Aktuális kedvencetek: Verónica aranya!

2015/10/11 at 09:22 8 hozzászólás

LIencuesta

Lezárult a múlt heti szavazás, ahol a TV2 jelenlegi telenovelláiról kérdeztelek titeket (amiket az origo szerint úgy néz a magyar, mintha nem lenne holnap). Bár a Fiorellának majdnem sikerült megszorongatnia, végül több, mint 650 szavazat leadása után a Verónica aranya diadalmaskodott, úgyhogy elsőként a Lo imperdonabléról érkeznek majd különböző cikkek, de a többi sorozat is sorra fog kerülni. Addig is lehet elmélkedni, hogy vajon a tv2 három televisás novellából álló délutáni menüje fenntartható-e, és ha igen, milyen sorozatokból válogatnátok össze a kínálatot? Szép vasárnapot!

Entry filed under: Szavazás. Tags: .

“Simplemente María” – az első teaser Verónica aranya – ajándék háttérképek

8 hozzászólás Add your own

  • 1. bence1996  |  2015/10/11 - 10:02

    Egy darabig még fenntartható ez az állapot, persze attól is függ, hogy milyen sorozatokat sikerül beszerezni. Én kicsit meglepődtem, mikor megláttam, hogy a Lo imperdonable-t kapjuk a TV2-től, és furcsálltam is, mert eddig ez az első olyan alkalom, hogy 3 Televisa-s sorozat fut a TV2-n egymás után. Régebben – a Story-csoport létezése előtt – ezt kvázi elképzelhetetlennek tartottam.

    Én mindenképpen bepróbálnám Az én bűnöm helyére a Tormenta en el paraíso-t, a Veronica aranya helyett egy újabb Telemundo-s sorozatot, a Senora acero-t (Blanca Soto miatt főleg), a Fiorella helyett pedig a Pasion y podert. De az sem lenne rossz, ha a Lo imperdonable-t váltaná a Pasion y poder, és a Fiorellát pedig a Simplemente María 🙂

    Tehát a listám:
    1. Az én bűnöm –> Tormenta en el paraíso
    2. Veronica aranya –> Senora acero
    3. Fiorella –> Pasion y poder/Simplemente María

    Csak abban bízom, hogy nem az Amor de barrio váltja majd a Fiorellát, és persze, hogy a TV2 ezek után is viszonylag jól választ telenovellák terén.

    Válasz
    • 2. Csabika  |  2015/10/11 - 11:20

      A senora acero 18+ novella, amit csak 23:00-kor lehet a jogszabályok szerint hazánkban vetíteni.
      Ha megvágják is akkor is csak 16+ korhatárra tudják, de azt is csak 22:00-kor lehet vetíteni.
      12+ ra megvágni meg szinte a lehetetlen egyenlő, ha csak nem akarunk 15 perces novellát nézni…
      Pedig nagyon nagy kedvencem!

  • 3. Thoom  |  2015/10/11 - 10:39

    En a Yo no creot biztos betennem, nem lehet rossz sorozat, sot!
    Es enis remelem hogy a Fio utan nem az amor de barrio jon.szerintem a Tv2 azert huzza a fiot, hugy meg nezze hogy fut majd mexikoban a Maria, kivancsi leszek 🙂

    Válasz
    • 4. bence1996  |  2015/10/11 - 10:43

      Igen, a Yo no creo-n én is gondolkodtam 🙂 Meglepő döntés lenne a TV2-től, ha megvennék. Én majdnem biztosra mondanám, hogy a Story5-re fog megérkezni. mert náluk a jó kritika is számít, nem csak az ismertebb nevek, és a hype.

  • 5. Csabika  |  2015/10/11 - 11:14

    Megérdemelten diadalmaskodott a Lo Imperdonable! 🙂
    Nagyon sokak kedvence lett, és szinte nincs olyan nap hogy ne hallanám délután valakitől hogy sietek haza a Veronicára..
    És a TV2 ismét felpofozta a Televisat, nem csak a hazájában sikeres Telenovelláknak van érdeme máshol…

    Válasz
  • 6. todi1992(margit)  |  2015/10/11 - 16:24

    Bocsi Marco hogy itt kérdezem de megszünt a kérdez -felelek rovat

    Válasz
  • 7. Amiga  |  2015/10/11 - 17:01

    Én így tudnám elképzelni:Az én bűnöm helyett a Pasion y poder.A Veronica helyett Telemundós novellát,leginkább a Tierra de Reyes,az Aurora (úgyis időnként visszamenőleg is szoktak vásárolni a Telemundótól) vagy a Quien es quien (Eugenio Siller új sorozata).A Fiorella helyett pedig az Antes muerta que Lichita.

    Válasz
    • 8. Máté  |  2016/02/28 - 11:31

      Az Aurórát én is rettenetesen várom. Mellesleg nekem nagyon bejött Lisett Haumann Petrával.

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum