Szerelem ajándékba – soundtrack ajándékba!

2015/01/29 at 13:00 6 hozzászólás

MCETsoundtrack

A Szerelem ajándékba műfaji rokonaihoz, például a Csacska angyalhoz hasonlóan bővelkedik a zenei betétekben, így nem meglepő, hogy a novellában egy egész lemezre való dalt hallhatunk, melyek közül néhányat most el is hoztam nektek letölhető formában, köztük a főcímdalt, a Mi corazón es tuyót is, melynek magyar szövegét a letöltési linkekkel együtt a tovább mögött meg is találhatjátok! Jó szórakozást a dalokhoz!

LETÖLTÖM!

Tracklista:

01. Axel y Kaay – Mi corazón es tuyo (első főcímdal)
02. Paulina Goto – Llévame despacio (Fanny és León dala)
03. Poncho y Valeria – De cabeza (Don Nicolás és Jenny dala)
04. Gommah – Piensa un poco en mí (Edith és Nando dala)
05. Kaay – Nunca dije (Alicia és Pablo dala)
06. Pablo Montero – Te tengo y no te tengo (Diego és Ana dala)
07. Emilio Osorio – Junto a mí (Sebastián dala)
08. Brisa Carrillo – Yo voy contigo (Ana altatója)
09. La Banda El Recodo – Todo Tuyo (második főcímdal)

Axel & Kaay: Tiéd a szívem
(Mi corazón es tuyo)

Megkerülve ezt a szívet,
Levágom az utat a szerelmedhez,
Kitérők nélkül, egyenesen hozzád,

A sors kiengesztelt ezzel a szerelemmel,
Mint egy másik idősíkban, úgy szeretlek,
Bolondja lettem az ajkaidnak.

Mikor megálltál velem szemben,
Viharfelhők gyűltek a szememben.

Hadd raboljam el a szívedet,
És az enyém a tied lehet,
Adj szárnyakat a szerelemnek,
Hadd repülhessek veled!

Add meg a reggelt a hét minden napján,
Hogy mindig melletted ébredhessek!

Megnyitottad az utat minden szín előtt,
Színes lett a világ,
Más, mint amit eddig láttam.

Mikor megálltál velem szemben,
Viharfelhők gyűltek a szememben.

Hadd raboljam el a szívedet,
És az enyém a tied lehet,
Adj szárnyakat a szerelemnek,
Hadd repülhessek veled!

Vigyél magaddal az életedbe,
Csinálj helyet nekem a mosolyodban,
Ahol örökké együtt lehetünk én meg te!

Tiéd a szívem, mert már te és én vagyunk…
Mostantól a tiéd, mert mostantól már mi vagyunk…

Hadd raboljam el a szívedet,
És az enyém a tied lehet,
Adj szárnyakat a szerelemnek,
Hadd repülhessek veled!

Hadd raboljam el a szívedet,
Adj szárnyakat a szerelemnek,
Hadd repülhessek veled!

Vigyél magaddal az életedbe,
Csinálj helyet nekem a mosolyodban,
Ahol örökké együtt lehetünk én meg te!
Ahol mindig melletted ébredhetek!
Ahol csak a tiéd lesz a szívem.

Entry filed under: Magyar hírek, Zenetár. Tags: .

15+1 dolog, amit nem tudtál A szenvedély száz színéről Szerelem ajándékba – 10 dolog, amit nem tudtál a sorozatról!

6 hozzászólás Add your own

  • 1. Emil91  |  2015/01/29 - 14:59

    Én nagyon várom már a sorozatot.

    Válasz
  • 2. szabina333  |  2015/01/29 - 18:18

    Minden nap hallgatom az online rádióban és a fülembe mászott!

    Válasz
  • 3. aribethkrum  |  2015/02/01 - 18:30

    Köszönöm szépen, Marco!

    Válasz
  • 4. Emil91  |  2015/02/01 - 18:59

    Nagyon szeretném, ha hasonló lenne a sorozat a Floricientához, nagyon szerettem tinédzser koromban. Nem rég vissza néztem online, lehet, hogy tekintettel, hogy a 2. évad az éven 10 éves, újra megnézem. 😀

    Válasz
  • 5. nuussi  |  2015/02/08 - 20:42

    Én nem tudtam letölteni. :/ Valaki lenne olyan kedves, hogy elküldené az e-mail címemre? 🙂 nuussi@gmail.com
    Köszönöm! ^^

    Válasz
  • 6. Dudás Meli  |  2015/02/12 - 19:03

    Nem tudom letölteni, pedíg a lányomnak nagyon tetszik a zenéje. Hiába kattintottam oda a letöltéshez. Letöltöm-höz. Valaki felteené úgy hogy ténylegesen letölthető legyen?

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum