Magyar hangja…? #3 – Ana Brenda Contreras

2015/08/15 at 08:00 20 hozzászólás

MHABrenda

A cikksorozatról: a Magyar hangja…? cikksorozatban azoknak a telenovella-színészeknek a legjobb hangját keressük, akiknek nem volt olyan szerencséjük, hogy egy bizonyos hanggal összenőjenek, aki minden sorozatukban megszólaltatná őket. Persze tény, hogy nem feltétlenül jó, ha mindig ugyanaz a szinkronhang szólaltat meg egy adott színészt, az ideális az, ha a hang az adott karakterhez, annak életkorához, habitusához, jelleméhez illeszkedik, ez pedig történetenként más és más színésznek adhat “létjogosultságot”. Most mégis arra invitállak benneteket, keressük meg együtt azt a hangot, aki a legjobban passzolt a kérdéses sorozatában az egyes színészekhez, és akit akár az illető “hivatalos hangjának” is el tudnátok képzelni!

Míg a múlt héten egy sereg hang vetélkedett a szeretetekért, most egyszerűbb lesz a dolgotok, ugyanis Ana Brenda eddigi négy megtestesítője (ill. meghangosítója) közül kellene kiválasztanotok a kedvenceteket. A kisebb merítés persze nem feltétlenül teszi könnyebbé a helyzetet, sőt! Nem is beszélve arról, hogy valószínűleg itt lesznek a legkiélezettebb vélemények az egyes hangokat illetően, lássuk!

Ana Brenda Contreras eddigi szinkronhangjai:

Kettős játszma: Maura – Martin Adél
Teresa: Aurora – Madarász Éva
Megkövült szívek: Ana Paula – Huszárik Kata
Maricruz: Maricruz – Trokán Nóra
Verónica aranya: Verónica – Trokán Nóra

A magam részéről egyetértek azokkal a véleményekkel, melyek szerint Trokán Nóra szokatlan hangszíne üdítő színfolt a sorozatokban, ezzel együtt mégis Huszárik Kata selymesen búgó orgánumára szavaznék, ha Ana Brendára gondolok, bennem mindig az ő hangján szólal meg, noha nagy az esély rá, hogy a Maricruz sikere miatt Nóra lesz a szinkron-sziámiban a magyar fél. És szerintetek?

Entry filed under: Magyar hangja...?. Tags: .

Magyar hangja…? #2 – César Évora Magyar hangja…? #4 – Erick Elías

20 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2015/08/15 - 09:27

    Huszárik Kata nagyon passzolt hozzá, de ő általában gonosz fiatal nőként él a “fülemben”.

    Trokán Nóra hangjára meg rányomja a bélyegét, hogy görög az édesanyja, szerintem is különleges, sőt egyáltalán nem rossz, csak néha úgy érzem, hogy egy-két hangot nem a magyar hangtan szerint ejt ki (pedig biztosan kapott a színművészetin képzést erre is), illetve egy picit talán modoros is. Egyébként remek színésznő, akárcsak a testvére.

    Martin Adélt nem tudom visszaidézni, ha a Sortira gondolok, nálam is szintén Huszárik Kata beszél.

    Madarász Éva meg érdekes tészta, 45 évesen még mindig fiatal lányokat szólaltat meg. Őt a Szívtipró gimiben szerettem meg, de nem ő Ana Brenda.

    —-
    Kérhetnénk egy Helena Rojót majd, ha lesz időd? 😛

    Válasz
  • 2. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/08/15 - 09:39

    Huszárik Kata. Ugyan nem néztem a Megkövült szíveket de hallottam a hangját mikor belenéztem anno a sorozatba. Trokán Nóra hangja nem Ana Brendának való.

    Válasz
  • 3. suxel  |  2015/08/15 - 12:42

    Valamiert a melyebb hangok megtalaltak Ana Brendat Martin Adel es Trokan Nora szemelyeben, es nekem ugy egyikkel sincs bajom. Viszont nalam is a Huszarik Kata – Ana Brenda parositas a nyero. Es hogy Madarasz Evat se felejtsem ki, szerintem o volt itt a totalis mellenyulas.

    Válasz
    • 4. bence1996  |  2015/08/15 - 13:18

      Szerintem a Sortilegios hangja volt totális mellényúlás. Trokán Nórát már a Maricruz idején elfogadtam. Madarász Éva szerintem nem volt mellényúlás. Nagyon illett Aurora karakteréhez. A story tv csinálta a legjobban mindenesetre. Ott mindenkinek eltalálták a hangját. Még Posta Viktor is illett Julian Gil-hez. Apropó, róla is megnéznék egy ilyen összeállítást.

  • 5. Csabika  |  2015/08/15 - 13:38

    Ana Brenda-hoz Trokán Nóra, olyan mint Thalia-hoz Liptai Klaudia, vagy Leticia Calderon-hoz Nyírő Bea.

    Van hogy a szinkronszínész és a szinkronizálandó színész találkozik az éterben és egyé válnak, Trokán Nóra és Ana Brenda esetében egyértelműen ez történt, annyira hitelesen hozza Nóra Ana Brenda-t mint ha csak ő volna a képernyőn.
    Bár Trokán Nóra még nemsokat szinkronizált, de azt meglehet állapítani hogy kiváló színésznő és még rengeteg lehetőség van a hangjában, kíváncsian várom a további szinkronszerepeit.

    Ana Brenda korábbi szinkronhangjai számomra említésre sem méltók, jó színészek de nem AB-hoz illenek.

    Válasz
  • 6. Milibindi  |  2015/08/15 - 16:43

    Huszárik Kata egyértelműen!
    Trokán Nóra hangja nem tetszik egyáltalán.

    Válasz
  • 7. Amiga  |  2015/08/15 - 17:13

    Nekem is Huszárik Kata hangjával tetszett a legjobban.De a Kettős játszmában Martin Adél hangja is passzolt a negatív karakteréhez.Trokán Nóra hangjával viszont egyáltalán nem tetszik,és nem is illik a hangja Ana Brendához meg a karaktereihez sem.

    Csak egy tipp,de szerintem Aracely Arambula magyarhangjaiból is lehene majd ilyen összeállítás (igaz,ő már nem a Televisánál van).

    Válasz
  • 8. suxel  |  2015/08/15 - 19:08

    Szerintem egy no egy ferfi valtasban tok jo lenne. Aki igazan uszkalhatott ferfiak kozul szinkronhangokban az meg Gabriel Soto volt, joforman ahany sorozat annyi hang, kiveve LFDD es URPEA. Bar azzal ra van kontrazva, hogy a Kedves Ellenseg 2 valtozataban mas mas hang szolaltatta meg.

    Válasz
  • 9. Máté  |  2015/08/15 - 20:45

    Szerintem pedig attól is függ ez, hogy melyik sorozatban milyen karaktert alakított Ana Brenda. A Megkövült szívekben passzolt Huszárik Kata.
    A Maricruzban az elején amíg nyegle lányt alakított, addig nem stimmelt Trokán Nóra, majd mikor határozott nővé vált, akkor onnantól nagyon passzolt a dolog.
    A Kettős játszmában pedig Ana negatív karaktert alakított, így elment egynek Martin Adéllal.
    Nekem sok esetben a következetlenség nem tetszik… Bekellene vezetni, hogy egy színésznek egy magyar hang, amíg nyugdíjba nem vonul, vagy meg nem hal..

    Válasz
    • 10. tibitoma  |  2015/08/15 - 21:33

      Máté, a Trokán Nórás írásoddal igen, a második bekezdéseddel egyáltalán nem értek egyet.

      Tegyük föl, hogy van egy ismert színésznő, akinek nincs eredetileg valami határozott hangszíne, vígjátékokban játszik, egyébként remekül hozza a formákat. Aztán egyszer csak egy pszichothrillerben élete alakítását nyújtja gonoszként, olyannyira, hogy egy Oscárt is bezsebel érte. A komédiákban a magyar hangja csilingelő, bársonyos, erre föl mit szólnál ahhoz, ha ugyanezen a kedves orgánumon szólalna meg a sötét filmben?

      Egyébként az egymásnak konkurenciát jelentő szinkronstúdiók, családi okok, a színészek egyéni elkötelezettségei, esetleges halálesetek miatt az állandó hangnak lőttek.

  • 11. tibitoma  |  2015/08/15 - 21:34

    Mellesleg meg is magyaráztad: a bugyuta Maricruznak nem állt jól Trokán Nóra, a kikupálódott, bosszúszomjas főhősnőnek meg igen.

    Válasz
    • 12. Máté  |  2015/08/16 - 09:48

      Oké Tibi, de nem jobban örülünk amikor egy színész mindig ugyanazon a hangon szólal meg? Pl Fernando Colunga is… Lux Ádámmal tudjuk csak elképzelni. Még a Zone Romanticán Damuval úgy ahogy működött, de Barabás Kiss Zoltánnal…

  • 13. Bogy  |  2015/08/15 - 21:52

    Martin Adél: Nem nagyon tudom felidézni…a Sortiból is csak néhány részt láttam így róla nem fogok nyilatkozni meg nem is tudok.
    Madarász Éva: Szerintem aranyos volt Aurorának, nekem nem volt vele gondom bár mint állandó hang nem tudnám elképzelni…Aurora karakteréhez passzolt. 🙂
    Huszárik Kata: Szerintem ő volt a legjobb…nagyon jól passzolt Anához…jó választás volt. Imádtam!!!!! 😀
    Trokán Nóra: Számomra nagyon erotikus a hangja…b*ssza a fülem /elnézést kérek/ de szerintem egyszerűen rettenetes…a Maricruzt nem viccelek először majdnem abbahagytam miatta annyira hiteltelen és idegesítő volt számomra egy ártatlan szutykos kislány hangjaként…aztán már mint egy büszke örökösnő hangja javított…egy incurkapincurkát de a véleményem nem változott…és személy szerint sajnálom hogy a LI-ben is ő kapta Anát…nem azért mert követem a sorozatot hanem mert félek hogy ezáltal már tényleg ő lesz a jövőben is az állandó hangja Breconak. Egyszerűen van egy olyan számomra fura hangszíne Nórinak ami idegen a fülemnek. Annak viszont személy szerint örülök hogy próbálnak új embereket is kipróbálni a szinkronstúdiókban….komolyan már alig vannak normális magyar hangok meg állandóan ugyanazok szinkronizálnak…

    Válasz
  • 14. Marcsi  |  2015/08/16 - 03:15

    Szerintem a legjobb Huszárik Kata illetve Martin Adél volt.

    Válasz
  • 15. Szilva  |  2015/08/16 - 08:51

    A LI-ban Trokán Nóra hangja nekem nem passzol Veronica személyiségéhez, kicsit nyersnek érzem a karakterhez képest, valami finomabb, kedvesebb hang jobban illene. A Maricruzban talán pont azért volt jó Trokán Nóra hangja, mert Maricruz is valahogy nyersebb volt a sztori elején, aztán jött Maria Alejandra addigra meg már hozzá lehetett szokni.
    Aurora hangja úgy ahogy elment, néha kicsit “nyávogónak” éreztem, viszont el kell ismerni, hogy illett a megformált karakterhez.
    A Sortilegiot pont most kezdtem újra nézni, de hirtelen nem is ugrik be, hogy ott milyen hangon szólal meg, majd figyelem 🙂

    Válasz
  • 16. Kanizsai Rudolf  |  2015/08/16 - 12:52

    Szerintem minden magyarhangja ilett az adott szerepéhez Ha viszont választani kell hogy ki legyen a magyarhangja én Trokán Nórát választanám.

    Válasz
  • 17. mariland  |  2015/08/18 - 21:55

    Egyedül abban a sorozatban nem láttam ahol Huszárik Kata volt a magyarhangja, így belenéztem. Nekem nem tetszett vele.
    Trokán Nóra sokkal jobb, de a Sortileigoban is tetszett a hangja. Ott is jól illett a szerephez.
    Szerintem a szerephez magához kell választani szinkronhangot, nem a színészhez, főleg a szappanoperákban.
    Mert hát ugye egy Michael Douglas, vagy Brad Pitt mindig a megszokott hangján szólaljon meg 🙂

    Válasz
  • 18. Kanizsai Rudolf  |  2015/08/29 - 12:31

    http://www.peticiok.com/ne_legyen_msorvaltozas_a_story5-on Kérlek Benneteket minél többen írjátok alá már csak néhány nap van a változásig! Osszátok meg ahány helyen csak tudjátok Összesen legalább 1000 aláírásnak meg kéne lenni sűrgősen!

    Válasz
  • 19. Gabino  |  2016/06/02 - 22:35

    Trokán Nóra vagy Huszárik Kata

    Válasz
    • 20. bence1996  |  2016/06/03 - 10:47

      Egyébként fura módon, amilyen rossznak találtam Trokán Nórát Ana-hoz, annyira meg is kedveltem a végén. De még mindig tartom, hogy Huszárik Kata volt a legjobb 🙂
      Sajnálom viszont, amiért egy Mejia novellában kellett szerepelnie. Maricruz-ként oké, hogy sikere volt, de az se mutat olyan jól a filmográfiájában. Össze sem lehet hasonlítani az utóbbi 2 munkáját a Teresa-val vagy a La que no podía amar-ral. A Sortilegio-ról nem is beszélve.
      Azért remélem Nicandro Díaz, José Alberto Castro vagy Rosy Ocampo megtalálják még egy kedvezőbb ajánlattal 🙂

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum