“A Que No Me Dejas” – kedvcsináló hétfőre

2015/07/24 at 21:24 43 hozzászólás

Hétfőn startol az A que no me dejas Mexikóban, a szerdai prezentáción levetítették a szokásos trailert is, amiből elég nyilvánvalónak tűnik, hogy Moreno az Amor en silencio első szakaszát tekinti a sorozat fő csapásvonalának, noha a sztori igazi érdekességét pont az időugrás adja meg. Persze lehet, hogy a Quiero amarte példájából okulva (ahol szintén Karyme Lozano játszotta anyát és lányát) egyelőre nem akarja a nagyközönség előtt is lelőni a poént, így viszont kicsit kiheréltnek hat a történet. Az eleve nem túl karizmatikus főhősök körül itt van ugyan Arturo Peniche, Alejandra Barros, Alfonso Dosal és Laura Carmine, de az ő antagonistáik Morenóhoz képest egyelőre meglepően sablonosnak tűnnek, nem is beszélve a teljesen jelentéktelennek ható Leticia Calderón, Alfredo Adame vagy Cecilia Gabriela jelenlétéről. Egyedül Lisset tűnik izgi karakternek, de ő is csak azért, mert homlokegyenesen más, mint amit az Amor bravíóban, a Lo que la vida me robóban vagy épp most a La sombra del pasadóban láttunk tőle.

Az érdekes tehát ebben az esetben sokkal inkább az lesz, hogyan kommunikálják majd az időváltást, melyben (ha lehet hinni a híreknek, és a bongyor szőke kissrác alapján eléggé evidens is, hogy) Horacio Pancheri lesz majd a második generációs Camila Sodi párja. Most viszont jöhetnek a 8 perc utáni ítéletek tőletek is, kíváncsian várom őket, akit pedig további részletek érdekelnek a novelláról, erre nézelődjön!

Entry filed under: Eseménynapló, Premier hírek, Videók. Tags: .

“Pasión y Poder” – a gonosz Colunga a Televisa megmentője? “Antes Muerta que Lichita” – indul a visszaszámlálás

43 hozzászólás Add your own

  • 1. mandi28  |  2015/07/24 - 23:01

    :O csak egyetlen szó jut eszembe a trailer után: SIRALMAS!!! én még ennyire unszimpinek mostanába sorozatot nem tartottam de hát valakinek biztos bejön majd gondolom vagy mi 😀

    Válasz
  • 2. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/07/24 - 23:19

    Nagyon tetszik! Lisset karaktere tényleg más!

    Válasz
  • 3. suxel  |  2015/07/24 - 23:46

    Kivancsian varom a sorozatot, de azt azert megjegyzem a besult QA után szerintem meresz otlet az ugyanazon anya-lánya koncepciot vaszonra vinni.

    Válasz
    • 4. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/07/25 - 23:09

      A Quiero amarte sztem nagyon jó volt.

    • 5. bence1996  |  2015/07/25 - 23:34

      Ez azért lényegesen más lesz, mivel Karyme Lozano flashbackekben jelent meg, itt pedig generációs lesz a főhősnő karaktere.

    • 6. bence1996  |  2015/07/25 - 23:35

      * 2 generációs
      (nem volt bekapcsolva a num lock)

    • 7. Gábor  |  2015/07/26 - 00:23

      Pont ezért lesz majd érdekes, mert nem egyszerre lesz majd jelen a két generáció, hanem egy időugrást követően.

    • 8. Gábor  |  2015/07/26 - 00:25

      Arra meg kíváncsi leszek, hogy kiknek a karakterei élik majd túl az időugrást és őket hogyan fogják 20 évet öregíteni.

  • 9. tibitoma  |  2015/07/25 - 09:36

    Ez eléggé lagymatag. Most már tudom, hogy mi a furcsa nekem! Moreno általában a sorozatait vidékre viszi, a cselekmények nagy része egy-egy kisvárosban bonyolódik, és hiába sok kint a napfény, a hangulat teljesen más: általában a belső díszletek sötétek, nem ritkán komorak, itt pedig minden olyan világos, fényes és befigyel a tengerpart.

    Válasz
  • 10. tibitoma  |  2015/07/25 - 09:40

    Egyébként Camila Sodi már nem olyan csira, mint 10 éve a Liliomlányban.

    Válasz
    • 11. bence1996  |  2015/07/25 - 15:52

      Szerintem nem lesz rossz, csak nyilván többen lehúzzák őt a Liliomlány után. De azóta eltelt 11 év…

    • 12. Dan  |  2015/07/25 - 19:25

      Én is megvédeném Camila Sodit, mivel 18 évesen egyből beledobták a mély vízbe, és azt semmiképp sem lehet mondani, hogy katasztrofálisan játszott. A promók alapján fejlődött ő színészileg, és bár nem egy őstehetség, de én nem állok hozzá már kritikusan azért, mert szinte még gyerekként nem tudott játszani.

  • 13. Bogy  |  2015/07/25 - 14:27

    Becsülettel végignéztem pedig egy b*dös szót sem értettem belőle sajnos! xD Az a kissrác olyan mint egy angyalka.*-* Hát nem vagyok annyira elájulva Soditól…ha most nem olyan csira akkor milyen volt vajon a Liliomlányban? Az a sorozat kimaradt az életemből…de a látottak alapján nem is bánom. 😀 Ha leadnák magyarul adnék neki egy esélyt…:) Lisset tetszett rá kíváncsi vagyok…Peniche meg nálam örök kedvenc :)…de az a vénember(hogy felemelte a kissrácot, ne engem inkább őt mi?! xD) meg az őrült fruska játéka nagyon idegesített…a televisa bajban van nézettségileg szóval ki tudja lehet a sok szar közül fényes csillagként fog ez a novella előemelkedni ha másért nem is de a “többi rosszabb” alapon. Azért remélem nem így lesz és bejön majd az embereknek. Mellesleg örömmel látom hogy a stylist áthajtott gyantával Benavides két szép szeme között…helyes…ezt már a Lokelában is hiányoltam…a harmadik szemöldöke már-már életre kelt szegény Dimitrionak. Éreztem hogy engem bámul Osvaldo jelenetei alatt….szörnyű volt…amúgy csípem Osit! 😀

    Válasz
  • 14. Zsuzsi  |  2015/07/26 - 17:23

    nekem nagyon bejött, szerintem itt camila játéka sokkal jobb mint a liliomlányban volt bár azzal sincs semmi bajom de ez sokkal jobb. Leticiat meg jobban szeretem pozitív hősként látni! Nagyából jol váogatták össze a szereplőket ebbe a 8 percbe jól összefoglálták legalábbis nekem bejött és biztos nézni fogom 🙂

    Válasz
  • 15. bence1996  |  2015/07/28 - 11:21

    Én megnéztem az első részt. Kellemes csalódás. Különösen jók a fényviszonyok, nem olyan komorak, mint Moreno előző sorozataiban. Legalább mert újítani. A főhősök pedig ha nem is olyan kiugró személyek, de tetszik a játékuk. A kémia is egész jó közöttük. Talán épp ezért jó, mert nem tolják az “arcunkba” őket. A mellékszereplők pedig pont annyi teret kapnak, hogy ne legyenek jelentéktelenek a szerepükben. Egyedül Florencia del Saracho nem szerepelt annyit, amennyit vártam volna. A főcímdal pedig messze felülmúlja a többi sorozatét. A mostani helyzetben szerintem itt lenne az ideje, hogy felfigyeljenek a sorozatra. Nálam eddig 9/10.

    Válasz
    • 16. Csabika  |  2015/07/28 - 12:06

      Sima verzió vagy a Duett verzió lett a főcím?

    • 17. bence1996  |  2015/07/28 - 12:17

      @Csabika: A sima lett végül. Mondjuk így is elég hosszú maga a dal. Nem is csodálom 😀

    • 18. Csabika  |  2015/07/28 - 12:45

      Oh a fene egye meg.
      Pedig az Alejandro Fernandez-el készített verzió sokkal jobb lett szerintem mint az eredeti.
      De azért köszi a választ. 🙂

  • 19. bence1996  |  2015/07/28 - 18:27

    Igen, Alejandro Fernandezzel nem tűnik olyan vontatottnak. Mondjuk nekem így is tetszik.

    Válasz
  • 20. suxel  |  2015/07/28 - 19:18

    Lo imperdonable 16.7
    Amores con trampa 16.4
    La vecina 13.3
    A que no me dejas (Estreno) 12.8
    Amor de barrio 12.0
    La madrastra (R) 7.6

    Nagyon gyenge nyitas!

    Válasz
    • 21. bence1996  |  2015/07/28 - 19:48

      Ezek után egyáltalán képernyőn marad? 😦 Hihetetlen, hogy egy Lo imperdonable-t többen néznek….

    • 22. bence1996  |  2015/07/28 - 19:52

      Azt gondoltam, hogy egy 15 pontot össze tud kaparni majd :/

    • 23. suxel  |  2015/07/28 - 19:54

      Volt ettol rosszabb is 2007ben Larossa Muchachitas como tu, volt hogy meg 10 pontot sem ert el este 7kor. Megis maradt, ez is fog, ritka pillanatok egyike amikor a TV levesz egy sorozatot. Ha azt nezed a Lo imperdonable 8-10 pontokkal marad el, ez meg mindig csak 5-6.

  • 24. bence1996  |  2015/07/28 - 20:09

    Huhh, rendben. Köszi suxel 🙂 A Muchachitas como tu-ról nem tudtam. Akkor még nem voltam képben, csak akkor kezdtem megint bekapcsolódni, mikor a story4 elkezdett új sorozatokat adni. Mint pl. az En nombre del amor-t. Többek között onnantól kezdve követem Moreno munkásságát.

    Válasz
    • 25. suxel  |  2015/07/28 - 20:44

      Hatha rakapnak az emberek majd. Valamint remelem, ha jon a Lichita es arra rakapnanak a nezok, hatha az is fentebb huzna. De komolyan, ha sem a Lichita, sem a PyP nem fog mukodni esetlegesen, akkor ott mat tenyleg nagy bajok vannak.

    • 26. Dan  |  2015/07/28 - 21:15

      Azért a mexikóiakat csak jobban meg fogja majd a csúnyácska Maite és a gonosz Kolungatya. :/

      AQNMD: szerintem jó lesz ez, Sodi fejlődött színészként és nőként is sokat a Liliomlány óta, Benavidest elviselem, mert úgyis nem sokára meghal a karaktere. Bencével értek egyet, Moreno részéről okos húzás volt, hogy nem a telenovellák nagy sztárjai lettek a főhösök. Lety Calderonért viszont fáj a szívem, sokkal többre hivatott egy ilyen jelentéktelen karaktertől, kijárna neki egy AV-típusú főszerep vagy legalább a női főgonosz lehetett volna.

  • 27. Csabika  |  2015/07/29 - 00:31

    Nos hiába a gyenge nyitás, engem ez nem tántorít el a sorozat követésétől remélem mást sem fog.

    A múltkor már ecseteltem az elméletemet hogy a LI és az ACT teszi tönkre az előző 3 nézettségét, nos úgy látszik igazam lesz.

    Halistennek jön 3 hét múlva a Lichita talán az lesz a Televisa mentőöve, majd a SM ha azok sem válnak be akkor hiába is jön Castro Colunga-val nemfog tudni kimászni a gödörből.

    Remélem tanult ebből a Televisa és nemfogja a 2 legrosszabb producerét a 2 fő sávba engedni soha többé.

    Válasz
    • 28. suxel  |  2015/07/29 - 07:37

      Ezt Gábor nevű forumozónk már jó elore vizionalta, amikor már latszodott, hogy Larrosa es Mejia egy jo hosszu szakaszon ismet egymas mellett lesznek a kepernyon, okulva az LT es ACT adataibol, hogy bizony ok megint hazavagjak majd az osszes sori nezettseget. Es bizony bejott, ami elore elkonyvelt. Es a rossz egymasra hatas kulonosen erzekelodik, mivel bar csokkent csokkent az ACT, kulonosebben az LI erkezese utan roppant meg.
      Es az ADB felvezetes is nagyon silany, igy a ket kozepsonek marha nehez teljesiteni.

    • 29. bence1996  |  2015/07/29 - 08:51

      Szerintem ha eddig nem nagyon tanultak belőle, ezek után megkérdőjelezem, hogy fognak-e egyáltalán. Hogy ilyen rövid időn belül megismétlődjön ez a párosítás… kész röhej 😀
      Van egy olyan érzésem, hogy Mejía bácsival nem tudnak nagyon mit kezdeni a nagy befolyása miatt. Ha ő eldönt valamit, akkor az úgy is lesz. Ha ő akar főműsoridőben szerepelni, az úgy lesz.
      Kár, hogy nem tudják elküldeni egy 10 éves szünetre.

    • 30. Csabika  |  2015/07/29 - 10:38

      Nem azzal van a baj hogy egyszerre vannak képernyőn, mert egyik sem rossz novella hanem hogy egyik sem a sávjába való, pláne hogy a 2 fő sávba.
      A Lo Imperdonable-t a 18-sávba kellett volna helyezni mert kb oda való.
      A Trampa meg elmehetne a 19-sávba is ha a bugyuta tehenek nem lennének ott. 🙂
      Azzal egyetértek hogy kölcsönhatásba léptek egymással és egymást lehúzzák.
      No de nem is volt igazán eddig olyan novella ami felpörgette volna a számokat, a MIVAC gyenge volt, a QTPD gyenge volt, már a 2 Úriember ( Larossa, Mejia ) érkezése előtt is.
      Az ADB nem jutna szerintem feljebb jobb környezetben sem, annyira sótlan.
      Egyedül a La Vecina-t sajnálom és most már a AQNMD is.

    • 31. suxel  |  2015/07/29 - 11:42

      A szerencsetlen sorsu sorozataik ota en biztos nem mernem oket egymas utan kuldeni, sokszor bebizonyitottak mar, hogy kepesek feltorolni a padlot a telenovellaikkal.

    • 32. suxel  |  2015/07/29 - 18:48

      A 2. Epizod sem hizott változást

      Amores con trampa (Últimas semanas) 16.2
      Lo imperdonable 16.2
      La vecina 13.4
      Amor de barrio 12.9
      A que no me dejas (Semana de estreno) 12.7

    • 33. Csabika  |  2015/07/29 - 21:32

      Igen, pont most láttam énis.
      A Televisa javára írható hogy sem az Azteca sem a Telemundo sorozatai nemhoznak jól, tehát nemcsak a Televisa sorozatai bukdácsolnak.

    • 34. suxel  |  2015/07/29 - 22:04

      7:30-12.6
      7:45-12.0
      8:00-12.8
      8:15-13.9
      Promedio:12.7

      Itt vannak a picosok is.

    • 35. suxel  |  2015/07/29 - 23:45

      A Telemundon a TDR egészen kikupalodott a vegere, a finaleja meg egesz eros volt nezettsegileg. Es a Bajo el mismo cielo is 0,7es demoval nyitott, ami szinten sikeres kezdet, ha emlekeim nem csalnak itt mar a 0,6os demo jónak mondhato ebben a savban. Nagyon kíváncsi leszek a BEMCre, mert maga a bevandorlasos, bandahaborus tortenet szamomra megnyero es remelem visszaadja a regi mundos sorozatok hangulatat, mint a MSED es ERDA voltak. Jelenleg a Televisa novellai nem igazan erdekelnek, az ezevi felhozatal szamomra harmatgyenge.

    • 36. Csabika  |  2015/07/30 - 00:29

      Én a Gala Tv nézettségére gondoltam 🙂

      Az is nagyon gáz, tavaly ilyenkor 8, 8,5 9, 12 pontokat hoztak a Telemundo novellái ha jól emlékszem.

      Apropó
      Ha már Gala Tv a Los Miserables-nek egy hónapja lett vége Mexikóban, és egész jól zárt.
      13,7

    • 37. bence1996  |  2015/07/30 - 08:19

      Jujj, a Los miserables. Na én abban a sorozatban nagyot csalódtam. Még a Santa diabla is jobban tetszett ennél. Nem tudom miért, de sem a képi világ, sem a szereplők jelleme nem fogott meg. Pedig az elején, mikor még csak promózták, jobban lázba hozott, mint a La patrona.

    • 38. suxel  |  2015/07/30 - 08:47

      Nekem a Los miserables nagy kedvenc, bar Gasko velemenyevel kell egyetertenem Marisala oldalan, igaz o is nezi ennek ellenere tovabbra is, hogy vannak benne eroltetett dolgok, es pontosabb kivitelezessel hamarabb le lehetett volna zarni dolgokat, de nekem egesz bejott. Megtartani nem tartottam meg gepen az eredeti reszeket, de egyszeri nezosre mindenkeppen ajanlanam.

      A BEMC-hez akartam meg hozzafuzni, hogy kijottek az elso resz szamadatai. A 0,7es demo 1,716 ossznezot jelent, 18-49ben meg 928ezret. Mondtam en, hogy szep nyitany ez, mert este 9kor az 1,4-1,6 milka kozott jo nezettsegnek szamit. Abban a pillanatban amikor a legtobben neztek az adatok 2,392re es.1,237re ugrottak. 18-34ben pedig verte a vele parhuzamosan futo Lo imperdinablet az Univisionon.

    • 39. Csabika  |  2015/07/30 - 10:08

      Egyetértek erőltetett volt, nekem pl megsem közelíti a La Patrona szintjét, de ezt a Mundo kúrta el.
      Aracelys fórumokon olvastam még tavaly hogy Aaron Diazt jóval a tervezett előtt vették ki a Miserablesből mert mennie kellett a TDR-t forgatni, szerintem emiatt is húzódott el az amúgy rövidebbre tervezett sorozat.
      A Victor Hugo alaptörténet a felére kifutott, utána a szokásos Mundo mentalitás lépett érvénybe mégpedig: öljünk meg mindenkit azzal is pörögnek az epizód számok.
      Visszakanyarodva a Televisa-hoz ( mert mégiscsak egy Televisas oldal ez 🙂 )
      nagyott vesztettek Aracely távozásával, kíváncsi vagyok mikor csábítják vissza.

  • 40. bence1996  |  2015/07/30 - 09:19

    Én mindenesetre szurkolok Aracely Arambula-nak, hogy minél több szerepet kapjon, és hogy nélkülözhetetlen legyen a Telemundo számára, mert kivételes színésznő. Nagyon szorítok neki, hogy a Dona Barbara-val is legyen legalább olyan sikeres, mint a La partona-val (bár majdnem ugyanolyan lesz a karaktere), és hogy a későbbiekben is becsüljék meg úgy, mint mondjuk Rafael Amaya-t.

    A Bajo el mismo cielo a promók alapján tetszik, bár én még nem néztem meg az első részt. Mivel eredeti történet (legalábbis én így tudom 😀 ), szerintem több nézőt ültet majd a képernyők elé, mint a Tierra de Reyes.

    Válasz
    • 41. suxel  |  2015/07/30 - 11:24

      A BEMC nem teljesen eredeti tortenet, egy laza filmadaptacioja az A better life-nak, (itthon: A kertesz) amelyrol Marco irt a Demian Bichir Oscart nyerhet posztjaban par evvel ezelott. Elolvasva a sztorit a porton egyeznek is a dolgok, csak itt ugye van meg egy masik fia is Porrasnak, akit elnyelt az alvilag es jo ideje mar nem tud rola.

  • 42. Csabika  |  2015/07/30 - 10:13

    Nekem eddig nagyon tetszik ez a sorozat, remélem ez váltja majd a Mi corazon es Tuyo-t a story-n.
    Eddig minden Calderon novellát elhoztak nekünk, remélem megtartják jó szokásukat. 🙂

    Válasz
    • 43. bence1996  |  2015/07/30 - 10:27

      Én is remélem. Szerintem előbb becsúszik egy Hombres, vagy egy La malquerida, és azután kapjuk meg majd ezt 🙂
      De örülnék, ha egyből ez érkezne meg.

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum