“Lo Imperdonable” – a négy főhős

2015/03/21 at 08:21 12 hozzászólás

A szerelem, a gyűlölet és a féltékenység abba hajszolja őket… Ami megbocsáthatatlan.

Egyikük a bűnös, mégis a másikat ítélik majd el… Ami megbocsáthatatlan.

Ami megbocsáthatatlan – április 20-tól a Canal de las estrellason!

Entry filed under: Eseménynapló, Premier hírek, Videók. Tags: .

“Lo Imperdonable” – az első promó “Amores con Trampa” – íme a főcím

12 hozzászólás Add your own

  • 1. suxel  |  2015/03/21 - 10:22

    Ilyen sablonos minipromókért kár venni a fáradságot elkészíteni.

    Válasz
  • 2. Dan  |  2015/03/21 - 18:35

    A promók valóban elég semmit mondóak, bár szerintem a sorozat maga népszerűbb lesz a HEFDM-nál.

    Ha már hefdm, akkor hadd kérdezzem meg, hogy áll most a Televisa nézettségben?

    Válasz
    • 3. suxel  |  2015/03/21 - 21:46

      Kissé SPOILERESEN:

      MIVAC: egyértelmű bukás –> 13-14-es tartomány
      QTPD: egész jó igaz 1-1 gyengébb napon esetleg lemegy 16 alá, de nem vészes. Összességében jó, elvárt szint felett hoz. –> (15)-16-17-es tartomány
      LSDP: a Mapat sorik híresek a nem túl fényes ratingjeiről. Mégha becsúszik 1-2 17-es adat is akkor kompenzálja azt egy 19-es. Egy biztos a klasszikus Blanco-Pena sztorik tökéletesek biztonsági játéknak. Ez nem lesz most bukta. –> (17)-18-19-es tartomány
      ACT: hát ha lehet hinni az utóbbi három rating adatnak, akkor valamelyest csökkent a kezdethez képest, s már a 23-24 tartományban vannak. De így is überelik az Hastat és úgy néz ki Larrosa most jó lóra tett szert, s kiköszörüli a csorbát. De ezután vonulhatna nyugdíjba is felőlem. –> 23-24-25-ös tartomány
      Hasta: amióta véget ért a MCET egyre gyérebb adatai vannak. Most próbáltak egy kis izgalmat belecsempészni Jade Fraser elrablásával, de már túl van nyújtva az egész. Na meg Ximena Herrera karakterének terhességét is elővették, ezt meg vagy 30 résszel, sőt 40-el korábban kellett volna. S a múlt héten, amikor 3 halál is jutott egy hétre miközben alig volt eddig a sorozatban, szerintem a nép azt sem tudta hovatenni. Eddig úgy éreztem, hogy képes lesz átcsúszni Diaz a 24 ponton, de egyre kevésbé hiszem ezt és meglesz az első Gran Fracasoja, pláne hogy jön még a nagyhét is. –> 22-23-24-es tartomány

    • 4. Dan  |  2015/03/22 - 12:17

      Köszönöm szépen, Suxel! 🙂

      Nagyon off:

      Ha bár nem követem, de a MIVAC bukását nem értem, szerintem merfoldekkel jobb a La gatától.
      A QTPD gondoltam, hogy jól fog hozni, szerintem idő kérdése mikor jön magyar (kábeles) tévére.
      A LSDP-n viszont csodálkozom. Az eredetit már elfelejtették úgy néz ki. De Mapat is megérdemli a sikert 🙂
      Larrosát én sem csípem, egyedül a Sonadoras volt nézhető tőle, a LVDA-ral annyira elásta magát nálam, hogy a sorozataiból soha többet nem kérek.
      A Hasta pedig simán lehetett volna jobb sorozat, sajnálom hogy Diaz rossz lóra tett.

    • 5. tibitoma  |  2015/03/22 - 13:20

      Dan: én mostanában néztem bele a MIVAC-ba jobban (magyarul), de ahogy észreveszem, egy csomó olyan televisás rózsanovellákra jellemző aprócska momentum hiányzik belőle, amely ezt a cuccot eladja. Eleinte tetszett, amikor spanyolul láttam az első pár részt, szép volt vizuálisan.

      Például egyetlen vérbeli genyóember vagy genyóasszony sincs benne. A Delia Fiallo- vagy Inés Rodena-történetekből készült főhősnőket is általában ellátják valami jellegzetes motívummal/ismertetőjeggyel: Esmeralda vak és zöld, Paulina rózsaszín, URPEA Luciana parasztruhás fazekas, a Macskába oltottak egy kis makacs macskát, Marimarnak a tengeri szimbolika jutott, Maricruzból meg a metamorfózisa után is kibújt a lázadó szíve.

      Nem azt mondom, hogy az az út, amelyen a MIVAC jár, az rossz, mert valamilyen úton meg kell reformálni a rózsanovellákat is, ám ez a darab olyan semmilyen/lagymatag.

    • 6. suxel  |  2015/03/22 - 13:37

      Én nem hittem volna, de én rákaptam a MIVAC-ra, és egy dolog miatt: az pedig a szövegkönyve, olyan jól beoltott vicces elszólások vannak benne, hogy sokkal többet nevetek rajta, mint egy erőltetett mekka komédián. Viszont tekerve nézem, mert a valójában humorfaktorként szolgáló Adela-Reynaldo házaspártól a falat kaparom konkrétan. Tibitoma egyetértek, nincs benne vérbeli genyóember, genyóasszony, inkább sok kicsi van benne, és igen, lehetne egy nagyobb. Mondjuk Federica (Norvind) tetszene még jobban, ha aktívkodna is, nemcsak odamarna mindenhova, de egyelőre bírom. 🙂
      Eleinte jó/közepes számokkal kezdett, de egy idő után ráunt a közönség, s parkolópályára tették 13-14-es nézettségi adatokkal.

      Dan: szerintem Diaz Hastajat, ami 191 részes lesz így, hogy egy hetet lecsíptek belőle, szerintem simán össze lehetne foglalni 80-90 részben, hogy egy pörgős sori legyen belőle. De ez így sallang mindenfelé és a Gabriela Ortigozás toporgás egy helyben, na az látszik mindenhol. Szerintem ezt az írónőt gyorsan el kellene felejtenie a Televisának, mert kb amihez nyúl, azokban a sorikban mindenhol megáll az esemányzuhatag. Véleményem szerint nem főműsoridős sorozatnak való és rossz adaptálás, ez a kettő oka. Sőt ha lett volna egy jó adaptálás, és merészebben nyúltak volna hozzá, akkor simán lehetett volna egy kellemes sorozat belőle.

    • 7. tibitoma  |  2015/03/22 - 14:27

      suxel: több argentin (alapú) sorozatban nem is találunk igazán köcsög gonoszokat, mert árnyalják őket. A Vad angyalban például Federico és Luisa kapott némi emberséget (mondjuk Andrea annyira nem).

      Az egyik spanyol nyelvű oldal írta, hogy a MIVAC eredetije volt az első romantikus komédiába hajló telenovella, ezen az ösvényen járt pár évvel később a Rolando Rivas, taxista (az MdF egyik alapja) is Argentínában.

      Picit látszik a MIVAC sztoriján az “argentinság”, a főbb karakterek zömét beterelik egyetlen háztető alá, a konfliktusok java meg jobbára a “nagy házban” bonyolódik. Ez egyébként rengeteg olyan telenovella sajátja, amelynek az első változata a hatvanas-hetvenes években született, mert akkor még nem tudtak nagyobb összegeket áldozni a társaságok stúdiókomplexumokra. Inés Rodena kezdetben rádiónovellának szánt történeteiben sokat változik a helyszín, lásd Marimar, Camíla stb, Caridad Bravo regényeiben meg szintén vándorolgatnak helyszínről helyszínre a főhősök (La Mentira, Corazón Salvaje), s meg is látszik az adaptálásuknál, hogy egy-egy nagyobb placcot (stabil családi villát) kidomborítanak, ahol van idejük konfrontálódnia a karaktereknek. Ez az óriási (ám hosszú távon olcsó) állandó díszlet a kétezres években még eléggé rányomta a bélyegét az argentin holmikra (Csicska angyal, ugye).

  • 8. nota  |  2015/03/22 - 20:05

    Szerintem igazán vicces, bár valószínűleg nem annak szánták.

    Válasz
  • 9. Takács Betti  |  2015/03/23 - 08:37

    Rendszeres olvasója vagyok a blognak -köszönet érte a kedves szerkesztőnek – viszont ritkán írok hozzászólást. Most viszont úgy érzem el kell mondanom, hogy az utóbbi idők legnagyobb csalódása számomra a Fiorella (MIVAC) című sorozat. Nagyon vártam Jose Ron-t főszerepben, mert megkedveltem az Időtlen szerelemben. S mit kaptunk?…hát, én igazi telenovella rajongó vagyok, de az eddig látottak alapján , ez egy gagyi filmsorozat. Az utóbbi időben volt néhány nagyon gyenge produkció ( Maricruz, A macska ), amit nem tudtam , tudok igazán értékelni, sem megnézni…viszont a Fiorella negatív értelemben mindent überel….Én napközben nem nézek tévét, rögzítem a kedvenceim, s éjjel nézem vissza azokat.. ha mostanság a Televisa ilyen produkciókkal rukkol elő, akkor ezt az időt is inkább olvasással, alvással töltöm ezután. Természetesen van pozitív “csalódás” is: A szenvedély száz színe…egyáltalán nem vártam, s a legkedveltebb lett számomra a most vetített sorozatok közül. Végre egy új, szerethető, gyönyörű főhősnő, Esmeralda Pimentel. 🙂 S az örök kedvenc Silvia Navarro 🙂 Vannak kétségeim a filmmel (Szerelem ajándékba) , a szerepével is, de annyira kedvelem, hogy adok esélyt a novellának.
    Hát köszönöm, hogy leírhattam . Biztos lesz aki nem ért velem egyet, tiszteletben tartom 🙂 További szép napot minden kedves olvasónak!

    Válasz
    • 10. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/03/25 - 16:40

      Az olasz lány története engem se fogott meg. Véleményem szerint a tizenéves kor előtt elló lány gyerekeknek ajánlott ez a sorozat. Azért meg kell mondani sztem kell ilyen sorozat is a komolyabbak mellett. A felezés sem tesz jót egy sorozatnak. A macskát nem nézem, de a színeset és az ajándékost igen. Az ajándékossal állok úgy lehet abbahagyom de még várok egy kicsit vele.

  • 11. Vérnyúl  |  2015/03/25 - 15:59

    La Mentira 1998 nagyon jó volt a Cuando Me Enamoro annyira nem kötött le.Erre meg azért kíváncsi vagyok. Mejía most Abud nélkül csak nem cseszi el annyira *reménykedik*.

    Ana Brendára leszek kíváncsi elsősorban mit hoz ki a karakteréből.

    Válasz
  • 12. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/03/25 - 16:44

    A Cuando me enamoro sztem eredeti sorozat lehetett volna ha nem rakják be a La Mentira elemeit. És akkor ennek az imperdonablenak lenne értelme.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum