2014 legjobbjai – a kedvenc televisás premier

2014/12/24 at 07:00 13 hozzászólás

lomejor2014televisaestrenos

Az idei évzáró szavazás első körében arról szavazhattok, melyik idei televisás premier jött be nektek leginkább. Akárcsak tavaly, idén is négy új novellának örülhettek a rajongók a gyártótól, melyek javarészt egy időben is futottak, így már egyszer nyilatkoztatok is arról, melyik a közönségkedvenc, akkor a Rabok és szeretők diadalmaskodott, noha a Maricruz és A Macska elméletben jóval nagyobb előnyből a hatalmas nézőszámuk okán. Lássuk, most visszatekintve melyik novella éveként fogtok 2014-re emlékezni? (Tavaly A szív parancsa, előtte A végzet hatalma, még korábban pedig a Kettős játszma voltak a kedvenceitek – érdekesség, hogy mindegyik María Zarattini-történet volt, az ideiek közül neki a Szerelem zálogba történetéhez volt a legtöbb köze.)

Versenyez tehát a vadóc lányból lett kaszinótulajdonos, Maricruz, az ugyancsak vadóc lányból lett főállású anyuka (?), A Macska, a testőrök és védenceik összegubancolt életét követő Rabok és szeretők, illetve a féltékenység és szerelmi tompaszögek témáját a végletekig kimaxoló Szerelem zálogba. A műfajbeli sokszínűség korántsem akkora, mint tavaly, ellenben csupa-csupa friss sorozat érkezett el hozzánk viszonylag hamar (A Macska esetében a kontinensre is elsőként), amiért sokan hálásak is lehetnek.

Melyik volt idén a kedvenc? (A többi gyártó premierjei holnap következnek!)

Entry filed under: Szavazás. Tags: , , , .

Újévkor az RTL Klubon is kitör “A vihar” Boldog karácsonyt kíván a Televisa Hírblog!

13 hozzászólás Add your own

  • 1. Emma  |  2014/12/24 - 11:07

    Nagyon jó, hogy ennyi telenovella érkezik. Szerintem simán meg lehetne oldani, hogy minden új Televisás (és akár az összes Telemundós) telenovella elérkezzen hozzánk, és még maradna is hely a régebbi/egyéb gyártók friss sorozatainak. A csatornáink száma megvan erre…
    A Maricruzt valamiért nem néztem (csak egy picit az elejét), de szeretném majd pótolni valamikor. A többi hármat nézem, a Rabok és szeretők azért nem kedvenc, az tuti, úgyhogy marad A Macska és a Szerelem zálogba – mindkettőnek megvannak az előnyei és a hátrányai is, nem is nagyon tudok dönteni. A Szerelem zálogba alapvetően nagyon tetszene, de sok hülyeség van benne, amik kevesebb epizódszámnál kimaradthattak volna, ez esetben ez lenne a kedvenc, úgyhogy ha választani kéne mindenképpen, erre szavaznék. Azonosulni viszont szerintem Maricruzzal tudnék a legjobban, csak hát azt még nem néztem (fura, mert Marimart nagyon nem kedveltem, a sorozatot se és a karaktert se).

    Válasz
  • 2. suxel  |  2014/12/24 - 14:01

    A velemenyem semerre nem valtozott az elozo szavazas ota, nem kedvencem egyik sem, de a leginkabb nezheto az Amores Verdaderos, igy oda voksoltam.

    Válasz
    • 3. Milibindi  |  2014/12/25 - 00:42

      Nálam is még mindig az AV a kedvenc közülük, bár az eleje jobban tetszett mint a mostani részek!

  • 4. csabikaa  |  2014/12/25 - 00:26

    Bárki bármit mondhat Maricruz letarolta Magyarországot, és neki köszönhetjük hogy újra divatba jött 3-4 telenovellát vetíteni kereskedelemi csatornán.
    Számomra ez a sorozat volt a legélvezhetőbb idén 🙂

    Válasz
    • 5. momo  |  2014/12/25 - 01:08

      Maximálisan egyetértek veled! 🙂 Az én szavazatom is a Maricruzra ment!
      Én a Rabok és szeretőket nem láttam, a Szerelem zálogbába belenéztem, az nagyon unalmas volt. A Macskát pedig jelenleg is nézem. A Maricruz viszont nagyon tetszett, ha a sorozat a kaszinós részek után véget ért volna, Maricruz pedig nem szegényedik el újra, akkor tökéletes sorozat lenne, az újraszegényedés után kezdett unalmassá válni… A kaszinós részekben viszont Ana Brenda tündököl a szerepében. 🙂

    • 6. Milibindi  |  2014/12/25 - 01:27

      Egyetértek! A Maricruzt ott kellett volna abbahagyni, amikor Maricruz visszament a birtokra. Sokkal jobb lett volna a sorozat.

      Továbbra is ez a sorrend nálam

      Rabok és szeretők
      Macska
      Szerelem zálogba
      Maricruz.

    • 7. jázmin.09  |  2014/12/25 - 13:27

      Így van!:)))
      Nekem is a Maricruz a kedvencem hisz nem csak a színészek játszották tökéletesen a szerepüket,hanem a történet is jó volt!👍👍
      👍

  • 8. Bogy  |  2014/12/25 - 17:30

    Mikor elkezdődött a Maricruz év elején gondoltam adok neki egy esélyt annak ellenére hogy a történet nem fogott meg mivel a két főszereplő a Teresában is szerepelt mely sorozatot nagyon szerettem. Az eleje nézhető volt addig amíg nem tért vissza a főhősnő a birtokra. Számomra ott totálisan meghalt a sztori. Emelett eleve nem szeretem ezt a Marimar vonalat amit sok novellában alkalmaznak, hogy szegény lány beleszeret a gazdag ficsúrba, terhes lesz és utána ostoba módon játsza az eszét, hogy ő nem bocsát meg. Én személy szerint ebben nem látok semmit. Ugye hasonló történet a Macska is….most lehet sokan fognak utálni de számomra nézhetetlen…megnéztem az első részt és annyi volt…azóta belenéztem egy kb mostani részbe, de szerencsére nem bántam meg, hogy nem kezdtem bele. Mellesleg sajnálom, hogy Erika Buenfil a nevét adta egy ilyen lerágott csont és szerencsétlen novellához. A szerelem zálogba nekem bejött annak ellenére, hogy a történet maga nem annyira hihető de végül is az eredeti sztori se a mai korban játszódik így érthető (persze ez csak az elejére igaz a második fele egy kicsit túl 21. századi lett szerintem 😀 :P). Igen a sok hosszabítás miatt tényleg vannak benne hülyeségek elismerem de számomra még így is ezerszer érdekesebb nézni ahogy Boyer majdnem belefullad egy tartály vízbe egy rész erejéig míg kb 120 részen keresztül azt bámulni, hogy a főhősnő képtelen megbocsátani a büszkesége miatt és túlszenvedi az egész szituációt.( persze ez a szenvedés jellemző minden telenovellára de csak mértékkel :P). A rabok és szeretők nekem például nagyon átjött…kicsit lassan indult de a sztori alapján ez logikus is…és amióta beindultak az események még jobban érdekel. A színészeket imádom benne a zenéjét imádom ami igaz a Lokelára is( Enrique El perdedor-ja mindent visz). Bocsánat a sok szövegért meg ha megbántottam valaki ízlését de ez az én véleményem. 🙂
    1. Rabok és szeretők
    2. Szerelem zálogba
    3. Maricruz
    4. Macska

    Válasz
    • 9. suxel  |  2014/12/25 - 18:15

      Gyere maskor is, jo volt olvasni a velemenyed. 🙂 En pont ezert szeretek kommentelni, mert igy meg tudom fogalmazni es ki tudom nyilvanitani, amit gondolok az adott temarol, s nem kell magamban tartanom.

    • 10. Bogy  |  2014/12/25 - 18:24

      Köszönöm szépen! 🙂 Most először kommenteltem mert én is úgy éreztem, hogy muszáj elmondanom nekem is a véleményem.

    • 11. Gaby  |  2014/12/25 - 18:25

      Nagyon egyetértek veled Bogy! 🙂

    • 12. Mary  |  2014/12/26 - 00:15

      Bogy örömmel olvastam a véleményedet, mert kb. minden szavaddal egyet értek. A sorrenddel is. 🙂 A macskát akkor szoktam “nézni”, ha reklám van az amor bravionál. És utána dühöngök, hogy ezt hogy a manóba lehet elviselni? Nézhetetlen és egyszerűen agysejtbomlasztó, amilyen szövegeket Erika szájába adnak.

  • 13. csabikaa  |  2014/12/25 - 20:29

    Nekem az AV eleje tetszett, az nagyon átjött mostanság így a vége felé már nem annyira izgi, pedig kár érte.
    Nekem nem jön át a Szerelem Zálogba pedig 6x fogtam már neki valahol a 100 résznél tartok, de nem nagyon ragadott magával a sztori de még a színészek sem.
    De mégis érzékelhető egy olyan profizmus amit utoljára a Soy tu Duena_nál láttam, szóval pacsi Nesmanak 🙂
    A Macska számomra nézhetetlen és uncsi.
    És mielőtt bárki is a nézettséggel jönne elárulom hogy nem kiemelkedő a nézettség ha azt nézzük hogy a Maricruz/Arva Angyal rajongó táborából jött össze a 750e ember + nincs riválisa a sorozatnak.
    Maricruz eleje maga volt a gyönyör, a vége a pokol de akkor is messze a legjobb ami a 2000-évek óta érkezett Magyarországra.

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum