“A Que No Me Dejas” – ilyen lett a főcím

2015/07/30 at 23:12 28 hozzászólás

Bár Carlos Moreno sorozata nézettségben nem startolt túl combosan, a vélemények többnyire pozitívak az első pár részről, a nézők kiemelik Alejandra Barros és Laura Carmine játékát (mások persze pont őket tartják erőtlennek és túljátszottnak), és hogy milyen jó Leticia Calderónt újra pozitív szerepben látni. A főhősökről is megoszlanak a nézői vélekedések, Camila Sodin sokan érzik, hogy kedvetlen és igazából nem a telenovella az ő műfaja, Osvaldo Benavidesben nem látják a főhősi potenciált, mások szerint viszont üdítő a párosuk a képernyőn, ami majd kicsattan a kémiától. A főcímet ellenben viszonylag egyhangú nemtetszés kísérte, még csak nem is a dal, hanem a sótlan kivitelezés miatt. A tovább után azért belinkeltem a dal Alejandro Fernández-es duettváltozatát is, hátha hozzá tudjátok képzelni, azzal milyen lett volna.

Közületek követi valaki eredetiben a sorozatot? Vajon kilábalhat a 12 pontos gödörből, vagy Moreno már nem tud újat mutatni? (A kérdésben kifejezetten érdekel azok véleménye, akik az En nombre del amor óta követik a producer munkásságát!)

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

“Antes Muerta que Lichita” – indul a visszaszámlálás Magyar hangja…? #1 – Silvia Navarro

28 hozzászólás Add your own

  • 1. Csabika  |  2015/07/30 - 23:39

    Én pont az En nombre del amor óta követem Moreno munkásságát, az azt megelőző 2 telenovelláit nem is ismerem hogy őszinte legyek.
    Nekem Moreno nagy Favoritom lett az AB-óta és most sem csalódtam benne, szépek a díszletek, a helyszín. ( őrölök hogy elszakadt az őt jellemző komor hangulattól, gondolok itt most a színékre, díszletre, sőt még talán a helyszínre is )
    A színészének pazarak benne, jól összelettek válogatva és itt jegyezném meg hogy ez a helyes színészi felhozatal 4-5 ismert 5-6 kevésbé és a többi ismeretlen.
    ( szólt ez most Ocamponak és Mejianak, akik a fél Televisa színészi gárdáját felvonultatják a sorozataikban, s így az ismeretleneknek nem is adnak esélyt. )
    Nos ami a nézettségét illeti megvallom őszintén gyenge adatra számítottam de ez még engem is meglepett, én úgy tippeltem volna hogy kb 14,15 pontot összehoz, no de ilyen felhozatal mellett ne is csodalkozzon senki.
    Én már csak a Lichitában és a SM-ban bízom hogy hátha feltolják majd ezt is, ha nem akkor ez még a Quiero amarte-tól is nagyobbat fog bukni, pedig igazán kár lenne érte.
    Ami a főcimet illeti, én reménykedtem hogy az Alejandro Fernandez -féle változatot kapja meg, nos nem így lett ezt sajnálom.
    Egyébként maga az összevágás és a jelenetek bemutatása nekem nem jön be egy főcímnél, de ez én vagyok.

    Válasz
  • 2. Gébor  |  2015/07/31 - 00:38

    Ocampo mióta vonultatja fel a fél Televisát a sorozataiban? Mert a La fea mas bellában voltak esetleg többen, akik vendégszereplők voltak. És miért mondod, hogy nem ad esélyt a kevésbé ismert színészeknek? Renata Notni sem volt azért annyira ismert az LFDD idején.
    Ami az AQNMD-t illeti nem néztem még bele, csak a trailerét láttam, abból meg túl sok minden nem derül ki.Cecilia Gabriela mondjuk nekem elég furin néz ki ezzel a hajjal.
    Ami a főcímet illeti nekem a zene bejön, viszont az entrada az kicsit csalódás. Jobbra számítottam.

    Válasz
  • 3. Janka  |  2015/07/31 - 07:13

    A sorozat anyira nem hozott lazba.Valami nagy duranasra vagyom, kivancsi vagyok a Lichita vagy a Pasion y Poder mit fognak produkalni.Valahogy az idei sorozatok nem hoztak lazba se a televisa se a telemumdo teren.Egy kicsit csalodott vagyok az oldalal kapcsolatosan.Regota varok egy hirosszefoglalot es sok erdekesegett mert a televisan belol mostansag nagyon sok minden tortent.Peldaul sok olyan dolgott tudok meg mas oldalakon vagy epp itt komentekben amit a foszerkeszto kene kozolje velunk.Ami mar nagyon szurja a szemem az az hogy meg mindig az all a Jelenleg Mexikoban hogy a HEFDM megy 21:30 mikor mar mindjart egy feleve vege es a LI megy.A 2016 os evre aterve remenykedek hogy minden producer ossze szedi magat es igazan kivalo tortenetekkel, szineszekkel ter majd vissza.Mondjuk amit a legjobban varok az Angelli Nesma es Angelique Boyer trioja, a telemundotolla Dona Barbara feldolgozasat Aracelly Arambulaval.

    Válasz
    • 4. MarcoPolo  |  2015/07/31 - 15:58

      Kijavítottam az oldalsávot, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet. Hamarosan jönnek a hírek is, köszi a türelmet.

  • 5. Viktor  |  2015/07/31 - 09:49


    AMQL 3-dik promó 😀

    Válasz
  • 6. Katherine  |  2015/07/31 - 16:39

    Marco! Hol lehet kérdezni? Ha rákattintok az ask-ra, nem ad ki semmit, csak hogy az oldal nem található.
    Régóta várok egy emailt!
    Katherine

    Válasz
  • 7. Katherine  |  2015/07/31 - 16:48

    Igen, Marco! Az oldalsávnál a Fiorella is 17:25-re van irva, miközben már jó ideje 17:00 órától megy

    Válasz
  • 8. Gábor  |  2015/07/31 - 16:52

    Nem értem miért kell ilyen kötekedősnek lenni! Miért nem lehet türelmesnek lenni? Egyrészt nyár van, másrészt biztos dolgozik és azért nincs annyi ideje, mint régen volt. Inkább örülni kéne, hogy van egy ilyen blog, mint ez!
    Visszatérve az AQNMD-hoz. Arról van már bármi infó, hogy kiknek a karakterei fogják túlélni az időugrást és hogy őket hogyan fogják öregíteni? Teljesen új színészek fogják eljátszani, vagy a jelenlegieket fogják elmaszkírozni?

    Válasz
    • 9. MarcoPolo  |  2015/07/31 - 18:54

      Egyelőre még csak találgatások vannak. Ha követik az eredetit, akkor SPOILER Calderónnak és Benavidesnek kampó, Camila ugye saját lányában reinkarnálódik, Peniche, Lisset, Carmine, Barros elvileg maradnak öregen is. Lisset fiai ill. a kis szőke bongyor meg felnőve összevesznek az új Sodin.

  • 10. tibitoma  |  2015/07/31 - 18:45

    A. Fernandez szájából nekem sokkal jobban tetszik a refrén. A dalnak van hangulata, csak nem olyan erőteljes szerintem, mint az ENDA-é vagy a CME-é. Azok tuti választások voltak.

    Majd megnézem a hétvégén az első részt.

    Válasz
  • 11. Thoom  |  2015/07/31 - 18:47

    Ahogy a legtobben nekem is az En Nombre… Volt az elso Morenos sorozatom, es pont miatta ragadtam kepernyore annak idejen (xD) es aztan jott a tobbi, en egyebkent birom Moreno stilusat nekem nagyon bejon hogy kifacsarjak es ujrairjak/nagyjabol ujrairjak a sztorit, ebbe sajnos meg nem tudtam betekintest nyerni de nem lehet rossz, Bar en Letit ujra megneztem volna egy verlazitoan beteges karakterben mert szerintem nagyon jol all neki, Remelem azert a Mehikánok majd rá kapnak, es eljut ide is 🙂

    Válasz
  • 12. suxel  |  2015/07/31 - 20:06

    Lassu emelkedes vette kezdetet, bar így is nagyon szegenyes a nezettsege meg mindig: szerda 13, csutortok 14,5

    Válasz
    • 13. bence1996  |  2015/08/01 - 04:08

      De legalább elkezdett nőni! 14,5 a 12,7-hez képest nagyon jó. Hajrá AQNMD!

    • 14. bence1996  |  2015/08/01 - 04:12

      Ennek még spiccesen is megörültem:D

    • 15. suxel  |  2015/08/03 - 22:31

      A pentek viszont katasztrofalis volt

      Lo imperdonable 14.8
      Amores con trampa (Últimas semanas) 13.2
      La vecina 12.8
      Amor de barrio 11.6
      A que no me dejas 11.5

    • 16. Dan  |  2015/08/04 - 09:21

      Hát ez java részt a LI és az ACT miatt van.

      Remélem Veronika a Lichitat nem fogja lehúzni.

  • 17. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/07/31 - 21:30

    Nagyon jó főcím! És maga a történet is érdekes. Mindenképpen nézni fog ha leadják, vagy ha megjelenik dvdn! A Quiero amarte is nagyon tetszett nem értem miért volt olyan sok gondja.

    Válasz
  • 18. szabina333  |  2015/08/01 - 22:21

    Enda óta vagyok Moreno fan. Én csalódott vagyok…. A főcím annyira egyhangúan unalmas…. Ez a halàlom amikor nem csinàlnak új főcímet csak összeollóznak pàr belassított jelenetet. Igénytelen…. A történet sem hoz làzba. Van némi pikantériája hogy Peniche végre gonosz és Lety nem, de a főhősök annyira nyàlasak, hogy jesszus….. Sodinak negativ szerepben kellett volna visszatérni szvsz…
    Jah 3s ami sztem megöli a filmet: a rossz zene, még hozzà a hàttérzene. Enda, Ab, Cme… Minden karakternek jó kis zenéje volt, de itt…. Semmi….

    Válasz
  • 19. Bogy  |  2015/08/01 - 22:31

    Nekem dal nagyon tetszik…mondjuk Alejandro Sanz az Amores Verdaderos óta nagy kedvencem! ❤

    Válasz
  • 20. Gabino  |  2015/12/17 - 07:08

    Ezt ha le is adják, majdnem 100% h az RTL2 fogja leadni.

    Válasz
    • 21. bence1996  |  2015/12/17 - 07:29

      Szerintem meg a Story5. De talán jobb lenne az RTL2 🙂

    • 22. Gabino  |  2015/12/18 - 06:55

      Vàlthatná ez a Toledo családot a 12:50es sávban és akkor hétvégén reggelente ismételnék.

    • 23. Csabika  |  2015/12/18 - 07:58

      Inkább a La Patrona-t fogja, ha fogja…

    • 24. Gabino  |  2015/12/18 - 18:29

      A La patronát tuti nem mert az megy most is nem hiszem h ugyanaz váltaná. Ez nem a story5 ott vége van vminek kezdik elölről.

  • 25. suxel  |  2015/12/17 - 09:38

    SPOILERRIADÓ VIDEÓ!

    AQNMD102:

    Valentina itt találkozik Renével, és leesik a számára, hogy René és Eugenio egy és ugyanaz a személy. A saját bácsikája csábította el, ajánlott neki házasságot, a bosszú eszközének tekintette Gonzalo ellen, így akarta megszerezni a részvényeit. Akárcsak most, ha nem garantálják neki a részesedést a Hotel MauVa-ból, akkor nem menti meg a saját apja életét, nem ad neki vért, senki sem kötelezheti erre.

    Válasz
    • 26. tibitoma  |  2015/12/18 - 13:15

      Ha ezt a szöveget egy laikusnak mutatnád, úgy elröhögné magát 😀

    • 27. suxel  |  2015/12/18 - 14:02

      Tibitoma: ezt kifejtenéd bővebben? Vagy arra célzol, hogy Brandon, mint Camila bácsikája? 🙂

    • 28. tibitoma  |  2015/12/18 - 19:42

      Nem, maga a szituáció így leírva van annyira telenovellásan bonyolult, hogy aki nem a nézőjük, sírva menekül ki a világból.

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum