Rabok és szeretők – hétfőn finálé!

2015/02/21 at 08:40 95 hozzászólás

AVfinal

Hétfőn véget ér itthon a Rabok és szeretők, ám rendhagyó módon a Super Tv2 úgy döntött, hogy az utolsó három  részt, mintegy grandiózus fináléként, egyben adja le, így február 23-án érdemes már 10:15-kor a képernyőre tapadni annak, aki nem szeretne lemaradni!

A sorozat helyett úgy néz ki, egyelőre nem indul új premier, de nem lehetetlen, hogy később is lehet még a csatornától új sorozatokra számítani. Most azonban az Amores verdaderosé a terep, illetve a tiétek: hogy tetszett a sorozat, mennyiben volt jobb vagy rosszabb annál, mint amire számítottatok? Volt olyan köztetek, aki A szerelem rabjait és ezt is követte? Ki milyen élményeket visz magával a sorozattal kapcsolatban?

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: .

Elhunyt Lorena Rojas “Lo Imperdonable” – az első promó

95 hozzászólás Add your own

  • 1. Bogy  |  2015/02/21 - 10:45

    Amores Verdaderos…bár még nincs vége de nekem személy szerint ez a sorozat tetszett a legjobban azon telenovellák közül melyeket a magyar csatornák tavaly megvettek. Szóval csakhogy egy kicsit részletezzem is a dolgot…:
    Ami tetszett: Először is a színészgárda. Szorítkozva a főbb szereplőkre én elhittem például Eizának a szeszélyes, elkényeztetett, bulémiás „kislányt”, Rullinak a merev, de néha némi komolyabb érzelmet is mutató anyai szeretet nélkül felcseperedett testőrt vagy például Yaneznek a szerető, néha kissé gyerekesen viselkedő családapát…még sorolhatnám. Külön kiemelném Márdzsó alakítását…bravó! Másodszor a szereplők „pénz köré” épített jellemfejlődése. Szépen megmutatja a novella, hogy mit is művel a gazdagság vagy a szegénység bármely emberrel. Pénz=Hatalom? Örömmel néztem Nikki jellemének 180 fokos fordulatát….igen, sokan irigylik ezeket a gazdag örökösnőket hogy mindenük megvan…szomorú…ezeknek semmijük nincs ami valóban fontos az életben…normális emberi kapcsolatok. A bulémia mint lelki okokra visszavezethető betegség tökéletesen reprezentálja a szeretet és a figyelem hiányát ami ebben a novellában is érezhető Nikki karakterével kapcsolatban. Az hogy nem tudott mit kezdeni az életével és hogy megrekedt egy 12 éves szintjén betudható a családi körülményeknek. Így kívülállóként azok a szófordulatok, sértések melyeket használt szórakoztattak, jót nevettem rajtuk igen találóak voltak bár ha a való életben egy 22 éves ilyeneket mondana nekem és ilyen módon elszomorítana a dolog és nem azért mert megsértene vele. No de minden jó ha jó a vége…bár én azért a Szőrminátort nem tettem volna el láb alól…én kedveltem már az elején is már csak azért is mert tetszett ahogy bosszantja mindig a kontrollmániás nagypapit. Plusz pont Marcelo Córdobáért…hamarabb is behozhatták volna képbe…a LFDD-t is csak miatta néztem…megmagyarázhatatlan szimpátiát érzek iránta. A másik ilyen színész még Sebastian Rulli…szeretem és kész bár azt sajnáltam hogy ebben a novellában a karakter miatt nem igazán tudta megmutatni hogy mit is tud…bár Alejandro karaktere kevésbé szimpatikus mint Francisco-é valahogy szívesebben néztem a heves és féltékeny szerelmesként…színészileg is több munkát kívánt az a szerep.
    Ami nem tetszett annyira: Egy kicsit nehezen indult és voltak benne olyan részek ahol szinte semmi sem történt…semmi…úgy ahogy voltak azok a részek ki is hagytam volna őket. Engem kifejezetten idegesített Monica Sanchez kalimpálása…én nem tudom ez benne volt a forgatókönyvben vagy maga találta ezt ki a lényeg az hogy szerintem szörnyű volt…akitől még falra másztam az néha Polita volt és a rajongást a szerelemmel összekeverő kis virágszál…a falat kapartam tőle…Mr. még a discoban sem veszem le a napszemüvegem mert még véletlenül a discogömb fénye kiégeti a retinám és a „kis” gorillácska karakterébe az írók beleolthattak volna nem is tudom némi mókát és kacagást…szerintem ami vidámság hiányzott úgy általánosan ezekből a karakterekből azt hozzátoldották a hipersuperman karakteréhez akinek emiatt voltak igen gyerekes megnyilvánulásai is. Én mondjuk egyetlen egy testőrt sem ismerek személyesen szóval ha a képzés során tudatosan nyírják ki náluk a munka közben működő vidámsággént akkor én kérek elnézést. Kicsit úgy éreztem néha mintha egy láthatatlan alak pisztolyt szegezni a halántékukhoz munka közben. Ebből a szempontból a karatés bugris szimpibb volt már ha nem vitte túlzásba a dolgot. Én nem láttam az eredeti sorozatot így arról nem tudok sajnos nyilatkozni.
    Röviden tömören talán ennyit erről bár bevallom őszintén oldalakat tudnék még írni mivel igen komoly témákat is érint a novella de ahogy elnézem már így is túlzásba vittem egy picit a dolgot. 😀

    Válasz
    • 2. aribethkrum  |  2015/02/21 - 10:55

      Csak nyugodtan, én élvezem a leírásaidat. 🙂

      “Mr. még a discoban sem veszem le a napszemüvegem mert még véletlenül a discogömb fénye kiégeti a retinám”

      “szerintem ami vidámság hiányzott úgy általánosan ezekből a karakterekből azt hozzátoldották a hipersuperman karakteréhez akinek emiatt voltak igen gyerekes megnyilvánulásai is”

      😀

      Nálam simán berepült a legkedvesebb telenovelláim közé, és igen, voltak hibái, de egyedüli igazán súlyos negatívumként csak lassúságát, a rétestészta-effektust tudnám felhozni. Ez a feldolgozás sokkal kevésbé csapongott ide-oda, mint a korábbiak (pl. nem került elő Victoria vidéken felnőtt ikertestvére, meg hasonló baromságok), és ha sűrűbbre veszik az eseményeket, akkor egy pörgős, érdekes 120-130 részes sorozatot kaphattunk volna. De mivel elsődleges a nézettség és az epizódszám, így nem úsztuk meg 180 rész alatt, amiből legalább 60-70 dögunalom volt.

      A Szőrminátort úgy megszerettem a végére, kár, hogy kinyírták. 😦 🙂

  • 3. Máté  |  2015/02/21 - 12:37

    Mostanában egyre ritkábban ülök le telenovellát nézni a TV elé, mert vagy a történet nem érdekel, vagy a színészek nem olyanok, vagy csupán a szinkron nem tetszik, vagy épp nem abban az időben van, ami nekem megfelel.
    Ez a 12:30-as kezdés nem épp találó, sokszor a suli miatt le is maradtam róla, de szerencsére volt bőven hely, ahol lehetett követni.
    Szóval ez egy kimondottan jó sorozat! Oké, voltak benne unalmas részek, de a 120 rész felett készülő sorozatok többségében ez megszokott.
    A színészeket nagyon jól válogatták össze, és a szinkronstúdió a magyar hangokat is! Ezért egy nagyon piros pont nekik. Pl Salsero-hoz nagyon jól illet Dolmány Attila!
    Nekem kimondottan a Guzman -Niki szál tetszett! Nagyon szépen felépítették a kapcsolatukat és az alá festő zene is találó volt. Úgy gondolom az életben is azok a kapcsolatok igazán erőteljesek és hosszú távúak,melyek szépen lassan alakulnak ki.
    Yaneznek jól állt ez a szerep, és a magyar hangot is gyorsan megszoktam, pedig az elején fura volt a Vad Szíves Damu után. Nagyon tetszett a Salsero jó fiú lesz Betti miatt vonal. Marcelo Córdobát én is hamarabb behoztam volna, de tetszett a Carlos/Joan által megformált karakter emberi hibái, szerelmessége is.
    Aki idegesített az Cristina volt. Szerintem neki akarattal egy ilyen szerepet írtak, hogy minél kevésbé fájjon a hiánya és jobban áthidalják a Yanez Buenfil szerelmet.
    Még annyit, hogy Eiza González nagyon megtetszett!

    Válasz
    • 4. Bogy  |  2015/02/22 - 10:28

      Tetszett a karatés bugris és a főnöknő kapcsolata de én is személy szerint a Nikki-Guzman párosba szerettem bele. Az hogy Nikki karaktere a szerelem miatt milyen pozitív változásokon ment át engem teljesen megfogott. Szépen felépített kapcsolatot sikerült az íróknak összehozniuk. Egyedül azt nem értettem, hogy Guzmannak hogy sikerült beleszeretnie olyan hamar Nikkibe hiszen az elején még nem is ismerte az “igazi” Nikkit csak a szeszélyes és arrongás hisztérikát. Én biztos fejvesztve menekültem volna el a helyszínről az első beszélgetés után a helyében. De ki tudja lehet, hogy Guzman mazohista volt és szerette ha sértegetik, megalázzák és ha hozzá vágnak dolgokat…azok a beszólások isteniek voltak. 😀 Így hirtelen mást nem is tudtam volna elképzelni erre a szerepre Eizán kívül…jó választás volt. Amúgy szerintem minkét aláfestő zene szuper volt a főcímdallal együtt.

  • 5. sorozatkedvelő  |  2015/02/21 - 12:41

    Nekm is nagyon tetszett,bár az elején voltak fenntartásaim,de szerintem is a most készült novellák közül ,kiegyensúlyozottságával a legjobb.

    Válasz
  • 6. todi1992(margit)  |  2015/02/21 - 14:26

    Én mindkét sorozatot láttam , nekem elinte a rabok és szeretök nem igen jött be de elkezdtem nézni és megkedveltem, végül is nekem mind kettö tetszet.

    Válasz
  • 7. Marissa  |  2015/02/21 - 14:51

    Marcelo Córdobanak ki volt ebben a sorozatban a szinkronhangja?

    Válasz
    • 8. Máté  |  2015/02/21 - 18:26

      Zámbori Soma

  • 9. CSABIKAA  |  2015/02/21 - 17:00

    Először is halkan jegyezném meg hogy a Rabok és Szeretők a Super Tv2 nézettségét gyakorlatilag meg Tízszerezte.
    Szóval gondolom ezt a Csatornánál is tudják, nem véletlen a 3 Részes Finálé sem.
    Hát mit is lehet mondani erre a novellára, először is ez egy köztudott sokadik feldolgozás, “vitatott színészi gárdával”.
    ( A Kategóriás színészekből B Kategóriást csináltak, És ugyanez fordítva, Habár Nicandro A Soy tu Duena-nál is ezt csinálta )
    Ami maga a novellát és Nicandro Diazt illeti magasan a Televisa Top 10-es listájába sorolnám, lenyűgöző látványvilággal és Speciális effektekkel.
    Ritkán esik meg hogy egy feldolgozás jobban sikerül mint az eredeti, de itt szó szerint ez történt.
    Külön kiemelném Buenfil alakítását hiszen mégiscsak ő az egyik főszereplő, iszonyat jól hozta Viktória karakterét, le a kalappal előtte!!
    Engem nem zavart a 180 epizód sem, az eredeti amúgyis 210 részes, szóval ebből a sztoriból sehogy sem lehet egy 100 részes novellát kihozni.
    Látni hogy nem ma van a szakmában..
    Ja majd elfelejtem azthiszem ha azt mondom hogy Alejandro Sanz és a Televisa az elmúlt 15 év Legjobb Novella Főcímdalát tette le az asztalra, akkor nem túlzok!

    Válasz
  • 10.  |  2015/02/21 - 17:00

    Sztem Szabó Kimmel Tamás volt neki

    Válasz
    • 11. Máté  |  2015/02/21 - 18:27

      Dehogyis… Zámbori Soma volt Marcelo Córdoba magyar hangja.

  • 12. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/02/21 - 19:14

    Mexikóban is egyben lett leadva a 181. rész 3 részletben így jött ki a 183. Nekem tetszett a sorozat bár az argentin változat a legeslegjobb mert sokkal több minden volt benne.

    Válasz
  • 13. kamara  |  2015/02/21 - 20:27

    Főműsoridős Televisa novellához méltón, ebben is akadtak, – az eredetihez képest – feltúrbózott karakterek, élen az impotens f@rokként induló Nelsonnal és az ő – állandóan valaki elrablását vagy megölését véghezvivő, de természetesen, soha gyanúba nem keveredő – ribijével. Sokat elmond a nézők ízléséről, hogy mindezek ellenére a kedvencükké vált. Az eredetiben ez egy jóval kiegyensúlyozottabb, sokkal kevésbé a szexuális manipulációra épülő szál volt.

    A másik ilyen karakter Christináé volt, akiben az egyszerűbb néprétegek magukra ismerhettek, paradox módon ezáltal szolgálhatta leginkább a történetbeli “funkcióját”, hogy nézők minél könyebben túltegyék magukat egy házasság felbomlásán.

    Ezeken felül elmondható, hogy mexikói változat, minden szempontból, koherensebb, összeszedettebb, mint az alapjául szolgáló novella, az írónő jogos kifakadása ellenére is, a lassúságát illetően. Nagy erénye, hogy minden karakter, kellő súllyal volt jelen a történetben, senki sem “tűnt el” miután már nem szolgálta az események előrehaladását.

    Ez a kidolgozottság különösen igaz Leonardo ténykedésére, amelynek plusz töltetet adott az anyjához való viszonyányak bemutatása, Paola sorsának rétegzettségére, Roy megjelenésé, vagy Betti kálváriájára és a Salserohoz fűződő kapcsolatára.

    Az AEC elejétől fogva nem szólt másról, minthogy mindenki mindenkivel “eljárta a maga keringőjét”, majd miután a történet érdemi része lezárult, a múltból felbukkanó újabb és újabb szereplőkkel és válogatott nyűglődésekkel húzták az időt, olyanokkal, amikre egy Alberto Gomez féle fenomén is csettintene.

    A színészgárdát tekintve Nicandro összességében jól döntött. Végig úgy éreztem, hogy az egyes szerepeket nem játszhatta volna más. Nagy bajban lenne a cég, ilyen bármikor bevethető, ugyanakkor el nem használt arcok nélkül.

    Külön öröm volt látnom Natalia Esperónt vagy Marcelo Cordobát. Enrinque Rocha pedig végre kapott egy Nicolas Obregon kaliberű karaktert. Akinél egészen a végkifejletig védhető volt, hogy a családja jóléte érdekében cselekszik. Az egyetlen akit kicseréltem volna az Erika Buenfil. Nagyon is ráérzett Victoriára egy idő után, de Soledad Silveyra számomra egyszerűen eggyé vált Pazzal a másikban. A csúcsjelenete az volt, amikor a műtermében hozzáment Aguirréhez bolond eskűvői maskarában.

    Itt is köszönöm a készítők munkáját, mert a profizmusok által megteremtettek egy olyan nagyvilági miliőt, amelyben a remek alaptörténet valóban érvényesülni tudott, szimpatikus és hiteles figurák tolmácsolásában.

    Válasz
  • 14. kamara  |  2015/02/22 - 08:58

    Nézettségi szempontból nyilván a főhőspárosokon állt vagy bukott a sorozat sikere, akik szintén nem okoztak csalódást. Mondjuk úgy, hogy Janezék miatt kezdték nézni, míg Rulliék szeretették meg az emberekkel. Ezért is dícséretes, hogy Nikki és Guzmán kapcsolatát végig ilyen józanul kezelték az írók, anélkül, hogy rájátszottak volna.

    Anya és lánya története egyébként kéz a kézben járt, jól megférve egymás mellett. Ezek után a mellékszálakkal kiegészülve már gyerekjáték volt a nézők kegyeinek elnyerése, mivel mindenki ízlésének meg tudott felelni, megalkuvásoktól mentesen.

    Válasz
  • 15. gina  |  2015/02/22 - 14:33

    Nekem is tetszett a sorozat, én láttam az argentin sorit is, az csak azért tetszett kevésbé, mert olyan hosszú volt…bár itt is volt néhány rész, amin túltekertem mert kissé uncsinak találtam, de összességében egy jó sorozat volt érdekes mellékszálakkal! 🙂

    Válasz
  • 16. Gábor  |  2015/02/22 - 16:53

    Nem azért lesz egyben leadva a finálé, mert kirobbanó siker volt, hanem az Éden hotel miatt, mert délben fogják ismételni. A Kuzey helyett meg a Santa diablát kezdik újra.

    Válasz
  • 17. Gábor  |  2015/02/22 - 16:56

    Így meg ha egyben leadják a fináléját pont jól jönnek ki. Ugye hétfőn kezdik és keddtől már tudják a Super tv2-n is ismételni a megüresedett sávjában.

    Válasz
  • 18. Viktor  |  2015/02/22 - 19:44


    Lo Imperdonable forgatási képek!! 😀

    Válasz
    • 19. aribethkrum  |  2015/02/22 - 20:05

      Aztakurva. Máris pakolok és költözök. 🙂

  • 20. Viktor  |  2015/02/22 - 20:25

    Èn biztos,hogy nèzni fogom!!!!Már a helyszinek lenyűgözők!.Ma nèzegettem San Carlios Potosi-ròl kèpeket,ès egy igen szèp kis hely.Mejia ùr jòl választott,csak a forgatòkönyv legyen jò.Rem Ximena Suarez 100%-osan odatette magát..Aztán meg csak Mejia ùron áll,hogy jò kivitelezze!!:-)

    Válasz
  • 21. Viktor  |  2015/02/22 - 20:33

    Kül a napokban olvastam,hogy Osvaldo de León ès Gabriela Goldshmit is a sorozatban lesznek!!Csak azt remèlem,hogy nem lesz ikerszálas hülyesèg!!Mejia-nál minden lehetsèges!! 🙂

    Válasz
  • 22. Marcsi  |  2015/02/24 - 01:17

    Hát Kendrát jól megdézsmálták a farkasok 😀

    Válasz
  • 23. Gábor  |  2015/02/24 - 14:20

    Csak kár, hogy nálunk jól kivágták belőle. 😀

    Válasz
  • 24. bence1996  |  2015/02/24 - 17:33

    hát ilyen nincs xD Pedig hogy megnéztem volna. Az El Color de la Pasion-ból is kivágták azt a jelenetet, amikor Alfonso Dosal főbe lőtte magát….kár, pedig hatásos lett volna :/

    Válasz
  • 25. Amiga  |  2015/02/24 - 17:51

    Azért vágták ki,mert az nem fért bele a 12-es karikába.Nem az volt az első eset.pl. a Rubiból is vágtak ki abból a részből,amikor Sonia meghalt,és a Mindörökké szerelemből is kivágták azt a részt,amikor mutatták Barbara Greco szétégett arcát.

    Válasz
  • 26. Gábor  |  2015/02/24 - 17:55

    Ebben csak az az érdekes, hogy az amerikai sorozatokból nem vagdosnak ki semmit. Ott van a Walker vagy a Rex. Azokban is voltak véres jelenetek és ugyanúgy délután mentek 12-es karikával. Az ilyen sorozatokból meg kivagdossák sorra. Kíváncsi leszek, hogy a Los Miserablesből fognak-e vagdosni. Az örökségből nem vágtak ki semmit az RTL2-n meg az Utolsó vérigből sem. Remélhetőleg ezt sem fogják szétbarmolni. Arról nem is beszélve, hogy a Super tv2 és a Story5 is kábelcsatorna. Ezért sem értem a részek megvagdosását. És a Midörökkében is a vége felé kezdték el kivagdosni a durvább jeleneteket.

    Válasz
  • 27. Gábor  |  2015/02/24 - 17:59

    Itt van egy kis forgatási jelent is a Lo imperdonabléből https://www.youtube.com/watch?v=-SYB3U3jWXE

    Válasz
    • 28. tibitoma  |  2015/02/25 - 20:29

      Hát ez érdekes, mert ilyen a La Mentirában nem nagyon van az elején, szóval valószínűleg ez egy hibrid remake lesz.

  • 29. bence1996  |  2015/02/24 - 18:22

    Na ezaz…nem hiszem, hogy az Utolsó vérig és a Santa Diabla sokkal “finomabb” lett volna. Az, hogy lyukat fúrnak egy kulcsszereplő szívébe, vagy, hogy Vicentét kegyetlenül lefejezik, ahhoz persze már elég a 12-es karika 😛

    Válasz
  • 30. CSABIKAA  |  2015/02/25 - 00:31

    Az Örökségből és az Utolsó Vérig-ből is jócskán vágták ki, a Dél Királynőjéről meg hagy ne is beszéljek, az nézhetetlen volt az Rtl-en.

    Válasz
  • 31. Gábor  |  2015/02/25 - 04:22

    Az RTL2-n nem vágtak ki egyikből sem semmit!!! Csak az RTL-en volt megvágva Az örökség.

    Válasz
    • 32. CSABIKAA  |  2015/02/25 - 19:02

      Érdekes dolog ez hiszen mind 2 csatornán 12-es korhatár volt a besorolás.
      (Eúrópában már majdnem mindenhol 15 a délután sávban egyébként)
      Magyarországon elsősorban nem feltétlenül a korhatárt nézi a médiahatóság, hanem az intervallumot.
      Tehát mondjuk a Gonosz Álarca 22:30 kor simán mehetett 12-es besorolással, viszont délután 15:00-kor már csak megvágva.
      Az indokot nem írom le, gondolom ezt mindenki sejti/tudja.

  • 33. Gábor  |  2015/02/25 - 19:56

    A Tv2 országos kereskedelmi csatorna, míg az RTL2 kábel tv. Kábelre teljesen más szabályok vonatkoznak, ha jól tudom. Pont ezért nem vagdosnak ott meg sorozatokat. Mondjuk a Super tv2-n most kivágtak a Rabok és szeretőkből, de eddig ilyet az RTL2-n nem csináltak. Remélem ezután sem fogják elkezdeni megvagdosni a jeleneteket.

    Válasz
    • 34. CSABIKAA  |  2015/02/25 - 22:57

      Rosszul tudod, épp most büntetik meg az Rtl2-t a VV miatt.
      A Szabályok ugyanúgy érvényesek a kábelre is.

  • 35. Gábor  |  2015/02/26 - 01:31

    Az RTL2 nem itthon van bejegyezve, hanem Romániában. Az ottani szabályok vonatkoznak rájuk. De erről én is olvastam, hogy vizsgálódnak a VV miatt. És ez egy déli ismétlő adás volt, ahol kb mindent kitakarnak még a dohányzást is.
    A Story5-el kapcsolatban nem érdeklődtél azóta?

    Válasz
  • 36. Gábor  |  2015/02/26 - 15:22

    A jelenetek kivágására tökéletes példa volt a ma véget érő Bűnös szerelem is, mert az RTL2-n vágatlanul adták le a befejező részét, míg annó az RTL klubon kivágtak belőle több jelenetet is. Direkt megnéztem, mert kíváncsi voltam, hogy itt is kivágnak-e belőle jeleneteket. De nem vágtak ki semmit.

    Válasz
    • 37. CSABIKAA  |  2015/02/26 - 22:33

      Basszus ezt pont nem láttam, de ígérem vissza nézem.
      Mondjuk a Nyáron a Glee-vel is volt kissebb atrocitás az Rtl azt is megvágta.
      ( A Rajongók írtak is szépen az Rtl-nek sok hírportálon megjelent )
      A Story Csoport azóta sem válaszolt, valószínűleg ez is egy újjabb hülyég amit az Epizód ír meg.
      ( No mondjuk nem ez az egyetlen, Szegény Maite Perronit 1 Hónap alatt, 4 pasival adták össze )

  • 38. Gábor  |  2015/02/26 - 23:17

    Ezt most a Story írta én úgy tudom. Hát megnézni nem tudom hol fogod, max ha fent van RTL Moston, vagy ha hétvégén ismétlik. Én felvettem, csak nem tudom lementeni, ezért is bízom benne, hogy valaki hátha felvette. Amúgy annyira sokminden nem volt kivágva belőle. Az Agatás részt nem meg nem értem miért kellett megvágni.

    Válasz
  • 39. momo  |  2015/03/03 - 23:56

    PRISIONERA (A szerelem foglyai) Gabriela Spanic-kal az RTL Klubon!
    Az első rész március 16-án, hétfőn 15:45-től, másnap március 17-től 16:20-kor felezett részekkel!
    Szerintem ha kifut a Dr. Tóth, akkor lesz egész részekkel. 🙂

    Válasz
    • 40. Bogy  |  2015/03/04 - 00:51

      Miért nem lepődök meg, hogy egy újabb Spanic sorozattal kedveskednek nekünk. Úgy látszik ennek a nőnek a neve még mindig húzónév Magyarországon a telenovellanézők nagy többsége körében. Még az se gond, hogy a produkció több mint 10 éves. De ezekben legalább nem az agyon botoxolt, már csak vicsorogni képes, hajdan kifejezetten bájos Spanic kisasszony “szórakoztat” minket. Ne értsetek félre nekem nincs bajom ezzel a nővel bár azért annyira nem vagyok hanyatt esve tőle se…

    • 41. Dan  |  2015/03/04 - 02:31

      Végre, végre, végre! 😀

      Azt hittem már sosem fogják megvásárolni. És nagy pacsi, hogy nem valamelyik no name kábelen mutatják be! 🙂

      Na ha ez most sikeres lesz, kezdhetik is ismételni Spanic korábbi sorozatait, hogy legyen miért elhívni őt ide 😀

  • 42. Viktor  |  2015/03/04 - 05:48

    Március 16-tòl Prisionera ( A szerelem foglyai) a RTL club műsorán!!Ès vègre eljutott Magyarországra is!!!:-) 😀 ♥

    Válasz
  • 43. Viktor  |  2015/03/04 - 16:32

    Pablo Montero is csatlakozott a Lo imperdonable csapatához!!:D Ő lesz Iván Sanchez testvére!! 😀

    Válasz
    • 44. tibitoma  |  2015/03/06 - 17:19

      Akkor meg fog halni?

    • 45. suxel  |  2015/03/06 - 17:25

      Igen Tibitoma. Csak az első pár részben lesz benne, a szerepe csupán participacion especial.

    • 46. tibitoma  |  2015/03/06 - 19:53

      Akkor ez itt La Mentira eddig 🙂 Remélem, csavarnak rajta még bőven.

    • 47. suxel  |  2015/03/06 - 19:59

      Jah és Grettel neve Virginia lesz. 😀
      És Osvaldo de Leon pedig a szeretőjét fogja játszani, az utóbbi jófiú szerepei után ez a csávó is beáll a villanok közé. 🙂

  • 48. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/03/06 - 12:22

    Én a Prisionerának nagyon örülök mert régóta vártam hogy elérkezzen hozzánk. Már csak a La Tormenta és a Dame Chocolate kellene hogy bemutatásra kerüljön, illetve még a Mi Pecado sokak kérésére.

    Válasz
    • 49. CSABIKAA  |  2015/03/06 - 23:54

      Azért ez már a felháborító kategória azhiszem amit a Mi Pecado-val csinálnak a Hazai Televízió Szolgáltatók, nem igaz hogy 4 év alatt senkinek sem tűnt fel hogy már már könyörögnek a Telenovella kedvelők ezért a sorozatért, nopláne hogy köztudott hogy Maite Perroni-nak Nálunk van, stabil 400-500 ezer rajongója akik bármikor bármely csatorna elé leülnek csakhogy kedvencüket láthassák.
      Szerintem Itt mindenki tudja hogy a La Gata nem a hiperszuper minősége miatt oly népszerű, és a Szerelem Diadala sem azért volt.

    • 50. Amiga  |  2015/03/08 - 20:15

      Ami késik nem múlik.Nekem van egy olyan érzésem,hogy előbb-utóbb megkapjuk a Mi pecadót is,ha másért nem,legalább Maite Perroni miatt.A Prisioneráért is már évek óta könyörögtek,és mégha 10 év után is,de megérkezett hozzánk 🙂

  • 51. suxel  |  2015/03/07 - 14:04

    A közönségdíjak körében erősen aratott az Hombres + egyértelműen vitték a legjobb rendezés díját is. 🙂

    http://masquetelenovelas.blogspot.hu/2015/03/ganadores-favoritos-del-publico-2015-de.html

    Vasárnap folytatás. 🙂

    Válasz
  • 52. bence1996  |  2015/03/07 - 14:48

    Basszus, itt mindenki a Mi pecadoval jön xD türeleeem! A Prisionerát is csak most kaptuk meg, tartalékolni kell későbbre is. Bármikor jöhet. Komolyan mondom, ezek a kifejezések, hogy “TV2”, “okos”, “Mi Pecado”, “jó döntés”…stb. Ha ezeket meglátom, leginkább a világból kirohanni lenne kedvem 😀

    Válasz
  • 53. Máté  |  2015/03/08 - 07:50

    Basszus, mi van már Marco Polóval??

    Válasz
  • 54. Viktor  |  2015/03/08 - 08:32

    Fogalmam sincs,hogy mi lehet vele!!De mâr jòl jönnènek az ùj infòk!!:-)

    Válasz
  • 55. max  |  2015/03/08 - 10:40

    Már csak azért is remélem, hogy a Mi Pecadot sohasem fogják nálunk leadni, amúgy se egy nagy szám az a sorozat!!!!

    Válasz
    • 56. CSABIKAA  |  2015/03/08 - 11:17

      Tényleg nem, de már nagyobb hírneve van nálunk mint az elmúlt 10-évben vetített összes telenovellának.

  • 57. CSABIKAA  |  2015/03/08 - 11:32

    Kinek hogy tetszett a Mi Corazon es Tuyo Fináléja ?
    Szerintem kicsit Csacska Angyal, + A Dadus+ Kachorra egyes elemei itt már észrevehetetlenül jelen volt, persze az egész novella ezekre épült de a végére kicsit megfáradt a sztori, így egy kicsit koppintás lett a vége.
    Egyébként Mi Corazon es Tuyo 27,9 milliós nézettséggel zárt.
    Az Amores con trampa 25.3 milliós nézettséggel nyitott, ami nem rossz de nem is kiemelkedő, HEFDM egyes napokon 21-22 milliós nézettséget is alig tud összehozni.
    Egyébként én eddig kifejezetten kedvelem a Trampát, majd meglátjuk mi lesz belőle 🙂

    Válasz
    • 58. tibitoma  |  2015/03/08 - 12:41

      Istenem, értsd már meg végre, hogy se a Kachorra (premier: 2002. május 20.), se a Csacska angyal (premier: 2004. március 15.) nem volt még, amikor az MCET eredetije, az Ana y los 7 világra jött 2002 március 18-án. Ha felmész a Youtube-ra, beírod, hogy Ana y los 7, láthatod, hogy egy csomó jelenet szinte szóról szóra megegyezik a két sorozatban. Általában egy eredeti epizódból kanyarítottak kettőt a mexikói változathoz.

      Ez nyilvánvalóan egy The Nanny (a felnőtt karakterek nagyja) + A muzsika hangja (hét gyerek) mashup.

    • 59. suxel  |  2015/03/08 - 12:56

      He, he, he….azok nem annyi milliok nem 27,9 es 25,3, azok csak a szazalekok. Pontosan nem tudom megmondani mennyi az annyi, de ezek nezokre kivetitve kB 6 millios vagy afeletti nezettseget jelentenek. Keresek majd nem sokara egy olyat, ahol mellecsaptak mennyi is annyi.

  • 60. CSABIKAA  |  2015/03/08 - 13:30

    Tudjuk Tibi, Tudjuk !!!!!!!!!

    Számomra akkor is élesen jelen voltak az említett novellák főleg az utolsó részeben, de amúgy is.
    ( Gondolok itt most pl a “stadionos” házasságkötésre nekem azonnal Floricienta ugrott be, de szerintem másnak is. )
    De Hagy mondjak csak egy példát: Nando Karakte az egy az egyben megegyezik a Kachorrában Levő Lautaro jellemvonásaival.
    Én úgy tudom egyébként hogy a Kachorra és a Csacska Angyal is feldolgozás volt, az hogy teljesen vagy csak részben abban nem vagyok 100%-ig biztos.

    Válasz
    • 61. tibitoma  |  2015/03/09 - 20:03

      Bocs, hogy okoskodom amúgy. A Kachorra és a Csacska angyal is eredeti (legalábbis, amelyeket itthon bemutattak, az mindkettő teljesen eredeti verzió volt).

      Az argentinok viszont rengetegszer készítenek rip-offokat, “másolatokat”, van erre egy spanyol kifejezés is, csak nem jut hirtelen az eszembe. Nem vásárolják meg egy sorozat remake-jogait, hanem inkább fogják és lemásolják az alapszitut.

      A Vad angyal a Celeste összemosása a Rosa Salvajéval (nagyjából az előbbi történetét követi, az utóbbiból kiszedték Rosita stílusjegyeit). Számtalan Delia Fiallo-szériát másoltak le régen a nyolcvanas-kilencvenes években úgy, hogy nem fizettek értük.

    • 62. CSABIKAA  |  2015/03/10 - 01:17

      Nem okoskodás ha értelmes dolgot írsz/mondasz, igen ahogy mondod szó szerint lopkodnak az Argentinok, no de azért piszok jól csinálják mert a Dél Amerikai sztorikat vegyítik az Európai sztorikkal és ettől olyan sikeresek szerintem.
      Ami a MCET illeti nemtudom mi volt előbb az Ana Y Los7 vagy a Kachorra & Floricienta.
      Nem a bemutatás a lényeg hanem az alap sztori ( tehát h melyik íródott előbb, de ezt sem te sem én nem tudhatjuk )
      De többen is írták több fórumon is hogy ők is véltek kísérteties hasonlóságokat felfedezni a MCET és a 2 Argentin Novella között, és valóban van is szerintem, no nem mindenben persze de azért felfedezhető.
      Mondjuk mind a 4 Novella alapja a Dadus című Amerikai sorozat.
      Ez a mozgatórugó.

  • 63. CSABIKAA  |  2015/03/08 - 13:34

    Akkor elnézést ha butaságot irtam ezt nem tudtam, eddig teljesen abban a tudatban voltam hogy ezek nézőszámok, úgy mint itthon v az Usa-ban.
    De ha megírod hogy hogyan számítják ki a nézettséget, és hogy mi mennyi azt nagyon megköszönöm neked.

    Válasz
    • 64. suxel  |  2015/03/08 - 13:58

      Nem tudom, hogyan számolják ki, hány millió fő az adott rating, szerintem erről kérdezd meg Marcot!

      Mutatok neked egy viszonyítási alapot ami alapján be lehet lőni, mi mennyit jelent pláne, ha több ilyet tanulmányoz valaki.

      Február 19 csütörtök: rating-share-millió fő

      Mi corazón es tuyo (Últimos capítulos) 26.8/35.9 | 6,124
      Hasta el fin del mundo 24.2/35.9 | 5,656
      La sombra del pasado 19.2/30.8 | 4,028
      Que te perdone Dios… yo no (Semana de estreno) 17.7/32.0 | 3,649
      Muchacha italiana viene a casarse 12.9/26.8 | 2,456/

  • 65. CSABIKAA  |  2015/03/08 - 14:03

    Hát így már értem, basszus hogy egy 125 milliós Országban csak ennyien néznek Tv-t ezt nem is gondoltam volna.
    :O

    Válasz
    • 66. suxel  |  2015/03/08 - 15:40

      Szerintem ez 18-49, ami számít. Teljes lakosságban tuti adódik még hozzá jó néhány misi. Bár tényleg nem tudom pontosan.

  • 67. CSABIKAA  |  2015/03/08 - 16:10

    Hát ha tippelni akarnék akkor szerintem nem állnak messze a százalékok a nézőszámtól, ha csak arra gondolunk hogy a Canal a legnézettebb csatorna Mexikóban, és azért mégiscsak 125-130 millió feltehetően a lakossága az Országnak.
    Most néztem az Univision nézettségét milliókban, 3, 3,5 millió ember követi a Televisa egyes novelláit.
    Az AV-t és a CI-t 5-6 millióan követték az Univision-on, szerintem Mexikóban ahol a Televíziónak tradíciója van ott biztosan több 10 millió a nézőszám.
    Csalódott lennék ha nem így lenne 😦

    Válasz
    • 68. suxel  |  2015/03/08 - 18:14

      18-49-ben nem volt az 5-6 millió. 🙂 Max teljesben. 5-6 millió 18-49-ben a finálék szoktak annyik lenni az Univisionon. 🙂

  • 69. CSABIKAA  |  2015/03/08 - 21:11

    Összesen gondoltam 🙂
    De csak azért hoztam ezt a példát, mert az Univision kábelcsatorna az USA-ban és mégis sikerül ( igaz néha) 5-6 milliós nézettséget összehozni egy Telenovellának, akkor nehogy már a szülőföldjén 9-10 millióan nézzék…
    Szerintem..

    Válasz
    • 70. suxel  |  2015/03/08 - 21:32

      Ilyen millió fős adatok azóta vannak mióta a Nielsen betette a lábát. Volt a nyáron valami átalakulás a mekka televíziós nézettségmérési rendszerben, még Marco is megemlékezett róla egy hírösszefoglaló utolsó pontjában. Na azóta egyre gyakrabban oszanak meg milliós adatokat. Nem mindig, de elég sokszor.

  • 71. Viktor  |  2015/03/11 - 21:18

    Mi lehet Marcòval?Remèlem nem valami egèszsègügyi problèmaja van…:-s.Vagy a blog szòrakozik már megint?Lènyeg,hogy nagyon hiányzik màr Marco,ès a friss hìrek is!!

    Válasz
  • 72. Marissa  |  2015/03/12 - 18:58

    Korábban már irta Marco, hogy 3 munkahelye van. Igy biztosra veszem, hogy nagyon sok a munkája.
    Nekem is már lassan 4 hónapja “tartozik” 2 e-maillel. De ha csitulnak a tennivalók, akkor ő is jelentkezik majd!
    Én is várom a friss hireket.
    Addigis, látogassátok bizalommal az oldalamat: http://lagata2014.gportal.hu/

    Üdv, Marissa

    Válasz
  • 73. tibitoma  |  2015/03/14 - 09:51

    Bocs, hogy ide offolom ezt, de már megint hihetetlen igazságtalanságok történtek a Premios TVyNovelason.
    1. Nem jelölték a legjobb főhősnőnek Silvia Navarrót. Na jó, igaz, hogy ő kirázta kisujjból Ana figuráját, de azért ez mégis egy olyan szerep volt számára, ahol bebizonyíthatta, hogy tud másmilyen is lenni.
    2. Pimentel, Louvier és Navarro hozta ki a legjobbat magából a tavalyi év során szerintem.
    3. A legjobb telenovella. Hmmm, óriási pofátlanság, hogy az MCET kapta meg a díjat, ugyanis hiába “aranyos” és “jól működő”, mégis csak egy szinte szó szerinti, elnyújtott másolata az Ana y los 7-nek, tele lejárt szavatosságú poénokkal. A helyzetkomikum is főleg azért működik, mert európai az alapanyag, nincs benne meg az a konzervatív látásmód, amely a legtöbb televisás novellát jellemzi.
    4. A többi színészjelöléssel és nyertessel komolyabb problémám nincs, hála Istennek, a La Gata nem kapott semmit.
    5. Legjobb forgatókönyv vagy adaptáció. Ezen akadtam ki a legjobban. Lokela??? Ez is nyúlós massza, tempótlan vacak, hihetetlenül ósdi konfliktushelyzetekkel. Ellenben a YNCELH eredetit tudott alkotni úgy, hogy egy bejáratott, közismert történeten alapszik.

    Válasz
    • 74. Bogy  |  2015/03/14 - 10:25

      Azon én is meglepődtem, hogy Navarrot nem jelölték. Nekem néhol nagyon erőltetett a MCET…vannak benne poénos részek amiken el tudok mosolyogni de legtöbbször inkább csak fogom a fejem a “közhelyes” szituációknál és poénoknál…inkább nevettséges néhol számomra…a gyerekek aranyosak meg minden de engem egy kicsit bosszantanak…túl sok. Viszont Salinast és Navarrot imádom együtt. Gondolom a legjobb novella díjját itt mindenki a YNCELH-nak adta volna. 😀 Esküszöm annyi jót hallottam erről a novelláról tőletek hogy ha lesz időm (sajnos csak a nyáron) elkezdem nézni akár spanyolul is már ha addig nem veszik meg/amiben sajnos nem vagyok biztos/. Én kifejezetten örültem néhány díjjazottnak…sőt. 😀 Ha a LG nyert volna valami komolyabb díjjat akkor szerintem napokig azzal a miért?MIÉRT? fejjel mászkáltam volna fel alá.

    • 75. suxel  |  2015/03/14 - 11:53

      Fiúk, lányok! Navarronak még a jelölését se várjátok. A MEPS után volt egy nézeteltérés a protagonika szereplő jelölése miatt, miszerint a történet főhősnője Lucero volt igazából és nem Silvia, aki egy antagonista protagonista volt. A sajtó dagasztotta az ügyet, és Silvia kb kijelentette, hogy ő nincsen megsértődve, s igazából ezek a díjak sem érdeklik, sok mindent nem jelentenek neki. Na ő innentől fogva sosem kap még jelölést sem és nem is fog a jövőben sem, de el sem jár a díjátadókra. Osorio viszont neki ajánlotta a legjobb telenovellának járó díjat.

      Ami nekem nem tetszett, hogy a Color nem kapott egy darab díjat sem, holott nem volt idén az, hogy kimagaslóan tarol egy sorozat és több, mint 3/4-ét elviszi a díjaknak, hanem inkább osztogattak és kisebb fölénnyel nyert az Hombres, hacsak a szakmai zsűris díjat nézzük. Közönségdíjjal egybevetve azonban már tarolt. És pont a vasárnap esti díjak szétosztása miatt lehetett volna szorítani egyet-kettőt a Colornak is. És idén persze Chava bácsinak nem volt sorozata egyből beette magát az ítészek közé.

      Ahol csalódott voltam, már Tibinél és Mariselánál leírtam, de ide is bebiggyesztem:

      1, Legjobb telenovella: MCET helyett Hombres v. (Color)
      2, Legjobb forgatókönyv v. adaptáció: Lokela helyett Hombres v. (Color)
      3, Legjobb gonosz nő: Castro helyett Ramirez v. (Azela)
      4, Legjobb vezető színész: Manuel Flaco helyett inkább Jose Elias Morenot láttam volna ott, szép váltás volt a karaktere Amor bravio Leoncio után. 🙂
      5, Legjobb fiatal színész: Ruffo pici fia helyett inkább Brandonnak vagy Juan Pablo Gilnek kellett volna ott állni, vagy ha már Pobres, akkor helyette Diego de Ericet vagy Jonathan Becerrat kellett volna jelölni.
      6, Legjobb mellékszereplő: Osvaldo Benavides helyett Fabian Robles kellett volna. Az egész La malquerida legjobb szereplője ő volt.

      +1: ez nem csalódottság lesz, de szerintem Elias vagy Soto jobban megérdemelte volna idén a férfi főhősnek járó díjat. Bár Rulli még sosem nyert ilyen díjat ebben a kategóriában és már kijárt neki, úgyhogy tőle sem sajnálom

      Jelölésekkel más helyen sem értettem egyet nemcsak a legjobb fiatal színész kategóriájában, hanem mondjuk az Hombresnél sem Estefania Villarealt jelöltem volna, hanem sokkal inkább akkor Eleane Puellt vagy Sonia Francot.

    • 76. tibitoma  |  2015/03/14 - 12:35

      :o) Suxel, igazad van, el is kerülte a figyelmem, hogy Castro lett a legjobb antagonica mejor :O, azt hittem hirtelen, hogy Rosa Maria Bianchi, de ő egy másik kategóriában nyert.

      Az YNCELH hat díja azért ad okot az örömre, mert végre-valahára egy olyan újszerű sorozat született, amely minőségben és témájában irányt mutathat. A Televisának nem szabad ennyire ellustulnia, mindig kell új utat kell találni a telenovella műfajának újszerűvé tételéhez.

      Tessenek röhögni is egy kicsit:

  • 77. CSABIKAA  |  2015/03/14 - 14:57

    Igen, én is meglepődtem hogy nem jelölték Silvia Navarro-t, pedig ha valaki valamit le tett az asztalra akkor az pont ő.
    No pláne hogy ha a MCET nem lett volna, Diaz HEFDM-ja akkorát hasalt volna hogy csak na.
    A másik idegbajom az hogy az El Color semmit sem kapott..
    Na ne már!!!
    Az elmúlt évek legjobb 18:00-as novellája volt, hihetetlenül jó színészi gárdával.
    És még a nézettség és a viszhangja is elképesztő a mai napig.
    Adriana Louvier a Győzelmét meg is érdemelte meg nem is szerintem, én inkább Pimentelnek adtam volna szívem szerint.
    Annyira imádom ezt a csajt ❤ 🙂
    Rulli meg most ért el oda hogy bármit fog csinálni a jövőben az siker lesz, Lehet hogy ő lesz az új Colunga?

    Válasz
    • 78. Amiga  |  2015/03/14 - 21:22

      Rulli tényleg nagyon kinőtte magát az utóbbi években.Ha továbbra is ilyen jól választ szerepeket,tényleg meglehet,hogy ő lesz Fernando Colunga utódja.Bár ahhoz még sokat kell dolgoznia,hogy nemzetközileg is annyira népszerű legyen,mint Colunga.Mindenesetre a TVyNovelas-Díj kijárt már neki.

    • 79. Bogy  |  2015/03/14 - 22:35

      Én személy szerint nagyon örültem hogy Rulli nyert. 😀 Számomra az egyik legszimpatikusabb telenovella színész a televisánál. És tényleg az utóbbi három novellája melyekben ugye főszereplő volt mind egytől egyig siker volt Mexikóban és külföldre is eljutottak több kevesebb sikerrel (bár úgy tudom hogy többségében több). Úgy tűnik a kis snowboard baleset okozta szalagszakadás szerencsét hozott neki…lehet hogy igaz amit a színházban mondanak: Kéz és lábtörést!? Azért Colungának is voltak baklövései szerepeket illetően de eszméletlen amilyen utat bejárt azaz ember! Bravo

  • 80. CSABIKAA  |  2015/03/14 - 21:49

    Egyetértek! 🙂

    Válasz
  • 81. CSABIKAA  |  2015/03/14 - 22:01

    Most olvasom hogy a Lo imperdonable 1.Héttel korábban Április 20-án Hétfőn debütál.

    Válasz
  • 82. Viktor  |  2015/03/15 - 13:13

    Én is olvastam!!:D
    Ha igaznak minősül,akkor ez a dal lesz a főcímdal!! :Dhttps://www.youtube.com/watch?v=A0Dz_cTc37Q
    Nekem nagyon tetszik…

    Válasz
    • 83. Viktor  |  2015/03/15 - 13:14

  • 84. Viktor  |  2015/03/15 - 13:53

    http://rtl.hu/rtlklub/ajanlo/a-szerelem-foglyai-uj-sorozat-hetfotol-az-rtl-klubon
    Prisionera magyar promó.. 😀

    Válasz
  • 85. Dan  |  2015/03/15 - 14:56

    Hát eddig engem megvett Mejia az új cirkuszával, ennek muszáj lesz 10 részt adnom. Főleg, hogy ezt a sorit Ximena Suarez adaptálja majd, akinek az eddigi sorozatai bejövősek. Hajrá Chava 😀

    Válasz
  • 86. Millie  |  2015/03/15 - 15:54

    Az AV-hoz visszakanyarodva, tegnap fejeztem be a sorozatot és összességében elég pozitívnak értékeltem. Rengeteg telenovellát láttam már eddigi 25 évem alatt és azt kell, hogy mondjam, ez volt mind közül számomra a legkedvesebb. Lehet, hogy túlnyújtották és voltak szakaszai, amelyek nem voltak túl eseménydúsak, de nekem pl. nagyon tetszett, hogy olyan témák is komolyabban előkerültek, mint a testképzavarok: bulímia, családon belüli erőszak stb. Számomra ez a sorozat jóval valóság szagúbb volt, mint bármelyik másik, amit láttam, persze nyilván ebben is voltak túlzások.
    A sorozat első felében inkább Nikki és Guzman szála kötött le inkább, imádtam a párosukat, akárcsak később, de a sorozat 2. felében már egyre kíváncsibbá tett Victoria és Hiperszuperman 😀 szerelmének alakulása is.
    Marjorie szerintem nagyon jó helyt állt Kendra szerepében, mintha rá szabták volna. Nagyon utálnivaló pszichopata főgenyó volt. 😉
    Persze sorolhatnám a többi szereplőt is, igazából szerintem mindenki jó volt a szerepében. Polita és ,,Zsán Mári” jelenetei néha már kissé idegesítőek voltak, de azért nem volt annyira zavaró, mint más sorozatokban a mellékszereplők bohóckodása.
    Sajnáltam a sorozat végén, hogy Nelsonnak ilyen kegyetlen halál jutott, már kezdett egész szerethető karakterré válni. Jókat mulattam azon, ahogyan végig igyekezett Anibalnak befűteni. Apropó, tetszett Anibal sorsának alakulása, meg ahogy Odett megalázta a börtönben és természetesen Kendra veszte is ötletes volt. Az utolsó részek is nagyon bejöttek, sem az esküvői jelenet, sem a többi nem volt eltúlzva, a nászutas képek egyenesen lenyűgöztek, egyszer szívesen ellátogatnék Mexikóba. 🙂 Lényeg a lényeg, szerintem nem csapott át a vége sem giccses nyáltengerbe, és ennek örültem.
    Szóval szerintem egy abszoút élvezhető, kedves kis sorozatot az AV.

    Válasz
  • 87. CSABIKAA  |  2015/03/15 - 15:56

    A főcímdalt érdemes fenntartásokkal kezelni, egyébként már Beyonce neve is felmerült a nagyobb felhajtás érdekében.
    Mondjuk a La Tempestadban is csak a főcímdal volt jó, más nem igen.

    Válasz
  • 88. tibitoma  |  2015/03/17 - 20:34

    Hú, Suxel, most már értem, hogy miért szeretted annyira az ECDLP-t! Ma délután belefolytam a tegnapi rész ismétlésébe három után kicsivel, most homályosult fel Lucía szeme a testvérével és Rodrigóval kapcsolatban. Rohadt jól meg voltak írva a remekül megrendezett jelenetek, hihetetlenül fasza melodrámát dobtak össze a színészek, egyedül csak Ximena Romo (Nora) lógott ki a sorból.

    Egy kevésbé fontos jelenetben meg Lena ujjfeltartása mindent vitt. Az a nő egyetlen mozdulatával mondatokat tud mesélni.

    Válasz
    • 89. suxel  |  2015/03/18 - 10:10

      Nem tudom, de szerintem most összekeverhetsz valakivel. Én nem voltam egy igazi fanboy-ja a sorozatnak, az első 25 rész után elkaszáltam a mexikói vetítésnél. Lassú volt az én ízlésemnek, amit változatlanul fenn tartok, hogy -30 résszel, tuti nézném részről részre. Viszont a sorozat értékét időközben én is felismertem, s a 2014-es idény második legjobb novellájává avanzsáltam a Televisától, s elhatároztam, hogy most végigtekerem, nem adom fel. Kértem is Maryt pár hete jelenetküldözgetésre, na meg online kicsit jobban belefolytam a történetbe, olyan főbb gócpontokba, mint a halálozások, új szereplők. Vannak benne igazán ütős jelenetek, jól mondod, amiket látni kell, de vannak benne simán kihagyható epizódok, amit sajnálok. Összességében egy szerethető sorozatról van szó. 🙂

  • 90. Gábor  |  2015/03/18 - 04:37

    Közérdekű közlemény. Valaki megkérdezte Tibit ask-on, hogy hova lett MarcoPolo és ezt válaszolta:
    Tudom nem tőled kéne kérdezni, de talán tudsz segíteni te is. Nem tudod mi van MarcoPoloval?
    Nagyon sok a munkája, ezért nem tud időt szakítani a Televisa Blog frissítésére. De pánikra semmi ok, az oldal nem szűnik meg, amint lesz ideje MP-nek frissít és válaszol ask.fm-en is 🙂

    Válasz
  • 91. CSABIKAA  |  2015/03/18 - 18:15

    Az Azteca leporolja Lorena Rojas emlékére a Como en el cine ( Mint a filmekben )

    Válasz
  • 92. Gábor  |  2015/03/18 - 18:43

    Csak a feldolgozását készítették el, és már le van forgatva.

    Válasz
    • 93. CSABIKAA  |  2015/03/18 - 18:46

      Szerintem még forgatják most is 😉
      Április 27-től lesz látható egyébként.

    • 94. suxel  |  2015/03/18 - 21:20

      Gábornak van igaza, leforgatták az egészet, még szünetet is tartottak közben. Maga Erick Chapa írta ki a twitterre, hogy ennyi volt, megvolt a finálé is. 🙂

      Aminek a forgatása zajlik és pörögni fog továbbra is, mikor már a tv-ben lesz az Caminos de Guanajuato. Ez a sorozat a Gran reserva spanyol 3 évados sorozatnak lesz a remakeje Erik Hayser és Iliana Fox főszereplésével, s május közepén tűzik képernyőre, és a brazil Rastros de mentirast fogja váltani. 80 részre terveznek vele, de majd meglátjuk mi sül ki belőle, mivel az STA is 80 résszel indult és 136 lett belőle. A 80 rész egyébként kb kissé elnyújtva a spanyol eredetinek felel meg, mert tudjuk a spanyol szériák esetében egy epizód nem 40-45 percből áll. 🙂 Akik még ebben az Aztecas soriban benne lesznek és ismertebb arcok: Alberto Guerra és Alejandra Lazcano, mint genyák, Rafael Sanchez Navarro, valamint Claudio Lafarga.

  • 95. CSABIKAA  |  2015/03/18 - 22:25

    Igen én is olvastam épp ma délután, én arra gondoltam hogy csak forgatási pihi van.
    De akkor én kérek elnézést.
    Hát akkor 100-nál nemigen lesz több, nem is baj.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum