“Que te Perdone Dios” – az első teaser

2014/12/15 at 02:52 18 hozzászólás

Kezdd az újévet egy fergeteges világpremierrel!
Vannak bűnök és titkok, melyeket nem lehet bevallani…
…Isten majd megbocsát – én nem – hamarosan az Univisión műsorán!

Valami azt súgja, hogy Nesma hatalmas cirkusszal érkezik januártól. Ki várja már?

Entry filed under: Videók. Tags: .

“Quiero Odiarte pero te Amo” – lesz új Viperánk is Négy újabb promó a “Que te Perdone Dios”-hoz

18 hozzászólás Add your own

  • 1. Milibindi  |  2014/12/19 - 18:27

    OFF
    Sziasztok valaki tudna segíteni aki jó spanyolos? Egy ismerősöm küldött levelet Mexikóba valakinek és a nyomkövető ezt írja neki .
    19/12/2014 10:06:00 Administración Postal Prado Norte, D.F. En ruta con mensajero
    Tudja valaki mit jelent? Én arra tippelek, úton a futárral az épp kézbesítik. Próbálok segíteni neki , de én sajnos nem vagyok biztos benne, hogy az-e amit gondolok.
    Nagypn köszön!

    Válasz
  • 2. laci70  |  2014/12/19 - 20:38

    Egész pontosan azt jelenti, hogy:
    A csomag már a helyi postán van és a postás házhoz fogja vinni (egy héten belül).

    Válasz
    • 3. Milibindi  |  2014/12/19 - 21:08

      Off
      Köszi!

  • 4. suxel  |  2014/12/19 - 21:54

    Na hogy onoljunk is, remelem rossana san juan ordoguzos jelenetet beleteszik majd, imadnam sabine moussierrel annak a jelenetnek az ujrajat. Szerintem kepes lenne felulmulni azt is, amikor a halottak szellemei uldoztek az abismo vegen.

    Valamint ugy tudom a venkisasszonyok karakterei efigenia es eduviges is benne lesznek ana patricia rojo es alejandra procuna szemelyeben. Bar erosen toltelek szerepuk volt, s nyugodtan lehetett ugrani oket, ennek ellenere lilia aragonek szerintem nagyot alakitottak, s ezt rojo es procuna ne fogjak tudni visszaadni.

    Válasz
    • 5. laci70  |  2014/12/19 - 22:27

      Nekem nem jött be az a sorozat… Viszont Rossana San Juan nagyon jó volt benne, akárcsak 10 évvel később az StD-ben.

    • 6. tibitoma  |  2014/12/19 - 22:50

      Az alapsztorija szerintem nem rossz, csak másképp kellett volna felturbózni, nagyon cselekménymentes a későbbi kétharmada.

    • 7. Milibindi  |  2014/12/20 - 01:02

      Én szerettem anno a Maria del Carment, márcsak a főszereplőpáros miatt is, de attól az ördög megszállós száltól kirázott a hideg! Én remélem azt nem teszik bele.

    • 8. laci70  |  2014/12/20 - 16:30

      Voltak a sorozatban kifejezetten idegesítő karakterek és színészek. Nekem Déborah(Naiela N.) volt a mélypont…
      Viszont FColunga, CÉvora és persze RosannaSJ jók voltak.
      Sabine Moussier pedig nagyon jó “ördög” lenne, már csak a szép szemei miatt is 🙂

    • 9. tibitoma  |  2014/12/20 - 21:35

      LOL, Suxel… “Női szemmel”…
      Például William Levy egész szép fickó, bár kicsit lágyak a vonásai, hozzá képest Tacher…

  • 10. Gábor  |  2014/12/20 - 01:32

    Zuria Vegával nem tudom mit csináltak, de nagyon szép lett. És nem hiszem, hogy csak a haja színe lett már. Amikor először megláttam rá sem ismertem annyira másnak tűnt arcra. http://4.bp.blogspot.com/-wFODh0g_DxA/VJM8aQPd5sI/AAAAAAAA6Oo/HkWwBdijFvA/s1600/zuria%2B2.tiff

    Válasz
    • 11. tibitoma  |  2014/12/20 - 11:15

      Tényleg nem rossz, de Mark Tacher nagyon lehúzza mellette 😀

    • 12. Milibindi  |  2014/12/20 - 14:41

      Szerintem is jól néz ki a képen Zuria! Mark Tacher továbbra is rusnya 😀
      (Na hogy beindítottam a topicot az off-os kérdéssemmel 😀 :D)

    • 13. laci70  |  2014/12/20 - 16:26

      Ha nem írsz nevet, rá nem jövök, hogy ő kicsoda 🙂
      Tényleg előnyére változott.

    • 14. suxel  |  2014/12/20 - 19:10

      Mar Brandon Penichenel is meg akartam kerdezni korabban, de most Tachernel megteszem: kinek mi a rusnya benne? Szerintem egyikojuknek sincsen jellegzetesen csunya vonasa, teljesen okes szerintem az arcuk, igaz en nem noi szemmel nezelodom, igy biztosan csak a nagy aranytalansagok tunnenek fel, mint pl radarfulek.

    • 15. Milibindi  |  2014/12/21 - 20:55

      Valahogy az arcformájuk nem jön be. Marknak meg a tekintetében is van valami taszító (nekem legalábbis). Tény, hogy szakáll/borosta nélkül azért jobban néz ki.

  • 16. bence1996  |  2014/12/21 - 10:24

    Zuria Vega imidzsét most találták el a legjobban. Nagyon tetszik 🙂 Egy kis off: A TV2 januártól leadja a “Bosszút” új címmel (Valentina titka) és gondolom új szinkronnal is :S emellett jön a Reina de Corazones… no comment

    Válasz
  • 17. Dan  |  2014/12/21 - 15:24

    Beismerem, nem rossz párosítás. Zuria Vegaból tényleg jó nő lett, sokkal szebb mint pályája kezdetén (a Mar de amorban unszimpatikus volt). És nem mellesleg színésznőként is rengeteget fejlődött, az URPEA alapján mindenképp.

    off:
    Bence1996: Köszi az infót! 🙂 Szerintem az történhetett, hogy mikor anno a Reina de Corazonest vásárolták meg a fejesek, csomagban megkapták mellé a Venganzát is. Máskülönben nem hinném, hogy megvásárolták volna maguktól, anno nem volt kint sem túl nagy siker. De nem hinném, hogy újra szinkronizálnák.

    Válasz
  • 18. Gábor  |  2014/12/22 - 21:47

    És itt van a második, amiben felbukkan jó pár főbb szereplő is már: https://www.youtube.com/watch?v=qpP9AVCoy4s

    Válasz

És te mit gondolsz?

Subscribe to the comments via RSS Feed


Kérdezz-felelek

Jelenleg Mexikóban

17:00: Despertar contigo
19:00: Vino el amor
20:00: Tres veces Ana
21:00: Mujeres de negro
22:00: Yago

Hamarosan Mexikóban

október 31. Sin rastro de ti (21:00)
november 21. La candidata (21:00)

Archívum