Az év híre: Mi Pecado Magyarországon!

2015/06/16 at 16:49 38 hozzászólás

MPpromo01

Sokan régóta várjuk már a Mi pecado hazai premierjét, és azoknak volt igazuk, akik szerint soha jobbkor nem hozakodhatna vele elő a tv2, mint most: Maite Perroni (A Macska) és Eugenio Siller (Emlékezz, Reina!) jelenlegi népszerűsége időszerűvé tette, hogy közös sorozatuk hamarosan itthon is bemutatkozzon. A 2009-es novella Az én bűnöm címmel kerül képernyőre valamikor a közeljövőben a csatornán, lehet találgatni, hogy vajon melyik sorozat megüresedő helyén. A szövevényes történetben, amelyről itt olvashattok bővebben, találkozhattok Daniela Castróval (Szerelem zálogba), Sergio Goyrival (Kettős élet), Sabine Moussierrel (Bűnös vágyak), Armando Araizával (Bűnös vágyak), Francisco Gattornóval (Rabok és szeretők), Altair Jarabóval (A szerelem nevében) és még sok más ismerőssel.

Mivel az egyik legkedvesebb sorozatomról van szó, a blogon is sok-sok cikk ünnepli majd a novella eljövetelét, addig is hangolódjatok a premierre a sorozat trailerével, valamint a tv2 első promójával!

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: .

Válságban az Azteca Novelas: Gaby Spanic búcsút int “Amor de Barrio” – ilyen lett a főcím

38 hozzászólás Add your own

  • 1. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/06/16 - 17:03

    Én annak örülök hogy Gyuriynak ez öröm és boldogság. Én nem fogom megnézni mert dvdn láttam és eléggé szomorúnak tartom. De nem árulok el többet. Maite nagyon csinos ebben a sorozatban.

    Válasz
  • 2. Amiga  |  2015/06/16 - 18:41

    Ezt is megértük 😀 Mondtam,hogy előbb-utóbb megérkezik hozzánk. Nekem van egy olyan sejtésem,hogy felezett részekkel szoktatják hozzá a nézőket,mint A macskára és a Fiorellára (ráadásul mindkettőnél bevált ez a módszer).Már csak az a kérdés,hogy az Emlékezz Reina vagy a Fiorella folytadódik félrészekkel.Egyébként én örülök,hogy végre hozzán is megérkezett.Nekem tetszik ez a novella.Ráadásul ez Maite eddigi legjobb telenovellája.

    Válasz
  • 3. Lucrécia  |  2015/06/16 - 19:09

    Nagyon örülök, szerintem is ez Maite legjobb telenovellája.

    Válasz
  • 4. aribethkrum  |  2015/06/16 - 19:38

    Wow! El se hiszem! Ez valóban nagyszerű hír.

    Válasz
  • 5. suxel  |  2015/06/16 - 20:24

    Maite egyetlen jó sorozata, ami elkészült. 🙂 DVD-verzión láttam, úgyis szuper volt, és mégcsak nem is hosszú 110 rész. 🙂 Király!!!

    Válasz
  • 6. tibitoma  |  2015/06/16 - 20:28

    Nem is tudom, ugyanezt a sztorit már láttam Blankópennyáéktól vagy ötször.

    Válasz
    • 7. MarcoPolo  |  2015/06/16 - 23:56

      Tény, hogy egyívású a többivel, de pont annyira más, mint amennyire kell, szvsz a Canaveral-Manantial-Abismo hármastól épp kellően messze esett (ha már alma meg fája :D).
      Szerintem a karakterek pszichés vergődését tekinte mindenképp viszi a prímet, főleg a gonoszok terén, az más kérdés, hogy egy csomó olyan osoriós baromság került bele félúton (és most főleg a megvalósításra gondolok), ami levon az élvezeti értékéből itt-ott. De mindent összevetve szerintem senkit ne tartson vissza, ha már látta a Julietát, ENDA-t, Ángelát, ECDLP-t, meg a többieket, sőt 🙂 most lesz teljes a kép.

    • 8. tibitoma  |  2015/06/17 - 20:08

      Mindenképpen belekukkantok, mert még a szinkronhangok is jók lettek, több színész a megszokott magyar ‘alteregóját’ kapta. 🙂

  • 9. Princesa  |  2015/06/16 - 22:02

    Annyira boldog voltam, mikor megláttam ezt a hírt! Juj de örülök! 🙂 El sem hiszem! Végre! 🙂 Alig várom már!!

    Válasz
  • 10. Maia  |  2015/06/16 - 22:03

    Én is annyira örültem neki, több petíció is indult már, hogy adják le, és amikor ma meghallottam, nyugalmi pozíciómból egyből felugrottam örömömben :)) Számomra is Maite-tól ez a legkedvesebb sorozat, és tudom, hogy ő maga számára is ez a kedvenc 🙂 Minden szempontból szupi sori!

    Válasz
  • 11. Dan  |  2015/06/16 - 23:24

    Régóta várt sorozat, hisz a fiatal szinésznők közül Maite nálam a favorit, akinek eddig ez a legjobb munkája. Örülök, hogy végre a CCEA-TDA-La gata típusú naivák után egy komolyabb szerepben is látja a nép, a nézettségre és a sávra leszek kiváncsi. Meg a szinkronra.
    Egyedül a magyar cím az, ami szúrja a szemem… Komolyan, ennyi kreativitás volt a fordítókban??? Ami ezen a promó képen is rajta van, a Tiltott gyümölcs cím passzolt volna a sztorihoz. Na mindegy.

    Válasz
    • 12. tibitoma  |  2015/06/16 - 23:31

      Az én vétkem cím sokkal szebben csengene, van egy kis irodalmiasság és vallási utalás is benne.

    • 13. MarcoPolo  |  2015/06/16 - 23:51

      Igen, a cím miatt kicsit nekem is fáj a szívem 😛

    • 14. Gabino  |  2015/09/13 - 23:23

      Igen az jobb lett vna főleg h alma

  • 15. bence1996  |  2015/06/17 - 08:04

    Én megkockáztatom, hogy a Reina helyén lesz, mert a Fiorellából elég sok rész van még, így a felezés sokáig tartana. A Valentina titka pedig nem olyan nézett, hogy oda új sorozat kerüljön, pláne nem Perronival 😀

    Válasz
  • 16. todi1992 (margit)  |  2015/06/17 - 09:40

    Én is kiváncsian várom ezt a sorozatot de remélem nem a Prissionérával fog ütközni

    Válasz
  • 17. Dan  |  2015/06/17 - 14:04

    Amúgy vicces lenne, ha esti időpontba tennék, ahogy a sorozatjunkies lengabor szerint kellene 😀 de nyilván erre kicsi az esély.

    Mivel az első kb 10 részben az előzményeket mutatják be, én a tv2 helyében azt egy hétvégi maratonban le nyomnám, hogy a Máricsuj-fanok minél gyorsabban erre is rá kapjanak.

    Szerintem, ha ez sikeres lesz, a Lichitat biztos megkapjuk, és a CDC is be csúszhat, bár utóbbihoz tényleg ilyen Macska-szintű siker kéne.

    Válasz
    • 18. Amiga  |  2015/06/17 - 14:47

      Az Antes muerta que Lichitára talán van esély,a Cachito del cielót viszont nem hiszem,hogy bevállalnák.

    • 19. Dan  |  2015/06/17 - 17:26

      Minden esetre kiváncsian várom, melyik sávban lövik el, és arra is, hogy a magyarok mennyire vevőek egy Blanco-Pena író páros sztorira, hisz ha jól emlékszem, a tv2-n csak az El manantial volt tőlük, az meg délelőtt ment, az RTL-en pedig az Esmeralda sikere után a Mi pecadohoz hasonló stílusú Julieta nem szólt akkorát, mint Lety Calderon az előtti sorozata. Érdekes párhuzam, hogy anno és most is egy-egy naivaként megkedvelt színésznő sorijáról van szó. Kiváncsi vagyok, hogy ma már rugalmasak-e annyira a telenovella-fanok, hogy Perronit képesek legyenek erről az oldalárol is megszeretni.

  • 20. DarkAngel  |  2015/06/17 - 18:17

    Hatalmas meglepeteskent ert a hir. Amikor meglattam a tv-ben a reklamot szo szerinte felugrottam es egy kisebb oromrohamot kaptam. Meg most sem fogtam fel.

    Szerintem tuti siker lesz a tv2-nek. Vegre jo sorazat mellett dontottek, es a sok keres utan vegre eleget tesznek a sok nezonek akik mar alig vartak ezt a sorozatot.
    A Maite kedvelok pedig szerintem ha meglatjak ezt a sorozatot meg jobban megfogjak kedvelni ot hiszen eddig nalunk csak az arva, koszos, szegeny szerepeben lathattuk. Es szerintem a Macska (szamomra borzaszto unalmas, elrontott es talan Maite legrosszabb sorozata a CDC utan) miatt vannak akik “meguntak” Maite-t, azok csak adjanak egy eselyt ennek a sorozatnak es “ujbol” megszeretik ot!!
    Szamomra ez a sorozat visz mindent!! Egy dolgot nem szeretek benne, az pedig a nagyon elhuzodott elozmenyek ami 10 reszen keresztul szovodik, amit szerintem 4-5 reszben siman ki tudtak volna meriteni.

    Ami a vetitest erinti, nagyom remelem hogy nem felezett reszekkel fogjak elkezdeni, mert amit az elobb irtam, a 10 reszes elozmeny, ugymond 20 resz lesz, es mire odaerunk hogy vegre felnottek, addigra beleun a nezo.
    De visszaterve, es az Emlekezz Reina helyere varnam, mert az mar a vege fele tart, es a foszereplo miatt is, jo valtas lenne. Szerintem 2-3 heten belul indulni fog a sorozat. Mar alig varom. 🙂

    Válasz
  • 21. Regina  |  2015/06/17 - 19:53

    Íme a Mi Pecado szinkronhangjai: http://musorvizio.blog.hu/2015/06/17/itt_vannak_az_en_bunom_cimu_sorozat_magyar_hangjai
    Most találtam a cikket 🙂

    Válasz
  • 22. bence1996  |  2015/06/17 - 20:29

    Szinkronrendező: Molnár Ilona? :O Nocsak, akkor több teendőt is ellát 🙂

    Válasz
  • 23. Vérnyúl  |  2015/06/17 - 21:06

    Végrevégre!Erről nem maradhatok le,nagyon vártam én is.Épp ideje volt.

    Válasz
  • 24. Máté  |  2015/06/23 - 08:27

    Július 6-tól 14:55-től lesz az én bűnöm!

    Válasz
    • 25. bence1996  |  2015/06/23 - 10:23

      Én tuti megcseréltem volna a Fiorellával 😀

    • 26. Dan  |  2015/06/23 - 10:43

      Szerintem a sztori stílusa miatt nem merik jobb sávba tenni, de ha magas nézettsége lesz, biztos, hogy kap majd egy későbbi időpontot.

    • 27. Karolina  |  2015/06/23 - 11:46

      remélem idővel a fiorella helyére megy

  • 28. bence1996  |  2015/06/23 - 10:44

    …bár így legalább a Reina helyén van esély egy másik Telemundo-s sorozatra, ha nem kapunk valami Családi titkokhoz hasonló agymenést 😛

    Válasz
  • 29. bence1996  |  2015/06/23 - 10:45

    Jaj, egyszerre írtuk 😀 Nekem is ez az elképzelésem.

    Válasz
  • 30. Zsolti  |  2015/06/23 - 10:55

    Igen szerintem is későbbre kellett volna tenni, habár a Maricruz is először 14:55-kor volt és a nézettség miatt tették át 16:55-re. de akkor még nem volt ott sorozat mint most a Fiorella. mert ha azt meg előbbre teszik akkor akik nézik azoknak nem fog tetszeni, így meg aki nézné az én bűnömet annak meg korai a 14:55.

    Válasz
  • 31. Amiga  |  2015/06/23 - 16:50

    Én azt hittem,hogy felezeni fogják a Reinával együtt,de akkor mégsem.Gondolom először le akarják tesztelni,hogy mennyire jön be az embereknek (hiszen azért ez nem egy tipikus rózsanovella),és ha jó nézettséget hoz,még az is lehet,hogy ártakják későbbre (a Maricruzzal is ez volt).

    Válasz
    • 32. Zsolti  |  2015/06/24 - 09:34

      Amiga igen szerintem is így van, de az a különbség a Maricruzzal ellentétben hogy akkor nem volt 17 órakor sorozat most viszont ott van a Fiorella, így ha azt előbbre teszik akkor akik nézik azoknak nem tetszik, így meg aki nézné az én bűnömet annak meg lehet hogy korai ez a 14:55-ös időpont. még mindig jobb lett volna akkor az emlékezz reina helyett majd.

  • 33. bence1996  |  2015/07/01 - 09:14

    Vajon lesznek Mi pecado-s cikkek? (Ilyesmire gondolok: Az én bűnöm – Még 1 hét!, érdekességek..stb) 🙂

    Válasz
  • 34. bence1996  |  2015/07/01 - 09:15

    Most nézem, hogy már nincs is annyi xD

    Válasz
  • 35. Adel  |  2015/07/02 - 00:13

    Július 22-től La sombra del pasado (A múlt árnyéka) a Story5 műsorán!

    Válasz
  • 36. xx# Presidente Muncipal ## xx Pedro Medina  |  2015/07/05 - 09:07

    Jó ez a sáv sztem. Az kell még h a 17.00-esbe kerüljön! Akkor ütközne a Prisionerával, ami a jelenlegiek közül az egyik kedvencem a Los miserables és Reina mellett. A Reina kifutásával remélem nem jön premier mert ez a 4 sorozat így egymás után nekem SOK! Miért nem tudnak premiereket adni akkor amikor 1-2 sorozat megy. Nekem 3 sori dosztelég. Egyébként örülök, hogy megvették a sorozatot és sztem nézni fogjuk barátnőmmel.

    Válasz
  • 37. xx# Presidente Muncipal ## xx Pedro Medina  |  2015/07/05 - 09:09

    Az biztos h az utóbbi 2-3 évben a telenovellák virágkorukat élik Magyarországon, főleg a Televisa és a Telemundo is.

    Válasz
  • 38. Lynda  |  2015/07/29 - 20:08

    Nekem eddig nagyon tetszik a sorozat.A történet izgalmas,a karakterek pedig jól ki vannak dolgozva.A Marichuy-Maricruz-Macska-Fiorella blődségek után most végre valami normális novella.Mindegyik szereplő egy külön egyéniség.Számomra a legérdekesebb,legösszetettebb karakter Rosario.Az egyetlen szereplő,aki eddig nem tudott megfogni az a pap unokahuga (persze,lehet hogy ez később megváltozik).A főszereplők közt is jó a kémia.Maite Perronit pedig most nem az eddig megszokott kis naiva szerepben láthatjuk.Kíváncsi vagyok milyen izgalmakat tartogat még a sorozat és hogy mennyira fognak kiforrni a szereplők.Ami egy kicsit negatívum a számomra,hogy az előzményeket túlságosan elhúzták (kb.10 részig),pedig ezeket 3-4 részben össze lehetett volna foglalni.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum