“Simplemente María” – promók + kibeszélő

2015/11/02 at 07:00 78 hozzászólás

simplemente-maria-960x310

Egy hét múlva startol az év utolsó televisás premierje, a Simplemente María, amely egy újabb kísérlet lesz arra, hogy vajon a már-már fullasztóan cukormázas, rózsaszín történetek 2015-ben is megállják-e még a helyüket. Ignacio Sada az Un refugio para el amorral már bizonyította, hogy az ügyes kivitelezés és a jól eltalált casting egy rózsanovellát is sikerre vihet, így alapvetően bizakodóak is lehetnénk, a tovább utáni promókat elnézve azonban inkább az az érzésem, hogy Sada nem is nagyon ígér mást az ezerszer látott kliséknél és a kiszámítható történetnél, az viszont, ami egy ilyen produkciót sikerre vihet, vagyis a megmagyarázhatatlan Báj valahogy mégis hiányzik belőle. Persze az is lehet, hogy a második etapra, amikor María már híres divattervezővé válik, kiforr a sorozatnak egy egyedibb stílusa, de ez egyelőre annyira semmilyen, hogy ha nem látnám a sarokban a Canal de las estrellas logóját, azt hihetném, hogy az Aztecán vagyunk.

Mondanom sem kell, hogy a színészeken is sok múlik, Claudia Álvarezt alapvetően kedvelem, de az a benyomásom, hogy Maríaként nagyon nincs a helyén, Ron és Valencia hozzák a kötelező figurát, de egy izgalmasabb főhősnő mellett úgy érzem, ők is jobban ki tudnának teljesedni. A promókban egyelőre minden karakter, még a gonoszak is rémisztően súlytalanok, bízzunk benne, hogy maguk az epizódok már mást fognak sugallni. A tovább után megnézhetitek a már elérhető kedvcsinálókat!

María egy olyan helyről jön, ahol a dolgok sokkal egyszerűbbek és sokkal szebbek. De az élete hamarosan megváltozik. Ismerd meg! Ő Egyszerűen csak María.

Hogy miért jött María a városba? Az apja mindenét feltette egy fogadáson, még a lányát is, és el is veszítette. A legjobb barátnője a segítségére siet, de el kell hagynia a családját, hogy segíthessen rajtuk. Ő Egyszerűen csak María.

A nagyvárosban könnyű elveszteni az ártatlanságot.
– Ma kimenőd van, úgyhogy ezt meg kell ünnepelnünk!
– Mi az? Csak nem valami egzotikusra fáj a fogad?

A szerelem és a csalódás is része a városi életnek.
– Ígérem, hogy melletted maradok örökké.
– Hagyd őt! Ez csak egy cseléd!
– Nem fogom hagyni, hogy tönkretedd az életedet!

A város tele van ellentétekkel.
– Bár tudnád, mennyire szeretlek!
– Itt mindenki segít mindenkinek, mert olyanok vagyunk, mint egy nagy család!

 

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

Hírek – 2015. november 1. “Simplemente María” – a hivatalos főcím

78 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2015/11/02 - 07:52

    Aham. Szerintem is hianyzik valami. Claudiabol a kislanyos szuziesseg es naivitas. Amit peldaul fiatalon Ruffo es Spanic is hozni tudott.

    Válasz
  • 2. suxel  |  2015/11/02 - 08:51

    Marco: nagyon egyetértek a gondolataiddal a sorozatot illetően,
    Claudia szvsz. borzalmas, nem tudom SM (prod.) mit látott benne.
    Jose Ron és Ferdi közül utóbbi tetszik jobban a videókban,
    És, hogy milyen?! Egyszerűen semmilyen.

    Válasz
  • 3. Mary  |  2015/11/02 - 11:53

    Dettó, Claudia valami borzalom. Annyira nem áll jól neki ez az egyszerű Mariska szerep. Lehet, hogy a 2. etapra belerázódik, csak kérdés, hogy a mehikánók azt megvárják-e? A fiúk meg csak úgy lézengenek, valahogy nem érzem, hogy átgondolt és összetett ez az egész.

    Válasz
  • 4. mandi28  |  2015/11/02 - 15:59

    hűűű ha minden szűz lány ilyen lenne 😀 nem illik hozzá ez a szerep szerintem a promókból is inkább az süt hogy túl akarja játszani a naivát és lehet ez lesz a veszte a két srác az olyan amilyennek lennie kell de szerintem itt tényleg José Ron lesz a befutó mert a másik az még inkább olyan szürke kis egér kategória ….szorítok a sorinak mert én azért bírom a rózsanovellákat de szerintem nem lesz nagyon ütős 😦

    Válasz
  • 5. suxel  |  2015/11/02 - 18:56

    Legyen már Ferdi a főhős, annyi sok hülye kapott már előtte főszerepet, ő meg igazán sok oldalát megmutatta különféle sorozatokban. Igazán itt lenne az ideje, neki is jár egy szerep, mert ő még tehetséges is. És mellette Marcelo Cordoba is nagyon el van hanyagolva, pedig az LFDD-t követően járt volna neki egy főszerep. Vagy a Telemundónál nekem Carlos Ferro ilyen, tök jó mellékszerepei vannak, és még senki sem osztott rá egy főszerepet. Kar értük mindenképpen.

    Válasz
    • 6. suxel  |  2015/11/02 - 18:56

      Jah de azt hozzáteszem, hogy rálátva a két karakterre, biztosan a Jose Roné az izgalmasabb.

    • 7. Bogy  |  2015/11/02 - 20:14

      Úgy van! Hajrá Ferdi és Marci! 😀

    • 8. suxel  |  2015/11/02 - 20:31

      Azt mondja: Marci! Végem van!!!! 😀 😀 😀

    • 9. suxel  |  2015/11/02 - 20:33

      Maradjunk annyiban, hogy én ezt elsőre teljesen félreértelmeztem!!! 😀 😀 A Marcit 😀 Azt hittem Riskát Marciztad le! De rájöttem, hogy marCsellót. 😉

    • 10. bence1996  |  2015/11/03 - 07:36

      Komolyan MarCSelló-nak kell ejteni Marcelo nevét? 😀 Én abban a tudatban voltam, hogy az Alma Rebelde-ben rosszul ejtették ki a szinkronosok 😛

    • 11. suxel  |  2015/11/03 - 08:12

      Bence, NEM! Csak páran így nevezzük szűkebb körben. 🙂

    • 12. bence1996  |  2015/11/03 - 08:13

      Huhh, rendben, köszi 😀 😀

    • 13. Bogy  |  2015/11/03 - 10:27

      Hahaha bár Mariska is lehetne de én a drága jó Marcelót bátorkodtam Marcikának nevezni. 😀 Csípem a fejét! 😛

  • 14. nota  |  2015/11/02 - 20:40

    Én Ferdit imádtam a Lokelában. Ahogy a kezdeti, inkább vígjátékbeli idiótából egyre inkább átváltozik, szerintem nagyon jó volt a srác. A vége, pedig bár sziruposra sikeredett, azért mégis hatásos volt. Ő volt az a karakter a soriban akinek végig sikerült drukkolnom, sajnos hiába.
    Marcelo Cordoba szerintem is méltatlanul el van hanyagolva.

    Válasz
    • 15. Bogy  |  2015/11/03 - 10:30

      Ferdiért oda meg vissza voltam a Lokelában! Én is drukkoltam neki de sajnos mind tudjuk hogy járt… 😦 Nekem nagyon bejött a rosszfiús de mégis érzékeny “skorpiós” énje. :3

  • 16. Gabino  |  2015/11/02 - 21:35

    Ferdinek jól áll a haja!

    Válasz
  • 17. Gabino  |  2015/11/02 - 21:39

    Egy kérdés. Szerintetek ez micsoda? Ez létező telenovella lesz?

    Válasz
    • 18. suxel  |  2015/11/02 - 22:03

      Lesüt róla, hogy egy FANMADE összeállítás semmi több! 🙂

    • 19. Ben Lacosta  |  2015/11/10 - 00:50

      Én is megcsinálnám a Prohibido Olvidar című sorozatom főcímét. A fejemben van de megvalósítanám. Nemcsak telenovellás szereplők vannak benne. Ettől is különleges.

  • 20. mandi28  |  2015/11/02 - 22:14

    bár tök jól van megcsinálva ezután látva biztos bele néznék 😀 mondjuk sok a kocka ha és szét nyílt ing 😉

    Válasz
    • 21. Gabino  |  2015/11/03 - 06:46

      Igen jó minőségűek a képek de a kivitelezés gagyi mert csak képkockák vannak és ezek is más sorikból kivágva

  • 22. Csabika  |  2015/11/03 - 08:40

    CA olyan hiteltelen ebben a szerepben hogy csak na….
    Ha csak nem veszi korul a sorozatot vmi kulonleges huzoero, mint pl az URPEA eseteben akkor ez bizony nagyon kifog tunni.

    Válasz
    • 23. Gabino  |  2015/11/04 - 21:36

      ott mi volt a húzóerő?

    • 24. Csabika  |  2015/11/10 - 09:43

      Bocs nem vettem észre.

      Szerintem az URPEA-nál a tökéletesen összeválogatott színészi gárda, a jó történet, a karakterek szerethetősége, és ott van mèg az a k…a jó főcim is. 🙂

  • 25. Marcsi  |  2015/11/03 - 13:33

    Őszintén szólva Claudia semmivel sem rosszabb mint annó Bojler az Abismóban. Egyébként nem tudjátok igaz az a hír hogy Elizabeth Alvarez nem fog egy jó ideig forgatni mert terhes?

    Válasz
    • 26. Gábor  |  2015/11/03 - 14:12

      Az igaz, hogy terhes, mégpedig ha jól tudom ikrekkel, de hogy ezért meddig nem fog forgatni az passz.

    • 27. suxel  |  2015/11/03 - 17:25

      És érdekesség, hogy Jorge Salinasnak most lesznek másodjára ikrei, így már 6 gyereket tudhat a magáénak. Már egy híján elérik a MCET elején szereplő gyerekek számát, csak annyi különbséggel megfűszerezve még, hogy 6 gyerek 4 anyától.

    • 28. Marcsi  |  2015/11/03 - 17:36

      …Ez a Gyuri tudhat valamit 😛

    • 29. bence1996  |  2015/11/03 - 19:53

      Hehh, lassan vén kujon lesz 😀 😀

  • 30. Ben Lacosta  |  2015/11/10 - 00:46

    Ez az új Simplemente Maria egy szánalmas próbálkozás. Claudia Alvarez már volt naív lány a Bellezas Indomablesben. Ez a szerep nem neki való.

    Válasz
  • 31. Bogy  |  2015/11/10 - 00:54

    Vigyázat SPOILER VESZÉLY!!!! Nem vállalok felelősséget semmiért! Köszönöm.
    Megnéztem a Simplemente Maria első részét. A sztorit nem nagyon vágom mivel egy szót sem tudok spanyolul de szemem az van hála az égnek. Szóval a meglátásaim:
    Clau a borzalmasabbnál is borzalmasabb sajnos. Olyan mint aki egy hete még T-Rex karú plázacica volt aki a Guccit és a Dolce&Gabbanat hordta azok végtelen permutációjában most meg megpróbálja eljátszani a vidéki népies szüzet. Nem egy Maite Perroni…neki elhittem hogy abba született bele még akkor is ha néha túlcsapkodta meg rángatózta a szerepet…de ez a csaj…az a műmosoly és azok a mű mozdulatok…egyáltalán nem hittem el. Amúgy a játéka engem nagyon emlékeztet Marlene Favela Esmeraldájára(Zorro-Imádtam!) még hasonlít is rá egy kicsit néhány szögből…na mindegy ez nem is lényeg. Szóval szerintem Clau rossz választás volt szende Mariskának.
    Alig vártam hogy a srácokat(Ferdi, José) mutassák mert a vidéki pereputty nagyon untatott és idegesített(ja Clau nem volt egyedül van még három testvére…hála a Szent Guadalupei Szűznek…..-.-‘). A fiúk jók voltak szerintem. Tetszett mindkettő. A premier előtt nem igazán tudtam eldönteni hogy Ferdi jó döntés volt e tanárnak…de általános sulis gyerekeket tanít és legalább tud egy kicsit bohóckodni amit meg is tesz. Tudjuk mekkora lökött a pasi. 😀 Nem lehet nem szeretni! Jól áll neki. Joséval sem volt gond így az első rész alapján.
    Arleth barátnője teniszezés közben akkora műesést hajtott végre miközben az arca érintette a talajt hogy hangosan felnevettem a szomszédok örömére. Inkább ne tették volna bele.
    Tanulságos volt az is biztos mert nem tudtam hogy ott a kakasviadal legális…szegény kakas mielőtt meghalt volna legalább fél részen keresztül életveszélyes állapotra ölelgették és simogatták(altatás mezőgazdasági proletár módra=paraszt)…ki sem rohadt a kezükből szegény pára…és ez vajon legális? 😛
    A vége egyszerűen meg que horror volt…a mariskatesók nyögése és vinnyogása a háttérben miközben Riska elbúcsúzott az apjától…kirázott a hideg…és a legvégén meg nevettem pedig elvileg szomorú hogy Marika a szekéren bőg és fura hangokat ad ki a sok pulya meg szalad a szekér után. Sok karakter még csak ezután fog megjelenni. Nagyjából ennyi lenne ami valamilyen szempotból említésre méltó szerintem.
    Én nem tudom mennyire jön/jött be a Mehikóiaknak így az elején de nálam nem aratott sikert…de adok neki esélyt a srácok miatt. Remélem a többi részben több lesz a Ferdi! Majd imádkozom érte a Szűzanyához!
    Sajnálom ha néha kicsit nyers volt a stílusom de én ilyen vagyok. 😛 Aki még látta kíváncsi vagyok azok véleményére is! 😀

    Válasz
    • 32. Csabika  |  2015/11/10 - 09:57

      Nekem ez nagyon rosz volt…….

      De attól mèg működhet, lásd La Gata… 🙂
      Claudiaról már hónapokkal ezelőtt megírtam hogy hiteltelen lesz, ès láss csodát igazam lett…
      Arra mèg befizetek hogy milyen lesz anyaként, remélem a határozottabb karakter jobban fog állni neki.

    • 33. Bogy  |  2015/11/10 - 11:44

      Én nem mondtam hogy nem működhet. 🙂 Remélem miután Clau kikerül abból a környezetből hitelesebb lesz.
      Nem gondoltam volna hogy ilyet fogok mondani de azért szerintem a La Gata jobb volt. Maitének valamennyire legalább elhiszem hogy egy vidéki analfabéta…

  • 34. Viktor  |  2015/11/10 - 11:14

    http://www.gratisnovelas.cc/capitulo/simplemente-maria-capitulo-1/

    Válasz
  • 35. Gabino  |  2015/11/10 - 12:10

    Nem értem mi a bajotok Claudia Álvarezzel?
    Sztem tök aranyos és jó színésznő. Az a ti bajotok h nem tudtok elvonatkoztatni a régi rózsanovellás főhősnőktől. Nem egy Thaliát vagy egy 80’s évek-beli Victoria Ruffót kell benne keresnetek, mert azt úgy sem találjátok meg. Vagy most őszintén mi a baj? Az hogy nem a világ legszebb színésznője???
    Minden színésznek meg kell adni a lehetőséget. Ő már bizonyított annak idején a Dos hogaresben, Porque el amor-ban, Hasta el fin del mundóban, és már ezek előtt is volt jó néhány sorozatszerepe. Sztem épp itt volt az ideje egy főszerepnek és most tök mindegy h szendeszűz vagy nagyasszony…

    Válasz
    • 36. Bogy  |  2015/11/10 - 12:47

      Először is az ég világon semmi bajom Clauval. Nem mondtam hogy rossz színésznő sem azt hogy ronda lenne, basszus ki a fene mondta hogy nem a világ legszebb színésznője…mellesleg nem tudom ennek mi köze van az egészhez. Inkább olvasd el máskor figyelmesebben a kommenteket mielőtt olyan szavakat “adsz a szánkba” melyek el sem hangoztak onnan. A műmosolyt és mozdulatokat arra értettem ahogy Mariskaként viselkedik mint vidéki parasztlány. Igenis el tudok vonatkoztatni(mellesleg nekem Thalia sem tetszett anno). De sajnos a telenovellákban sok az olyan típusú karakter amely nem áll jól mindenkinek…mert nem annyira hiteles. Például én imádom Angiet de mint vidéki szende szűz parasztlány…nem állna jól neki…és ha Claura ránézek és a színészi technikájára mint ahogy Angiere is ez nyilvánvalóan szembetűnik. Úgyhogy annyira nem mindegy hogy szende szűz vagy nagyasszony…a jó casting azt is jelenti hogy a szerepekre alkalmas és lehetőleg hiteles színészeket találjanak.
      “tök aranyos” ezt sem értem hogy hogy jött ide és hogy ki mondta hogy nem az.

  • 37. mandi28  |  2015/11/10 - 12:41

    Hát azért nem egészen mindegy hogy mit játszik….. valakinek jobban megy a rózsanovella műfaj valakinek meg az intrikus ki miben erős és szakértelem ide szakértelem oda a producer vele most mellé nyúlt mert számomra de ezek szerint mások számára is hiteltelen Claudia ebben a szerepben, ettől független mert most ezt mondjuk nem azt jelenti hogy a munkásságát ne ismernénk el jó színésznő de neki nem műfaja a szende szűzlány egy rózsanovellában és ne haragudj Gabina nem meg bántás de azért mi nézők talán elvárnánk a minőségi játékot egy telenovellában…

    Válasz
  • 38. Gabino  |  2015/11/10 - 13:09

    Sziasztok.
    Persze értem, amit mondtatok meg h nem vele van baj, lehet hogy tényleg nem ő a legalkalmasabb erre a szerepre, én is meglepődtem rajta, mikor megláttam, de valahol el kell kezdenie az ilyen szerepeket is. Ha nem válik be, így járt.
    Manapság sztem borzasztó nehéz a dolguk a producereknek, ha egy tökéletes sorozatot akarnak létrehozni. Sadától nekem eddig a La Intrusa tetszett anno, mikor láttam 2004-ben, az Un refugio vmi miatt nem nyerte el a tetszésem. Talán Nicandro González az egyedüli producer, akinek majdnem minden sorozata tökéletes és ügyesen mozgatja a szálakat. A másik kedvencem Angelli Nesma.

    Egyébként
    KÉRDÉS MINDENKIHEZ: Ti melyik televisás sorozatot néznézek meg legszívesebben az eddigi 2015-ös kínálatból?

    Várom válaszotokat.
    Üdv.: Gabino

    Válasz
    • 39. Bogy  |  2015/11/10 - 13:27

      Nehéz kérdés…úgy egyik sorozat sem keltette fel az érdeklődésemet de belekukkantanék ha kijönne magyarul az A Que No Me Dejas-ba és a Pasion y Poder-be…de még a Lichitába is…de szigorúan csak kíváncsi kukkantás lenne a színészi játék és a kivitelezés miatt. 🙂 Bevallom engem nagyon kevés sorozat tud leültetni hogy na most akkor öt résznél többet nézzek meg belőle és azt sem tekerve nagyon…nem az hogy végignézzem. Két sorozatot néztem végig egy icipici tekerés nélkül az pedig a Zorro és a kedvenc sorozatom az Amores Verdaderos volt. (Vagy egy pici tekeréssel vagy időhiány miatt még nem sikerült bepótolnom)–>de kedvenc sorozataim még: Teresa, Lo que la vida me robó, Patrona…ezenkívül sokat láttam még tekerve de ezek kiemelkedtek!!!…én várom a 2016-ot és reménykedem hogy az az év szolgálni fog olyan sorozattal ami képes lesz leültetni a gép elé. Nekem nem jönnek be az ikres sztorik de Nesmában bízom valamint Angieben és Sebasban van minden reményem.

    • 40. Csabika  |  2015/11/10 - 14:15

      Hogy valami pozitivat is mondjak Claudia-ról, szerintem a 2.etap karakterével jobban fog tudni azonosulni.

      Kedvenc novella 2015

      Televisa:

      Talán az A que no me dejast tudnám kiemelni idén, az összes többi csak olyan szódával elmegy kategória nálam.

      Telemundo:

      Senora Acero 2

      Azteca:

      Szóra sem érdemes.

  • 41. suxel  |  2015/11/10 - 16:55

    SM: na megnéztem, helyesen fogalmazva végigpörgettem az első epizódot. Hol kezdjem?! Hosszú volt a felvezetés, Riska lakhelyének bemutatása, de legalább ők gazdálkodnak, nem úgy, mint Maricruzék. Na a pereputty engem aztán nem izgatott, tekertem tovább. Egy helyi paraszt megállította és zaklatta Riskánkat, de persze ott termett URPEA-Paz (ZSG) és megmentette tőle. Láttunk egy kicsit a sznobokból is, semmi érdemre méltó jelenet, talán a félmeztelenül fekvő Jose Ron az ágyban. Arleth Terán kiparancsolta az ágyból, nem hallgattam meg mi jogon, ő csak a testvére és nem a szülője egyébként. Beugrott a kórházba, de a lovaglás szerintem jobban izgatja, mint a gyógyítás, később meg majd a lovagoltatás, de ez már más téma. Arleth a tipikus gazdag úrilány, nincs egyéb dolga, mint teniszezni, miután fivérét kiparancsolta az ágyból. A klubban persze unatkozó jobbnál, jobb csajok mászkáltak, és megjegyzem Carmen Becerra nagyon jól néz ki szőkén. Egyébként unalmasak voltak. Betekintést nyertünk a PuKi szállóba is, illetve Ferdi sulijába is, ahol tanít. Ezek sem túl említésre méltó elemek. Na majd jött egy olyan, amit nem szeretek látni, ez a kakasviadal. Nagyon szeretem a háziállatokat, és amikor élet-halál harcra használják őket (legyen kutya, kakas bármi más) az már nekem sok, hálistennek nem nagyon mutatták a jelenetet, mint anno a Maria Isabelben/Camilaban volt ilyen, de lényeg a lényeg Riska apja vesztett, és oda kell adnia a lányát a helyi parasztcsávónak. Ha nem, akkor viszi a földet, házat, mindent amit tud. Mariskát meg felpakolták egy kocsi platójára, eredj a fővárosba. Hirtelen itt eszembe jutott az URPEA-feeling, hogy Luciananak is Don Aquiles miatt kellett elmennie hasonló módon. Viszont Claudia nem bájos, amikor sír borzalmas, nem neki valók ezek a vidéki buta karakterek, ahhoz neki túl értelmes feje van. DH-Adela, PEAM – Veronica és még a számomra rohadtul idegesítő HEFDM – Alexa is jól állt neki, de Riska nem. Srácok sokat eddig nem mutattak magukból, a többiek meg említésre sem méltóak, Nekem összességében 10/6 volt az első rész.

    Szómagyarázat: PuKi-szálló. Anna Málna azaz Ana Martin (Dona Feli) panziót tart fenn. Mary barátnőm, mikor meglátta a pink 1000-féle színváltozatában játszó köténykéjében, megkérdezte mi ez: puncsfagyi kihányva? Megtetszett, és valahogy rövidíteni kell: PuKi, ennyi.
    Jah, még: az avancet látva Clau borzalmas fejeket vág mind mikor találkozik Ronnal, mind mikor Pina óva inti tőle.

    Gabino kérdése, de kibővítem, mint Csabika:
    2015-ben 3 novella aratott nálam, ebből egy Televisa, egy Telemundo, egy Azteca:
    Televisa: egy említésre méltó, igazán jó sorozat az AQNMD. 2. etapot már részről részre követem, elsőt majd 1x visszanézem.
    Tv Azteca: bár még csak 33 részt láttam belőle, de igyekszem pótolni a nyári lemaradásokat, így a Caminos de Guanajato. Látszódik, hogy minőségi alapanyagból dolgoztak, és szerintem ez nem az ő érdemük, hanem a spanyoloké, akik megcsinálták az eredeti Gran Reservát.
    Telemundo: Bajo el mismo cielo, ebből még csak 31 rész láttam, de könnyen lehet belőle a legjobb Telemundós novella, amit láttam. Remekül keverik a telenovellás elemeket a valósággal. RESPEKT érte, és az első olyan sorozat tőlük, amire azt mondom, hogy értékekkel bír. Kevés sorozatra mondom ezt, de ilyen jellegű volt nekem a Televisától 2011-ben a LFDD, vagy jelenleg az AQNMD-ban vélek felfedezni ilyen elemeket.

    Válasz
    • 42. Bogy  |  2015/11/10 - 17:38

      Suxel teljesen egyetértek. 🙂 Sajnos én eredetiben online néztem és ott nem tudtam tekerni…
      Ahogy sír Clau…brrrr…és a kakasviadal számomra is szörnyű volt…
      A puncsfagyi kihányván tegnap én is nagyot nevettem. 😀
      Ja és köszi hogy bővebben leírtad mert én semmit nem értettem sajnos a történésekből. 😛

    • 43. Csabika  |  2015/11/10 - 18:07

      Engem ami mèg idegesít az Jose hosszú ès Ferdi rövid haja, az utóbbinak k…a jól állt a hosszúhaj ( lásd:http://teleprograma.fotogramas.es/telenovela/2013/julio/entrevista-a-ferdinando-valencia-en-madrid)
      míg Jose-nak a Fiorellában is viselt rövid haj passzol szerintem 🙂

    • 44. suxel  |  2015/11/10 - 18:17

      Bogy attól még lehetnek elírások az én verziómban is, végül nagyon max 10 percben néztem, szemben az AQNMD-al, amire 42 percet szánok legalább adásonként.

      Nekem nincs bajom a srácok hajstílusaival. Teljesen elfogadhatóak.

    • 45. Bogy  |  2015/11/10 - 18:48

      Én végignéztem de hidd el nekem annyit sem értettem belőle mint te az alatt a 10 perc alatt. 🙂
      Én Josét jobban bírtam rövid hajjal és Ferdivel is ez a helyzet szóval én anno hálát adtam a Szűzanyának hogy a Lokelában lenyesték a haját a 2. etapban. Szóval Ferdi nekem bejön.

  • 46. Csabika  |  2015/11/10 - 21:33

    SM első epizód nézettsége: 13,5

    Válasz
  • 47. Csabika  |  2015/11/10 - 21:36

    SM első epizód nézettsége 13,5

    Válasz
  • 48. Bogy  |  2015/11/10 - 22:36

    Én nem tudom ti hogy vagytok vele de számomra ez a változat sokkal megkapóbb😂—> https://instagram.com/p/96fBthn5Kx/

    Válasz
    • 49. Csabika  |  2015/11/10 - 22:50

      Haha 😀 😀

      Mikre nem képesek ezek a rajongók 😀 😀

  • 50. Bogy  |  2015/11/11 - 00:07

    Nem tudja valaki hogy miért van most a Simple Mariska helyett Gógyifelügyelő bemutatja a világot? Nem viccelek odakapcsoltam és ezt kaptam…mondom ez nagyon nem a Marika.
    Olvastam később (mivel tudtam hogy nem szedek illegális szereket hogy ilyet halucináljak) hogy ma negyed héttől lesz…ez ugye ideiglenes mert nem nagyon találtam róla semmit.

    Válasz
    • 51. Bogy  |  2015/11/11 - 00:28

      Na jó most lehet én vagyok a hülye de a twitteren úgy látom nézik a második részt de ha rányomok a canal de estrellasra online akkor most meg a Palota ékköve megy vagy mi volt a címe annak a koreai sorozatnak…
      Mindegy is…lehet volt valami a vett gyrosomban.

  • 52. Csabika  |  2015/11/18 - 16:55

    Nézettség 11.16

    Maria mélyponton….

    Antes Muerta Que Lichita – 17,0
    A que no me dejas – 16,6
    Pasion y Poder – 16,1
    La Vecina – 15,3
    Simplemente Maria – 11,7

    Válasz
    • 53. Bogy  |  2015/11/18 - 18:23

      Nem csodálom…én láttam az első részt…az ötödiket meg a hatodikat de kínszenvedés volt még úgy is hogy nem értettem belőle semmit szóval csak néztem…szörnyű, borzalmas és nézhetetlen. Majd belenézek még később a 2. etap fele de addig is bye bye SimánMari nem fogsz hiányozni.
      Ahogy elnézem nem annyira rózsás adatok…ajajajjj

    • 54. Csabika  |  2015/11/18 - 20:09

      Nem olyan katasztrofális, az Amor de Barrio ès a Fiorella szintjét megüti.

      Van is baj a Televisa házatáján, állitólag a részvényeik sem állnak jól, (bár ehhez ên nem értek, ugyhogy nem is reszletezem) tegnap Osorio élőben castingolt a canal5-n, valószinűleg ez is előbb jön a tervezettnél, csak úgy mint Mapat, Nesma, vagy Natalie Lartilleux.

    • 55. Mary  |  2015/11/18 - 22:00

      SimánMarison nem csodálkozom, de azt ugyan hagyjuk már, hogy ugyanazon a szinten van, mint az ADB vs, Fiorella. Az ADB csúnyán megbukott, a Mivac meg pár százalékponttal csúszott le a határtól. És 7 rész után igazán kár lenne bármi messzemenő következtetést levonni…. A nem olyan katasztrófális, meg a jó között elég nagy különbség van.

    • 56. Bogy  |  2015/11/18 - 22:07

      Azért a MIVAC-hoz ne hasonlítsuk…bár még messze a vége a SimánMarinak a véleményem a jelen állás szerint az hogy a MIVAC ennél mérföldekkel jobb. Az ADB-ról nem tudok nyilatkozni mert egy részt sem láttam.

    • 57. Csabika  |  2015/11/18 - 22:15

      Mary

      Ès nem is a nézettségi adatokra gondoltam a hasonlatot. 🙂
      Az meg szubjektív hogy kinek mi a jó, attól hogy neked jó volt a Fiorella, lehet hogy másnak nem tetszett ès inkább a nem katasztrofális jelzővel illetik, szerintem ez nem bántó jelző.

    • 58. Csabika  |  2015/11/18 - 22:19

      Bogy

      Miért nem lehet hasonlítani ?

    • 59. Bogy  |  2015/11/18 - 22:35

      Már ha csak a címszereplőt nézzük…ne haragudj csabika de Clau a katasztrofálisnál is rosszabb és ez nagyon kihat az egész sorozatra. A hétfői részben végig bömbölt mely során igen nevettségesen erőltetett fejeket vág miközben furcsa hangok hagyják el a száját. Kirázott a hideg…nem vagyok egy Livia Brito rajongó de Livike nagyon is ott volt Fiorellaként…számomra hatalmas szakadék van most jelen pillanatban a két sorozat között.

    • 60. Csabika  |  2015/11/18 - 22:41

      Èn kezdem megkedvelni Claudiat, jó nem egy Maite az tény és való, de azért én egyre inkább látom benne a fantáziát csak úgy mint az egész sorozatban.

    • 61. Bogy  |  2015/11/19 - 00:09

      De jó neked Csabika! 😀
      Adj légyszi abból a bogyóból nekem is hogy élvezettel tudjam végignézni azt a negyven akárhány percet. 😛

    • 62. Csabika  |  2015/11/19 - 11:59

      Már nincs belőle, be szedtem miközben a Fiorellat néztem.

    • 63. suxel  |  2015/11/19 - 13:23

      Csabikaa, mire gondoltal, ha nem a nezettsegre? Minosegileg ugy emlekszem az Amor de barriot leirtad, a Fiorella nem a kedvenced, de mintha azt kevesbe talaltad volna gaznak, ebben meg elvileg latod a potencialt, Claudiat is kezded megkedvelni. Akkor milyen szintrol beszelunk, csak fel, mert en tovabbra sem vagom.

  • 64. Gabino  |  2015/11/18 - 22:18

    Lassan három hete áll az oldal….

    Válasz
  • 65. mandi28  |  2015/11/19 - 16:15

    én bele néztem a soriba hát Claudia nem találta el ezt a szerepet de azért nem olyan rossz mint amilyennek gondoltam az elején meg a promókba, szerintem bele fog jönni, a történet viszont borzalmasan sima, klisé-klisé hátán és inkább ezek együtt hatója fog bukást hozni meg az hogy Mariból az egyszerűen hülye naiv csajból is bénábbat akarnak kihozni viszont a MIVAC-ot ne bántsátok aranyos sori volt és ott a szereplők azért kitettek magukért és nem volt azért az bukás mert a végére szépen hozta az átlag nézettséget sőt fölötte is sokszor volt tudtommal 15 minimum…. a mennyasszony szöktetés után már végig 15 fölötti nézettsége volt.

    Válasz
  • 66. Csabika  |  2015/11/19 - 20:09

    Íme a Simplemente Maria Intro-ja:

    Aki nem követi a sorozatot, annak szinte 1:100000 az esélye hogy megtalálja a hivatalosat, annyi a Fanmade!

    Válasz
  • 67. Gabino  |  2015/11/19 - 22:38

    De olyan fan-madeket hogy lehet csinálni? Tudja valaki?

    Válasz
    • 68. Bogy  |  2015/11/19 - 22:48

      Gondolom olyan programokkal amelyekkel videókat is…… A már meglévő SM anyagból összevágod a jeleneteket, zenét alá, feliratozod és kész is a videó. Persze hogy jobb minőségű legyen ahhoz valami jobb videó készítű progi kell. Nem egy olyan nagy dolog mint aminek látszik de nem egy két perc.

    • 69. Csabika  |  2015/11/19 - 22:50

      Passz, de a Simplemente Maria vagy akár a Lichita esetében meglehetősen jó kis fanmade készült, megis tévesztett nem egyszer.

  • 70. Gabino  |  2015/11/29 - 13:44

    Az amor de barrio-ból melyik a hivatalos változat? Remélem nem a ruhateregetős

    Válasz
    • 71. MarcoPolo  |  2015/11/29 - 15:11

      De igen, a teregetős a hivatalos 🙂

    • 72. Gabino  |  2015/11/30 - 19:24

      és akkor azt is fogják leadni gondolom…

    • 73. Janka  |  2015/11/29 - 16:07

      Marco igy az ünnepek elött anyi infó lenne amit jó volna ha megosztanál velünk jó volna ismét minden nap új posztokat látni az oldalon.Eddig meg tudtunk kerdezni a kerdezz-felelek oldalon de man ott sem valaszolsz.Ha megkérhetlek egy kicsit porogjel fel mert fantasztikus az oldalad de az olyan rossz hogy minden hirt a legvégén kozolod velunk és nagyon le vagy maradva és lecsuszva.

    • 74. MarcoPolo  |  2015/11/29 - 21:40

      Egy dolgot azért tisztázzunk, kedves Janka. Attól még, hogy közelednek a ünnepek, nekem nem lesz több időm, sőt! (Attól meg pláne nem, ha utasítgatsz.) Erőimhez mérten igyekszem annyi cikket kirakni, amennyit csak tudok, de meg kell értenetek, hogy a munkám, ahol szintén elég sok felelősséggel tartozom sok ember irányába, sokszor prioritást kell, hogy élvezzen.
      Lehet, hogy nem első kézből jönnek az exkluzív infók, mint régen, de nézd a jó oldalát, így legalább ami kikerül, az már hellyel-közzel végleges, több forrás által is megerősített hír. Hidd el, hogy ha naponta lenne hírösszefoglaló (ami egyébként régebben sem volt jellemző), akkor az is csak azokkal a találgatásokkal lenne tele, amiket itt a kommentekben is olvashatsz, mert én sem dolgozom a Televisában, nekem is ugyanazok a forrásaim, mint az olvasóknak.
      Megértem, hogy szeretnél naprakész lenni, de egyelőre azt tudom javasolni, hogy hagyatkozz a többi kommentelőre, hála nekik, semmilyen fontos hírről nem fogsz lemaradni. A karácsonyi szünetben egyébként tervbe van véve, hogy átalakítom egy kicsit az oldalt, hogy könnyebben megtaláljátok rajta a friss, aktuálisabb infókat, és adok egy segédletet a külföldi oldalakhoz is, ahonnan érdemes tájékozódni.

  • 75. Janka  |  2015/11/29 - 22:27

    Hozzászólásom törölve.Hát ez szép ez sok mindent elárul a szerkesztöről, de az igaság jól mondják, hogy fáj.

    Válasz
    • 76. Csabika  |  2015/11/29 - 23:04

      Nem olvastam, de csak nem volt csúnya.. vagy igen?

    • 77. MarcoPolo  |  2015/11/29 - 23:46

      oldalt láthatod, hogy pont hogy válaszoltam, de valamiért eltűnt az egész thread, megpróbálom visszacsinálni.

    • 78. Janka  |  2015/11/30 - 07:29

      Nem volt csunya sot biztattam hogy jo az oldal, csak egy kicsit kene felporgetni.Szerintem ez nem banto dolog, hogy kitorolje.

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum