“Pasión y Poder” – íme a hivatalos főcím

2015/10/06 at 08:00 49 hozzászólás

Több okból is érdemes külön posztban kiemelni a tegnap rajtoló új főműsoridős sorozat intróját, egyrészt tizenöt éve ez az első olyan Televisa-főcím, ahol instrumentális zenét használtak a készítők, másrészt pedig elnézve a videót az embernek biztosan nem az az első benyomása, hogy egy telenovellát néz, vagy ha igen, akkor is az igényesebb brazil-török fajtából. Ha ez nem lenne elég, az első vélemények is javarészt pozitívak a sorozatról, pörgős startról lehet olvasni, valamint arról, hogy a novellán látszik a belefektetett energia, ami manapság igencsak ritka. Lefogadom, hogy a sorozatot hamarosan itthon is nyomon követhetjük, de addig is ki az, aki lépést fog tartani a mexikói vetítéssel?

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

Ma startol Mexikóban a “Pasión y Poder” (kibeszélő) “Simplemente María” – az első teaser

49 hozzászólás Add your own

  • 1. Thoom  |  2015/10/06 - 09:19

    Valóban hasonlít a török sorozatok introihoz, nekem ùgy a közepénél volt egy olyan érzésem, hogy ez egy krimisorozat bevezetője 😀
    De bravo Castro, nálam nyerő a sorozat! 🙂

    Válasz
  • 2. Csabika  |  2015/10/06 - 09:59

    Ha ez ide eljut szerintem más főcímet kap majd..
    Nekem nem jön be, bár valóban igényes és átgondolt de nem az én stílusom.
    Sorry

    Válasz
  • 3. Amiga  |  2015/10/06 - 10:21

    Valóban nem egy sokványos intro,de pont ettől érdekes és figyelemfelkeltő is.Őszintén mondom,hogy drukkolok a sorozatnak,mert a promovideókban,a főcímben és magában a sorozatban is látszódik,hogy tényleg van benne munka.Én nagyon remélem,hogy eljut hozzánk.Szerintem nagy esély van rá,mert a Televisa idei sorozatai közül a Pasion y poder és az Antes muerta que Lichita azok (márcsak a húzónevek miatt is:Colunga,Perroni),amik főcsatornán is megállnák a helyüket.

    Válasz
  • 4. Milibindi  |  2015/10/06 - 11:22

    Én szeretném követni, eredetibe.
    Valaki megdobna egy linkkel? Köszi előre is. Aztán meglátom, hogy boldogulok a telóval. Ha a technika ördöge nem szól közbe , akkor nézem.

    Válasz
  • 5. Gábor  |  2015/10/06 - 11:51

    Miért kapna új főcímet? A török sorozatok sem kaptak újat és azoknak is instrumentális főcíme volt. Sőt ha visszagondolunk, akkor pont hogy a Dél királynője eredeti főcímét cserélték le itthon nálunk egy instrumentális zenére, mert az eredeti itthon kissé furán hatott volna.

    És egy kis off: Nem tudom mit takarhat, de október 22-től felezett epizódokkal fog futni 17:25-től a Fiorella, viszont a Veronica aranya és az Én bűnöm is csúsztatva lesz 15-20- illetve 25 percet. Hogy ez most konkrétan azt jelentené, hogy a következő héttől új sorozattal fog osztozni a sávján, vagy így tolják ki a többi kezdési időpontját azt passzolom, de ha azt vesszük alapul, hogy mindig az utolsó 20 résztől kezdték el felezni a sorozatokat, hogy rászoktassák a nézőket a következőre, akkor nagy a valószínűsége, hogy most is így lesz. Csak akkor meg azt nem értem, hogy miért nem október 26-tól kezdték meg a felezést.
    http://www.tvmustra.hu/tvmusor/TV2/2015-10-22

    Válasz
    • 6. tibitoma  |  2015/10/06 - 12:09

      Gábor, lehet, hogy rájöttek a TV2-nél, hogy nincs a tarsolyban most menő rózsanovella, amelyet el lehetne itthon adni az ötös sávban és széthúzzák a Fiorellát, akárcsak régen a Vad angyalt.
      Most kivárnak egy darabig.

      Az utóbbi két év terméséből nincs is nagyon olyan lazább, sziruposabb cucc, amelyet itthon még ne mutattak volna be, viszont a Peregrinát megpróbálhatnák. Nem egy nagy sorozat, ám a Kassandra nevű elődjét is nézték itthon bőven, plusz tele van sztárokkal.

    • 7. Csabika  |  2015/10/06 - 15:46

      Tibi

      Egy fórumozó egész pontosan (Ben) már hónapokkal ezelőtt megmondta hogy ez lesz, és hogy a TV2 nem vesz decemberben új novellát.
      És igaza lett! 🙂 (nagyon rá érzett)
      Hosszú ideig nem tudják húzni, csak december végéig max és akkor gondolom Januárban kapunk 3.premiert.

    • 8. Amiga  |  2015/10/06 - 16:50

      Csabika: Igen,idén már nem valószínű,hogy a TV2 belekezd egy új telenovella-pemierbe.De valószínű,hogy jövőre januárban-februárban beújítanak.Tavaly is,sőt már előrre is ez volt (Maricruz,Fiorella,Valentina titka,Emlékezz Reina! is akkortájt került adásba).Ameddig lehet húzzák a Fiorellát és a Veronicát,és melléjük jönnek újak.A PYP-t és az AMQL-t valószínű megkapjuk majd + még valamelyik Telemundós novellát (én a Tierra de Reyesben reménykedem).

    • 9. Csabika  |  2015/10/06 - 17:10

      Ez csak egy tipp: de szerintem a TV2 a Siempre tuya Acapulco-t, ismert arc hiányában nem meri bepróbálni az Amor De Barrio meg akkora bukás Mexikóban hogy a TV2 nem mer kockáztatni hiába Televisa novella.
      A legvalószinübb hogy bevárják a Simplemente Maria-t, és talán a Pasion y Podert és ezeket tűzik januárban műsorra.
      Én speciel így alakitanám a TV2 délutáni telenovella kínálatát:

      15:00 A Que No Me Dejas
      16:00 Pasion y Poder
      17:00 Simplemente Maria

      Izgalmas kérdés még hogy az Rtl klub a Szerelem Foglyai végeztével (decemberben) tűz e újabb telenovellát a műsorkinálatába, és ha igen akkor vajon mit.

    • 10. Csabika  |  2015/10/06 - 17:12

      Amiga

      Igen a Reina, Valentina titka és a Maricruz is januárban indult jól emlékszel 🙂

  • 11. tibitoma  |  2015/10/06 - 12:10

    Engem kilóra megvett a főcím, nagyon tetszik, hogy nem hétköznapi.

    Válasz
  • 12. Bogy  |  2015/10/06 - 12:12

    Nem hittem volna de egyre jobban érdekel ez a sorozat pedig valahogy nem az én stílusom maga az alapsztori de a promók és a főcím megtették nálam a hatásukat…ha leadják itthon adok neki egy esélyt mindenképpen. Castronak jár a keksz méghozzá nem is akármilyen. 😀

    Válasz
  • 13. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/10/06 - 12:52

    Kicsit az El Candidato főcímére emlékeztet. Egyébként nagyon tetszik a főcím és a történet. Tisztára Azteca feelinget sugárzott. Ezt tuti nézni fogom de ha bemutatják.

    Válasz
  • 14. Thoom  |  2015/10/06 - 13:21

    Engem az első rész is megvett! Valóban pörgős, ahogy azt kell, egészen érthetetlen hogy Ximena Suarez hogy tudott két alapjában jó sztorival ilyen különbözően bánni, a Pasión y Poder kategóriákkal jobb mint Lo Imper…

    Válasz
    • 15. Milibindi  |  2015/10/07 - 00:51

      Sajnos nem tudom megnézni 😦 Több mint félórája szenvedek vele. Hiába kattintok a 3 szögre, nem indul el,csak felugrik valami. Másnál is ez van mobilról? 😦

    • 16. tibitoma  |  2015/10/07 - 08:07

      Milibindi: engem mindig egy csomó felugró ablakkal meg vírusos hirdetésekkel bombáz, de kiiktatom őket és lehet nézni. 8 magos a telefonom és van benne 4 GB RAM, elvileg nagyon gyors, viszont a hang néha elcsúszik a képhez képest 1-2 másodpercet. Ezért szeretem jobban a PC-t.

    • 17. Csabika  |  2015/10/07 - 10:12

      Milibindi

      Ígérem keresek neked ma egy mobilra alkalmas oldalt, nekem most csere telefonom van, tök gagyi meg minden de mégis viszi.
      Nem kell ehhez csúcs szuper teló!
      És ami neked van az már bőven elég erre a célra.

    • 18. Milibindi  |  2015/10/07 - 11:13

      Köszi 🙂

    • 19. Csabika  |  2015/10/07 - 11:59

      Milibindi

      Ha Marco nem tudja esetleg megoldani a problémát, akkor egy email címet írj légyszíves.

  • 20. Viki  |  2015/10/06 - 14:15

    Hol lehetne megnézni az első részt?

    Válasz
    • 21. Thoom  |  2015/10/06 - 15:46

      http://ver-novelas-online.com/video/pasion-y-poder-capitulos-completos/
      Én itt szoktam megnézni a részeket 🙂

    • 22. Milibindi  |  2015/10/06 - 15:50

      Köszi szépen 🙂

  • 23. mandi28  |  2015/10/06 - 17:21

    Latin Trónok Harca 😀 nekem a zenéről ez jutott eszembe először, remélem érthetőbb is lesz mint az a népvándorlós mindenkit kinyirunk sorozat. …

    Válasz
  • 24. mandi28  |  2015/10/06 - 17:29

    Latin Trónok Harca 😀 nekem a zenéről ez jutott eszembe először, remélem érthetőbb is lesz mint az a népvándorlós mindenkit kinyirunk sori. …

    Válasz
  • 25. bence1996  |  2015/10/06 - 20:12

    Nekem nagyon tetszik. Hosszú idők óta a legjobb főcím. Remélem hasonlóan sok krimi szál, és szenvedély lesz benne. Legutóbb a La casa de al lado főcímének örültem így. Nem is tudom, hogy az El senor de los cielos-nak, ami inkább komorabb témájú, miért ilyen tilinkózós latin főcíme van. Ilyesmi sokkal inkább ahhoz a sorozathoz illene…Bocsánat a Telemundós kitekintésért 😀

    Válasz
  • 26. Csabika  |  2015/10/07 - 10:54

    Marco!

    Próbáldok linket másolni Milibindinek de már a 3.kommentem nyeli el az oldal.
    Miért?

    Válasz
    • 27. MarcoPolo  |  2015/10/07 - 11:23

      Egyszerre csak egy linket lehet beilleszteni a robotvédelem miatt, ha úgy sem megy, légyszi szólj!

    • 28. Csabika  |  2015/10/07 - 11:58

      Egyszerre sem megy sajnos 😦
      Pedig már próbáltam gépről, telóról is, máskor pedig volt hogy 3-4 oldalt is linkeltem és engedte..

    • 29. Milibindi  |  2015/10/07 - 15:11

      Köszi fiúk! 🙂
      E -mail címem : milikuty@freemail.hu

    • 30. Csabika  |  2015/10/07 - 22:07

      Milibindi!

      Elküldtem az emailt, remélem megkaptad.

    • 31. Milibindi  |  2015/10/08 - 01:34

      Köszi Csabika!
      Nem jött meg az e-mail. Nem dobta vissza? Most nézem, hogy lemarad egy “a” milikutya@freemail.hu Ez most úgy látszi k nem az én időszakom :S

    • 32. Csabika  |  2015/10/08 - 08:18

      Nembaj elküldtem újra. 🙂

    • 33. Milibindi  |  2015/10/09 - 11:43

      Köszi mégegyszer:-) Az első részt tegnap este már meg is néztem! Jó lesz szerintem! Nekem rossz Fernandot ilyen genya szerepben látni, a ” Telenovellák királyát” én romantikus hősként szeretem inkább látni. Csetlő-botló0Jesusként is nagyon bírtam! De színészileg nagyon jól játsza a karaktert! Nem csoda, hisz remek színész! Behozom a lemaradást, aztán a kibeszélőbe megyek én is 🙂

    • 34. Csabika  |  2015/10/09 - 12:30

      Nincs mit 🙂
      Eleinte én is sokat szenvedtem a mobilon novella nézessel, de ha megfelelő oldalt választunk nagyon élvezetes is tud lenni a dolog 🙂

  • 35. Don Gabino  |  2015/10/07 - 14:13

    Nektek is feltűnt h Fernando Colunga és Jorge Salinas neveit felcserélték az entradában?

    Válasz
  • 36. Mónika  |  2015/10/07 - 19:15

    Nekem nagyon tetszik a főcím, a képek és a zene is. Érdekes lesz Fernando Colungát gonosz szerepben látni, de ő nagyon tehetséges színész, biztosan el tudja játszani. A PEAM-ban is más szerepe volt,

    Válasz
  • 37. Mónika  |  2015/10/07 - 19:20

    Folyt. Fernandónak a PEAM-ban is más szerepe volt, mint előtte és az is sikeres volt. A komikus szereptől is sokan féltek, hogy nem lesz sikeres, de szerencsére az lett. PYP-nek is jó a nézettsége 21 pont az jónak számít, remélem, hogy végig sikeres lesz! 😀

    Válasz
    • 38. Csabika  |  2015/10/07 - 22:11

      Móni!

      A 21.pont az tegnapi adat?
      Mert úgy tudom hétfőn 19.5 pontal nyitott, vagy tévedek?

    • 39. Gábor  |  2015/10/08 - 00:17

      Nem Csabika a 19,5 az a keddi adat. A premier nézettsége 21,4 volt. Elég gyér ez is és csökkenésnek is indult már rögtön másnap, de ebből még mindig lehet bármi. A LQLVMR premerje csak 20 pontos volt és mégis erőre tudott kapni.

    • 40. Bogy  |  2015/10/08 - 00:41

      Igen…sőt a Lokela utána még 20 alá is ment…miért nem lepődök meg rajta hogy az a produkció is egy Mejía csapás után következett.

    • 41. Csabika  |  2015/10/08 - 08:22

      Na akkor úgy látszik megkevertem a két adatot akkor, titkon reméltem hogy Hétfőről javított Keddre, de akkor pont az ellenkezője volt igaz.

  • 42. bencenagy  |  2015/10/09 - 09:02

    Egyébként érdekes, hogy ami tavaly a La tempestad-dal, most idén a Lo imperdonable-vel is megismétlődött. Akkor a Lokelának sikerült visszaállítani a nézettséget. Most annyi a különbség, hogy a színészek, akik közreműködtek a Lokelában, most a Lo imperdonable-vel zakóztak is egyúttal. Gondolok itt Grettel Valdezre és Sergio Sendelre.

    Válasz
    • 43. bence1996  |  2015/10/09 - 09:15

      Bocs, amúgy bence1996 vagyok, még mindig 😀

    • 44. Bogy  |  2015/10/09 - 11:57

      A siker sajnos nem csak a színészeken múlik…..Gret-et sajnálom.

    • 45. Csabika  |  2015/10/09 - 12:35

      Bencüs tavalyelőtt-öt akartál mondani ugye? 🙂
      Mert fel is akasztanám magam ha Mejia minden évben szerepelne…
      Ez a 2 évenkénti novella áradat is sok nekem 🙂

    • 46. bence1996  |  2015/10/09 - 13:02

      Igen, tavaly előtt-öt akartam írni. Ne is mondd, szörnyű lenne, ha minden évben leszedálná a sávokat 😀 meg fel is tűnne, hogy egy helyben topognak a sorozatok nézettségben 😛

      @Csabika: Bencüs…na így még nem hívtak. Némi francia áthallást adtál a nevemnek 😀

    • 47. Csabika  |  2015/10/09 - 13:41

      A szomszédom kisfiát is Bencének hívják, és ő Bencüsnek becézi. ( innen az ötlet 🙂 )

    • 48. bence1996  |  2015/10/09 - 15:37

      Imádkozom, hogy ne maradjon meg neki ez a név sokáig 😛 Mondjuk nem mintha zavarna. De a Bencus jobban hangzik 😀

  • 49. LM  |  2015/10/10 - 11:58

    Nekem nagyon tetszik. 🙂

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum