“Que te Perdone Dios” – nagy nevek, gyenge kezdés

2015/01/20 at 19:39 24 hozzászólás

Tegnap elstartolt az amerikai Univisión csatornán a Que te perdone Dios, Angelli Nesma új novellája, formabontó módon előbb, mint az anyaországban, vagyis Mexikóban. (Utoljára a 2003/2004-es évadban történt ilyesmi, akkor a Piel de otoño és az Amar otra vez is előbb volt látható az USA-ban, mint a szülőföldjén.) Angelli egyelőre nem lehet valami büszke: sorozat első epizódja 1.1-es demót ért el (vagyis a tévével rendelkezők közül a célcsoport 1%-a követte a műsort), összehasonlításképpen a La malquerida fináléja (melyet Nesma sorozata váltott) 1.2-es demóval futott, a telemundós Dueños del paraíso ugyanezen adata pedig 0.9 aznapról.

Hogy beindul-e a novella, amint a valódi főhősök megjelennek, az majd kiderül, mindenesetre a fenti főcímben is látható, hogy elég impozáns szereplőgárda gyűlt össze, a stáblistából pedig arról is lehull a lepel, hogy René Strickler a vak Rebecca Jones-t kezelő orvost, Laisha Wilkins pedig az eredetiben Helena Rojo által alakított ikreket játssza majd, a vénkisasszonyokat, Efigeniát és Eduvigest pedig ezúttal Ana Patricia Rojo és Alejandra Procuna személyesítik meg. A főcím nagy gyengepontja (azon túl, hogy Altair Jarabót már sokadszorra simán csak antagonistaként szerepelteti a stáblistában Angelli) a rezesbanda-zene, de bízzunk benne, hogy a mexikói premier idejére lecserélik valami stílusában a sztorihoz illőbb dalra. Ti mit szóltok a sorozathoz?

Entry filed under: Premier hírek, Videók. Tags: .

“Que te Perdone Dios” – ma világpremier! A szenvedély száz színe – február 2-től a Story5-ön!

24 hozzászólás Add your own

  • 1. csabikaa  |  2015/01/20 - 20:07

    Hát nagyon gyenge lett a kezdés…
    És ez a főcím kész agyrém….
    Azthiszem maradok a DDP-nál.

    Válasz
  • 2. Zsófia Csutár  |  2015/01/20 - 20:08

    Nagyon nagyon örülök, hogy ennyi ismerős és szimpatikus színészt láthatok viszont a sorozatban, a Lo que la vida me robo szereplői közül elég sokna megfordulnak itt is, kicsit meglepődtem, mert most szokatlan lesz egy teljesen új szerepben látnom őket. 🙂 A főcím az valóban eléggé siralmas lett, nagyon nem illik a sorozathoz, nagyon várom, hogy elérkezzen hozzánk is, addig is neten követem nyomon.

    Válasz
  • 3. suxel  |  2015/01/20 - 20:13

    Milliókban ez a nézettség 2,6 milliót jelent, ami édeskevés. De a Mentir para vivir óta ez a sáv mélyrepülésben van. Anno még az Amor Bravio esetében a 3,3-3,5 millió volt az átlag. Mondjuk a legtöbb sávot, és nemcsak az esti tizest érint a zuhanás, bár én egy min 3 milliót jósoltam volna neki.
    Az első rész nekem tetszett. Sokkal jobb volt, mint az Abismoé vagy a Lokeláé. Ha még rendesen is néztem volna és nem csak áttekerem, tuti úgy sem untam volna. Így már a holnapi rész is áttekerésre érik.
    A fenti nevekből 3 tippem jó volt, de hogy Laisha a gonosz ikreket játssza, ezt nem gondoltam volna, és egyenesen imádom. Altair nevét jól hátulra pakolták, azért az ő karaktere elég jelentős itt. Fabian Roblest nem tudtam, hogy benne lesz, ismét kaméleonkodik. Manuel Ojeda karaktere amúgy benne volt az eredetiben, a kuruzslóra gondolok. Mintha csak a La gataból lépett volna át, mindössze a bajusz és a szakáll el van hagyva nála. A kunyhós, falusi részeket előszeretettel ugráltam a Maria del Carmenben annyira nem érdekeltek. Ana Bertha Espin megjelenése inkább villanas, mint védelmező anyáé, Eric del Castillo meg kilépett a jóságos vénember karakterekből, és nekem ő is tetszett. Brandont és Irant pedig szívesen elnézegetném tovább 5-7 rész helyett is. Nem is értem Brandon, hogy nem kap már valahol esélyt egy főszerepre, URPEA-Pato óta nagyon bírom.
    Főcímdal: szerintem nagyon gyenge, nekem ez a rezesbanda stílus nem tetszik. A vágóképek azonban rendben vannak.

    Válasz
  • 4. realmadrid  |  2015/01/20 - 23:16

    Ha jól emlékszem a Lo que la vida me robo is hasonló mély repüléssel kezdett és valahol a 30. résznél úgy megtáltosodott hogy csak na, én ebben bízom mert nagyon szurkolok a spinének hogy sikere legyen (nem tom mért, mert hasznom nem lesz belőle) 😀

    Válasz
  • 6. Ben Lacosta de Vasconcelos  |  2015/01/20 - 23:34

    Maria del Carmen se kellett volna. Egyik egy legdurvább sorozat melyet kár volt adaptálni.

    Válasz
  • 7. realmadrid  |  2015/01/20 - 23:49

    … amúgy a főcímdal: hát nem is tudom…. nem lenne ezzel akkora nagy baj bár az igaz hogy az énekes helyenként túl sok szöveget nyomat és aranyeret kap mire dallamosra ki is énekli azt de azért temetni se temetném csak ide valami nagyon fülbemászót kellett volna mint a Lokélánál. Enrique mindig bejön mindenre 😀 de azért szegény Nesma nagyon pörgösen kellett nyomatnia mindent benne van a mellé lővés lehetősége szerintem 😦

    Válasz
    • 8. suxel  |  2015/01/21 - 15:00

      Annak ellenére, hogy szerintem nem illik a főcím alá a dal én már egészen megkedveltem. 🙂

  • 9. Dani  |  2015/01/22 - 09:32

    Én arra lennék kiváncsi, hogy Alejandra Avalos milyen szerepet tőlt majd be, ebben a sorozatban? Igazán megnézném már gonosz szerepben újra, a Sebzett szívek óta még csak nem is láttam másban. Előtte persze a Sonadorasban.

    Válasz
    • 10. suxel  |  2015/01/24 - 12:39

      5. részben megvolt a váltás a szereplők között:

      1, Ana Bertha Espin maradt Jones anyja: gyerekek, ez szánalmas. És még egy ősz parókát sem leltek rá, hanem kifakult Espin haja.
      2, Maria Sorté játssza egyelőre Tacher anyját, ő nevelte fel. Titokban sóvárgott Goyri után, de nem jött össze a dolog neki, egyelőre nem tűnik villanak.
      3, Alejandra Avalos karaktere a 6. részben fog feltűnni, s ahogy nézem ő lesz Altair Jarabo karakterének a nénikéje, aki már inkább villana.
      4, Tacher egyelőre gyengének tűnik nekem a pár snitt alapján, de egyelőre ne szaladjunk ennyire előre.
      5, Zuri Vegánál ugyanazok a mozdulatok, mint Boyernél, a stábnál ugyanaz a kameramozgás, ami az ADP11. részben a kis tóban való fürdőzésnél. Kicsit copy.
      6, A soundtrackek pedig az ADP-ből és a Lokelából vannak. Annyi, hogy az előbbi sorozatnál használatosakból full ugyanazok, míg a Lokela esetében apró változtatások akadnak, de majdnem az, mint az ott használatosak. De hát a fél banda is két sorozatból tevődik össze, 8-10 nevet szerintem találnánk, aki valamelyikben feltűnt. Jajj, hát Ojeda karaktere meg, miért nem hozták Raquel Olmedot, ő már fejből tudta volna, mit kell mondani a kuruzsló/sámán/boszorka karakterek esetében, még súgógépre se lett volna szüksége. Amúgy semmi bajom Ojedaval, nehogy azt higgye valaki is, csak na már megszoktam Olmedot az ilyen karakterekben.

  • 11. momo  |  2015/01/24 - 14:10

    Én azthittem, hogy ez a soundtrack lopás csak Lartilleuxra jellemző… Nála a La Gatában teljesen ugyanazok a zenék mennek, mint a CCEA-ban és a CI-ben. 😀

    Válasz
    • 12. suxel  |  2015/01/24 - 14:44

      Írtam neked erre egy választ, lehet még mérget is vennék rá, hogy a küldés gombra nyomtam, de mégsem jelent meg. Lehet azért, mert volt benne egy link, amit lehet a wordpress spamnak érzékel.
      Na mindegy várok pár órát, s ha nem jelenne meg újra leírom 😀

    • 13. Milibindi  |  2015/01/24 - 15:05

      Meg a Vad szívben is volt az egyik. Az amelyiket nem sikerült meglelnem a neten! Itt F

    • 14. Gabino  |  2015/09/24 - 08:07

      Milyen igaz meg a Rafaelából is vett át

  • 15. Milibindi  |  2015/01/24 - 15:06

    Itt mármint a Macskában Fela-Hallgatag jeleneteknél szokott lenni.

    Válasz
  • 16. suxel  |  2015/01/24 - 15:14

    Kövezzetek meg érte, de szerintem NL instrumentáljai igencsak gyengék, olyan kezdetlegesek.

    Válasz
  • 17. suxel  |  2015/01/27 - 20:57

    Azt hittem a holtpont az lesz, hogy Espin megmaradt Jones anyja. De tévedtem…sejtettem én, hogy nem fog remekelni az itteni két “vénkisasszony” Ana Patricia Rojo (Efigenia) és Alejandra Procuna (Eduviges). Ők még nem érettek ezekre a karakterekre, nem színészileg, hanem korban, közröhej, mint Rebecca Jones és Ana Bertha Espin, vagy Alejandra Barros Pablo Lyle anyjaként.
    Hogy én mennyire nem hiszem el ennek a két nőnek, hogy nem kapnak egy férfit a kezükre, hogy mindig a templom első sorában ülnek, alig hiszik, hogy misére járjanak, és előszeretettel gyújtsák a gyertyákat a szűz előtt. És a pillanat, amikor kiköpöm az üdítőmet, akkor jön el, amikor Eduviges közli Efigeniaval, hogy Tacskó (Tacher) túl fiatal hozzá. És lehet azzal hozakodni, hogy Tacskó karaktere max 28 éves, Rojóé meg 50-es karakter ebből cseszettül nem látszik semmi, csak ha nagyon megnézzük az a 3 év, ami tényleg van a két színész között. Jó, hogy nem már Ana Patricia Rojo játssza Tacskó anyját.

    Válasz
    • 18. tibitoma  |  2015/01/28 - 09:27

      :DD! Hú, ebbe bele kell néznem! Szerintem most kezdtek átesni a ló túlsó oldalára, sajnos nagyon sok hasonló stílusú novella születik ugyanazokkal a fordulatokkal és karaktertípusokkal (Blanco-Pena, Caridad Bravo Adams). Elég lenne évente csak egy.

    • 19. suxel  |  2015/01/28 - 17:14

      Van itt sok minden, ami az Abismora emlékeztet, s nemcsak a háttérzenék. Itt vannak a szereplők is, ahol pl. Sabine és Altair is kis változtatásokkal ugyanazt játssza, és semmi, de semmi újat nem mutatnak már, vagy Jones “balesete” a szakadó esőben is arra emlékeztetett, amit az Abismoban láthattunk. Goyri sem mutat újdonságot a Mi Pecadohoz/Soy tu duenához képest.

      Alejandra Avalos karakterét Mia nénit nagyon csípem, a kissé alkesz, múltba révedő színésznő, aki tele van nagyravágyással és szeretne az unokahúga révén jó módban élni. Jól is öltöztetik, és nagyon jó arcokat vág az egészhez, remek újralátni.

      Zaide Silvia pedig az MDC-ből Csoszi Salinas szerepében tetszeleg.

    • 20. tibitoma  |  2015/01/28 - 20:23

      Hmm, akkor már csak Avalos meg Zaide Silvia miatt is belenézek, az utóbbi irtó jó arc.

    • 21. suxel  |  2015/01/28 - 21:49

      Az 5. rész felénél jön el az időugrás, Avalos/Mia néni a 6. részben jelenik meg, míg Zaide/Simona pedig a 7. részben. A sorozat jó 90%-ában nyomon követi a Maria del Carment, sok helyen a szöveg is koppra ugyanaz, csak mondjuk a helyszín más. Ami alapvető változtatás benne a 2000-shez képet, hogy Jones/Renata nem tudja, hogy Moussier/Macaria Goyri/Fausto szeretője és gonosz. Meg felcseréltek néhány elemet benne, mint pl. ott Ruffo csak az évtizedes időugrást követően tudta meg, hogy Evora ölte meg a pasiját, itt Jones a szülést követően tudja meg ezt Goyriról, s még akkor akarja lelőni a gonosz pasit, amikor lát, s nem vakon hadonászik vele, mint Ruffo tette. Vagy éppenséggel a Pablo Montero/Ferdinando Valencia karakternek csak nagyanyja van, nagyapja nincsen. Ugyanakkor Nesma elhozta még az utolsó autószerelőt is a történetbe, Motort.

  • 22. csabikaa  |  2015/01/28 - 21:37

    Úgy tűnik Sabine-re rá égett ez a vidéki bajkeverő luvnya karekter 🙂
    De szó mi szó jól hozza az kétségtelen, Alejandra-ra rá sem ismerek istenem de elhagyta magát, pedig a Sonadorasban de bomba nő volt!
    Engem még mindig zavar ez a Zuria Teacher páros….
    Lehet hogy azért mert Túl élénken él még bennem a Aracely- Colunga páros.

    Válasz
    • 23. suxel  |  2015/01/28 - 22:00

      Sabine a Mi Pecado óta főleg ilyenekben tündököl, ugye Abismo vagy La malquerida, ez már a negyedik lesz neki. Oké, volt egy kis beugrója az Amores Verdaderosba, de Bruna karakterének sok értelmét benne nem láttam (megjegyzem, nagyon pocsék a magyar szinkronja ott Ősi Ildikóval), a Ni contigora meg már a kutya sem emlékszik. 😀
      Igen, Alejandra elhagyta magát rendesen, de szerintem imádnivaló benne.
      Tacskónak végre voltak már a hetedik részben jó pillanatai, akárcsak Ferdinando Valenciának. Addig nem éreztem, hogy a helyükön lennének. Ferdinandot imádom, szó se róla, mindenhol szuperált eddig, de ez a B-szeretősködés nem igazán neki való szerintem, nem győzött meg teljesen még. Tacskót meg nem láttam főhőstípusnak, viszont villanonak frankó volt a Pobresben. Úgyhogy már látok valamit, de a két férfi még teperhet jobban, hogy tényleg azt lássam bennük, amik.
      Zuri engem megvett kilóra, nekem tetszik ebben a szerepében is, ő az akin látom a nagy fejlődést 2009 óta. Jobban tetszik, mint akkoron Aracely. Bennem Aracely és Colunga nem hagytak nyomot, az előző Colunga-párosok mind jobbak voltak tőlük a meglátásom szerint.

  • 24. Gabino  |  2015/09/21 - 19:11

    Nem értem mi a gond a zenével, sztem nagyon szép szám.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum