztás sem utolsó. Mane de la Parra pedig semmivel sem rosszabb színész, mint bármelyik fiatal. Nem tehet róla, hogy nem helyes. Ruffo fiaként is megállta a helyét, legalábbis nekem nem szúrta a szemem a Könnyek királynőjében.

    • 6. tibitoma  |  2015/11/25 - 21:31

      Hááát… Mostanában rákattantam a hagyományos tévén a Lo Imperdonabléra, nézem, mint a veszett még egyszer, szinkronnal, és azt vettem észre, hogy a Fiorella – annak ellenére, hogy bűnunalmas, rohadt jó párbeszédekkel operál. Egy csomó telenovellában nem szokványos dologról beszélgetnek.

      (Most esett le, hogy a LI-ben Veronka anyjának ugyanaz a magyar hangja, Kisfalvi Krisztina, mint aki az 1998-as változat Veronkájának, muhaha. Ez vajon véletlen vagy szándékos?)

    • 7. Csabika  |  2015/11/25 - 22:00

      Abszolult véletlen, ezt onnan tudom hogy annyira felháborított hogy nem Sallai Nóra szinkronizálta Clau Ramirezt, hogy bátorkodtam írni Nórának és megkérdezni tőle, elmonda hogy a JR, Toledó család, Az én bűnöm, és az Új csaj miatt, túl terhelt volt akkoriban, de később csatlakozott a szinkronstábhoz Gaby tanárnőt szinkronizálja.

    • 8. suxel  |  2015/11/26 - 00:13

      Pont ez az ereje a Fiorellanak, a dialogusok. Ezt fujom a kezdetek ota, a lomhasaga viszont ront rajta, ezert csak 10/6 nalam. A 36. reszig eljutottam, ott kiszalltam, majd ha vege lesz, akkor egyszerre vegigdaralom az egeszet, ugyis tudni ennyi elozmeny utan, hogy mely jeleneteknel, illetve melyik szereploknel csuszhatnak be frappans szovegek. Annyi biztos, hogy nem Maribel Guardianal.

  • 9. Bogy  |  2015/11/25 - 19:17

    Intelligens hamupipőkék…😂😂😂
    Kíváncsi vagyok hány perc múlva kezdem majd érezeni hogy folyik az agyam…már ha még előtte nem kerülök spasticusan bénult állapotba Mane “intelligens” képe miatt…lehet ő az egyik cinderella….már értem.

    Válasz
  • 10. Gabino  |  2015/11/25 - 21:03

    Mi bajotok Mané-val? Sztem jó színész, csak még zöldfülű.
    Am. ez a cím vmi röhej. A Szerelem a negyedben jobban hangzott volna… Köszönjük TV2!

    Válasz
    • 11. tibitoma  |  2015/11/25 - 21:29

      Olyan bamba feje van szegénynek 😦

  • 12. Gabino  |  2015/11/25 - 21:36

    Én se látom benne a főhőst még, a Könnyek királynőjében szimpatikus volt a figurája bár maga a sorozat nekem nem jött be. 10-ből max 5 pontot adnék rá…
    Majd kinövi a bambaságot. 🙂

    Válasz
  • 13. Csabika  |  2015/11/25 - 21:38

    Hát összegsségében szerintem a Fiorella szintjén mozog/van. (De azért a Fiorellaban tényleg jobb ill hitelesebbek voltak a színészek, legalább is nekem )
    Mane a Könnyek Királynőjében volt a legjobb, no meg a La malquerida-ban sem volt rossz.

    Válasz
  • 14. Gabino  |  2015/11/25 - 22:07

    Na viszont őt nehéz elképzelni rosszfiúként…

    Válasz
  • 15. suxel  |  2015/11/26 - 00:16

    Mane de la Parra: egyszoval az antiszinesz, aki az Esperanza del corazon ota egy szikra fejlodest nem tudott felmutatni. 😛

    Válasz
  • 16. Bogy  |  2015/11/26 - 01:05

    Oké nem helyes de nekem nem az a bajom vele. Én sem látom benne a főhőst és engem nem csapott arcon a színészi tudása sem/a bamba arcot is arra értettem hogy még az arcmimikáját is hátul hagyta…
    A könnyek királynőjéből láttam pár részt…hát aranyos volt a szerepe de semmi több. Ha ebben a számomra semmi szerepben volt a legjobb akkor gratulálok neki. Nem azt mondom hogy mindenkinek egyből jónak kell lenni de azért némi fejlődést mutassunk már.
    Gabino gondolod majd kinövi a bambaságot? 😀

    Válasz
  • 17. Gabino  |  2015/11/26 - 11:25

    Nem tudja véletlenül vki, h mi váltja majd az rtl klubon a Prisionerát?
    Nem is biztos, hogy lesz új, hiszen 12.45-ös sávban megy, sztem ebben az időben nem vesznek premiert. Ti mit gondoltok erről?

    Válasz
    • 18. zsolti  |  2015/11/26 - 13:34

      Gabino igazad van a szerelem foglyai végeztével dec 14-től nem új sorozat lesz hanem a nevelésből elégséges című vígjátéksorozat a tervek szerint így néz ki dec 14-től

      12:45 éjjel nappal bp
      14:00 Nevelésből elégséges dupla résszel
      15:00 négyen négy ellen
      15:35 nyomtalanul
      16:40 szulejmán

  • 19. Gabino  |  2015/11/26 - 16:13

    Éjjel nappal budapestet azt nyomatják éjjel-nappal xD

    Válasz
    • 20. Gabino  |  2015/11/26 - 16:18

      abban csak az erőszak meg az élvezethajszolás megy, a sok szégyentelen céda meg a hülyébbnél hülyébb pasik XD Nem értem minek tömik ilyen marhaságokkal a magyar nézőt.

    • 21. bence1996  |  2015/11/26 - 20:18

      Sajnos a színészi játék kimerül a sok háborgásból és konfliktusból. Ezeken kívüp nincs is nagyon más az egész sorozatban. Már, ha annak lehet nevezni. Színvonaltalan egy műsor. Helyette sokkal inkább elviselnék egy Gyanú árnyékában-t.

  • 22. Gabino  |  2015/11/26 - 21:30

    Abban is amatőrök a színészek. Mondjuk az jobban nézhető.
    Nem baj sorozat nélkül nem maradok a Szerelem foglyai után mert Az én bűnömből még a 44. résznél járunk, online nézzük barátnőmmel úgy mint a Prisionerát.

    Válasz
    • 23. Csabika  |  2015/11/26 - 21:35

      Áh, tuti nem maradsz novella nélkül mostanság annyi fut nálunk, hogy legalább 6 novellával elvagyok maradva, ennyit nem is bir nézni már az ember.

    • 24. Bogy  |  2015/11/26 - 22:06

      Azok nem is színészek…az utcáról felszedett érettségi nélküli kurvák és semmirekellő idióta pasik. Ennyi. /Éjjel nappal szexelekre kéne átnevezni mert ha ez Budapest akkor kiábrándultam…(Csak a reklámok és elmondás alapján!!!)
      A gyanú árnyékában nem lenne rossz annyira ha legalább valami alapképzéssel rendelkező színészek szerepelnének benne…láttam pár részt hát akkorákat nevettem a többségen.

  • 25. Gabino  |  2015/11/26 - 22:19

    Igen, Csaba. Az az igazság, h az utóbbi években annyira sok a premier, h kénytelen vagyok szelektálni. Mindig van 1-2 kedvenc, amiket kiválasztok és ezt rendszeresen nézem (barátnőmmel, akivel együtt lakom) Ezek a következőek voltak.
    2012- Zárt ajtók mögött
    2013- Szeretők és riválisok
    2014- Utolsó vérig, Szerelem zálogba, A gonosz álarca, Rabok és szeretők
    2015- Emlékezz Reina! Lucía-a sors üldözöttje A szerelem foglyai
    Az én bűnöm

    Amióta együtt vagyunk, szinte mindent együtt csinálunk, a sorozatnézést is. 🙂

    Válasz
    • 26. Csabika  |  2015/11/26 - 22:23

      Ez de aranyos 🙂

    • 27. Csabika  |  2015/11/26 - 22:26

      Nekem van egy kutyám Benito, ő csak a Macska-t (la gata) nézte velem 🙂
      Na meg a Szerelem Ajándékba is tetszett neki. 😀

    • 28. Bogy  |  2015/11/26 - 22:43

      Csabika…és a Fiorella nem jött be a kutyudnak??? Csak mert abban névrokonra is lelt volna a kandúrka személyében. 😀
      UI: Te nézted a Macskát…és végig láttad? Minden elismerésem a bátorságod miatt.

    • 29. Bogy  |  2015/11/26 - 22:46

      Úristen Gabino…majdnem rákérdeztem hogy mi az a Rabok és szeretők..pont én?????!!!!!!!! Látszik hogy már hónapok óta csak Amoresnek, AV-nek vagy Amores Verdaderosnak hívom… és az hogy hulla vagyok.xD Te jó ég…mellesleg ez a magyar cím no comment. Jó monjuk úgy hirtelen az eredeti sem kreatív de én valahogy el is felejtkeztem erről…Igaz szerelmek 😛

    • 30. Máté  |  2016/04/24 - 22:37

      Pfúú Gabino korábban is mondtam már, de teljesen egyeznek a sorozatok amiket néztünk/nézünk én leginkább tesómmal nézem ezeket. Annyi különbséggel, hogy nekem a LM nagyon nem jött be. Ami telemundónál nem nagyon fordult elő.

    • 31. Gabino  |  2016/04/25 - 18:19

      Válasz Máténak:
      Nekem a Telemundótól a következők nem jöttek be: Csoda Manhattanben, Dèl királynője, A klón. Vhogy ezek nem mozgattak meg. A Luciát már csak azért is néztük mert Porras benne van és ő nagyon eredeti főgonoszként. Vannak hibák benne néhol kisse unalmas ennek ellenére nekünk bejött annak idején ugye tavaly nyáron mindig igyekeztünk addigra megfőzni megkajàlni mert vhogy 13:45kor kezdődött, utána 4től a Reinát néztük majd 5től A szerelem foglyait. Persze volt h kimaradt 1-2rész pl strand vagy egyéb elfoglaltság miatt😀 ennek ellenére ez a novellahàrmas bejött de a legjobban nekem a Prisionera főleg az őrült Lulu miatt meg jó volt az alapsztori nm volt unalmas jòkat lehetett szakadni Monalisáékon mikor jött azzal h a fájdalom gyermeke meg a bajszos mikor mondta a Kungaramakotini milkotét meg a Pingvin is röhejes volt benne meg az Enrique mikor banyànak hívta Rosaliát… Az egy 10+os sorozat jó h leadták így 11èv után is… Ágicámnak a Reina volt a kedvence ami szintèn 10/10es főleg a vège fele volt baromi izgalmas kb az utosó 40rèsz… Ehhez képest most alig van vmi jó de az az érzésem h hamarosan lesz vmi jó sori …

  • 32. Gabino  |  2015/11/26 - 22:37

    Azt hittem Macskának hívják a kutyádat XDDD Látszik h este van…
    Milyen fajta amugy?
    Mi is néztük a Macskát meg a Maricruzt is csak az akkori 3-4 premier mellett kissé háttérbe szorultak. Most am. 2010 óta megy ez a sorozatdömping, előtte volt olyan h hónapokig nem adtak semmit, max a ZR-en lehetett nézni sorozatokat, de annak is fele ismétlés volt.

    Válasz
    • 33. Csabika  |  2015/11/26 - 22:47

      Nem, azt nem nézi 🙂
      Igen, már egyszer írtam talán hogy végig szenvedtem, kíváncsi voltam hogy mit hoz ki NL a Rubi Rebelde Rosa Salvaje kombóból, hát nem sokat…

    • 34. Csabika  |  2015/11/26 - 22:49

      Gabino

      Hasonló mint Marimarban Bolhás volt 🙂

    • 35. ********TELEVISA********  |  2015/12/09 - 21:11

      2007.09.14-2008.08.25. nem volt telenovella TV2-őn és az RTL Klubbon, a SMV után és a Zorro előtt. Volt a STORY TV-n, VIASAT3-on, Hálózat TV-n, nem csak a ZR-en. Volt premier és ism. is. 😀

  • 36. Gabino  |  2015/11/26 - 23:37

    Ne szórakozz velem Bogi!
    Te mint nagy AV-fan 😀 Na ja a fáradtság:))) bár ismerős a helyzet, nekem is sokszor ha hirtelen ki akarom mondani a magyar nevét, először mindig a spanyol ugrik be… Ugyh nem vagy egyedül!

    Válasz
    • 37. Bogy  |  2015/11/27 - 00:18

      Hahahaha annyira elszoktam február óta a Rabok és szeretők névtől hogy egy mp erejéig nem tudtam hova tenni. 😀 Mostanában amúgy nekem is sokszor kell agyalnom még hazánkban népszerű sorozatok magyar nevein is mert vagy a rövidítés vagy a spanyol név jut csak eszembe. A múltkor is Lokela, lokela de mi is az magyarul..jah Szerelem zálogba. xD
      Szerintem Magyarországon nálam nincs nagyobb AV fan az tuti biztos….de lehet a világon sem. 😀

    • 38. Mary  |  2015/11/27 - 09:22

      Bogi, majd mutatok Neked egy párat pronto. 😀 Bár a Nikki-Guzmi párosban tuti nyertél. 😀 ❤

    • 39. Bogy  |  2015/11/30 - 17:08

      Mary ❤
      Nikki- Guzmi párosban világszinten is verhetetlen vagyok! 😛 ❤

  • 40. MarcoPolo  |  2015/11/29 - 12:20

    Paloma magyar hangok:

    Renata Notni – Bogdányi Titanilla
    Mané de la Parra – Szabó Máté
    Manuel Landeta – Jakab Csaba
    Juan Carlos Barreto – Laklóth Aladár
    Marco Munoz – Tokaji Csaba
    Alejandra García – Sipos Eszter
    Pedro Moreno – Kisfalusi Lehel
    Josh Gutiérrez – Moser Károly
    Jessica Coch – F. Nagy Erika
    Lisardo Guarinos – Kárpáti Levente
    Montserrat Maranón – Orosz Anna
    Gabriela Carrillo – Roatis Andrea
    Marisol del Olmo – Zakariás Éva
    Julieta Rosen – Szórádi Erika

    Magyar szöveg: Frenkel Gergely
    Hangmérnök: Takács György
    Szinkronrendező: Zákányi Balázs
    Stúdió: Masterfilm Digital

    Válasz
    • 41. tibitoma  |  2015/11/29 - 14:03

      Jessica Coch fura lesz F. Nagy Erikával, Marisol del Olmo meg Zakariás Évával.

    • 42. Bogy  |  2015/11/30 - 17:10

      Pedig én bírtam Pupos Tímeát Alejandra Garcia hangjaként a Lokelában…:(
      bár lehet ez a karaktere nem olyan bárgyú mint Nadia volt.

  • 43. Gabino  |  2015/11/30 - 13:28

    Az még csak hagyján, de Marco Munoznak Tokai Csaba? Annak az idősembernek???

    Válasz
    • 44. suxel  |  2015/11/30 - 13:54

      Mihályi Gyozo jo volt neki a Pokolban a szepfiukkal sorozatban, kar hogy itt nem o. Ez tenyleg furi lesz. 😦 Cochnak szerintem jobb lesz azert mint Nemes Takacs Kata vagy Mezei Kitty. Zakarias Eva szerintem kepes lesz megoldani, o nagyon jol jatszik a hangjaval.

    • 45. Bogy  |  2015/11/30 - 17:15

      Na Tokaji Csabán én kiakadtam…jesszusom.
      Azok után hogy voltaképpen megszoktuk fiatal szépfiúk hangjaként ami jól áll neki…Sebastian Rulli, Ivan Sánchez. Nem nem nem…vénembereket ne…
      még egy negatívum ami miatt elásta magát nálam ez a sorozat.

    • 46. tibitoma  |  2015/11/30 - 20:48

      suxel: 🙂 Zakariás Éva és Orosz Anna a két nagy kedvenc magyar hangom, ők olyan vérprofik, hogy szerintem taníthatnák a szinkronszínészetet.

      Orosz Anna megy fekete hajú nőkhöz, szőkékhez, vörösekhez, kövérekhez, csinosakhoz, fiatalokhoz, középkorúakhoz, egyszerűen hihetetlen. Ha egy erős szinkronszínésznő után kap meg bejáratott külföldi sztárt, akkor sem lesz “hiteltelen” (például Lety Calderón, Dana Delany, Lisa Kudrow).

      Csak nem tudom rápasszintani így a fejemben a favorit Marisol del Olmóra Z. É.-t.

    • 47. suxel  |  2015/11/30 - 23:40

      Fejben rapasszintas: a legjobb szorakozas nekem mikozben spanyolul nezem a sorozatot, megy a szoveg, forditom fejben folyamatosan magyarra, amit ertek belole, es kozben elinditom a kepzeletbeli magyar hang adatbazisom, ki is lenne jo az adott szineszekhez. Pl most a Bajo el mismo cielot kovetem es kb a fel csapatot mar full magyar hanggal hallom a fulemben, mikor nezem az adott epizodot. 🙂

      Nekem most Mercedes Moltoval (Z. É-val hallom) akadt ilyen erzesem, mint neked Marisol del Olmoval. Kikapcsolom a VLC-t, abszolut nem tudom osszepaszitani oket, de amikor jelenet van mar azonnal jon Z.E hangja a fejemben. 😉

  • 48. Gabino  |  2015/11/30 - 14:41

    Melyikben volt Nemes Takács Kata?

    Válasz
    • 49. suxel  |  2015/11/30 - 15:35

      Fiorellaban 😉
      Pikali Gerda URPEA, es Soleczki Janka CME, na ok nagyon illettek hozza 🙂

    • 50. Csabika  |  2015/11/30 - 15:48

      Pikali Gerda nagyon ütős volt hozzá.

  • 51. Viktor  |  2015/12/01 - 10:40


    AMQL…..Alicia megszépült!! 😀

    Válasz
  • 52. Riley  |  2015/12/02 - 20:25

    elsó promo

    Válasz
  • 53. Riley  |  2015/12/02 - 20:26

    Válasz
  • 54. Riley  |  2015/12/02 - 20:26

    Válasz
  • 55. Csabika  |  2015/12/06 - 22:13

    Ez igaz ? Vagy csak Újabb gyöngyszemmel van dolgunk?😂😂

    http://sorozatwiki.hu/news.php?readmore=89842#comments

    Válasz
  • 56. Viktor  |  2015/12/08 - 14:21

    Ejj nem tudja valaki,hogy a Fiorella után,lesz-e új sorozat,mert már nem sok van hátra belőle!!:D :/

    Válasz
    • 57. zsolti  |  2015/12/08 - 14:30

      hát biztosan lesz majd új sorozat de az majd csak dec 22-én derül ki ugyanis a fiorella éppen dec 23-án lesz vége és így január 4-től szerintem így alakul a műsorrend: 15:00 Paloma 16:00 veronica aranya 17:00 ÚJ SOROZAT (Fiorella helyett)

    • 58. bence1996  |  2015/12/08 - 17:11

      Yeah-yeah. Most fogalmam sincs, mihez fognak nyúlni a TV2-sök, így, hogy az Amor de barrio-t elsütötték a Mi pecado helyett. A Lichita-n kívül már csak a Pasion y poder maradt, amiben nagyobb nevek vannak, de nekem még mindig nem elképzelhetetlen, hogy beteszik az Amores Verdaderost (hiába nem premier) 🙂

  • 59. Csabika  |  2015/12/08 - 17:49

    Azért jár a pacsi a Tv2-nek, mert Julieta Rosen Időtlen Szerelem béli szinkronját (Szórádi Erika) alkalmazza a Paloma-nál. 🙂
    Már nem egyszer figyelnek oda ilyen apró részletekre, szóval elismerésem. 😄

    Válasz
    • 60. Gábor  |  2015/12/08 - 17:59

      Ilyen esetben nem a csatornának jár a pacsi, hanem a szinkronrendezőnek!

    • 61. bence1996  |  2015/12/08 - 18:53

      Való igaz. A csatornának pedig pacsi, amiért jó szinkronstúdiókat/szinkronrendezőket választ.

      Julieta Rosen-nek a Talizmánban is Szórádi Erika volt a hangja, ahogy megfigyeltem. Bár nem néztem végig a sorozatot 🙂 Jó szinkronhang, én nagyon szeretem.

    • 62. bence1996  |  2015/12/08 - 19:02

      Az viszont feltűnő, hogy a Maricruz sikere óta nagyon odafigyelnek a szinkron minőségére is. Sokszor merítenek egyébként a Story-csoport által leadott sorozatokból. Lásd.:
      -Laura Flores-Orosz Anna (Menekülés a szerelmbe; Emlékezz, Reina!)
      -Juan Soler-Varga Rókus (Időtlen szerelem; Emlékezz, Reina!), –Manuel Landeta-Jakab Csaba (A szerelem tengere, Maricruz, Paloma)
      -Julieta Rosen-Szórádi Erika (Időtlen szerelem; Paloma)

    • 63. tibitoma  |  2015/12/08 - 19:53

      Azóta utálom Szórádi Erikát, amióta átvette a CSI-ban Antal Olgától Catet. Áhhh. Kár, hogy Antal Olgát kitúrták a szinkronból.

    • 64. Csabika  |  2015/12/08 - 20:08

      Jose Ron: Időtlen Szerelem – Fiorella (Takátsy Péter)

      És ujra megismétlem a pacsi a Tv2-nek jár, nem másnak. 🙂

    • 65. bence1996  |  2015/12/08 - 20:33

      Tééényleg, José Ron-t kifelejtettem 🙂

    • 66. suxel  |  2015/12/08 - 21:03

      En Szoradi Erikat azota utalom, amiota Helena Rojonak o lett a hangja a CCEAban, es onnantol kezdve sorra zsebelte a primera actrizok hangjait, es sok esetben nem is illett a karakterekhez. Helena Rojo, Lupita Ferrer, Lisette, Daniela Castro vagy Blanca Guerra (ez utobbinak is volt valaha egy fantasztikus Antal Olgaja), es ennek a nonek kb minden sorozatban ott kell lenni, nagyon nem csipem. Hogy teljes legyen a kep, azert hozzatartozik, hogy voltak ahova illett pl Olvia Bucio – Szerelemparlat, Patricia Reyes Spindola – Salome vagy Julieta Rosen szerepei, de alljon meg a menet, NEM MINDENHOVA.

    • 67. Gábor  |  2015/12/08 - 22:08

      Csabika és azt is megsúgod, hogy miért a tv2-nek jár a pacsi és nem a szinkronrendezőnek? Valóban vannak olyan színészek, akiket külön kér a csatorna, hogy a megszokott hangjukon szólaljanak meg. Lásd Fernando Colunga, Gaby Spanic, Maite Perroni és még lehetne folytatni a sort. De ez általában csak a főszereplőkre igaz és nem az itthon kb ismeretlen színészekre. Ha valakit már szinkronizált valaki és van egy újabb sorozata, akkor az szerintem már csak a szinkronrendezőn múlik, hogy kivel fogja szinkronizáltatni az adott karaktert. Annak adja, aki már szinkronizálta, vagy keres hozzá egy másik hangot. Helena Rojonak is ott volt szinte állandó hangként Menszátor Magdolna és sem az Árva angyalban, sem pedig A szenvedély száz színében nem ő szinkronizálta.

    • 68. Gábor  |  2015/12/08 - 22:19

      Vagy ott van másik példának Laura Zapata, aki már szinte összeforrt Andresz Kati hangjával és az Esmeralda után még sem ő szinkronizálta a Rosalindában, hanem Martin Márta. Pedig Laura Zapatát az Esmeralda idejében elég sokan megismerték. A Rosalindán kívül még egy olyan sorozat volt, ahol nem Andresz Kati hangján szólalt meg. A Romanticás Sonar no cuesto nada-ról van szó, vagy az itthoni címén Hazugságok hálójában, hátha így többen emlékeznek rá. Azt viszont, hogy abban ki volt a magyar hangja nem tudom, csak azt, hogy nem Andresz Kati.

    • 69. Csabika  |  2015/12/08 - 22:33

      Mert ezeket a szinkronokat a Tv2 rendeli meg, és mindig más szinkronrendező és stúdiótól, nem gondolnám hogy kifejezetten emlékezne az adott novellára a szinkronrendező/hangmérnök no pláne hogy nem biztos hogy pl az Időtlen Szerelmet is pl épp az csinálta, ha megjön egy tekercs nincs idő kutakodni hogy na ezt a Szórádi vagy a Sallai Nóri szokta, ha csak persze külön nincs kérve hogy konkrétan ki szinkronizálja az adott szinészt, a minta azt mutatja hogy valaki a Tv2-nél igen is figyel erre.

      Láthatjuk hogy a Los Miserables-nél és a La Impostora-nál nem volt kérés hogy ki szinkronizálja, és ugye nem is az szinkronizálja az adott színészt akinek kellett volna..

    • 70. Csabika  |  2015/12/08 - 22:35

      Egyébként ez a tendencia a Tv2 részéről a múlt év-től figyelhető meg.

    • 71. Gábor  |  2015/12/08 - 22:47

      Ez amit te mondasz szerintem a szinkronrendező dolga, hogy vagy utána néz a dolgoknak és megtartja azt a hangot, ha az adott színész elvállalja, vagy keres rá egy teljesen másik új hangot. Az ő szíve joga eldönteni, hogy kinek adja az adott karaktert, hacsak nincs más kérés. Pont ezért hívják szinkron RENDEZŐNEK! Én így gondolom logikusnak. Most egy itthon tök ismeretlen színészt miért kérne külön a tv2, hogy ő szinkronizáljon? Amúgy a hangok megtartása szerintem annak is köszönhető, hogy elég sok sorozatot a Pannónia csinált a tv2-nek és s Story-nak is. Szóval az összefüggések szerintem itt keresendőek.

    • 72. Csabika  |  2015/12/08 - 23:09

      http://emtv.blog.hu/2015/07/06/uj_szappan_indul_ma_a_tv2-n

    • 73. Gábor  |  2015/12/09 - 00:20

      Csabika és ezzel a szinkronos linkkel mit szeretnél bizonyítani? Hogy a tv2 kérte ezeket a hangokat? És akiket mások szinkronizáltak más sorozatokban? Például a Manuelt alakító Aldo Gallardo, aki szerepelt a Los miserablesben és a La patronában is. És csak az utóbbiban szinkronizálta Joó Gábor. A Luciában Szabó Máté volt a magyar hangja.
      Azt, hogy ki kit szinkronizáljon, ha csak nincs különösebb kérés, amit az előbb is említettem, akkor a szinkronrendező dolga, hogy eldöntse. Nyugodtan járj utána. Szerinted a tv2-nél van erre külön munkatárs, aki előbogarássza a 15 éves sorozatok szinkronszínészeit, hogy ki kit szinkronizált? Oké lehetne erre is embert alkalmazni biztosan, de akkor a szinkronrendező feladata mi lenne?

    • 74. bence1996  |  2015/12/09 - 07:08

      A Titkok könyvtára sorozat esetében kifejezetten kérték a fejesek, hogy Noah Wyle-t Alföldi Róbert szinkronizálja, mert amikor a Universal Channel-es felvételekkor elfoglalt volt. Mondjuk ő nagy húzónév, persze.

      De most, hogy a mexikói színészeknél fellapozzák-e a korábbi évek doksiait, bevallom nem tudom. De sokadszorra már gyanús, ha valaki ugyanazon a szinkronhangon szólal meg, mint legutóbb. Engem foglalkoztat a dolog, majd lehet utánajárok.

    • 75. Csabika  |  2015/12/09 - 08:35

      Bence

      Ez teljesen egyértelmű, megköszönöm ha utána nézel. 🙂

    • 76. Gábor  |  2015/12/09 - 10:38

      Az, hogy ki kit szinkronizál legtöbb esetben akkor is a szinkron rendezőn múlik és nem a csatornán. A csatorna inkább az ismertebb embereket szokta kérni, hogy a megszokott hangjukon szólaljon meg.

    • 77. Máté  |  2016/02/23 - 14:09

      Nekem Manuel Landeta Barbinek Péter más hang valahogy irritál 😦

  • 78. Gabino  |  2015/12/08 - 21:59

    Sztem jól állnak Szórádi Erikának a gonosz nyanya szerepek

    Válasz
    • 79. Gabino  |  2015/12/08 - 22:15

      Gábor!
      Ne várj logikus magyarázatot, ha Csabika mond vmit, akkor annak úgy kell lennie…
      Egyébként egyetértek veled, vannak színészek akiket megszoktunk már ugyanazzal a hanggal, de vannak akiknek mindig más és mind jól áll neki… Sokan felhördülnek rajta h miért nem ez meg miért nem az szinkronizálja, holott mindent meg lehet szokni…

    • 80. Gábor  |  2015/12/08 - 22:47

      Tud Csabika értelmes magyarázatot is adni. Nem az értelmi szintjével van a baj, hanem az önfejűségével.

  • 81. Gabino  |  2015/12/08 - 22:53

    Tudom, én is erre értettem, a makacsságra. De nincs ezzel baj, normális tulajdonság…

    Válasz
  • 82. Gabino  |  2015/12/08 - 22:53

    És örömmel olvasom a hozzászólásait gyakran…

    Válasz
    • 83. Csabika  |  2015/12/08 - 23:15

      És még milyen gyakran fogod..

      😂😂😂

  • 84. Gabino  |  2015/12/09 - 23:51

    Amugy mikor volt utoljára friss bejegyzés? 2 és fél hete??? Kicsit talán lehetne gyakrabban frissíteni a cikkeket, mert eléggé ki van halva az oldal, csak a kommentelők tartják életben…

    Válasz
    • 85. bence1996  |  2015/12/10 - 12:56

      Tedd túl magad rajta 🙂 Már nincs sok ebben az évben, mindjárt jön az évértékelés.
      Én is sajnálom, hogy nincs akkora “hír-dömping”, de már hozzászoktam.

  • 86. Gabino  |  2015/12/10 - 14:21

    Mindegy is. Igazándiból csak abban a pillanatban zavar amikor feljövök és meglátom h nincs semmi új… Egy ilyen pillanatomban írtam ezt a hozzászólást is.
    Üdv mindenkinek.

    Válasz
  • 87. Orsi  |  2015/12/11 - 11:38

    Nem tudja valaki, lesz-e az idén is Televisás karácsonyi videó?
    Én már nagyon várom! 😀

    Válasz
  • 88. bence1996  |  2015/12/11 - 14:30

    Hát, én tegnap meg is néztem az első részt. Vannak benne túlzások. Az eleje izgalmasan indult, de nem igazán rántott be, hogy őszinte legyek. Talán adok neki még egy esélyt, de eddig nagyon átlagosnak tűnik. 106 rész…hm.

    Válasz
    • 89. Gabino  |  2015/12/11 - 14:44

      Na igen, az a baj, h túl sokminden történt már az első részben. Az ilyesféle novellák, amik már az elején beindulnak később lappadni kezdenek. Jó példa a Mindörökké szerelem, kitűnő alapsztori, jó szereposztás, izgalmas mellékszálak, mégis kb. a felénél elkezdett laposodni és unalmassá válni…
      Inkább legyen eleinte kicsit visszafogottabb, persze azért legyenek érdekes alapszálak, mert ha az elején 0 az érdeklődés, azt nehéz felhozni később…

  • 90. Lola  |  2015/12/13 - 12:43

    Már a Veronicából és a Fiorellából sincs sok.Nincs még hír arról,hogy mi jön utánuk,illetve,hogy az RTL-en nem lesz-e új sorozat A szerelem foglyai helyett?

    Válasz
    • 91. zsolti  |  2015/12/13 - 13:18

      Kedves Lola!

      A veronica aranya január 22-én ér véget így még azért nincs olyan közel a vége. A Fiorella december 23-án ér véget így gondolom január 4-től lesz helyette új sorozat. ( december 22-én tvmustrán elérhető lesz a január 4-től hivatalos műsorrend, akkor már kiderül hogy hogyan alakul a tv2 műsora, amúgy szerintem így lesz : 15:00 Paloma, 16:00 Veronica aranya 17:00 ÚJ SOROZAT (Fiorella helyett), a szerelem foglyai helyett pedig nem lesz új sorozat hanem a döglött akták lesz de jövő héten utána pedig 21-től 12:45 Nevelésből elégséges dupla rész, 13:25 Döglött akták …

  • 92. Máté  |  2015/12/14 - 10:27

    Pasion Y Poder (Szeretned kell) – Hamarosan a Tv2-őn!

    http://tv2.hu/szorakozas/tv2_ajanlo/196154_szeretned-kell—vadonatuj-sorozat-hamarosan-a-tv2-n.html

    Válasz
    • 93. Csabika  |  2015/12/14 - 11:19

      Köszi. 🙂

      Na gratulálok a Tv2-nek, végülis csak a novellák hoznak nézettséget a csatornának, ugyan miért ne csesznék el ezt is…

    • 94. Gábor  |  2015/12/14 - 13:07

      Csabika mihez gratulálsz a tv2-nek? Mit csesznek el?

    • 95. bence1996  |  2015/12/14 - 15:24

      Szerintem nem cseszik el. Csabika valószínűleg arra gondolt, hogy mivel nem rózsanovella, ezért nem fogják annyian nézni, mint a Fiorellát 🙂
      Fennáll a veszély sajnos. De majd hogy nem kiszámíthatatlan, hogy mikre harapnak rá a magyarok…

    • 96. Gábor  |  2015/12/14 - 15:38

      Ez így igaz. Viszont az is megtörténhet, hogy a Veronica aranyát kezdik el felezni és azon a sávon fog ezzel osztozni a Fiorella helyére meg egy tök új sorozat kerül.

    • 97. bence1996  |  2015/12/14 - 15:46

      Elképzelhető, mert lehet meghagyják a rózsanovelláknak azt a sávot. Viszont kézenfekvő lenne, ha a Fiorella helyére rakják, mivel pont az ünnepek előtt ér véget. Ha kapnánk még egy sorozatot, szerintem annak az ajánlóját is közzétennék…Bár hosszú még a nap 😀 😀

    • 98. suxel  |  2015/12/14 - 19:15

      Csabika, remelem azt tudod, hogyha ez a sorozat valtja a Fiorellat, akkor a Simply Mary tutifix a Fiorella helyen kijelentesedet total benyelted, es akkor jobban jartal, ha nem kotottel ra fogadast senkivel sem.

    • 99. Csabika  |  2015/12/14 - 19:32

      Majd kiderül, majd kiderül. 😉

  • 100. zsolti  |  2015/12/14 - 11:03

    Nem tudom ki hogy van vele (persze sokan szeretik és biztos vannak akiknek nem jön be) de újabban nekem eléggé nem tetszenek az új sorozatok. Sem a Paloma, sem pedig ez az új Szeretned kell sorozat. A Veronica aranya sem tetszik annyira de azt nézem. Viszont a Palomát nem nézem és majd a Szeretned kell sorozatot sem fogom nézni. Sajnos nekem nem jönnek be, nem tudom miért. Pedig a Mexikóisorozatok illetve ha televisás akkor azokat mindig szoktam nézni de valahogyan ezek az ajánló alapján nem fogtak meg így nálam esélytelen hogy nézzem őket. Mégegyszer mondom ez csak az én véleményem , biztos vannak még olyanok akik egyetértenek velem és talán többen vannak akik viszont szeretik.

    Válasz
  • 101. zsolti  |  2015/12/14 - 11:17

    Amúgy még azt el szeretném mondani hogy lehetne egy olyan mint az Rtl2 esetében is volt, hogy pl a Veronica aranya befejeztével milyen sorozat legyen és erről a nézők szavazhatnának és a legtöbb szavazatot kapott sorozatot adnák le. biztos érdekes lenne hiszen tuti sok szavazat érkezne nagyon sok sorozatra. Érdemes lenne ezt az ötletet megvalósítani.

    Válasz
  • 102. Roland  |  2015/12/14 - 13:13

    https://www.facebook.com/Szeretnedkell2015/?skip_nax_wizard=true

    Válasz
  • 103. Viktor  |  2015/12/14 - 16:04

    Êpp az előtt làttam a PyP reklàmjàt.Hàt nem tudom,hogy sìrjak vagy nevessek a bànattòl.Hol maradnak az olyan jò novellak mint pl :NCELH????Vagy az én dràga Lichitam.?Lichitamat,egyszerűen imàdom.Valahogy,nekem csak ő nyerte el a tetszésemet,az idelyi mezőnyben!!:-)
    A PyP csak ùgy hemzseg a giccstől,és a luxustòl.Nem akartam nyers lenni de nekem nem jön be egyàltalàn.

    Válasz
    • 104. Gabino  |  2015/12/14 - 16:46

      Azért ez a hír megérdemelne egy új cikket itt az oldalon. De már semmi sem lep meg.
      Régen voltak Hogy tetszett cikkek is. Ilyen is lehetett volna hiszen a múlt héten zárult a Mi pecado, de már lassan egy hónapja semmi hír… Nem értem minek nézem meg naponta…

  • 105. Gabino  |  2015/12/14 - 23:07

    Am. nyithatnának egy 19 órás sávot a tv2-n a sorozatoknak. ez a 3-4-5óra csak a nyugdíjasoknak való vagy a diákoknak…
    Azt h fogom-e nézni még nem tudom, sztem érdemes megvárnia január 22-i premiert, hátha a jobb lenne.
    Meg ott lesz az rtl2 is!

    Válasz
    • 106. Bogy  |  2015/12/15 - 00:07

      Attól függ milyen diákoknak…bár az én kedvenc sorozataim még lehetetlenebb időpontban mentek tavaly…a 13:00-15:00 időintervallumban jóformán.(mindig toszogatták őket előre hátra 10-15 percekkel na azt is tudtam mindig értékelni főleg a nyáron mikor élesben néztem a TV-ben és nem online.) Én a tanulmányaim miatt suli időben gyakorlatilag ha nem lógok el órát vagy nem maradnak el, egy délutáni novellát sem tudok nézni….de az átlag magyar novellanézők nagy részét nyugdíjjasok vagy a kis zöldfülő kisfiúk/kislányok teszik ki akik olyankor szerintem már nem igen akarnak novellát nézni mert akkor már mind alszik. xD

  • 107. Gabino  |  2015/12/15 - 09:56

    Jaja, én is a fősuli idején csak péntekenként tudtam nézni. Habár ha jól emlékszem az Amores verdaderost ismételte reggelente a fem3 egy ideig, amikor nem volt első két órám akkor tudtam nézni.
    Tavalyelőtt csak a Szeretők és riválisokat néztük barátnőmmel az jó időben futott este 7 órakor, ha meg lemaradtunk hétvégén leadta az 5 részt.
    A vizsgaidőszakokban volt még a jó mikor otthon voltunk mindketten 😀 meg ugye a téli, nyári szünetek alatt is… De sajnos ezek a szép idők már elmúltak. Januártól a munkaidőm 10-től 4 óra lesz Szolnokon, de mire hazaérünk mindketten legalább 6 óra, úgyhogy marad az online-sorozatok.tv vagy rtlmost.hu
    Még az a szerencse h van egy jó laptop ami lejátszik mindent. :)))))))

    Válasz
    • 108. Bogy  |  2015/12/15 - 11:18

      Ne is mondd! Minden nap imáimba foglalom azokat az embereket akik feltöltik a sorozatokat az online videomegosztókra. 😀

  • 109. tibitoma  |  2015/12/15 - 10:34

    Tegnap nézegettem a PyP-be bele, de Marlene Favela kegyetlenül rossz gonosz. Nem áll jól neki ez a mesterkélt gonoszság, semmi egyedi nincs az ő Ninájában. Gaby Spanic kb. ugyanígy hozta volna a karaktert (neki jobban is örültem volna), ám neki jobban áll ez a ripacsság.

    (Érdekes, hogy egyes emberek az instant genyószerepeket is mennyire másként tudják újradefiniálni, Helena Rojo, Azela Robinson, Lety Calderón, Nailea Norvind.)

    Susana Gonzálezről viszont nem gondoltam volna, hogy ilyen természetes tud lenni “jóként”.

    Ez az Amor de Barrio meg annyira vérszegény, hogy csak még, viszont jó látni, hogy Queta Lavat még él 🙂

    Válasz
  • 110. ********TELEVISA********  |  2015/12/15 - 12:09

    Nagyon örülök, hogy lesz a PYP. 😀 😀 😀 Remélem, hogy sikeres lesz, nem is értem, hogy mi volt nekik a gond. Fernandót nehezen fogadják el gonosz szerepben? Szerintem jól játsza azt is. Azért színész, hogy bármilyen karaktert el tudjon játszani. A promoban sajnos rosszul mondták a nevét. Fernando Colunga (kolungá és promoban kolunyát mondtak.) Bocsánat, hogy így kiírtam, de lehet, hogy vki nem veszi észre vagy nem tud spanyolul.) Megtanulhatnák ennyi év alatt kimondani a csatornáknál a telenovella sztárok nevét.

    Válasz
    • 111. ********TELEVISA********  |  2015/12/15 - 12:11

      A mexikóiakra gondolok, csak véletlen nem írtam a mondatba.

    • 112. Csabika  |  2015/12/15 - 12:34

      Tökéletesen játsza a gonoszt, mint mindent ugyebár.

      Most akkor mi a helyes kiejtés?

      Én is kolunyát hallottam, de eddig azt hittem hogy ez a helyes kiejtés.

  • 113. ********TELEVISA********  |  2015/12/15 - 12:35

    Bocsánat a kérdés miatt, nem szeretnék veszekedést és nem szeretnék beleszólni, de akik minden telenovellát, amit néznek, csak akkor tudják nézni, ha feltölti vki néhanyat sem tudnának saját maguknak felvenni? Akkor nem lenne gond, hogy melyik időpontban van egy telenovella. Én is magamnak veszem fel és csak spanyolul töltök le, ha nincs olyan csatornám, amin telenovella van. Sajnos SOROZAT+ -om és RTL+-om nincsen. Eddig csak az Abismo de Pasiont nem adta le olyan csatorna, ami nekem is van. Az Alma Rebeldét és a Yo soy Betty La Feát is hiányosan tudtam felvenni. Nem tudom, hogy spanyolul honnan tudom letölteni. A feltöltőknek bagyon sok munkájuk van a megszerkesztéssel és a konvertálással. Ezért kérdeztem, mert nektek is könnyebb lenne. Ha hazamentek és van időtök tudjátok nézni, amit szeretnétek. Ez csak egy jó tanács volt.

    Válasz
    • 114. Bogy  |  2015/12/15 - 12:48

      Én például rengeteg ok miatt nem tudom felvenni…..de nem sorolom fel inkább mert a végére ínhüvelygyulladásom lenne.

    • 115. Gabino  |  2015/12/15 - 21:24

      Ez nem ilyen egyszerű mert nekem 3 éve be van dögölve a videóm és nem lehet megcsinálni. Dvd felvevőm pedig nincs és különben is ha már fel akarom venni, akkor otthon kell legyek, akkor meg nincs értelme felvenni szerintem.
      Úgyhogy ezzel nem lettünk okosabbak.

  • 116. ********TELEVISA********  |  2015/12/15 - 12:39

    Fernando Colunga (fernándo kolungá) “NY”-t akkor mondanak spanyol nyelvben, ha, “Ñ ñ”-t írnak.

    Válasz
    • 117. bence1996  |  2015/12/15 - 14:45

      Kolungának kell ejteni.

    • 118. Csabika  |  2015/12/15 - 15:27

      Értem, köszi. 🙂

    • 119. Milibindi  |  2015/12/16 - 18:54

      Nekem is feltűnt.Ráadásul a mai világban , amikor Twitter, Facebook, Youtube van eljut az adott sztárhoz is , úgyhogy szerintem ez vér ciki ránk nézve. (Ez olyan, mint a Sarokba szorítvánál a dévid cepeda , vezeték jó volt legalább)
      Remélem nem mondok butaságot, de akkor lenne kolunya, ha fordítva írnák , tehát Colugna lenne, vagy hullámos n-nél ahogy mondjátok persze.

    • 120. Berni  |  2015/12/21 - 13:41

      A spanyol nyelvben a gn hangkapcsolatot gn-nek kell ejteni, pl. digno. Ennek a két betűnek a kiejtése olaszul változik ny hangra. Tehát spanyolul csak az ñ képvisel tiszta magyar ny hangot.

  • 121. Refina  |  2015/12/15 - 16:17

    Én most láttam hogy a Pasion y podert adja legközelebb a tv2 😀 éljen ráadásul nekem a Paloma is tetszik :)))

    Válasz
  • 122. Viktor  |  2015/12/16 - 15:38

    Ejj nem tudja valaki,hogy Lichita hány részes lesz.Mert a hívatalos FB oldalukon,már írja hogy a forgatások hamarosan befejeződnek!!
    Ma lesz a 83-dik rész!! :((

    Válasz
    • 123. tibitoma  |  2015/12/16 - 15:40

      Viktor: akkor kb. 120, kb. két hónap csúszás van a forgatás – leadás közt.

    • 124. Csabika  |  2015/12/16 - 15:47

      132 lesz, a Héten már befejezték a forgatást egyébként. 🙂

  • 125. Viktor  |  2015/12/16 - 16:08

    Köszi skacok!!:-)
    Ti nézitek Lichita történetét?Ne elfogultsàgbòl,de csak Lichita történetét nézem!!Valahogy a többi novella nem igazân jön be a Mariskàval az élen.Szerintetek Magyarorszâgra is eljut?
    Mert az epizòd magazinban,azt írta hogy Magyarorszàgon bevan tiltva!!…

    Válasz
    • 126. Csabika  |  2015/12/16 - 16:42

      Az epizód magazint kellene már betiltani Magyarországon.

    • 127. Bogy  |  2015/12/16 - 21:13

      Csabika hihetetlen de egyetértek!!!
      Az epizód magazinnak ne higyjetek el semmit!!! Az egy szennylap…nálam pár hónapja volt az utolsó csepp a pohárban vele kapcsolatban…

    • 128. Csabika  |  2015/12/16 - 21:28

      És pedig ?

      Pedig régen milyen jó kis cikkek születtek ott, hát kár hogy, manapság már nem azok a szerkesztők vannak..

  • 129. ********TELEVISA********  |  2015/12/16 - 18:44

    Válasz Gabinonak: Nekem is volt HDD-s DVD íróm 8,5 hónapig szervízben, mert alkatrészre vártak. Azt mondták vegyek egy újat, mert az sem biztos, hogy meg tudják javítani. Minden felvevőn van időbeállítás VHS, DVD, HDD-DVD, BLUE RAY és STB is. A nagyon régi VHS felvevőkön nincs időbeállítás. A felvételnek az a lényege, hogy vki nincs otthon és fel tudja venni, amit látni szeretne. Csak egy kérdés volt mindenki eldönti, hogy felvesz vagy letölt. We

    Válasz
    • 130. ********TELEVISA********  |  2015/12/16 - 18:46

      We Az véletlen volt.

    • 131. Gabino  |  2015/12/16 - 20:53

      Jaja dvd felvevő kellene, nem tudod mennyibe kerül? 🙂
      Meg majd az új lakásba felvevős tv ami automatikusan visszajátszik mindent…

    • 132. Gábor  |  2015/12/16 - 22:07

      Gabino nem egyszerűbb, ha veszel egy set-top boxot? Vagy különböző kábel tévé szolgáltatóknál is van lehetőség felvevős szolgáltatást kérni. UPC-nél és T-home-nál tuti hogy van, a digit azt sajnos nem tudom, de szerintem biztos van ott is olyan lehetőség.

    • 133. Laura  |  2016/01/05 - 15:41

      Az én nagyon régi vhs felvevőmön van…pedig van vagy 30.

  • 134. Gabino  |  2015/12/16 - 22:22

    T-homeos vagyok. Köszi a tippet Gábor 😉

    Válasz
  • 135. Gabino  |  2015/12/16 - 22:22

    De az nem baj h régi Samsung tv-m van? Még ez a nagy monstrum

    Válasz
    • 136. Gábor  |  2015/12/16 - 22:49

      Semmi köze nincs a set-top boxnak a tévéhez. Nem a tévére veszi, hanem a set-top box tárhelyére. Azt hiszem 990 forintba kerül a felvevős opció a T-homenál.

    • 137. Gabino  |  2015/12/18 - 18:33

      És mennyi a set top box

    • 138. ********TELEVISA********  |  2015/12/19 - 18:16

      Régi TV-hez is lehet bármit csatlakoztatni, ha van rajta Scart vagy HDMI.

  • 139. Marcsi  |  2015/12/17 - 16:04

    Valaki nézi ezt a sorozatot? Mert őszintén szólva egy picit össze vagyok zavarodva. Ariel Catalina (Marisol) testvére, Saul Catalina (Marisol) férje de ki a túró Adalberto (Raul apja) nekik???

    Válasz
    • 140. Gábor  |  2015/12/17 - 16:28

      Az ilyen kérdéseket nem hiszem, hogy itt kéne feltenni, mert enyhén szólva is spoiler és ha valaki nézi nem biztos, hogy már most az elején tudni akar ilyen információkat. Mert ha megtudja, akkor elveszti az egész az izgalmasságát és oda a varázs.

    • 141. Marcsi  |  2015/12/17 - 18:03

      Értem, de nem kérdeztem spoiler tartalmú dolgot, mivel elhangzott, csak most kapcsolódtam a sorozathoz…

    • 142. Milibindi  |  2015/12/18 - 23:11

      Hát igazából én is, de lehet csak én nem figyeltem eléggé. Ariel, Raul apja és Tamara (Jessica Coch ) férje. Adalberto (Lisardo) Catalina második férje elvileg. Az elsőt kinyírta az első részben és ráhúzta a vizes lepedőt Blanca Estelára. Eddig mind világos és semmi spoiler nincs benne, annak aki nézi. Rosa a titkárnő volt ő Laura anyja. Itt vesztettem el a fonalat . Blanca Estela volt akkor az első férj szeretője és közös gyerekről is szó volt, de neki férje van és a börtönben szült egy babát. (Gondolom egyértelmű, hogy kit, de inkább ezt nem írom le. De akkor most ki a közös gyerek? A férjet is megcsalták? Mi van? Laurának gazdag apja van az kiderült, de Rosa az anyja a titkárnő volt, aki segített a párnak nem? ( Természetesen, ha olyat kérdeztem ami később derülne ki, akkor vagy ne írjatok, vagy jelezzétek)

    • 143. Csabika  |  2015/12/19 - 11:51

      Spoiler…

      Blanca Estela volt a titkárnője Catalina Lopez Reina első férjének akit az első részben Catalina megöletett, és Blanca Estelára kente a gyilkosságot, de Blancának az utolsó perceiben a férj elmonda hogy Catalina a tettes, később Catalina bement Blancához a börtönbe és megfenyegette hogy ha beszél az ő férjét és gyerekeit is megöli.
      Rosa, Catalina első férjének a szeretője volt, továbbá az is kiderült hogy a cselédjük volt, neki született egy Lánya Laura, tehát Laura, Catalina első férjének a lánya.

      Remélem jól irtam.

    • 144. tibitoma  |  2015/12/19 - 16:34

      Egy részt láttam eddig, de Marisol del Olmo – aki nem egy utolsó színésznő – eléggé karikatúra-szerűen nyomatja Catalinát. Ez 20 éve még elment talán, de mostanság már gáz.

    • 145. Csabika  |  2015/12/19 - 16:43

      Arról már nem is beszélve ugye, hogy még ezzel a buta parókával is max a nővére lehetne Mane-nak.

    • 146. Milibindi  |  2015/12/19 - 17:48

      Köszi Csabika! Akkor én nem figyeltem oda eléggé az első résznél és kevertem a szezont a fazonnal ezek szerint .

    • 147. Csabika  |  2015/12/19 - 17:57

      Nincs mit, és amúgy meg igencsak megtévesztő, ezen eseményekre legalább 2 részt szánhattak volna, nem pedig 6 percet…..

  • 148. mandi28  |  2015/12/18 - 20:42

    ezzel kapcsolatosan nem kötekedés de akkor sem értettem az illető háborgását, már korábbi sorozat kapcsán itt ezen a blogon olyanok vesznek részt akik java részt megosztják infóikat bizonyos sorozatokkal kapcsolatosan amibe bizony néha benne van egy egy spoiler veszély ez néha Marconál is előfordult már korábban, tehát szerintem felesleges megjegyzést tenni,mert elkerülni egy részt nem tudod, hogy ne spoilerezz le dolgokat, szereplőket leírni meg tényleg nem az de ez nem kötekedés csak múltkor sem értettem az egyik lány háborgását.

    Válasz
    • 149. Csabika  |  2015/12/18 - 21:58

      Van igazság abban amit mondasz, de egy egy sorozatnál akár pont a végén derülhet ki egy karakter rokoni kapcsolata XY-nal, tehát ha előre megmondják azzal lelövik úgymond a poént. 🙂

  • 150. Máté  |  2015/12/19 - 09:53

    Január 4-én, 16:55-től lesz látható a Szeretned kell! első része a Tv2-őn!
    https://m.facebook.com/Szeretnedkell2015/photos/a.1675633056039494.1073741828.1675624146040385/1677268362542630/?type=3&ref=m_notif&notif_t=like&actorid=1553830332

    Válasz
  • 151. tibitoma  |  2015/12/19 - 11:40

    Hejhó skacok, nézi ezt a sorozatot valaki? Csak azt szeretném megkérdezni, hogy mennyire szőtték össze Paloma és Laura szálait? Nagyon elkülönülnek és észre lehet venni, hogy két sorozat fúziója az egész, vagy nagyon összeilleszkedik?

    A Lo Imperdonable érdekes ebből a szempontból, mert szinte teljesen független volt a La Mentira meg a TzinTzunTzan egymástól a feléig, olyan volt, mintha szinte két sorozatot néznél. Most a bányás ügyek miatt meg jól összeeresztették a kettőt (mondjuk mind2 sztori “elfogyott” már. Ami most történik, az a forgatókönyvírók saját ötlete. És nézek is, mert egy részben annyi minden történik, hogy húúúú, Veronka 1 rész alatt elintézte Martin tisztázását, az ilyen börtönös etapokat meg 10-20 részig nyújtják.
    A nagyapa temetése nem gyenge túlzás volt.

    Válasz
    • 152. Csabika  |  2015/12/19 - 12:08

      Nekem összeillenek és maga a Story iszonyat Jó, kár hogy ehhez nem párosul jó színészi játék…

    • 153. nota  |  2015/12/19 - 18:48

      Ilyenkor annyira örülök, hogy nem vagyok annyira tájékozott, mint Te. Biztosan visszavetné az “élvezetet” hahaha. Pont olyan, mint a Jóbarátokban Joey, amikor eljátszotta a zavarodottat. : )

    • 154. tibitoma  |  2015/12/19 - 19:05

      nota: LOL! Csak érdekel, hogy hogyan fejlődnek a telenovellák úgy általában, kíváncsi vagyok, hogy miként pumpálódnak föl a sorozatok szerteágazó maszlaggá.

      A La Mentira regény ott ér véget, hogy Virginia lebukik az esküvő ELŐTT, elmenekül otthonról, aztán autóbalesetet szenved. Ehhez képest a különböző verziók nagyon sok más adalékot körítettek hozzá.

    • 155. Milibindi  |  2015/12/20 - 00:12

      Inkább Paloma van a középpontban, de összeszőtték rendesen, nem üt el a történetük.

  • 156. ********TELEVISA********  |  2015/12/19 - 18:24

    Válasz Milibindinek: Ha Colugna lenne, akkor (kolugná) lenne a helyes kiejtés. (kolunyát) így kell írni: Coluña Fernandónak se twittere, se facebookja nincsen sajnos, de meg tudhatná. Tanulják meg a TV-knél a helyes kiejtést!

    Válasz
    • 157. Milibindi  |  2015/12/20 - 18:18

      Köszi, ezt megjegyzem 🙂 Tudom , hogy Fernandonak nincs Twittere sajnos 😦 , de mástól, akinek van .értesülhet róla, vagy akár láthatja is máséról ismerős, rokon stb. Ciki, hogy nem képesek rendesen kiejteni a nevét, pedig az övé nem egy bonyolult név.

  • 158. bence1996  |  2015/12/21 - 11:32

    Tudom, sokszor játszom a gondolattal, de szerintetek mi fogja váltani a Lo imperdonable-t a TV2-n?

    Nekem van egy olyan érzésem, hogy az Aurora, persze Eugenio Siller miatt.

    A Televisa-s sorozatok úgy veszem észre, kifogytak. Egyikre sem tudnám azt mondani, hogy “ez biztos, hogy kereskedelmi csatornára fog kerülni”.

    Válasz
    • 159. zsolti  |  2015/12/21 - 13:51

      Bence1996. valószínű legalábbis én úgy hallottam és úgy tudom hogy a Veronica aranyát a Simplemente Maria vagy egy török sorozat fog váltani.

    • 160. bence1996  |  2015/12/21 - 14:42

      Isten mentsen egy újabb török sorozattól! A Simplemente María-nak is jobban örülnék. Bár szerintem kicsit korai még…

    • 161. Máté  |  2016/02/23 - 14:22

      Nagyon örülnék az Aurórának. S én azon (szerintem) kevesek közé tartozom akinek nagyon bejött Haumann Petra Lisette Morelossal.

  • 162. Riley  |  2015/12/21 - 12:39

    en orulnek a El fantasma de Elenanak is

    Válasz
    • 163. Gabino  |  2015/12/21 - 22:35

      Az biztosan nem, inkább az rtl2-n tudnám elképzelni a mi corazón insistehez hasonló stílusa miatt, de kicsi az esély h megveszik…

  • 164. Milibindi  |  2015/12/21 - 23:50

    Nem tudja valaki, hogy mi van a Múlt árnyékával? Ma nem volt 😦 Remélem csak a karácsony miatt, mert én szeretem ezt a sorit.

    Válasz
    • 165. Gábor  |  2015/12/22 - 02:29

      Elvileg téli szüneten van és ünnepek után folytatódni fog ugyanúgy.

    • 166. bence1996  |  2015/12/22 - 06:56

      Érdekes. Ezek szerint a Story5 is épít már az ünnepekre. Pár éve “A szerelem nevében” még 24-én is ment. Ráadásul nem is volt gyenge rész. Carlota és Alonso macska-egér harcát mutatták. Ez nagyon megmaradt bennem.

      Ja, és a kedvencem meg, mikor a Vérfarkasokat és a Fűrész 4-et betették aznap éjszakára 😀 😀 (Boldog Karácsonyt kb) 😀

    • 167. Milibindi  |  2015/12/22 - 11:32

      Koszonom ☺ Igen en is arra szamitottam, hogy meg 24.-en is lesz. Nem baj , majd akkor unnepek utan ☺

  • 168. Gabino  |  2015/12/22 - 21:38

    Boldog ünnepeket minden kedves forumozónak!

    Válasz
  • 169. bence1996  |  2015/12/26 - 09:49

    Halihó. Az első részt már a premier után megnéztem, most megnéztem még 4 részt, és fura módon, nem találtam rossznak. Persze, vannak hibái, de nem nyújt kevesebbet a Veronica aranyánál, ezt kijelenthetem.

    Válasz
  • 170. Laura  |  2016/01/04 - 15:27

    Én ebbe most néztem bele, hátha….de ez a gazdag, vörös anyuka kiborító…borzalmas nézni

    Válasz
  • 171. zsolti  |  2016/01/12 - 11:13

    A Tv2 ismét nagyot alakít!
    A veronica aranya befejezése után nem ad új sorozatot, ám teljesen átalakítja a délutáni műsorait!
    Január 25-től 12:50-re kerül a Paloma, 13:50-kor dupla résszel jön Walker a texasi kopó, majd 15:50-től szintén dupla résszel folytatódik a Szeretned kell!

    Amúgy én azért is tartom ezt eléggé furának mert a Paloma és a Szeretned kell is nem olyan rég indult és máris változtatnak, főleg a Paloma esetében amely közel 2 órával előbbre kerül. lehet hogy a nézettség miatt? de hát durván 1 hónap után (hiszen az ünnepekben nem volt) nem hozta a várt nézettséget??
    A walker a texasi kopó meg már hányadszor ismétlik?
    A szeretned kell esetében én örülök hogy dupla résszel adnak egy sorozatot, amúgy amikor a Maricruz, A macska, Fiorella elfelezték őket az kicsit durva volt mert oké hogy elakarják húzni minél tovább de reklámokkal együtt alig alig adtak belőle 1 nap valami újat.

    Válasz
    • 172. Milibindi  |  2016/01/12 - 12:21

      Na neeee! Csak nem, hogy nem lesz semmi, a Szeretned kell után sem 😦 Megszűnik a telenovella sáv ?! 😦 Ezek után ettől tartok! Én meg még abban reménykedtem, ha sikeres lesz a Szeretned kell jönnek majd a régi kosztümös novellák akár egy olyan időpontban, mint most a Paloma lesz, Valószínű a Paloma nem nézett eléggé, viszont a Szeretned kellnél nem hiszem, hogy ez a helyzet. (Szerintem ) Akkor inkább a Palomát kéne dupla részekkel gyorsan lezavarni és a helyére keresni majd valami újat. Már h ténylen nem nézik elegen.

    • 173. Laura  |  2016/01/12 - 16:39

      szerintem is elképzelhető ez, megreformálják a csatornát…

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum