“A Que no me Dejas” – még egy hét

2015/07/19 at 08:00 10 hozzászólás

aqnmdprotas

Szép csendben elkezdték promózni Mexikóban az A que no me dejast, amely július 27-én veszi át a Que te perdone Dios helyét a 19:25-ös sávban. Camila Sodiéknak nem lesz könnyű dolga, hiszen Angelli Nesma sorozata igencsak legyalulta a sávot, nem is beszélve arról, hogy az új novellát koránt sem övezi akkora érdeklődés és hype, mint amit Carlos Moreno munkáinál megszoktunk. A tovább után találtok a sorozathoz négy új promót, a többi fontos infóról itt ejtettem szót.

– Ez az a nő, igaz? Aki miatt magamra akarsz hagyni!
– Hagyd békén az öcsédet!
– Fogadjunk, hogy egy nap majd megszereted.
– Mit keresel itt? Tűnés a házamból és a lányom életéből!
– Gonzalo, nagyon kérlek.
– Tűnj innen!
– Mindenki ellenünk van, de fogadjunk, hogy a szerelmünk erősebb lesz!

– Jusson eszedbe, hogy ahol régen tűz volt, ott ma is pislákolhat valami.
– Igen, de ő már másba szerelmes.
– Fogadjunk, hogy rábírom, hogy hozzádmenjen.
– Gyilkos! Miattad halt meg az apám!
– Nem én öltem meg az apádat! Bolond vagy!
– Nem vagyok bolond!
– Fogadjunk, hogy senki sem hiszi el ezt a rágalmat!

– Apa megparancsolta, hogy hagyd el, de te mégis vele henteregsz itt!
– Hagyj minket békén, te sosem változol!
– Fogadjunk, hogy nem tart már sokáig a kis románcotok!
– Ne aggódj Adrián miatt, Paulina még nem felejtett el, és hamarosan otthagyja!
– Mit forgatsz a fejedben?
– Fogadjunk, hogy Adrián az enyém lesz!

– Tűnj innen!
– Ő a fiad, nem bánhatsz vele így!
– Meg foglak védeni, ne félj!
– Fogadjunk, hogy ez a kölyök még a hasznomra lesz!
– Jól tudod, hogy ha kinyitom a számat, véged!
– Fogadjunk, hogy egy vasat sem kapsz tőlem!

Fogadjunk, hogy nem hagysz el – premier július 27-én a Canal de las estrellason!

Entry filed under: Eseménynapló, Premier hírek, Videók. Tags: .

Verónica aranya – július 23-tól a tv2-n! “Pasión y Poder” – a gonosz Colunga a Televisa megmentője?

10 hozzászólás Add your own

  • 1. szabina333  |  2015/07/19 - 09:30

    Nekem várós! Odiseo Bichir hogy néz már ki??? 😀

    Válasz
  • 2. mandi28  |  2015/07/19 - 11:41

    fogadjunk hogy nagy valami nem lesz belőle 🙂 még ha ott vannak a húzó emberek is min Calderon Peniche a két főhős az már most nem valami nagy szám…

    Válasz
  • 3. tibitoma  |  2015/07/19 - 11:41

    Osvaldo Benavidesnek igazán kiszedhetnék a szemöldökét, mert nagyon rusnya.

    Nekem egyáltalán nem rokonszenves a főhőspáros. A mellészereplők igen.

    Válasz
    • 4. suxel  |  2015/07/19 - 12:16

      Csupa Szemoldok nem ez az ismertetojele. Egybeolvadas nelkul lehet nem lenne az igazi. 🙂

    • 5. suxel  |  2015/07/19 - 12:18

      Javitva: Csupa Szemoldoknek. A “nem” nem kell oda. #HulyeXperia.

    • 6. tibitoma  |  2015/07/19 - 12:51

      :o)

  • 7. Thoom  |  2015/07/19 - 13:00

    Én kiváncsi vagyok mi sül ki belőle, bár ez a főhőspáros tenyleg nem nagy szám, ennek ellenére kíváncsian várom mi lesz, és ki tudja, lehet még a végén egész sikeres lesz…

    elnézve amúgy a nézettséget én a Televisa helyében lehet azt csinálnám hogy a Lo Imperdonable végeztével benyomnék egy régi nagy kedvencet ismétlésnek, hátha javítana a főműsoridőn, bár arra is kiváncsi vagyok hogy Castro mit alkot majd… 🙂

    Válasz
  • 8. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/07/19 - 13:02

    Engem csak Camila Sodi idegesít de megszokom. Nagyon várom a sorozatot. Remélem ugyanolyan lesz a hangulata mint a többi Carlos Moreno sorozatnak.

    Válasz
  • 9. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/07/19 - 13:02

    Ezt az áthúzott A betűt igazán elhagyhatnák már.

    Válasz
    • 10. bence1996  |  2015/07/19 - 16:43

      Szerintem ötletes. Ez tükrözi Moreno stílusát legalább.

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum