A szenvedély száz színe: főcímdal (letöltés + magyar szöveg)

2015/01/27 at 10:00 2 hozzászólás

ECDLPsemana1

Az El color de la pasión nézői nap mint nap találkozhatnak majd a sorozat főcíme alatt a Río Roma duó érzelmes dalával, amely az Hoy es un buen día címet viseli. A címnek megfelelően pedig úgy érzem, ez a mai nap éppen megfelelő arra, hogy megosszam veletek a dal letöltési linkjét, illetve hogy a tovább után ismét megmutassam a hozzá készült klipet a dalszöveg magyar fordításával együtt.

LETÖLTÖM!

Río Roma: Ma van a tökéletes nap
(Hoy es un buen día)

Néha a dolgok olyan gyorsan történnek,
Olyan gyorsan jönnek-mennek,
Hogy nincs idő a fontos dolgokra
Úgy igazán…

Csak öt percet adj nekem, húzd ki
a telefont és gyere velem,
Felejtsük el egy pillanatra a világot
és a végtelenséget…

Sokszor akartam már rávenni magamat,
Hogy átöleljelek, és a füledbe súghassak,
Eddig nem találtam a megfelelő alkalmat,
De most végre itt az ideje, hogy meghallgass:

Ma van a tökéletes nap, hogy elmondjam neked,
Megtiszteltetés, hogy te is szeretsz engem,
Hogy imádom a bőröd minden szegletét,
Remélem, elég világos vagyok, hogy megérts,
Ma van a tökéletes nap, hogy megcsókoljalak,
Ma van a tökéletes nap, hogy elmondjam,
Hogy számomra te vagy a legfontosabb,
És napról napra csodálatosabb nő vagy
a szememben.

Szeretlek: ezerszer kimondtam már,
Ez nem kitaláció, nem csak hazugság,
De ezúttal neked mondom el és így
Úgy érzem: még inkább valóság.

Sokszor akartam már rávenni magamat,
Hogy átöleljelek, és a füledbe súghassak,
Eddig nem találtam a megfelelő alkalmat,
De most végre itt az ideje, hogy meghallgass:

Ma van a tökéletes nap, hogy elmondjam neked,
Megtiszteltetés, hogy te is szeretsz engem,
Hogy imádom a bőröd minden szegletét,
Igazi áldás veled minden ébredés.

Az egyedüli, amit szeretnék, hogy megérts,
Az az, hogy a legboldogabb férfivá tettél,
Mert beragyog a szerelmed, a hangod, a bőröd…

Ma van a tökéletes nap, hogy elmondjam neked,
Megtiszteltetés, hogy te is szeretsz engem,
Hogy imádom a bőröd minden szegletét,
Remélem, elég világos vagyok, hogy megérts,
Ma van a tökéletes nap, hogy megcsókoljalak,
Ma van a tökéletes nap, hogy elmondjam,
Hogy számomra te vagy a legfontosabb,
És napról napra csodálatosabb nő vagy
a szememben.

Entry filed under: Magyar hírek. Tags: .

Szerelem ajándékba – még 7 nap! A szenvedély száz színe – még 5 nap!

2 hozzászólás Add your own

  • 1. Emil91  |  2015/01/27 - 10:32

    Jaj de jó, én nagyon szeretem a Rio Roma dalait. Klassz, hogy övék a főcímdal. A végzet hatalmában is volt betét dalok, nagyon szettem azokat és ez meg nagyon lenyűgöz. Köszi. 😀

    Válasz
  • 2. Krisztina  |  2015/01/28 - 07:11

    Ezt a főcimet én is nagyon szeretem mert jó lett nagyon. Most megint meghallgattam. Én is köszönöm hogy megosztottátok velem.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum