A szenvedély száz színe – a színfalak mögött: Trini halála

2015/04/03 at 10:00 10 hozzászólás

A héten egy újabb szereplőtől búcsúzhattak A szenvedély száz színe nézői: a Patricia Reyes Spíndola által életre keltett Trini igazán méltatlan körülmények között búcsúzott az élők sorából, a fenti videón azt is megnézhetitek, hogyan rögzítették a halálát lefestő jeleneteket.

Közben jöhetnek a vélemények magáról a sorozatról is: eddig hogy tetszik a történet?

Entry filed under: Magyar hírek. Tags: .

“Lo Imperdonable” – Martín promója + minden, amit eddig tudunk “Lo Imperdonable” – még egy kis ízelítő

10 hozzászólás Add your own

  • 1. Milibindi  |  2015/04/03 - 11:41

    Nekem nagyon bejövős a sorozat! Nekem most a kedvencem ! 😉
    Trinit sajnáltam nagyon 😦

    Válasz
  • 2. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/04/03 - 17:00

    Én 40 rész után abbahagytam. Az Amor Bravíót legalább tudtam élvezni de a Colort nem.

    Válasz
  • 3. suxel  |  2015/04/03 - 20:07

    Olyan Abismo de pasion utanerzesem volt , mint amikor ott Horacio megolte Blancat.

    Válasz
    • 4. tibitoma  |  2015/04/03 - 22:46

      Az ECDLP egy csomó korábbi Blanco-Pena sorozatból lett kopilálva szerintem, visszaköszönnek az ENDA, a La Duena, a Canaveral (ADP) és a La Mentira elemei is.

      Viszont P. Reyes Spíndola remek művész, nem is csoda, hogy fiataloknak tanítja a színészmesterséget.

  • 5. Vérnyúl  |  2015/04/05 - 20:57

    Nemár Trini meghal…..amúgy imádom ezt a sorozatot.Úgy jó ahogy van!!!Nagyon el van találva.

    Válasz
  • 6. zsuzsa  |  2015/04/06 - 10:23

    Nekem nagyon tetszik a sorozat,Lucia és Marcelo fantasztikus páros.

    Válasz
    • 7. Vérnyúl  |  2015/04/06 - 19:44

      Az biztos….nagyon eltalálták az egészet.

  • 8. Vérnyúl  |  2015/04/06 - 22:26

    És Claudia Ramírez nagyszerű villana.Azt szeretem de nagyon benne hogy érző szívű gonosz és igenis szenved emiatt hogy mindig ő az örök másodhegedűs,kevésbé szerették és ez kergette bele.Hasonló karakter az STD Ivana Doranteséhez.

    Válasz
  • 9. Bogy  |  2015/04/08 - 00:24

    A múlt héten végre sikerült belenéznem a sorozatba….már a főszereplők miatt…puszta kíváncsiság. Erick Elias nem is olyan rossz mint főhős sőt…eddig még csak mellékszereplőként láttam de remélem nem tér vissza erre a vonalra. Pimentellel még nem sikerült megbarátkozzak, bevallom nem rossz a csaj de valahogy nincs olyan kisugárzása (még) mint néhány más színésznőnek de még viszonylag újjonc szóval nincs semmi sem veszve. Mivel vagy három részt láttam a soriról nem tudok még nyilatkozni de mindenképpen ha lesz időm rászánok majd egy kis időd…kap egy esélyt. Mellesleg egy két színész/nő szinkronja borzalmas…kereshettek volna Eliasnak más hangot.

    Válasz
  • 10. todi1992 (margit)  |  2015/04/08 - 09:47

    Nekem nagyon tetszik a sorozat jók a szinészek,nagyon sajnálom hogy Trini igy végezte Én biztos nem irtam volna ki a soriból. Aranyosak voltak a keresztszülök igy együtt.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum