“Simplemente María” – a hivatalos főcím

2015/11/20 at 15:30 16 hozzászólás

A sorozat címéhez híven ez “egyszerűen csak” egy főcím, nem akar többet mutatni annál, mint amire a sorozat képes, bár az cseppet ironikus, hogy a neten fellelhető néhány egész pofás rajongói entrada is, amelyek adott esetben több kedvet hoznak a sorozathoz, mint az eredeti (nekem például ez a Cristian Castro-szám sokkal jobban bejön). A fenti videó szerkezete egyébként egy kicsit Menekülés a szerelembe-utánérzetet kelt, és maga a sorozat is meglepően sok elemben rokonítható a producer korábbi munkájával, kár, hogy a minőségről ugyanez már nem mondható el. María történetében ugyanis csak a patikamérlegen kimért giccset találjuk, a főbb karakterek nem olyan kerekek, mint az Un refugióban, és bár a történet gyorsan pörög, egyszerűen nem nyújt semmi olyan pluszt, amit ne láttunk volna korábban máshol sokkal jobban megvalósítva. (Oké, Carmen Becerra szerepeltetéséért pacsi, de hol van ő Jessica Coch Galájához képest?)

Ami pedig a nézettségre vonatkozik, nem meglepő, hogy bár az első részek emelkedő tendenciát mutattak, az eleve gyér lelkesedés a második hétre még jobban alábbhagyott, és a novella által felmutatható legjobb eredmény, a 14.4 pont sem éri el a küszöbszintet. Ennek ellenére kíváncsian kérdezném, hogy közületek lenne-e, aki el tudja képzelni a sorozatot itthon?

Akinek bejön a főcímdal, itt hallgathatja meg a teljes verziót.

Entry filed under: Videók. Tags: .

“Simplemente María” – promók + kibeszélő “El Hotel de los Secretos” – öt év után újra kosztümös Televisa-sorozat

16 hozzászólás Add your own

  • 1. Csabika  |  2015/11/20 - 16:48

    Nekem nagyon tetszik a főcim dal, ami a nézettséget illeti tuti lesz ez még jobb is.
    Ès nagy összegben fogadok bárkivel hogy szinte biztos megfog érkezni Magyarországra hamarosan. 😉

    Válasz
  • 2. suxel  |  2015/11/20 - 17:45

    Nekem az elso resz eleg volt Simply Marybol, azota sem vettem ra magam többre. A dalt meg a mult heten meghallgattam, CC-nek ettol voltak mar jobb szerzemenyei is, de az idei focimdalok kozott igy is dobogos helyen van.

    Válasz
  • 3. tibitoma  |  2015/11/20 - 19:16

    Azért elég sok írónak van hozzá köze, ahogy elnézem, jó sokat kellett rajta faragni, hogy eladható legyen ma. (Alapból a 89-es mexikói átdolgozást veszik bázisnak.)

    Egyébként fényévekre van az URPEA-tól.

    A Facebookon meg Zaide Silva Gutierrez válaszolt egész hosszasan a levelemre (bár majdnem két évet csúszott vele), tök jó fej és intelligens és nem hiszem, hogy véletlenül tanít a CEÁ-n.

    Válasz
    • 4. Csabika  |  2015/11/20 - 21:37

      Tibi!

      Ha van időd ès kedved le írnád nekem az eredetit.
      Előre is köszönöm.

  • 5. Katherine  |  2015/11/20 - 20:25

    Nekem tetszik a főcimdal, és a sorozatot is el tudom képzelni Magyarországon. De nem hiszem hogy nézni fogom

    Válasz
  • 6. Krisztina  |  2015/11/21 - 13:49

    Nekem is tetszik a főcím , meg a sorozat is valószínűleg megnézem végig mert kíváncsi leszek hogy lesz belőle úrilány, meg divat tervező vagy mi. Meg úgy az egész történente mi lesz Maria és Alejandro között , hogy jönnek újra össze meg minden.

    Válasz
  • 7. Gabino  |  2016/08/28 - 08:08

    Tudja valaki hogy itthon meddig fog még főcím nélkül futni a sorozat, ill. hogy pontosan hanyadik résztől számítjuk a 2. Etapot?
    Én már várom h elteljen x év, felnőjön a gyerek, stb.

    Válasz
    • 8. suxel  |  2016/08/28 - 08:42

      Második kérdésedre passz, de a múltkor azt mondtad, hogy a feleségeddel átugorjátok a főcímvideókat, akkor nem mindegy van vagy nincs?

    • 9. Gabino  |  2016/08/28 - 11:17

      Hát ja néha úgy szoktuk de mostanába nem nagyon főleg ha jó a főcím

    • 10. bence1996  |  2016/08/28 - 12:38

      Gabino, a 2. etap a 69. résztől lesz a wikipedia szerint…ha jól emlékszem. Talán akkortól kb, mint az A que no me dejas-nál. Ami azt is jelenti, hogy a 2. etap rövidebb, mint az első, mert a sorozat is csak 129 részes.

    • 11. Gabino  |  2016/08/28 - 15:46

      Nem 127?

    • 12. bence1996  |  2016/08/29 - 14:02

      Igen, tényleg csak 127 részes lesz, én tudtam rosszul.
      Egyébként a TV2 rászokott arra, hogy a főcímeket lerövidítsék. Szerintem már végig így fog menni a sorozat.

  • 13. Dave  |  2016/08/28 - 13:19

    Ez a Maria nekem bűnronda, arról nem is beszélve, hogy semmi kémia nincs a főszereplők között. Jose Ron úgy néz ki, mint egy szakadt ember abban az orvosi ruhában. Nagyon nem illenek össze itt a főszereplők!

    Válasz
    • 14. bence1996  |  2016/08/29 - 14:05

      Én semmi rondát nem látok rajtuk. Szerintem egész jól összeillenek. Én férfi létemre azt mondom, hogy a nők se bánnák szerintem, ha ilyen “szakadtnak kinéző” orvos megkörnyékezné őket 😀

  • 15. Gabino  |  2016/08/29 - 15:55

    Én szerintem sem. Ha olyan “bűnronda” lenne, valószínűleg nem szerződtetnék főszerepre. José Ronnak sztem semmi gond a kinézetével, attól hogy itt nem áll égnek a haja, mint a Fiorellában.

    Válasz
    • 16. Milibindi  |  2016/08/29 - 16:38

      A szépség relatív, ahogy a mondás tartja. Mindenkinek más a szép. Az Amitva szív diktálnál m3g mindenki azt mondta, hogy Clau a legszebb nő a sorozatban. Egy “hangyányival” több smink volt rajta az biztos.
      Jose Ron nekem abszolút nem jön be, de még itt néz ki a legjobban.

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum