Fiorella – február 16-tól a tv2-n!

2015/02/02 at 22:13 30 hozzászólás

MIVACpromo1

Bár ma két televisás premier is indult itthon, máris itt van a nyakunkon a harmadik: a holdpont.hu cikkéből kiderül, hogy a tv2 folytatja A Macskánál már bevált stratégiát, és még a sorozat kifutása előtt, egész pontosan február 16-tól felezett részekkel elindul itthon egy újabb Hamupipőke-történet, a Muchacha italiana viene a casarse, mely Fiorella címmel fog futni, és melyben egy olasz lány és egy mexikói fiú viharos szerelmének lehetünk majd szemtanúi. (Fontos megemlíteni, hogy az új novella nem összekeverendő az ugyancsak Fiorella című perui Pobre diablával, amely Angie Cepeda főszereplésével ugyancsak a tv2-n futott ezelőtt csaknem 15 évvel, hanem egy teljesen friss, Mexikóban jelenleg is futó 2014-es produkcióról van szó.)

A Fiorella története az olaszországi Marateában kezdődik, ahol a címszereplő gyönyörű olasz lány beteg húgával és apjával él együtt. Mikor édesapjuk meghal, hajdani barátjára, a Mexikóban élő gazdag étteremtulajdonosra, Vittorióra bízza lányait, aki egy internetes levelezésben egy fiatalkori képével meggyőzi Fiorellát, hogy menjen hozzá feleségül. A lány és húga Mexikóba utaznak, ám már a repülőtéren eltévednek, így Fiorella és idős kérője elkerülik egymást, a lányt pedig a véletlen hamarosan összehozza Pedróval, azzal a férfival, akivel útjuk minduntalan keresztezi egymást, ám időbe fog telni, amíg mindketten ráébrednek, hogy a sorsnak terve van kettejükkel…

Az új sorozatban a Marichuy – a szerelem diadalában megismert Livia Brito és a Megkövült szívek jóképű sztárja, José Ron szerepelnek együtt, a köztük lévő kémia pedig a tavalyi év egyik legjobb szerelmespárjává tette őket. Rajtuk kívül Enrique Rochával (Titkok és szerelmek), Nailea Norvinddal (María del Carmen), Salvador Pinedával (Esmeralda), Maribel Guardiával (Könnyek királynője), Francisco Gattornóval (Rabok és szeretők) és Jessica Coch-csal (Időtlen szerelem) is találkozhatnak a telenovellarajongók.

Közületek ki örül az újabb premiernek? Adtok egy esélyt az utóbbi évek legromantikusabb telenovellájának kikiáltott új sorozatnak? A tovább utáni trailerből kaphattok egy kóstolót a sorozat hangulatából!

Entry filed under: Eseménynapló, Magyar hírek. Tags: .

Szerelem ajándékba – ma premier! “Amores con Trampa” – az első teaser

30 hozzászólás Add your own

  • 1. tibitoma  |  2015/02/02 - 22:20

    Annyi érdekel csak, hogy tud-e néhány százezer nézőt generálni majd ez a telenovella, meg tudja-e tartani a Macska számait, mert azért ez annyira nem Lartilleux-s katyvasz.

    Válasz
  • 2. csabikaa  |  2015/02/02 - 22:26

    Marco !
    Ha holnap bejelented hogy aYo no creo en los hombres is érkezik akkor én már tuti szivrohamot fogok kapni 🙂
    Ennyi premier még tán sosem volt Magyarországon.

    Válasz
  • 3. Eni  |  2015/02/02 - 22:27

    Már nagyon vártam ezt a sorozatot! Nézem spanyolul és nekem tetszik! A két főszereplő pedig nagyon összeillő pár 🙂 engem csak az zavar,hogy felezve lesz végre fejrznék már be A macskát 😑

    Válasz
  • 4. Fiyero  |  2015/02/02 - 22:42

    Remek választás !!! Éljen, éljen !! Nagyon vártam !! Nem hittem benne, hogy megveszik !

    Válasz
  • 5. suxel  |  2015/02/02 - 22:58

    A Lartilleux rozsakhoz kepest igazi merfoldko a sorozat, de ezt leszamitva csak egy a sok kozul.

    Válasz
  • 6. Milibindi  |  2015/02/03 - 00:29

    Huu tök jó 🙂 🙂 ! Én kíváncsi leszek rá! Bár jobban örültem volna a Mi pecadonak, mert erre bárhol volt esély!
    Lehettek volna kreatívabbak a címmel! Mivel már volt egy Fiorella ettől még az is jobb lett volna, hogy Olasz lány, (Csak, hogy egy szintén nem túl kreatív példát írjak)
    Ezek szerint kacsa a hír, hogy csak a Story5-ön lesznek Televisa sorozatok. (Valaki írta Kérdezz- felekben hogy ezt olvasta valahol) Feltehetőleg az sem, ezek után hogy minden premier novellát leadnak. Egy már kapásból kiesett.
    Gondolkodtam azon is, hogy Marco írta hülyék lennének a bukásokat megvenni. Nem feltétlenül. Tavaly a Mentir para vivir bukás volt és mégis többen azt írták róla, hogy egy kifejezetten igényes novella volt. A Vihart is megvette az RTLII , gondolom Levy miatt. Kicsit OFF-oltam , a hír kapcsán eszembe jutott.
    Ja a felezésnek nagyon nem örülök.!

    Válasz
    • 7. tibitoma  |  2015/02/03 - 09:26

      Mili, a Storynak csak elővásárlási joga van a televisás sorozatokra, ami azt jelenti, hogy kiválaszthatják a termésből a számukra tetszőket, a többi magyar tévétársaság meg csak a Storys szemezgetés után vehet telenovellákat a mexikóiaktól.

      —-
      MÁS: a Universal és állítólag egy másik társaság is tervezgeti egy csak telenovellákat játszó csatorna bevezetését, a Universal felméri a közép-kelet-európai piacot, hogy van-e igény a Telemundóra.

    • 8. laci70  |  2015/02/03 - 17:48

      cím: Az olasz lány a biciklivel 🙂

  • 9. Maia  |  2015/02/03 - 00:49

    ohhh nagyon örülök a hírnek 🙂 jobban fogom tudni követni,mint a másik kettőt,ami most indult a story 5-ön és talán érdekelne 🙂 ez a sorit nagyon várom, nagy elvárásaim vannak vele szemben 🙂

    Válasz
  • 10. Maia  |  2015/02/03 - 00:51

    gondoltam,hogy nem azt a címet fogják adni: hogy az olasz lány házasodni érkezik………de az is elég sablonos,hogy Fiorella…..így egyből lejön, hogy annak a remake-je …..

    Válasz
    • 11. suxel  |  2015/02/03 - 01:22

      Nem tudom honnan szedted de a ket Fiorellanak koze sincs egymashoz.
      Ha viszont en ertettem volna felre a mondandodat, akkor bocsi.

      Amugy tudom nulla az esely ra, de az durva lenne, ha valamelyik kis kabelcsatorna elohalaszna pici idoelteressel a regi fiorellat, haha.

    • 12. Milibindi  |  2015/02/03 - 01:35

      Teljesen más a történet. Régen volt kicsit homályosan emlékszem rá. A régiben Fiorella kávét árult valami meccsen, ha jól rémlik. Megismert egy középkorú férfit beleszeretett, Elvette feleségül , közben kiderült, hogy a férfi halálos beteg. Miután meghalt megismerkedett a férje fiával, akivel először utálták egymást. Azt hiszem mindkettő Andres volt. Egyéb bonyodalmak is voltak rémlik egy bérgyilkos, talán az ifjabb Andres exét is megölte,
      Szóval teljesen más történet volt 🙂

    • 13. tibitoma  |  2015/02/03 - 09:23

      A perui “Fiorellát” (Pobre Diabla) Alberto Migré írta, egy argentin író, neki köszönhető több tucat argentín telenovella mellett például a Rolando Rivas, taxista c. sorozat is, (a Mundo de Fieras egyik történetszálához ezt remake-elték). Az első Pobre Diabla 1973-as, és mint a két későbbi remake-

      Az 1990-es argentin Pobre Diabla az én szempontomból azért fontos, mert az 1973.as egyszerű sztorit Delia Fiallo kicsit át- és megdolgozta, kiterebélyesítette, valószínűleg hozzáadott szálakat és plusz szereplőket.

      A 2000-es perui adaptáció, amit itthon bemutattak, meg magába olvasztotta Delia Fiallo változtatásait, valószínűleg erre a sorozatra még a Crousillatoknak joga volt megcsinálni (Marco írta, hogy Delia összes történetének a copyrightjai a Televisához kerültek). Egyébként Ximena Suárez adaptálta a verziót az ő kezei munkálkodtak pl. a Rabok és szeretőkön, a Malqueridán, a Teresán, meg a Rubín, amikor az alapanyagokat adaptálni kellett.

      Ez a Fiorella meg szintén egy argentin sorozaton alapszik.

  • 14. Dori1234  |  2015/02/03 - 06:33

    Kiváncsi leszek az olasz akcentusra. Remélem nem szinkronizálják le magyarra azt, mikor olaszul beszélnek.

    Válasz
    • 15. MarcoPolo  |  2015/02/03 - 11:12

      Ezen én is gondolkodtam, de nem valószínű, hogy meghagyják az eredetit, sokszor a szereplők csak egy-egy szót mondanak olaszul, amit a spanyolajkú közönség különösebb erőfeszítés nélkül megért, de nekünk ez nem olyan egyszerű. Max. az olyan közismert szavakat tudom elképzelni, hogy meghagyják, mint a grazie, vagy mikor Fiorella következetesen Pietrónak szólítja Pedrót.

    • 16. Dori1234  |  2015/02/03 - 17:06

      Arra gondoltam mikor az elején Marateában vannak és spanyolul feliratozták. Bár lehet ott meghagyják az eredeti hangot. Az akcentus azért remélem marad.

    • 17. Máté  |  2016/06/01 - 18:24

      Bocsánat a késői reagálásért ,,ismét” de én ezt a beépített szépségnél utáltam nagyon. Lestem is amikor az angolról beszéltek. 😡 Telemundos a sorozat. 🙂

  • 18. Piper  |  2015/02/03 - 07:42

    Ezt egyszerűen el sem akarom hinni!!! Én annyira boldog vagyok, eddig végig spanyolul néztem, az 54. résznél tartok és egyszerűen engem már most megbabonázott ez a sorozat!! *-* Akármilyen csekély szabadidőm is lesz, erre biztos szakítani fogok. Imádom! ❤ Nagyon örülök, hogy megvette a TV2, egy plusz nézőt már tutira nyertek a személyemben! 😉

    Válasz
  • 19. Piper  |  2015/02/03 - 07:46

    Őszintén, én nagyon féltem, hogy nem jut el hozzánk az alacsony nézettség miatt, de most egyszerűen nem látok a boldogságtól, most végre teljesen megérthetem, amit esetleg nem sikerült jól értelmeznem. :D:D ^^

    Válasz
  • 20. Piper  |  2015/02/03 - 07:47

    Még az sem érdekel, ha egyelőre felezve adják, mert utána úgy is egész lesz majd, ha a Macskának vége, csak aztán lehet megint befelezik, ha majd ez tart a végénél, imádom az ilyet… -.- Így egy átlagos 120-130 részből csinálnak valami 200 részes sorozatot, mondjuk annyiból jó, hogy tovább lesz képernyőn. 🙂

    Válasz
  • 21. Amiga  |  2015/02/03 - 08:01

    Volt egy olyan érzésem,hogy ez fogja majd váltani A macskát. Bár reménykedtem a Mi pecadóban (most hogy Eugenio Sillert is láthatjuk az emlékezz Reinában) hátha…… de a Muchacha italiana viene a casarse a műfajt tekintve jobban beleillik a Maricruz-Macska láncba. Az is okos döntés a TV2-től,hogy ismét felezett részekkel ismerteti meg a nézőkkel (+ így A macska is tovább marad,aminek ugye nagyon jó a nézettsége). Mindenesetre szerintem aranyos novella,egy esélyt megérdemel. Hogy nálunk mennyire harapnak rá és hogy fogja-e tudni hozni a Maricruz és A macska nézettségét,majd meglátjuk. Mindenesetre én drukkolok neki.

    Válasz
  • 22. Bogy  |  2015/02/03 - 11:10

    Engem személy szerint nem csigázott fel maga a történet és a főszereplők miatt sem érzek késztetést rá, hogy nézzem is a telenovellát. Mondjuk én nem kedvelem az ilyen stílusú darabokat de szerintem is beleillik ebbe a Maricruz-Macska vonalba. Hiszen Magyarországon az ilyen novellák érnek el főként sikereket a nagyobb adókon. Akiknek bejöttek ezek a novellák azoknak ez is tetszeni fog szerintem. 🙂 Mindenesetre helyes kis sorozatnak tűnik és annál a Macskánál csak jobb lehet(vagy ez lesz pont a végzete?).

    Válasz
  • 23. suxel  |  2015/02/03 - 11:38

    Nagyon remelem, hogy Roatis Andrea lesz Livia szinkronja és a TV2 nem ujit be, es remelem o is annyira beleeli magat majd a karakterebe, mint Livia. Szeretnem erezni a beszedjen majd.

    Válasz
    • 24. csabikaa  |  2015/02/04 - 00:03

      Én is Remélem Roatis Andrea lesz a Magyarszinkronja Livianak, mondjuk neki talán még Kiss Virág is jól állna.

  • 25. laci70  |  2015/02/03 - 17:46

    Nah, ez tuti jó sorozat lesz! Ez a kis video engem teljesen meggyőzött 🙂 Livia egyszerűen lélegzetelállító ❤ Üzenem neki, hogy nekem is van bicajom, s rám is rámborulhatna 🙂 (Bizonyos szögekből nézve, Livia nagyon hasonlít a fiatalkori Lucerora…)

    Válasz
  • 26. Lujza  |  2015/02/03 - 19:38

    Én nagyon nagyon de nagyon örülök neki.Tuti nézni fogom,igaz spanyolul már elkezdtem,de most mindent fogok érteni. 😀 😀

    Válasz
  • 27. Juan  |  2015/02/03 - 23:21

    esta tronando esa novela en varios paises :O flop

    Válasz
  • 28. Elisabeth Gyüge  |  2015/03/14 - 09:50

    Betti, vagyok mindegyik a maga nemében szép történet. Egyedüli bosszantó dolog,hogy nagyon rövidre szabnak egy-egy részt. Kin keserves kivárni a történet cselekményét. Nem tudok spanyolul de például “A vihar”-t úgy néztem meg kb.egy hét alatt talán még kevesebb idő alatt. Képes vagyok ha jó a történet 24 órából 24 órát nézni evés, ivás nélkül (csak WC-és)És Lévy szépfiú elég jól játszik. Ha bár ő rajta is látszik már az idő mulása. jól áll neki a macsós fiú.a “Fiorella”-ból Pedrot mint szinészt nem láttam vagy talán nem figyeltem fel rá de itt nagyon tetszik. Sziasztok, jó csevegést nektek

    Válasz
  • 29. Marianna  |  2015/03/24 - 22:08

    Nem jo hogy felezett részekböl nézük a Fiorellát.Mért nem adják rendesen,ez igy nem jo….

    Válasz
    • 30. MarcoPolo  |  2015/03/24 - 22:28

      Áprilisban véget ér A Macska, akkortól majd egész részekkel fut.

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum