“Amores con Trampa” – íme a főcím

2015/03/23 at 13:00 7 hozzászólás

Emilio Larrosának a két évvel ezelőtti, bődületesen rossz Libre para amarte után nagy felelősség nyomja a vállát: értékelhető komédiát kell bemutatnia, mellyel a Mi corazón es tuyo remek számait is tartani tudja, valamint nem utolsó sorban a saját renoméját is kissé helyrebillentheti vele. Az Amores con trampa szereposztása mindenképpen figyelemreméltó, itt van Itatí Cantoral, Eduardo Yáñez, Ernesto Laguardia és África Zavala mint a sorozat fő négyesfogata, ám az ő jelenlétükön kívül jó karakterek és pörgős cselekmény is kell egy jó komédiához. A novella 25.3 pontos premierje az utóbbi évek komédiái közül a harmadik legjobb kezdésnek számít, és bár azóta egy-két pontot esett a nézettség, egyelőre sikerül verni vele a főműsoridőt.

Ami a főcímet illeti, Larrosa csak nem tud szabadulni a gagyitól, értve ezt az animációra vagy a zenére, de úgy néz ki, másoknak bejön. Ti hogy álltok vele?

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

“Lo Imperdonable” – a négy főhős Hírek – 2015. március 23.

7 hozzászólás Add your own

  • 1. suxel  |  2015/03/23 - 14:19

    Jelentkezik az első ízlésficamos 😛 Nekem bejön a zene és a képanyag is 😀 Igaz rajtam kívül nem igazán botlottam még más valakibe, aki hasonló véleménnyel lenne.

    A történet: egyrészről idétlen, más részről szerintem se eleje, se vége, ahogy bele-belenézegettem. Részemről ennyi volt. 😀

    Válasz
  • 2. Bogy  |  2015/03/23 - 15:22

    Akkor már ketten vagyunk ficamosok suxel…a zene nekem is bejön a furi állat meg egyéb plusz hangok nélkül. 🙂 Az animáció része már nem annyira…az egy malac ami száguldozik egy motorkerékpáron? Amikor először néztem, vissza kellett tekernem mert hirtelen azt hittem hogy az Magdi anyus puskával a kezében… 😛

    Azt viszont nem értem hogy Yanez miért vállalt el egy ilyen szerepet…meglepett vele az már egyszer biztos.

    Válasz
  • 3. CSABIKAA  |  2015/03/23 - 16:30

    Nekem is nagyon tetszik a főcím 🙂
    Maga a sorozat számomra a 10 résznél kifulladt.
    Egyébként ez már annyira idétlen hogy még hazánkba is megérkezhet nagy sikert aratva….:)

    Válasz
  • 4. rent25  |  2015/03/23 - 18:17

    Szerintem borzalmas ez a főcím. 😦

    Válasz
  • 5. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/03/24 - 20:02

    A Libre para amarte főcíme mai napig is számomra nevetséges. Sokkal jobb mint ez az entrada. Túl sok minden van benne ami zavaró egy idő után. Nem tudom miért kell komédiát csinálnia Larrosának.

    Válasz
    • 6. MarcoPolo  |  2015/03/24 - 22:31

      Érthető, hogy komédiában utazik, hiszen utoljára azzal hozott tisztességes nézettséget.

  • 7. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/03/25 - 16:31

    Értem. Akkor csak biztosra akar menni.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum