“El Hotel de los Secretos” – öt év után újra kosztümös Televisa-sorozat

2015/11/20 at 16:11 15 hozzászólás

– Mit követhettél el?
– Mindenkinek vannak titkai, és mindenki rejteget valamit.
– Kettejükben csak azok a korlátok közösek, amelyek egyszersmind elválasztják őket egymástól.

Tegnap az Univisión a Latin Grammy-díjátadó szünetében dobta be az El hotel de los secretos első promóját, amely januárban váltja majd a csatornán a Yo no creo en los hombrest, azt azonban még mindig nem tudni, hogy a Televisa mikor és melyik idősávban szándékozik bemutatni. A jelenlegi állás szerint a fejesek kivárnak, és tanulva a szintén először az USA-ban elstartoló Que te perdone Dios esetéből (ami a kutyát sem érdekelte Mexikóban) megvárják, hogy miként teljesít a Gran Hotel remake-je odakint. Jó esetben megnyitják neki a 22:00-s sávot a Canal de las estrellason, bukás esetén viszont a Canal5-n is kiköthet a sorozat, ami ellen a színészek állítólag már most lázadoznak.

eliasazuela

Nehezíti a programigazgatók helyzetét, hogy a sorozat kosztümös, a főhősnője pedig a telenovellanézőknek jóformán ismeretlen Irene Azuela, ami így nem egy nyerő kombináció. Ráadásul a novella forgatásai nem a tervezett ütemben haladnak, pedig nem egy olcsó sorozatról van szó, így elég nagy teher nehezedik Roberto Gómez Fernándezre és a színészi gárdára is, akik között ugyan ott van jó pár tapasztalt színész, de ha valami miatt a nézők nem kapják be a horgot, sok mindent ők sem tudnak tenni. Én személy szerint érdeklődéssel várom a sorozatot, a fenti promó egész meggyőző, remélem, hogy Mexikóban is az őt megillető helyen fogják majd bemutatni.

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

“Simplemente María” – a hivatalos főcím Hírek – 2015. november 20.

15 hozzászólás Add your own

  • 1. mandi28  |  2015/11/20 - 16:19

    hogy a rákba néz ki Erik Elias :O hol van a dögös pasi aki a szenvedély száz színében volt????? amúgy a promó tényleg jó bár kicsit félek az ismeretlen főhősnőtől mondjuk számomra ismeretlen és ez nem jelent semmit 🙂

    Válasz
    • 2. Gabino  |  2015/12/01 - 18:53

      Sztem ez egy öreg nő….

  • 3. Csabika  |  2015/11/20 - 16:44

    Én is olvastam ezt a canal5 felvetést, a minap azt is olvastam hogy szinte biztos hogy megy oda vmi novella jövőre.
    De ennek mi értelme ? Úgy tudom hogy ez a csatorna nem is nézett, többnyire nemzetközi sorozatok mennek ott ha jól tudom.

    Szintén olvastam, hogy a költségvetés már most elérte egy főműsoridős sorozatét, pedig mèg a felénél sem járnak a forgatások.

    Egyébként egy főműsoidős novella mennyit kóstál?
    Valahol olvastam hogy 10-12 millio dollár, ez fedheti a valóságot ?

    Válasz
  • 4. suxel  |  2015/11/20 - 17:52

    Elias haja engem korabban latott kepek alapjan a spanyol verzio fohosere emlekeztett, Yon Gonzalezre.

    En meg asszem letolom mostmar tenyleg valamikor a Gran Hotelt, lehet a legjobb idopont ket unnep kozott lenne.

    Az mar tutifix, hogy lesznek uj karakterek is. Clau Ramirez karaktere nem letezik a spanyol verzioban, es o lesz a szerelmi 3szog harmadik tagja Azuela es Elias mellett.

    Irene Azuela nagyon ismeretlen nekem, nem is nagyon tetszik kulsore a lany, de RGF csak latott benne valamit, amiert ot valasztotta.

    Válasz
    • 5. gaspar.a  |  2015/11/20 - 21:18

      Én kb. 1 hónapja fejeztem be az eredetit. Mindenknek ajánlani tudom. Pörgős, izgalmas sorozat.

    • 6. mariland  |  2015/11/22 - 21:42

      Pont most adtam ki a gyerekemnek, hogy töltse le 🙂

  • 7. Marisela  |  2015/11/20 - 22:32

    A spanyol Gran Hotel nekem nagyon tetszett, csak ajánlani tudom mindenkinek. Kíváncsi vagyok erre is, hogy mennyiben lesz más az eredetitől, tud-e újat mutatni, és Erick miatt is 🙂

    Válasz
  • 8. mandi28  |  2015/11/23 - 10:53

    én szánom bánom lépten nyomon hallom a Gran hotelt de még egy deka részt nem néztem belőle valahogy ha valami spanyol akkor az nekem a foci és pont de ezt a sorozatot várom egy részt szeretem a kosztümös novellákat másrészt olyan nincs hogy Erik Eliasról lemaradjak picit 😉 remélem hasonlóan jó lesz mint a szenvedély száz színe bár a főhősnő nekem nem is tudom olyan nem tudom semmilyen….

    Válasz
  • 9. LM  |  2015/12/01 - 18:25

    Tetszik! Remélhetőleg nem lesz bukás!

    Válasz
  • 10. Gabino  |  2015/12/08 - 22:05

    5 éve mi volt a kosztümös sorozat?

    Válasz
    • 11. Csabika  |  2015/12/08 - 22:09

      Talán a Vad Szív.

  • 12. Gabino  |  2015/12/08 - 22:16

    de az 2009-ben volt, az már 7 év lesz jövőre, ám én is arra asszociáltam 🙂

    Válasz
  • 13. Csabika  |  2015/12/10 - 21:29

    Válasz
    • 14. Csabika  |  2015/12/10 - 21:30

  • 15. Thoom  |  2015/12/13 - 21:44

    Engem most ennel a sorozatnak jelenleg csak a Como 3 Gotas.. Erdekel jobban de arra meg sajnosvarni kell, viszont erre mar nem sokat es a promok alapján azt latom hogy mindenki sok energiát es sok munkát fektet 2016 egyik legnagyszabasubb produkciójaba! Remelem hozzánk is hamar el fog jutni! 😊

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum