A Macska – Maite Perroni duettje magyar szöveggel!

2015/03/25 at 15:00 7 hozzászólás

A Macska lassan a vége felé közeledik, áprilisban búcsút int a sikersorozat a Tv2 nézőinek, akik még mindig bolondulnak a sorozatért. Sokan kérték közülük, hogy fordítsam le nekik a novellában Esmeralda és Pablo jeleneteit kísérő duettet, melyet Maite Perroni a spanyol Alex Ubagóval közösen ad elő (őt a veterán novella-fanok már ismerhetik a Luna la heredera főcímdala miatt, ami máig az egyik legszebb sorozatos melódia evör). A tovább után megtaláljátok a dal magyar szövegét és a letöltési linket is!

BzjYJrTIgAAoCUH

MAITE PERRONI & ALEX UBAGO:
Minden, ami vagyok (Todo lo que soy)

LETÖLTÖM

Itt vagyok neked,
Lefestem a mosolyod a csendben,
Foglyod vagyok a végtelen időben,
Hajnalban téged kereslek magam mellett.

Itt vagyok neked,
Egy öleléssel felérne a visszatérted,
Mert naponta ezerszer ötlesz az eszembe,
Mert nem vagyok ugyanaz, ha nem vagy itt velem.

Hisz minden, ami vagyok,
Azért lettem, ami kettőnk közt zajlott,
Azért vagyok, mert megértette a szívem,
Hogy előtted,
Valaki más voltam.

Hisz minden, ami vagyok,
Azért lettem, mert a csókod megtanított,
Hogy a szerelem ledönt minden kordont,
Hogy nem ilyen voltam előtted,
Az nem én voltam.

Itt vagyok neked,
Ragaszkodva ahhoz, hogy el ne vesszelek,
Hogy a semmiből boldogságot nyerhessek,
És hogy tudd, nélküled semmi sem ugyanaz.

Itt vagyok neked,
Hogy megszólítsalak, kifogásokat keresek,
Nehogy a végén még késő legyen,
És végül mégis visszatérj hozzám.

Hisz minden, ami vagyok,
Azért lettem, ami kettőnk közt zajlott,
Azért vagyok, mert megértette a szívem,
Hogy előtted,
Valaki más voltam.

Hisz minden, ami vagyok,
Azért lettem, mert a csókod megtanított,
Hogy a szerelem ledönt minden kordont,
Hogy nem ilyen voltam előtted,
Az nem én voltam.

Járni sem bírok, ha nem vagy mellettem,
Nem engedelmeskedik a léptem,
Ha egy percig is nélküled repülnék,
A szárnyaim sosem nyílnának szét.

Hisz minden, ami vagyok,
Azért lettem, mert a csókod megtanított,
Hogy a szerelem ledönt minden kordont,
Hogy nem ilyen voltam előtted,
Az nem én voltam.

Entry filed under: Zenetár. Tags: .

“Antes Muerta que Lichita” – novella a bullyingról “Lo Imperdonable” – Martín promója + minden, amit eddig tudunk

7 hozzászólás Add your own

  • 1. Viktor  |  2015/03/25 - 19:29


    Itt a 4-dik promo a Lo Imperdonable-hoz!! :DDD

    Válasz
  • 2. Gaby  |  2015/03/27 - 21:26

    Én már alig várom, hogy vége legyen a sorozatnak
    és végre teljes részeket adjonak a Fiorellából 🙂

    Válasz
  • 3. Dan  |  2015/03/28 - 23:57

    Ha már Maite és zene:

    Valaki, aki követi a mexikói énekesek életét! Maite hol tart most a zenei karrierjében? Mennyire sikeres énekesnőként? Sikernek számít az, hogy a youtubeon a Tu y yo című számát 40, a Vas a querer volvert meg 10 millióan megnézték?

    Válasz
    • 4. Bogy  |  2015/03/29 - 12:09

      Viszonyítás kérdése. Vannak az ő klippjeinél sokkal sikeresebb klippek is mexikói előadóktól(200-300000-es nézettséggel akár vagy több) de kevésbé nézettebbek is. Miután feloszlott az RBD mellyel ugye világhírnevet szerzett magának főleg a telenovelláiban szereplő dalok egy részét énekelte fel. A zenei karrierje csak most kezd mint szólóénekes beindulni hiszen ha jól emlékszem 2013-ban jelent meg a debütáló albuma amiről ugye a tu y yo is való. Úgy tudom maga az album nagyon jól debütált a különböző latin billboard listákon a bachata királynőjének is emlegették. Azóta tavaly még két dala is megjelent a La gata trackjeként. Személy szerint nekem nagyon bejöttek főleg ez a duett. 🙂 Szerintem a youtube nézettségi számok nem annyira mérvadóak hiszen az RBD hatalmas siker volt mégis ha mondhatjuk ehhez képest nem nagy a nézettsége a yt-on bár az is igaz hogy régen feloszlottak. Például szerintem Malú is ismert név(én imádom) és mégis a dalai egy két kivétellel 10 millió alatti nézettségűek. Az én véleményem az hogy még most mint színésznő sikeresebb de az hogy a tu y yo klippjének ami az első single az albumáról már akkora nézettsége r*hadt jó kezdés úgyhogy nagy jövő áll előtte. Maradjon a bachatánál jól áll neki!
      Ha valamit rosszul tudok akkor javítsatok ki!

    • 5. Dan  |  2015/04/01 - 09:33

      Köszönöm, Bogy!

      Nincs rossz hangja a csajnak, de én jobban örülnék ha a színésznôi karrierjére jobban összpontosítana. 🙂

  • 6. Bogy  |  2015/04/01 - 21:45

    Nincs mit! 🙂 Bevált neki a rózsa és a szegénylány/szutyokrozi szerep…ezek tették őt a világon ismertté…nem tudom hogy akar e ezen változtatni még de már azért ő is benne van a korban(már ezekhez a szerepekhez képest)…bár az is igaz hogy messze nem néz ki annyinak amennyi de ha engem kérdeztek azért néha egy kicsit zavar ha egy 30-at túllépő színésznőt állítanak be 20-nak(ez az átlag szutyokrozi kor) még akkor is ha nem néz ki annyi idősnek mint amennyi valójában…megnézném őt dámaként és nem csak makacs, ostoba és büszke “Maria-ként”….hmmm nem tudom hogy mennyire hinném el neki annyi “Makrancos hölgy” után.

    Válasz
  • 7. CSABIKAA  |  2015/04/01 - 23:39

    Hát jelenleg a Thalia után a legismertebb Mexikói énekesnő aki nemzetközileg is Ismert/elismert zenész.
    A minap az Mtv Hits játszotta a Tu y yo című dalát, közvetlenül Rihanna után ami nem kis elismerés.
    De az elmúlt fél évben (főleg a La Gata óta ami jelenleg 40-50 Országban fut kitűnő/jó nézettséggel) sokszor láttam már a Német Viva tv-n vagy számos más zenecsatornákon.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum