“Lo Imperdonable” – még egy kis ízelítő

2015/04/03 at 19:53 19 hozzászólás

Verónica rátalált egy szerető családra… mellé szegődött az irigység és a féltékenység… és egy szerelem, amelyben megjárja majd a mennyet és a poklot is, míg el nem jut a helyre, ahol az lakozik… Ami megbocsáthatatlan.

A szépség… egy eskü… a bátorságuk… és a fájdalmuk… elvezetik őket ahhoz, Ami megbocsáthatatlan.

– Tűnj innen, te jöttment!
– Hagyd ezt, jól tudod, hogy meg van kötve a kezed!
– Verónica nem érdemli őt meg!
– Mi a baj, Verónica?
– Emiliano!
– Martín, kérlek, Martín!
– Mi van, te nyomorult?
– Hagyd őt békén!
– Ő volt a hibás!
Mindannyiuknak szembe kell szállniuk azzal, Ami megbocsáthatatlan.

– Hagyjátok abba! Mi lett belőletek? Ezért neveltünk?
– Hagyd abba az ivást, és irány dolgozni!
– Ne álltasd magad! Azért jöttem, hogy visszaszerezzem Martínt.
– Miért?! Megígérted, hogy várni fogsz rám!
– Mit tettél, Pablo? Gyilkos vagy!
Senki sem menekülhet az elől, Ami megbocsáthatatlan.

Életre keltettek egy igaz szerelmet… a lány megálmodta, a fiú pedig valósággá tette… ám a gyűlölet és az előítéletek el akarják majd puszítani. Ez is olyan, Ami megbocsáthatatlan.

Ami megbocsáthatatlan – április 20-tól a Canal de las estrellason!

Entry filed under: Eseménynapló, Premier hírek. Tags: .

A szenvedély száz színe – a színfalak mögött: Trini halála Hírek – 2015. április 3.

19 hozzászólás Add your own

  • 1. suxel  |  2015/04/03 - 20:05

    Nem tudom miert, de engem idegesit ez a cím a nagy promohadjarat soran. Mejia tett valamit, hogy az agyamon jöjjön ki az egesz. Nagyon remélem, hogy nem az lesz a megbocsathatatlan, hogy ezt kepernyore viszik, bar szerintem egeszseges hogy megvan bennem ez a ketely.

    Válasz
  • 2. Thoom  |  2015/04/03 - 21:27

    Szerintem meg az lenne megbocsathatatlan, ha egy ilyen sztorival es egy ilyen szereposztassal nem lenne sikeres a sorozat.
    Egyebkent barmilyen furcsa is, de en hiszek benne, hogy sikeres lehet ez a sorozat, miert ne lehetne? Most N.Diaz is bebizonyitta hogy kepes egy olyan sorozatot osszehozni aminek a nezettsege a foldet veri…
    de ha Mejianak ez sem jon ossze, akkor ne erolkodjon…!

    Válasz
  • 3. CSABIKAA  |  2015/04/03 - 23:18

    Most egy picit utána néztem és Mejiának 4-5 bukás után jön vmi elfogadható……
    Egyébként engem kifejezetten irritál amit csinál most ezzel a LI-vel, gyakorlatilag a színészi gárda az elmúlt 2-3 év sikersorozataiból van összerakva.
    Van egyáltalán új arc?
    Egyes színészeknek nem kínos ilyen semmitmondó mellékszerepekre vállalkoznia?

    Válasz
    • 4. suxel  |  2015/04/03 - 23:28

      Engem ami most a leginkabb zavar ez az agressziv promozas, nem emlekszek ra, hogy tobb mint ket hettel a kezdes elott ilyen mennyiségű anyagunk lett volna. Jo volt ha jott korabban heti egy anyag, utolso hetekben meg vagy ketto, es igy volt 8-9 promo egy sorihoz. Ez a szam mar most megvan, s tobb semmitmondo van koztuk, vagy lehet csak en nem tudom elkuloniteni az egeszet az elozmenysorozatoktol

    • 5. CSABIKAA  |  2015/04/03 - 23:50

      Szerintem ez a mindent vagy semmit elv a Televisa részéről, én már csak abban reménykedem hogyha ez is bukta lesz mint az előző 4 akkor Mejiat eltakarítja a Televisa.
      Erre kicsi az esély tudom, de a remény hal meg utoljára..

    • 6. suxel  |  2015/04/04 - 00:19

      A Que bonito amorral nem bukott meg az cumplidora volt tole, az egyetlen elfogadhato nezettsegu az utobbi idoben. Bar a sorozat masodik fele bukta volt, az elsonek voltak olyan adatai, amik megmentettek, es egy tizeddel jobb a promedioja mint az Amor Bravionak. Bar az utobbi negy sorozatahoz viszonyitva itt is csak a mostanaban nepszeru a vakok kozott a felszemu a kiraly alapon nyer.

      Adatokkal szemleltetve, csak mert szeretem oket.

      Octubre: 19.3
      Noviembre: 19.7
      Diciembre: 17.3 (Muy apróximado)
      Enero: 19.8
      Febrero: 19.4
      Marzo: 17.6
      Abril: 16.4
      Mayo: 16.9
      Mayo: 21.3

      PROMEDIO FINAL: 18.1

    • 7. CSABIKAA  |  2015/04/04 - 12:54

      Maradjunk annyiba hogy a 19-es sávot is Mejia tette tönkre ezzel a “csodaszerzeménnyel”
      Az AMF után el kellett volna mennie pihenni, nem erőlködni feleslegesen.

    • 8. CSABIKAA  |  2015/04/04 - 13:29

      Nem ide tartozik de ha már nézettség, akkor megosztanám veletek hogy írtam a nielsen-nek a Televisa tényleges nézettségi adatairól.
      Nos egyébként 3 óra alatt válaszoltak az USA-ból, ( A Story tv 2 hónapja nem válaszol…)

      Na akkor mondom: Mexikóban a teljes lakósság 45-46%-a néz Tv-t.
      A Teljes lakósság egyébként feltehetően 125 millió ember.
      Le fordítva 56.4 millió ember néz jelenleg Tv-t Mexikóban.
      Nézzük példának a Fiorella ( MIVAC ) nézettségét: ami jelenleg 15.1 pont v %
      ( rákérdeztem ez a szám ugyanaz mint a nálunk mondott közönségarány, természetesen 18-49 ben mérve. )
      Na akkor tehát 15,1 % v pont az milliókban 8.55 millió embert jelent.

      Mivel nagyon régóta érdekelnek a telenovellák, cikinek éreztem hogy nem tudtam kompetens lenni egy ennyire fontos momentumában.

      Az adatok számításában 2 szakember segítségemre volt.

    • 9. suxel  |  2015/04/04 - 18:35

      Lenne azert ket gondolatom ezzel kapcsolatban, nem szeretnem magam rating-csaszarnak gondolni, es senki se higgyen annak, csak par dolog szoget utott a fejemben.

      1; Nem mondanam azt ki 100%ra, hogy Mejia okolhato a 19es sav bukasaert. Azert a QBA-nak az elso feleben több olyan epizod is volt, ami 20 folott szallitott, es elert 22 pontot is, ami nem mindenkinek sikerult. Valamit a masodik felere nagyon elcseszett, amivel elapasztotta a nézettségét. Egyebkent is a hektikus nézettség jellemzi ezt a savot, a LFDD-nek is volt ket honapja amikor alulteljesitett, mig az Amor Bravionak tobbszor volt alulteljesitese, mint nem. A sav szegyenfoltja pedig ettol fuggetlenul is sajnalatomra a Mentir para vivir marad. Mejianak pedig az AMF ota meg voltak szep eredmenyei: La madrastra, Fuego en la sangre es mai szemmel a Mariana de la noche sem rossz, bar lehet akkor meg gyengenek/kozepesnek szamitott.

      2, nezettseg: orulok, hogy ennyire kommunikativ vagy de akkor mar azt is kerdezd meg, hogy mi az amit a hivatalos adatok mellett kozolnek. Ilyenre lelsz peldat Marco legutobbi hirosszefoglalojaban.

      +1:
      Szerintem nem ennyire egyszeru millios nezettseget szamolni. Mar csak azert is mondom, mert ha magyar nezettseget nezunk, akkor A macska delutan 15,3%-kal 118000 18-49 ben, mig este 19:30-kor a Joban rosszban 15,3%kal 247000. Természetesen ez is Nielsen.

    • 10. CSABIKAA  |  2015/04/05 - 00:43

      Jav:
      Nézzük példának a Fiorella ( MIVAC ) nézettségét: ami jelenleg 15.1 pont v %
      ( rákérdeztem ez a szám ugyanaz mint a nálunk mondott közönségarány, természetesen 18-29 ben mérve. )
      Na akkor tehát 15,1 % v pont az milliókban 8.55 millió embert jelent.

    • 11. CSABIKAA  |  2015/04/05 - 00:47

      Pl: (MIVAC) 18-49 30% = 17 Millió ember.

  • 12. Gábor  |  2015/04/04 - 00:25

    Pont azon gondolkodtam én is, amit Suxel is mond, hogy egy sorozathoz sem volt még ekkora promóáradat, mint ami ehhez készült. Csak nehogy a nagy akarásnak, amit ezzel a rengeteg promóval is mutat nyögés legyen majd a vége. És elvileg az utolsó pillanatban tudták meg, hogy mégsem 27-én kezdenek, hanem egy héttel korábban, így meg lóhalálában kellett felvenniük a promókat. Kíváncsi leszek, hogy az entrádában mennyi lesz benne ezekből a vágóképekből, de szerintem csak a promóvideókból lesz összerakva valami és nem fog rettyinteni egy kreatív főcímet. Pedig ha már annyira a sikerre hajt, akkor lehetne egy kicsit kreatívabb.

    Válasz
  • 13. Gábor  |  2015/04/04 - 00:27

    És ha már nézettségi adatok, akkor egy kicsit off: A Hasta el fin del mundó végül hogy fog muzsikálni? Küszöbszint, vagy Nicandro Díaznak is sikerült elhasalnia?

    Válasz
    • 14. suxel  |  2015/04/04 - 00:49

      A napokban dobtam egy bejegyzest a rating radar topikba ezzel kapcsolatban. Ott van vagy 160 komment es “kukazz” 😀 a legutolso kommentek kozul. Ott megleled a valaszomat. 🙂 igen, luxus meg egyszer leirnom. 😉 De szerintem sejted. 🙂

    • 15. suxel  |  2015/04/11 - 13:50

      De egyébként teljesen ugyanazt mondtad el majdnem mint én –> szerintem NEM! 😀 Azért nem, mert a vitának nem az képezi a tárgyát, hogy hány ember 15,1%, meg 26,4% etc. etc., az az 50-55 milliós különbség most nem érdekes. Itt a módszertanon van a hangsúly, én azt cáfolom, hogy a rating az csak 18-29-et mérne, míg a share 18-49-et jelentene, és amit te online megtekintésnek hiszel/mondtak neked, az valójában a 18-49-es korosztály nézettsége.

      Egyébként már évek óta a 18-29 a mérvadó a nézettségben gyakorlatilag mindenhol!!!! –> arra adj nekem akkor választ, hogy pl. mi magyarok is miért 18-49 és 4+/teljes lakosságot mérünk, miért abból indulunk ki, miért azt találunk mindenhol, esetleg 18-59-et, amióta a TV2 újabban ebben kívánja magát megmérettetni. A rating és share definíciók pedig mindenhol ugyanazt jelentik, nem hiszem, hogy lenne különbség országok között, pláne, hogy a Nielsen alatt fut minden. Semmi értelme nem lenne különböző metodikát alkalmazni az országokban. És mellesleg biztos az összes létező fórum is rosszul tudja kint a számítás módozatát.

      Ezt se tudom, hogy honnan jött: A Teresa nálunk a 18-49-ben 500e hozott, de 18-29-ben 400e hozott és csak e miatt nem vette le az Rtl, de sorolhatnám még a példákat… –> http://nezettseg.blog.hu/2012/04/05/cim-nelkul_4577 Nem abba kötök bele, hogy a Teresának nem lehetett 500e nézettsége, mert biztos volt, amikor volt. Az teljes nézettség (4+) és nem 18-49, ha lentebb görgetsz 18-49-ben csak 100000-n felüli adatokat látsz, még a 200000-t sem érik el, és akkor azt már nem is kérdezem, honnan jött a 18-29 korosztályból a 400000

  • 16. CSABIKAA  |  2015/04/05 - 00:15

    Örülök hogy szemfüles vagy 😉

    Pl: Hasta el fin del mundo 21.6/32.5 | 4,903/29.9

    21,6 (18-29)
    32,5 (18-49)

    29,9/4,903 = az online megtekintések száma 18-49ben ( amit Latin Amerikában nem adnak hozzá a nézettséghez mint pl nálunk hanem külön mérik )

    Na szóval nálunk a sávos mérés van legalább is ezt közlik, Latin Amerikában fordítva.
    Igazából mind 2 Országban közlik mind a 2 adatot csak nagyon utána kell bóklászni.
    Tehát ha például nálunk a Macska nézettségét nézzük egész napra kivetítve 18-49 ben akkor az csak 12,5% lenne/ nap, mert nálunk 4,8 millió ember néz Tv-t / nap.
    De viszont itt nálunk a sávos mérést publikálják pl: 17:00-kor kb 2,4millió ember Tévézik, ebből 600 ezren a Macskát választják ami pontosan 25% 18-49-ben.

    Tudom hogy kissé bonyolult, nekem is segítség kellett hozzá bevallom de így remélem érthető.

    Válasz
    • 17. suxel  |  2015/04/05 - 12:30

      Engem ez a dolog tovabbra sem hagy nyugodni es elkezdtem nezelodni, bar ennyire messze nem mementem, böngésztem a Nielsen spanyol angol és magyar nyelvű oldalain. Bizisten nem leltem arra vonatkozot, hogy ennyire mervado lenne a 18-29es mérés, hogy ezen áll vagy bukik egy műsor sorsa. De tudom hogy több ilyen reszadat is keszul, pl 18-35. Bárhol is néztem az infót mindenhol az van, amit Marco korábban létrehozott a rating radar cikkjeben, és nincs köze a korosztályokhoz. A két definíció megtalálható ott, nem irnam le megegyszer. 2011ben 1 rating v % pont 506734 embert jelentett, mivel a kivetitesi alap 50673430 fő 4 éven felüli lakos, akik 27 városból tevődnek össz. Ezert is van az, hogy tudnak nezettseget merni pl csak a fovarosra vagy Monterreyre. Ez nem azonos azzal hogy hany muszer van, legutobbi adat szerint 3020 haztartas erintett benne 7175 embernek kiosztott meromuszerrel. Ha az adott ratingpontot beszorozzuk az 506734-gyel, megkapjuk hanyan kovettek figyelemmel a sorozatot. Pl a te peldaddal elve az hasta 10945454 volt, de korosztalyok figyelembe vetele nelkul. A share nem azert lesz magasabb, mert ott egy bovebb korosztalyra neznek.adatokat, ha nem mert a tört nevezoje kisebb lesz: összes háztartás vs csak akiknél megy a tv (1/3 es 1/2). Az ujabban kozzetett szamadat viszont mar tenylegesen a 18-49et kepezi le, pontokkal es millio fovel, ami egyebkent teljesen hiheto, hogy pl az hastat ebbol a kategóriából 4,9 millióan nézték, míg a rating adat 6 millióval több. Magyar adatokat vegigpasztazva látszik, hogy mekkora nagy a kulonbseg a teljes es a kiemelt (18-49) kozott is pl egy Baratok kozt adatot ha megnezunk. Ez is mutatja, hogy a fentebbi kulonbseg nem irrealis
      irrealis.

      Én így gondolom.

    • 18. CSABIKAA  |  2015/04/05 - 15:47

      2011-ben 506e ember = 1 ratings
      2014-ben 560e ember = 1 ratings

      Most tényleg nem akarok kötözködni dehát megkérdeztem és 2 eme témában jártas szakember segített nekem.
      De egyébként teljesen ugyanazt mondtad el majdnem mint én, csak azzal a különbséggel hogy nőtt a lakosság és nem 50 millióra tehető fel az emberek száma hanem 56 millióra.
      Egyébként már évek óta a 18-29 a mérvadó a nézettségben gyakorlatilag mindenhol!!!!
      A Teresa nálunk a 18-49-ben 500e hozott, de 18-29-ben 400e hozott és csak e miatt nem vette le az Rtl, de sorolhatnám még a példákat…
      Lehet hogy magasnak tűnik pl a Fiorella 20-21 milliós nézettsége Magyar szemmel, de könyörgöm Mexikóban 125 millió ember él, emlékszel már a múltkor is kételkedtem hogy 5-6 milliós nézettség miatt nem gyártana ennyit a Televisa ami nem kevés összeg hidd el… (2-3 milliárd)

    • 19. suxel  |  2015/04/05 - 16:53

      Tortent valami hirtelen, ami miatt most nem mennek bele az ellenervekbe, vitaba,tul sok energiam nincs hozza, kimerultem, de vannak es lesznek, igy par nap mulva visszaterek ra, lehet csak a hetvegere, de folytkov.

És te mit gondolsz?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum