Fiorella – ajándék háttérképek!

2015/04/08 at 16:00 12 hozzászólás

WallMIVAC2

WallMIVAC3 WallMIVAC1WallMIVAC4

Ezúttal a Muchacha italiana viene a casarse rajongóinak igyekszem a kedvében járni a sorozat főszereplőit ábrázoló háttérképekkel, bízom benne, hogy sokan megszerettétek Fiorellát és Pedrót annyira, hogy a monitorotokon is elnézegetitek őket. Ki vele, kinek lopta magát a szívébe a sorozat? (A képek klikkre megnőnek.)

Entry filed under: Magyar hírek. Tags: .

Szerelem zálogba – április 21-től a Sorozat+-on! “Lo Imperdonable” – Mejía ráfordult a célegyenesre

12 hozzászólás Add your own

  • 1. suxel  |  2015/04/08 - 16:12

    Huh mar eleg régen lattam a sorozatot. Pedro Angelas jellemre egy antifohosnek tunt, remelem mostanra mar alakul a jellemfejlodese. Azt sajnalom, hogy elhagytak a sorozatbol a Szenyor Pietrozast.
    Amugy egy turheto sorozat, amit varhatoan minden nap attekerek majd. 🙂

    A negyedik kep a Marateas verzio a legjobb. 🙂

    Válasz
  • 2. todi1992(margit)  |  2015/04/09 - 13:49

    Szerintem jó kis sorozat különösen a nagymama játéka nagyon tetszik,

    Válasz
  • 3. laci70  |  2015/04/09 - 15:44

    Nekem nagyon bejön ez a sorozat! Még a vártnál is jobb!
    Livia és a nagyi a legjobbak 🙂

    Válasz
  • 4. nefelejcs  |  2015/04/09 - 17:14

    suxel: szerintem Pedro jelleme javulgat már 🙂

    Egyébként nekem is nagyon tetszik a sorozat, pedig úgy gondoltam, megnézek egy-két részt, aztán úgyis kaszálni fogom. Nem így történt 🙂
    A nagyin én is jókat vigyorgok 😀
    Egy dolog idegesít: az Angeles család tagjai közül nem mindenkinél tiszta számomra, hogy kit milyen rokoni szál fűz a famíliához, ki-kinek-a kije… (pl. Gael, Federica…)

    Válasz
    • 5. dori1234  |  2015/04/12 - 20:42

      Gael Osvaldo testvére, Federica Maximo elhunyt testvérének a lánya.

  • 6. laci70  |  2015/04/09 - 17:37

    Elfelejtettem, bocsi, szóval: köszi a képeket Marco!
    Engem teljesen “eltérített” ez a sorozat 🙂 Imádom! Livia egyre jobb a novellában, sztem nagyon jól összerakott karaktert játszik. A magyar szinkronja nagyon eltalált. Csak reménykedem, hogy a sorozat nem romlik el a későbbiekben, sem…
    Utoljára talán az Esmeralda vagy az Usurpadora idején vártam ennyire türelmetlenül a folytatást 🙂

    Válasz
  • 7. maia  |  2015/04/09 - 18:01

    én is nagyon szeretem őket 😉 nagyon remek a kémia a főhősök között 😉

    Válasz
  • 8. Princesa  |  2015/04/09 - 19:38

    Szerintem is nagyon jó a sorozat és szerethető, szimpatikus karakterek a főszereplők!

    Válasz
  • 9. Mary  |  2015/04/10 - 09:56

    Köszönjük a képeket! 🙂
    Nagyon megszerettem a sorozatot, vagy inkább a főhőspárost. Keszekuszák a családi viszonyok, de ez ugye nem a színészek hibája. Pietronak tényleg van hová fejlődnie, de már alakul. Alapvetően volt pár olyan jelenet, ahol vertem a fejem a falba, hogy milyen főhős karakter. 😀 Viszont José Ron jól alakítja, hiteles. Livia Britonál meg nem találhattak volna alkalmasabb színésznőt az olasz lány szerepére. Tökéletes, minden szempontból.
    A nagyi karakterén a szinkron rengeteget javít, mert eredetiben inkább számomra idegesítő.

    Válasz
    • 10. Mary  |  2015/04/10 - 10:34

      Ez az egyik kedvenc képem róluk:

  • 11. CSABIKAA  |  2015/04/10 - 22:10

    Azért ne felejtkezzünk már meg a Szerkesztő Úr-ról is a képeket szerkesztette, nem kis fáradságot és időt vesz igénybe egy ilyen jól sikerült kép megszerkesztése ráadásul úgy hogy ezért egy forintot sem kap. ( ezt csak azért jegyeztem meg, mert bizony van olyan internetes fórom sőt akár a Tv2 is aki lenyúlja és be zsebeli a sikert)
    Tehát nagyon szépen köszönjük! 🙂

    Válasz
  • 12. Piper  |  2015/04/18 - 21:43

    Eszméletlen jó sorozat! *-* Nem is aggódtam, hogy itthon nem lesz sikeres, egy percig sem! Én már a kezdetektől követem spanyolul és minden másodpercét iszom, annyira izgalmas és a kémia meg páratlan a főszereplők között, főleg h rebesgetik, hogy tényleg együtt is vannak! ❤

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum