Verónica aranya – július 23-tól a tv2-n!

2015/07/18 at 22:23 126 hozzászólás

LIpromo1

A tv2 nem lacafacázott sokat, alig három hónappal a mexikói premier után máris bemutatják itthon Ana Brenda Contreras új sorozatát, a Lo imperdonablét, és még az sem zavarja őket, hogy a novella hazájában finoman szólva sem teljesít túl jól. Persze ettől függetlenül még nem érdemes leírni a sorozatot, a Maricruz sikerein képes lehet majd ellavírozni, Romániában például a Prima TV-n olyan sikeres a sorozat, hogy a kezdeti 15:00-s időpontról 19:30-ra költöztették. A sorozat címe a főhős aranybányájára utalva Verónica aranya lesz (figyeltétek, hogy újabban ismét divatba jöttek a főhősnőkről elnevezett sorozatok?), kérdés, hogy a novella a nézettség szempontjából is aranybányának bizonyul-e.

A történetet senkinek nem kell bemutatni, aki ismeri A viperát vagy az Időtlen szerelmet (pláne, hogy az utóbbi jelenleg is fut a Story5-ön délelőttönként), de az újoncoknak azért itt van egy rövid összefoglaló: Martín San Telmo (Iván Sánchez) féltestvére egykor öngyilkos lett egy nő miatt, aki elárulta és csúnyán kihasználta őt. A férfi hamarosan kideríti, hogy ez a nő nem lehet más, mint Verónica Prado Castelo (Ana Brenda), ezért rövid udvarlás után elveszi őt feleségül, majd magával viszi testvére volt házába, hogy megkeserítse az életét. Ám rövidesen kiderül, hogy nem Verónica, hanem egy másik nő áll a dolgok hátterében, miközben Martín végérvényesen beleszeret a feleségébe. Verónica azonban ekkorra már minden bizalmát elvesztette a férfi irányába.

A sorozatban ezenkívül Sergio Sendellel, Grettell Valdezzel, Pablo Monteróval, Claudia Ramírezzel, Osvaldo de Leónnal és még sok más ismert arccal összefuthatnak a nézők. Premier július 23-án az Emlékezz, Reina! helyén, a 16:00-s sávban. Ki ad a sorozatnak egy esélyt?

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: .

Az én bűnöm – ma premier! “A Que no me Dejas” – még egy hét

126 hozzászólás Add your own

  • 1. Csabika  |  2015/07/18 - 23:06

    Kedves Marco !

    Csak nem neked is van ismerős/barát/rokonság a szomszéd Országban ? 🙂

    Nekem van mind 3, az ő elmondásuk szerint rég nem látott siker lett a Lo Imperdonable, ott egyébként a Gyűlölet és Szeretet címet adták a sorozatnak.

    A sorozatról: nem rossz ez Mejiahoz képest meg pláne nem, nekem eddig jobban fekszik mint a Vihar.
    15.év hosszú idő, már volt ideje a Televízió nézőknek elfeledni vagy legalábbis elhomályosítani az emlékezetüket a sorozat történetével kapcsolatban, hiába ment/megy a kábelen a Vipera és az Időtlen Szerelem nem jut el annyi emberhez mint pl egy Kereskedelmi csatornán.
    Na és persze ott van az hogy ezek a bosszús storyk általában bejönnek a Magyaroknak ( volt hogy már nem, Lásd: Bosszú Angyala )
    és ott van ugye Maricruz ami nem kis siker volt Magyarországon.
    Én mindenképpen belenézek. 🙂

    Válasz
  • 2. Milibindi  |  2015/07/19 - 01:10

    én is belenézek! Valamiért nekem be szoktak jönni Mejia sorozatai. Több embertől hallottam , hogy ez kifejezetten jó!

    Válasz
    • 3. tibitoma  |  2015/07/19 - 11:53

      Ja, csak Patsy Pepping max. 5-10 évvel lehet idősebb az 1966-os Sendeltől. Mondjuk Laura Flores meg mínusz 3 éves volt, amikor a CS-ben kipréselte magából Eduardo Yanezt.

    • 4. bence1996  |  2015/07/19 - 19:47

      Nem néztem a CS-t, de ez nagyon durva lehetett 😀 😀

  • 5. Regina  |  2015/07/19 - 10:33

    Kedves Marco!
    Esetleg várható napi hírösszefoglaló vagy valami újdonság az új sorozatokkal kapcsolatban?

    Válasz
  • 6. Amiga  |  2015/07/19 - 10:43

    Egy esélyt kap,aztán majd meglátjuk.Egyébként attól még,hogy Mexikóban nem teljesít jól a sorozat,nálunk még lehet sikeres,elég hacsak a Rosalindát nézzük.De pl.a Triunfo del amor és a Fiorella sem volt a hazájában valami sikeres,nálunk viszont egész jó nézettségük van/volt.

    Válasz
  • 7. tibitoma  |  2015/07/19 - 11:48

    Pro:
    1. jók/elfogadhatóak az alakítások
    2. gyönyörű látványvilág, képileg jól megkomponálták a sorozatot
    3. Zurita és Gaby Mellado nagyon aranyosak

    Kontra:
    1. régimódi (főleg a CME-hez képest)
    2. botrányosan rossz a forgatókönyv, túl sablonosak a szereplők (Moreno házi forgatókönyv-írónői legalább főbb karaktereknek adnak mindig valami egyedit, valami életszerűt)
    3. sok újdonság nincs benne, vontatott
    4. több színész itt a La Mentirához meg a CME-hez képest is eléggé unszimpi (Patsy, Sendel…)

    Válasz
  • 8. Viktor  |  2015/07/19 - 13:01

    Jaj èn imádom a sorozatot.Már alig várom a Magyar premiert!!Bár most az a pletyka járja,hogy Ana Brenda ki akar lèpni a sorozatbòl!!:-C 😦

    Válasz
  • 9. Thoom  |  2015/07/19 - 16:02

    Nem csodalnam ha igaz lenne a hir hogy Ana B. Ott akarja hagyni a produkciot, bar az is igaz hogy ha a sajat hazajaban meg nem is, mas orszagokban lehet sikere a sorozatnak, egyebkent nekem is felkeltette az erdeklodesem, a latvanyvilag, a focim es Prado Castelo “otthon”-diszlet miatt, kivancsian varom 😀

    Válasz
  • 10. Katherine  |  2015/07/19 - 17:38

    Én adok egy esélyt!
    Romániát viszont fordítva írtad! A helyes így lenne: A kezdeti 19:3-as időpontról attettek 15:00 órára, majd egy hét után hirtelen levették a műsorról!
    További információk az oldalamon.

    Katherine

    Válasz
    • 11. Csabika  |  2015/07/19 - 22:31

      Kedves Katherine !

      Énis úgytudom ahogy Marco, egyébként péntektől tűnt el a Prima tv-ről, de nemtudni miért.
      Annyit tudni hogy a sorozat Fb és rajongói oldalait is törölték…

  • 12. E.  |  2015/07/19 - 20:37

    Trokán Nórát el kéne tiltani a szinkronstúdiók közeléből, tragikusan csúnya hangja van.

    Válasz
    • 13. Milibindi  |  2015/07/26 - 12:57

      Egyetértek Kaphatott volna sokkal jobb hangot Ana Brenda!
      !A másik Nórát Sallai Nórát meg a negatív szerepektől! Azoknál borzalmas! Pozitívaknál jó.

  • 14. Riley  |  2015/07/19 - 21:13

    http://premiersorozatok.gportal.hu/

    Válasz
  • 15. Misi30  |  2015/07/20 - 09:07

    Szoktam nézni az eredeti verziót s nagyon örülők neki,hogy ilyen hamar behozták a sorit Magyarországra,így csak annyit írnék én biztos nézni fogom,mert kb 65 rész ment le,de eddig tetszik a sori,meg Ana Brenda Conreras színésznő meg amúgy is kedvencem a mostani telenovella színésznők közül

    Válasz
  • 16. Misi30  |  2015/07/20 - 09:16

    Ana Brenda Contreras bocsi a t betű lemaradt.Még annyit,hogy ez a találó magyar címnek nem sok köze van a filmhez,jobban örültem volna a rendes fordításnak,ez az egy dolog nem tetszik ez a magyar cimfordítás

    Válasz
  • 17. Amiga  |  2015/07/20 - 12:45

    Bocsi,hogy nem a témával kapcsolatos a hozzászólásom! Az RTL2-őn most lett végre a Rosariónak.Valakinek nincs infója arról,hogy megvásároltak-e új telenovellát?

    Válasz
    • 18. bence1996  |  2015/07/20 - 13:07

      A sorozatwiki szerint lesz 2 premier novella most júliusban. Bár most Az örökség van megint a Rosario helyett. Hamarosan a Los miserablesnek is vége, így egy premier biztosan lesz.

  • 19. Gábor  |  2015/07/20 - 14:53

    Nem most júliusban lett volna a 2 premier, hanem még a nyár folyamán, de a Rosario helyett végül még sem premier lett, hanem elővették ismét Az örökséget. A Los miserablesnek augusztus 15-én lesz vége és elvileg az helyett már ismét premier fog következni.

    Válasz
    • 20. bence1996  |  2015/07/20 - 21:56

      Remélem nem a Tierra de Reyes…inkább az En otra piel. Amit méginkább remélek, hogy nem egy Venevision sorozat lesz.

    • 21. Csabika  |  2015/07/20 - 23:54

      Az en otra piel nekem is megfordult a fejemben amikor még nem tudtam hogy a Lo Imperdonable váltja a Reinat, az Rtl2-re valahogy nemtudom elképzelni ( Habár az Örökség és az Utolsó Vérig főhősei szerepelnek benne ) inkább a Tv2 vagy a köztv-re.
      Szerintem a TDR lesz a Los miserables helyett, Ha venevision akkor a cosita linda ha Televisa akkor vagy a Hombres vagy a Hasta más lényeges novella nem nagyon van a Televisa-tol ami 1-2 éves és nem került volna vetítésre nálunk.
      Én mondjuk egy Azteca Acapulco-ra vágyom.. 🙂

  • 22. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/07/22 - 20:47

    Én Venevisiont adnék. Sokkal több értelme van.

    Válasz
  • 23. Vérnyúl  |  2015/07/23 - 16:24

    Odaerőltettem magam a képernyő elé…..hát tényleg egy lapát sz@r már elnézést a kifejezésért…nem kicsit erőltetett.Gratulálok Varangy papa.

    Válasz
  • 24. Amiga  |  2015/07/23 - 16:45

    Elég gyenge ez a sorozat.Unalmas és eröltetett.Nem csodálom,hogy ilyen alacsony a nézettsége Mexikóban.Az egyetlen,ami tetszik benne,az a Prado Castelo ház.Igaz Mejia csinált már rosszabb novellát is.Mindenesetre én nem hiszem,hogy követni fogom.

    Válasz
  • 25. bence1996  |  2015/07/23 - 17:09

    Talán jobb, mint a Vihar, már amennyire lehet azt is jónak nevezni. De én az epizód végére kicsit mást vártam, nem számítottam rá, hogy Martin 10 percen keresztül – zuhogó esőben – fog szenvedni a testvére sírjánál :/
    Mellesleg alig történt valami ebben a részben…

    Válasz
    • 26. suxel  |  2015/07/23 - 18:58

      A kovetkezo negyben sem fog sok.minden tortenni, eddig kovettem es rauntam teljesen.

  • 27. Thoom  |  2015/07/23 - 18:34

    Engem erdekel, bar azt nem gondoltam volna hogy Martin testverenek a halalrol csak emlekfoszlanyokban derulnek ki dolgok… Es ez a Nanciaga vagy ki az az indian machetes bennszulott, eleg bugyuta karakter xD 😀
    Azert nem teljesen nezhetetlen, mar csak Grettel miatt sem 😀

    Válasz
  • 28. momo  |  2015/07/23 - 21:46

    Én is megnéztem az első részt, elég gyengusz volt, valóban alig történt benne valami, és a Martinos esős jelenet tényleg túl hosszú volt…

    Válasz
    • 29. suxel  |  2015/07/23 - 22:05

      Most gonosz leszek es ezt kellett volna megvagni es nem a Color finalet.

  • 30. tibitoma  |  2015/07/25 - 09:46

    Azt esetleg nem tudjátok megmondani, hogy mikor lesz az időbéli ugrás a Lo Imperdonabléban? A múlt hétvégén bele-belenézegettem az eddigi részekbe, egy csomó mindent jól besűrítettek, amit a CME-ben kibontottak. Sok mindent azért nem értek. Guillermo García Cantú karaktere lenne itt Virgina gonosz barátja?

    Válasz
    • 31. suxel  |  2015/07/25 - 10:26

      GGC Veronica igazi edesapja. O az aki rosszul bant Magdalenaval, Claudia Ramirez karakterevel. Virginia gonosz baratjat, egy dokit, aki a szeretoje is elvileg azt Osvaldo de Leon alakitja

    • 32. tibitoma  |  2015/07/25 - 12:04

      Köszi :o) Akkor ezt nagyon megvariálták :o)
      Malenában szerintem két karaktert egyesítettek, a vidéki házvezetőnőt meg a a hősnő anyját.

    • 33. suxel  |  2015/07/25 - 14:26

      Valahogy ugy lehet Tibi, ahogy mondod, mert Malenanak a jelenlegi ferje az a falusi doktor, Botel. Botel (M. Buquet) iszakos, mint a CMEben Alvaro Nesme volt, de ugyanakkor nem villano karakter.

  • 34. bence1996  |  2015/07/25 - 14:00

    Egyébként számomra teljesen érthetetlen, hogy ha valakinek a testvére egy nő miatt hal meg – jelen esetben ott van ugye Veronica és Bitchinia – akkor nem igaz, hogy nem veszi észre, hogy melyikük a gonosz. Márpedig valaki, aki ráadásul mérnök, annak a mindennapi életben is észre kell vennie bizonyos személyiségjegyeket, különben bárhogy félre lehetne vezetni egy-egy projekt kapcsán. De mintha Martin teljesen burokban élt volna idáig. Neki 2 testvér közül pont a jót kell meggyanúsítania…gratulálok. Juan Soler is teljesen néma volt, mikor Roberta és Renata képét megtalálta. Roberta majd kiverte a szemét, Renata meg a kép csücskében ott ücsörgött…de persze neki is pont őt kellett meggyanúsítania.

    Válasz
  • 35. Bogy  |  2015/07/25 - 15:12

    Az első részt megnéztem kíváncsiságból…: Ez annyira szar hogy nem érdemel több időt az életemből hogy ennyinél többet írjak róla vagy hogy tovább nézzem. Köszönöm Mejía nem csalódtam…ezt vártam. Remélem minél hamarabb jön Castro a gonosz feszespofival és megkímélik Mexikó népét a további szenvedésektől de minket a TV2 kárhozatra ítélt a vetítési jog megvásárlásával. Nem baj csinált a TV2 Nórikával egy új Maricruzt…még jó hogy nem nevezték át a karaktert és a sorozatot Maricruz aranybányájára….

    Válasz
    • 36. bence1996  |  2015/07/25 - 15:41

      Az csak az RTL csoportnál fordulhat elő, nyugi 😀

    • 37. Bogy  |  2015/07/25 - 15:50

      Hahaha reméltem is hogy a TV2 nem veszi át a RTL eme “jó szokását”. 😀 Na de az RTL meg a Viasat3-tól tanulta el…emlékezzünk csak a Vadmacska új életére(Contra viento y marea) amit Marlene korábbi sikeres szintén ezen az adón futott sorozata a Vadmacska(Gata salvaje) nyomán kereszteltek át…pedig a két sorozatnak nem sok köze volt egymáshoz Marlene Favelán kívül. 😀

  • 38. nota  |  2015/07/27 - 09:58

    Hát lássuk.
    Megnéztem az első részt, és ezek után egyáltalán nem csodálom, hogy ez még Mexikóban sem jön be : )
    A vidék lélegzetelállító. Nekem Ivan kifejezetten bejön, kár, hogy szegény pont egy ilyen f..sban először főhős.
    ABC gyönyörű, de egyáltalán nem meggyőző, mintha kicsit nagy falat lenne neki a főműsoridős főszerep, persze lehet, hogy később jobb lesz.
    Grettel ezzel a szinkronhanggal, mintha Maria Zamudiot nézném.
    Pablo Montero, mint öcsike, hahaha.
    Sendel egyszerűen röhejes szegény.
    Mar Contreras karaktere, hát nem is tudom, rossz vicc, miért volt erre szükség?
    Összegezve az egész hihetetlenül gagyi, nem is tudom mikor láttam, ilyet utoljára, de egyelőre viccesnek tartom, lehet, hogy pár részt még megnézek.

    Válasz
    • 39. bence1996  |  2015/07/27 - 10:23

      Én ha vicceset akarok látni, inkább Jóbarátokat nézek 😀 😀

  • 40. nota  |  2015/07/27 - 10:56

    Ahh a Jóbarátok, az örök klasszikus 🙂 De többféleképpen lehet valami vicces. Pl. a Gyalog galopp intellektuálisan vicces, a Jóbarátok igazi sitcom, ez pedig a bénázás miatt az.

    Válasz
    • 41. bence1996  |  2015/07/27 - 12:29

      Jogos xD

  • 42. nota  |  2015/07/27 - 12:45

    Mivel a Mi pecadonál már nem lehet kommentelni, itt jegyezném meg, hogy milyen elképesztően gyönyörű kék szeme van annak a kisfiúnak, aki Juliant játsza!

    Válasz
    • 43. suxel  |  2015/07/27 - 14:35

      Annak a kisfiunak a szemeben egy gyonyoruszep kekszinu kontaktlencse van. O Adriano Zendejas es neki sotetbarna/fekete szeme van. (eldonteni nem tudom)

      Tobbek kozott itthon lathattuk a kissracot: A vegzet hatalma alias KisIvan, vagy a Bunos vagyakban o jatszotta Vicentet, Tona es Braulio fiat. Bar itthon meg nem lattuk, de jatszott a Quiero Amarteben is, ahol Otto Sirgo fiat, es Adriana Louvier feltestveret jatszotta. Legutobbi szerepe pedig a QTPDben volt, ahol Tonot alakitotta, aki a Maria del Carmenbol Jorge de Silva megfeleloje, es a polgarmester asszony nagyobbik fiat alakitotta benne.

      Itt jegyeznem meg, hogy a srac elegge elment utobbi 3 szerepevel a fiatal villano karakterek iranyaba, mondjuk nekem tetszik a szerepeiben, amiket alakit.

    • 44. Amiga  |  2015/07/27 - 14:58

      Adrianót a Vad szívben is láthattuk,ő játszotta a gyerek Juan del Diablót és a Bűnös vágyakban is szerepelt.Illetve a Wikipédia szerint a Marinában játszotta a gyerek Chuy-t és a Lety,a csúnya lányban is szerepelt.

  • 45. nota  |  2015/07/27 - 16:33

    Hát lehet, elhiszem nektek, mindenesetre sajnálom :(( Nem gondoltam volna, hogy a Televisa még a gyerekekkel is trükközik.

    Válasz
    • 46. suxel  |  2015/07/27 - 18:29

      Ha egyszer nem birtak találni egy 12 év koruli szoke haju, kek szemu gyereket. Ez az, amit nehezen tudok elhinni, s gondolom emiatt festettek be Siller hajat is, mert ami egyszer sotetbarna volt, az magatol nem fog kiszokulni.

    • 47. bence1996  |  2015/07/27 - 19:57

      Pedig olyan szép “természetes” színe van 😀 😀 mondjuk szerintem Eugenio Siller haja alapból nem is szőke, hanem világosabb barna.

  • 48. nota  |  2015/07/27 - 19:50

    Az, hogy a felnőttekkel mit tesznek az nem érdekel/zavar/stb. hiszen ők tudják, hogy mit csinálnak. Szőke/barna/kék szemű/barna szemű.teljesen mindegy.
    A végzet hatalmában én is felismertem a srácot, csak nem figyeltem föl rá. De itt sokszor szinte világított a szeme. Jó nagy liba vagyok, hogy elhittem, hogy igazi.

    Válasz
    • 49. suxel  |  2015/07/27 - 21:13

      Bence itt meg Siller bore le is van barnitozva szerintem, eleg osszehasonlitani a RDCbeli kinezetevel. Ott nagyon feher, itt meg nem teljesen.

    • 50. Csabika  |  2015/07/27 - 22:53

      Suxel !

      Mexikóban más az éghajlat mint Las Vegasban vagy Miamiban, pláne hogy a RDC télen forgatták, én pl télen kifehéredek mint a vámpírok, ilyenkor nyáron meg úgy nézek ki mint Fekete Pákó. 🙂

    • 51. suxel  |  2015/07/27 - 23:53

      Igen, Csabika, mert Miamiban pl “tundra” eghajlat van. Ezt nem tudtad?! (Tundraban meg meleg max a bugyiban van :P) Biztos ezert feher ezen kivul minden mas sorozataban a faszi, meg a mexikoi al diabloban is, pedig ott uszkalt eleget a medencében. Nem gondolod, hogy fura lett volna, ha a kis Adrianonak nem tesznek be kontaktlencset es felnott korara barna lesz a szeme, meg hofeher a bore. Na ezert kell a barnitokrem, mint latin tancosok eseteben.
      Remelem ha Moussiert elkuldenem az allamok deli reszere albinova valtozna o is narancsszinezetrol.

    • 52. suxel  |  2015/07/27 - 23:54

      Jav: felnott korara kivilagosodik a szeme, so sorry.

    • 53. Csabika  |  2015/07/28 - 00:06

      Jól van, de mondjuk Miamiban az utóbbi 2 évben hidegebbek voltak 🙂 🙂
      Én most megnéztem nekem a Diabloban is Barna volt, de itt mondjuk a mi pecadoban tényleg feltűnően barna abban igazad van.
      Viszont nekem Maite is jóval Barnább a megszokottnál.

  • 54. nota  |  2015/07/28 - 21:59

    Esküszöm, hogy ez a Mejia nem normális, ezt tényleg komolyan gondolta? Mintha beragadt volna az időgépbe, mint ahogy Sixx mondja a c:c-n. Sendelen pedig egyszerűen nem tudom túltenni magam, annyira szűrreális 🙂

    Válasz
    • 55. suxel  |  2015/07/28 - 22:43

      Asszem ertheto innentol kezdve, es egyre erthetobb, ha tovabb nezi az emberfialanya, hogy miert nem bir emelkedni ez a sorozat nezettsegileg, miert nem kepes meg 20 pontba sem atfordulni

    • 56. bence1996  |  2015/07/28 - 23:37

      Én már csak azért követem, mert látni akarom a Sebzett szívek vonalat, meg A viperát nem néztem, ezért is. Egy darabig követem a TV2-n, ha megúnom abbahagyom előbb-utóbb. Sendel engem is idegesít. De talán Gaby Mellado (Maricruzban Solita) nagyapja és a testvére jobban irritálnak.

    • 57. suxel  |  2015/07/29 - 00:17

      Na Crescencio Sanchez nagypapi es nepes familiaja es a lanyka szerelmi tortenete Pablo Zuritaval az a szal az egeszben, ami szerintem annyira nem erdekes, hogy fel percet sem toltottem veluk a tekergetes kozepette.

  • 58. nota  |  2015/07/29 - 06:45

    A nagypapiról szólva, muris a MP után látni. Tegnap pont egymás után néztem meg őket 🙂

    Válasz
  • 59. Amiga  |  2015/07/29 - 19:48

    Egyébként a MP-ben eredetileg Valentina Lanust szánták Julian szerepére.

    Válasz
    • 60. Amiga  |  2015/07/29 - 19:49

      *Valentino Lanus

  • 61. mariland  |  2015/07/29 - 21:09

    MInden sorozatban vannak olyan szálak, amiket simán tovább tekerünk. Ez eleinte tekerős, de a vége felé azért ezeket a szálakat jól beleszövik a történetbe és fontosabbak lesznek mint az elején.
    Több sorozatban láttam már, hogy az ilyen szálakkal akarják megmutatni az ország kultúráját. Ami nem is árt, mert nagyon kultúrálatlan emberek vannak 🙂

    Nekem tetszik a sorozat, eredetiben néztem a 60.részig, most nagyon élvezem, hogy értem mit miért tesznek.
    A két lány közötti ellenszenvet is értem már rendesebben.

    A tegnapi részben az a kézcsók nagyon európai volt, kicsit látszott, hogy nem mindent a forgatókönyv szerint játszottak, nekem legalábbis ez jött le, ahogy egymásra néztek.

    Egyébként nem értek egyet azzal a véleménnyel, hogy ABC-nak nagy falat ez a szerep, villant ő elég jól, az egyik jelenetben olyan pillanat törtrésze alatt tudott szemvillantást váltani Virginiával szemben hogy csak na.

    Grethelt meg már pozitív szerepben nem is tudom elképzelni.
    Sergio is fura itt ebben a figurában, a Szerelem zálogban láttam először, valahogy ott jobban testhezállóbb volt neki az a szerep.

    De még nagyon az elején járunk, adjunk már azért esélyt ennek a sorozatnak.

    Én meg vagyok győzödve róla, hogy sikeres lesz.

    Iván nagyon bejön ebben a szerepben, tetszik a külseje ahogy kitalálták neki, nagyon elegáns a mérnök úr 😀
    ABC pedig nagyon csinos a ruháiban 🙂

    Válasz
  • 62. bence1996  |  2015/07/29 - 21:10

    Valaki tud valamit a Lo imperdonable itthoni nézettségéről? Legalább olyan jól hoz, mint az Emlékezz, Reina?

    Válasz
    • 63. Amiga  |  2015/07/29 - 21:25

      Az Epizód legújabb számában azt írták,hogy legalább annyian (ha nem többen) nézik,mint a Fiorellát és hozza azt a nézettséget,amit a Reina.Úgyhogy jó nézettsége van.

    • 64. Csabika  |  2015/07/29 - 22:08

      Ha többen néznék már fel is cserélték volna a Fiorellával.
      Holnap jönnek ki a részletes adatok, ígérem hozom őket.
      Messze menő következtetést azonban ne vonjon le senki az adatokból, mert a Reina az utóbbi 3 hétben többször is közelítette a 400 ezres nézőszámot ( 290-390 között mozgott ) tehát a sávjának megfelelő adatokra kell számítani egyenlőre, én úgy tippelek hogy 300-350 között lesz a 2 nap nézettsége.
      Az e heti lesz számomra a kérdés, vajon a Reina néző bázisát megtudta/tudja e majd fogni a vagy sem, ez itt a kérdés.
      És hogy mennyire tud majd közkedvelté válni az erősen vontatott epizódok miatt, volt már pro – kontra példa is, lásd a Macskának sikerült felülmúlnia Maricruz adatait de Fiorellának már nem.
      Apropó Mivac, a Reina jó nézettsége az elmúlt hetekben elkezdte újra felfelé tolni Fiorellát a nézettségi listán, tehát ha más miatt ne is legalább a Mivac fanok szurkoljanak hogy jó legyen a Lo Imperdonable Hazai nézettsége s így mindenki jól jár. 🙂

  • 65. mariland  |  2015/07/29 - 21:15

    Nekem egyébként sokkal jobban tetszik mint az MP.

    Válasz
    • 66. Amiga  |  2015/07/30 - 16:02

      Ízlés dolga,kinek mi tetszik.Én a Mi pecado alatt egy percig nem szoktam unatkozni,míg a Lo imperdonablenak egy részét alig bírtam végignézni.

  • 67. tibitoma  |  2015/07/29 - 23:29

    Na, pont a Gaby Mellado-Zurita szálat tekertem végig a múltkor spanyolul, most meg rájöttem, hogy ők a TzinTzunTzan hősei. Jók lesznek együtt.

    Mejía rohadt jól kiszemelte ezt a három történetet, a TzinTzunTzanban is lesz egy jó nagy ugrás időben, és a La Mentira meg a Lo Imperdonable cselekménye között is eltelik jó pár év. Szegény Gabyt előre sajnálom, hogy szellemként kell majd léteznie. Annyira cuki az a lány azzal a kalács képével.

    Hogy lesz vajon Grettelből vérengző Gilda? A Lo Imperdonable Gildája eredetileg csak egy embert nyír ki. Nagyon várom már az ugrást, szeretném megtudni, hogy a La Mentira romjain hogyan virágzik ki a Lo Imperdonable, ez utóbbi alapszituációjából mit tudnak megtartani és mit nem. Kulcsfontossagú karakterek hiányoznak még, akiknek a szerepét nem tudom, hogy kik töltik majd be.

    Egyébként Mejía sokkal hűbb az eredeti La Mentira regényhez, mint hittem volna, megnéztem a két filmverziót, az majdnem ugyanez. Az alapkonfliktus remek, csak régimódi, modernebb eszközökkel is meg lehetett volna teremteni ugyanezt a szerelmi négyszöget és status quot. Illetve megint nem figyelnek az ido mulasara, a diszletek, kellekek modernek, es az ido mulasaval aszinkronba kerulnek.

    Válasz
    • 68. mariland  |  2015/07/30 - 21:15

      Végre valaki, aki nem fújjolja le a sorozatot.
      Én nem láttam az előzményeket, az Időtlen szerelmet is ennek kapcsán kezdtem el nézni.
      Úgyhogy én teljesen újszülött vagyok itt 🙂

    • 69. tibitoma  |  2015/07/30 - 21:24

      hátöö. Dögunalmas, vontatott és eszeveszettül avítt a sorozat maga, viszont a Varangy ahhoz nagyon ért, hogy jó színészeket és jó helyszíneket válasszon ki.

      A CME sokkal jobban tetszett, itt a TzinTzunTzan-alapanyag érdekel. Sokan azt írják a neten (a Google Fordító szerint), hogy ez az egyik legegyedibb és az egyik legjobb műve CBA-nak. Meg mivel remake-mániás és hibridsztoribuzi vagyok, birizgálja a fantáziámat a Lo Imperdonable.

      Mondjuk az is vicces valahol, hogy Varangy beválogatott két viszonylag fontos karaktert a CME-ből ide.

  • 70. Csabika  |  2015/07/30 - 21:28

    Ahogy ígértem:

    Csütörtök:

    Veronica aranya: 400 122 (18.9%), 18-49: 49 774 (8.2%)

    Fiorella: 434 433 (17.8%), 18-49: 68 653 (9.5%)

    Péntek:

    Veronica aranya: 379 737 (18.2%), 18-49: 63 429 (9.7%)

    Fiorella: 445 818 (18.7%), 18-49: 80 787 (11.1%)

    Válasz
  • 71. mariland  |  2015/07/30 - 21:38

    Lehet hogy azért érzitek unalmasnak, mert ismerítek azokat a történeteket, amiket összevegyített a rendező?

    Szerintem sokan nem ismerik az általad felsorolt előzményeket, mint ahogy én sem. Nekem a CME (remélem itt az Időtlen szerelemre gondoltál 🙂 , sokszor nem értem a rövidítéseiteket) tetszik, bár Juan Sorel kicsit fura benne, de őt nem ebben a soriban láttam először és az első benyomás sokat játszik a latban.
    De Ivan számomra nagyon jól játszotta a negatív szerepét a Viharban, így kíváncsi voltam a másik oldalára. És meg kell hagyni, szerintem jó színész, hiába szólják le itt sokan.
    Szerintem függetleníteni kell magunkat a korábbi alakÍtásoktól, mert akkor beskatulyázzuk őket.
    Én pl. Sebastian Rullit először a Szerelem zálogba-n láttam először, aztán megnéztem a Rubí-ban, majd a Teresában. Érdekes volt látni, ahogy a különböző karaktereket játsza. De a legjobb volt számomra, amikor a youtube-n rákerestem a tavaly nyári színházi játékára Boyer-rel. Na, ott látni igazán hogy hogyan tudnak játszani, mert szerintem a színház az igazi közegük. Jó volt látni ahogy mókázik, vígjátékban ugye még sosem láttam, csak hősszerelmesként sírni, szeretni, veszekedni 🙂
    Pont ezért vagyok kíváncsi Sanchezre is, és kicsit bosszant, hogy pl. a Virginiát alakító színésznőt besorolták gonosz szerepekre. Pedig biztosan jó lenne más karakter megformálásban is.

    Válasz
    • 72. tibitoma  |  2015/07/31 - 18:53

      Nem, azért érzem unalmasnak, mert egy az egyben “kopipésztelik” a régi (akár 40 éves) sorozatok szövegkönyvét a Mejíának dolgozó írók lustaságból, csak a neveket írják néha át benne.

      Létezik olyan család 2015-ben, mint amilyen Veronkának van? Ennyire konzervatív, ennyire tapintatos és kifinomult? Szerintem már a legfelsőbb körökben is jóval lazábbak az emberek, mint mondjuk a negyvenes-ötvenes években, amikor a La Mentira eredetije játszódik.

      A régi konfliktusok 99%-a megvan régi köntösben (bosszú, szerelmi sokszög, hazugságok, megcsalás stb.), csak nem mernek az eredeti alapanyagon annyit változtatni, hogy passzoljon a modern társadalomhoz. Lusták, biztonsági játékosok és nem kreatívak (tisztelet a kivételnek, például a Carrillo-García párosnak vagy a Blanco-Pena házaspárnak).

    • 73. tibitoma  |  2015/07/31 - 19:06

      Most képzeld el a Lo Imperdonable főszálát így:
      1. Martín (főhős) testvérét valaki kinyírja. A rendőrség nem talál semmi nyomot, amelyen elindulhatna a nyomozás a gyilkos ellen. Martín viszont igen: talál egy egyedi jelzésű nyakláncot, V-alakú medállal az öccse lakásán. Illetve sikerül feltörnie a számítógépét (a buta mexikói rendőröknek nem), látja, hogy egy Veronka nevezetű nővel levelezett, megnézi a biztonsági kamera felvételeit, ahol ugyan arcot nem lát, csak egy nagy barna/fekete/szőke/vörös loboncot.
      2. Veronka és Virginia testvérek, viszonylag hasonlítanak egymásra. Egyforma a hajzatuk.
      3. Martín testvérét Virginia nyírta ki. Virgina rohadtul féltékeny Veronkára, mert mindenki őt szereti. Olykor felölti a testvére alteregóját, így pasizik, le akarja járatni a húgát.

      Kész is van ugyanaz az alapszitu, amelyet CBA állított fel 53 évvel ezelőtt.

    • 74. tibitoma  |  2015/07/31 - 19:11

      Vagy ugyanez egypetéjű ikrekkel:
      a) Veronica és Virginia 100%-ban egyformák külsőre
      b) Martín véletlenül Veronkát nézi a gonosz testvérnek
      c) és könnyebben behozható az eredeti Lo Imperdonable sztorija is: amíg Veronkát halottnak hiszik, addig Virginia magát a testvérének kiadva él Martín feleségeként.

  • 75. Amiga  |  2015/07/30 - 21:45

    Tényleg,most akkor Ana Brena tényleg ki fog szállni a sorozatból?Van ezzel kapcsolatban valami új hír?

    Válasz
    • 76. Amiga  |  2015/07/30 - 21:45

      *Ana Brenda

  • 77. bence1996  |  2015/08/11 - 09:46

    Én nem tudom megérteni Ana Brendát. Az világos, hogy ki akar szállni, de a fizetését ugyanúgy megkapja, mint bárki más. Most megszellőztették, hogy nem hal meg a karaktere, “csak történni fog vele valami”. Már csak becsületből is le kellene forgatnia azt a maradék 40 részt, ami még hátra van.
    Ahogy szokták mondani: “Ha felkötötte a kolompot, akkor rázza!”

    Válasz
    • 78. Csabika  |  2015/08/11 - 13:21

      40 rész már tuti nincs, csak max 20 amit még forgatni kell.

    • 79. bence1996  |  2015/08/11 - 13:56

      Mindegy 😛 A lényeget értitek.

  • 80. bence1996  |  2015/08/12 - 18:47

    Nagyon jól hoz nálunk a sorozat. Szerdán a nézettség súrolta a 400ezret, és meglepő módon pénteken is 380ezren nézték. A Fiorella is kb ezen a szinten van kis túlzással, hiszen nem megy 400ezer alá a nézettsége.

    Válasz
    • 81. bence1996  |  2015/08/12 - 18:49

      Én is nyomon követem még. Ugyan vannak benne idétlen dolgok, de sztem nem rosszabb, mint a Lo que la vida me robó (egyelőre) 😀

    • 82. Janka  |  2015/08/12 - 19:02

      Hat Bence a ket sorozatott ossze se lehet hasonlitani nem hogy egy lapon emlitsd oket.A LQLVMR egy sikeres telenovella minden szempontbol meg a LI az elvartaknal is alacsonyabb, hat enyi roviden.Meg a nezetseg is csak ezt bizonyitja.

    • 83. bence1996  |  2015/08/12 - 19:27

      Lehet túloztam, és én a Viperát se láttam. De igazad van, a LQLVMR egy jól összerakott telenovella, itt viszont lesznek bőven Mejía-féle kavarások, elvarratlan szálak. A LQLVMR-nál azt sajnáltam, hogy az események nem pörögtek túlságosan (mondjuk el is lett nyújtva rendesen)

    • 84. Csabika  |  2015/08/12 - 19:54

      Az elmúlt 1 hónapban volt többször is sajnos a Mivac 400e alatt, nem mellesleg a LI finoman fogalmazva is veri.

      1 éve így nézett ki a nézettség:

      Mivel akkor a Maricruz is bele esett a 16-sávba így kis túlzással de össze lehet hasonlítani a mostani nézettségel.

      Maricruz: 525 425 (22.5%), 18-49: 122 498 (16.2%)
      A Macska: 559 116 (22.5%), 18-49: 139 417 (16.9%)

  • 85. tibitoma  |  2015/08/12 - 21:23

    1. Még mindig olcsóbb szinkronosan adni egy telenovellát, mint saját tartalmat gyártani. (általában)
    2. Nem feltétlenül a nézőszám számít, hanem a SHR, az a százalék, amely az össznézőszám mellett van zárójelben. Az mutatja, hogy az épp tévézők mekkora arányban nézik az adott műsort.

    Válasz
    • 86. Csabika  |  2015/08/12 - 21:26

      Teljesen igazad van Tibi ! 🙂

      Veronica aranya: 393 140 (19.9%), 18-49: 53 701 (9%)

      Fiorella: 438 412 (18.4%), 18-49: 74 552 (10.4%)

  • 87. Szilva  |  2015/08/13 - 11:29

    Nekem összességében eddig semmi gondom a LI-val, ellenben azt a mai napig nem értem, hogy a La gata miért volt annyival sikeresebb, mert ha csak a sztoriját veszem az én véleményem szerint sokkal gyengébb volt, mint a LI-é (nyugodtan kövezzetek meg). Esetleg Maite vagy Daniel A. varázsa a nagyobb.. Rejtély!
    A LI-val kapcsolatban viszont még mindig nem értem, hogy hogyan tehették be Sergio S-t “Emi” szerepére, ez annyira kínos, még nézni is. Úgyhogy végülis nekem is van negatív véleményem a sorozattal kapcsolatban. 😀
    A Fiorellára kitérve, imádtam az elején, jó kis történetnek indult, viszont az elmúlt 20 rész kb. ugyanannyiról szól, Gianna és Fio vitáznak, hogy menjen-ne menjen az öreghez, Fio veszekszik Pedroval is, hogy “állajanak ki a szerelmükért”vagy hagyják az egészet, stb, stb.. Természetesen továbbra is nézem, csak várom már hogy tényleg mozduljon valamerre a történet. 😛
    Bocsánat a sok esetleg nem idevágó dologért, de jól esett kiírni magamból. 😀

    Válasz
    • 88. suxel  |  2015/08/13 - 12:25

      Jol tetted, orommel olvastam, es tartsd meg maskor is ezt a jó szokasod. 😉

    • 89. bence1996  |  2015/08/13 - 17:44

      Hát…a LI nekem mind a két sorozatnál jobban tetszik. (Fiorella, La gata), még úgy is, hogy a Lo Imperdonable főműsoridős. Sergio Sendel engem is nagyon irritál, meg az, hogy senki nem lát át Virginián. Számomra nagyon erőltetett. Az a Salma “néni” valami eszméletlen buta. Veronica az ég világon semmit nem ártott neki, ő mégis folyton b*sztatja. Egyébként jó kis sorozat, csak szerintem a szereplők egy része mentális segítségre szorul.
      Összességében jó nézni, néha röhögök rajta, mert olykor elég kiszámítható.

    • 90. tibitoma  |  2015/08/13 - 17:48

      Ezért jobb a Cuando me enamoro, mert ott legalább nem ennyire naiv mindenki.

    • 91. mariland  |  2015/08/18 - 22:01

      Örömmel olvasom én is, hogy bejön a sorozat.

      A Fiorella tényleg nagyon lassú, alig-alig történik valami. Nem tudom, talán a szereplők jellemét akarják rögzíteni az emberben. Egyébként Frederica egyre jobban tetszik, ahogy beszólogat az embereknek és viccesen de megmondja a valót. Csak sajnos nem veszik komolyan amit mond, mert bolond kártyavetőnek tartják.

      Emilianot alakító színész tényleg ballépés volt, bár ha azt vesszük, hgoy van aki 8 évig jár egyetemre és nem rögtön az érettségi után,akkor talán-talán még belefér 😀

  • 92. Szilva  |  2015/08/13 - 17:53

    Köszönöm 😉
    Igen sok bugyutaság van a történetben, személyes kedvencem a tudathasadásos Nanciyaga 😀 De felette még szemet is tudok úgy ahogy hunyni, de a lábát kenegető Claudiat már tényleg nem tudom hova tenni… 😀 Valami üzenetet hordoz magában, hogy mindg a lábát kenegeti vagy mossa? Esetleg valami mentális problémája van/lesz?

    Válasz
    • 93. bence1996  |  2015/08/13 - 18:02

      Azt én is néztem 😀 Mellesleg nem kis darab nő :O Olyan colos, és van is rajta mit fogni. Ami nem baj, de Martín helyében én is Veronica-t választanám, még úgy is, hogy neki nem ez volt az elsődleges szempont 😛

      Szerintem Mejía bácsi azt hazudta Alicia Machado-nak, hogy ez a lábkenegetés mennyire jó, ez kell a népnek…persze xD
      De szerintem őt sikerül kimozdítani a gonosz szerepből, max. csak kicsit marad sérült. Én ezt tudom elképzelni 😀

    • 94. Csabika  |  2015/08/13 - 22:18

      Alicia Machado ( Claudia ) szupermodell eredetileg, no és kornyikál is meg színészkedni is próbál ugye..
      Nemrég szerepelt egy kolumbiai sorozatban ami a prostituáltakról szólt. ( Egyébként szép nő, pláne ahhoz képest hogy 38.éves és rádásul családanya )
      ( csak tipp de itt ezzel a “lábfétis” dologgal szerintem a szépségére próbálnak utalni )

  • 95. mariland  |  2015/08/18 - 21:59

    Szerintem a lábsimogatás a rossz nőt testesíti meg ott Mexicóban. Mert ott nagyon vallásosak az emberek és hát szerelmeskedni az egy dolog, de a lábat vagy urambocsá valami mást simogatni az már megbocsáthatatlan 🙂
    Mert szerintem itt nem a láb a lényeg, hanem a simogatás és az csak egy szimbólum. Közben meg nézi Martint a képen ugyebár 🙂

    Válasz
    • 96. bence1996  |  2015/08/19 - 09:16

      Lo imperdonable – ahol még a lábsimogatás is megbocsáthatatlan 😛

    • 97. Amiga  |  2015/08/20 - 20:09

      Egyenlőre csak annyit tudni,hogy Ana Breda nem hagyja ott a sorozatot.

  • 98. tibitoma  |  2015/08/20 - 16:44

    Esetleg, aki nézi spanyolul, meg tudná mondani, hogy volt már időbeli ugrás előre vagy még mindig stagnál a sztori?

    Válasz
    • 99. mariland  |  2015/08/31 - 22:40

      Én követem spanyolul, nem láttam időbeli ugrást legalábbis akkorát nem hogy a szereplők nagyon megváltoztak volna külsőleg, mint a Robóban.

      Na a lábmosó Megérkezett a Zöld Pokolba 😃

    • 100. bence1996  |  2015/09/01 - 09:14

      @mariland: Micsoda? xD ezt nem értem 😀

    • 101. suxel  |  2015/09/01 - 12:33

      Alicia Machadora, azaz Claudiara gondol szerintem Mariland

    • 102. bence1996  |  2015/09/01 - 13:32

      Óóó, basszus xD én meg már azt hittem, hogy Mina Escondidában technológiai újítás vette kezdetét, és a házakba bidéket rendszeresítenek 😀

      Alicia Machado rocks!!! 😛

    • 103. bence1996  |  2015/09/01 - 13:44

      Megbocsáthatatlan 😛

    • 104. mariland  |  2015/09/02 - 06:56

      Igen őrá gondoltam. 🙂
      Na a faluban már megszokta a meleget, de a hotelben még nagyon játszotta a dámát.
      Tetszett ahogy kutya olyan nagyon szaglászta, mert hogy az ottani nőkön ilyesmi illatfelhőt nem érzett még 🙂

      Az öreg a szokásos formáját hozta.
      Martin meg jót nevetett a kioktatáson. Nem ártott.
      Tudhatta volna a liba, hogy templomba nem megyünk be fedetlen vállal. Főleg egy ilyen elmaradott helyen.

  • 105. Janka  |  2015/08/20 - 17:59

    Most lehet tudni hogy Ana Brenda vegig leforgasae a Lo Imperdonablet vagy a vegere igaznak bizonyul a hir es kiszalla sorozatbol.Meg mrnyi idejig forgasak vajon hany resz lehet amit le kell forgatni?

    Válasz
    • 106. Amiga  |  2015/08/20 - 18:21

      A legutolsó hivatalos infók szerint Ana Brenda nem fog kiszállni a sorozatból,viszont a karakterével lehet hogy lesz valami csavar.

    • 107. Janka  |  2015/08/20 - 19:21

      A csavara mit ertesz?nem hal meg hanem peldaul elutazik es folytatjak tovabb nelkule?

    • 108. bence1996  |  2015/09/01 - 22:21

      Tudom, hogy ma Alicia Machado-t többször emlegettem, talán még csuklott is 😀 De a mai részben Claudia-ban kellemeset csalódtam. Kezdetben hisztisebbnek állították be, mikor megérkezett Mina Escondidába, de a templomban a bányászok iránt lehetett némi együttérzést látni benne. Tetszett, ahogy az énekkel próbálta megnyugtatni az embereket…de Cresencio természetesen elrontotta az egészet.

  • 109. mariland  |  2015/09/05 - 09:13

    Van valakinek információja arról, hogy odaát most hogyan is teljesít a sorozat? Javult a nézettség?
    Mert a közösségi oldalakon csupa csupa rajongó emberrel találkozom és a képeket is rentgetegen lájkolják.

    Válasz
    • 110. Csabika  |  2015/09/05 - 10:14

      Igen “javult” 16-ról 18 pontra…
      De még így is siralmas, ez a növekedés is inkább a Lichitának és annak tudható be hogy már csak 20 rész van belőle.

    • 111. suxel  |  2015/09/05 - 13:22

      Csabika ez semmit nem javult, korabban is voltak 18, sot 19 pontos epizodjai. A 19 pontok meg mar teljesen a multe (igaz vagy csak 3x volt). Az, hogy a 16-18 pontos savban mozog, es egyszer “hopp” maskor “kopp” az nem tekintheto javulasnak, egy szelesebb intervallumba beszorult, ahonnan kitorni alig tud, ebben a savban “stagnal”
      . A promedioja igy sem eri el a 18 pontot, es mar ultimas semanasok vannak. De nem kell ezen csodalkozni, a La sombra es az ACT megmutatta, hogy nem kotelezo ebben az idoszakban novekedni a sorozatoknak.

    • 112. suxel  |  2015/09/05 - 13:24

      Ajajj, az idezojelet a javulton elsőre nem lattam. PARDON!

  • 113. Gábor  |  2015/09/05 - 15:53

    A promedioja ennek lesz a legrosszabb az eddigi főműsoridős telenovellák közül?

    Válasz
    • 114. suxel  |  2015/09/05 - 16:46

      Minden jel erre mutat.

  • 115. suxel  |  2015/09/05 - 17:59

    Diego Olivera erkezik a sorozatba az utolso reszekre, Jeronimonak fogjak hivni, es Danna Garcia (Rebecca Rojo) egykori szerelmet fogja alakitani.

    Válasz
  • 116. Laura  |  2016/01/23 - 10:20

    Én nem néztem ezt a sorozatot annyira, csak így a vége felé…ez az Emiliano eljegyzett egy nőt, most meg Nancival járkált meg halt meg? Köztük volt valami? És miért nem mutatták már a jegyesét? Egyébként elég idióta vége lett a sorozatnak, így, nem aktív követőjeként legalább is úgy tűnt.

    Válasz
    • 117. tibitoma  |  2016/01/23 - 11:44

      Laura, az utolsó 30 részben több minden történt, mint az első 90-ben összesen. A három sorozat egymásba oltása jó ötlet volt, viszont a kivitelezés meg a gyorsaság… Elvarratlan szálak, kiaknázatlan lehetőségek, a karakterek megcsúfolása, gyilkosság gyilkosság hátán, őrültek, borzalom, rosszabb, mint a Mundo de Fieras.

    • 118. Laura  |  2016/01/23 - 14:43

      Akkor jókor kapcsolódtam be? 🙂 Nekem az időtlen szerelem a favorit, bár voltak benne bakik ( Roberta másodszor is kikészült Rafa halálán, mintha akkor hallaná először, Regina látta Finát Renata esküvőjén, aztán úgy csináltak, mintha nem látta volna soha.)
      A sok gyilkosságot se értem. Meg, hogy egy kivételével, miért haltak meg ezek a sorozatgyilkosok.
      Azt sem, hogy mi szükség volt Emiliano halálára, főleg, hogy Virgi nem bűnhődik úgy sem…Meg hova tűnt el hirtelen, ha vele akart családot alapítani?

    • 119. Laura  |  2016/01/23 - 14:44

      A vágás az adott volt? mert új házasok romantikáznak, közben meg más gyilkol…aztán a végén maradt 1.5 perc Vero meg Martin fogadalom-megerősítésére…Inkább lett volna több perc hepi a végén, ez így totál kusza.

    • 120. tibitoma  |  2016/01/23 - 14:51

      Egyszer, vagy 10 résszel ezelőtt volt egy kis jelenet, ahol Nanciyaga ráizgult a szőke fehér emberre… Azon kívül semmi utalás nem volt a kapcsolatukra, Alicia Machado történetét se zárták le így…

      Az utolsó epizódok tényleg olyanok voltak, mintha összevágtak volna 60-80 részt. Értelmetlen, a szereplők kurva gyorsan tudtak ingázni Mina Escondida és Mexikóváros közt.

      Se Emiliano halálára, se Botel nyomorulttá tételére nem volt semmiféle szükség szerintem se. Általános iskolás ötödikesek jogszerűbb bírósági tárgyalást folytatnának le…

      Az az érzésem, hogy az írók egymásra halmoztak egy csomó ötletet, Mejíának mind tetszett, aztán úgy maradt. Virginián kívül senki sem kapott semmiféle karakterfejlődést.

      A Cuando me enamoróra ennyire nem is emlékszem, mert volt egy borzasztó kínszenvedéses, lassú időszaka, amin rendszeresen bedobtam délután a szunyát.

    • 121. Milibindi  |  2016/01/23 - 20:42

      Tényleg idióta vége lett. Ugyanaz az az érzésem, mint a Vadszívnél volt, tetszett a sori, de a finálé kifejezetten nem.Ez a mindenki kimúlik finálé nekem nagyon nem jön be.
      Amúgy a jóslat nem is szólt halálról, meg nem nem mondom szószerint , de a lényege kb, hogy Emilano hoz egy kis vérfrissítést a törzsbe vagyis házasságot és gyerek(ek)et jósoltak az öregek. Ez a gyilkosság minek kellett… Gondolom a család elfogadta volna a kapcsilatot, hiszen, Virginiától mindenképp jobb. (Bár , hogy Claudiát miért nem vette el, arra se kaptunk magyarázatot.)
      Ana Perláékkal is nagyon elszaladt a ló, ezzel a “halhatatlan” magzattal. Na Juan atya gyógyulása meg a másik. Beviszik a templomba , ahelyett, hogy hívnának egy helikoptert, hogy kórházba vigyék, imádkoznak és mindjárt jól van…
      Na Sebzett szívek szálat én nem láttam benne, igaz én jó pár éve láttam. Ez a baleset +új személyiség még nem az szerintem. Pár nap telik el és mindenki azonnal felismeri , hogy ő Veronica. Először is kellett volna (legalább)egy gyerek, mert ott a gyerekek visszaszerzése is fontos szál volt. Utána a baleset és legalább 5-8 évnek el kellett volna telnie , amíg Veronica Victoriaként él valahol. A külsején változtatni kellett volna és át kellett volna vágnia mindenkit, hogy ő csak véletlen hasonlít arra a bizonyos Veronicára. Be kellett volna hozni egy új karaktert Martin új feleségének, aki természetesen gonosz , rosszabb , mint Virginia. Na így azt mondanám, hogy ráismerek a Sebzett szívekre.

    • 122. Laura  |  2016/01/23 - 22:15

      tibitoma! Azt láttam én is, hogy valamit dumált a napszőke férfinak…és ennyi?? Aztán Emi összejött a nővel, aztán meg ez…
      Minden mondatoddal egyetértek.
      Igen, volt uncsi része, de nekem tetszettek a szereplők, karakterek, így akkor is néztem. Meg már másodszor nézem ismétlést is. Mert az ugye van…

      Milibindi!

      Igen, igen, Emi is, atya gyógyulása is…Ana is…nagyon beteges elemek voltak. Meg Marianaval is mi lett? ( úgy hívják az őrült bigét, nem?)
      Meg ahogy hirtelen jött az ügyvéd, és kiderül, hogy Rebi szerelme, és újra összeházasodnak…mert akkor bár házasodni készültek, de arról se tudott a nő valamiért, hogy balesete volt.
      Nem lett bemutatva pasi családjának? vagy nem volt neki? Vagy nem volt biztos a szerelmében, hogy azt hitte, elhagyta? Akkor miért tervezték esküvőt “tavaly”?
      Betették, hogy ne legyen egyedül? jó! de ilyen idiótán?

    • 123. Milibindi  |  2016/01/24 - 00:03

      Marianát letartóztatta a rendőrség. Az utcai kamerák rögzìtették a gyilkossági kìsérletet és a rendszám alapján beazonosították.

    • 124. tibitoma  |  2016/01/24 - 10:14

      Hohó, azért elvétve csempésztek bele elemeket a Sebzett szívekből, csajok! A bírósági tárgyalást például, meg a vérengző Virginia is Bertha/Gilda másolata.

      Egyébként Caridad Bravo Adams eredetileg csak egy kisebb időugrással, gyerekek nélkül írta meg regényként a Lo Imperdonablét, a mű sorozattá adaptálását Fernanda Villeli végezte el. Az eredeti alapsztori csak annyi, hogy a féltékenykedő férfi főhős feleségét halottnak vélik, pár évig amnéziában van a főhősnő, új személyiséget kap az őt ápoló doktortól (a fickó beleszeret), mindeközben a főhős feleségül veszi a főhősnő gonosz riválisát. A csajszi később új személyiséggel tér vissza.

      Az első, asszem, 1975-ös változatban meg Raquel Dominga Olmedo csak egyetlen embert tett el láb alól, ezt kenték rá a főhősnő, Andrea/Alejandra fiára. Itt ezt a szerepet Veronka anyjára tuszkolták rá és le is zavarták 1 rész alatt a szálat.

      (Raquel Olmedo ezzel a gonosz szerepével futott be Mexikóban, egyébként, akárcsak Caridad, ő is Kubából szökött oda.)

    • 125. Laura  |  2016/01/24 - 11:09

      Milibindi! ezt én is láttam ám 🙂
      De most ott?Érte valami változás? Megváltozik, mert megijedt??
      Vagy kijön 10 év múlva vagy 5 és folytatja? Vagy diliház? Nekem ez lezáratlan, hogy elvitték a rendőrök, mert…

      tibitoma!

      A csajokból engem kivehetsz, meg se szólaltam, ez ügyben 🙂 Azt se tudtam, milyen elemeket terveztek bele, így nem hiányzik semmilyen másik sorozat, de nagyon elcseszett vége lett, az tuti.
      De úgy igazából, nem úgy, hogy csak nem tetszett valami, mert…(cme-ben előbb nem tetszett Roberta halála, aztán rájöttem a lényegére, és már elfogadom, de itt nem ilyen gondok voltak)

  • 126. tibitoma  |  2016/01/24 - 14:18

    Ok, Laura, bocsánat, félig elcímeztem 😀

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum